Goeie service

Ruim aanbod. Goed geholpen. Gastvrij. Zeer goeie service. Ook als je niet weet wat je wil kun je hier zeker goed terecht!

Persoonlijk

Aandacht voor de klant en mooie collecties brachten ons tot de aanschaf van een set mooie en betaalbare ringen

Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u mooie betaalbare ringen hebt gekocht bij Rozenhof Trouwringen. Veel plezier ermee!

Geweldige service

Het assortiment is erg groot en er wordt heel goed meegedacht met de wensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat er goed werd meegedacht met de wensen. Rozenhof Trouwringen wenst u veel geluk & liefde toe

Een bijzondere en leuke ontmoeting met als resultaat prachtige ringen!

Op zoek naar onze trouwringen kregen wij Rozenhof Trouwringen als tip. Een warm welkom, extreem veel keus in trouwringen en uiteindelijk hebben wij onze perfecte ringen gevonden! Een aanrader mocht je op zoek zijn naar de mooiste ringen en een zeer persoonlijk advies!

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Heel leuk om te horen dat u de perfecte ringen heeft gevonden! En natuurlijk altijd leuk als Rozenhof Trouwringen wordt aanbevolen. Nogmaals bedankt en heel veel plezier met de ringen!

Veel keuze, snel geholpen!

We zijn heel fijn geholpen bij Rozenhof, er is ook ontzettend veel keuze. Daarbij is het fijn dat we op een goede manier zijn geholpen bij een keuze die bij ons past.

Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat u snel bent en fijn bent geholpen door Rozenhof Trouwringen!

Perfect wedding begint echt bij Theo, goede begeleiding, zeer goed begeleid bij keuze!

Enorme keuze als je het hier niet vindt, vind je het nergens. Eerlijk en betrouwbaar. Marcel en Dana.

Bedankt voor uw beoordeling! Echt prachtig omschreven. Heel veel plezier met het dragen van de mooie trouwringen!

Een prettige manier om onze trouwringen te kopen.

Fijne, rustige omgeving om trouwringen uit te zoeken. We zijn prettig geholpen en hebben hele mooie ringen uitgezocht. Zeker een aanrader.

Top service, fijne sfeer

Wij hebben de ringen laten laseren, we werden hartelijk welkom geheten op een prachtige locatie. Top service, snelle reactie per mail.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie top service hebben ervaren met het laseren van de ringen. Veel draagplezier gewenst!

Uitstekend geholpen

Wij zijn ontzettend vriendelijk ontvangen, er is een groot aanbod aan trouwringen. Voor ieder wat wils. Wij bevelen Rozenhof Trouwringen aan.

Super om te horen dat u Rozenhof Trouwringen aanbeveelt aan anderen! Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en vinden het fijn dat u uitstekend bent geholpen! Daar doen wij het voor. Hele fijne bruiloft gewenst.

Persoonlijke benadering

Een zeer welkome ontvangst. Er word ruim de tijd genomen. Zeer professioneel, wij zijn erg tevreden!

Wat een mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat jullie zeer tevreden zijn. Daar doen wij het voor! Wij wensen jullie heel veel draagplezier van de ringen!

Persoonlijke benadering op intieme locatie

Genoeg keuze en je wordt bijgestaan door mensen die er verstand van hebben.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u persoonlijk werd benaderd op de intieme locatie van Rozenhof Trouwringen. Dat doet ons goed! Wij wensen u veel plezier met de ringen.

Geweldig!

Persoonlijke benadering, heldere communicatie, flexibel, heel veel keuze mogelijkheden. Een feestje om je trouwerij zo te mogen beginnen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat!

Super om te horen dat trouwringen uitzoeken bij Rozenhof Trouwringen een feestje is! En het allerbelangrijkst: dat jullie blij zijn met het eindresultaat. Wij vonden het leuk om jullie te helpen bij de zoektocht naar trouwringen en wensen jullie een fijne trouwerij toe en veel draagplezier.

Goede, vriendelijke service, zeer veel keus

Bijzondere en mooie locatie en een hele speciale ring gevonden met een robijn die perfect bij mij past, bedankt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u een speciale ring heeft gevonden met een robijn bij Rozenhof Trouwringen. Heel veel plezier met dragen!

Goed, behulpzaam en met een ruime keuze aan ringen!

Wij zijn goed geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Wij hebben trouwringen gevonden geheel naar onze smaak. Er is ruime keuze, er wordt voldoende tijd voor je genomen en er is een fijne welkome sfeer.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Tof om te horen dat jullie trouwringen hebben uitgekozen naar jullie smaak. Ook fijn dat jullie een welkome sfeer voelden bij Rozenhof Trouwringen. Succes met de laatste voorbereidingen en een fijne bruiloft gewenst.

Zeer flexibel bij het maken van een keuze

Denkt goed mee in mogelijkheden. Vriendelijk en gastvrij.

Super fijn om te horen dat u vond dat Rozenhof Trouwringen goed meedenkt in mogelijkheden. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u nog veel succes met de voorbereidingen van uw bruiloft. Voor nu, stay safe!

Goede service, klantvriendelijk, afspraken nagekomen.

Zoals we de trouwringen graag wilden, zo zijn ze ook voor ons gemaakt.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Mooi om te horen dat de trouwringen zijn voldaan aan uw wensen.

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring.

Super! Wij zijn blij! Bedankt namens Rozenhof Trouwringen.

Professioneel, persoonlijk, ruim assortiment.

Theo heeft ons erg professioneel geholpen bij het uitzoeken van onze trouwringen. Er wordt ruim de tijd voor genomen en een breed assortiment aangeboden.

Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u vond dat u erg professioneel bent geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht!

Een geweldige ervaring!

We zijn super goed geholpen door Theo en Edita. We hebben de ringen uitgezocht toen zij bij de Witte Bergen in Hilversum waren. Ze nemen de tijd voor elk bruidspaar waardoor de ervaring exclusief en bijzonder wordt. Ook zijn ze bereid om oplossingen te bedenken toen de Corona uitbrak. Hele hartelijke mensen, echt een aanrader!

Super bedankt voor het delen van uw ervaring. En wat leuk dat u in Hilversum trouwringen bij ons hebt uitgekozen tijdens de hotelshow. Inderdaad, oplossingen tijdens de corona crisis zijn heel belangrijk. Wij zijn mega tevreden met deze beoordeling en wensen u het allermooiste toe met uw geliefde!

Goede en snelle service

Rozenhof trouwringen ontmoeten wij op een Trouwbeurs. Gelijk hadden wij al een goed gevoel en eigenlijk vonden wij al gelijk de trouwring die wij zochten. Wij zijn vervolgens uitgenodigd bij hun aan de zaak waar wij hartelijk werden ontvangen. Lang hoefden wij niet na te denken over onze keuze want de eerste indruk zegt meestal genoeg. Rozenhof trouwringen heeft ons prachtige trouwringen geleverd. Bovendien was de levertijd zeer kort. Wij hebben de verkopers als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren.

Wij willen u bedanken voor deze super mooie beoordeling! En wat leuk om te horen dat het gelijk goed voelde bij Rozenhof Trouwringen. Wij zijn zelf ook erg blij met het eindresultaat van jullie ringen en wensen u veel draagplezier en een prachtige huwelijksdag toe.

Goede service en advies

We werden zeer hartelijk ontvangen bij Rozenhof. Vervolgens konden we rondkijken en een aantal ringen kiezen die ons het meest aanspraken. Over deze ringen konden we vragen stellen en passen/bekijken om zo tot de keuze te komen. Hierin werden we goed geadviseerd. Een hele leuke ervaring.

Wat heeft u uw ervaring bij Rozenhof trouwringen mooi omschreven. We vinden het belangrijk dat onze bruidsparen een keuze maken waar ze 100% achterstaan. Vandaar dat werken op een gestructureerde wijze erg belangrijk is. Veel geluk samen en ga vooral lekker genieten van uw mooie huwelijksdag!

Het was een uitstekende ervaring met fijn persoonlijk contact!

We werden erg goed geholpen en we hadden zelf ook rustig de tijd om even te kijken bij de ringen. Er was veel keuze en uiteindelijk werden de ringen ook snel geleverd.

Rozenhof Trouwringen is zeer tevreden met deze beoordeling daarom willen wij u daarvoor bedanken! We wensen u en uw aanstaande het allermooiste toe in de liefde en wensen jullie veel draagplezier van de trouwringen!

Persoonlijk, betrokken, groot assortiment en vriendelijke service

Men neemt echt de tijd voor je om persoonlijke ringen te vinden. Je voelt je echt welkom en niets is teveel gevraagd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!! Wat fijn dat wij u het gevoel hebben gegeven dat niets teveel is gevraagd. Dat is bij Rozenhof Trouwringen namelijk ook zo! Wij wensen u een prachtige bruiloft toe en veel plezier met de trouwringen!

Geweldige service en groot aanbod!

We hebben ruim de tijd kunnen nemen voor het zoeken naar onze ringen. We werden erg goed geholpen en hij heeft een fijne en objectieve mening. Hij geeft jou de ruimte om te kiezen. Met twee maanden hadden we de ringen in huis. De collectie is zeer groot waardoor er veel keus is en veel mogelijkheden zijn.

Super leuk om te lezen hoe u uw ervaring bij Rozenhof Trouwringen hebt omschreven. Wij zijn hier echt heel erg blij mee! Veel plezier met uw trouwringen en een hele toffe bruiloft gewenst!

Perfect!

De eigenaar is super vriendelijk. Fijne locatie om ook een keer langs te gaan, er is heel veel keuze. Je krijgt persoonlijk aandacht en alle tijd om je trouwring uit te kiezen. Zeker een aanrader en wij zijn heel erg tevreden met Rozenhof trouwringen.

Wij zijn zeer tevreden met deze beoordeling! Leuk om te horen dat u bij Rozenhof Trouwringen alle tijd kreeg om trouwringen uit te zoeken en dat u ons aanraadt. Wij zijn blij met deze complimentjes en wensen u veel liefdesgeluk toe!

Over Rozenhof Trouwringen

Bij trouwringenspecialist Rozenhof Trouwringen kunt u 7 dagen per week terecht om de mooie trouwringen uit onze trouwringencollectie te bekijken. Wij zijn een flexibel bedrijf en advies en een goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Rozenhof Trouwringen is heel divers. Zo kunt u uw trouwring laten ontwerpen door onze goudsmid of een verlovingsring bij ons uitkiezen. Gaat u niet trouwen? Geen probleem! Wij bieden namelijk ook relatieringen en vriendschapsringen aan. Maak een afspraak en kom langs om ons grootse aanbod in trouwringen te bekijken. www.rozenhoftrouwringen.nl Rozenhof Trouwringen Schoolweg 60 7924 PN Veeningen T. 0528-391222 M. 06-54640941 info@rozenhoftrouwringen.nl