Inspirerend, energiek, verbindend

Ad heeft onze samenwerkingsdag fantastisch begeleid. Na prettig overleg leverde Ad maatwerk afgestemd op onze wensen. Inspirerend, verbindend, confronterend en vooral ook leuk!

• Website

Het contact vooraf was erg uitgebreid en zorgvuldig met als resultaat een mooie presentatie!en

Het was heel prettig dat er aandacht was om de praktische en inhoudelijke zaken vooraf met elkaar af te stemmen om tot een organisatie specifieke presentatie te komen.

• Website N.v.t.

Energieke spreker die in staat is om levendig te vertellen

Herre weet met een behoorlijke dosis energie mensen mee te nemen in de verbinding van topsport met het werkzame leven. Hij is daarin inspirerend en motiverend.

Fijn sprekersbureau

Ruim aanbod en goede suggesties toen de spreker die ik had geselecteerd niet beschikbaar bleek. Online omgeving na boeken was ook erg handig en gebruiksvriendelijk.

• Website

Prettige samenwerking met De Spreker met een mooie lezing als resultaat

In onze zoektocht naar een geschikte spreker over Onbewuste Vooroordelen bij De Spreker uitgekomen. Duidelijke en snelle communicatie. En Muriël bleek een goede match voor dit onderwerp.

• Website

Zeer interactieve en actieve workshop

Ervaring meer dan goed - Wouter heeft een goede aanpak qua voorbereiding, en het was erg fijn om rond 08:45 de zaal binnen te komen en te zien dat hij al volledig is voorbereid en klaar staat om te beginnen. De deelnemers vonden het heel leuk - uit onze interne feedback komt het cijfer van 4.84 (uit max. 5) naar voren voor deze workshop. De toegevoegde waarde van deSpreker.nl is niet heel duidelijk, vraag me af hoe groot deze in ons geval echt was.

• Website N.v.t.

Leuke interactieve sessie met Jochem!

Ons management werd verrast met Jochem Nooyen. Ons management was in afwachting van een zware inhoudelijke management sessie maar werd door de directie getrakteerd op een inspirerende sessie die leuk en luchtig was. Het management was erg enthousiast en komt nog regelmatig op de illusies terug.

• Website

Interessant, vernieuwend en boeiend!

Het was een geslaagde lezing. Interessant, vernieuwend, verdiepend, visueel boeiend en afwisselend ondersteund met de nodige humor en tempo wat de aandacht/betrokkenheid er goed bij hield. Fijn ook dat het interactief was. De samenwerking met deSpreker.nl is goed verlopen. Snelle en duidelijke communicatie!

• Website

Goed advies en ondersteuning. En erg genoten van spreker Anneke Valk.

Naar verwachting

De bijdrage was leerzaam, interactief en humoristisch. Toegepast op onze vraagstelling waardoor het ook ene persoonlijke touche kreeg.

• Website N.v.t.

Machiel bracht de gesprekken precies op het onderwerp waar wij naar op zoek waren.

Machiel was prettig in de afstemming, kan goed spreken en is zeer inhoudelijk. Hij was op tijd en had alles goed op orde. De gasten waren heel positief over zijn lezing. Wij waren heel tevreden en raden hem zeker aan!

• Website

Fijne begeleiding en Top spreker met enthousiast verhaal!

Voor een zakelijk ondernemers evenement hebben wij gebruik gemaakt van despreker.nl. Het contact was erg prettig en de voorbereiding ging heel soepel. Spreker was Tom Coronel en die had een mooi en inspirerend verhaal. Second is the first loser en de eeuwige competitieve strijd die hele familie Coronel in zich heeft.

• Website

vlot proces, makkelijke website en goed resultaat

prettige samenweking met Madelijne, met een goed resultaat. Verder verliep alle communicatie vlot en was de website duidelijk. zeker voor herhaling vatbaar.

• Website

Enthousiaste spreker met duidelijke boodschap en interactie met en in de zaal

Fijne voorbereiding met de spreker op de lezing zelf inclusief tips, adviezen en het verbinden met lokale betrokkenen bij het thema (VPT). Tijdens lezing zelf: een helder verhaal met duidelijke boodschap, waarbij veel interactie wordt gezocht met de zaal en aanwezigen tot onderlinge gesprekken worden uitgenodigd. Leuk was dat Caroline een steentje bijdroeg aan de coördinatie tijdens de dag door zelf bij de ingang aanwezigen welkom te heten in de zaal en plaats te wijzen. We kijken terug op een zeer geslaagde ochtend met veel dank aan de bijdrage vanuit Caroline!

aangrijpend

De zaal zat geboeid en geraakt te luisternen naar Rolf's verhaal.

Erg inspirerende sessie!

Robert heeft ons goed meegenomen in zijn verhaal om innovatie binnen een organisatie te bevorderen. Met praktijkvoorbeelden wist hij te boeien en te inspireren.

• Website

Super snelle reactie op een last minute vraag uit onze organisatie.

Snelle reactie op toch wel een uitdagende vraag om een lezing te houden over verandering, in het engels waarbij kennis en humor elkaar afwisselen. Dit is prima neergezet door Bart.

• Website

Snel en correct met continue support

Mijn interesse via website/contactformulier aangegeven en dezelfde dag is er contact opgenomen en had ik het voorstel. Ook de begeleiding richting kennismakingsgesprek met de geselecteerde spreker Harrie Bijl ging soepel.

• Website

Een uitstekende ervaring met het bureau en met de spreker

Wij zijn erg tevreden over het contact met het bureau, de p.a. van de spreker en over de spreker zelf. We hebben genoten van de keynote van Sydney Brouwer bij ons event. Alles was heel goed geregeld, waarvoor onze dank.

• Website

Vlot, praktisch en prettig geregeld

Snel en goed bereikbaar, prettige communicatie.

Een prettige samenwerking.

Een fijne samenwerking waarin snel geschakeld en overlegt kon worden. Ook prettig dat ons de tijd gegeven werd om zaken op orde te brengen voordat we onze offerte definitief moesten maken.

• Website

Goede communicatie en afstemming over onze wensen en eisen wat resulteerde in een passend voorstel.

Wij hadden specifieke ideeën over een passende presentatrice voor ons evenement. De medewerker van deSpreker.nl reageerde snel op onze aanvraag en informeerde ons duidelijk over de beschikbaarheid en kosten. Na het vastleggen van de presentatrice en het voorgesprek, bleek dat zij vanwege een andere zakelijke verplichting toch niet beschikbaar was. deSpreker.nl handelde echter snel en kwam met een uitstekend alternatief voorstel. Dit alternatief voldeed volledig aan onze verwachtingen. Mede dankzij de vakkundige en professionele presentatrice kunnen we terugkijken op een zeer geslaagd evenement. De service van deSpreker.nl was uitmuntend en we zullen zeker in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten.

• Website

Fijn om te horen en anderen te laten weten hoe goed buitenspelen is voor kinderen. Wij zouden nog een hand out krijgen, maar deze hebben wij nog niet ontvangen

• Website

Energiek, daadkrachtig en ervaren in hoe mensen mee te nemen. Geeft vertrouwen.

Contact vooraf was prettig, gaf ook vertrouwen. Merkt de ervaring, professionele presentatie. Kon de vraag goed vertalen naar het programma. Wel wat directief naar anderen voorafgaand aan het programma de dag zelf. Later werd dat minder en was achteraf wel goed bespreekbaar.

Hele mooie waardevolle lezing

Al een paar jaar op zoek naar iemand die uit eigen ervaring kon vertellen over een bedrijfsongeval en de impact daarvan. Heel blij dat ik Lars van Rode via jullie heb gevonden. Het was een waardevolle presentatie, stilte een aandacht in de zaal tijdens zijn gehele verhaal.

Noorderstraat 1 Y

1823 CS Alkmaar

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.