Mooi eindresultaat!

Vanaf het begin af aan goed geholpen en geadviseerd. Goede tussentijdse communicatie. De mannen hebben een mooie veranda voor ons achterlaten waar we nog heel lang van mogen genieten! Er is erg netjes gewerkt, echt vakwerk! Ondanks het koude weer en af en toe de regen, goed gewerkt, nogmaals bedankt mannen, voor dit mooie eindresultaat!!!

Heel erg tevreden over onze prachtige veranda

Wij zijn heel erg blij met onze veranda. Hij ziet er prachtig uit. Alles ging voorspoedig en naar wens, van ontwerp, communicatie en het bouwen door jullie vakmannen. Een dikke 10

Prachtige carport geplaats

Ben zeer tevrede met de carport die De Veranda Specialst geplaatst heeft. Top mannen!!!!!

Hoi Marco, Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij vinden de carport ook prachtig passen bij de eerder gerealiseerde veranda. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Ferry

Klantgericht en kwaliteit

Na diverse leveranciers bezocht te hebben kwamen wij uiteindelijk hier uit. Ik ben zelf bouwkundige en direct viel op bij het bezoek dat het hier om kwaliteit gaat. Mijn ontwerp is keurig vertaalt en met wat goede tips naar onze zin gemaakt. Communicatie verliep soepel, tijdens het bouwen nog een kleine wijziging mogen doorgeven. En door de monteurs keurig gewerkt ondanks de regen. Het is niet de goedkoopste leverancier, maar je krijgt er echt veel voor terug. Onze complimenten! Hartelijke groet Martijn en Linda

Hoi Martijn en Linda, Bedankt voor jullie mooie recensie! Goed dat het gehele traject naar tevredenheid is verlopen. We hechten veel waarde aan de communicatie, bouwkwaliteit en service. Mooi dat dat aansluit bij jullie ervaringen voor zover. Voor nu veel plezier met jullie prachtige veranda. Groet, Ferry

Enthousiast van begin tot eind.

Van oriënterend gesprek naar eerste concept en uiteindelijk bouwen plus oplevering gaat zeer soepel en prettig. In een zeer korte tijd staat er dan wat en die klopt gewoon met de verwachting omdat de begeleiding daarnaartoe helemaal juist was.

Top werk geleverd

Prima gedaan alleen er zou nog iemand langskomen om het totale plaatje te bekijken

Hoi Hans, Jij hebt er een mooie klusruimte bij! Ik kom zeker nog een keer langs om foto's te maken van het eindresultaat. Dit zou ik altijd graag met mooi weer. Nu lekker geniet van jullie nieuwe overkapping. Groet, Ferry

Netjes gewerkt met een schitterend resultaat.

Aardig en kundig personeel. Meedenkend. Fantastisch eindresultaat.

Erg mooi geworden!

Wij hebben drie bouwwerken laten plaatsten. Het was een flink traject, maar al met al ziet het er heel mooi uit. Enige is dat zowel de aanvangsdatum een week + een dag later was en het werk zelf (mede door een dag zware storm) twee dagen langer duurde.

Wat een vakmensen!

UwVerandaSpecialist heeft een prachtige veranda geplaatst die geheel conform onze wensen is. Gedurende het gehele proces (van ontwerp tot plaatsing en oplevering) zijn wij geweldig geholpen door deze vakmensen met veel inhoudelijke kennis van producten en materialen. Ook vond er continu afstemming plaats over de voortgang van de werkzaamheden en waren aanpassingen gedurende het proces ook nog mogelijk. Het resultaat mag er zijn! Een echte aanrader!

Enorm blij met het eindresultaat!

Van een idee in ons hoofd naar een fantastische tuinkamer! Tijdens onze eerste prettige afspraak onze wensen en ideeën besproken. Waarna we een mooie plan te zien kregen. Na akkoord moesten we helaas nog een paar maandjes wachten tot er begonnen werd. Maar eindelijk was het 3 weken geleden dan zover. Wat leuk om het proces zo te volgen. Thomas en Noa (met af en toe wat hulp van anderen) hebben top werk geleverd. Prettig in de omgang, en eventuele vragen en opmerkingen waren altijd te bespreken. En wat een resultaat! Prachtig! Afgelopen weekend voor het eerst kunnen genieten van onze nieuwe tuinkamer; wát een heerlijkheid. We zijn ons hier nog heel veel jaren van genieten. Nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking en het fijne resultaat!

Prachtig mooi tuinhuis inclusief verlichting

Ik ben zeer tevreden over de UwVerandaspecialist. Vanaf eerste gesprek tot oplevering van onze tuinkamer was prima. Contact met kantoor is ook soepel verlopen. De timmermannen hebben geweldig werk geleverd! Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Perfecte uitvoering van de werkzaamheden, TOP resultaat.

Duidelijke uitleg van procedure en het te volgen traject voor de realisatie van de veranda. Geen loze beloftes. Alles volgens vooraf aangegeven planning uitgevoerd. Werkzaamheden door deskundige en nauwkeurige vakmensen uitgevoerd. Hoge kwaliteit van de gebruikte materialen. Je kan zien dat men weet welke hoge kwaliteit je onderscheid in deze branche. We zijn dan ook zeer tevreden met de keuze voor dit bedrijf met ook nog een goede prijs - kwaliteit verhouding.

Na veel zoeken wikken en wegen, via mondreclame, de kanjers uit Obdam een opdracht voor de realisatie van een veranda gegeven. Na een plezierig gesprek, ontwerpsessie en uiteindelijke constructie werd de veranda in korte tijd ter plaatse tot in de puntjes gerealiseerd. Puur vakmanschap! Super tevreden over de service en de zorg van UwVerandaspecialist.

Hoi Nick, Bedankt voor je leuke bericht. Altijd weer mooi om te zien dat we via het eigen netwerk aan klanten weer nieuwe klanten kunnen verwelkomen. Veel plezier met jullie nieuwe veranda. Groet, Ferry

TOP product, TOP behandeling, aanrader!

Na eerst een uitvoerig adviesgesprek te hebben gehad met een zeer vriendelijke medewerker uiteindelijk de veranda besteld. Je wordt in het traject keurig op de hoogte gehouden en het uiteindelijke product is echt kwaliteit. Materiaal en afwerking is TOP. Blij dat we voor UwVerandaSpecialist hebben gekozen!

Vakmanschap

Wij hebben een zeer positieve ervaring met dé veranda specialist. De communicatie verliep het hele traject soepel. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar, denken mee in mogelijkheden, zijn klantvriendelijk en flexibel. De veranda is zelfs nog mooier dan gehoopt. Kwaliteit, vakmanschap en een fijn team. Bedank!

Onze mooie schuur is opgeleverd, Topkwaliteit Vakwerk, helemaal Happy

Tijdens de bouw van onze woning hebben wij van de inpandige garage een slaapkamer laten maken met een kleine berging. Later bleek dat wij toch bergruimte te kort hadden voor oa de fietsen en tuinspullen. Uw Veranda Specialist heeft in onze tuin een prachtige ruime schuur gebouwd, in dezelfde bouwstijl als die van ons huis. Hierdoor hebben wij nu voldoende bergruimte en genieten hier elke dag van. Het gehele team van Uw Veranda Specialist levert werkelijk topkwaliteit materiaal en uitstekend Vakwerk, komt afspraken na, is klantvriendelijk, goede service, betrouwbaar en redelijke prijs. De isolatie van het dak met afschot aflopend naar de regenpijp vind ik heel innovatief en werkt prima, na regen blijft er nauwelijks nog water achter op het platte dak. Ook de speciale fundering zorgt voor goede stabiliteit, gaat nooit verzakken, de schuur staat werkelijk als een huis! Mooi om te zien, hun vakspecialisten werken met passie en liefde voor het product met als resultaat een prachtige schuur waar we nog vele jaren van zullen gaan genieten. Wij zijn helemaal Happy en kunnen Uw Veranda Specialist aan een ieder aanbevelen.

Luitvoering van het aparthotel schuur dat gebouwd is prima. Degelijke materialen en mooi hang en sluitwerk. Mannen die het gebouwd hebben gaven prima uitleg op onze vragen en hebben keurig werk afgeleverd

Hele goede en vriendelijke service

We zijn super goed geadviseerd tijdens het aankoop proces. Na de offerte was er nog ruimte voor aanpassingen en de definitieve tekening was heel duidelijk. We werden goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en het plaatsen was op de afgesproken tijd. De monteurs waren heel vriendelijk en echte vakmensen. Het resultaat is nóg mooier dan verwacht!

Fantastisch bedrijf, komen hun afspraken na.

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van ‘Uw veranda specialist’. De 1e stap was op bezoek in Obdam, daar hebben wij een oriënterend gesprek gehad met wat voor wensen wij hadden voor onze veranda. Vervolgens kwamen ze alles op meten en zijn onze wensen in kaart gebracht. Kort erna zijn ze de veranda gaan plaatsen. Dit is door 2 gespecialiseerde mannen gedaan, puur vakwerk van de heren! Wij zijn dus erg blij met het resultaat en raden dit bedrijf ook zeker aan! Nogmaals bedankt voor alles, wij gaan als het mooier weer is volop genieten van ons buiten huis.

Wij zijn zeer tevreden over de bouw van de veranda.

Mooi eindresultaat! Vakbekwaam en goede service,

Zeer goede ervaring

Het proces qua offerte, voorbereiding en montage verliep prima. De enige kanttekening die we hebben is het telefonisch contact met degene die de telefoon opnam. Tot drie keer aan toe is een terugbelverzoek niet doorgekomen. Positief is zeker dat de offerte prijs is gehandhaafd ondanks prijsstijgingen her en der in een jaar tijd.

Hoi familie Dekker, Bedankt voor jullie bericht. Een onderdeel dat bij ons hoog in het vaandel staat is de communicatie. Het is daarom altijd goed om ook feedback te krijgen over dit onderdeel. Wij gaan hier uiteraard nieuwe aandacht aan geven. Goed om te horen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is verlopen. Veel plezier met jullie prachtige tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakmanschap

Zeer tevreden over dit bedrijf, ze hebben een prachtige tuinkamer gemaakt. Het zijn vakmensen die doorgaan tot dat alles perfect is. Nogmaals bedankt mannen.

Hoi Steven, Het was een mooie uitdaging om jullie strakke veranda te realiseren. Goed om te horen dat deze naar wens is gerealiseerd. Veel plezier met jullie veranda. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Fijne contacten met vakmensen Ging heel ontspannen.

Er staat een mooi bouwwerk denk dat er goed materiaal is gebruikt. We kijken er vanuit huis nu al met veel plezier naar m. vr. gr. Ria en Jacob Zuurbier

Boven verwachting

Klasse, Jip en Lisa werken heel netjes. Het hele plaatje klopt gewoon. Ook de samenwerking met Frank Bakker tuinen is heel fijn. Voor ons weinig omkijken voor een top resultaat. Dank je wel.

vriendelijke Noord Hollandse deskundigheid

Kennismaking was fijn, het vervolg was helder. Helaas wat uitstel op de planning, waarover werd gecommuniceerd, maar wel lastig ivm opnemen vrije dagen. Maar uiteindelijke resultaat prachtig en mooi, gedegen vakwerk. In vertrouwen dat het laatste afwerkpuntje, kitten, binnenkort plaatsvindt.

Hoi Isa, Ja we hebben bezige tijden achter de rug. Omdat wij veel waarde hechten aan de communicatie is het goed om dit weer terug te lezen in jullie recensie. Wij hopen dat jullie veel plezier gaan beleven van jullie prachtige overkapping. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist