Snel handelen en persoonlijke benadering

Er wordt goed naar de klantwens geluisterd en vervolgens adequaat gehandeld om deze in vervulling te laten gaan.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

Duidelijke communicatie. Komt afspraken na.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Mijn verwachtingen zijn volledig gerealiseerd

In het verleden reeds eerder met Hein samen gewerkt en op basis van de ontstane uitdaging was Hein wat mij betreft de ideale kandidaat. We hebben vooraf duidelijk besproken wat de uitdaging was en de wederzijdse verwachtingen en deze verwachtingen zijn in de praktijk naar volle tevredenheid gerealiseerd.

Positieve ervaring door snelheid, kwaliteit en partnership!

staat al in mijn filmpje ;)

De samenwerking met Teamleiders.NU in een woord beschrijven “Unique”

Het afgelopen jaar zijn rumoerige tijden geweest waarbij we intensief met elkaar hebben samengewerkt aan het project Covid Project. Deze intensieve samenwerking heb ik de afgelopen 2,5 jaar als zeer prettig ervaren en trots dat ik dit met jou en je team positieve afgrond te hebben. Bedankt voor het vertrouwen.

Een professionele partnership

Ik heb Teamleiders.nu leren kennen als een waardevolle partner voor de tijdelijke inzet van professionele leidinggevenden. De klant staat bij hun centraal.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Uitstekende ervaring met Teamleiders.nu. 100% aanbevolen!

Heel prettige samenwerking met Teamleiders.nu. Hartelijk dank Luka om op korte termijn een teamleider te regelen die onmiddellijk een verschil kon maken. Precies wat we nodig hadden!

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Snel, flexibel en een hoge mate van kwaliteit

Voor verschillende COVID programma's grote opschalingen gedaan waarbij Teamleiders.nu de teamleiders leverde. Het onmogelijk is mogelijk gemaakt en er wordt meegedacht en geadviseerd.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Een uitstekende teammanager geleverd die goed bij ons past.

Teamleiders.nu heeft een zeer ervaren teammanager voorgesteld, die goed bij onze organisatie paste. De teammanager heeft haar rol heel goed vervuld. Daarnaast prettig contact gehad met de Business & Marketing Manager van Teamleiders.nu, Asma Rhajdane.

Tijdig de juiste mensen gevonden en direct inzetbaar

Prettig om te schakelen met TL.nu, de opvolging van afspraken en het beschikken over de juiste TL's op het juiste moment was een prettige ervaring in de huidige markt.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt!

Vanuit TL.nu heeft Asma voor ons een teamleider geregeld waar we heel blij mee zijn. Maar ook tijdens de rit waren er wat hobbels, wat intensief is opgepakt en meegedacht! Hele prettige samenwerking.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Op onze aanvraag is zeer snel en adequaat gereageerd door Teamleiders.nu. Binnen no-time een succesvolle match en plaatsing. Het hele proces hebben we als zeer aangenaam ervaren. Ook de samenwerking met Ilias Derawi, onze interim Teamleider, is ons erg goed bevallen. Al met al een positieve ervaring!

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Fijne partij om mee samen te werken. Snel schakelen.

Een partij die snel kan schakelen en in de meeste gevallen goede kwaliteit levert. Er wordt meegedacht en pro-actief gehandeld. Asma was als contactpersoon een ongelooflijk fijne sparringspartner.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

TL.nu heeft snel en pragmatisch de juiste kandidaat voor ons te weten vinden.

Via TL.nu zowel een fijne interim kandidaat gevonden, als een permanente teamleader via bemiddeling. Sebastiaan staat dicht bij de klant en weet goed de behoefte te achterhalen om zo tot een goede match te komen.

Eelco is een Topper

het is vanuit de kant van Cegeka niet lekker gelopen. Dit is helaas een vervelende situatie. Helaas is een wijziging van het model geweest, waardoor er een interne kandidaat werd gekozen boven de externe kandidaat

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Prima inzet 11e periode daarna toch wat verslapping.

Timon is een lange periode ingezet. Timon is iemand die je korte opdrachten moet inzetten. Hij is op zijn best bij de opstart, project neerzetten etc. Zodra de opdracht langer wordt verslapt zijn aandacht. Ik had Timon wat langer nodig ivm vertrek van collega's en inzet van junior interne teammanagers. Timon is rechtlijnig dat moet passen ging bij mij goed. Timon vindt structuur lastig maakt afspraken maar komt zo ook net zo gemakkelijk niet na. Is laks in zijn administratie. Wel een People manager Dus voor korte inzet prima niet voor langere

Prima vervanging voor uitval van collega's!

We hebben een Teammanager ingezet ter vervanging van zwangerschapsverlof. Prima oplossing voor tijdelijke overbrugging. Medewerkers zijn vak volwassen en zeer ervaren in het snel eigen maken van materie.

Snelle levering van een zeer geschikte kandidaat voor de job

Onze teammanager ging kundig en snel aan de slag met een matig functionerend team. Het team was in no time op niveau. De teammanager is ervaren, zelfstandig en perfecte match voor onze vestiging.

Snel schakelen, snel stappen maken, snel vooruit.

Zéér prettige ervaring gehad met de inzet van de interim teamleider. Teamleider via teamleiders.nu is in staat geweest snel aan te passen aan de werkomstandigheden en de bestaande uitdagingen waardoor er direct stappen konden worden gemaakt met het team. De meegenomen ervaring en de respectvolle omgang met de medewerkers bleek ook direct een fijne match te zijn waardoor hij direct zijn stempel kon drukken op de altijd dynamische wereld van het facilitaire Klantcontact. Al met al dus een positieve ervaring.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Een warm nest en echt aandacht voor de mens

Teamleiders.nu is een uniek team waar ze echt aandacht voor de mens hebben en je in je waarde laten. Hier kun je leren en ervaringen delen en die toegevoegde waarde zijn voor een bedrijf waar ze zo behoefte aan hebben.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? N.v.t.

plezierig contact, snelle en passende inhuur

Warm ontvangst, oprecht geïnteresseerde mensen die een goede match weten te vinden.

Het contact met iedereen van Teamleiders.nu is warm, behulpzaam en met oprechte interesse! Arbeidsvoorwaarden zijn heel duidelijk en als je ergens tegenaan loopt zoeken ze direct naar een oplossing samen. Ik zou de samenwerking willen omschrijven als erg prettig en kan hen aan iedereen aanbevelen die van hard werken houdt.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Snel schakelen en een kundige teamleider

Michelle weet van aanpakken, komt met ideeën en zet haar ervaring in om de opdracht uit te voeren. Niet alleen de vraag (operatie draaiende houden en 1 nieuwe klant bedienen) maar ook de verbetervoorstellen waar Michelle mee komt dragen bij aan de totale dienstverlening van ASN. Michelle zoekt afstemming, staat voor haar medewerkers en geeft ze constructieve feedback.

Vlot en adekwaat

Wij hadden op zeer korte termijn een ervaren en stevig afdelingshoofd nodig voor onze nieuwe organisatie in opbouw. Heel snel werden kandidaten gepresenteerd waaruit wij konden kiezen. Onze keuze was snel gemaakt en bleek een goede match. Zij is een aanvulling op ons team. Nu gaan wij graag met haar verder. De begeleiding van dit proces door teamleiders.nu was prettig en voortvarend.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Goed aanbod en match qua teamleiders

We hebben afgelopen periode, doordat onze manager(Nienke) Klantenservice met zwangerschapsverlof ging, dit perfect kunnen opgevangen met Teamleiders.nu. Ook de extra uitdaging, Nienke konn niet voor 100% ingezet worden, doordat ze iets meer zorg moesst besteden aan haar pas geboren baby. Bart schakelde weer supersnel en hebben we voor 3 maanden een andere type van teamleiders.nu ingezet.