Prettige begeleiding

Persoonlijke en prettige begeleiding. Groot compliment ook voor de assistentes, die zijn altijd heel lief en meedenkend. De verloskundigen zijn ook allemaal betrokken en nemen echt de tijd voor je.

Er werken stuk voor stuk toppers bij Lucina.

Geen seconde spijt gehad om twee keer mijn zwangerschappen en bevallingen “bij” Lucina te doen. Zelf heb ik echt super fijne ervaringen met alle verloskundigen die er werken. Enorm lief, meelevend en bovenal kundig. Ze weten wat ze doen! Mocht ik ooit nog eens zwanger raken, ga ik zeker weer naar Lucina!

Altijd prettig in de contacten

Alleen contact voor de nacontrolle maar zeer prettig ervaren

Perfect!

Onze ervaring met Lucina was perfect. Bij alle medewerkers voelden we ons fijn en heel erg kundig behandeld. Er werd echt de tijd genomen en je voelde elke keer weer de passie voor hun werk. Een volgende keer zou ik zeker weer voor Lucina kiezen.

ik ben zeer maar zeer tevreden over deze verloskundigenpraktijk. Iedereen was erg behulpzaam van begin tot einde. Ik werd niet alleen gelaten, er was een antwoord en een oplossing voor alle zorgen. alle verloskundigen zijn heel, heel aardig, heel betrouwbaar, verantwoordelijk, persoonlijk en verantwoordelijk. Ik zou deze verloskundigenpraktijk aan iedereen aanbevelen, Carmen Bax was de verloskundige bij de bevalling en ik ben zeer tevreden, een super behulpzame, grappige, aardige, lieve verloskundige!

Ik heb jullie gemist in mijn tweede zwangerschap, maar jullie waren het beste hulp toon mijn 10 dagen geboren meisje RS virus had. Hartelijk bedankt!

Voor herhaling vatbaar!

Wat een fijne praktijk is Lucina! Persoonlijk, professioneel en allemaal even vriendelijk en deskundig. Er was écht tijd en aandacht voor mij als zwangere.

Hele fijne begeleiding tijdens mijn zwangerschap en tijdens de kraamtijd. Denken mee en geen vraag is te veel.

Super fijne verloskundigen

Hele goede zorg ontvangen van alle verloskundigen die werkzaam zijn bij lucina. Er wordt goed naar je geluisterd en de tijd voor je genomen.

Goede betrokken verloskundigen

Fijne praktijk met betrokken verloskundigen. Ondanks dat je geen ‘vaste’ verloskundige krijgt toegewezen, zijn ze allemaal goed op de hoogte van je situatie. Helaas moet ik voor een eventuele volgende zwangerschap onder controle blijven in het ziekenhuis, anders had ik weer voor deze praktijk gekozen!

Prettige sfeer, iedereen is behulpzaam en vriendelijk

Van begin tot eind erg prettig geholpen door iedereen.

Alsof het familie is

De lieve meiden van Lucina Stadspolders zijn allemaal zo lief en betrokken met ons en alles eromheen. Ze leggen graag van alles aan je uit. En jij en je baby staan op de eerste plaats. Snelle, vriendelijke telefonistes die altijd voor je klaarstaan. Toen ik 5 weken na mijn bevalling last kreeg van trekkende hechtingen was er dezelfde dag nog een plekje vrij om ze te laten verwijderen. Ik voelde mij altijd prettig en welkom bij hen. Dank jullie wel voor alles

Fijne ervaren verloskundige

Heel fijn, iedereen is aardig denkt goed met je mee. Goede begeleiding gehad voor/tijdens en na de zwangerschap.

Fijne begeleiding

Gedurende mijn zwangerschap en bevalling prettig en behulpzaam begeleid

Goed.

Goed. Heel vriendelijk. Voelde me op m'n gemak.

Fijne persoonlijke begeleiding van begin tot na het eind

Alle medewerkers van de praktijk zijn vriendelijk en behulpzaam en proberen echt met je mee te denken. Vooral de centering pregnancy waarbij je de zwangerschap met een groep meiden met eenzelfde uitgerekende datum doorloopt is heel erg fijn. Hele lieve verloskundigen!

Super team voor de 2e keer geweldig begeleid

Vertrouwd

Helemaal blij met de kundige, ontspannen en fijne manier van werken van het team van Lucina! We zijn juist geïnformeerd over alle mogelijkheden en geweldig begeleid bij zowel de geboorte van onze dochter, als bij de miskraam die hieraan vooraf is gegaan. Ik kijk vol verwondering en vertrouwen terug op de begeleiding en mijn bevalling. Bedankt!

Super fijne praktijk.

Super lieve meiden. Denken met je mee. Stellen je gerust. Begeleiden je goed en staan altijd voor je klaar. Echt geweldig!!

Super leuke verloskundigen.

Ik was heel tevreden. Bedankt voor jullie alemaal

Perfect!

Alle medewerkers zijn super lieff en ook de baliemedewerkers

Ik ben weer uitstekend geholpen.

Prettig, ontspannen, professioneel en gezellig.

Fijn, persoonlijk en deskundig

Ik vond de begeleiding vanuit Lucina ontzettend fijn. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk, nemen de tijd voor je en zorgen voor een persoonlijk contact. Ook zijn ze heel deskundig en kun je terecht met al je vragen. Zou het iedereen aanbevelen, en bij een eventueel volgend kindje gaan we zeker terug naar Lucina :-).

Tevreden

Professioneel en vakbekwaam.

Superfijn, hele goede begeleiding gekregen

Iedereen bij lucina is hee professioneel en valkundig