Doen alleen monumentale panden

Volgens de website wordt een totaalpakket aan werkzaamheden aangeboden. Maar helaas wordt sinds dit jaar alleen aan monumentale panden gewerkt. Het zou fijn zijn als de website hierop wordt aangepast.

Offerte

november 2021 Offerte aangevraagd, zou binnen 1,5 week een prijs krijgen nooit meer wat gehoord, gaat om woonhuis + binnen werk Dit vind ik jammer.

Fijne jongens

Oplevering laat te wensen over Tis nog niet af

Een mooi cijfer maar toch nog niet helemaal tevreden. Vervelend dat de opleveringen niet liepen zoals verwacht. Dank voor het uitspreken hiervan. Daar gaan wij mee aan de slag en kunnen wij alleen maar weer beter van worden.

Schilders en hun chef vakmannen, backoffice minder!

Prima schilders Johan en Frans. Ze hebben vakwerk geleverd. Er is met zorgvuldigheid en precisie te werk gegaan. Hun leidinggevende, Johan v.d. Meer is toegangkelijk en komt zijn afspraken na. Het kantoor, de administratie is slecht te bereiken en vragen blijven onbeantwoord. M.i. kan dat verbeterd worden.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de review. We zijn super blij met uw reactie want bepaalde zaken gaan goed. Maar bepaalde zaken ook nog niet. Daar zijn wij direct mee aan de slag gegaan. Hiermee kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Hartelijk dank!

Werkzaamheden uitgevoerd zoals besproken, zeer tevreden

Duidelijke communicatie, goede afspraken.

Netjes en deskundigheid werk

Netheid en deskundigheid

Wat fijn dat je het zo ervaren hebt Gerrit. Daar worden wij weer blij van!

Mijn ervaring met Pruis Schilderwerken is uitstekend!!

Onze ervaring met Schilderbedrijf Pruis is uitstekend te noemen, omdat we duidelijke en goede afspraken konden maken qua planning en de samenwerking goed was. Zo konden wij zoals gevraagd alle zonweringen demonteren door gebruik te maken van de steiger. De schilders konden dan de volgende dag hun werk doen zonder hinder te hebben van de zonweringen en toen hun werk gereed was konden wij alles weer monteren.

Hartelijk dank voor de mooie woorden Dirk. We hebben met plezier aan jullie woning gewerkt. Fijn dat het ook voor jullie een fijne ervaring is geweest.

Aardige mannen zeer vakbekwaam.

We zijn zeer tevreden. Ze weten precies wat ze moeten doen in goed overleg. Erg netjes .Mannen met hart voor de zaak.

Wat fijn Dik! Hartelijk dank voor de beoordeling. Leuk om te lezen dat alles net en goed is verlopen.

Perfect volgens afspraak

De planning en de uitvoering zijn perfect bij de kerk als afgesproken uitgevoerd. Tijdens het werk dacht de schilder goed mee om het werk ook duurzaam en netjes op te leveren. Daarnaast was de uitvoerder regelmatig in de ochtend aanwezig om te kijken of alles goed loopt.

Hartelijk dank voor de mooie review Ivo! We hebben met plezier aan de kerk gewerkt. De kerk staat er weer in mooie glorie bij! :)

Voor herhaling vatbaar

Ondanks slechte weer hebben ze mooi werk afgeleverd. Zelf initiatief genomen als iets verregend was, goede adviezen gegeven over vloer coating. Tot slot gewoon gezellige lui, maar ook vakmensen.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Stephan. We hadden inderdaad het weer niet helemaal mee in de afgelopen weken. Gelukkig heeft dit de kwaliteit uiteindelijk niet kunnen beïnvloeden. We hebben er met plezier aan gewerkt!

Goede ervaring

Mijn ervaring met Pruis schilderwerken . Is prima verlopen alles naar wens gedaan. Schilders lieten alles opgeruimd achter.

Hartelijk dank voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat alles naar behoren is gegaan.

Huis weer strak in de lak

Onlangs een nieuwe woning aangeschaft en de mannen van Pruis ingehuurd om de woning in het geheel te voorzien van een nieuwe laag saus en lak. De jongens gaan vakkundig en precies te werk. De woning ziet er tip top uit en de service was top. Daniel zorgde voor de laatste puntjes op de i bij de afronding. Dankbaar voor de service en fijn om de zorg voor het schilderwerk aan Pruis over te laten.

Hartelijk dank voor de mooie review Marjolein. We hebben ook met veel plezier aan je woning gewerkt. Veel woonplezier in je nieuwe woning!

Vakwerk

Vakwerk en prettige mensen

Hartelijk dank Marten. Fijn om weer aan jullie woning gewerkt te hebben.

Goed werk op korte termijn

Goed werk op korte termijn

Hartelijk dank voor de mooie review. We hebben met veel plezier aan uw woning gewerkt.

Vakmanschap is meesterschap

Voor de eerste keer ervaring is voor herhaling vatbaar. Personeel is de beste reclame voor de zaak en heb daar goede ervaring mee gehad.

Wauw! Hartelijk dank voor de mooie review Henk. Daar worden we best blij van. Vakman Jeffrey heeft het werk met plezier uitgevoerd. Hartelijk dank voor het fijne contact.

Goede prijs, levering en plaatsing

Goedkoopste van 3 aanbieders. Geleverd volgens afspraak en vakkundig geplaatst door ervaren man.

Beste Jan, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat alles naar wens is en het glas vakkundig geplaatst is. Daar worden we vrolijk van. :)

Prima schilder

Over het schilderen ben ik tevreden. De schilder was vriendelijk en werkte netjes. Over het contact omtrent een offerte opvragen ben ik ontevreden. Het duurde langer dan beloofd tot ik de factuur ontving. Ik heb er meerdere keren voor moeten bellen.

Beste heer Engel, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat het uiteindelijke resultaat naar wens is. En inderdaad, u heeft langer moeten wachten op de offerte dan dat bij ons gebruikelijk is. Onze excuses hiervoor. Wij vinden dit ontzettend vervelend voor u omdat u hierdoor langer tegen de lekkage heeft aan moeten kijken. Door uw feedback gaan wij opnieuw kijken naar ons proces om dit te versnellen.

Snel, kundig, goede afspraken en vakmanschap.

Vandaag de vakmensen van de firma Pruis aan het werk gehad. Gewoon top!, erg goede vakmensen, zeer kundig en heel prettig in de omgang. Na einde werkzaamheden hoefde ik niet eens de stofzuiger erbij te halen, het was gewoon klaar. Firma Pruis, heel erg bedankt voor de werkzaamheden in onze woning en de heldere communicatie, het was een zeer prettige ervaring en de werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd!

Hartelijk dank voor de mooie review meneer Verbeek.

Uitstekend werk verricht

Het duurde even voordat de ruit er eindelijk inzat maar resultaat perfect

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Het glas liet even op zich wachten inderdaad. Fijn om te horen dat het resultaat perfect is.

Dit werk is verricht door een echte vakman.

Wat leuk om te horen! Hartelijk dank.

Vakkundig, netjes en snel uitgevoerde werkzaamheden.

N.v.t.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Goed verlopen

De mensen die hier geschilderd hebben wisten goed waar voor ze hier waren. Ze werden niet afgeleid van het werk werkten lekker door en hebben gedaan wat ze moesten doen.

Hartelijk dank voor de mooie review heer Penning. Arie en Jeroen hebben met veel plezier het onderhoud bij uw VvE uitgevoerd.

Snel en vakkundig

Snelle vakkundige glaszetter. Zeer klantvriendelijk. Scherpe prijs. Snelle levertijd. Top!

Hartelijk dank voor de mooie review meneer Smit!

Netjes resultaat van het afgesproken werk!

Bijzonder flexibele medewerker in de juitstekend uitgevoerde schilderwerkzaamheden!

goede vakmensen

Goed advies voor het schilderwerk dat netjes is uitgevoerd.

Over Pruis Schilderwerken BV

Pruis Schilderwerken staat garant voor ambachtelijk vakwerk. Met veel liefde voor het vak werken onze gecertificeerde vakmensen dagelijks aan het opknappen van woningen, gebouwen, bedrijfspanden of monumenten. Bij ons kunt u terecht voor schilderwerk, glasservice, schadeservice, timmerwerk en restauratiewerkzaamheden.