Topochtend, interactief, gevat en leerzaam

Allard weet de toehoorders al vrij snel te betrekken bij zijn verhaal. De discussies die de verschillende situaties geven leidt hij goed en er is ruimte voor ieder zijn interpretatie. De link die hij legt met de situaties die je als scheidsrechter treft op het veld, zijn herkenbaar voor iedereen met een leidinggevende positie, of dat nu een docent of teamleider is. Het zet je aan het denken of jouw rol in die situaties.

Zeer leerzaam en humorvol

Met Ad komt er een persoonlijkheid binnen, hij weet binnen no time een groep mee te krijgen. Waarbij hij humor, praktijk en theorie combineert.

Herkenbaar

Krijg 'smorgens in alle vroegte maar eens 50 totaal verschillende types enthousiast over hetzelfde onderwerp. Het is Richard niet alleen gelukt om iedereen enthousiast te maken, maar ook om mensen te inspireren. Hoewel slechts een kwart van de organisatie de voorstelling heeft bijgewoond, is er een sneeuwbal effect ontstaan. Inmiddels vragen zich veel meer mensen af: welke instrumenten bespeel ik?

• Website

Wervelende manier om een pas op de plaats te maken!

Wouter verplaatst zich helemaal in de werkomgeving en -beleving van de groep. Op een energieke manier maakt hij duidelijk waarom switch tasken zoveel effectiever is dan multi tasken. Negentig sprankelende minuten vol inspiratie!

• Website

Indrukwekkend optreden van Terry en vocalisten

Goed aangrijpend verhaal ondersteund door passende muziek. Sprak aan bij onze doelgroep.

• Website

Bas Nijhuis heeft een geweldige presentatie gegeven, overtrof onze verwachtingen!

Bas Nijhuis heeft een presentatie gegeven op ons netwerk-evenement en het was heel goed! Hele goede reacties gehad van onze gasten. De boeking en afspraken via deSpreker.nl verliepen ook goed.

Fijne samenwerking

Binnen een kort tijdbestek moesten wij een dagvoorzitter hebben. De spreker.nl beantwoorde onze noodkreet binnen enkele uren en adviseerde ons een spreker voor passend bij de opdracht en het budget. Onze spreker, Robert Daverschot, dacht actief mee over de invulling van ons programma, daarnaast legt hij snel verbanden, stelt mooie en nuttige vragen, straalt een enorme rust uit en beschikt over een goede dosis humor; een aanrader. Zeer fijn om met hem samen te mogen werken!

Zeer goed!

Op zeer korte termijn hadden wij een nieuwe spreker nodig voor ons evenement. De hulp van en communicatie met deSpreker.nl ging zeer vlot en duidelijk. Binnen een dag tijd kregen wij 2 nieuwe sprekers voorgesteld waarin de keuze snel gemaakt was. Ik ben blij dat we deSpreker.nl benaderd hadden om ons te helpen, anders hadden we nooit optijd zo'n goede presentator kunnen vinden.

• Website

Heel indrukwekkende, inspirerende, boeiende sessie, boven verwachting!

Voor ons was het belangrijk dat Joseph een bepaalde boodschap over zou brengen, over 'eigen accountability' en de beste versie van jezelf maken, de mogelijkheden zien in plaats van de terkorten. Dit alles en meer heeft hij zeker bereikt. Collega's waren op een hele positieve manier verrast. "Joseph is een bevestiging hoe belangrijk het is hoe je met de dingen omgaat die je meemaakt/ er gebeuren. Hij heeft op een duidelijke manier laten zien waar je zelfcontrole ligt. Wat niet benoemd werd, maar hij ook liet zien, is dat humor daar ook een essentieel onderdeel van is." Een enkeling had ene kritische noot, over het zware onderwerp en de bijbehorden foto's, maar 95% was super enthouisast en vooral positief! Die hebben echt de boodschap begrepen van je eigen 'houding'oftewel attitude.

• Website

Aalco was een prima spreker die met veel power en enthousiasme zijn verhaal over de buhne bracht.

Aalco gaf een presentatie over focus. Goede interactie met het publiek en erg veel energie die aanstekelijk werkte.

Ervaren, professioneel en meedenkend

Donderdag hadden we een event met Joyce de Ruiter als spreker. Dit was een super keuze en een geslaagd evenement! Vanuit de spreker hadden we een selectie gemaakt van potentieel interessante onderwerpen en op die manier heel gemakkelijk alles vast kunnen leggen toen de datum bekend was. Heel tevreden met de service, daar maken we in de toekomst zeker weer gebruik van!

Klantvriendelijk en goede spreker

Het contact was makkelijk gelegd en ook met de spreker ging de communicatie erg soepel. Van tevoren wat belafspraken en mailcontact om de inhoud verder af te stemmen was geen enkel probleem. Jacqui van Kemenade hield een heel sterk verhaal vanuit wetenschappelijke onderbouwing over het belang van bewegen en andere leefstijl keuzes. Zeker een aanrader!

• Website

Goed meegedacht, resultaat is leuke spreker

spreker sloot goed aan bij het event, het was een succes.

Verassend en energiek.

Een leuke spreker die het publiek weet te vermaken en de verassen.

flexibel

voor de pandemie hadden we een spreker besproken en alles gepland. helaas weten we allemaal hoe dat liep en kon ons live event niet doorgaan. De dames van Despreker.nl hebben flexibel met ons mee gedacht en zo hebben we nu een hele toffe podcast op kunnen nemen.

• Uitvoering N.v.t.
  • Website N.v.t.

Een onuitwisbare indruk

Met Rolf Schrama op het podium aanschouw je een krachtig levensverhaal waar een ieder iets van leert. Dit laat een onuitwisbare indruk achter! Ik hoop dat alle genodigden soms dat stemmetje in het achterhoofd blijven horen met zijn levenslessen (de kracht van de kleine stapjes, geloof in jezelf enz.).

Energie

Voor ons congres hebben we Rogier Elshout als dagvoorzitter ingeschakeld. Rogier was zeer betrokken in het voortraject naar het congres toe en heeft goed meegedacht in het totale programma.

• Website

Leuke eye-openers voor samenwerking in het team

Katja heeft ons meegenomen op expeditie en het was verassend om te zien / horen hoeveel parallellen er kunnen worden getrokken tussen een expeditie en ons project met betrekking tot samenwerking in het team. Erg leuk! Sowieso ook een inspirerend verhaal met alle prachtige foto’s.

• Website N.v.t.

Geweldige spreker!

Op zeer korte termijn heeft Arno ons uit de brand geholpen! Erg goede reacties gehad vanuit het publiek op zijn optreden.

Inspirerend, leerzaam en toepasbaar

Ter afsluiting van een managementtweedaagse hebben wij Klaas-Jan Reincke gevraagd om zijn ervaringen te delen omtrent het bevorderen van flow en bevlogenheid. Voor onze organisatie een belangrijk thema, vooral na een langdurige periode van thuiswerken. We wilden nieuwe theoretische inzichten, een direct toepasbare 'toolbox' en een interactieve sessie. De keuze voor Klaas-Jan Reincke bleek een voltreffer te zijn! Hij maakte de verwachtingen (op basis van een voorgesprek) meer dan waar! Voor iedere organisatie die meer wil weten over bevlogenheid en dit in de praktijk wil toepassen, kan ik Klaas-Jan van harte aanbevelen!

Fijne communicatie

Wij hebben een webinar van Erik Schreder georganiseerd via deSpreker. De communicatie met Kees was zeer prettig. Hij dacht actief met ons mee en gaf goede adviezen. Verder was alles rond om de voorbereiding van de webinar en de webinar zelf heel goed geregeld.

Inspirerend

Wij zijn allemaal enthousiast over de bijdrage van Arjen aan onze "waarderingsdag". Zijn presentatie was inspirerend, zetten aan het denken en gaf inzicht. De manier waarop hij ons meegenomen heeft in een aantal principes rondom cultuur en werkplezier heeft echt de toon gezet voor de hele dag. Met kennis van zaken en humor weet Arjen de medewerkers te boeien.

• Website

Het was prettig samenwerken met De Spreker en gekozen spreker was prima.

Voor een evenement zochten we een key note spreker via De Spreker nadat degene die wij zelf hadden benaderd had laten weten op de datum van het evenement verhinderd te zijn. Via De Spreker vonden we op eenvoudige manier de juiste spreker door op de website door middel van kernwoorden de zoekfunctie te gebruiken. Dat onze keuze de juiste was werd bevestigd door medewerkers van De Spreker in het voortraject en door de samenwerking met de spreker zelf. Die was prettig en snel en de uitgekozen spreker heeft datgene wat in het voorbereidend gesprek aan informatie werd verstrekt prima verwerkt in de gegeven presentatie.

• Website

Fijne samenwerking waarin wordt meegedacht met onze wensen.

Via een collega kreeg ik als tip om despreker te benaderen voor onze webinar. Via jullie site is het makkelijk om op onderwerpen te zoeken waar wij iets voor willen aanbieden. Ik kwam uit bij een aantal sprekers die de voorkeur hadden. Eén spreker kon niet maar jullie wisten andere sprekers aan te bevelen die iets over hetzelfde onderwerp kunnen vertellen, wat fijn was. Ons budget lag iets lager dan jullie aanbod en in overleg kwamen we tot een mooi resultaat. Frans kwam uit zichzelf al met een fijne checklist bij online meetings (testafspraak, moderator, opnemen van de afspraak, etc.). Mocht het niet al het geval zijn, dan is het fijn als elke spreker van jullie een dergelijke checklist gebruikt bij voorbereidende gesprekken met klanten. Ik heb Frans op zijn linkedin de volgende aanbeveling geschreven: Frans sprak onze medewerkers en leidinggevenden toe over luisteren naar klanten en luisteren naar elkaar. In de voorbereiding was Frans oprecht geïnteresseerd in P-Direkt en ons cultuurprogramma. Frans dacht met ons mee en bewoog mee met onze planning. De lezing zelf was inspirerend, informatief en laagdrempelig. Ons blijft bij dat je geen leidinggevende hoeft te zijn om een luisterend leider te zijn en dat je daar vandaag al makkelijk mee kunt beginnen. Top!

Prima contact

Contact met deSpreker was prima. Niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Het merendeel contact gehad met Erik Scherder zelf. Dit was erg fijn.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.