Pragmatische zelfstarter

De teamleider is zelfstartend. En dat kwam in deze opdracht goed uit omdat haar voorganger minder had gedaan dan was gezegd. In haar contact met het team was ze direct en gericht op het aanwakkeren van de eigen verantwoordelijkheid van elk teamlid. Een mooie prestatie is dat ze het gesprek is aangegaan en heeft aangemaakt met een teamlid wat jaren ervoor al gedaan had moeten zijn. De teamleider heeft een mooie ervaring in haar vak en die heeft ze ook aangewend binnen Vestia KCC: van kwaliteitsmonitoring en werving & selectie tot webcare en email. Van dat laatste weet ik niet of ze nog iets oplevert. Wat ik mee wil geven is dat ze meer bewust is van haar beïnvloeding als externe: dus structureel op tijd zijn in meetings, bijwerken van Trello en haar impact van communicatie tussen "peers" . Als ze hier meer of anders in zichtbaar wordt, zal dat mijns inziens bijdragen aan meer impact. Ik beveel haar aan als er iets opgezet en gedaan moet worden in korte(re) tijd. Ze start zelf op, pakt aan, blijft kalm, vaart een koers. En dat leidt tot eerste resultaten! Dank voor je inzet!

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

Professionele ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met teamleiders.nu. Snelle en professionele levering van een ervaren teamleider.

Kort mee samengewerkt, positief

TL overgenomen dus positief

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Je zet je hem met een gerust hart in; hij is een people man en zorgt voor een goede balans

Door zijn ervaring en de mens wie hij is brengt hij ervaring mee en zorgt daarme direct voor rust. Hij weet wat hij moet doen. Hij werkt heel makkelijk samen met zowel zijn medewerkers als ook het managementteam en kan daarmee op verschillende niveau's binnen de organisatie schakelen. Hij is niet de man die op de voorgrond treed, maar hij is het stabiele vangnet aan de achterkant. Wij zijn heel erg blij met wat hij voor het team heeft gedaan en wensen hem heel veel succes bij zijn volgende opdrachten.

Professionele coach

We hebben aan Niels een professionele coach de afgelopen 3 maanden gehad. Een coach die overziet, balans houd, signaleert, teams in staat heeft gesteld om kwaliteit te vergroten. Een coach met veel ervaring in de klantcontact branche en ervaringen heeft gedeeld om zo ons t helpen in verbetering.

prima teamleider

Ik heb de samenwerking als prima ervaren. Ik wilde graag een samenwerking met een teamleider aangaan die anders naar zaken kijkt dan dat wij, als proces georiënteerd bedrijf, gewend zijn. Daarin zijn we zeker geslaagd.

Flexibele organisatie die snel schakelt

- korte lijnen - goed matching klantbehoefte en kandidaat profiel - periodieke evaluatie

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Snel de juiste ondersteuning gekregen

Ik was op korte termijn op zoek naar een personal assistant, iets waar teamleiders zich in principe niet op richt. Na telefonisch contact met Bart begreep hij waar de vraag uit voort kwam en heeft de contacten in zijn netwerk gebruikt om toch aan deze vraag te kunnen voldoen. Binnen no time had ik een voorstel en ik heb enkele maanden mogen genieten van de geweldige ondersteuning van teamleider. Teamleider heeft ruime ervaring in de wereld van de Klant Contact Centers, dus kon mij zowel op inhoud als ook op gebied van administratieve ondersteuning goed helpen.

Ervaren callcentermanager met aandachtspunten

De teamleider is zeer ervaren als callcentermanager en dat helpt ons dit team te professionaliseren. Daarmee heeft hij de potentie om ons zeer tevreden te laten zijn. De teamleider heeft ook ontenzeggelijk veel effort in het team en de ontwikkeling gestopt. Toch zijn we niet onverdeeld enthousiast. Samenwerking met mij en andere managers is vaak moeizaam. De teamleider is niet altijd scherp en duidelijk, komt regelmatig afspraken niet of deels na en is heel eigenwijs. Ik wordt onvoldoende gestructureerd en kort en bondig op de hoogte gehouden van de performance en ontwikkelingen in zijn team. De teamleider besluit met regelmaat een direct verzoek van mij niet op te volgen met als argument dat hij keuzes moest maken.

Prettig persoon, korte termijn doelstelling bereikt, overall doelstelling niet bereikt

De teamleider is een heel erg prettig persoon. Hij past zich goed en makkelijk aan binnen de organisatie. Hij vindt gemakkelijk zijn weg en werkt hard. In de eerste weken pakt hij de callcenterwerkzaamheden makkelijk op. Het is een man die verstand heeft van callcenters. Daarmee is de korte termijn doelstelling bereikt. Daarna is het allerbelangrijkste dat er gestuurd gaat worden op de output. Dit is iets waar de teamleider heel erg veel moeite mee heeft gehad. Hij heeft veel moeite gehad om overzicht te behouden over de scores en was daardoor vaak te laat met bijsturen. Along the way zijn we erachter gekomen dat de teamleider(op dit moment) geen channelmanagement materiaal is. Hij wordt gelukkig van het coachen en sturen van mensen in een callcenter omgeving. Hij wordt minder gelukkig van het nastreven van targets. Dit heeft voor de uiteindelijke mismatch gezorgd. Er wordt gevraagd of ik de teamleider wil aanbevelen. Daar sta ik ambivalent in. Voor een channelmanagement functie binnen een target gerichte organisatie wil ik dit niet. Voor een tijdelijke functie op de vloer wil ik dit wel. Deze vraag zal ik dus onbeantwoord laten.

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Positief dat een sterke kandidaat snel beschikbaar bleek

Prettig samengewerkt met de teamleider, die snel en professioneel onze klantenoperatie kon gaan aansturen en dat op een goede en prettige manier heft gedaan.

snelle hulp en kandidaten zijn voldoende

Organisatie die snel schakelt en er voor zorgt dat geschikte kandidaten snel op gesprek kunnen komen.

Helemaal geweldig

De teamleider is ingezet als Customer Operations Manger bij Postnl Webcare. De teamleider is een open en enthousiaste mensgerichte manager. Niet alleen richting medewerkers maar ook richting alle stafafdelingen. De teamleider heeft veel ervaring op alle onderdelen. Qua samenwerking was het super.

Ervaren Teammanager die veel rust en senioriteit uitstraalt

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop de teamleider zijn taken en verantwoordelijkheden oppakt. Hij straalt rust uit in een periode waar het heel erg chaotish is. Precies wat het team nodig heeft. HIj is behulpzaam naar zijn collega's en medewerkers toe. Je kunt op de teamleider bouwen en hij weet wat belangrijk is. Als ik een aandachtpunt zou kunnen bedenken dan is deze minimaal en denk ik in de richting van meer pro-activiteit mbt vertervoorstellen en implementeren hiervan.

Rustig, geliefd door medewerkers en hij regelt het allemaal wel!

De teamleider is een persoon die geen overheersende aanwezigheid heeft maar toch heel erg zichtbaar is. Laat zich niet gek maken en straalt uit of hij alle tijd van de wereld voor alles en iedereen heeft. Altijd tijd voor een praatje met medewerkers ook op het sociale vlak terwijl veel TM hier de tijd niet voor nemen. Medewerkers hebben over hem gezegd: "ik wist niet dat teammanagers ook zo konden zijn, ik ga hem missen" dit in het kader van samenwerking met floormanagement. "hij helpt mij echt verder", "wat fijn zo'n open benaderbare houding, waardoor ik vragen durf te stellen". Maar de boventoon was "we gaan je missen". Aan de teamleider heb ik veel dingen over kunnen laten, waar ik geen omkijken naar had. Hele fijne persoon om mee te werken en ik vind het dan ook heel erg jammer dat hij niet wat langer wilde blijven. Dit is wat ik van een interimmer verwacht! N.B. ik beoordeel in dit hele verhaal de teamleider aangezien ik vind dat hij dit heeft verdiend! Ik geef normaal nooit een 10 omdat het altijd beter kan echter heeft de teamleider op alle fronten mijn verwachtingen overtroffen en helemaal ten opzichte van alle teammanagers die ik gedurende mijn carriere heb meegemaakt! Chapeau!

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Door snelle actie hadden we als organisatie binnen 2 weken een teamleider op 1 van de belan

juiste man op de juiste plaats. de teamleider weet een goede balans te maken tussen medewerkers en besturen met cijfers. zeer proactieve houding van de teamleider De teamleider kan goed met systemen/cijfers omgaan. De teamleider heeft het team in een half jaar tijd naar een stabiele situatie gebracht. de cijfers zoals bereikbaarheid en servicelevel zijn goed op norm, en hij blijft binnen het budget.

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Fijne samenwerking gebaseerd op vertrouwen en respect.

Voor de 2e keer is de teamleider ingezet als TL op het Zalando project bij Majorel. We zijn verder gegan waar we ooit gebleven zijn en dat is goed uitgepakt, zonder enige opmerkingen. Tevreden over de inzet en samenwerking.

Erg tevreden

Coach voldeed aan de verwachtingen - veel kennis van Sales Goed contact

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- probeer meer te luisteren en te observeren - voor deze job te weinig strategisch gericht (ik miste de helicopterview) -pas op met ongeloofwaardig worden door de soms te positieve inslag mbt medewerkers - mag wat gestructureerder werken (plannen en organiseren van sessies)

• Wat is uw indruk van de teamleider?
  • Wat vindt u van het functioneren van de teamleider gedurende de opdracht?
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe tevreden bent u over de match tussen de opdracht/organisatie en de teamleider?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was merkbaar dat de outsourced organisatie die wij zijn de teamleider niet ligt. Daarnaast merk ik dat hij in zijn communicatie langdradig en weinig concrete is.

De teamleider heft een positieve mindset en in zijn communicatie laat hij blijken bereid zijn tot inzet, echter merk ik dat echt doorpakken op een coaching met medewerkers door beperktheid van ruimte niet gelukt is. Daar had ik meer eigenaarschap verwacht.

* meer kort en bondig communiceren (wat betreft mondelinge communicatie).

• Wat is uw indruk van de teamleider?
  • Wat vindt u van het functioneren van de teamleider gedurende de opdracht?
  • Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Ik geef nooit een 10, maar kan ook niet zeggen dat er echt een ontwikkeling is waar de teamleider aan zou kunnen werken.

Samenwerking met de teamleider was zeer prettig, maar ook effectief. Zij is een teamleider die hart voor haar team heeft. Haar opdracht lag in het versterken van de team samenhang en verhogen van de performance van het team. Dat heeft zij goed opgepakt.

Eigenlijk niets. de teamleider is een zeer ervaren teammanager die zijn vak serieus neemt.