Door snelle actie van Bart hadden we als organisatie binnen 2 weken een teamleider op 1 van de belan

juiste man op de juiste plaats. Kaz weet een goede balans te maken tussen medewerkers en besturen met cijfers. zeer proactieve houding van Kaz Kaz kan goed met systemen/cijfers omgaan. Kaz heeft het team in een half jaar tijd naar een stabiele situatie gebracht. de cijfers zoals bereikbaarheid en servicelevel zijn goed op norm, en hij blijft binnen het budget.

• Naam teamleider: Kaz Wiersma
  • Welke punten ter ontwikkeling wilt u meegeven aan de teamleider? Genieten van Succes mag.
  • Zou u deze teamleider nogmaals in willen zetten? Ja

Fijne samenwerking gebaseerd op vertrouwen en respect.

Voor de 2e keer is Cees van Alphen ingezet als TL op het Zalando project bij Majorel. We zijn verder gegan waar we ooit gebleven zijn en dat is goed uitgepakt, zonder enige opmerkingen. Tevreden over de inzet en samenwerking.

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden
  • Naam teamleider: Cees van Alphen
  • Welke punten ter ontwikkeling wilt u meegeven aan de teamleider? Niet vergeten dat top-down beslissingen bestaan in facilitaire dienstverlening.

Erg tevreden

Coach voldeed aan de verwachtingen - veel kennis van Sales Goed contact met Bart

• Naam teamleider: Brennan Harte
  • Welke punten ter ontwikkeling wilt u meegeven aan de teamleider? niveau Engels kan iets beter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- probeer meer te luisteren en te observeren - voor deze job te weinig strategisch gericht (ik miste de helicopterview) -pas op met ongeloofwaardig worden door de soms te positieve inslag mbt medewerkers - mag wat gestructureerder werken (plannen en organiseren van sessies)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was merkbaar dat de outsourced organisatie die wij zijn Eltjo niet ligt. Daarnaast merk ik dat hij in zijn communicatie langdradig en weinig concrete is.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling via de interne organisatie

Jan-Marc heft een positieve mindset en in zijn communicatie laat hij blijken bereid zijn tot inzet, echter merk ik dat echt doorpakken op een coaching met medewerkers door beperktheid van ruimte niet gelukt is. Daar had ik meer eigenaarschap verwacht.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

* meer kort en bondig communiceren (wat betreft mondelinge communicatie).
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Ik geef nooit een 10, maar kan ook niet zeggen dat er echt een ontwikkeling is waar Mirco aan zou kunnen werken.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Samenwerking met Jessica was zeer prettig, maar ook effectief. Zij is een teamleider die hart voor haar team heeft. Haar opdracht lag in het versterken van de team samenhang en verhogen van de performance van het team. Dat heeft zij goed opgepakt.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Eigenlijk niets. Niels is een zeer ervaren teammanager die zijn vak serieus neemt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Proactiviteit Meer daadkracht en scherpte
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Positief, Koen heeft vertrouwen en rust gebracht in het team en een externe kijk op de organisatie gegeven. De bijdrage van Koen was vooral hier duidelijk, operationeel minder maar dat wisten we ook van bij de opstart en dat hadden we ook duidelijk gekaderd en afgesproken
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Youssef is wellicht wat te bescheiden. Hij hoort en ziet veel. Heeft volgens mij goede inzichten. Hij mag zich binnen het WFM team / binnen onze afdeling nog wel meer laten horen.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Iets vaker komen met oplossingen en minder met vragen Bewust omgaan met de voorbeeldfunctie voor de junior TL's.

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe tevreden bent u over de match tussen de opdracht/organisatie en de teamleider? N.v.t.
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

kunnen we deze bespreken?
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Ben zeer tevreden, kan er geen verzinnen :)
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Ingrid is bij ons gekomen via een date-vast constructie. Deze is ook aangegaan. Ingrid past goed in het team en is op een erg positieve manier complementair aan de reeds aanwezige kennis en vaardigheden. Ze is rustig, weloverwogen en zeer prettig om mee samen te werken.
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Stakeholderveld - probeer niet alles met het team op te lossen, maar betrek de juiste stakeholders en communiceer breed hierover, dus zeker ook naar de manager. Helpt je om snelheid te maken en te laten zien waar je mee bezig bent.

Geen.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Jorn is heel professioneel en erg ervaren in a.i. leidinggevende. Daarom heb ik (nog) niet zoveel ontwikkel punten voor Jorn. Die zaken die ik Jorn mee wil geven, doe ik persoonlijk in een gesprek.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Dit is al uitgebreid besproken met Kaz. Kaz is een prima teammanager. Hij heeft met name halverwege wat moeite gehad om zijn draai te vinden in de nieuwe werkzaamheden. In 1e instantie leek het een korte klus te zijn en heeft Kaz zich daar ook op ingesteld. Uiteindelijk heeft hij outbound strak neergezet. Kaz is een prettige collega om mee samen te werken, Belangrijkste aandachtspunt voor Kaz is zijn directheid. En dit geldt op alle fronten (ook bij de opdrachtgever). Kaz is zich daar terdege van bewust en is daar mee aan de slag.
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Als ik een punt ter verbetering zou moeten geven dan is het de eerste indruk. Linda heeft echt een heel mooi karakter en een verdomd goeie en eerlijke eigen mening. Deze mag in het begin voor mij wat meer naar voren komen

2 sterren: slechter dan verwacht

Albert wilde graag de functie van com uitvoeren. Ik denk dat deze stap te groot is geweest. Albert delegeerde alle zaken aan zijn teammanagers zonder dit adequaat te bewaken. Hij ging er vanuit dat teammanagers voldoende taakvolwassen waren. Controle was hier op z'n plaats geweest. Daarnaast is Albert te terughoudend geweest is zijn manier van aansturen (te lief). Tevens heeft Albert erg veel moeite gehad om de klant te managen. Uiteindelijk is hij hierin verzopen. Albert komt veel beter tot zijn recht als ervaren/ volwassen teamleider. Dit heeft hij bij Cendris in het verleden ook erg goed uitgevoerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vraag me af of de houding van de TL tov leidinggevende dezelfde was als tov het team.

Over Teamleiders.nu

Filter op Taal