Otto was in 1 woord fantastisch!

Otto was verrassend, energiek en heel goed voorbereid. Een uniek persoon die onze business update tot een zeer succesvolle en waardevolle dag heeft gemaakt. Otto heeft met zijn gevoel voor timing en humor precies de juiste 'energy boost' gegeven. Otto heeft ons zeker ook aangezet tot nadenken over onze activiteiten op het internet en welke impact dat kan hebben zowel zakelijk als privé. Nogmaals dank!

Service goed, snel antwoord

Goede spreker, duidelijk verhaal, contact met de Spreker ook prima en servicegericht

• Advies (indien van toepassing) N.v.t.
  • Aanbod aan sprekers N.v.t.
  • Website N.v.t.

Een goed op het publiek afgestemde sessie, met een enthousiaste en boeiende spreker!

Het contact met despreker.nl en Teun de Nooijer als spreker was erg prettig. Ook de extra checks of alles geregeld was, zijn echt top. Teun heeft echt een leuke en zeer geslaagde sessie gehouden. Hij heeft goed geluisterd en de inhoud van zijn verhaal weten af te stemmen op het publiek en het thema. Hij heeft zich ook erg flexibel opgesteld in zowel de indeling (2 keer een half uur) als in de invulling van het 2e deel. Hij zorgde ervoor dat er nauwelijks afstand was tussen hem en het publiek, wat zorgde voor een open en vrije sfeer, waarin ook vragen gesteld konden worden. Wat me vooral opviel was dat eigenlijk iedereen geboeid werd door het verhaal. Teun wist de aandacht van het publiek te winnen en te behouden. Dikke pluim!

• Website

Zeer goede spreker en prettige afstemming

Jeannette Welp heeft een hele interessante en professionele interactieve presentatie gegeven, waarbij ze zo'n 500 gasten van ons netwerksymposium met elkaar in contact heeft gebracht door middel van muziek. Bovendien vormde deze actieve vorm een welkome afwisseling met de overige presentaties die een meer traditioneel karakter hadden.

• Website

Persoonlijke dienstverlening en snelle service

Voor het netwerk van jonge ambtenaren bij de gemeente Hilversum hebben wij gebruik gemaakt van depspreker.nl om Thijs Launspach te boeken. Wij hebben fijn persoonlijk contact gehad met onze boekingsagent en de geleverde service was uitstekend. Thijs heeft een inspirerende lezing gehouden over werkstress en heeft op verzoek het belang van samenwerking voor verbetering van de organisatie uitgelicht. Wij hebben onze volgende inspiratiesessie alvast geboekt via despreker.nl!

• Website

Rens heeft het goed voorbereidt en de invulling werd enthousiast uitgevoerd

De ervaring is hoe het beleefd wordt door de groep. De groep was heel erg positief. Het werd enorm goed ontvangen. Combinatie van humor en weetjes en toekomst kijken maakt het een heel interessant verhaal tot de laatste minuut. Rens is een topper!

• Website

Goed aanbod sprekers, prima communicatie, prettige samenwerking!

Rens van der Vorst is een goede verteller die een ieder 'erbij houdt' en leuke voorbeelden van actuele onderwerpen schetst. Interessant verhaal. Communicatie met despreker.nl verliep prima en we zouden jullie aanbevelen. Bedankt en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Rick van Mil De Tuinderij

• Website

Snelle service en prettige contactpersonen

Despreker heeft ons geholpen om redelijk last minute nog twee geschikte sprekers te boeken, wat een enorm succes was.

• Website

Voldeed niet aan onze vraag en verwachting

Steven Pont heeft twee jaar geleden een lezing gegeven bij een kinderopvang in Reusel. Deze heb ik, en meerdere mensen in de zaal, destijds bijgewoond. Ik, en meerdere mensen met mij, kon zijn zinnen afmaken. Het was hetzelfde verhaal met dezelfde voorbeelden (Hamster/klei en de sprong van zijn zoon). Het verhaal was zeker interessant maar niet vernieuwend. We hadden gevraagd om zijn visie op media, gezien de media ukkiedagen voor de specifieke leeftijdsgroep van 0-4 jarige. Pont heeft media aangeraakt (En dan eigenlijk vooral/enkel het gamen) maar dit was niet zijn hoofdonderwerp, dit was wel onze vraag. Hij sprak over kinderen in het algemeen en zeker ook oudere kinderen, de vraag was 0-4 jarige. Wij vonden de lezing niet vernieuwend en ook niet helemaal aansluiten op onze vraag.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Advies (indien van toepassing) N.v.t.
  • Aanbod aan sprekers N.v.t.
  • Website N.v.t.

Nogmaals dank voor de feedback via dit beoordelingsformulier. Inmiddels heeft mijn collega Anneke hier met jou en Steven overleg over gehad. Fijn dat je het gevoel hebt dat de klacht serieus is genomen en dat jullie tevreden zijn met de verdere afhandeling.

Servicegericht, denken mee met de klant

Goede communicatie en klantgerichtheid. Over het geheel genomen snelle reactie op vragen c.q. opmerkingen. Er was op een bepaald moment sprake van miscommunicatie, maar dit is besproken, opgepakt en naar tevredenheid opgelost.

• Website

Prettig en snel contact, het gevraagd werd geleverd, kortom zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: Politie Oost NL
  • Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

Wij zijn erg geïnspireerd geraakt door de keynote van Jitske Kramer tijdens ons partnerevent op 15 april. Het was een super interessant verhaal met eyeopeners, waar wij samen met onze partners een stap verder mee willen zetten. Praktische voorbeelden, herkenbaarheid van het publiek en haar enthousiasme zorgden voor een geslaagd partnerevent!

• Bedrijfsnaam: Novel-T
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Goede communicatie met de Spreker, goede voorbereiding met Ralph waardoor het een geweldig optreden was. Bedankt! Ervaring n.a.v. de evaluaties: Leuke dag, met name Ralph Kolen. Ralph is een kei! Heel interessant, vooral 't laatste deel. Laatste spreker erg inspirerend.

• Bedrijfsnaam: Vereniging PSHR
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Voor mij was het nieuw om een spreker te regelen, maar voor herhaling vatbaar. Zowel in voorbereiding als spreker zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: Maxima MC
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Fijn contact ter voorbereiding op het Gastcollege.

• Bedrijfsnaam: Falke & Verbaan
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Was super om met de Spreker.nl samen te werken. Kees denkt mee. In eerste instantie hadden we Tom Coronel. Tom kon op het laatste moment helaas niet en Kees kwam al snel met een oplossing, We kregen Robert Doornbos, Super leuke enthousiaste man! Fijn contact gehad met zowel Spreker.nl als met Robert Top Service!

• Bedrijfsnaam: Holland Events

positieve ervaring

• Bedrijfsnaam: peijnenburg re-integratie
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Ik vond de manier van communiceren erg prettig. (Bijna) geen gestandaardiseerde mails, maar persoonlijke aandacht. Hoewel despreker.nl aanwezig is als tussenpersoon wordt communicatie tussen spreker (in ons geval Florian Dirkse) en de vragende partij gestimuleerd. Dat scheelt ruis en werkt prettig. De persoonlijke succeswensen en voor- en nazorg ervoeren wij als erg prettig. Persoonlijk zou ik er zelfs voor kiezen om de paar mails die duidelijk wel gestandaardiseerd zijn uit de communicatie te halen. Het is vaak niet nodig, omdat jullie zelfs snel genoeg reageren. Bijvoorbeeld bij het verwerken van de aanvraag.

• Bedrijfsnaam: Presenter
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Ik kan enkel positieve ervaringen terugkoppelen. Op 19 maart heeft Walter Vermeer een masterclass gegeven aan een groep onderwijsmensen. In het voorgesprek kon ik aangeven waar de behoefte van de groep lag om in meegenomen te worden; geïnspireerd te raken. Dat is Walter uitstekend gelukt: de spijker op z'n kop. Achteraf kreeg ik veel complimenten, dat het leuk en zinvol was!

• Bedrijfsnaam: SWV Twente Noord, Regio Midden

Wij kijken terug op een mooi event, en op een fijne samenwerking met Joost Roede, via despreker.nl. Nadat de praktische zaken waren ingevuld, hebben we met samen met Joost de verhaallijn bepaald. En ook weer bijgesteld. Er was Joost - en op de achtergrond despreker.nl - veel aan gelegen om een goed verhaal te brengen. Dat is gelukt!

• Bedrijfsnaam: Vereniging van Keurslagers
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Bij onze aanvraag bleek één van de gewenste sprekers niet te kunnen op onze aangegeven datum. Door despreker.nl werd een goed voorstel gegeven voor andere sprekers passend bij onze doelstelling, doelgroep en boodschap van het Congres. Een prettige samenwerking.

• Bedrijfsnaam: WerkgeversServicepunt Achterhoek
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Enthousiaste en bevloger verhalen verteller met veel interactie met het publiek.

• Bedrijfsnaam: Corbion
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Degene met wie ik gesproken heb van spreker.nl (o.a. Petra Kerssens) is altijd zeer behulpzaam en denken echt mee. Zowel via mail als telefoon goed bereikbaar.

• Bedrijfsnaam: VBO
  • Ik heb ervaring met: Spreker

Goed, leerzaam. Verbeterpunt; toch geen pauze, krijg je andere flow. Aan het einde nog een afronding voor toepassing. Zegt de spreker wel tussendoor, maar aan het einde benadrukken dat iets doen het enige is dat werkt en dat daar geen blauwdruk voor is, helpt voor de dag erna.

• Communicatie N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Ministerie van Financiën
  • Ik heb ervaring met: Spreker

De workshop van Ad Bastiaans was naast erg leuk ook heel leerzaam. Hij sloot heel goed aan bij de doelgroep.

• Bedrijfsnaam: Industrial Solutions Zuid Oost BV
  • Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.

Filter op Taal