De juiste dosis energie om de Dag van de Ondernemer 2020 mee te starten

Voor de ondernemers in Gemeente Waddinxveen en Zuidplas heeft Feike met een flinke dosis energie en goed voorbeelden de Dag van de Ondernemers 2020 afgetrapt.

• Website

Lekker veel tips en interactie - iedereen was erg enthousiast!

Het webinar van Thijs sloot ontzettend aan bij onze doelgroep. Het is een vlotte spreker die veel intercatie nastreeft en weet de doelgroep te enthousiasmeren! Ik denk dat zijn webinar goed aansluit bij de huidige onzekerheid die mensen voelen en dat hij daar goed op inspeelt met veel praktische tips & tricks. Al met al een groot succes!

Goed geregeld

Goed geregeld, vriendelijk contact

Super sessie met Muriel

De sessie met Muriel was heel fijn en interactief. Het team heeft het als heel positief en prettig ervaren. Het was heel leuk om het over iets heel anders te kunnen hebben tijdens deze sessie dan onze dagelijkse bezigheden en meer te kijken naar de werknemers als mens.

Snel en makkelijk contact

Op korte termijn was het mogelijk twee sprekers te krijgen voor een online event. Fijn contact gehad met korte lijntjes. Erg tevreden over de organisatie achter despreker.nl

• Website

Een hele leuke en nieuwe ervaring met collega's

Het doen van een escape room was voor de meeste deelnemers al nieuw, laat staat een online escape room. De communicatie vooraf verliep erg vlot, kleine wijzigingen werden snel doorgevoerd en de uitnodiging naar de deelnemers was top. Wij werden voor de start goed geïnformeerd over het doel van de escape room. De uitvoering verliep op het begin wat chaotisch door het delen van informatie in een chat door 12 mensen tegelijk. Maar met behulp van de hints van de 'game master' hebben wij de escape room binnen de tijd verlaten. Op het einde volgde nog een korte evaluatie waarin de samenwerking werd besproken. Dit was erg verhelderend.

• Website

Hele prettige en professionele samenwerking ook in lastige, telkens veranderende omstandigheden.

Via deSpreker.nl hebben wij onze dagvoorzitter voor het VBHC Prize Event gevonden. Hendrik Verschuur heeft tijdens het event laten zien veel ervaring te hebben niet alleen in de zorg maar ook in het verzorgen van een professioneel dagvoorzitterschap. Tijdens deze turbulente Covid-19 tijden veranderen er zaken bijna met de minuut en meneer Verschuur heeft aangetoond hier uitstekend en flexibel mee om te kunnen gaan. Kortom, wij zijn erg te spreken over de samenwerking!

heldere communicatie, goed geregeld

Via de spreker Andrea Wiegman geboekt. Heldere communicatie en goed georganiseerd.

Goede ervaring, fijne samenwerking

In verband met wat onzekerheden rondom ons event was het fijn dat deSpreker erg flexibiel was. Goede communicatie vooraf en achteraf. De spreker, kitesurfer Roderick Pijls, had een inspirerend levendig verhaal met schitterende beelden (foto + video) - wat zeker voor ons digitiale event een pluspunt was. Fijn dat er een bespreking vooraf kon plaatsvinden om met elkaar te bespreken hoe de middag er uit zou zien. Bedankt!

Energieboost en inspireren

De webinar van Feike was als warme jas. De webinair had een perfecte aansluiting met waar wij als serviceorganisatie mee bezig zijn. Feike is ontzettend enthousiast en gaf ons beeld en woord over verleuken. Deze webinar was daar al een stap in! Ook het werken met een moderator vanuit de eigen organisatie zorgde voor leuke interactie met Feike en de deelnemers. Feike is professioneel, denkt mee en weet de webinar echt op maat te maken.

• Website

Fijne en deskundige inspirator!

Een inspirerende voordracht geven voor 6 gemeenteraden over het thema 'transitie naar een circulaire economie bij huishoudelijk afvalbeheer'. Dat was onze vraag. In verband met corona moest alles digitaal plaatsvinden. Hilda Feenstra ging deze uitdaging vol enthousiasme aan. Ze wist dit abstracte thema begrijpelijk neer te zetten en een goede vertaalslag naar de praktijk te maken. Je kunt aan alles merken dat Hilda een ervaren spreker en organisator is. Ze dacht kritisch en constructief mee met de voorbereiding en zette een goede presentatie neer.

• Communicatie N.v.t.

Fijne samenwerking en een boeiend webinar!

De samenwerking met zowel Mark Mieras als de Spreker zijn ons goed bevallen. Samen konden we ons webinar goed vormgeven en de uiteindelijke inhoud paste goed bij onze doelstellingen. De techniek was een uitdaging; voor iedereen was het toch even schakelen en wennen om dit digitaal te doen. Door de goede gezamenlijke voorbereiding heeft Mark onze ouders en collega's zo'n 1,5 uur geboeid en meegenomen in recentelijke wetenschappelijke inzichten over de breinontwikkeling van kinderen en wat we daar als opvoeders in kunnen betekenen. We kijken terug op een zeer geslaagde avond!

• Website

Kim Jansen zorgt voor een interessante kijk op de inzet van verschillende generaties op werk. Een goede webinar waar je niet het gevoel hebt dat je naar een scherm en spreker aan het kijken bent. Kim Jansen betrekt iedereen actief bij haar webinar. Aanrader voor elke organisatie waar verschillende generaties met elkaar werken.

Goed verhaal

In eerste instantie hadden we de spreker geboekt voor een live event, toen kwam corona ertussen. Robert heeft ontzettend goed met ons meegedacht over hoe hij zijn verhaal ook via een livestream kon overbrengen. Zijn energie en enthousiasme kwamen zeker ook goed over via het scherm. Het verhaal was uiteindelijk wel wat lang om online blijven volgen, dat konden we allemaal nog niet echt inschatten, maar de kern van eht verhaal is zeker blijven hangen en gaat zorgen voor goede vervolggesprekken. Al met al een hele prettige samenwerking en verhaal op maat.

• Website N.v.t.

Een prettige samenwerking, van begin tot eind!

Als Thinc ahead zijnde zijn we heel goed geholpen door Anneke. Heel gericht hebben wij contact opgenomen, omdat we al precies wisten voor wie we wilden gaan. Dit was een wens vanuit de opdrachtgever. Ik kan dan ook niet veel zeggen over advies of de website, want daar hebben wij geen gebruik van gemaakt voor deze opdracht. Het contact met Anneke en de Spreker in het algemeen is heel prettig verlopen, er werd snel geschakeld en meegedacht over kosten in het geval van een meerdaags evenement. Maar we waren er snel uit, beschikbaarheid was snel gecheckt en we konden het contract vrij snel tekenen. Ook wilde ze heel erg meedenken over de beste voorbereiding, dus in plaats van een telefonische voorbereiding een fysieke afspraak. Toen alles formeel geregeld was, konden wij het verder helemaal afspreken met Lars Sorensen zelf. Het was heel fijn dat dit rechtstreeks kon, zonder dat daar iemand tussen zat. Het contact met Lars verliep ook heel soepel. En de voorbereiding tot de dagen van het evenementen eigenlijk ook. Het was prettig dat we in de week voorafgaand pas de fysieke afspraak hadden staan, zodat we alles in één keer goed met hem door konden nemen. En daarnaast op de zondag van het evenement, hadden we nog een generale repetitie. Al met al een geslaagd online evenement, met een goede presentator.

• Website N.v.t.

Ik heb zowel de lezing als de samenwerking als zeer prettig ervaren

We hebben door de rommelige tijd, flexibel kunnen organiseren. Na het een keer verzet te hebben in overleg met alle partijen en op een later moment nog even moeten schakelen tussen offline en online, is er toch kwaliteit geweest. De lezing was goed, contact was goed en ik heb dat als zeer prettig ervaren. Teun en Rosanne hebben ons met hun passie meegenomen en geboeid in hun onderwerp, vakgebied en ervaringen.

Top avond met een Top Spreker

Vol passie en met veel humor nam Bas Nijhuis ons mee in wat zich allemaal afspeelt in het leven van een topscheidsrechter en legde hij dwarsverbanden tussen de wereld van topsport en die van het bedrijfsleven. Het contact met de Spreker en de voorbespreking zijn allemaal goed geregeld en verlopen.

• Website

Prima ervaring met goede spreker en begeleiding!

Gastspreker Walter Faaij heeft vanaf het begin aandacht en interesse getoond in onze organisatie om zo maatwerk te leveren voor zijn presentatie. De uitvoering was heel goed, professioneel en betrokken.

• Website

Sofie is zowel relaxed als gefocussed tegelijk, knap!

Op een congres voor hogere wiskunde experts, hield dagvoorzitter Sofie van den Enk zich buitengewoon goed staande. Bleef scherp, nieuwsgierig en ontwapenend. Bereidde zich goed voor. Sprak vloeiend engels op het hoogste expertniveau, wist de sfeer evengoed ontspannen te maken/houden. Zeer goede reacties vanuit het (online) publiek. En ondertussen ook nog de tijd bewakend waardoor we geen minuut uitliepen. Dit is wat je van een dagvoorzitter hoopt maar niet durft te verwachten!

• Website

Een zeer interessant en inspirerend webinar

Wij hebben zeer positieve reacties gehad naar aanleiding van het webinar. Het was interessant en nuttig. De deelnemers hebben aangeven dat ze bruikbare tips hebben gekregen. Het was een juiste verhouding van zending en interactie. We kijken dus terug op een geslaagd webinar en overwegen om vaker webinars te organiseren. De samenwerking met despreker.nl is ook goed bevallen. Alle organisatie verliep soepel en er werd goed meegedacht.

• Website

Super snel kunnen schakelen, erg fijn

Prima ervaring

• Website

Afstemming vooraf verliep goed en het was een interessante workshop met veel interactie!

Super!

Goed geslaagde refereeravond. Steven Pont kan heel mooi, helder en inspirerend vertellen! Afstemming vooraf helemaal prima!

• Website N.v.t.

Florian heeft met zijn boeiende verhaal onze klanten een inspirerende avond bezorgd.

Na een zeer prettig gesprek, waarin Florian en ik de presentatie hebben voorbereid merkte ik al dat hij zeer geintresseerd in ons nieuwe product Act Now! was. Het concept achter deze producten is sustainability, met een verpakking van gerecycled plastic en vegan ingredienten. De droom die Florian had, een plasticvrije ocean en onze visie pasten dan ook perfect bij elkaar. In verband met de restricties door Covid-19 was de lezing via livestream, en dat werkte prima. Het verhaal van Florian boeide van begin tot eind en na afloop hebben we met onze klanten nog wat nagepraat, waardoor een levendig gesprek ontstond. Fijn dat we zoveel positieve reacties hebben ontvangen, we kijken terug op een succesvolle avond!

top

Erik Scherder heeft een hele fijne presentatie gegeven. Vooraf en achteraf ook nog contact met hem gehad, dat was prettig. Via despreker is alles goed geregeld

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.