De kers op de taart!

Hilda was gastspreker op de duurzaamheidsmiddag Rijkswaterstaat Midden-Nederland. Ze heeft op een duidelijke en inspirerende manier aangegeven waarom duurzaamheid zo belangrijk is en nodigde de mensen van Rijkswaterstaat uit met lef de kansen te creëren te grijpen. In de aanloop naar deze dag dacht Hilda mee over hoe haar bijdrage in het doel van de duurzaamheidsmiddag paste. Daardoor fungeerde haar verhaal als kapstok, waaraan we de andere elementen van ons evenement konden ophangen. Ze wist de link tussen haar verhaal en de werkzaamheden (in het bijzonder het assetmanagement) van Rijkswaterstaat goed te leggen, waardoor het publiek merkbaar geïnteresseerd en geïnspireerd werd. Door Hilda’s fijne manier van spreken weet ze mensen te raken en tot nadenken te zetten. Haar verhaal is helder, inspirerend en motiverend. Kortom: een aanrader om te boeken! Duurzaamheidsteam Rijkswaterstaat Midden-Nederland

• Website

Super sessie geregeld door een top bedrijf!

Voor een intern event van Sendcloud was ik op zoek naar een passende 'spreker/entertainer', die wat luchtigheid in de presentaties kon brengen. Spreker.nl is meteen aan de slag gegaan en zijn met verschillende voorstellen gekomen, op zoek naar de beste match voor ons event. Uiteindelijk kwamen we uit bij Wilko Terwijn die een super leuke act heeft gecreëerd dat erg goed bij ons bedrijf pasten! Oftewel, een fijne ervaring gehad met Spreker.nl en wij zullen ze zeker vaker gebruiken!

Snelle, efficiente communicatie. Snel geregeld

We hadden zelf al een spreker op het oog. Het regelen hiervan ging snel en soepel. De spreker zelf deed het ook erg goed en viel erg in de smaak bij onze medewerkers. Goed geregeld!

• Website

Een prikkelende, professionele en inspirerende bijeenkomst

De sessie van Aniek was sloot inhoudelijk zeer goed aan bij het doel van de bijeenkomst, was aantrekkelijke vorm gegeven en ingevuld, en bleef continu inspirerend door mooie en leuke voorbeelden. De voorbereiding met Aniek was goed en er is op een zeer prettige manier samengewerkt. We zijn er zeer tevreden over en zouden Aniek met veel plezier aanraden aan anderen.

Zeer goede aanbeveling

Wij hebben een aanvraag gedaan voor een spreker en werden hierin heel goed begeleid naar het vinden van de juiste spreker. Passend binnen ons bedrijf, ons doelstelling en onze visie.

• Website

Interessante sessie over het brein en hoe een mens kan veranderen

Beste Ayca, bedankt voor de interessante inspiratiesessie over het brein. Wij hebben weer een boel bijgeleerd over de werking van het brein en wat dat voor ons mensen betekent. We zijn zeker geïnspireerd geraakt en kunnen de opgedane kennis gebruiken om de training trajecten en leerreizen van DOOR® te verdiepen. Dank!

• Website

Zeer informatieve spreker en een prettige samenwerking

Om alle collega's enkele tips en handigheidjes te geven voor hoe ze om kunnen aan met stres tijdens het thuiswerken heeft Thijs een Webinar verzorgt. Thijs kon op korte termijn afspreken en was erg flexibel in het afstemmen van zijn verhaal op onze behoeftes. Naderhand hebben we veel positieve reacties ontvangen vanuit verschillende hoeken over zijn laagdrempelige verhaal, direct toepasbare tips en de manier waarop hij het, desondanks dat alles online plaatsvond, toch interactief heeft kunnen maken. Thijs was een beetje uit de tijd gelopen maar gelukkig was dit voor vele geen enkel probleem. Hiernaast prettig contact met Annemieke, onze contactpersoon. We vonden het wel jammer dat er weinig flexibiliteit en ruimte was om over de prijs te onderhandelen, dit heeft er toe geleid dat wij budgetten hebben moeten aanpassen. kortom, een goede ervaring.

• Website

Erg energieke en enthousiaste spreker!

Fijne communicatie met deSpreker.nl en een erg leuke spreker aan overgehouden die perfect aansloot bij de doelgroep!

• Website

Een gaaf, indrukwekkend en inspirerend verhaal!

Enige tijd terug hebben wij, QSN (https://www.qsn.nl/), via deSpreker.nl Florian Dirkse geboekt voor één van onze klantenevents. Helaas kon deze vanwege corona niet doorgaan. Het contact hierover en het vinden van een nieuwe datum verliep erg fijn met deSpreker.nl. Uiteindelijk heeft Florian een online lezing gegeven voor ons hele team. Dit was een inspirerende sessie. Florian vertelde vol passie over zijn verhaal, het waarmaken van je dromen en duurzaamheid en innovatie. Dit zijn onderwerpen die ons als adviesbureau ook erg aanspreken. Wij helpen bijvoorbeeld bedrijven certificeren voor de internationale standaard voor milieu, de ISO 14001 norm (https://www.qsn.nl/vakgebieden/iso-14001/). Leuk om te zien dat twee verschillende werelden toch dezelfde interesses kunnen hebben. Florian wist onze aandacht er dan ook goed bij te houden. Bedankt!

• Website

Zware kost, in makkelijke taal gebracht

Van een van onze leden; Wat een enorm leuke webinar met Dennis van der Veen, trouwens. Heel knap hoe hij de zaken wist terug te brengen tot 1 of 2 A-4tjes. Uitstekende keuze van jullie!

• Website N.v.t.

Enthousiaste presentator, weet deelnemers te boeien

Prima verhaal over het omgaan met druk en mentale weerbaarheid.

• Communicatie N.v.t.

Snelle en persoonlijke service

Snel persoonlijk contact kunnen krijgen waardoor het snel tot stand gebracht kon worden. Zonder al te veel moeite dus twee hele leuke sprekers kunnen aanbieden aan onze werknemers.

Energieke en inspirerende sessie

Voor onze leidinggevenden een inspirerende Webinar gehad over REMOTE leidinggeven. Alle deelnemers waren erg enthousiast!

• Website

Zinvolle rijke lezing die goed werd ontvangen

De luisteraars bleven geboeid tot het einde. Er was interactie in de chat. Bijna de helft van de luisteraars heeft Joke's boek besteld dus dat wil toch iets zeggen ...

• Uitvoering N.v.t.

De webinar was tof!

De webinar van Victor Lamme sloot goed aan bij onze verwachtingen en had leuke interactieve elementen.

Top geregeld

als zeer prettig ervaren, snelle communicatie

• Website

Fijn dat er wordt meegedacht om een kundige spreker te vinden voor het onderwerp.

Wij kwamen op de website terecht voor een specifieke spreker. Maar er is goed meegedacht vanuit de spreker.nl waardoor wij uiteindelijk met een andere spreker in zee zijn gegaan. Deze spreker was erg kundig op het onderwerp dat wij wilden behandelen tijdens een webinar. Prima advies dus en heldere communicatie over de gemaakte afspraken.

• Website

Vloote afhandeling van de boeking en een zeer goede presentatie van Peterdie ook goed ontvangen werd

boeking is goed en vlot verlopen. ook werd er meegedacht met de huidige Covid-19 problematiek, in geval van nood was uitstellen mogelijk. Het contact met Peter was heel goed. De voorbereiding is op een rustige en vriendelijke manier verlopen. Peter heeft de presentatie goed voorbereid en heeft ook goed geluisterd naar onze wensen en heeft aandacht gegeven aan items die specifiek zijn voor onze situatie. De presentatie wat heel goed.

Fantastische spreker

Rocky heeft afgelopen weken op 3 evenementen van ons gesproken, waarbij een aantal medewerkers afstuderen aan een intern management programma en paste helemaal in ons straatje. Rocky is een leuke, energieke meid met humor, heeft een goed, inspirerend verhaal en is prettig om mee te schakelen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

• Website

Prettig bureau om een goede spreker te vinden

Het contact en de samenwerking met de Spreker.nl is snel en flexibel. Wij wisten al snel welke spreker we wilden boeken, maar een datum vastleggen was (vanuit onze kant) lastig. Wij hebben meerdere keren de datum door moeten schuiven, maar daar hebben ze nooit moeilijk over gedaan. Prettig dat ze zo geduldig en flexibel met onze aanvraag om gegaan zijn. Soms was het handiger om rechtstreeks met de geboekte spreker zelf in contact te zijn en dan werd dat ook geregeld.

Indrukwekkend, verrassend en energiek

Mooie spreker die vol passie vertelt over innovatie, technologie en tegenslagen. Een pure spreker die contact maakt met het publiek en kan improviseren daar waar nodig. Heel inspirerend.

• Website

Een intressante workshop met veel take-aways.

Het was een korte workshop van 2 uur die vol zat met interactie en leuke anekdotes. We hebben veel geleerd en mooie punten meegekregen om aan te denken in het dagelijks leven.

• Website

Hulp en advies waar nodig

Goede begeleiding van begin tot einde. Sprekers hadden mooie inhoud - moesten enkel wennen aan de online format met Greenscreen en chat et cetera. Goede specialisten met echte mooie praktijkervaring. De opdrachtgeefster was tevreden en vond het leuk.

Een inspirerende bijeenkomst

Ondanks dat de techniek ons een beetje in de steek liet, was het een leuke bijeenkomst. Het stukje zenden/informeren werd goed afgewisseld met een stukje interactie. Toch hadden mijn collega's en ik allemaal wel een beetje hetzelfde gevoel: we vonden Rick bij de voorbespreking erg scherp en energiek en hadden daardoor wellicht hoge verwachtingen. Die werden iets minder waargemaakt op de dag zelf. Maar dit is vooral een gevoel. We hebben van een aantal collega's leuke reacties ontvangen en veel van hen hebben interesse in het boek van Rick.

• Uitvoering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

De juiste dosis energie om de Dag van de Ondernemer 2020 mee te starten

Voor de ondernemers in Gemeente Waddinxveen en Zuidplas heeft Feike met een flinke dosis energie en goed voorbeelden de Dag van de Ondernemers 2020 afgetrapt.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.