Meedenkend en snel!

Toen onze oorspronkelijke keuze niet beschikbaar was, heeft Kees snel en constructief meegedacht over een alternatief. Zijn aanbeveling heeft heel goed uitgepakt, een groot succes!

Goed verhaal

Wij waren op zoek naar een spreker die onze klanten meer kon vertellen over de trends en ontwikkelingen op het gebied van het nieuwe werken. Het onderliggende onderwerp het pensioenakkoord zorgt voor een noodzakelijk bredere aanpak dan alleen het pensioen. Henny heeft dit op een goede wijze vormgegeven. Heeft een 'goed gesprek' gevoerd met onze pensioenconsultant. Onze klanten hebben het als waardevol ervaren, dus zijn wij ook tevreden.

Dynamisch

Erik Scherder weet de kijkers te boeien, in zijn enthousiasme vergeet hij soms de chat mee te lezen, maar daar mag je zijn lieftallige vrouw voor bellen die hem hier meteen op attendeert.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Hele fijne ervaring, makkelijk contact, snel antwoord, goede ondersteuning en fijn dat met je wordt meegedacht.

• Website

Een heldere uiteenzetting van een moeilijk onderwerp enthousiast gebracht!

Kim laat zien kennis van zaken te hebben en zet je aan het denken. Heeft het vermogen om een onderwerp als generatiemanagement te vertalen naar verschillende werkomgevingen waardoor het voor eenieder begrijpelijke en herkenbare materie wordt.

Niets op aan te merken!

Wij hebben een erg goede ervaring met deSpreker.nl. Het gehele proces is vlekkenloos verlopen. Nadat wij vorig jaar een event hebben moeten cancellen vanwege COVID, hebben zij enorm meegedacht in een oplossing. Daarnaast is de spreker inhoudelijk ook heel goed in de smaak gevallen bij ons publiek. Deze kreeg een ontzettend hoge waardering door bezoekers. Ook communicatie voor en na het evenement waren goed. Al met al dus een hele prettige samenwerking.

• Website N.v.t.

De webinar van Erik Scherder was zeer inspirerend, de samenwerking met deSpreker heb ik als zeer pos

De lezing van Erik sloot aan bij de situatie van het Ministerie. de reacties van aanwezigen waren ronduit zeer positief en enthousiast.

• Website

De spreker is de tussenpartij voor het maken van een afspraak met spreker Thijs Launspach

Fijne organisatie, goed en snel geregeld!

• Uitvoering N.v.t.
  • Website N.v.t.

Fijne samenwerking waarbij goed werd meegedacht met onze wensen

Het contact met DeSpreker verliep prettig. Toen de spreker van onze eerste keuze niet binnen ons budget bleek te passen kwamen ze met verschillende opties en we zijn zeer tevreden over de uiteindelijke spreker!

• Website

Snelle service en goed meegedacht

Ik was op zoek naar een leuke invulling voor de aftrap van het nieuwe jaar. Door het aangeven van een aantal steekwoorden kreeg ik leuke suggesties waarvan we er ook eentje gekozen hebben.

• Website

Mooie en complete introductie op het begrip (organisatie-)cultuur

Uitgebreide (digitale) theoretische uiteenzetting over cultuur, leidend naar leiderschap. Flexibele insteek, goede voorbeelden, interactie met deelnemers. Als introductie voldeed dit uitstekend, gaf het stof tot nadenken en vroeg het om opvolging.

• Website N.v.t.

Inspirerende lezing! Maarten vertelde vanuit zijn hart en was vanaf het begin tot het boeiend!

Maarten van der Weijden is een uitstekend spreker met een boeiend verhaal. Hij spreekt vanuit zijn eigen ervaringen en deelt levenslessen met zijn publiek. Daarom spreekt het de mensen aan en kunnen zij de lessen direct toepassen in hun eigen situatie op het werk of in hun prive situatie. Het Webinar van Maarten werd door onze medewerkers beoordeeld met een cijfer 9. Een aantal reacties van deelnemers: “Een inspirerend verhaal met een mooie boodschap die ieder op zijn eigen situatie kan toepassen” “Maarten kan heel mooi vertellen, mooie inzichten en toch heerlijk nuchter” “Ik vond het webinar bijzonder inspirerend, het heeft mij 'goede zin' gegeven”

Uitstekende samenwerking

Ik heb vooral contact gehad met Kirby. Het plannen van Erik Scherder was best lastig vanwege zijn drukke agenda. Maar Kirby is blijven proberen met nieuwe opties en uiteindelijk is het ook gelukt. Het contact met Kirby was ook heel prettig en als zij er niet was kreeg ik altijd een collega van haar aan de telefoon of in de mail. De presentatie van Erik Scherder was prima. Hoewel hij graag 1 uur had willen krijgen, was zijn presentatie van 45 minuten ook zeer boeiend.

• Website N.v.t.

Precies wat we nodig hadden!

Na bijna een jaar thuis en op virtueel samenwerken en al verschillende sessies over praktische tips om daar invulling aan te geven, wilden we nu een keer een sessie waarbij iedereen aan het eind van de sessie met een glimlach de sessie zou verlaten. Wie kan dat beter dan Patrick van Hees, de Geluksprofessor! Patrick heeft ons met een inspirerende presentatie meegenomen in de succesformule van Geluk en gezorgd dat vele collega's met een glimlach de dag hebben afgesloten!

Maatwerk van topklasse

Voor het thema vertrouwen en samenwerken waren we op zoek naar een inspirerende speker. En dat is Katja absoluut! De voorbereiding met Katja hebben we al zeer professioneel ervaren. Ze stelde de juiste vragen en dat resulteerde in een op maat gemaakte lunchlezing. De beelden spraken enorm aan en de link die werd gelegd met ons verandertraject werd goed zichtbaar. Katja heeft op een fijne manier een spiegel weten voor te houden. Uit haar presentatie kan je niet alleen persoonlijke tips halen maar ook adviezen op team en organisatie niveau. Een dikke aanrader!

Leuke en leerzame entertainmaint

Wij hebben Rob en Joep ingehuurd voor een leuke onderbreking tijdens onze kickoffmeeting voor het nieuwe jaar. Was erg leuk en werd gewaardeerd door de collega's .

• Website

Professioneel en inhoudelijk zeer interessant, we kregen veel enthousiaste reacties!

Fijn dat alles ook online goed geregeld was.

Fantastische ervaring !

Heel leuke kennismaking met deSpreker.nl ! Heel vlot contact en denken mee met de klant. Prima service !

• Website

Relaxte onderbreking van de dag

De thuiswerkshow was erg leuk - fijne onderbreking van de dag, de sprekers waren flexible en gaven goed invulling aan onze wensen. Het is een beetje alsof je een eigen radiozender hebt voor een uurtje. Afwisseld en dynamisch. Reacties van onze medewerkers waren veelal positief. Dankzij de thuiswerkshow hebben we toch nog invulling kunnen geven aan een jaarlijksevent dat door Corona niet door kon gaan.

De kers op de taart!

Hilda was gastspreker op de duurzaamheidsmiddag Rijkswaterstaat Midden-Nederland. Ze heeft op een duidelijke en inspirerende manier aangegeven waarom duurzaamheid zo belangrijk is en nodigde de mensen van Rijkswaterstaat uit met lef de kansen te creëren te grijpen. In de aanloop naar deze dag dacht Hilda mee over hoe haar bijdrage in het doel van de duurzaamheidsmiddag paste. Daardoor fungeerde haar verhaal als kapstok, waaraan we de andere elementen van ons evenement konden ophangen. Ze wist de link tussen haar verhaal en de werkzaamheden (in het bijzonder het assetmanagement) van Rijkswaterstaat goed te leggen, waardoor het publiek merkbaar geïnteresseerd en geïnspireerd werd. Door Hilda’s fijne manier van spreken weet ze mensen te raken en tot nadenken te zetten. Haar verhaal is helder, inspirerend en motiverend. Kortom: een aanrader om te boeken! Duurzaamheidsteam Rijkswaterstaat Midden-Nederland

• Website

Super sessie geregeld door een top bedrijf!

Voor een intern event van Sendcloud was ik op zoek naar een passende 'spreker/entertainer', die wat luchtigheid in de presentaties kon brengen. Spreker.nl is meteen aan de slag gegaan en zijn met verschillende voorstellen gekomen, op zoek naar de beste match voor ons event. Uiteindelijk kwamen we uit bij Wilko Terwijn die een super leuke act heeft gecreëerd dat erg goed bij ons bedrijf pasten! Oftewel, een fijne ervaring gehad met Spreker.nl en wij zullen ze zeker vaker gebruiken!

Snelle, efficiente communicatie. Snel geregeld

We hadden zelf al een spreker op het oog. Het regelen hiervan ging snel en soepel. De spreker zelf deed het ook erg goed en viel erg in de smaak bij onze medewerkers. Goed geregeld!

• Website

Een prikkelende, professionele en inspirerende bijeenkomst

De sessie van Aniek was sloot inhoudelijk zeer goed aan bij het doel van de bijeenkomst, was aantrekkelijke vorm gegeven en ingevuld, en bleef continu inspirerend door mooie en leuke voorbeelden. De voorbereiding met Aniek was goed en er is op een zeer prettige manier samengewerkt. We zijn er zeer tevreden over en zouden Aniek met veel plezier aanraden aan anderen.

Zeer goede aanbeveling

Wij hebben een aanvraag gedaan voor een spreker en werden hierin heel goed begeleid naar het vinden van de juiste spreker. Passend binnen ons bedrijf, ons doelstelling en onze visie.

• Website

Interessante sessie over het brein en hoe een mens kan veranderen

Beste Ayca, bedankt voor de interessante inspiratiesessie over het brein. Wij hebben weer een boel bijgeleerd over de werking van het brein en wat dat voor ons mensen betekent. We zijn zeker geïnspireerd geraakt en kunnen de opgedane kennis gebruiken om de training trajecten en leerreizen van DOOR® te verdiepen. Dank!

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.