Vakmannen met verstand van zaken

Vanuit kantoor zijn we goed geïnformeerd over de startdatum. Hans en Matthijs hebben bij ons de veranda geplaatst. Eerst hebben ze zich netjes voorgesteld en ze zijn daarna direct aan het werk gegaan. Ondanks dat het af en toe regende zijn ze gewoon aan het werk gegaan. De mannen hebben verstand van zaken en weten wat ze moeten doen. Na afloop keurig netjes uitleg gegeven over de werking van de spotjes en heaters. Uw veranda specialist staat garant voor het plaatsen van een prachtige veranda !

Het was een prachtige ervaring, positieve mannen met een inzet vol passie voor hun werk,als resultaat een zeer tevreden klant.

Dag Sjaak en Tilly, Goed om te horen dat het gehele plan naar wens is verlopen. Het was al met al een mooi project in deze hoekvorm. Ook de shutters aan de voorzijde maken het geheel af. Wij wensen jullie veel plezier met jullie overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist.

Professionals met verstand van veranda's

Wij zijn erg tevreden over de geplaatste veranda. De veranda is door professionals geplaatst en alles ziet er keurig afgewerkt uit. Kortom niets te klagen en nu lekker genieten van de veranda

Hoi Lex, Mooi dat alles naar wens is verlopen. Het is een mooi geheel geworden in jullie tuin. Nu inrichten en genieten. Veel plezier met jullie nieuwe overkapping. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakkundig bedrijf, klantgericht en prettig in de omgang.

Uw Veranda Specialist heeft laten zien hoe je een zakelijke overeenkomst tot een plezier voor de klant maakt. Goede communicatie, kwaliteit prijsverhouding goed. Uitstekende planning en snelle afwerking. Uiterst vriendelijke mensen waarmee we goede afspraken mee konden maken. Hebben alles keurig netjes achtergelaten. Plezierige en correcte afhandeling. Eind conclusie: Professioneel en betrouwbaar bedrijf. Zeer positief. Kan het anderen aanbevelen. Bovengenoemde kwaliteiten is in mijn persoonlijke ervaring niet voor ieder bedrijf in deze branche weggelegd. Ze doen daarom hun naam eer aan wat mij betreft!

Goedemiddag Jack, Leuk bericht om te lezen. Het was goed passen en meten in het voortraject gezien de ingebouwde tuinkamer. Het eindresultaat mag er zijn. Een prachtige tuinkamer waar jullie het hele jaar door kunnen genieten van het buitenleven, dat moet met jullie wel goed komen. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vriendelijke vakmensen

We zijn zeer tevreden over Uw Verandaspecialist. Ze hebben een prachtige schuur/veranda-combinatie voor ons gebouwd. René en Noël werken precies en alles werd steeds netjes opgeruimd. In het voortraject werd ook duidelijk gecommuniceerd, ook toen we wat kleine wijzigingen wilden doorvoeren qua maatvoering en elektra. We kregen steeds een herziene tekening voor akkoord. Het is een flinke investering, maar daar is de kwaliteit ook naar. Alles is heel robuust, degelijk hang- en sluitwerk, zinken afwatering. Totaal niet te vergelijken dus met een blokhut van de bouwmarkt. Petje af, ook voor de mensen in de zagerij die we niet hebben ontmoet.

Met recht dé veranda specialist!

Wij zijn van de tekentafel tot de uitvoering zeer goed geholpen. Na een bezoek aan de showroom te hebben gebracht was de eerste schets al gemaakt. Na een afspraak te hebben gemaakt bij ons thuis kregen wij van (eigenaar) Ferry precies wat we nodig hadden, namelijk advies "op maat". Het laten realiseren van een veranda is immers super persoonlijk en geheel afhankelijk van onze wensen. Na de definitieve tekening(en) goedgekeurd te hebben, gingen de mannen in mei 2020 bij ons (zonder aanbetaling en waar maak je dat nog mee?) aan de slag. Waar wij op gehoopt hadden kwam uiteindelijk ook uit. Niet alleen de man die ons ontving in de showroom (en uiteraard Ferry/de eigenaar), maar ook de mannen die bij ons ruim 1,5 week over de vloer kwamen, waren betrokken (hardwerkende) mannen die hun vak verstaan. Alles ging in overleg en er werden als nodig in het werk keuzes gemaakt om het eindresultaat te verbeteren. Wij zijn dan ook oprecht enorm te spreken over de gang van zaken en het is mooi om te zien dat er nog échte specialisten zijn, waarbij klantgerichtheid hoog in het vaandel staat. Mannen bedankt voor het mooie resultaat.....we genieten er iedere dag van!!

Dag Stefan, Goed om te lezen dat alles volledig naar wens verlopen. In jullie nieuwe tuin staat de overkapping prachtig. Het is mooi in verhouding en ook vanuit de woning is het een prachtig gezicht. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Vakwerk afgeleverd en goed meegedacht

Tijdens het ontwerp werd al prima meedacht om de schuur te integreren in het geheel. Ook de uitvoering is door Thomas en Stephan prima verlopen het is een team dat vakwerk aflevert. Wij zijn heel blij met deze robuste veranda.

Een op maat gemaakt product, uit handen van vakmensen!

Wij zijn heel tevreden over onze veranda/pergola. Er werd duidelijk gecommuniceerd, het contact was altijd prettig. Afstemming over het plaatsen was ook prima en de nazorg ook. Bij het plaatsen zelf gingen de heren heel netjes en vakkundig te werk. Alles werd zeer netjes achtergelaten, zelfs de houtsnippers zijn uit het gras gehaald met 'n stofzuiger. Wauw. Kortom, ik zou UwVerandaSpecialist.nl zéker aanraden!

Vakmensen

Wat een heerlijke tuinkamer is het geworden! Iedereen die ons geholpen heeft, heeft meegedacht en goede adviezen gegeven. Kortom als je een tuinkamer, veranda o.i.d. wil zouden wij ze zeker adviseren. Daarbij zijn ze ook nog klantvriendelijk en nauwkeurig.

Mooie veranda, goede service

Van begin tot eind een prima ervaring: in de voorbereidingsfase werden alle opties uitgebreid doorgenomen en afgestemd, op ons verzoek flexibel in de planning en tijdens de uitvoeringsfase werd netjes en zorgvuldig gewerkt en ook daar was ruim voldoende gelegenheid om nog wat kleine aanpassingen te doen. Toen we bij de bestrating tegen wat praktische zakne aanliepen werd dit ook meteen opgepakt en naar volledige tevredenheid opgelost. Al met al zeer tevreden!

Top!!!!

Goede service, perfecte kwaliteit. Echt een aanrader!

Prettige samenwerking en een mooi eindresultaat.

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met de medewerkers van de VerandaSpecialist. Zowel bij het tot stand komen van de offerte/tekening als het plaatsen van de veranda. Het plaatsen van de veranda werd door twee (Vak)timmermannen, Rene en Noel, gedaan. Zij werkten op een heel prettige wijze samen en op vragen van ons werd er door Rene vriendelijke geantwoord en zo nodig toegelicht. Het werk werd met zorg gedaan en het eindresultaat mag er dan ook zijn. Kortom vakwerk.

Zeer ervaren mensen. Prima vaklui.

Geweldig!!!!!

Gisteren onze prachtige veranda opgeleverd, hij is absoluut boven onze verwachting, vakmensen die hun vak verstaan.

Vakmanschap

Op dag 1 kwamen de mannen van Uwveranda Specialist erachter dat de palen tekort waren. Ik kreeg meteen verschillende opties om het te herstellen. De volgende dag kwamen ze al met nieuwe palen. Het materiaal is erg mooi en de mannen van Uwveranda Specialist zijn vakmannen. Ze werken netjes en zijn erg vriendelijk. Ze hebben nog een stuk schutting geplaatst wat erg mooi is geworden en in de stijl van de veranda. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Vakmanschap en topkwaliteit

Kwalitatief hoogwaardig materiaal Vakbekwame medewerkers Netjes werken Flexibel en meedenkend

In goede samenwerking een mooi ontwerp gemaakt.

Goede adviezen en afstemming over het ontwerp. De offerte en 3 D tekening gaven een prima beeld van het uiteindelijke resultaat. De installatie verliep naar volle tevredenheid en door regelmatig even contact met ons op te nemen mbt de voortgang en eventuele vragen te beantwoorden was bij de eind oplevering alles in orde !!

Bedankt voor de leuke recensie Rene, het was een prachtig project om te bouwen en het eindresultaat mag er wezen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Vakmanschap en uitstekend vakwerk.

Thomas en Stefan hebben op professionele wijze onze veranda opgebouwd en met een prachtig resultaat. Het waren keurige en harde werkers die aan het einde van de dag alles ook weer netjes opruimden. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Hoi Frans en Gerda, Goed om te lezen dat de kleine dingen opvallen en hebben geleid tot een prachtige overkapping. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Kundig, netjes en vriendelijk personeel

Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Precies zoals wij het wilden. Personeel was bijzonder behulpzaam , vriendelijk en kundig.

VerandaSpecialist: Vakkundig, Kwaliteit, Klantgericht en betrouwbaar

Via internet zijn we in contact gekomen met de VerandaSpecialist. Na een telefonisch gesprek hebben wij een afspraak gemaakt. Ferry is thuis bij ons geweest en heeft geluisterd naar onze wensen en vragen. Aan de hand daarvan heeft hij een schetstekening gemaakt. Hij zou het verder uitwerken en een offerte uitbrengen. Wij hadden ook twee andere bedrijven om een offerte gevraagd, de prijzen lagen niet ver uit elkaar, dus ga je op je gevoel af. Bij Ferry hadden wij een goed gevoel en een duidelijke klik. Dat is ook heel veel waard. Onze veranda is gebouwd door Martijn, Ben en Richard, allemaal erg kundig en vriendelijk. Martijn, een jonge man met zoveel kennis en passie voor zijn werk: Petje af!!!. Halverwege de bouw is Ferry nog langs geweest om te kijken of alles naar wens verliep. Na de oplevering heeft hij ook nog gebeld om te horen of alles naar tevredenheid is geweest en of het geworden is zoals wij gedacht hadden. Reken maar: Wij vinden onze veranda prachtig en zijn er erg blij mee. Wij kunnen iedereen de VerandaSpecialist aanraden. Ferry en team bedankt! Succes met jullie bedrijf! Fam. Kandhai.

Goedemorgen familie Kandhai, Bedankt voor jullie mooie recensie van het verloop van de werkzaamheden en ons bedrijf. Zoals wij altijd aangeven hechten wij veel waarde aan onze communicatie en details van onze overkappingen, jullie reactie benadrukt deze. Wij wensen jullie nogmaals veel plezier met jullie nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

De werkmannen waren zeer secuur , ondanks hun ' zoveelste ' verande ....keurig werk geleverd.

De werkmannen werkte netjes. Lieten alles schoon achter. Dachten mee als we b.v. keuzes moesten maken wbt lichtplaatsen. Zeer tevreden. Vriendelijk personeel.

Goedemorgen Coen en Jeanet, Bedankt voor jullie leuke recensie. Wij proberen gedurende het gehele traject altijd mee te denken voor het beste eindresultaat. Jullie gaan uiteindelijk voor lange tijd genieten van de nieuwe overkapping. Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe veranda met berging. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

We hebben een heel mooie kapschuur in de tuin staan!

Onze kapschuur is toch wel één van de uitblinkers in de tuin geworden. De timmerlieden hebben lekker doorgewerkt, keken niet op of om van het weer en ruimden aan het eind van de dag telkens netjes op, erg prettig. De communicatie met het bedrijf zelf liep ook prima, 1x was een afspraak niet goed gecommuniceerd onderling, maar ook dat werd prima opgelost met een huisbezoek nadien. Heldere uitleg van de offerte, nadien ook telkens prima reacties op onze vragen en belletjes tijdens het bouwproces. Nu nog de laatste puntjes op de i en op naar het voorjaar!

Goedemorgen Lisette, Bedankt voor jullie prachtige recensie. De kapschuur is prachtig geworden en wij jullie er dan ook veel plezier mee. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Prachtige veranda, deskundige bouwers

De communicatie was goed. De mannen werkten stug door in het zeer warme weer. Er werd goed overlegd. Het resultaat mag er zijn. We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Professioneel en persoonlijk tegelijk!

Per toeval terecht gekomen bij uw veranda specialist. Daar werden wij direct erg vriendelijk aangesproken, terwijl wij op dat moment alleen oriënterend langskwamen. Toen wij onze plannen concreet wilden maken, hebben wij direct uw veranda specialist gebeld en is Ferry snel langs gekomen om onze plannen te bespreken. Na mooie inputs van hem is het plan concreet geworden. Voor de plaatsing van onze veranda, is er een klein betonplaatje gestort vooraf. Hier bleken echter wat foutjes in te zijn geslopen. Jammer, maar de mannen van uw veranda specialist hebben het prima opgelost. De veranda stond snel. De monteurs waren erg vriendelijk, altijd in voor een praatje maar bovenal harde werkers. Nooit een moment gehad dat de communicatie slecht verliep. Het eindresultaat is echt prachtig! Wij zijn er erg blij mee! De kwaliteit is hoog. Tipje, iets meer controle op een derde partij houden als er, bijvoorbeeld, beton gestort moet worden. Ik kan uw veranda specialist ook echt aanraden! (Ps, de betonnen vloer is overigens wel heel netjes!)

Prima!

Veranda in 1 week tijd geplaatst. En hoe..; superstrak en netjes. Vriendelijke en professionele medewerkers. Wij zijn meer dan tevreden!