Uitermate tevreden

Ferry en z'n mannen hebben echt prachtig werk afgeleverd! Denken niet alleen mee in het voortraject maar ook tijdens de bouw. Op het laatste moment kan je nog steeds bepaalde zaken wijzigen. Dit ervaar ik als zeer prettig. De veranda zelf is vakkundig in elkaar gezet. Echt schitterend hoe alle stroomkabels zijn weggewerkt. Kortom een prachtig bedrijf met een prachtig product!

Top prestatie, goede kennis en hoog afwerking nivo

De offerte en het plaatsen ging in goed overleg. de juiste expertise is aanwezig. aanpassingen kunnen in goed overleg altijd plaatsvinden Top werk geleverd

De opdracht is met veel gevoel voor service uitgevoerd zoals overeengekomen.

De opdracht werd (na van tevoren door de Veranda specialist zeer goed geïnformeerd te zijn) zeer servicegericht uitgevoerd door vriendelijke, nette, en vakbekwame medewerkers met kennis van zaken. De geleverde materialen waren perfect qua maatvoering en zijn op de plek van bestemming zeer nauwkeurig ingemeten en vervolgens zeer zorgvuldig gemonteerd. Na afloop van de klus werd er door de monteurs schoon en keurig netjes opgeleverd. Als totaalcijfer had ik de uitvoering van de opdracht eigenlijk heel graag het cijfer 10 gegeven. Echter: Helaas gaat de flexibiliteit van EPDM dakbedekking en koude bij het verlijmen jammer genoeg niet helemaal goed samen. Daarom geef ik nu een welverdiende 9. Verder nog leuk om te vermelden is het feit dat ik na oplevering door de Veranda specialist nog even belangstellend werd gebeld met de vraag of alles goed en naar wens verlopen was. Kortom een bedrijf met aandacht voor de klant. Mijn complimenten

Prachtig eindresultaat door vakkundige medewerkers

Prettige samenwerking in voortraject, meedenken voor het beste/mooiste opties en uiteindelijk een prachtig eindresultaat. Medewerkers waren vakkundig en vriendelijk, al met al een prettige samenwerking!

Prachtig eindresultaat

Ze werkten zeer nauwkeurig, het eindresultaat mag er zijn. Er werd goed meegedacht. Er werd goed overlegd waardoor er een prima eindresultaat is ontstaan.

Kwaliteit vanaf het eerste gesprek tot realisatie!

Wat een goed bedrijf om mee samen te werken! Ferry en zijn team hebben klantgerichtheid echt hoog in het vaandel en ze denken in het gehele traject met je mee. Alles is mogelijk. Onze veranda met schuur staat er nu een aantal weken en we hebben er uitsluitend complimenten over gekregen. Zelfs ervaren timmermannen binnen de familie loven de kwaliteit van bouwen! Mocht je een mooie, kwalitatief goede en speciaal voor jou ontworpen veranda willen hebben, dan is UwVerandaSpecialist een perfecte keuze.

Geweldig werk geleverd.

Mijn veranda is op maat gemaakt en geplaatst door Uwverandaspecialist. Niet de standaard veranda en niet het standaard kwaliteit werk. Zeer mooie kwaliteit veranda die heel mooi geplaatst is met oog voor kwaliteit en detail. Super tevreden.

Een pracht produkt uit een goed team

Onze schuur is naar alle tevreden heid geplaatst. Comunicatie is door het hele proces als erg prettig ervaren. Duidelijke afspraken kunnen maken en er werdt telkens goed mee gedacht. zowel tijdens ontwerp en opbouwen van de schuur. We hopen er lang plezier van te hebben.

klantvriendelijk, professioneel.

Het duurde even maar nu staat iets naar onze wens

Vakmanschap, professioneel en meedenkend

In de planning is alles naar wens verlopen. De veranda heeft een mooie afwerking. De medewerkers zijn meedenkend, gezellig en netjes. Ook de buurt werd netjes geïnformeerd over de werkzaamheden. Qua afwerking werd alles netjes opgevolgd. En ook ter plaatse werden aanpassingen goed geregeld. Een verbeterpunt is dat het naderhand wel even duurde voordat ze terugkwamen voor de elektra, maar dat was mbt afstaand en Corona-toestand geen probleem.

Een professioneel bedrijf met oog voor kwaliteit en detail

Wij zijn ontzettend tevreden over het eind resultaat van onze schuur met veranda. Kundige mensen met oog voor detail.

Prima stukje vakwerk geleverd door de VerandaSpecialist

Alle tijd is gekregen om meermaals langs te komen met vragen en deze te bespreken. Vervolgens de afspraken nagekomen en de paar puntjes die er nog waren na oplevering snel opgelost. Zeer tevreden over het eind resultaat!

De échte specialisten!

Niet twijfelen en deze toppers inschakelen. Vooraf duidelijk intakegesprek gehad en conform onze wensen een heldere offerte ontvangen. Kleine aanpassingen gewoon in overleg, veel is mogelijk. Tijdig geïnformeerd over de installatiedatum. Bij de start stond twee specialisten klaar. Ze werken ontzetten netjes en secuur, overleggen met de klant en eind van de dag is alles weer netjes opgeruimd zodat ze de volgende dag weer vroeg van start kunnen. Ook aansluiten elektra gaat op een manier waar een elektricien wat van kan leren. Na afloop staat de veranda zoals is afgesproken en op tekening stond, gebouwd van kwalitatief hoogstaande materialen.

Vakmannen met verstand van zaken

Vanuit kantoor zijn we goed geïnformeerd over de startdatum. Hans en Matthijs hebben bij ons de veranda geplaatst. Eerst hebben ze zich netjes voorgesteld en ze zijn daarna direct aan het werk gegaan. Ondanks dat het af en toe regende zijn ze gewoon aan het werk gegaan. De mannen hebben verstand van zaken en weten wat ze moeten doen. Na afloop keurig netjes uitleg gegeven over de werking van de spotjes en heaters. Uw veranda specialist staat garant voor het plaatsen van een prachtige veranda !

Het was een prachtige ervaring, positieve mannen met een inzet vol passie voor hun werk,als resultaat een zeer tevreden klant.

Dag Sjaak en Tilly, Goed om te horen dat het gehele plan naar wens is verlopen. Het was al met al een mooi project in deze hoekvorm. Ook de shutters aan de voorzijde maken het geheel af. Wij wensen jullie veel plezier met jullie overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist.

Professionals met verstand van veranda's

Wij zijn erg tevreden over de geplaatste veranda. De veranda is door professionals geplaatst en alles ziet er keurig afgewerkt uit. Kortom niets te klagen en nu lekker genieten van de veranda

Hoi Lex, Mooi dat alles naar wens is verlopen. Het is een mooi geheel geworden in jullie tuin. Nu inrichten en genieten. Veel plezier met jullie nieuwe overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakkundig bedrijf, klantgericht en prettig in de omgang.

Uw Veranda Specialist heeft laten zien hoe je een zakelijke overeenkomst tot een plezier voor de klant maakt. Goede communicatie, kwaliteit prijsverhouding goed. Uitstekende planning en snelle afwerking. Uiterst vriendelijke mensen waarmee we goede afspraken mee konden maken. Hebben alles keurig netjes achtergelaten. Plezierige en correcte afhandeling. Eind conclusie: Professioneel en betrouwbaar bedrijf. Zeer positief. Kan het anderen aanbevelen. Bovengenoemde kwaliteiten is in mijn persoonlijke ervaring niet voor ieder bedrijf in deze branche weggelegd. Ze doen daarom hun naam eer aan wat mij betreft!

Goedemiddag Jack, Leuk bericht om te lezen. Het was goed passen en meten in het voortraject gezien de ingebouwde tuinkamer. Het eindresultaat mag er zijn. Een prachtige tuinkamer waar jullie het hele jaar door kunnen genieten van het buitenleven, dat moet met jullie wel goed komen. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vriendelijke vakmensen

We zijn zeer tevreden over Uw Verandaspecialist. Ze hebben een prachtige schuur/veranda-combinatie voor ons gebouwd. René en Noël werken precies en alles werd steeds netjes opgeruimd. In het voortraject werd ook duidelijk gecommuniceerd, ook toen we wat kleine wijzigingen wilden doorvoeren qua maatvoering en elektra. We kregen steeds een herziene tekening voor akkoord. Het is een flinke investering, maar daar is de kwaliteit ook naar. Alles is heel robuust, degelijk hang- en sluitwerk, zinken afwatering. Totaal niet te vergelijken dus met een blokhut van de bouwmarkt. Petje af, ook voor de mensen in de zagerij die we niet hebben ontmoet.

Met recht dé veranda specialist!

Wij zijn van de tekentafel tot de uitvoering zeer goed geholpen. Na een bezoek aan de showroom te hebben gebracht was de eerste schets al gemaakt. Na een afspraak te hebben gemaakt bij ons thuis kregen wij van (eigenaar) Ferry precies wat we nodig hadden, namelijk advies "op maat". Het laten realiseren van een veranda is immers super persoonlijk en geheel afhankelijk van onze wensen. Na de definitieve tekening(en) goedgekeurd te hebben, gingen de mannen in mei 2020 bij ons (zonder aanbetaling en waar maak je dat nog mee?) aan de slag. Waar wij op gehoopt hadden kwam uiteindelijk ook uit. Niet alleen de man die ons ontving in de showroom (en uiteraard Ferry/de eigenaar), maar ook de mannen die bij ons ruim 1,5 week over de vloer kwamen, waren betrokken (hardwerkende) mannen die hun vak verstaan. Alles ging in overleg en er werden als nodig in het werk keuzes gemaakt om het eindresultaat te verbeteren. Wij zijn dan ook oprecht enorm te spreken over de gang van zaken en het is mooi om te zien dat er nog échte specialisten zijn, waarbij klantgerichtheid hoog in het vaandel staat. Mannen bedankt voor het mooie resultaat.....we genieten er iedere dag van!!

Dag Stefan, Goed om te lezen dat alles volledig naar wens verlopen. In jullie nieuwe tuin staat de overkapping prachtig. Het is mooi in verhouding en ook vanuit de woning is het een prachtig gezicht. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakwerk afgeleverd en goed meegedacht

Tijdens het ontwerp werd al prima meedacht om de schuur te integreren in het geheel. Ook de uitvoering is door Thomas en Stephan prima verlopen het is een team dat vakwerk aflevert. Wij zijn heel blij met deze robuste veranda.

Een op maat gemaakt product, uit handen van vakmensen!

Wij zijn heel tevreden over onze veranda/pergola. Er werd duidelijk gecommuniceerd, het contact was altijd prettig. Afstemming over het plaatsen was ook prima en de nazorg ook. Bij het plaatsen zelf gingen de heren heel netjes en vakkundig te werk. Alles werd zeer netjes achtergelaten, zelfs de houtsnippers zijn uit het gras gehaald met 'n stofzuiger. Wauw. Kortom, ik zou UwVerandaSpecialist.nl zéker aanraden!

Vakmensen

Wat een heerlijke tuinkamer is het geworden! Iedereen die ons geholpen heeft, heeft meegedacht en goede adviezen gegeven. Kortom als je een tuinkamer, veranda o.i.d. wil zouden wij ze zeker adviseren. Daarbij zijn ze ook nog klantvriendelijk en nauwkeurig.

Mooie veranda, goede service

Van begin tot eind een prima ervaring: in de voorbereidingsfase werden alle opties uitgebreid doorgenomen en afgestemd, op ons verzoek flexibel in de planning en tijdens de uitvoeringsfase werd netjes en zorgvuldig gewerkt en ook daar was ruim voldoende gelegenheid om nog wat kleine aanpassingen te doen. Toen we bij de bestrating tegen wat praktische zakne aanliepen werd dit ook meteen opgepakt en naar volledige tevredenheid opgelost. Al met al zeer tevreden!

Top!!!!

Goede service, perfecte kwaliteit. Echt een aanrader!

Prettige samenwerking en een mooi eindresultaat.

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met de medewerkers van de VerandaSpecialist. Zowel bij het tot stand komen van de offerte/tekening als het plaatsen van de veranda. Het plaatsen van de veranda werd door twee (Vak)timmermannen, Rene en Noel, gedaan. Zij werkten op een heel prettige wijze samen en op vragen van ons werd er door Rene vriendelijke geantwoord en zo nodig toegelicht. Het werk werd met zorg gedaan en het eindresultaat mag er dan ook zijn. Kortom vakwerk.