Goede samenwerking!

Veel positieve feedback gekregen vanuit het publiek, Ad heeft goed met ons meegedacht en de presentatie op ons afgestemd.

• Website

Goed contact en super leuke sessie gedaan over "het team als orkest"

Samenwerken met verschillende afdelingen en gezamenlijk een doel bereiken, hoe doe je dat nu. Joep heeft ons meegenomen in de wereld van maat en ritme van een orkest. Ver van onze confort zome, maar vanaf de eerste minuut wist Joep de aandacht te trekken. Luisten en afstemmen is in het orkest heel belangrijk, dat is heel zichtbaar. Maar dat het in een team minstens zo belangrijk is, is minder zichtbaar. Met het team hebben we muziek gemaakt en keer op keer wist Joep de link te leggen naar het samenwerken. Hij heeft ons op een luchtige manier laten zien wat er gebeurt als je niet afstemt, als er niemand de leiding neemt en wat je kan doen als je even de maat kwijt bent. De sessie was leerzaam, maar vooral ook heel leuk.

prettig contact,enthousiast, snelle reacties

ervaren deskundig team

• Website

Aanrader, maar organisatie kan beter.

Feike is een zeer enthouisaste en energieke spreker, die snel de vinger op de zere plek legt en de deelnemers aanzet tot nadenken. Het - rechtstreekse - contact met Feike vooraafgaand aan de sessie, was er prettig. Dat zou ik iedereen aanraden. Het contact met het sprekersbureau zou wat ons betreft beter kunnen.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer flexibel, behulpzaam en meedenkend.

• Website

Goede spreker, goed geregeld, snelle response.

De samenwerking met het bureau was vlot en accuraat. Daarnaast was er snel persoonlijk contact met de spreker, hetgeen heel prettig is. De spreker was zeer boeiend en inspirerend. Goede spreker, weet uitstekend contact te maken met het publiek en speelt goed in op de situatie van de organisatie.

• Uitvoering N.v.t.

Leveren wat ze beloven!

Prettige samenwerking met Kirby en Arjen. De gemaakte afspraken werden correct nagekomen.

Zeer relevante en enthousiaste lezing door Thijs Launspach

We, als ik spreek namens de EY Masterclass commissie 2019, hebben de lezing van Thijs Launspach (over stress, stress-symptomen en tips voor het vermindern van stress) als erg positief ervaren. De topics waren erg goed toegespits op de aanwezigen en door de zaal te voorzien van kleine opdrachten tussendoor, werd iedere aanwezige op natuurlijke wijze actief betrokken bij het verhaal. De spreker had scherpe verwijzingen naar eerder die dag aan bod gekomen onderwerpen en sprekers, en had daarnaast vele raakvlakken met de day-to-day issues van de aanwezigen. Ondanks de wat beperktere tijd, is de beschikbare tijd goed ingevuld.

Goed contact en begeleiding

Plezierige en snelle afspraken kunnen maken. Ook fijn dat De Spreker van te voren nog een paar vinger aan de pols houdt om na te gaan of het contact met de spreker goed tot stand is gekomen en of alles in orde is.

• Website

Goede organisatie die meedenkt, flexibel is (ook de spreker) en adviserend.

Zie hierboven

Goede service en prettig contact met Anneke

Goede service en prettig contact met Anneke

In Beweging

Vlotte afhandeling. Prima contact met ons

• Website

Aansprekend verhaal, goede aanvulling op de dag!

Het verhaal van Florian paste goed binnen ons programma. Het gaf inderdaad de wake-up call en de bredere kijk die we zochten. De voorbereidingen verliepen ook goed.

• Website N.v.t.

Erg tevreden met de spreker

Erg leuke en interessante lezing gehad van Rolf. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking.

• Website

We zijn zeer tevreden over de samenwerking met spreker.nl.

De lezing van George van Houtem was top! We hebben zeer veel positieve reacties ontvangen van de bezoekers. De zaal zat helemaal vol en zijn verhaal was interessant, precies passend bij onze doelgroep en dynamisch. Bovendien was het voorgesprek prettig en leuk. Kortom, we zouden George van Houtem zo aanraden en graag nog eens met hem samenwerken.

• Website

Prettig contact via e-mail en telefoon

Prettig contact via e-mail en telefoon, voorafgaand een gesprek om de workshop af te stemmen op de groep.

• Website

Een boeiende, vlotte spreker met een interessante blik op de toekomst!

Peter van der Wel heeft ons publiek, recreatieondernemers in Nederland, op het 50-jarig bestaan van RECRON, geboeid met zijn doorkijkje naar 2030. Hoe ziet de wereld er dan uit, wat betekent dat voor ons persoonlijk maar ook voor de recreatieve en toeristische branche. De samenwerking met despreker.nl was prima.

• Website

Prettig en regelmatig contact, goed geregeld!

Prettig en regelmatig contact, goed geregeld!

• Website

Creatieve en actieve middag met een boodschap

Ad is een creatief persoon welke alle mensen actief mee krijgt in zijn verhaal. Zet mensen aan het denken wat we nu werkelijk doen, mensen blijven nieuwsgierig naar de uit eindelijke oplossingen.

• Website

Interactieve leuke presentatie, qua inhoud iets meer verwacht

Alles was goed geregeld en gecommuniceerd. Qua inhoud iets meer diepgang verwacht. Ik vond het jammer dat er geen ruimte meer was voor vragen. Het was een strakke planning vanwege een volgende bijeenkomst van Thijs Launspach in Haarlem. Qua prijs ook wat aan de te hoge kant om die reden.

• Website

goede relatie, levert wat het belooft

de samenwerking met "de SPREKER" en Hans is goed bevallen. snel en to the point. de presentatie van Hans zoals we mochten verwachten uit eerdere optredens en werd door het publiek goed ontvangen.

• Website

Heldere communicatie en topsprekers!

In mei 2019 is Jan van Setten bij ons komen spreken. Hij verdiepte zich van tevoren in de doelgroep wat de sessie enorm ten goede kwam. Ook over het contact met despreker.nl in het voortraject én de organisatorische en administratieve afhandeling zijn wij erg tevreden. We hebben met veel plezier gebruikgemaakt van de diensten van despreker.nl en zullen dit een ander zeker aanraden.

top spreker, echt verhaal, gebracht met overtuiging, engaging

top spreker, echt verhaal, gebracht met overtuiging, engaging

• Website N.v.t.

Prima samenwerking, contact met de spreker is gemakkelijk te leggen en ook communicatie met spreker

Heldere afspraken

Heldere afspraken Reactie vlot Goede spreker

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.

Filter op Taal