Zorgeloze vakantie

In Mei 2022 hebben wij met de flottielje de mooieZakynthos route (inclusief uitstapjes naar Olympia, blue caves en shipwreck) mee mogen maken. Pim en Joyce hadden de leiding en zij hebben alles weer super geregeld! Gezien veiligheid vóór alles staat, hebben zij ook daar - uit voorzorg - rekening mee gehouden, de route aangepast en een rustdag ingelast, om tijdens het voorspelde onweer veilig binnen te liggen. Gaf mij een goed gevoel ;-) Wij hadden weer een prima onderhouden boot, de restaurantjes die wij samen met de groep bezochten (op vrijwillige basis), waren ook een goede keus. Eerlijk gezegd is het voor ons allemaal al een beetje van zelfsprekend....wij komen immers al jarenlang bij Sunny Sailing zeilen en zijn nooit teleurgesteld! Dus wil je zeilen zonder zorgen en met veel plezier....dit is het juiste adres!

Genoten van een prachtige, inspirerende, perfect georganiseerde week!

Genoten van een geweldige week flottielzeilen, met een geweldige schipper, veel geleerd! Mooie combi van rustige baaien, met sterrenhemel, knusse dorpjes, een uitdagend zeilwedstrijdje of een dagje dolfijnen speuren... onder de goede zorgen van Pim en Joyce, perfect georganiseerd... strikt op veiligheid waar het moet en flexibel invullen van programma, humor en gezelligheid waar ' t kan! ruimte genoeg om eigen gang te gaan 's avonds, maar erg makkelijk om in groep de gezelligheid te vinden. Voor herhaling vatbaar!

Too good to be true!!!

wat een fantastische belevenis hebben wij als beginnende zeilers gehad bij Pim & Joyce, alles was perfect geregeld (incl Dolfijnen). Goed weer, Mooie omgeving, Prima begeleiding, Heerlijk eten en hele leuke mensen leren kennen in ons weekje Flottielje. Bedankt voor deze ervaring.

Genieten!

Zoals we al van voorgaande vakanties wisten, bij het team van Sunny Sailing ga je altijd een ontspannen vakantie tegemoet, waarbij alles tot in de puntjes is geregeld. Ook nu weer! En zelfs nog beter. Tot in de kleine details is alles buitengewoon goed verzorgd en kun je vanaf minuut 1 onbezorgd genieten. Zoals jij dat wilt, op jouw manier! Lieve groeten Nic, Roy, & de kids

boot in orde , begeleiding super , echt leuke mensen ,weer kon beter..

je beoordeelt een vakantie ook op hoe er gereageerd wordt op dingen die kapot gaan of niet gaan zoals je zou verwachten. en daar heeft sunnysailing een top score gehaald. goede begeleiding die een zeer gevarieerde route had uitgestippeld . we waren er nu voor de derde keer en willen graag een vierde keer mee maken. bedankt nogmaals voor alles edwie.

Beste, leukste vakantie ooit.

Heel mooie ervaring. Mooie plaatsen ontdekt, met een top team. Lekker eten, snorkelen was top veel vissen gezien. Samen over je dag en belevenissen praten bij een lekker etentje en borrel. Leuke mensen leren kennen. Heel de vakantie was een belevenis. Nooit zullen we dit fergeten gewoonweg top.

Such a nice crew

I would like to say that I have been lying next to the crew and ships for a few week To see how respectful and organized they are is a sheer delight The positiv input from the owners and crew and the helpful hand is exceptional

• Would you recommend us? Yes

Het was weer super

We hebben 2 geweldige weken gehad. De ene heel anders dan de andere qua gasten, maar beide super gezellig en fijn. Het weer had iets beter gekund maar daar kan niemand iets aan doen.

Gelijk het moet zijn, onvergetelijk!

Goede service op alle vlakken

Het wordt steeds leuker!

8 jaar geleden gingen we voor de eerste keer zeilen met Pim & Joyce... toen waren ze nog jong, fris en fruitig. Maar integenstelling met wat je zou denken: hoe ouder ze worden, hoe leuker ze zijn! :) We hadden weer een fantastische vakantie! Bedankt voor alles & tot volgend jaar!

Zoals we reeds gewend zijn was het weer geweldig!

Na 3 weken bareboat kunnen we alleen maar vaststelen dat het toch heerlijk is om met Sunny Sailing te zeilen. De boot was weer prima op orde en we hebben genoten van de mooie baaien (vooral lekker rustig) en knusse dorpjes die we al zo goed kennen. In de loop van de dag steekt er een lekkere wind op zodat je heerlijk kunt zeilen. 's Ochtends na het weerbericht bepalen we waar we die dag naar toe gaan. Wederom een top-vakantie mede dankzij de goede zorgen van Sunny Sailing, bedankt Pim & Joyce!

Niet gedacht het zeilen zo te ervaren, wat een verrijking!

Weinig tot geen ervaring maar door de expertise en ondersteuning van Femke, Gwen, Anne, Jelle en Lisa een fantastische week beleefd. Mooie idyllische en pittoreske plekken gezien, geankerd, aangelegd en verbleven. Heerlijk gegeten in een omgeving waar alles kan en mag maar niets moet. Sunny crew, bedankt voor deze geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!

Voor het ware vakantiegevoel

Heerlijke zeilvakantie met super begeleiding in een mooie omgeving. Mooie blauwe zee en leuke haventjes. Pim en Joyce staan altijd voor je klaar. Zij zorgen er voor dat je het onbezorgde vakantiegevoel kan ervaren. Goed onderhouden boten en een schitterende thuishaven.

2 keer op rij excellent of 10/10

Voor 2de keer op rij een super vakantie gehad (17-31/7/2021) met de familie. Vanaf het moment van ophalen aan luchthaven tot afzetten is alles perfect geregeld. Zelf een PCR test was geregeld door Sunny Sailing zodat we volop konden verder genieten van onze zeilvakantie. De flotilla leiding & skippers & begeleiding hebben ons dan ook super bijgestaan, hebben ons de mooiste plekjes laten zien, de beste restaurantjes en gezorgd voor een super sfeer in de totale flotilla. Dit jaar zijn er vrienden in andere boot met skipper gegaan en ze delen onze mening. Tot volgend jaar zeker

beloftes waargemaakt!

Lieve Joyce en Pim, Via deze weg wilden wij jullie laten weten dat we een geweldig fijne vakantie hebben gehad. Onze eerste keer Griekenland, eerste keer zeilen op de Ionische Zee en eerste keer flottielje, was best spannend hoe het allemaal uit zou gaan pakken. Onze verwachtingen waren hoog en jullie hebben het allemaal waar kunnen maken. Wat een geweldig goed georganiseerde reis! We zijn echt super tevreden met hoe alles is gegaan en niet in de minste plaats ook door jullie gezelligheid. Ook Jelle en Anne hebben het super gedaan! Jullie hebben ons ook de ruimte en vrijheid gegeven om ons eigen ‘ding’ te doen en dat hebben we zeer gewaardeerd. Het weer was geweldig, de omgeving prachtig en de Sunny Heaven voor ons een hele fijne boot. Kortom, een tóp vakantie! Heel erg bedankt voor wat jullie allemaal hebben gedaan voor ons in die twee weken. Het was meer dan alleen maar ‘je werk’. Jullie zijn fijne mensen. Voor ons voor herhaling vatbaar! Liefs van R&R en T&A

Sailing the Sunny side of life

Prachtige zeilvakantie gehad in een schitterend land, met een uitstekende boot en prima begeleiding door Pim en Joyce. Mooie route gevaren vanaf Lefkas via Parga naar Corfu en via Paxos weer terug gevaren en gezeild. Leuke plaatsjes aangedaan, heerlijk gegeten en dolfijnen en schildpadden gespot. Jamas!

Kwaliteit in de breedste zin als je een heerlijke zeilvakantie zoekt

Gastvrij, behulpzaam, lief, attent. En superschepen in topconditie. Prachtig vaargebied en heerlijke baaien. Griekenland op zijn mooist met lekker eten en drinken. Om nooit te vergeten en opnieuw te doen. Succes Joyce en Pim en de hele crew

Proberen met enorm enthousiasme of ze het allemaal alleen voor jou organiseren

En proberen het zo goed dat je het nog geloofd ook. Dat met mooie boten, leuke crew, mooie omgeving. Wat wil je nog meer? Een 2e keer! En dus ook maar gedaan! Nu maar hopen op een gratis vakantie na zo'n beoordeling. Ha ha Rob

Bijzonder waardevolle zeiltrip.

Vaar nu zo 5 jaar met pim en joyce, heb ze leren kennen als ontzettende liefdevolle, zorgzame mensen die alles in staat stellen je de meest bijzondere zeiltrip te laten beleven! 4 jaar lang met mijn pa, broer en vrienden. Dit jaar gezellig bij hun aan boord!

geweldige service en begeleiding

Goed en betrouwbaar materiaal, goede begeleiding en prachtige omgeving en routes. Veel zin in snel weer te komen

Helemaal blij met Sunny Sailing

in 2008 kwamen wij voor het eerst naar Lefkas. Toen verbleven we nog in een hotel maar werd ons interesse gewekt door alle zeiljachten die wij zagen. Ooit hadden wij op jonge leeftijd onze zeil-/vaarbewijzen gehaald maar niet zoveel ermee gedaan. Nadat wij in Hellevoetsluis diverse lessen op zeiljachten gevolgd hadden, zijn wij in 2010 terug gekomen naar Lefkas: 1 week hotel + 1 week zeilen (voor de proef ;-). Dat was onze eerste ontmoeting met Sunny Sailing (flottielje). We waren zo enthousiast dat we het jaar erop 2 weken boekten en de volgende keer 3 weken (dit voor een bijzondere gelegenheid). Sindsdien komen we elk jaar 2 weken flottielje zeilen bij Sunny. Eigenlijk zegt dit natuurlijk al genoeg maar ik probeer het ook nog kort in woorden de vatten: Sunny Sailing is professioneel bezig, er wordt ervoor gezorgd dat je met een goed vakantiegevoel naar huis gaat. De boten zijn prima verzorgt, mocht er toch iets niet naar tevredenheid zijn, wordt dit gelijk opgelost. De Sunny Sailors ;-) zijn allemaal klantvriendelijk en ze zorgen voor leuke, afwisselende en gezellige vakantiedagen! (Niets moet, alles mag ;-) Vorig jaar werd onze 2-weekse vakantie geannuleerd ivm Corona. Maar gelukkig dachten Joyce en Pim aan ons toen er een boot voor 1 week op een later tijdstip vrij kwam en konden we tenminste nog een heerlijk weekje zeilen! Wij hopen echt, dat wij dit jaar weer onze reeds bij Sunny geboekte vakantie in Griekenland kunnen waarmaken. Dus wil je een perfecte zeilvakantie ervaren....Sunny boeken! (en nee, ik word niet gesponsord :-)))

Heerlijk zorgeloze vakantie

Waarom zou ik het team van Sunny Sailing aanbevelen? Dat is niet moeilijk; zij hebben ons niet alleen in 2020, maar ook de voorgaande jaren altijd een fijne, zorgeloze vakantie bezorgd. Wat is mooier dan een dag zelfstandig zeilen en dan in een gespreid (haven)bedje terecht komen? Ze zijn 24/7 beschikbaar voor hulp, vragen en advies. En niet te vergeten de tips vwb mooie baaitjes en authentieke restaurants. Elk jaar weer perfect onderhouden materiaal. Het is dat zij ongeacht de grootte van de groep onze hoogste verwachtingen waar maken, anders zouden wij dit alles voor ons zelf houden. ;-) Kortom; wij zijn razend enthousiast! Wat ons betreft een dikke 10!

Super ervaring met het gezin en kwalitatieve boten en begeleiding

Ben 2 weken in 2020 en door die super ervaring ga ik terug 2 weken in 2021 met Sunny Sailing varen met gezin. Er komen nu zelfs vrienden mee die onze verhalen zo leuk vonden. Al van de reservatie merk je dadelijk dat dit een team is die alles doet om de zeilliefhebber en zijn gezin een super zeilvakantie te bezorgen. Hun boten zijn zeer kwalitatief en de kennis van de Ionische zee met alle leuke plekjes en restaurantjes zorgen ervoor dat je een onvergetelijke vakantie hebt. De begeleiders zorgen voor een leuke sfeer en met hun technische kennis omtrent zeilen, is het veilig varen met het gezin. En ja Brusselse Belgen zoals ik, zijn ook welkom ;-)

Ondanks corona geweldige zeilweek gehad!

Ondanks al het gedoe rondom het corona virus hebben wij een geweldige zeilweek gehad vanuit Lefkas. Oorspronkelijk zouden we meedoen met de Flottielje maar uiteindelijk vanwege code oranje voor de griekse eilanden besloten om dat niet te doen en alleen aan het vasteland aan te meren. Hier was alle begrip voor vanuit Pim en Joyce en we werden uitstekend geholpen om bijvoorbeeld de boot vanaf een vasteland haven over te kunnen nemen. Ook gedurende de week konden we even bellen of appen voor tips voor leuke haventjes enzovoorts. Uiteindelijk kwam de grootste medicane ooit ons nog tegemoet en ook toen hebben Pim en Joyce uitstekend geholpen om een veilige ligplaats te regelen. Al met al geweldige ondersteuning van begin tot eind en een geweldige zeilweek in een schitterende omgeving.

Geweldige meezeilvakantie gehad

In de week van 22 tot 29 augustus een geweldige meezeilvakantie gehad op de boot bij Pim en Joyce, mooie baaitjes bezocht en in de avonduren heerlijk gegeten in diverse mooie plaatjes. Zeker voor herhaling vatbaar.