Super!

Goed geslaagde refereeravond. Steven Pont kan heel mooi, helder en inspirerend vertellen! Afstemming vooraf helemaal prima!

• Website N.v.t.

Florian heeft met zijn boeiende verhaal onze klanten een inspirerende avond bezorgd.

Na een zeer prettig gesprek, waarin Florian en ik de presentatie hebben voorbereid merkte ik al dat hij zeer geintresseerd in ons nieuwe product Act Now! was. Het concept achter deze producten is sustainability, met een verpakking van gerecycled plastic en vegan ingredienten. De droom die Florian had, een plasticvrije ocean en onze visie pasten dan ook perfect bij elkaar. In verband met de restricties door Covid-19 was de lezing via livestream, en dat werkte prima. Het verhaal van Florian boeide van begin tot eind en na afloop hebben we met onze klanten nog wat nagepraat, waardoor een levendig gesprek ontstond. Fijn dat we zoveel positieve reacties hebben ontvangen, we kijken terug op een succesvolle avond!

top

Erik Scherder heeft een hele fijne presentatie gegeven. Vooraf en achteraf ook nog contact met hem gehad, dat was prettig. Via despreker is alles goed geregeld

• Website N.v.t.

Sophie van den Enk was top !

Het beoken van een spreker via DeSpreker.nl ging wat moeizaam. Uiteindelijkz ijn we bij Sophie vand en Enk uitgekomen. Kosten waren ook wat hoger dan vooraf besproken. Sophie van den Enk was top, en ik zou haar bij collega's zeker aanraden als discssieleider. Ze had zich goed voorbereid, en leidde de discussie met humor en passie.

• Website

Snel, adequaat en fijn schakelen met despreker.nl

Ik was op zoek naar een leuke en vooral luchtige bijdrage voor een online sessie met alle collega's van DearNova. Despreker.nl hielp mij richting de Speld Live, enorm leuke bijdrage aan de online dag!

• Website

leerzaam op zowel inhoud als vorm (online)

kritische noot : HR kwam in verhaal voor als een afdeling die duimendraaiend thuis heeft gezeten maar dat is onjuist . HR heeft juist heeeeel veel gedaan in het ziekenhuis tijdens covid; ook andere afdelingen hebben , ieder op hun manier, hun steentje bijgedragen. Dus in ziekenhuis - zorgsessies iha, beter geen afdelingen uitsluiten van inspanning die geleverd is (is al doorgeven ).

Positieve ervaring

Positieve ervaring. Enthousiaste spreker. Ondanks dat de training online plaatsvond hebben de deelnemers actief kunnen deelnemen. Een volgende keer ben ik ook nog erg benieuwd naar de tekenkunsten van Chantal.

• Website

Inspirerend, enthousiaste webinar verzorgd door Thijs.

We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met Sprekers.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.

Inspirerend!

Vandaag heeft Rick voor mij en 75 collega’s een webinar gegeven over het groeien op je thuiswerkplek. Hoe houd je het leuk en interessant en hoe houd je voldoende energie over? Rick heeft ons geleerd over de werking van ons brein en in welke valkuilen we stappen. Ook heeft hij praktische tips gegeven voor meer ontspanning. Zeker relevant voor ons, omdat we veel thuiswerken en zittend werk hebben. Rick is enthousiast, energiek en zorgt voor een perfecte voorbereiding voor het webinar, zodat het volledig aan onze wensen voldeed!

• Website

positief; spreker sluit goed aan bij publiek.

zie voorgaand

• Website

Prima service en goed meegedacht met ons event

In de bewogen Corona tijd hebben wij ons event in 5 weken volledig omgezet van fysiek naar online. Despreker.nl werkte hier erg fijn in mee en deed hun best om zo snel mogelijk te reageren. Erg fijn dus! Het engels van de spreker was een beetje beneden verwachting, dus goed om op te letten.

• Website

FIjne communicatie en altijd meedenkend!

Er wordt altijd snel gereageerd.

Bevlogen en deskundig!

Rosanne weet waar ze over praat en kan dat op een heldere en bevlogen manier overbrengen. Haar presentatie gaf stof tot nadenken en dat was de bedoeling.

• Communicatie N.v.t.

Snelle reacties en erg meedenkend

We waren op korte termijn opzoek naar een geschikte spreker. Ze hebben ons heel snel en goed geholpen. Ad Bastiaanse was ook nog eens een schot in de roos. Groot succes!

• Website

Unieke inkijk in het vak en veel raakvlakken met de business

De lezing van Allard was zeer interactief en aansprekend. De unieke inkijk in het vak en goede anekdotes maken dit een zeer aansprekend verhaal.

Een goede spreker

Rob zorgt dat de aandacht bevestigd blijft bij hem blijft.

Ben jij #futureproof?

"We zitten midden in de Industriële (R)evolutie 4.0. Verandering is de enige constante . Het is niet: is jouw bedrijf #futureproof maar ben jij #futureproof?!" Dixit Igor Beuker Wat een verrassende keynote mochten we ontvangen op het lanceringsevent van het thema 2020 van Voka Open Bedrijvendag: Digitale Transformatie. De nieuwe inzichten, trends, de persoonlijke visie van Igor zijn op z'n minst verrassend te noemen. Alleen maar lof en bewondering en goesting om er verder mee aan de slag te gaan. Graag tot een volgende keer! Cynthia Coulier Directeur Voka Open Bedrijvendag

• Website N.v.t.

De spreker 'Frank Rekers' vertelt boeiend en motiverend. We hebben goede tools ontvangen voor 'gastvrijheid'. De aanwezigen waren enthousiast. De samenwerking met 'despreker' verliep ook goed. Dank daarvoor.

• Website

Inspirerend en boeiend van begin tot eind.

Een interessante en goede masterclass met een nieuwe kijk op content marketing. De voorbeelden die Carlijn gaf van de series maakte haar verhaal duidelijk en boeiend om naar te luisteren. Erg leerzaam en leuke ideeën om nieuwe content te ontwikkelen.

Fijne en professionele hulp

Wij zijn door despreker.nl professioneel en snel te hulp gestaan toen wij op zoek waren naar een spreker van onze lezing. Annemieke stond altijd klaar om vragen te beantwoorden indien wij deze hadden. Er was duidelijke communicatie met Annemieke en alles verliep vlot.

Geweldig!

Door de begeleiding van Otto als Dagvoorzitter hebben wij onze klanten een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Prettige samenwerking

deSpreker is een erg prettige partij om mee samen te werken. Reageren snel en adequaat op aanvragen, direct met de juiste informatie over de betreffende spreker en bijbehorend tarief. Ik zou hier zó weer boeken.

fantastische presentatie

Erik Scherder heeft voor ons landelijk inkoopseminar een geweldige voordracht gehouden, waarbij hij een goede connectie maakt met het thema: innovatie. Erik heeft op een zeer toegankelijke manier uitleg gegeven over welke invloed innovatief denken heeft op je brein. Hierbij gebruikt hij een humoristische, aansprekende wijze van informatieoverdracht, waardoor de aanwezigen een leerzaam en leuk uur hebben meegemaakt. De voorbespreking met Erik sloot 100% aan bij de voordracht, dus enorm tevreden over het resultaat.

• Website N.v.t.

Very good, helped by the employees

Nice experience with arranging a speaker for the event. There was a switch with the account manager and not all agreements were transferred to the next account manager, but it turned out ok. Well-helped with a few difficult questions, and I appreciated the speedy action.

• Website

Een effectieve, humoristische en leerzame workshop

Wij hebben kort voor de workshop geschakeld met Willem. Vanaf eerste moment begreep Willem wat ons doel was voor de workshop. Willem kan zich prima inleven en speelt goed in op de situatie en de sfeer die ontstaat tijdens de workshop. Alle deelnemers bleven 4 uur lang aangehaakt, wat al een kunst is.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.