Bedankt!

Eerder vandaag hebben wij een review van een minder prettige ervaring achtergelaten. Bijna direct daarna werden we gebeld. In dat gesprek zijn we toch tot een compromis gekomen en hebben wij de droomring besteld. Ontzettend attent en we zijn erg tevreden met de service

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw eerdere ervaring met ons. We nemen uw feedback zeer serieus en streven ernaar om onze klantenservice voortdurend te verbeteren. We zijn blij te horen dat we na uw eerdere minder prettige ervaring in staat waren om contact met u op te nemen en tot een compromis te komen. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun ervaring en aankopen bij ons, en het doet ons goed te horen dat u nu de droomring heeft besteld. Ons team is toegewijd aan het bieden van uitstekende service, en we waarderen uw begrip en geduld. We kijken ernaar uit om ervoor te zorgen dat uw aankoop vlekkeloos en onvergetelijk is. Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we kijken ernaar uit om u van dienst te zijn.

Gieta Jankie-frank

Ja vriend Steve hoor Amerika of Hollands ik ben doof trouwen 22 oktober 2022 , ringvinger trouwen Steve en gieta

Leuke ervaring en goede service!

Leuke ervaring, persoonlijke service en een mooie omgeving. Veel keuze en veel mogelijkheden. Ook de nazorg wordt goed besproken.

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Rozenhof Trouwringen! Goed om te lezen dat er veel keuze was en veel mogelijkheden . Wij wensen jullie veel geluk samen!

Geweldig geholpen en als klap op de vuurpijl ook nog mooie ringen voor onze zoons zodat ze er helemaal bij horen. Zou Rozenhof aan iedereen aanraden.

Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling! Wij zijn blij dat u geweldig bent geholpen en dat jullie Rozenhof Trouwringen aanraden! Wij wensen jullie levenslang draag plezier met jullie schitterende trouwringen!

Fantastische ringen, alles mogelijk

We zijn heel goed geholpen, we konden alles kiezen wat maar mogelijk lijkt. Heel veel ringen in de zaak aanwezig om te kiezen. Dan kan je nog weer aanpassen naar eigen smaak. Wij konden ook 2 oude ringen laten omsmelten en deze werden meegenomen bij het maken van onze nieuwe ringen. Een prachtig aandenken. Topservice!

Bedankt voor het achterlaten van deze schitterende beoordeling! Super om te horen dat jullie heel goed zijn geholpen en het een top service was! Wij wensen jullie een prachtige bruiloft toe!

Ruime keuze, goede service!

Rozenhof heeft een hele ruime keuze aan trouwringen. De service is erg goed en we zijn erg blij met het eindresultaat!

Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat Rozenhof Trouwringen hele ruime keuze heeft aan trouwringen en dat de service goed was! Heel veel plezier met jullie trouwringen!

Ons goed geholpen, goed mee gedacht. Helaas door Corona onze bruiloft moeten uitstellen en onze ringen zijn zonder kosten opnieuw gegraveerd. Erg gastvrij en een super mooie, sfeervolle locatie! Direct zin om te trouwen!

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Super om te horen dat we uw goed hebben geholpen. Wij wensen uw een fijne bruiloft en geluk toe!

Warme service en omgeving en meer dan genoeg keuze

Hele goede en warme service, je krijgt ruim de tijd om ringen te kiezen. Veel opties en er wordt met je meegedacht. Mooie locatie.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat er goed met jullie is meegedacht. Fijne bruiloft gewenst!

Mooie locatie en erg goed geholpen

Bij de Rozenhof hebben ze echt aandacht voor je, en ze denken goed mee met je wensen. Je kan gewoon rustig rondkijken en dat vonden wij erg prettig. Ook de mogelijkheid om ringen van verschillende series te combineren vonden wij erg fijn. Op deze manier konden wij onze trouwringen vinden.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling Anna! Erg leuk om te horen dat jullie Rozenhof Trouwringen zouden aanbevelen aan anderen en dat er goed werd meegedacht met jullie wensen. Wij wensen jullie een hele mooie bruiloft toe en veel plezier met de trouwringen!

Een hele fijne en bijzondere ervaring, een echte beleving

Wij kwamen bij het Rozenhof met de vraag of onze ringen binnen drie weken voor ons gemaakt konden worden. Dit was geen probleem. We werden met enthousiasme ontvangen en waren na het uitzoeken van onze ringen een hele bijzondere ervaring rijker. Het uitzoeken van trouwringen bij het Rozenhof is een hele beleving, we zijn zeer tevreden over zowel de ringen als de gastvrijheid.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat jullie een ervaring rijker zijn na het bezoek aan Rozenhof Trouwringen. We wensen jullie veel plezier met de trouwringen!

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen

Wij zijn heel goed geslaagd voor bijzondere ringen op een verassend mooie en romantische locatie in het buitengebied. Heel vriendelijk en vakkundig geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u vriendelijke en vakkundig bent geholpen. Heel veel plezier met jullie bijzondere trouwringen!

Uitgebreide collectie en er was veel tijd en aandacht voor onze vragen en wensen.

We waren al bij verschillende adressen geweest, maar nergens werd er zo goed naar ons geluisterd en met ons meegedacht als hier. Top ervaring!

Wat een compliment! Wij zijn erg blij om te horen dat trouwringen uitzoeken bij Rozenhof Trouwringen een top ervaring is. Heel veel plezier met de ringen van de liefde!

Met een mooi resultaat als uitkomst.

Wij zijn fijn geholpen met het uitzoeken van onze trouwringen. Er werd ruim de tijd genomen met gerichte advies op onze wensen. Met een mooi resultaat als uitkomst.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat. Daar doen we het voor. Veel plezier met de trouwringen!

Leuke persoonlijke ervaring, en mooie locatie

Vriendelijk ontvangst met thee, water, koffie e.t.c. Veel keuze en aanpassingen mogelijk. Onze ringen zagen er professioneel uit en zijn echt super.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat jullie Rozenhof Trouwringen als vriendelijk en persoonlijk hebben ervaren. Wij wensen u veel plezier met de ringen!

Onze perfecte trouwringen op maat dankzij deskundig advies

Perfect persoonlijk advies op een top locatie. Veel keuze en mogelijkheden. Op die manier onze super mooie trouwringen zelf kunnen samenstellen.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Erg leuk om te horen dat het persoonlijke advies bij Rozenhof Trouwringen top is en dat u samen met uw aanstaande mooie trouwringen heeft kunnen samenstellen. Veel liefdesgeluk gewenst!

Fantastische ervaring, super service achteraf

Wij kwamen bij Theo en zijn vrouw in 2017 met het idee te gaan oriënteren en waren compleet verbaasd over de prachtige ligging, hoe privé het ontvangst is en hoe persoonlijk alles was. Alle tijd is genomen en onze verwachtingen zijn ruim overtroffen. Het ophalen van onze ringen was ook echt een feestje. Inmiddels draag ik de ring met veel plezier maar tot mijn schrik was er een smaragd stuk gegaan. Theo had mij wel gewaarschuwd dat het wat zachter is dan diamanten. Gelukkig was het geen enkel probleem om dit vakkundig op te lossen. Wat een feest dat ik mijn ring nu weer als nieuw heb mogen ontvangen. Een warme aanbeveling voor deze vakman en zijn lieve vrouw!

Harstikke bedankt voor het achterlaten van een beoordeling Nanette! En dan ook nog zo mooi omschreven. Erg leuk om te horen dat de service achteraf ook als super heeft ervaren bij Rozenhof Trouwringen. Nu kunt u weer lekker schitteren met uw mooie ring! Als er ooit in de toekomst nog iets is, aarzel dan niet en kom terug! We staan voor u klaar.

Fijne ontvangst, zeer vriendelijk

Men neemt voldoende tijd en de keuze is reuze. Op een fijne manier kunnen kiezen met vakkundig advies.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat er voldoende tijd voor u is genomen en dat u op een fijne manier met vakkundig advies trouwringen heeft kunnen kiezen bij Rozenhof Trouwringen.

Gewoon heel goed

Er wordt uitgebreid de tijd genomen, en een enorm assortiment om uit te kiezen. Uiteindelijk zelf de ringen kunnen ontwerpen, en we zijn erg blij met het resultaat.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te horen dat het 'gewoon heel goed' is bij ons. En leuk hè, zelf trouwringen ontwerpen! Maakt het allemaal nog unieker. Top dat jullie erg blij zijn met het resultaat & wij wensen u een fijne huwelijksdag toe!

Goed advies voor een blijvende keuze

Rozenhof heeft een enorm aanbod aan trouwringen, maar dankzij de expertise en persoonlijke aandacht hebben wij trouwringen kunnen uitzoeken die goed bij ons passen.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling Tim! Wat fijn om te horen dat jullie dankzij de expertise en persoonlijke aandacht bij Rozenhof Trouwringen ringen hebben kunnen uitzoeken die goed bij jullie passen. Een mooie huwelijksdag gewenst en nog jarenlang veel draagplezier van jullie mooie trouwringen!

Goeie service

Ruim aanbod. Goed geholpen. Gastvrij. Zeer goeie service. Ook als je niet weet wat je wil kun je hier zeker goed terecht!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen dat u een goede service hebt ervaren bij Rozenhof Trouwringen. Veel plezier met uw aankoop!

Persoonlijk

Aandacht voor de klant en mooie collecties brachten ons tot de aanschaf van een set mooie en betaalbare ringen

Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u mooie betaalbare ringen hebt gekocht bij Rozenhof Trouwringen. Veel plezier ermee!

Geweldige service

Het assortiment is erg groot en er wordt heel goed meegedacht met de wensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat er goed werd meegedacht met de wensen. Rozenhof Trouwringen wenst u veel geluk & liefde toe

Een bijzondere en leuke ontmoeting met als resultaat prachtige ringen!

Op zoek naar onze trouwringen kregen wij Rozenhof Trouwringen als tip. Een warm welkom, extreem veel keus in trouwringen en uiteindelijk hebben wij onze perfecte ringen gevonden! Een aanrader mocht je op zoek zijn naar de mooiste ringen en een zeer persoonlijk advies!

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Heel leuk om te horen dat u de perfecte ringen heeft gevonden! En natuurlijk altijd leuk als Rozenhof Trouwringen wordt aanbevolen. Nogmaals bedankt en heel veel plezier met de ringen!

Veel keuze, snel geholpen!

We zijn heel fijn geholpen bij Rozenhof, er is ook ontzettend veel keuze. Daarbij is het fijn dat we op een goede manier zijn geholpen bij een keuze die bij ons past.

Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat u snel bent en fijn bent geholpen door Rozenhof Trouwringen!

Perfect wedding begint echt bij Theo, goede begeleiding, zeer goed begeleid bij keuze!

Enorme keuze als je het hier niet vindt, vind je het nergens. Eerlijk en betrouwbaar. Marcel en Dana.

Bedankt voor uw beoordeling! Echt prachtig omschreven. Heel veel plezier met het dragen van de mooie trouwringen!