Vakmanschap en topkwaliteit

Kwalitatief hoogwaardig materiaal Vakbekwame medewerkers Netjes werken Flexibel en meedenkend

In goede samenwerking een mooi ontwerp gemaakt.

Goede adviezen en afstemming over het ontwerp. De offerte en 3 D tekening gaven een prima beeld van het uiteindelijke resultaat. De installatie verliep naar volle tevredenheid en door regelmatig even contact met ons op te nemen mbt de voortgang en eventuele vragen te beantwoorden was bij de eind oplevering alles in orde !!

Bedankt voor de leuke recensie Rene, het was een prachtig project om te bouwen en het eindresultaat mag er wezen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Vakmanschap en uitstekend vakwerk.

Thomas en Stefan hebben op professionele wijze onze veranda opgebouwd en met een prachtig resultaat. Het waren keurige en harde werkers die aan het einde van de dag alles ook weer netjes opruimden. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Hoi Frans en Gerda, Goed om te lezen dat de kleine dingen opvallen en hebben geleid tot een prachtige overkapping. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Kundig, netjes en vriendelijk personeel

Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Precies zoals wij het wilden. Personeel was bijzonder behulpzaam , vriendelijk en kundig.

VerandaSpecialist: Vakkundig, Kwaliteit, Klantgericht en betrouwbaar

Via internet zijn we in contact gekomen met de VerandaSpecialist. Na een telefonisch gesprek hebben wij een afspraak gemaakt. Ferry is thuis bij ons geweest en heeft geluisterd naar onze wensen en vragen. Aan de hand daarvan heeft hij een schetstekening gemaakt. Hij zou het verder uitwerken en een offerte uitbrengen. Wij hadden ook twee andere bedrijven om een offerte gevraagd, de prijzen lagen niet ver uit elkaar, dus ga je op je gevoel af. Bij Ferry hadden wij een goed gevoel en een duidelijke klik. Dat is ook heel veel waard. Onze veranda is gebouwd door Martijn, Ben en Richard, allemaal erg kundig en vriendelijk. Martijn, een jonge man met zoveel kennis en passie voor zijn werk: Petje af!!!. Halverwege de bouw is Ferry nog langs geweest om te kijken of alles naar wens verliep. Na de oplevering heeft hij ook nog gebeld om te horen of alles naar tevredenheid is geweest en of het geworden is zoals wij gedacht hadden. Reken maar: Wij vinden onze veranda prachtig en zijn er erg blij mee. Wij kunnen iedereen de VerandaSpecialist aanraden. Ferry en team bedankt! Succes met jullie bedrijf! Fam. Kandhai.

Goedemorgen familie Kandhai, Bedankt voor jullie mooie recensie van het verloop van de werkzaamheden en ons bedrijf. Zoals wij altijd aangeven hechten wij veel waarde aan onze communicatie en details van onze overkappingen, jullie reactie benadrukt deze. Wij wensen jullie nogmaals veel plezier met jullie nieuwe overkapping. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

De werkmannen waren zeer secuur , ondanks hun ' zoveelste ' verande ....keurig werk geleverd.

De werkmannen werkte netjes. Lieten alles schoon achter. Dachten mee als we b.v. keuzes moesten maken wbt lichtplaatsen. Zeer tevreden. Vriendelijk personeel.

Goedemorgen Coen en Jeanet, Bedankt voor jullie leuke recensie. Wij proberen gedurende het gehele traject altijd mee te denken voor het beste eindresultaat. Jullie gaan uiteindelijk voor lange tijd genieten van de nieuwe overkapping. Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe veranda met berging. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

We hebben een heel mooie kapschuur in de tuin staan!

Onze kapschuur is toch wel één van de uitblinkers in de tuin geworden. De timmerlieden hebben lekker doorgewerkt, keken niet op of om van het weer en ruimden aan het eind van de dag telkens netjes op, erg prettig. De communicatie met het bedrijf zelf liep ook prima, 1x was een afspraak niet goed gecommuniceerd onderling, maar ook dat werd prima opgelost met een huisbezoek nadien. Heldere uitleg van de offerte, nadien ook telkens prima reacties op onze vragen en belletjes tijdens het bouwproces. Nu nog de laatste puntjes op de i en op naar het voorjaar!

Goedemorgen Lisette, Bedankt voor jullie prachtige recensie. De kapschuur is prachtig geworden en wij jullie er dan ook veel plezier mee. Groeten, Team Uw Veranda Specialist

Prachtige veranda, deskundige bouwers

De communicatie was goed. De mannen werkten stug door in het zeer warme weer. Er werd goed overlegd. Het resultaat mag er zijn. We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Professioneel en persoonlijk tegelijk!

Per toeval terecht gekomen bij uw veranda specialist. Daar werden wij direct erg vriendelijk aangesproken, terwijl wij op dat moment alleen oriënterend langskwamen. Toen wij onze plannen concreet wilden maken, hebben wij direct uw veranda specialist gebeld en is Ferry snel langs gekomen om onze plannen te bespreken. Na mooie inputs van hem is het plan concreet geworden. Voor de plaatsing van onze veranda, is er een klein betonplaatje gestort vooraf. Hier bleken echter wat foutjes in te zijn geslopen. Jammer, maar de mannen van uw veranda specialist hebben het prima opgelost. De veranda stond snel. De monteurs waren erg vriendelijk, altijd in voor een praatje maar bovenal harde werkers. Nooit een moment gehad dat de communicatie slecht verliep. Het eindresultaat is echt prachtig! Wij zijn er erg blij mee! De kwaliteit is hoog. Tipje, iets meer controle op een derde partij houden als er, bijvoorbeeld, beton gestort moet worden. Ik kan uw veranda specialist ook echt aanraden! (Ps, de betonnen vloer is overigens wel heel netjes!)

Prima!

Veranda in 1 week tijd geplaatst. En hoe..; superstrak en netjes. Vriendelijke en professionele medewerkers. Wij zijn meer dan tevreden!

Maatwerk, vakwerk en keurige medewerkers

Wij bevelen UwVerandaSpecialist van harte aan!

Zeer goede ervaring met de veranda specialist en zou dit bij ieder kunnen aanraden.

Goede werk wijze door vakkundig personeel en af werking uitstekend.

Een prachtige veranda door vakmensen

We hebben een prachtige veranda laten plaatsen door mooie veranda's. De verkoopmedewerkers waren erg prettig en de communicatie verliep prima. De plaatsing verliep ook prima; het zijn echte vakmensen. Ook de nazorg was goed en vlot. We zijn erg blij met het resultaat.

behalve bovenstaande cijfers wil ik tevens de prettige, correcte en punctuele manier van samenwerking noemen met het bedrijf en met Hans en Kees in het bijzonder.

• Ervaring met: Veranda

Onze ervaring met de veranda specialist is zeer goed.

• Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Nathalie en Ruud, Bedankt voor jullie bericht! Wij wensen jullie veel plezier met de veranda. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste berging, schutting en veranda door de bouwers vd verandaspecialist. Goed en prettig communiceren voor en tijdens de bouw. Luistert en denkt mee.Ik raad ze zeker aan.

• De prijs-/ kwaliteitsverhouding

Goedemiddag Ruud, Het waren twee prachtige projecten die wij bij jullie hebben gerealiseerd. Ook de bijbehorende schutting en vlonder maken het plaatje compleet. Veel plezier met jullie niet overkappingen. Groet, Team Uw Veranda Specialist

De datum van planning en uitvoering klopte exact en de samenwerking met Kees en Hans was zeer prettig. De Veranda staat als een huis!!

• Ervaring met: Veranda

Fijne communicatie en een supermooi resultaat!

• Ervaring met: Terrasoverkappingen

Goedemiddag Jeroen, Het was een prachtig project bij jouw achter in de tuin. Het staat er nu schitterend bij en wensen je veel plezier met je aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Prachtige veranda geworden.iIn onze tuin geplaatst door betrouwbare vakmensen. Ook de communicatie omtrent de veranda was goed.. Voor de rekening kwam eerst de vraag of wij tevreden waren 👍

• Ervaring met: Overige

In januari 2019 is bij ons een nieuwe Veranda geplaatst ! Ferry en de jongens doen hun bedrijfsnaam; Uw verandaspecialist eer aan ! Vanaf het eerste contact verliep de klus zeer goed ! Een goede voorbereiding vanuit kantoor en een "koningskoppel" op de werkvloer ! Echte vakmensen die hun vak verstaan"! Kortom, geen moment spijt van de aanschaf en echt aan te raden ! Toppers !

• Ervaring met: Veranda

Wij zijn zeer tevreden over onze kapschuur (overkapping in combinatie schuur).. Uitstekende begeleiding in het ontwerp, zeer vakundige uitvoering. Alles wordt netjes opgeruimd aan het eind van de dag. Zeer tevreden!

• Ervaring met: Kapschuren

Wij hebben twee oude rotten in het vak aan onze veranda aan het werk gehad. We waren tijdens de bouw afwezig maar de mannen stuurden elke avond een foto van de vorderingen. Ze hadden de sleutel van het huis en konden met schafttijd ff lekker doorwarmen. Alle lof.

• Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Leo en Anneke, Bedankt voor jullie mooie bericht! Hans en Koos hebben de pluim in ontvangst genomen. Goed om te horen dat alles naar het zin is verlopen. Leuk dat jullie onze open dag hebben bezocht. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Ferry

Er werd uitstekend meegedacht over het project! Prettige samenwerking.

• Ervaring met: Veranda

Eerder hebben we een beoordeling gegeven die wat minder was. Deze mindere beoordeling was ontstaan doordat in de aansluiting met de veranda van de buren (gelijktijdig gebouwd) een hoogteverschil was ontstaan. Vanuit de verandaspecialist is er een goede oplossing aangedragen, en inmiddels uitgevoerd, die ons zeer tevreden stemt. Ter plaatse van de aansluiting is onze schutting verhoogd waardoor het hoogteverschil niet meer opvalt. We zijn blij dat de verandaspecialist inderdaad de woorden waarmaakt dat ze pas tevreden zijn als de klant ook tevreden is.

• Ervaring met: Veranda

Goedemorgen Ad, Bedankt voor jullie reactie. Zoals ook eerder aangegeven denken wij altijd in oplossingen. De verhoogde schutting zorgt nu voor een nette aansluiting van het geheel. Wij wensen jullie veel plezier met jullie prachtige veranda. Groet, Ferry

We zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden, de veranda is netjes en vakkundig geplaatst, goede en mooie materialen