Super mooi en persoonlijk!

Het is een geweldige ervaring om hier je trouwringen uit te zoeken. De uitgebreide collectie en het geduld, eerlijke advies en persoonlijke aandacht konden wij zeer waarderen. Aanrader!

Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat leuk om te horen dat u ons aanraadt en dat u de persoonlijke aandacht zeer kon waarderen bij Rozenhof Trouwringen. Wij wensen u een mooie bruiloft toe!

Fijne begeleiding en ruime keuze

Het fijne aan Rozenhof trouwringen is dat je er 7 dagen per week terecht kunt. Eenmaal binnen krijg je het ruime assortiment aan ringen te zien. Je krijgt ruim de tijd om je keuze te maken. Wij hebben genoten en zijn enorm tevreden over de ringen. Zeker een aanrader, vooral als je niet goed weet wat je zoekt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen waardeert het heel erg dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn hier blij mee en vinden het leuk om te horen dat u heeft genoten bij Rozenhof Trouwringen!

Fijn contact, goede service en mooie locatie

Ringen uitzoeken op een mooie locatie. Er wordt rustig de tijd genomen om te kijken, er is veel keuze. De ringen zijn erg mooi geworden en was precies wat wij wilden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het leuk om te horen dat de trouwringen precies aan uw wensen voldoet. Veel draagplezier straks en een hele mooie bruiloft gewenst namens Rozenhof Trouwringen!

Goed!

Goed geholpen, rustige man, nam alle tijd voor ons.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u goede hulp ervaarde bij het uitzoeken van trouwringen. Ook zijn we blij om te horen dat u ons zal aaanbevelen bij andere bruidsparen! Namens Rozenhof Trouwringen wensen wij u een prachtige bruiloft toe met heel veel liefde!

Prachtige locatie, goede service en een mooie ring gevonden.

Goede service en prettige communicatie. We zijn super geholpen door Theo met een hartelijke ontvangst. Bijna te veel ringen om uit te kiezen, maar door de jaren lange ervaring van Theo had hij al snel door waar onze smaakt lag en werd de keus een stuk eenvoudiger. Prettig een ring te dragen die niet standaard is en handgemaakt.

Wij zijn onwijs tevreden met deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat de keuze een stuk eenvoudiger werd door de jarenlange kennis en ervaring van Theo. Wij ervaarden inderdaad ook een prettige communicatie. Tenslotte wensen wij u een schitterende bruiloft toe en heel veel geluk samen!

Persoonlijke en vakkundige benadering met grote collectie!

Ongeveer twee maanden voor onze grote dag zijn wij in een middag geslaagd met een prachtige set gouden ringen. We konden dezelfde dag terecht. Heerlijk om zo lang de tijd te krijgen om te kiezen. Ze denken goed en vakkundig met je mee in jouw wensen. Heel erg blij met onze keuze: een unieke set. Bedankt!

Namens Rozenhof Trouwringen willen wij u bedanken voor deze prachtige beoordeling! Wij zijn blij dat u Rozenhof Trouwringen omschrijft als een bedrijf met persoonlijke en vakkundige benadering. Wij wensen u veel draagplezier met de unieke trouwringen set.

Heel veel mooie ringen

We zijn in alle rust geholpen en kregen alle tijd om te kijken en vergelijken. Hierdoor hele mooie ringen gevonden die perfect bij ons passen.

Wat fijn om te horen dat u de trouwring heeft gevonden dat perfect bij uw past. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u een prachtige huwelijksdag toe!

Goede service en met veel geduld en kennis geholpen.

Goede service en met veel geduld en kennis geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u bij Rozenhof Trouwringen een goede service ervaart, hier zijn we erg blij mee!

Geweldige service en zeer persoonlijk

We werden zowel onze eerste ontmoeting als tweede keer warm ontvangen. De service is vriendelijk en professioneel en er wordt veel aandacht besteed aan onze wensen. Hiervoor rijden we graag twee uren. Zeker een aanrader.

Rozenhof Trouwringen is blij met deze mooie beoordeling! Nijmegen ligt inderdaad niet om de hoek, maar leuk om te horen dat u dit waard vond. Wij wensen u een schitterend huwelijk toe!

Keurige locatie

Klantvriendelijk en goede service. Wij hebben met veel plezier onze trouwringen hier uitgezocht.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen is blij om te horen dat u met plezier uw trouwring heeft uitgekozen. Wij wensen u een stralende bruiloft toe en veel draagplezier met de trouwringen.

Hele goede service en erg vriendelijk

Er werd de tijd voor ons genomen zodat we in alle rust onze ringen konden uit zoeken. Erg fijne ervaring.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het leuk om te horen dat u uw bezoek bij Rozenhof Trouwringen omschrijft als een erg fijne ervaring. Wij wensen uw veel liefdesgeluk toe!

Topservice!

Prettig en goed geholpen bij het uitzoeken van onze trouwringen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat we u goed hebben geholpen bij het uitzoeken van uw trouwring. Dit waarderen wij enorm! Nogmaals bedankt en wij wensen u een super mooie huwelijksdag toe!

Fantastische service

Ik ben geen ringendrager, maar ook voor mij zat er een prachtige ring tussen. Alles moest op korte termijn worden geregeld. Dit was geen enkel probleem! Super service dus, en een prachtige plek om trouwringen uit te zoeken.

Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Wij vinden het leuk om te horen dat u, ondanks dat u geen ringendrager bent, toch een mooie trouwring bij ons heeft uitgekozen. Onze bedoeling is namelijk ook dat Rozenhof Trouwringen een plek is waar iedereen een prachtige trouwring kan uitzoeken. Wij wensen u veel liefdesgeluk toe!

Groot aanbod en goede service

Veel keuze in ringen, goede service, ruime openingstijden

Wij willen u bedanken voor deze hoge beoordeling! Ook vinden wij het mooi om te horen dat wij een goede service hanteren en dat u ons zou aanbevelen. Dit waarderen wij enorm en wij willen u nogmaals een prachtige bruiloft toewensen.

Op een speciale manier de ringen uitzoeken maakt het nog leuker

Als je hier geen ringen kunt vinden, dan vind je ze nergens. Wat veel keus en ook nog goede kwaliteit en service. Erg blij met het resultaat.

Rozenhof Trouwringen wilt u bedanken voor deze mooie beoordeling. Echt super leuk om te horen dat u blij bent met het eindresultaat, dat is natuurlijk ons doel. Wij wensen u een mooie huwelijksdag toe.

Prachtige ringen, mooie collectie en een goede service!

Prachtige ringen, mooie collectie en een goede service!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen is heel tevreden met dit cijfer en vindt het leuk om te horen dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u een schitterende huwelijksdag toe met mooie trouwringen.

Goede service!

Aandacht tijdens je afspraak. Alles is mogelijk wat betreft je wensen voor een ring, goede service

Rozenhof Trouwringen wilt u van harte bedanken voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u een goede service bij ons ervaart. Ook super leuk om te horen dat u ons zou aanbevelen. Nogmaals bedankt en wij wensen u een schitterende huwelijksdag toe!

Goede snelle service

Goede service. Begrepen precies wat we wouden. Ringen snel klaar.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen is al jarenlang werkzaam in deze romantische branche en wij zijn dag in dag uit bezig met het innoveren van ons bedrijf. Dus wij waarderen het zeer dat u bij ons een goede service ervaart. Wij wensen u een schitterende bruiloft toe.

Unieke ervaring om ringen uit te zoeken bij Rozenhof. Gespecialiseerd advies en ruime keuze uit allerlei soorten ringen. Ook alle gewenste aanpassingen zijn mogelijk. Erg tevreden met het resultaat! Wij raden dit bedrijf zeker aan!
  • Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen wilt u van harte bedanken voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het mooi om te horen dat u Rozenhof Trouwringen aanraadt. Ook vinden we het leuk om te horen dat u erg tevreden bent met het resultaat. Dit waarderen wij zeer! Nogmaals bedankt en wij wensen u een schitterende bruiloft toe.

Mooie ambiance en ontspannen sfeer! Uitgebreid de tijd om onze trouwringen uit te zoeken.
  • Betrouwbaarheid

Beste Linda en Michel, namens Rozenhof Trouwringen willen wij u bedanken voor deze mooie beoordeling. Wij vinden het super leuk om te horen dat er een ontspannen sfeer is in onze trouwringenstudio. Rozenhof Trouwringen wenst u de mooiste liefdes dag van uw leven toe en veel geluk samen!

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en werken met een persoonlijke benadering. Uitgebreide collectie en handige selectiemethode. We kwamen binnen en hadden totaal geen idee en liepen het prachtige pand uit met een stel mooie ringen in bestelling.
  • Betrouwbaarheid

Namens Rozenhof Trouwringen willen wij u bedanken voor deze ervaring, erg mooi omschreven. Wij wensen u heel veel geluk toe en veel plezier met uw trouwring.

Gezellig introductie gesprek gehad in hotel de wittebergen. Duidelijk en heldere ondersteuning bij het kiezen. Ophalen erg prettig ontvangst met goede service en duidelijk tijd voor je. Mooie locatie
  • Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen wilt u bedanken voor deze mooie complimenten. Erg fijn om te horen dat wij een duidelijke ondersteuning hebben geboden aan u. Tenslotte wensen wij u een prachtig liefdesleven toe!

Goede service. Erg tevreden met onze mooie trouwringen.
  • Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen is zeer tevreden met deze beoordeling. Leuk om te zien dat u ons zou aanbevelen en wij wensen u een prachtige huwelijksdag toe.

Uitgebreid en persoonlijk advies. Er wordt goed geluisterd naar wensen en meegedacht in mogelijkheden. Wij zijn heel blij met de keus die we hier gemaakt hebben.
  • Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen wilt u bedanken voor deze prachtige beoordeling! Wij vonden het superleuk om u te helpen bij de zoektocht naar de perfecte trouwring en wensen u veel plezier en liefdesgeluk toe.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vervolgens goed geholpen onze ringen te vinden. Al met al een mooie ervaring!
  • Betrouwbaarheid

Richard en Ana-Paula, bedankt voor jullie mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat een bezoek aan Rozenhof Trouwringen een mooie ervaring was voor jullie. Wij wensen jullie de mooiste bruiloft toe en heel veel geluk samen!

Over Rozenhof Trouwringen

Bij trouwringenspecialist Rozenhof Trouwringen kunt u 7 dagen per week terecht om de mooie trouwringen uit onze trouwringencollectie te bekijken. Wij zijn een flexibel bedrijf en advies en een goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Rozenhof Trouwringen is heel divers. Zo kunt u uw trouwring laten ontwerpen door onze goudsmid of een verlovingsring bij ons uitkiezen. Gaat u niet trouwen? Geen probleem! Wij bieden namelijk ook relatieringen en vriendschapsringen aan. Maak een afspraak en kom langs om ons grootse aanbod in trouwringen te bekijken. www.rozenhoftrouwringen.nl Rozenhof Trouwringen Schoolweg 60 7924 PN Veeningen T. 0528-391222 M. 06-54640941 info@rozenhoftrouwringen.nl