Fantastische service

Ik ben geen ringendrager, maar ook voor mij zat er een prachtige ring tussen. Alles moest op korte termijn worden geregeld. Dit was geen enkel probleem! Super service dus, en een prachtige plek om trouwringen uit te zoeken.

Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Wij vinden het leuk om te horen dat u, ondanks dat u geen ringendrager bent, toch een mooie trouwring bij ons heeft uitgekozen. Onze bedoeling is namelijk ook dat Rozenhof Trouwringen een plek is waar iedereen een prachtige trouwring kan uitzoeken. Wij wensen u veel liefdesgeluk toe!

Groot aanbod en goede service

Veel keuze in ringen, goede service, ruime openingstijden

Wij willen u bedanken voor deze hoge beoordeling! Ook vinden wij het mooi om te horen dat wij een goede service hanteren en dat u ons zou aanbevelen. Dit waarderen wij enorm en wij willen u nogmaals een prachtige bruiloft toewensen.

Op een speciale manier de ringen uitzoeken maakt het nog leuker

Als je hier geen ringen kunt vinden, dan vind je ze nergens. Wat veel keus en ook nog goede kwaliteit en service. Erg blij met het resultaat.

Rozenhof Trouwringen wilt u bedanken voor deze mooie beoordeling. Echt super leuk om te horen dat u blij bent met het eindresultaat, dat is natuurlijk ons doel. Wij wensen u een mooie huwelijksdag toe.

Prachtige ringen, mooie collectie en een goede service!

Prachtige ringen, mooie collectie en een goede service!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen is heel tevreden met dit cijfer en vindt het leuk om te horen dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u een schitterende huwelijksdag toe met mooie trouwringen.

Goede service!

Aandacht tijdens je afspraak. Alles is mogelijk wat betreft je wensen voor een ring, goede service

Rozenhof Trouwringen wilt u van harte bedanken voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u een goede service bij ons ervaart. Ook super leuk om te horen dat u ons zou aanbevelen. Nogmaals bedankt en wij wensen u een schitterende huwelijksdag toe!

Goede snelle service

Goede service. Begrepen precies wat we wouden. Ringen snel klaar.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen is al jarenlang werkzaam in deze romantische branche en wij zijn dag in dag uit bezig met het innoveren van ons bedrijf. Dus wij waarderen het zeer dat u bij ons een goede service ervaart. Wij wensen u een schitterende bruiloft toe.

Unieke ervaring om ringen uit te zoeken bij Rozenhof. Gespecialiseerd advies en ruime keuze uit allerlei soorten ringen. Ook alle gewenste aanpassingen zijn mogelijk. Erg tevreden met het resultaat! Wij raden dit bedrijf zeker aan!
  • Betrouwbaarheid

Mooie ambiance en ontspannen sfeer! Uitgebreid de tijd om onze trouwringen uit te zoeken.
  • Betrouwbaarheid

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en werken met een persoonlijke benadering. Uitgebreide collectie en handige selectiemethode. We kwamen binnen en hadden totaal geen idee en liepen het prachtige pand uit met een stel mooie ringen in bestelling.
  • Betrouwbaarheid

Gezellig introductie gesprek gehad in hotel de wittebergen. Duidelijk en heldere ondersteuning bij het kiezen. Ophalen erg prettig ontvangst met goede service en duidelijk tijd voor je. Mooie locatie
  • Betrouwbaarheid

Goede service. Erg tevreden met onze mooie trouwringen.
  • Betrouwbaarheid

Uitgebreid en persoonlijk advies. Er wordt goed geluisterd naar wensen en meegedacht in mogelijkheden. Wij zijn heel blij met de keus die we hier gemaakt hebben.
  • Betrouwbaarheid

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vervolgens goed geholpen onze ringen te vinden. Al met al een mooie ervaring!
  • Betrouwbaarheid

Het is een belevenis. We werden hartelijk ontvangen en mochten op een mooie manier onze voorkeuren aangeven. De juwelier hielp ons vervolgens met het bij elkaar passend maken van de ringen. Het resultaat is werkelijk prachtig. Zeer aan te raden!
  • Betrouwbaarheid

Kan alleen maar heel positief zijn. Op de beurs bij de stand al heel vriendelijk benaderd. En het ontvangst in het atelier was super. Er werd alle tijd genomen voor ons, advies gekregen. Factuur netjes en snel, en de ringen zelf zijn helemaal perfect.

• Betrouwbaarheid

Na een hartelijk ontvangst in alle rust een ontzettend mooie maar vooral complete collectie mogen bekijken. Vooral door de goed bedachte en leuke manier van opties uitkiezen en later tussen de opties de ideale ring kunnen uitzoeken! Zou de ervaring iedereen aanbevelen die op zoek is naar de trouwring die bij je past!

Alles prima geregeld
  • Betrouwbaarheid

Gewoon in een woord: Perfect!

Grote collectie Erg duidelijk over de prijzen Mooie ringen

• Betrouwbaarheid

Heel veel keuze in ringen en uitstekend en persoonlijk advies.
  • Betrouwbaarheid

Ik vond het heel prettig verlopen. Veel keuze en leuke ochtend gehad met het uitzoeken van de ring.
  • Betrouwbaarheid

Mooie plek, ruime keuze aan ringen. En erg vriendelijk ontvangen en geholpen
  • Betrouwbaarheid

Heel groot assortiment en fijne service. Erg leuke mensen, zeker een aanrader!

Over Rozenhof Trouwringen

Filter op Taal