Geweldig energieke en boeiende spreker!

Jochen maakt goed contact met het publiek en heeft een heel sterk verhaal. Hij zet zijn verhaal kracht bij door real live ook eea te laten zien.

• Website

uistekende spreker met een verhaald adt goed bij het publiek aansloot

Thijs heeft zich van te voren goed ingeleefd in de doelgroep van ondersteuners van het onderwijs. Zijn verhaal sloot daar dan ook goed op aan. Daarbij spreekt hij rustig en neemt hij de tijd om de boodschap te laten landen. Hij gebruikt veel sprekende beelden en metaforen. Verder was het fijn dat hij de verbinding aanging met d eorganisatei en heel benaderbaar is voor de bezoekers die nog even wilden napraten. Het bureau kan ik niet zoveel over zeggen omdat ik dat niet heb geregeld, maar volgens mij is dat allemaal goed verlopen.

• Website

Professionele organisatie die snel schakelt en goed inspeelt op jouw wensen en behoeften

Interessant aanbod van sprekers. deSpreker.nl schakelt snel en heeft aan alle wensen voldaan.

Inspirerend en verfrissend

Leuk om te zien hoe bevlogen Jasper ons meeneemt in zijn verhaal. Een breakdown doet op generaties en hier zijn publiek mee weet te boeien. Luistert vooraf goed naar de insteek en verwerkt dit in zijn presentatie.

• Website N.v.t.

Inspirerend en helder met aandacht voor de deelnemers

Kim speelde goed in op de opmerkingen en vragen van de deelnemers. Het beeld wat zij neerzet stimuleert om ook actief met het onderwerp aan de slag te gaan.

Prima ervaring.

Contact met Kees was goed. Reageert snel, zit kort op de bal en kwam met goede suggesties. Ook goede opvolging van afspraken. Contact met Jeroen was ook goed. We waren niet op zoek naar een klassieke spreker, maar iemand die prikkelt. Met Jeroen komt dat wel goed. Hij is niet alleen eigenwijs, maar ook zeer eigenzinnig. Hij gooit bewust de knuppel in het hoenderhok. Het is aan jezelf om niet te gaan verdedigen, maar jezelf aan het denken te zetten. Hij is zo excentriek en vol dramatiek dat ik bang was dat de juiste snaar niet geraakt zou worden, maar dat gebeurde gelukkig wel. Alleen zijn presentatie was niet voldoende geweest. De break-outs en het gesprek daarna zorgen dat de scherven weer een beetje opgeruimd worden en mensen perspectief hebben. Overigens ben ik blij dat we een persoonlijk voorgesprek hebben gehad om over en weer te delen wat de setting en verwachtingen zijn.

Top spreker

Erg fijne samenwerking met deSpreker voor ons zakelijk event. Op advies Rens van der Vorst geboekt. Partners hebben allen erg gelachen maar ook veel geleerd. Achteraf enkel complimenten ontvangen vanuit onze partners, mede mogelijk gemaakt door Rens. Al met al een top ervaring.

Confronterend, stimulerend en inspirerend

Met een groep van 15 partners hebben wij met Inge van Nuijten gesproken over en gewerkt aan de ontwikkeling van eenieders persoonlijk, dienend leiderschap. Zonder powerplay en met veel professionaliteit, kennis en voorbeelden en vooral handvatten nam Inge ons mee in de te zetten stappen om te komen tot een eigen stijl van leiderschap. De organisatie door en de follow up door deSpreker.nl en vervolgens door Inge van Nuijten zelf was uitstekend.

• Website

Alles prima geregeld en duidelijke afspraken

Prima geholpen door de spreker.nl. Een hele leuke keynote spreker gehad en erg enthousiaste reacties van onze gasten.

Prima, zoals afgesproken.

Leuke en scherp geformuleerde gedachtegang.

• Website

Ik heb Caroline voor de bijeenkomst 2 maal gesproken en was enthousiast en dat werd bij haar presentatie bevestigd. Niet alleen door mij, maar door heel veel collega's. En wij zijn echt wel wat gewend, ook met de politiek, maar alleen maar goede berichten gehoord

Interactieve actuele lezing

Carlijn en Jean Paul hebben een mooie interactieve lezing verzorgd over een actueel thema: gezondheid in het hybride tijdperk. Ze vullen elkaar goed aan en spelen goed in op de behoefte van de groep. Samenwerking met despreker.nl is ook zeer goed bevallen.

Vermakelijk, actief

Volgens mij vond iedereen het wel een vermakelijke spreker. Heel herkenbaar allemaal. Het hield ook mooi het midden tussen luisteren en actief iets doen. En de medewerkers konden zich ook laten horen. Carlijn was vol energie, alle drie de sessies. We hebben ook mooi wat informatie opgehaald tbv ons project huisvesting. Helaas dat bij de laatste sessie er computerproblemen waren. Carlijn zou nog iets nasturen.

Prachtige verbinding!

Wij hadden een vrij druk, inhoudelijk programma voor huisartsen, specialisten en apothekers. Best enerverend, waardoor het gezamenlijk maken van een muziekstuk op het juiste moment kwam. Het was een aangename verrassing, de deelnemers hadden er lol in, even iets heel anders en lekker ontspannen bezig zijn. Heel mooi om op deze creatieve manier de verbinding en de samenwerking in de zaal te voelen. Jeannette Welp heeft iets heel moois in korte tijd neer kunnen zetten!

• Website

Energieke inleiding van onze bijeenkomst

Snelle en goede communicatie wat heeft geleid tot een erg leuke intro van onze afdelingsbijeenkomst. Ralf voelt goed aan wat er nodig is om een zaal in beweging te krijgen. Wij hebben erg positieve reacties gehad na afloop.

Prettig

Als zeer prettig en professional ervaren.

• Website

Goed advies en altijd bereikbaar voor hulp

Bij het vinden van een spreker heb ik goed avies gekregen en was Olga altijd goed bereikbaar voor ondersteuning. Goed geregeld!

Inspirerende lezing

De lezing van Richard was erg inspirerend en ik merkte aan onze gasten dat ze enthousiast waren over zijn presentatie.

Fijne samenwerking

Prettige en snelle communicatie met de Spreker.nl en Patrick van Hees is een geweldige spreker.

Top service!

Fijne samenwerking met deSpreker.nl en met onze geboekte spreker! Ze was zeer professioneel en droeg ons evenement.

• Website

Heldere communicatie en snelle respons

Mijn ervaring met de De Spreker is louter positief, alles rondom ons verzoek ten aanzien van een gastspreker is heel soepel verlopen.

goed advies, adequate opvolging

prettige samenwerking om te komen tot het beste resultaat. Ook de directe contacten met de spreker zodat we precies kunnen bepalen wat de inhoud van de lezing kan zijn dat aansluit bij onze doelgroep.

• Website N.v.t.

Inspirerende spreker en fijn contact met contactpersoon

Onze ervaringen met deSpreker.nl zijn goed. Het contact met het contactpersoon was heel prettig. Er werd meegedacht met enkele obstakels waar wij tegen aan liepen en konden zo tot een voor beide partijen goede oplossing komen. De presentatie van Foppe de Haan was inspirerend en waardevol tijdens onze studiedag. Foppe de Haan wist met zijn ervaring en anekdotes ons mee te nemen hoe om te gaan met verschillende personen in een groep vanuit verschillende culturen. Een presentatie die ons lang zal bij blijven.

Onderhoudend!

Arno Folkerts heeft ons in 45 minuten een spiegel voor weten te houden via beeld, woord en zang. Veel herkenning en af en toe schaamte van herkenning omwille van je eigen herkenbare gedrag!

• Website

Vlotte en duidelijke communicatie.

deSpreker.nl reageerde vlot en dachten goed mee over verschillende mogelijkheden.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.