service en bezorging 100% naar tevredenheid

reacties op mails altijd correct en snel en de bezorgers zijn top!

goede service

Nadat we in de winkel goed geholpen zijn bij onze keus, werden we ook goed geinformeerd over het aflever traject. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe, Top. Hoe de fauteuils zich in de toekomst houden moeten we nog afwachten, zijn net binnen maar, zien er goed uit en zitten lekker. Ook al komplimenten gehad van familieleden. ShopX vriendelijke mensen en geduldig bij uitleg om tot een goede keuze te komen. MetVriendelijke Groet, Familie Postma Drachten

Prettige ontvangst door vriendelijke mensen

Kleine collectie met mooie leersoorten

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring

Prima service, houden zich aan afspraken en je wordt vriendelijk te woord gestaan of een snelle reac

Niks op aan te merken, alles verloopt netjes en vlotjes

Prettig personeel, snelle levering en prima kwaliteit

Tijdens het bezoek in de showroom werden we zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Alle informatie klopt en de levering verliep spoedig. Fijne stoel gekocht, niet al te duur en mooie afwerking . Kortom, zeer tevreden

Kan niet beter!

Wij hebben heel de gang van zaken als zeer positief ervaren. Vriendelijke verkoopster en vriendelijke mannen van het transport.

Prima service!

Helaas zit de stoel niet zoals ik verwacht had. Das jammer maar heb de stoel ook gekocht zonder hem uit te proberen.

geweldig

super in een woord ..mooi afgeleverd ,,leuke heren gemoedelijk ….zeer mooie stoel .. is zeker niet de laatste keer dat we hebben gekocht ,,bij shopX

Uitstekende combinatie van website en fysieke winkel.

Veel keuze mogelijkheden stoelkeuze en materialen. Door bezoek aan de fysieke winkel bevestiging van de geboden kwaliteit, vriendelijke bediening. Meegenomen monsters prima hulpmiddel bij de ultieme keuze. Uitei delijkdldvering vriendelijk en volledig in lijn met verwachte kwaliteit. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Vrijblijvend goed advies in uw zaak over een relaxfauteuil en na levering erg tevreden.

Wij zijn naar Drunen gegaan om in uw zaak een relaxfauteuil te passen en uit te zoeken. We kregen een prima advies. We hebben twee lederen kleurstalen meegekregen om thuis bij de andere stoelen te kunnen houden. Daarna de Idol stoel maat L besteld. De stoel werd ruim binnen de 12 weken geleverd. De aflevering gebeurde vriendelijk en beleefd. Gisterenavond voor het eerst in de stoel gezeten, prima eerste ervaring. Mijn tip: Ik zou bij het betalen uw betaalnaam vermelden. Betaal je op naam shopx.nl krijg je bij de RABObank een foutmelding. Na een telefoontje aan uw kantoor was dit opgehelderd. Ik heb in het verleden bij een andere aankoop van iets anders deze foutmelding genegeerd en weg geld, niets geleverd. Vandaar mijn telefoontje aan uw zaak en was hier alles wel ok. Fijn weekend.

Alles is perfect.

Beveel het zeker aan en de stoel is prachtig met schitterend leer. Jullie ook bedankt.

Heel blij met de stoelen

Heel blij met de stoelen zeker een aanrader.

Nette service bij reparatie

Vorig jaar september eetkamerstoelen gekocht bij Shop-X. Via de shop, omdat we geen zin/tijd hadden om van Groningen heen en weer te rijden. Stoelen in december geleverd. Vorige maand knapte er bij één van de stoelen een rits open. Dan is het altijd de vraag hoe een bedrijf reageert. Naar mijn mening onderscheiden de goede bedrijven zich van de slechte door de service die wel of niet geboden wordt (en dan wordt een bedrijf aan de andere kant van het land en een internetbestelling even spannend). Via de site van ShopX de kapotte stoel gemeld. Vervolgens is er door Shop-X een reparateur ingeschakeld die de schade bij ons thuis (en meteen) heeft gerepareerd. Normaal ben ik niet zo van de beoordelingen, maar hier vind ik een positieve beoordeling wel op zijn plaats.

Zeer professioneel en vriendelijk!

Goed geïnformeerd. Prettig geholpen in de winkel. Aflevering super.

Goede informatie, goed product en vlotte levering.

Fijn ontvangst in de showroom. Het was een eind rijden maar zeker de moeite waard. Vlotte levering binnen de afgesproken tijd en aardige, keurige bezorgers die de ambalage direct mee terug namen. De stoelen waren goed verpakt.

Goed advies en klantgerichte service

Goede kwaliteit leren bankstel/fauteuil en netjes bezorgd en samengesteld door vriendelijk personeel.

indien nodig voor herhaling vatbaar

prima afspraken en service, zeer voorkomend personeel.

Top service

Ik ben erg blij met mijn nieuwe eetkamer stoelen. Goed advies maar kreeg voldoende tijd om de kleur te kiezen. Goede service mrt gget afleveren

Komen afspraken na.. Leveren op afgesproken tijdstip. Heel correct, nemen vetoakkingsmstetuaal weer mee. Kortom, uitstekend.

Prima zaak

Alles volgens afspraak.

super service , en een top kwaliteit

ben super tevreden met mijn stoelen , de kwaliteit is erg mooi De bezorger was erg vriendelijk en zeer behulpzaam .

Goede service en behulpzaam personeel

Doordat de stoel iets later werd bezorgd moest dit op een ander adres gebeuren. Dat was geen probleem. De stoel is mooi en werd gemonteerd ter plaatse.

Prima advies en service en kwaliteit

Prima advies en service

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant.

Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden?

Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden.

Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op:
0416-820277.

Filter op Taal