zeer vriendelijk

je kan op je gemak kijken , en wordt van eerlijk advies voorzien

Vriendelijk en professioneel advies

Slimme opzet van showroom waardoor alle variaties in stoelen en leer te bezichtigen zijn in een oogopslag. Wordt goed geluisterd en advies gegeven. No nonsense aanpak.

Prima advies en vriendelijk geholpen

Hier kun je rustig naar toe gaan voor nieuw zitmeubelair

Deskundig advies en niet opdringerig maar bij vragen adviserend

We werden er vriendelijk ontvangen door een medewerkster die ons goed heeft geholpen om een keuze te maken.

In een woord perfect

Geven alle ruimte en tijd om iets uit te zoeken. Blijven alert voor het moment dat je vragen hebt.

erg goed en geduldig geholpen door de verkoopster

in principe beveel ik NOOIT iets of iemand aan, daar ik daar negatieve ervaringen mee heb gehad,

Goede uitleg

Wij waren er zo uit . Zijn uitstekend geholpen.

Super advies en echt vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug!

Zeer goed geïnformeerd en geholpen

Vlot en deskundig geholpen.

tevreden

nvt

Goed advies in gemoedelijke sfeer

Moesten even op een zaterdagmorgen wachten tot we aan de beurt waren, maar daarna werden wij volledig geïnformeerd. In de winkel is voldoende te zien, met tevens alle mogelijke leersoorten en kleuren. Hebben dan ook besteld, welke binnenkort thuis wordt afgeleverd. Mijn conclusie: tot zover prima zaak, en zeker aan te raden voor een bezoekje.

Veel keuze en goed advies

Een leren stoel kopen doe je niet zomaar even online. Daarom afgereisd naar Drunen. De trip meer dan waard. We zijn zeer vriendelijk ontvangen, hebben alle mogelijke leersoorten kunnen zien en voelen en zijn bij het maken van een keuze heel goed geadviseerd.

Klantvriendelijk

Ondanks dat het druk was in de shop toch voldoende tijd voor ons en een duidelijke uitleg over het leersoort wat voor ons het beste was.

Uitermate vriendelijk en gemoedelijk en deskundig.

Via website kwam ik bij ShopX. Absoluut prima, op alle fronten, en zeker prijs en kwaliteit.

Leuke, kleine, gezellige winkel, waar je met enthousiasme wordt geholpen.

Mijn vrouw en ik zijn leuk geholpen door de eigenaar.

We zijn uitstekend geholpen met eerlijke en waardevolle informatie!

We hadden zelf op internet uiteraard al de nodige data verzameld over modellen, breedte, lengte, zithoogte, zitdiepte, enz. Dit werd in de winkel aangevuld met eerlijke en waardevolle informatie over het zitcomfort en eigenschappen van het kussensmateriaal, en de eigenschappen en voor- en nadelen van de diverse leersoorten.

Ik kreeg een hartelijk onthaal en kreeg alle nodige uitleg

Echt vriendelijk, degelijke uitleg, Mevrouw nam de tijd voor mij, ondanks het feit dat er nog mensen waren. Zo voel je je geen nummer, maar een tevreden klant.

Heb in alle rust meubels kunnen bekijken. Werd prima geholpen.

niet opgejaagd. relaxed adequaat advies mogelijkheden besproken

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, super.

Een prima ervaring

Een medewerkster stond mij deskundig te woord. Zij begreep mijn wensen en speelde daar tactvol op in. Daardoor kon ik de bestelling snel plaatsen. Het hele verblijf bij ShopX heeft 20 minuten geduurd,

Zonder afspraak was er alle tijd voor onze vragen

We kwamen onbewust voor openingstijd maarliefst deed niets aan de vriendelijke ontvangst. We hebben een mooi bankje besteld. We zijn benieuwd.

Geweldige mooie meubels en top verkopers!

Geweldig team van verkopers, ongedwongen, kundig en laten de klant de keuze maken. Qua winkel uitstraling, niet groot maar keuze genoeg en mogelijkheden te over. Via internet op het spoor gekomen en we zijb er blij mee. Nu nog even afwachten tot meubels geleverd worden, maar we hebben een goede keuze gemaakt en er is veel vertrouwen. Ook andere kopers en bezoekers waren ook vol lof. Iedereen die komt kijken koopt! Ik kan deze winkel zeer aanbevelen!!! *****

Hartstikke goed

Goed op een open vrije manier geholpen, relax gevoel. Alles op een begrijpelijke manier. Uiteindelijk nog goedkoper als elders.

Zeer persoonlijke adviezen.

Via de website werden we geattendeerd op shopX.nl en hebben we een bezoekje naar Drunen gepland. In onze gedachten waren we op weg naar een shopxl maar het bleek een compacte showroom waar alles onder handbereik aanwezig was. Een vriendelijke ontvangst en we kregen alle aandacht van de verkoopster. Zij vertelde alles wat er te vertellen valt over leer. Natuurlijk is gelijk meenemen ook leuk maar de noodzakelijke levertijd geeft een gevoel dat er iets speciaals gemaakt wordt. We kijken uit naar de levering! Gert

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden? Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: 0416-820277.