Goed sprekersbureau en zeer leuke en aansprekende spreker

• presentatie kwam overeen met de verwachtingen. • energiek en creatief • link naar extra informatie was goed geregeld • aansprekend, met humor • het gebruiken van onze taal (zorg) was wat aan de magere kant

Leuke, energieke, spontane spreker

Allard is echt een leuke, spontane spreker waar wij als team met veel plezier en interactie tijdens de presentatie naar hebben geluisterd. Allard heeft op een humoristische manier onze nieuwe samenwerking als bedrijf gecombineerd met zijn ervaringen uit het vak. Zo zie je maar dat uiteindelijk in welk beroep nu ook samenwerking, communicatie en eerlijkheid het belangrijkst zijn.

• Website

Maaarten van der weijden whats in the name , als spreker die van weiden leven

Agrifirm heeft Maarten van der Weijden als Key-note spreker als een versterking van het thema Trots op de boer ervaren . Passie Poen en Perspectief waren de kernwoorden , Daarbij heeft Maarten perfect het omgaan met Perspectief weergegeven . Ook dat je bij een tegenslag het als jonge agrariërs best nog eens mag proberen. Een goed perspectief geeft je vleugels als ondernemer

Prima en snel geregeld

Na overleg over ons totale dagprogramma, werd hier in de lezing ook goed op ingespeeld. Met humoristische elementen een leuke en door collega's ook goed ontvangen interactieve lezing.

Enhousiastmakende en inspirerende workshops

Kim heeft op enthousiaste en inspirerende wijze twee hele leuke workshops bij ons verzocht over energiemanagement en future-proof skills. De manier waarop ze vertelt werkt heel aanstekelijk, wat maakte dat mensen met een lach op hun gezicht de deur uitgingen.

energie!

In het kader van 'vitaliteit' en 'werkplezier' hadden we Arjen gevraagd een presentatie op onze regiobijeenkomst te doen. Dit heeft hij op energieke, inspirerende en prettig confronterende manier gedaan. Het wat interactief en prikkelend en zette aan tot nadenken en reflectie! De samenwerking met despreker.nl verliep ook zeer prettig.

Inspirerend verhaal

Voor onze jaarlijkse strategiesessie hadden we Florian uitgenodigd om te vertellen over hoe je je droom in een zakelijke omgeving kunt waarmaken. Het verhaal van Florian was zeer inspirerend en sloot goed aan.

• Website

Prima bureau om mee samen te werken

Communicatie verloopt snel en goed. Spreker Jasper Scholten is een prima spreker m.b.t. tot het thema. Wij zullen hem zeker nogmaals inhuren bij een volgende bijeenkomst.

• Website

Geweldige show, heel goed gelachen.

De heren hebben een heel goede show gebracht. Heel de zaal was mee en heeft enorm gelachen en genoten. We zijn zeker zeer tevreden. Als we echt een verbetertip moeten meegeven: aangezien het om een bedrijfs/sector event ging had het fijn geweest indien er een korte link gelegd kon worden naar de inhoud. Bijvoorbeeld "Jullie nemen dagelijks in jullie werk, aan jullie bureau zovele beslissingen,...".

Top in het kwadraat!

Mijn ervaringen met De Spreker en met mijn contactpersoon Anneke Thoen zijn: plezierig, klantvriendelijk, meedenkend, persoonlijk, snel reagerend, adviserend, groot aanbod en vernieuwend.

• Website

in één woord: fantastisch.

Wij zochten iemand die onze 350 collega's zou kunnen inspireren, in hun kracht zou weten te zetten. Iemand als Erik Scherder van DWDD, al dachten we dat dat niet mogelijk zou zijn voor een klein schoolbestuur. En voor onze specifieke behoefte : inspirerende input. Doordat Annemieke van de Spreker doorvroeg naar onze wensen en ideeën is Erik Scherder op onze inspiratiedag gekomen en heeft méér dan inspiratie gebracht: collega's gaan weer bevlogen aan het werk met zijn aanbevelingen, ten gunste van de leerlingen maar ook ten gunste van zichzelf. Wij hebben een geweldige dag gehad waar we met warme gevoelens op terugkijken!

Goed meegedacht, snel geschakeld

Goed meegedacht, snel geschakeld

Ontspannen en open sfeer

Jasper Scholten staat ontspannen voor de groep en zorgt voor een vertrouwde en open sfeer. Het publiek voelt zich daardoor op het gemak om vragen te stellen of om in discussie te gaan, wat zorgt voor een interessante en interactieve lezing.

• Website

De spreker heeft mijn verwachting overtroffen

Het contact met Kevin voorafgaande aan het event is minimaal geweest als ik het vergelijk met andere sprekers die we boeken. Dat komt eigenlijk omdat ik gelijk het vertrouwen had dat hij een prima presentatie zou opleveren zonder veel sturing, en dat heeft hij absoluut gedaan. Een 10/10 dus!

• Website

Een leuk en inspirerend verhaal

We hebben Rocky Hehakaija geboekt voor 2 inspiratiesessies op onze kantoren in Utrecht en Maastricht. Een leuk inspirerend verhaal, hoe je uit je comfortzone kunt komen en niet bij de pakken neer moet zitten wanneer het tegen zit. Veel enthousiaste reacties gekregen van collega's die aan deze sessies hebben deelgenomen

• Website N.v.t.

Plezierige presentatie met praktische handvatten aansluitend bij onze doelgroep.

Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwezig, waardoor nog wat technisch zaken doorgenomen konden worden. Sydney heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een laagdrempelige presentatie verpakt. De aanwezigen waren positief en enthousiast.

Denken goed mee

Dit keer weer erg goed geholpen door de spreker. Ze dachten goed mee over welke sprekers zouden passen op ons event. Komen afspraken na en regelen wat nodig is.

Spreker Coen Jutte

Na een prettig persoonlijk voorgesprek, heeft spreker Coen Jutte zijn boodschap perfect vertaald naar de doelgroep en het thema van onze congresdag. Een meerwaarde. De deelnemers (ca 300) waren enthousiast en hebben de boodschap begrepen. DeSpreker heeft de contacten en administratie prima verzorgd.

Snel, accuraat en duidelijk

Wij hebben Ralph Kolen via despreker,nl geboekt. Het contact met despreker.nl ging soepel, snel en accuraat. De contactpersoon legt gemakkelijk een lijntje met (in dit geval) Ralph Kolen. Hierdoor kon je de details zelf met Ralph Kolen kortsluiten. Ralph Kolen was een perfecte aanvulling op ons loopbaanevent. Binnen een mum van tijd krijgt hij de zaal met zich mee en inspireert en prikkelt hij waar nodig. Heerlijke middag gehad.

• Website

Gezien het publiek (Klu vliegers), paste Frank hier prima tussen.

Frank wist een leuke presentatie neer te zetten. Dit ondanks het toch wat zware onderwerp. Hij wisselde mooi tussen de boodschap (vliegveiligheid) en luchtigere gedeeltes. Ook de gesprekken voorafgaand aan de dag zelf met Frank waren constructief en prettig. Onderstaande punten slaan op het bureau waar Frank bij is aangesloten. Deze punten zijn voor mij lastig te beoordelen, aangezien ik alleen met Frank contact heb gehad.

• Communicatie N.v.t.

Netjes en accuraat

Je wordt goed geholpen. Alle vragen worden netjes en snel beantwoord.

Energiek, to-the-point en energiek

De wijze waarop Hennes het publiek weet te vangen, is fantastisch. Ondanks het feit dat ie bij veel genodigden, weliswaar onderbouwd, de vinger op de wonde plek legde, wist hij het publiek te boeien! TOP!

• Website

direct en duidelijk contact met heldere afspraken

Prima begeleiding gehad en advies gekregen voor alternatieve spreker ivm niet beschikbaar zijn van 1e keus.

• Website

Enthousiaste ontspannen afsluiting van een leerzame dag!

Enthousiaste ontspannen afsluiting van een leerzame dag! Het contact met zowel Ad Bastiaanse als despreker.nl verliep goed en vloeiend. De deelnemers van de scholing hebben het als een leuke afsluiting van de dag ervaren. Eén kleine tip: proberen zoveel mogelijk aan de tijd te houden. Het liep nu beide weken flink uit en dat zorgde voor wat onrust in het publiek, omdat ze graag wilden dineren.

• Website

Een dynamische presentatie die boeit van begin tot eind!

Hennes is in staat zijn publiek te boeien met een aaneenschakeling van herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse bouwpraktijk. Hoewel het een 'feest der herkenning' is, weet hij met mooie metaforen het publiek aan het denken te zetten en mee te nemen in zijn visie op de toekomst van de bouw. Onderhoudend en interessant voor een breed publiek, niet alleen voor personen die werkzaam zijn in de bouw maar voor iedereen die iets heeft met bouwen of wonen.

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.