Leuke persoonlijke ervaring, en mooie locatie

Vriendelijk ontvangst met thee, water, koffie e.t.c. Veel keuze en aanpassingen mogelijk. Onze ringen zagen er professioneel uit en zijn echt super.

Onze perfecte trouwringen op maat dankzij deskundig advies

Perfect persoonlijk advies op een top locatie. Veel keuze en mogelijkheden. Op die manier onze super mooie trouwringen zelf kunnen samenstellen.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Erg leuk om te horen dat het persoonlijke advies bij Rozenhof Trouwringen top is en dat u samen met uw aanstaande mooie trouwringen heeft kunnen samenstellen. Veel liefdesgeluk gewenst!

Fantastische ervaring, super service achteraf

Wij kwamen bij Theo en zijn vrouw in 2017 met het idee te gaan oriënteren en waren compleet verbaasd over de prachtige ligging, hoe privé het ontvangst is en hoe persoonlijk alles was. Alle tijd is genomen en onze verwachtingen zijn ruim overtroffen. Het ophalen van onze ringen was ook echt een feestje. Inmiddels draag ik de ring met veel plezier maar tot mijn schrik was er een smaragd stuk gegaan. Theo had mij wel gewaarschuwd dat het wat zachter is dan diamanten. Gelukkig was het geen enkel probleem om dit vakkundig op te lossen. Wat een feest dat ik mijn ring nu weer als nieuw heb mogen ontvangen. Een warme aanbeveling voor deze vakman en zijn lieve vrouw!

Harstikke bedankt voor het achterlaten van een beoordeling Nanette! En dan ook nog zo mooi omschreven. Erg leuk om te horen dat de service achteraf ook als super heeft ervaren bij Rozenhof Trouwringen. Nu kunt u weer lekker schitteren met uw mooie ring! Als er ooit in de toekomst nog iets is, aarzel dan niet en kom terug! We staan voor u klaar.

Fijne ontvangst, zeer vriendelijk

Men neemt voldoende tijd en de keuze is reuze. Op een fijne manier kunnen kiezen met vakkundig advies.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat er voldoende tijd voor u is genomen en dat u op een fijne manier met vakkundig advies trouwringen heeft kunnen kiezen bij Rozenhof Trouwringen.

Gewoon heel goed

Er wordt uitgebreid de tijd genomen, en een enorm assortiment om uit te kiezen. Uiteindelijk zelf de ringen kunnen ontwerpen, en we zijn erg blij met het resultaat.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te horen dat het 'gewoon heel goed' is bij ons. En leuk hè, zelf trouwringen ontwerpen! Maakt het allemaal nog unieker. Top dat jullie erg blij zijn met het resultaat & wij wensen u een fijne huwelijksdag toe!

Goed advies voor een blijvende keuze

Rozenhof heeft een enorm aanbod aan trouwringen, maar dankzij de expertise en persoonlijke aandacht hebben wij trouwringen kunnen uitzoeken die goed bij ons passen.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling Tim! Wat fijn om te horen dat jullie dankzij de expertise en persoonlijke aandacht bij Rozenhof Trouwringen ringen hebben kunnen uitzoeken die goed bij jullie passen. Een mooie huwelijksdag gewenst en nog jarenlang veel draagplezier van jullie mooie trouwringen!

Goeie service

Ruim aanbod. Goed geholpen. Gastvrij. Zeer goeie service. Ook als je niet weet wat je wil kun je hier zeker goed terecht!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen dat u een goede service hebt ervaren bij Rozenhof Trouwringen. Veel plezier met uw aankoop!

Persoonlijk

Aandacht voor de klant en mooie collecties brachten ons tot de aanschaf van een set mooie en betaalbare ringen

Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u mooie betaalbare ringen hebt gekocht bij Rozenhof Trouwringen. Veel plezier ermee!

Geweldige service

Het assortiment is erg groot en er wordt heel goed meegedacht met de wensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat er goed werd meegedacht met de wensen. Rozenhof Trouwringen wenst u veel geluk & liefde toe

Een bijzondere en leuke ontmoeting met als resultaat prachtige ringen!

Op zoek naar onze trouwringen kregen wij Rozenhof Trouwringen als tip. Een warm welkom, extreem veel keus in trouwringen en uiteindelijk hebben wij onze perfecte ringen gevonden! Een aanrader mocht je op zoek zijn naar de mooiste ringen en een zeer persoonlijk advies!

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Heel leuk om te horen dat u de perfecte ringen heeft gevonden! En natuurlijk altijd leuk als Rozenhof Trouwringen wordt aanbevolen. Nogmaals bedankt en heel veel plezier met de ringen!

Veel keuze, snel geholpen!

We zijn heel fijn geholpen bij Rozenhof, er is ook ontzettend veel keuze. Daarbij is het fijn dat we op een goede manier zijn geholpen bij een keuze die bij ons past.

Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat u snel bent en fijn bent geholpen door Rozenhof Trouwringen!

Perfect wedding begint echt bij Theo, goede begeleiding, zeer goed begeleid bij keuze!

Enorme keuze als je het hier niet vindt, vind je het nergens. Eerlijk en betrouwbaar. Marcel en Dana.

Bedankt voor uw beoordeling! Echt prachtig omschreven. Heel veel plezier met het dragen van de mooie trouwringen!

Een prettige manier om onze trouwringen te kopen.

Fijne, rustige omgeving om trouwringen uit te zoeken. We zijn prettig geholpen en hebben hele mooie ringen uitgezocht. Zeker een aanrader.

Top service, fijne sfeer

Wij hebben de ringen laten laseren, we werden hartelijk welkom geheten op een prachtige locatie. Top service, snelle reactie per mail.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie top service hebben ervaren met het laseren van de ringen. Veel draagplezier gewenst!

Uitstekend geholpen

Wij zijn ontzettend vriendelijk ontvangen, er is een groot aanbod aan trouwringen. Voor ieder wat wils. Wij bevelen Rozenhof Trouwringen aan.

Super om te horen dat u Rozenhof Trouwringen aanbeveelt aan anderen! Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en vinden het fijn dat u uitstekend bent geholpen! Daar doen wij het voor. Hele fijne bruiloft gewenst.

Persoonlijke benadering

Een zeer welkome ontvangst. Er word ruim de tijd genomen. Zeer professioneel, wij zijn erg tevreden!

Wat een mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat jullie zeer tevreden zijn. Daar doen wij het voor! Wij wensen jullie heel veel draagplezier van de ringen!

Persoonlijke benadering op intieme locatie

Genoeg keuze en je wordt bijgestaan door mensen die er verstand van hebben.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u persoonlijk werd benaderd op de intieme locatie van Rozenhof Trouwringen. Dat doet ons goed! Wij wensen u veel plezier met de ringen.

Geweldig!

Persoonlijke benadering, heldere communicatie, flexibel, heel veel keuze mogelijkheden. Een feestje om je trouwerij zo te mogen beginnen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat!

Super om te horen dat trouwringen uitzoeken bij Rozenhof Trouwringen een feestje is! En het allerbelangrijkst: dat jullie blij zijn met het eindresultaat. Wij vonden het leuk om jullie te helpen bij de zoektocht naar trouwringen en wensen jullie een fijne trouwerij toe en veel draagplezier.

Goede, vriendelijke service, zeer veel keus

Bijzondere en mooie locatie en een hele speciale ring gevonden met een robijn die perfect bij mij past, bedankt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u een speciale ring heeft gevonden met een robijn bij Rozenhof Trouwringen. Heel veel plezier met dragen!

Goed, behulpzaam en met een ruime keuze aan ringen!

Wij zijn goed geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Wij hebben trouwringen gevonden geheel naar onze smaak. Er is ruime keuze, er wordt voldoende tijd voor je genomen en er is een fijne welkome sfeer.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Tof om te horen dat jullie trouwringen hebben uitgekozen naar jullie smaak. Ook fijn dat jullie een welkome sfeer voelden bij Rozenhof Trouwringen. Succes met de laatste voorbereidingen en een fijne bruiloft gewenst.

Zeer flexibel bij het maken van een keuze

Denkt goed mee in mogelijkheden. Vriendelijk en gastvrij.

Super fijn om te horen dat u vond dat Rozenhof Trouwringen goed meedenkt in mogelijkheden. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u nog veel succes met de voorbereidingen van uw bruiloft. Voor nu, stay safe!

Goede service, klantvriendelijk, afspraken nagekomen.

Zoals we de trouwringen graag wilden, zo zijn ze ook voor ons gemaakt.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Mooi om te horen dat de trouwringen zijn voldaan aan uw wensen.

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring.

Super! Wij zijn blij! Bedankt namens Rozenhof Trouwringen.

Professioneel, persoonlijk, ruim assortiment.

Theo heeft ons erg professioneel geholpen bij het uitzoeken van onze trouwringen. Er wordt ruim de tijd voor genomen en een breed assortiment aangeboden.

Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u vond dat u erg professioneel bent geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht!

Een geweldige ervaring!

We zijn super goed geholpen door Theo en Edita. We hebben de ringen uitgezocht toen zij bij de Witte Bergen in Hilversum waren. Ze nemen de tijd voor elk bruidspaar waardoor de ervaring exclusief en bijzonder wordt. Ook zijn ze bereid om oplossingen te bedenken toen de Corona uitbrak. Hele hartelijke mensen, echt een aanrader!

Super bedankt voor het delen van uw ervaring. En wat leuk dat u in Hilversum trouwringen bij ons hebt uitgekozen tijdens de hotelshow. Inderdaad, oplossingen tijdens de corona crisis zijn heel belangrijk. Wij zijn mega tevreden met deze beoordeling en wensen u het allermooiste toe met uw geliefde!

Over Rozenhof Trouwringen

Bij trouwringenspecialist Rozenhof Trouwringen kunt u 7 dagen per week terecht om de mooie trouwringen uit onze trouwringencollectie te bekijken. Wij zijn een flexibel bedrijf en advies en een goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Rozenhof Trouwringen is heel divers. Zo kunt u uw trouwring laten ontwerpen door onze goudsmid of een verlovingsring bij ons uitkiezen. Gaat u niet trouwen? Geen probleem! Wij bieden namelijk ook relatieringen en vriendschapsringen aan. Maak een afspraak en kom langs om ons grootse aanbod in trouwringen te bekijken. www.rozenhoftrouwringen.nl Rozenhof Trouwringen Schoolweg 60 7924 PN Veeningen T. 0528-391222 M. 06-54640941 info@rozenhoftrouwringen.nl