Leuke, interessante lezing, door energieke spreker

Wij kijken terug op een geslaagde lezing, goed ontvangen door t publiek. Energieke performance van Robert en mooie afwisseling van eigen ervaring, kennis, video's en foto's. Een aandachtspunt: tijdens de voorbespreking was afgestemd dat er een link zouden worden gelegd vanuit t verhaal van Robert naar het bedrijfsleven, zodat link duidelijk zou zijn tav keuze lezing. Dit is niet gebeurt of onvoldoende naar voren gekomen. Indien dat nog wat specifieker gedaan was, was de cirkel helemaal rond geweest.

• Website

Prettig samenwerken met despreker.nl!

Onze ervaring met Despreker.nl is uitstekend te noemen. Communicatie verliep prima en afsrpaken werde goed nagekomen.

• Website

Inspirerend verhaal met een hoop eye-openers

Het verhaal van Rosanne en Teun sloot goed aan bij het thema van de dag. Heel fijn om in de opening van de dag te beginnen met een kort verhaal van Rosanne, waarin ze op een energieke manier het thema vitaliteit uiteenzet. In de vervolgsessie heeft ze hier een vervolg en verdieping gegeven.

Enthousiast

Het is prettig geweest om vooraf contact met Wouter te hebben gehad. Wouter heeft hiervoor ruim de tijd genomen.

Boeiende presentatie

Interessant onderwerp, op een boeiende manier verteld en gepresenteerd. Ook een link met wat men zelf kan bijdragen aan het ouder wordende brein

Voor herhaling vatbaar

De reactiviteit van spreker.nl team is uitermate goed. En dit geldt vanaf eerste contact tot aan de nabesprekingen Daarenboven was de kwaliteit van de spreker uitstekend. Kitty’s voorbereiding was zeer goed. De juiste vragen werden behandeld en beantwoord. De inhoud van de presentatie was op maat gesneden van ons bedrijf en onze markt.

Boven de verwachting

Het contact is buitengewoon goed verlopen. regelmatig heb ik een update ontvangen van de stand van zaken. Ook is duidelijk geweest hoe het traject ging verlopen. De lezing heeft onze verwachtingen overtroffen. ook het aanwezige publiek heeft zeer enthousiast gereageerd op Femke en Paul. Eén punt van aandacht; wellicht dat de rol van Paul tijdens onze lezing iets groter had mogen zijn.

• Website

Prettige en duidelijke communicatie, reagegeren adequaat en vlot op aanvragen.

Inmiddels meerdere sprekers geboekt via depspreker.nl en iedere keer boven verwachting. Zeer inspirerend en een echte meerwaarde voor ons evenement. Contact met despreker.nl verliep vlekkeloos.

• Website

Passende sprekers gevonden bij zakelijk evenement gericht op recruiting

Goede ervaring met despreker.nl. Ze zijn helder in hun communicatie en uiteindelijk deels obv hun advies passende sprekers voor ons evenement gevonden.

• Website

Gedreven en enthousiaste spreker, die de zaal wist te pakken

De samenwerking vooraf aan het evenement verliep goed, waarbij we meermaals contact hebben gehad over de invulling van de lezing. Met zijn toegankelijke en boeiende verhaal wist hij de zaal te pakken, waarbij een grap op z'n tijd zorgde voor luchtigheid. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk en door de interactie zorgde hij voor de nodige energie. Uiteindelijk sloot zijn boodschap goed aan bij datgene wat we voor ogen hadden.

Prima spreker en dienstverlening

Erg tevreden over het contact met het bureau en de spreker.

• Website N.v.t.

Peter kan tegelijkertijd enthousiasmeren en prikkelen over digitalisering in zorg en maatschappij

Voor een publiek van vertegenwoordigers / vernieuwers vanuit zorgorganisaties vertelde Peter over de rol van verschillende opkomende technologieën en de kansen en uitdagingen die dit met zich meebrengt. Samen met Peter werd door de aanwezigen mooi de vertaalslag gemaakt van waar organisaties nu zelf eigenlijk staan (of zouden willen staan) met de inzet van technologie. De verschillende interactievormen met het publiek maken het tot een verhaal dat blijft boeien.

• Website

Inspirerende spreker die goed hielp om ons gesprek te scherpen

Kwaliteit was zeer goed. Prijs wat aan de hoge kant. Kan niet inschatten in hoeverre dat wordt veroorzaakt door de kosten van DeSpreker.nl Wel goed (zakelijk) contact met zowel DeSpreker.nl als Farid Tabarki. Farid heeft echt geleverd waar wij naar op zoek waren, vandaar de zeer goed kwaliteit.

• Website

Florian Dirkse is een inspirerende, authentieke spreker

Florian Dirkse is een inspirerende, authentieke spreker. Gedurende zijn verhaal werd hij steeds authentieker en daardoor ook steeds inspirerender. Prachtige beelden. Aandachtspunt: let op dat je niet teveel ingaat op je eigen frustraties.

• Website

Professioneel en goed in de communicatie

Door de goede samenwerking en communicatie is ons evenement vlekkeloos verlopen. Ben was ruim op tijd aanwezig, goed voorbereid en gaf een inspirerend verhaal.

• Website

Heerlijke aanvulling op het programma.

Het programma "De Verbinding" dat Joep en Rob hebben gedaan met onze personeelsleden (ca.350 mensen) was een prachtige aanvulling op het thema van onze studiedag. De combinatie van humor met "verbindende" vragen/activiteiten was een voltreffer.

Boeiend en inspirerend

Ruim 500 collega's uit het onderwijs hebben de presentatie gevolgd. De reacties waren lovend.

• Website N.v.t.

Vlotte afhandeling en prettige communicatie

Er wordt goed meegedacht over mogelijkheden sprekers. Prettige communicatie en ook zeer vlotte afhandeling. Duidelijk en to the point.

• Website

Met zijn inspirende en indrukwekkende verhaal heeft Niels van Buren een bijzondere afsluiting van onze MS scholingsdagen verzorgd. Niels is een bijzonder voorbeeld van een ziekte met 1000-gezichten.

• Website N.v.t.

Het verhaal sloot mooi aan bij de doelgroep en het thema van de dag

Vond Walter Vermeer een energieke en goede spreker, zijn verhaal sloot goed aan bij de doelgroep en het thema van de dag. We zijn zeer tevreden en hebben goede feedback en mooie complimenten gekregen op deze dag van onze leveranciers

Echt verdiept en meegedacht

Al in het voortraject was het heel leuk schakelen met Aniek. Het onderwerp van onze bijeenkomst sloot goed aan op haar expertisegebieden en dat resulteerde in een erg goed ontvangen presentatie. De deelnemers van ons evenement en wij als organisatie waren allemaal zeer te spreken over haar input. Ik kan dan ook niet anders dan Aniek van harte aanbevelen voor iedere organisatie die op zoek is naar een presentatie met diepgang.

Prima aanbod

Na een wat moeizame start, waarschijnlijk omdat beoogde sprekers niet goed bereikbaar waren, uiteindelijk een mooie boeking kunnen maken. Communicatie verliep uiteindelijk prima, mooi tijdig voorgesprek gearrangeerd wat resulteerde in een fantastische lezing die goed aansloot bij doelgroep en thema.

• Website

Goed ingespeeld op de groep en de worshops

Goed ingespeeld op de groep en de workshops die gegeven werden.

Heel plezierig.

Goed contact. Correcte afhandeling. Flexibel. Met een goed resultaat.

• Website

Bijdrage was erg leuk met een hoop energie en werd zeer gewaardeerd door onze gasten

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.