Slechte service

Aangemoedigd door vele goede reviews, ben ik in zee gegaan met Sinnetechniek. Vlak voor de aangegeven installatiedatum werd meegedeeld dat vanwege corona deze verzet moest worden. Kan gebeuren nietwaar. De nieuwe afspraak enkele weken later werd gepland op 2 achtereenvolgende dagen. Echter werd een x aantal dagen voor deze nieuwe afspraak meegedeeld dat er geen omvormers waren ! Zeer opmerkelijk want feitelijk zou de installatie al werkend zijn geweest op deze datum, mits corona geen roet in het eten had gegooid ! Op de 1e dag moesten de monteurs halverwege de dag alweer vertrekken om nog iets op te halen in Zwolle voor 17 u. De volgende dag zouden ze niet komen omdat ze in R'dam een klus hadden ?! De monteurs vertelden dan ook dat dit al tijdenlang 'op kantoor' bekend was. Na anderhalve week hebben ze de klus afgemaakt en over deze monteurs niets dan lof ! Mark, Brian en Floris zijn keiharde werkers. en hebben feitelijk alles wat fout ging nog enigszins goed gemaakt. Na betaling zou er zsm een opleverdocument opgestuurd worden, maar hier heb ik zelf achteraan moeten mailen en toen was het er binnen een uur ? De 'uitnodiging' van Sinnetechniek om nieuwe klanten aan te brengen met als beloning een cadeaubon heb ik links laten liggen omdat ik dit bedrijf liever niet aanbeveel. Communicatie heb ik als slecht ervaren en ook het feit dat de omvormers 'ineens' niet meer aanwezig zouden zijn is niet echt betrouwbaar te noemen.

uitstekende service

Van eerste contact tot aan de oplevering prima service. Snelle opvolging van de lead, goede en duidelijke informatie tijdens verkoopgesprek, plaatsing volgens planning door vakbekwame installateur. Ook de vragen tijdens en na de plaatsing werden snel en vakkundig beantwoord.

De wet van Murphy

In eerste instantie was ik enthousiast, ik kreeg snel een offerte en vlot daarna werd de situatie geschouwd door een medewerker van Sinne. De eerste plaatsingsafspraak was daarna ook snel. De reviews op de site gaven mij ook een goed gevoel, allemaal super enthousiast. Maar helaas daarna ging er veel mis. Wij hebben een dak met kunststof leien shingles. Hier bleek Sinne Technyk geen ervaring mee te hebben, en dat heb ik geweten. Dit soort daken vereist ander bevestigingsmateriaal dan een dak met gewone pannen. Er werd eerst verkeerd materiaal gemonteerd dat later weer weggehaald werd. Uiteindelijk heeft het bijna 5 maanden geduurd voordat de zonnepanelen eindelijk geplaatst waren. Tussen door werd de plaatsing nog een aantal keren op het laatste moment afgezegd, en werden beloftes niet altijd nagekomen. Men heeft voor de hele gang van zaken wel excuses aangeboden, voorzien van een mooie bos bloemen. Maar ondanks dat kan ik Sinne Technyk echt niet aanbevelen, zeker niet als je een afwijkende dakbedekking hebt.

Contact was zeer prettig, goed advies gekregen en de monteurs hebben alles zeer netjes gemonteerd.

Klantvriendelijk, kennis van zaken, ervaren en meedenkende monteurs

Van begin tot eind is alles prima verlopen. Er wordt met je meegedacht. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Kortom: goede service, een aanrader!

Communicatie en planning niet op orde

Tevreden over zonnepanelen maar niet over plaatsing en communicatie daarover. 5 keer een nieuwe afspraak in moeten plannen voor de plaatsing. Ging op diverse vlakken mis; leveringsproblemen (uiteindelijk duurdere panelen moeten nemen) planningproblemen (voor niets zitten wachten), veiligheidsproblemen (pas bij poging 3 erachter komen dat werksituatie niet veilig was) en helaas geen communicatie daarover. Tevens niet duidelijk over techniek rondom zonnepanelen (bv aansluiting in meterkast). Voortraject was prima, tot de plaatsing zelf.

Sinne Techniek heeft prima geholpen met zonnepanelen van A tot Z De monteurs deden prima werk

Goed contact en snel geleverd

Goed geïnformeerd door Sebastiaan Westerhof, daarna snel een offerte. Bij akkoord offerte snelle levering en plaatsing van de zonnepanelen door goede, vriendelijke monteurs.

Goed service

Vriendelijke monteurs en in 1 dag alles geïnstalleerd.

Klantvriendelijk bedrijf

De ervaring met Sinne Techniek is goed. Vriendelijk personeel, met een luisterend oor. Men komt de afspraken na. Servicegericht! Sinne Techniek levert zonnepanelen van hoge kwaliteit.

Installatie van zonnepanelen op dak en nieuwe meterkast. De stroomkabel in de meterkast was een uitdaging. Goed overleg met de medewerkers en het resultaat is perfect. Uitbreiding van panelen komt eraan en Sinnetechniek kies ik vanzelfsprekend als leverancier.

Duidelijk en degelijk

Gekozen voor Sinne Technyk vanwege het lokale aspect. Zeer duidelijke offerte ontvangen. De plaatsing verliep professioneel en snel. Installateurs ter zake deskundig en vriendelijk.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Het contact met de medewerkers van het bedrijf was meer dan prettig. Er werd goede uitleg gegeven over alles wat ik maar wilde weten. Ze houden zich goed aan de afspraken en leveren prima materiaal. Ook de monteurs zijn heel fijn in de omgang en hun kennis van zaken gaf een goed gevoel. Zeer betrouwbaar.

Zeer tevreden met de verrichte werkzaamheden

De monteurs werken in goed overleg,ze kiezen niet voor de gemakkelijkste weg maar willen netjes werk afleveren. Dat is bij ons zeer geslaagd.

Vloeiend en duidelijk alles goed geregeld

Duidelijke afspraken en klantvriendelijk ook Het plaatsen ging super de mannen waren heel beleefd, goede uitleg, alles netjes achtergelaten en zeer klantvriendelijk.

snel, goed werk geleverd

Mooi op tijd, snel begonnen, goed en netjes opgeleverd

Zeer accuraat bedrijf

15-02-2022 Groningen. Ruud Brands. Na offerte aanvragen bij verschillende bedrijven, voor zonnepanelen, bij Sinne Techniek te Drachten uit gekomen. Door dat zij direct reageerden, en bij huisbezoek goede door Eddy Ferbeek uitleg betreffende de zonnepanelen gaven. Ik had specifieke vragen met het plaatsen op een half rond zinken dak, hier kon Niels de ervaren installateur niet voor de 100% achterstaan, maar kwam met een ander goed alternatief. Niels en zijn team werken accuraat, ben dan ook blij dat ik met Sinne techniek in zee ben gegaan.

Fijn en eerlijk bedrijf om mee te werken!

Vanaf de eerste offerte is het duidelijk dat je met vakmensen te maken hebt. Duidelijk in de communicatie en keurige monteurs. Ook met het terugvragen van de BTW wordt je goed geholpen, dus een dikke pluim voor Sinne Techniek.

Klantvriendelijk, prima werk, goede prijs.

Vlotte aflevering en plaatsen van de zonnepanelen

Snel en correctte afhandeling. Goede werklui díe jongens

Persoonlijke uitleg, netjes gewerkt en goed afgehandeld.

We kregen iemand thuis die uitleg en adviezen gaf en een complete offerte. Hij kon ook alles ter plekke bekijken en het advies daarop aanpassen. Al snel hadden we een plaatsing van de zonnepanelen. Er werd netjes gewerkt en alles ziet er keurig uit. Wij zijn heel tevreden over Sinnesysteem.

Goedemiddag Antonia, Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat onze werkwijze je is bevallen. :) We wensen je dan ook vele zonuren toe! Met vriendelijke groet, Team Sinne Techniek

Keurige offerte en zeer snel geleverd

Na positieve ervaring van mijn kant onlangs voor mijn broer en vader contact opgenomen met Tjerk Leijstra van Sinne Techniek. De situatie van beide woningen telefonisch besproken en door Tjerk op afstand een voorstel qua installatie gemaakt op basis van de persoonlijke wensen. Vervolgens een zeer complete offerte ontvangen met foto qua voorgestelde plaatsing, een scherpe prijs en een uitgebreide toelichting qua verwacht rendement. Daarnaast een duidelijke (uitgebreide) beschrijving van de in de offerte voorgestelde panelen, omvormer en optimizers. Offerte inclusief plaatsing en BTW teruggave service. 2 dagen later een persoonlijke schouw ter plaatse van beide panden. Vervolgens nu 2 weken later alles keurig geïnstalleerd. Laat nu die zon maar schijnen.

Goedemiddag Bernard, Bedankt voor je mooie woorden, met in het bijzonder mijn collega Tjerk! Gelukkig is het gehele traject je goed bevallen nadat je familie al positieve verhalen heeft verteld. Ik wens je vele zonnige dagen toe! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

goed en betrouwbaar bedrijf

Door de firma ENPRON zijn wij in contact gekomen met Sinnetechniek, er zijn zoveel leveranciers op het gebied van zonnepanelen, waardoor ons het van weerhield om er aan te beginnen, maar door in gesprek te gaan met Sinnetechniek is ons veel duidelijk geworden. Snelle levering en korte lijnen voor eventuele vragen, zoals het invullen van het formulier van de netbeheerder. Fam. Schepers Sleen

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden over zowel Enpron als Sinne Techniek. We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en wensen u vele zonuren toe! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Harstikke mooi!

Onlangs heeft Sinne Techniek panelen bij ons in Groningen geplaatst. Het hele traject is soepel en vlot verlopen en we zijn dan ook zeer tevreden over dit bedrijf. Sinne Techniek is een bedrijf dat met je meedenkt en flexibel is. Zo hebben wij de plaatsing van de panelen een tijdje moeten uitstellen, omdat we nog in afwachting waren van de uitkomst van onze subsidieaanvraag. Dit was geen enkel probleem. Zodra we duidelijkheid hadden, werd er een moment geprikt. Ook de communicatie met Sinne Techniek is goed bevallen, je krijgt snel en helder antwoord op je vragen. Het plaatsen van de panelen bij ons (en de onderbuurvrouw) kostte een dag, en hierna werkte alles zoals het hoort. Daarbij mag gezegd worden dat Sinne Techniek snel levert, heel fijn! Al met al zouden we Sinne Techniek absoluut aanraden.

Goedemiddag Yorick, Bedankt voor je mooie woorden! Goed om te lezen dat onze manier van werken je zo goed is bevallen. Het is een mooie installatie geworden en is strak opgeleverd. Bedankt voor je vertrouwen in Sinne Techniek en vele zonuren toegewenst! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Snel en prettig contact, vragen na plaatsing van de zonnepanelen werden snel beantwoord. Plaatsing was snel gerealiseerd, er werd zorgvuldig onderzocht wat mogelijk was qua installatie omvormer etc. Kleine opmerking: fijn als er iets van uitleg over de werking van systeem en app zou zijn en afhandeling papierwerk (registratie energieleverancier en BTW teruggave)

Goedemiddag Saar, Dankjewel voor je beoordeling! We gaan aan de slag met je opmerkingen en voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, dan helpen we je graag. Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Over Sinne Techniek

Sinds 2012 levert, monteert en installeert Sinne Techniek in heel Noord-Nederland. Door jarenlange ervaring weten wij welke merken het hoogste rendement geven in combinatie met de beste omvormer. Wij zien een belangrijke toekomst voor zonne-energie en willen iedereen hiervan laten profiteren door een persoonlijk en eerlijk advies te geven.