Mijn collega's hingen aan zijn lippen

Maarten wist iedereen van begin tot eind te boeien en men hing aan zijn lippen.

Heel goed gedaan!

Angelique Kruger heeft als dagvoorzitter ons symposium geleid. Ze heeft dit zeer vakkundig gedaan, had zich duidelijk verdiept in het onderwerp dat die middag centraal stond (diverse sprekers namens verschillende geloofsgemeenschappen die vertelden over de wijze van omgaan met de dood. Ze interviewde het panel en stelde prachtige vragen, het gaf een goed beeld van de verschillen en overeenkomsten hoe in de religies hiermee omgegaan wordt. Het publiek was muisstil tijdens dit interview. Angelique kan naast je staan en maakt heel toegankelijk en plezierig contact, ze weet een symposium interessant en licht te maken.

• Website

Wij hebben de samenwerking met deSpreker.nl als zeer prettig ervaren

Vanaf het begin heeft deSpreker.nl goed met ons meegedacht, en zijn ze heel behulpzaam geweest. De sprekers zijn allemaal goed bevallen, en het was fijn dit allemaal via één contactpersoon te kunnen regelen.

Soepele samenwerking

De voorbereidingen verliepen soepel en er was ruimte voor flexibiliteit. Erg fijn om een voorbespreking te plannen en input te ontvangen die we tijdens het evenement konden inzetten. Daar komt bij dat Kim Jansen een professionele spreker is en ze weet haar verhaal met veel enthousiasme over te brengen. Ze weet de deelnemers te prikkelen en durft te confronteren en dat zorgt voor een interactieve sessie.

• Website

Contact ging soepel en mijn contactpersoon was erg betrokken

Voor een event in Dordrecht hebben wij Robert Doornbos ingehuurd via DeSpreker, het contact verliep prima en ik kon met al mijn vragen terecht bij mijn contactpersoon. Robert is een professional die echt een leuk en goed verhaal had met humor.

• Website

Prima samenwerking met als resultaat een hele mooie bijeenkomst!

We kijken met veel plezier en trots terug op onze bijeenkomst met Rolf Schrama. Een indrukwekkend verhaal, fantastisch en met humor vertelt door Rolf. Alles passend in wat wij voor de bijeenkomst voor ogen hadden. Prima samenwerking met onze contactpersoon bij deSpreker.nl en Rolf zelf. Communicatie ging vrij snel gewoon tussen Rolf en ons, zonder tussenschakel vanuit deSpreker.nl Toch werd er goed contact onderhouden in de aanloop naar onze bijeenkomst waardoor de betrokkenheid voelbaar was.

• Website

In overleg is de bijdrage van Paul tot stand gekomen. Dit werd zeer gewaardeerd door de aanwezigen. Het benoemde de knelpunten van de (plv) opleider en was in staat om dit op een open, transparante manier dit interactief te bespreken met de aanwezigen.

• Website

Goede communicatie en vakkundige spreker!

Heldere communicatie in het voortraject. Fijn om een online meeting te hebben en Jeroen alvast te ontmoeten. Op de dag zelf ook alles soepel verlopen. Het werd goed ontvangen door het publiek, precies de goede balans tussen een leuk verhaal en 'nerdy'-inhoud, zoals we van te voren hadden besproken.

• Website N.v.t.

Mooie start van onze week van de vitaliteit

Goede ervaring met de spreker, de afspraken en uiteraard de uiteindelijke spreker!

Bovenverwachting!

Hartlijk dank, ik ben erg tevreden en goed door jullie geholpen. Jullie hebben voor mij de juiste spreker eruit gehaald. Nienke heeft mij gebeld voor de voorbereiding en het was meteen raak. Goede klik. Ze snapte wat ik wilde bereiken en ze heeft voor de groep een leuk en goed verhaal gehouden. Dank nogmaals!

• Website

Waardevolle inzichten met fantastische beelden

Op expeditie met Katja Staartjes is absoluut aan te raden! Als spreker geeft ze aan de hand van prachtige beelden leerzame inzichten in topteams, samenwerken en leiderschap. Ook de organisatie via Spreker.nl en het onderlinge contact is erg goed verlopen.

• Website

Professionele en kundige sprekers!

Communicatie met zowel Marloes als Jesse is als zéér positief ervaren. Beiden keynotes sloten goed aan op de TBX-thema's. Extra groot pluspunt (eveneens voor beiden) is hun bereidheid om ook náást hun keynote nog extra input te leveren voor het event.

• Website N.v.t.

Prima georganiseerd waarbij gegeven feedback netjes is opgelost.

Despreker.nl beschikt over een grote diversiteit aan type sprekers en rollen die ze kunnen aannemen. De geboekte spreker voldeed aan de verwachtingen die wij ervan hadden. Er ontstond wat ruis over de tarieven, maar dit heeft de spreker.nl na contact zeer netjes opgelost.

• Website

Een fijne en professionele samenwerking

De communicatie liep van begin tot einde vlot. Niet te intens maar wel op een manier dat alle info tijdelijk bij ons of tot bij de spreker kwam.

We hebben ervan genoten.

We hebben de lezing (waarbij er niet gelezen werd maar verteld, dat is altijd fijn) als heel goed ervaren. Het was inhoudelijk tof, gaf eyeopeners en geen moment saai vanwege de humor. Ook onderwerpen die wij tijdens een voorgesprek bespraken werden aangestipt dus dat is fijn.

• Website N.v.t.

Snelle reactie, goede spreker.

net

• Website

Dit platform vereenvoudigt het zoeken naar de juiste spreker

Het organiseren van een groot evenement met een toepasselijke spreker was door dit platform deSpreker.nl een stuk eenvoudiger. Verder was de medewerker van deSpreker.nl zeer toegankelijk en adviseerde deze een goed alternatieve spreker toen de spreker van de eerste keuze niet beschikbaar was. De informatie op de website helpt goed om een indruk te krijgen van de verschillende sprekers. Het contact met de uitgekozen spreker verliep zeer vlot. Ik maak een volgende keer weer graag gebruik van deSpreker.nl.

• Website

Energieke man vol met kennis/ ervaring

Meneer de Ridder staat zelf positief in het leven en dat draagt hij graag over aan het publiek. Leuk te zien hoe het publiek meeging in zijn verhaal over circulariteit, verteld vanuit eigen passie voor het vak. Wij waren er content mee.

Prettige communicatie en samenwerking

Het contact met Linda van despreker.nl, verliep helemaal naar wens. De communicatie was duidelijk en snel. Ook de spreker hebben wij als fijn ervaren evenals de voorbespreking van ons event en de kennismaking.

• Website

Prima ervaring, snelle communicatie, gewoon "geen gedoe"!

We hebben voor ons event "Vrijheid" via deSpreker.nl een gastspreker/act ingehuurd. De keuze viel daarbij op Jan Reinder en dat is zeker aan te bevelen. Hij laat de zaal in opperste verbazing zien wat de juiste mindset kan doen! Het boeken en de communicatie daaromheen verliep vlot, soepel en naar volle tevredenheid. Waarbij zowel de contactpersoon bij deSpreker.nl als Jan zelf optimaal meewerken aan een succesvolle invulling van het verzoek!

• Website

zowel begeleiding als uitvoering hoge standaard

vanaf de uitvraag over beschikbaarheid tot aan de uitvoering afgelopen zaterdag een zeer prettige samenwerking. Alle vragen worden vanuit de spreker adequaat afgehandeld. Tijdige reminders of alles goed geregeld is. Op de dag zelf beide heren ruim op tijd, zijn duidelijk en weten in hun show een prima performance neer te zetten. een uur waar lang over na gepraat werd en zal worden.

Een leuke, enthousiaste spreker

Het verhaal van Arno was goed en appelleerde aan het 'samen-gevoel'. Zijn humor werkte aanstekelijk: er werd veel gelachen.

• Website

Mooie inspirerende en beeldende presentatie

positieve ervaring, de doelgroep heeft Ayca beoordeeld met een 4.5 op een schaal van 5

• Website

Prima begeleiding bij een goede spreker!

Via deSpreker.nl hadden wij Patrick Stoof als gastpreker uitgenodigd op onze ondernemersavond. De bespreking vooraf met Patrick en zijn show zijn zeer goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Website

Goed advies en energieke spreker!

Bij de zoektocht naar een leuke spreker voor ons halfjaarlijkse evenement voor collega's jonger dan 35 jaar, kwamen we bij deSpreker.nl terecht. De medewerkers dachten goed mee met sprekers die paste bij onze doelgroep, beschikbaar waren op het evenement en binnen het budget paste. Zo kwamen we bij Herre Zonderland, die een interessante, energieke middag verzorgde. Communicatie voorafgaand aan het evenement ging goed en ook Herre dacht goed met ons mee. We kijken terug op een geslaagd evenement!

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.