Goede spreker, veel informatie

Veel succesvolle sales theorieën in een korte tijd, dynamische en sympathieke spreker. Goede beheersing Engels.

• Website

Aansprekende lezing met enthousiasme gebracht

Een aansprekende lezing voor de teamleden van alle partners van ons kindcentrum. Zowel onze pedagogische als samenwerkingsopdracht kwamen in de lezing goed aan bod. Met enthousiasme en pakkende voorbeelden verteld.

• Website N.v.t.

Zeer boeiende en leuke lezing!

Patrick had zich goed verdiept in de organisatie en maakte herkenbare links in zijn verhaal. We hebben hele positieve reacties ontvangen van de medewerkers.

Boeiend en inspirerend!

In korte tijd een boeiend en inspirerend verhaal over weten te brengen mbt dienend leiderschap. Een compliment voor Henk Jan hoe hij vertelt, mensen meeneemt in zijn verhaal en met praktijkvoorbeelden inspiratie geeft.

• Website

Het team vond het een goede training, opfrisser, om over na te denken en zoals afgesproken geschikt voor "beginners" als ervaren collega's. Vooral goed dat de training je aan het denken zet

• Website N.v.t.

Goede communicatie vooraf en prima spreker!

De communicatie vooraf was erg goed. Er is goed geluisterd naar onze wensen in combinatie met ons beschikbare budget. Goede alternatieven werden geboden op het moment dat een spreker niet beschikbaar was op het door ons aangegeven tijdstip. Directe lijnen met de spreker zelf. Duidelijke en heldere afspraken.

Prettig zakelijke communicatie

Prettige zakelijke communicatie vanaf het eerste contact tot en met de voorbereiding en de uitvoering.

• Website

Snelle service and top kwaliteit spreker

Via de Spreker.nl ben ik snel en gemakkelijk aan een passende spreker gekomen voor onze virtuele conferente. Erg tevreden!

Boeiend en aan te raden

Vanaf het eerste gesprek een professionele en snelle benadering. Vooral het directe contact met de sprekers vond ik een prettige manier van werken. Ze waren ruim op tijd, goed op elkaar ingespeeld en begrepen wat wij wilden en waar we om gevraagd hadden. Fijn en boeiend om te zien.

• Website

Goed geholpen en ze denken echt met je mee!

En ook nog eens een fantastische ervaring met de spreker! Joost Ritger als spreker is echt een aanrader. Wij waren met een groep van 20 en het was heel bijzonder.

Een geweldige ervaring

De communicatie met het bureau verliep prettig. Zij dachten mee en met hen zijn we tot een juiste invulling gekomen.

• Website

Een erg prettige samenwerking maar door externe omstandigheden een rommelige uitvoering.

We werden snel en goed geholpen de De Spreker. We werden in contact gebracht met Myriam en zij heeft zich uitermate goed voorbereid en verdiept in onze stichting. We hebben vooraf een videomeet gehad om over de inhoud te praten, daarna heeft ze haar presentatie naar ons gemaild en vervolgens hebben we opnieuw een videomeet gehad om nog wat nuances aan te brengen in de presentatie. Ook heeft ze nog een meet gehad met mijn technische collega's om de techniek te testen. Dus we zijn erg tevreden over de voorbereiding en betrokkenheid van de spreker. De presentatie zelf liep een beetje in het water want het ging toch een beetje mis met de techniek. Hierdoor was Myriam van slag en had ze een valse start. Ondanks dat heeft ze een prima presentatie gegeven. Deelnemers gaven achteraf aan dat ze de presentatie inhoudelijk sterk vonden, maar ze vonden de spreker niet erg inspirerend. Ik denk dat ze live beter tot haar recht was gekomen.

Hele waardevolle sessie!

De samenwerking met Carlijn verliep erg prettig, goede voorbereidingen en ruim de tijd genomen om het programma op onze deelnemers af te stemmen. Tijdens de sessie was er veel ruimte voor interactiviteit waarbij Carlijn en Leontine heel fijn met de deelnemers omgingen. De onderwerpen die opkwamen tijdens de workshop waren erg waardevol en werden door de deelnemers enthousiast ontvangen.

leerzaam in fijne sfeer

Het was een goede, leerzame eerste stap voor ons bedrijf om zo'n training te ervaren. Ad is een trainer die de sfeer/cultuur goed weet aan te voelen en hierop inspeelt. Qua programma had de koppeling/toepassing naar en binnen ons bedrijf wat sneller gemogen, maar gezien de introductie en eerste ervaring was dat misschien ook wel goed, maar wel echt een eerste stap.

Fijne samenwerking

De samenwerking met De Spreker verliep erg prettig, we kregen snel antwoord bij vragen en de webinar was goed geregeld.

Een fijne, ongedwongen workshop

Chantal was een fijne gastspreker met een erg hands-on opdracht voor de deelnemers. Ze was erg duidelijk in wat we moesten doen en heeft ons inzicht geboden. DeSpreker als tussenpersoon vonden we erg prettig om mee te werken en het was geen probleem dat deze sessie een paar keer uitgesteld is vanwege corona-maatregelen. De samenwerking was zeer prettig. Hartelijk dank Kirby en Chantal!

Goede communicatie

Ik ben erg tevreden over het contact met de Spreker.nl. Korte lijnen en ze reageren snel op vragen. De Webinars die we hebben georganiseerd voor onze organisatie waren een groot succes, met dank aan de Spreker.nl!

Verrassend geslaagd

Wij waren voor ons kennissessies opzoek naar sprekers die waarde konden toevoegen aan aan kwartaalthema communicatie. Hier was ook de wens om het eens anders te doen, communicatie / presentatie met een twist. En zo kwamen wij via deSpreker uit bij Joep. Een heuse opgave om in deze tijd waarbij alles op afstand gaat een onderwerp te behandelen wat zo veel makkelijker gaat wanneer je samen (fysiek) in elkaars buurt bent. Des te meer ook een goede reden om wat dieper in te zoomen op het onderwerp communicatie. Joep heeft het heel leuk en goed gedaan om ons door middel van geluid, klanken en muziek mee te nemen in de grootse wereld van communicatie. Heel interactief en duidelijke workshop van 1,5u. Misschien niet per definitie hele nieuwe inzichten maar zeker wat "o ja's" zijn de revue gepasseerd en daarmee onderstrepen we zeker de kracht van herhaling.

Inspirerend

Kim Jansen gaf een heel interessante webinar over generatiemanagement en wist alle deelnemers te boeien. De webinar was heel toegankelijk en de deelnemers hebben veel opgestoken van het uurtje. Leuk ook dat Kim tips gaf! Al met al zijn wij dus hartstikke tevreden.

• Website

Laagdrempelig en inhoudelijk goede webinar

In een interactieve webinar heeft Thijs ons meegenomen in de wereld van stress en mentale gezondheid. Leuke webinar waarbij ruimte was voor vragen vanuit het online publiek. Niet heel vernieuwend maar wel informatief.

Fantastische spreker!

Afgelopen week heeft Rocky Hehakaija voor de 4e keer bij ons gesproken voor een groep toekomstige managers, die net ons interne opleidingsprogramma hebben afgerond. Met veel enthousiasme, humor, herkenbare praktijkvoorbeelden en leuke filmpjes vertelt ze over hoe ze haar talenten inzet om minderbedeelde jongeren te helpen en hoe jouw gedrag anderen kan beïnvloeden.

Goede communicatie en spreker

deSpreker biedt veel interessante sprekers, en de communicatie verloopt soepel en snel. Ferry Zandvliet was bij ons uitgenodigd op de intern day, en hij vertelde een zeer insprirerend verhaal wat heel positief is ontvangen.

• Website

Fijne ervaring met deSpreker.nl!

Erg fijn contact gehad met contactpersoon van deSpreker. Intake gesprek met de spreker was snel geregeld en communicatie omtrent betaling en overige organisatorische zaken was snel en gemakkelijk.

• Website

Behulpzaam en hele fijne samenwerking.

De spreker.nl gaf gepast advies over eventuele sprekers voor ons webinar. Hield goed rekening met de doelgroep en het thema. Wat ons betreft een erg fijne en goede samenwerking.

• Website

Zeer positief en aangrijpend verhaal.

Het verhaal van Yara was heel positief en heel aangrijpend. Ook gaf ze de gelegenheid voor vragen en beantwoordde ze ze ook goed. Verbeterpunt: koppeling naar de luisteraars: hoe zouden zij dit kunnen gebruiken voor hun doelen?

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.