Professioneel en persoonlijk tegelijk!

Per toeval terecht gekomen bij uw veranda specialist. Daar werden wij direct erg vriendelijk aangesproken, terwijl wij op dat moment alleen oriënterend langskwamen. Toen wij onze plannen concreet wilden maken, hebben wij direct uw veranda specialist gebeld en is Ferry snel langs gekomen om onze plannen te bespreken. Na mooie inputs van hem is het plan concreet geworden. Voor de plaatsing van onze veranda, is er een klein betonplaatje gestort vooraf. Hier bleken echter wat foutjes in te zijn geslopen. Jammer, maar de mannen van uw veranda specialist hebben het prima opgelost. De veranda stond snel. De monteurs waren erg vriendelijk, altijd in voor een praatje maar bovenal harde werkers. Nooit een moment gehad dat de communicatie slecht verliep. Het eindresultaat is echt prachtig! Wij zijn er erg blij mee! De kwaliteit is hoog. Tipje, iets meer controle op een derde partij houden als er, bijvoorbeeld, beton gestort moet worden. Ik kan uw veranda specialist ook echt aanraden! (Ps, de betonnen vloer is overigens wel heel netjes!)

Prima!

Veranda in 1 week tijd geplaatst. En hoe..; superstrak en netjes. Vriendelijke en professionele medewerkers. Wij zijn meer dan tevreden!

Maatwerk, vakwerk en keurige medewerkers

Wij bevelen UwVerandaSpecialist van harte aan!

Zeer goede ervaring met de veranda specialist en zou dit bij ieder kunnen aanraden.

Goede werk wijze door vakkundig personeel en af werking uitstekend.

Een prachtige veranda door vakmensen

We hebben een prachtige veranda laten plaatsen door mooie veranda's. De verkoopmedewerkers waren erg prettig en de communicatie verliep prima. De plaatsing verliep ook prima; het zijn echte vakmensen. Ook de nazorg was goed en vlot. We zijn erg blij met het resultaat.

behalve bovenstaande cijfers wil ik tevens de prettige, correcte en punctuele manier van samenwerking noemen met het bedrijf en met Hans en Kees in het bijzonder.
  • Ervaring met: Veranda

Onze ervaring met de veranda specialist is zeer goed.
  • Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Nathalie en Ruud, Bedankt voor jullie bericht! Wij wensen jullie veel plezier met de veranda. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste berging, schutting en veranda door de bouwers vd verandaspecialist. Goed en prettig communiceren voor en tijdens de bouw. Luistert en denkt mee.Ik raad ze zeker aan.
  • De prijs-/ kwaliteitsverhouding

Goedemiddag Ruud, Het waren twee prachtige projecten die wij bij jullie hebben gerealiseerd. Ook de bijbehorende schutting en vlonder maken het plaatje compleet. Veel plezier met jullie niet overkappingen. Groet, Team Uw Veranda Specialist

De datum van planning en uitvoering klopte exact en de samenwerking met Kees en Hans was zeer prettig. De Veranda staat als een huis!!
  • Ervaring met: Veranda

Fijne communicatie en een supermooi resultaat!
  • Ervaring met: Terrasoverkappingen

Goedemiddag Jeroen, Het was een prachtig project bij jouw achter in de tuin. Het staat er nu schitterend bij en wensen je veel plezier met je aanwinst. Groet, Team Uw Veranda Specialist

Prachtige veranda geworden.iIn onze tuin geplaatst door betrouwbare vakmensen. Ook de communicatie omtrent de veranda was goed.. Voor de rekening kwam eerst de vraag of wij tevreden waren 👍
  • Ervaring met: Overige

In januari 2019 is bij ons een nieuwe Veranda geplaatst ! Ferry en de jongens doen hun bedrijfsnaam; Uw verandaspecialist eer aan ! Vanaf het eerste contact verliep de klus zeer goed ! Een goede voorbereiding vanuit kantoor en een "koningskoppel" op de werkvloer ! Echte vakmensen die hun vak verstaan"! Kortom, geen moment spijt van de aanschaf en echt aan te raden ! Toppers !
  • Ervaring met: Veranda

Wij zijn zeer tevreden over onze kapschuur (overkapping in combinatie schuur).. Uitstekende begeleiding in het ontwerp, zeer vakundige uitvoering. Alles wordt netjes opgeruimd aan het eind van de dag. Zeer tevreden!
  • Ervaring met: Kapschuren

Wij hebben twee oude rotten in het vak aan onze veranda aan het werk gehad. We waren tijdens de bouw afwezig maar de mannen stuurden elke avond een foto van de vorderingen. Ze hadden de sleutel van het huis en konden met schafttijd ff lekker doorwarmen. Alle lof.
  • Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Leo en Anneke, Bedankt voor jullie mooie bericht! Hans en Koos hebben de pluim in ontvangst genomen. Goed om te horen dat alles naar het zin is verlopen. Leuk dat jullie onze open dag hebben bezocht. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet, Ferry

Er werd uitstekend meegedacht over het project! Prettige samenwerking.
  • Ervaring met: Veranda

Eerder hebben we een beoordeling gegeven die wat minder was. Deze mindere beoordeling was ontstaan doordat in de aansluiting met de veranda van de buren (gelijktijdig gebouwd) een hoogteverschil was ontstaan. Vanuit de verandaspecialist is er een goede oplossing aangedragen, en inmiddels uitgevoerd, die ons zeer tevreden stemt. Ter plaatse van de aansluiting is onze schutting verhoogd waardoor het hoogteverschil niet meer opvalt. We zijn blij dat de verandaspecialist inderdaad de woorden waarmaakt dat ze pas tevreden zijn als de klant ook tevreden is.
  • Ervaring met: Veranda

Goedemorgen Ad, Bedankt voor jullie reactie. Zoals ook eerder aangegeven denken wij altijd in oplossingen. De verhoogde schutting zorgt nu voor een nette aansluiting van het geheel. Wij wensen jullie veel plezier met jullie prachtige veranda. Groet, Ferry

We zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden, de veranda is netjes en vakkundig geplaatst, goede en mooie materialen
  • Ervaring met: Veranda

Wij zijn erg tevreden met de geplaaste veranda,ziet er keurig uit. Maken er al veel gebruik van en genieten vol op. Hij past heel goed bij ons huis. Ferry en meedewerkers bedankt voor snelle aflevering. Toppie!! Familie Veltman Andijk.
  • Ervaring met: Veranda

Ondanks dat we lang hebben moeten wachten, zijn we zeer tevreden over het resultaat. Wij vinden het een verrijking van ons huis. Onze ervaring is dat ook de medewerkers zeer bij hun werk betrokken zijn en echt meedachten. Vriendelijke groeten, Gerry en Peter Jonker
  • Ervaring met: Terrasoverkappingen

Goedemorgen Peter, Goed om te lezen dat het geduld is beloond. Wij doen het goed, daarom is onze levertijd iets langer. Mooi dat jullie de algehele bouw als prettig hebben ervaren en nu heerlijk kunnen genieten van jullie veranda. Veel plezier met jullie aanwinst. Groet Ferry

Prima product en prettige mensen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het eindresultaat is prachtig en dan vergeet je al snel de aanloopissues, minder goede communicatie en het feit dat de planning tijdens de bouw rommelig verliep.
  • Ervaring met: Veranda

Goedemorgen Jeffrey, Bedankt voor je recensie. Het klopt dat juist de communicatie een belangrijk onderdeel is van het gehele project. Zoals jullie hebben meegekregen hebben wij de afgelopen maanden een groei doorgemaakt. Deze groei heeft er helaas toe geleidt dat wij op niet alle fronten hebben gewerkt zoals wij dat normaal doen. Wij hebben juiste de communicatie hoog op de prioriteitenlijst staan. Aan de eindkwaliteit van ons product wordt in ieder geval nooit getornd. Op de moment hebben wij alle onderdelen weer volledig onder controle en gaan wij weer verder zoals onze klanten dat van ons gewend zijn. Nogmaals veel plezier met jullie prachtige veranda. Met vriendelijke groet, Ferry

Een leuk bedrijf dat goed meedenkt in onze wensen. Al lange tijd liepen wij met het idee een kapschuur te realiseren in onze tuin. Na een zoektocht op internet zijn wij bij uwverandaspecialist terecht gekomen. Een prachtig product voor een goed prijs.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich zijn we met de veranda zelf wel tevreden. De ontevredenheid bij ons zit hem vooral in de aansluiting met de veranda van de buren en kleine slordigheden die uiteindelijk het "net niet" gevoel geven. Samen met de buren hebben we een veranda aangeschaft bij de Verandaspecialist. Doordat onze straathoogtes verschillend in hoogte waren kwamen de veranda's, in tegenstelling met tekening, niet op gelijke hoogte uit. Dit had heel makkelijk opgelost kunnen worden door van te voren in te meten wat dus niet is gebeurd, of het straatwerk daarna aanpassen (nog door mij aangegeven dat dit geen probleem was). Tijdens uitvoering is er een wisseling geweest in de ploeg waarbij de ene ploeg zei dat het hoogteverschil weg te werken was en de andere ploeg aangaf dat dit toch niet ging lukken. Toen bleek dat het niet ging lukken is er nog wel overleg geweest en zijn we uiteindelijk akkoord gegaan, mede omdat de hele veranda al nagenoeg stond en er eigenlijk geen andere oplossing werd aangedragen. Achteraf hebben we spijt dat we hier akkoord mee zijn gegaan. Een recente mail waar we dit aangeven is niet beantwoord.
  • Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Ad, Vervelend om te horen dat jullie het traject zo hebben ervaren. Tijdens de bouw hebben wij gezamenlijk overleg gehad over de ontstane situatie. We hebben daarbij in samenspraak met jullie het plan verder gerealiseerd. Zoals telefonisch aangegeven willen wij jullie schutting verhogen ter hoogte van het overstek om zo tot een mooiere aansluiting te komen. Graag zien wij jullie reactie hiervan tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Zeer blij met het resultaat! Advies en realisatie was deskundig en vriendelijk, vakmannen! Tijdens de klus mogelijkheid voor aanpassing . alleen de tekening kwam wat later dan verwacht. Zeker aan te bevelen
  • Ervaring met: Veranda

Goedemiddag Paula, Bedankt voor jullie prachtige recensie, goed om te horen dat jullie het hele traject als positief hebben ervaren. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe veranda. Vriendelijke groet, Team Uw Veranda Specialist

Wij zijn erg blij met onze mooie veranda. Duidelijke uitleg van de mogelijkheden door Ferry. Het plaatsen door Arthur en Hans ging heerlijk ontspannen en professioneel. Klasse. Gedurende de bouw denken ze mee en is gelegenheid tot aanpassing. Kortom, top!

Over UwVerandaSpecialist.nl