Verrassend geslaagd

Wij waren voor ons kennissessies opzoek naar sprekers die waarde konden toevoegen aan aan kwartaalthema communicatie. Hier was ook de wens om het eens anders te doen, communicatie / presentatie met een twist. En zo kwamen wij via deSpreker uit bij Joep. Een heuse opgave om in deze tijd waarbij alles op afstand gaat een onderwerp te behandelen wat zo veel makkelijker gaat wanneer je samen (fysiek) in elkaars buurt bent. Des te meer ook een goede reden om wat dieper in te zoomen op het onderwerp communicatie. Joep heeft het heel leuk en goed gedaan om ons door middel van geluid, klanken en muziek mee te nemen in de grootse wereld van communicatie. Heel interactief en duidelijke workshop van 1,5u. Misschien niet per definitie hele nieuwe inzichten maar zeker wat "o ja's" zijn de revue gepasseerd en daarmee onderstrepen we zeker de kracht van herhaling.

Inspirerend

Kim Jansen gaf een heel interessante webinar over generatiemanagement en wist alle deelnemers te boeien. De webinar was heel toegankelijk en de deelnemers hebben veel opgestoken van het uurtje. Leuk ook dat Kim tips gaf! Al met al zijn wij dus hartstikke tevreden.

• Website

Laagdrempelig en inhoudelijk goede webinar

In een interactieve webinar heeft Thijs ons meegenomen in de wereld van stress en mentale gezondheid. Leuke webinar waarbij ruimte was voor vragen vanuit het online publiek. Niet heel vernieuwend maar wel informatief.

Fantastische spreker!

Afgelopen week heeft Rocky Hehakaija voor de 4e keer bij ons gesproken voor een groep toekomstige managers, die net ons interne opleidingsprogramma hebben afgerond. Met veel enthousiasme, humor, herkenbare praktijkvoorbeelden en leuke filmpjes vertelt ze over hoe ze haar talenten inzet om minderbedeelde jongeren te helpen en hoe jouw gedrag anderen kan beïnvloeden.

Goede communicatie en spreker

deSpreker biedt veel interessante sprekers, en de communicatie verloopt soepel en snel. Ferry Zandvliet was bij ons uitgenodigd op de intern day, en hij vertelde een zeer insprirerend verhaal wat heel positief is ontvangen.

• Website

Fijne ervaring met deSpreker.nl!

Erg fijn contact gehad met contactpersoon van deSpreker. Intake gesprek met de spreker was snel geregeld en communicatie omtrent betaling en overige organisatorische zaken was snel en gemakkelijk.

• Website

Behulpzaam en hele fijne samenwerking.

De spreker.nl gaf gepast advies over eventuele sprekers voor ons webinar. Hield goed rekening met de doelgroep en het thema. Wat ons betreft een erg fijne en goede samenwerking.

• Website

Zeer positief en aangrijpend verhaal.

Het verhaal van Yara was heel positief en heel aangrijpend. Ook gaf ze de gelegenheid voor vragen en beantwoordde ze ze ook goed. Verbeterpunt: koppeling naar de luisteraars: hoe zouden zij dit kunnen gebruiken voor hun doelen?

• Website N.v.t.

De tijd ging super snel!

Leuke interactieve workshop.

Spontaan en energiek

Er was veel ruimte voor eigen inbreng. Veel improvisatie vermogen, spontaan en open.

• Website N.v.t.

Voordat we het wisten was het weer voorbij

Ad Bastiaanse is een gedreven enthousiast persoon die bijzonder goed in staat is om het publiek te vermaken. We hadden helaas maar 50 minuten de tijd, maar ik weet zeker dat als het 2 uur had geduurd de ervaring nog steeds bijzonder leuk zou zijn

Een geweldige masterclass

Prof. Dr. Erik Scherder nam de medewerkers van onze organisatie Maasvallei mee in de wereld van onze hersenen. Vol energie vertelde hij over de fysieke en mentale impact van corona en de gevolgen hiervan! We kijken terug op een succesvolle ochtend met bruikbare tips over hoe wij onze gezondheid en welzijn structureel kunnen bevorderen en ons energiek kunnen blijven inzetten in ons dagelijks werk voor en met onze bewoners.

• Website

Professionele meedenkende presentator die ons het vertrouwen gaf dat de avond een succes ging worden

Daan was erg professioneel en kundig. Hij was ruim van te voren aanwezig, dacht nog mee over de laatste opstelling. Het doorspreken van de uitzending verliep goed en hij liet niks aanzet toeval over door gerichte vragen. Op het moment dat we live gingen stond hij in een keer aan en wist hij het thuispubliek goed te betrekken bij de show. We hebben veel positieve reacties mogen ontvangen.

• Website

Goede flexibiliteit in deze Corona tijd

Fijn contact en goede mogelijkheden om vanwege de aangescherpte maatregelen de spreker te verzetten naar een later moment in het jaar.

• Website

Inspirerende en enthousiaste sessie en inhoudelijk sterk!

Onze medewerkers hebben de digitale bijeenkomst ervaren als inspirerend en inhoudelijk sterk! Erik Scherder weet op enthousiaste en aansprekende wijze zijn deskundigheid over vitaliteit en werkdruk over te brengen en heeft goed aan gesloten bij de ontwikkelingen van onze organisatie.

• Website N.v.t.

Betrouwbaar en welwillend in het meedenken over oplossingen

Alles is precies naar wens geweest!

• Website N.v.t.

Goede service, goed aanbod van sprekers!

Wij zochten voor onze organisatie een spreker om met ons in gesprek te gaan over veranderen in organisaties. Dit gesprek vond plaats met een groep van 35 personen bestaande uit managers en mentoren. We kregen 2 sprekers Arno Folkerts en Peter Smits. Geregeld via deSpreker.nl Snel geregeld, goed contact gehad, met de sprekers hadden vooraf aan onze dag ook persoonlijk contact zodat we samen konden bepalen hoe we de dag zouden in delen. In de digitale tijdperk is het heel goed gegaan!

• Website

Flexibiliteit en klantvriendelijkheid zijn prioriteit bij deSPREKER.nl

Wij hebben de samenwerking met despreker.nl ervaren als prettig. Door de corona maatregelen hebben we tot twee keer toe het evenement moeten verplaatsen en despreker.nl is hier uitermate flexibel en klantvriendelijk mee omgegaan. Ze denken mee en verzorgen de lezing tot in de puntjes.

• Website

Kevin inspireerde met "eerst doen, dan het plan schrijven"

Kevin heeft 120 deelnemers aan een organisatie-verandering experiment toegesproken binnen Rijkswaterstaat.

Meedenkend en snel!

Toen onze oorspronkelijke keuze niet beschikbaar was, heeft Kees snel en constructief meegedacht over een alternatief. Zijn aanbeveling heeft heel goed uitgepakt, een groot succes!

Goed verhaal

Wij waren op zoek naar een spreker die onze klanten meer kon vertellen over de trends en ontwikkelingen op het gebied van het nieuwe werken. Het onderliggende onderwerp het pensioenakkoord zorgt voor een noodzakelijk bredere aanpak dan alleen het pensioen. Henny heeft dit op een goede wijze vormgegeven. Heeft een 'goed gesprek' gevoerd met onze pensioenconsultant. Onze klanten hebben het als waardevol ervaren, dus zijn wij ook tevreden.

Dynamisch

Erik Scherder weet de kijkers te boeien, in zijn enthousiasme vergeet hij soms de chat mee te lezen, maar daar mag je zijn lieftallige vrouw voor bellen die hem hier meteen op attendeert.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Hele fijne ervaring, makkelijk contact, snel antwoord, goede ondersteuning en fijn dat met je wordt meegedacht.

• Website

Een heldere uiteenzetting van een moeilijk onderwerp enthousiast gebracht!

Kim laat zien kennis van zaken te hebben en zet je aan het denken. Heeft het vermogen om een onderwerp als generatiemanagement te vertalen naar verschillende werkomgevingen waardoor het voor eenieder begrijpelijke en herkenbare materie wordt.

Niets op aan te merken!

Wij hebben een erg goede ervaring met deSpreker.nl. Het gehele proces is vlekkenloos verlopen. Nadat wij vorig jaar een event hebben moeten cancellen vanwege COVID, hebben zij enorm meegedacht in een oplossing. Daarnaast is de spreker inhoudelijk ook heel goed in de smaak gevallen bij ons publiek. Deze kreeg een ontzettend hoge waardering door bezoekers. Ook communicatie voor en na het evenement waren goed. Al met al dus een hele prettige samenwerking.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.