In één woord : GEWELDIG

Toen wij jaren terug nog een caravan hadden, hadden wij onze auto ook al eens laten tonen. Via het blad kampeerauto van de NKC kwam ik ook de advertentie van DTC Tuning tegen. Afspraak gemaakt voor onze buscamper, een Adria Twin SP, en laten tunen. Hierdoor nu een buscamper die : 1 - lekkerder schakelt 2 - meer vermogen heeft. ( kan ik merken bij het inhalen van vrachtwagens ) Nu met onze getunede buscamper naar Scandinavië. Zeer tevreden over DTC Tuning. Bij het afrekenen ook nog eens 10% NKC korting. Conclusie: DTC Tuning Enkhuizen is aanbevelingswaardig.

Verrassend en geweldig!

Door de advertentie in het NKC-blad was mijn interesse gewekt. Afgaande op de uitstekende reviews had ik vandaag een afspraak voor tuning van mijn Possl Road Cruiser. Na de tuning (en uitzetten van de EGR-klep) kon ik een proefritje maken. Wat mij meteen opviel was dat optrekken in de 2e versnelling behoorlijk beter ging. Vandaag deed ie dat zelf in de 3e versnelling! Voorheen gebruikte ik vaak de eerste versnelling om bijvoorbeeld een rotonde te verlaten, want in de 2e kon ie heel moeilijk op gang komen en was ik zelfs bang voor stilvallen van de motor. Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met het rijden de komende periode, maar ik heb er gezien de ervaring van vandaag alle vertrouwen in.

Superbedrijf

Afgelopen week heb ik onze Fiat camper laten tunen door Martin van DTC Tuning . Martin is ongeveer een half uur met de camper bezig geweest en gelijk bij het wegrijden merkte ik al meer trekkracht. Ook in de bochten en bij de rotondes kon ik rustig in zijn 3e versnelling doorrijden. Het rijdt dus allemaal wat soepeler. Ook in zijn 6e versnelling, waar ik voorheen nog wel eens terug moest schakelen naar zijn 5 kon ik nog gas bijgeven en voelde ik ook dat er nog pit/trekkracht in zat. Kortom zeker een aanrader. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog eens 10 % korting omdat ik lid was van de NKC. Geweldig.

Geweldenaar met software !

Gewoon super ! Inmiddels is mijn eerste camper ( Adria ) door Martin van 130 naar 180 pk gebracht met een super koppel ! Nu is mijn nieuwe Carthago automaat 9 versnellingen door Martin van 160 naar 200 pk met super koppel getuned. (na zijn eerste 950 km ) ik merk nu veel meer kracht onderin de toeren en de automaat past zich erg makkelijk aan . Het rijdt veel comfortabeler, niet zozeer omdat ik het eerste weg wil zijn bij de stoplichten (ook al heeft hij daar geen moeite mee),maar vooral het vermogen gewoon achter de hand hebben en het hogere koppel is natuurlijk een heerlijke ervaring . Het is het geld dubbel en dwars waard. Je kunt onderwijl gezellig wachten met een bakje koffie en een praatje. Bijkomstig is ook een gunstiger brandstofverbruik, maar het gaat mij meer om het comfort van het hogere koppel . Echt een aanrader voor iedereen! Het was weer toppie Martin en je hoort het gemiddelde brandstofverbruik nog van mij. George Hansen Enkhuizen

Heel graag gedaan! Ik hoor de verbruikscijfers graag aangezien hier vragen over zijn van andere klanten. Fijne vakantie kilometers gewenst :D

Na meerdere jaren, nog steeds dikke prima.

Alweer een jaar of 4 geleden, onze Fabia 1.2 TDI laten tunen. Inmiddels iets van 150000km verder (ruim 2,5 ton op de klok nu)loopt hij nog steeds als een kogel (nou ja, voor zover een 1.2 TDI als een kogel kan lopen.). Communicatie gings destijds soepel en vriendelijk en nu dus nog steeds dik tevreden.

dank je wel voor deze mooie recensie :)

Vanmorgen de SEAT ateca 1.6 tdi Laten chippen door Martin. En kan alleen maar zeggen dat het weer top is. Wat een verschil zeg. Het is een hele Andere auto geworden rijd echt top. En wat een verschil in power. Motor loopt ook rustiger echt weer top. Dit is de derde keer dat ik bij dtc tuning kom en al mijn auto, 's die ik heb laten chippen hebben nooit problemen gehad. Dus als je een goede chiptuner zoekt ga naar dtc Enkhuizen.

dank je wel voor deze mooie recensie :)

goed advies en overleg uitstekende performance auto

Sinds 3/4 jaar na de fijn afstemming van mijn Punto Evo 1.3d ben ik zeer tevreden met de uitwerking die de verandering in motormanagement heeft gehad. Na advies van Martin (het preventief vervangen van de nokkenasketting, de auto had bijna 120.000km gereden en was 8jr oud) de auto afgesteld ter verkrijging van meer koppel voor het trekken van een trailer. (het koppel nam toe van 200 naar ongeveer 250Nm). Ook zonder trailer rijd de auto plezieriger. Hij heeft duidelijk meer trekkracht en vooral bij het inhalen heb je echt het gevoel dat er 'meer gebeurt' dan ervoor. Hierbij is het verbruikt licht toegenomen, maar alleen als je ook daadwerkelijk gebruik maat van het extra vermogen. Bij de 'gewone' rustige ritten blijft het verbruikt bij het 'oude'. Martin is heel klantvriendelijk en komt zeer bekwaam over. Als de gelegenheid zich voor doet kom ik zeker terug als klant.

UItstekende service en resultaat

OP 1-2-2020 mijn Adria Camper met Citroen 2.0 HDI motor laten tunen door DTCTuning op de locatie in Lopik (DTCLopik). Vooraf goed begeleid door Martin van DTCTuning en een uitstekende en vriendelijke service op de locatie Lopik. Goede uitleg tijdens het tuningsproces en een heerlijke kop koffie tijdens het wachten. Het resultaat is echt voelbaar. De motor reageert sneller op het gaspedaal en je voelt duidelijk meer koppel bij lagere toerentallen. Een echte aanrader.

Raketje gemaakt van mijn 159 Sportwagon TBi

Vorige week opnieuw naar Martin geweest. Deze keer met mijn 159 sportwagon TBi. Als we de cijfers mogen geloven van 200pk/320Nm eventjes naar 255pk/400Nm getild en hopelijk bij normaal rijgedrag ook iets zuiniger want de TBi-tjes lusten 'm helaas iets meer dan ik had gehoopt ;-) Nu een weekje ermee gereden en het is lastig te beschrijven maar de auto rijdt soepeler/smoother, rustiger en pakt veel beter op. Vooral de verschrikkelijke 1ste versnelling/bij weg rijden is zo'n verademing nu. Daar kon ik maar slecht aan wennen. Turbodruk is van max 0,8Bar naar 1,5Bar gegaan dus ik hoop dat de turbo het een beetje gaat volhouden maar met warm rijden en na laten draaien zal het wel goed gaan. Ik rijd ook niet iedere dag als Jos Verstappen. Sinds gister ook overgestapt op 98 (E5) dus ik ben benieuwd of we, in combinatie met de tuning, ook wat zuiniger gaat rijden. Zou fijn zijn! Martin bedankt weer en we houden contact!

Helemaal top.

Vandaag naar dct gereden om te kijken of mijn mercedes getuned is. Ja dus maar met fouten. Martin heeft dit gecorriceerd. Tevens de Wastecate actuator vervangen. Hoop dat ik dit goed zeg🙄 proefrit gemaakt met Martin eerst achter het stuur. Auto rijd zoveel beter en ja zelfs zuiniger. Happy mee. Bedankt Martin. Groet Bert.

Super tevreden tuning fiesta mk6 1.6 tdci

Na eerder getuned te zijn door Rica software bij de ford dealer (waar ik niet tevreden over was ivm weinig power en een dip bij 2800 toeren) ben ik door zeer goede ervaringen door mijn zwager naar dtc in Enkhuizen gestuurd.Ik kon meteen smiddags al terecht en Martin heeft de fouten uit de Rica software gehaald en gechipt volgens DTC.Wat een verschil zeg de fiesta rijdt nu super en alle klachten zijn verdwenen.Nogmaals hartstikke bedankt Martin en ga zo door met je kennis en liefde voor het vak. Groet Alex.

Dank je wel Alex, veel plezier met de auto en laat nog even weten wat het verbruik doet Mvg Martin

Geweldig resultaat!!

Beste lezers ... Heb mijn BMW 1 serie gebracht met 102 pk en laten chippen naar 220 pk , veel vermogen erbij en dat rijd een stuk beter , zit nu rond de 5.5 sec op de 100 km per uur !!! Mijn BMW is afgeleverd door een dealer ( zal de naam niet noemen) maar de klep van de turbo was kapot en de lucht toevoer slang van de turbo was ook gescheurd, dit was echter niet gezien bij de dealer. Gelukkig zag dtc tunning dit wel, klep gelijk gemaakt voor een leuke prijs en slang was niet op voorraad maar wel fijn dat ik het wist !! Rijd nu 5 weken met de BMW en kan echt mee komen met de grote jongens!! Kortom een aanrader !!

Hoi Ruben, Dank je wel voor deze mooie beoordeling, wij helpen graag. Je zult merken dat de auto ook zuiniger is bij rustig rij gedrag. Veel plezier!!

Echt niet te geloven!

Op aanraden van mijn dealer op de website van DTC Tuning terecht gekomen en meteen een afspraak gemaakt. Vriendelijk onthaald door Martin met koffie en daarna ging hij deskundig aan de gang. Het resultaat is ronduit verbluffend, alsof ik een totaal ander auto rijd. Mijn auto rijdt even soepel als voorheen maar als ik het gaspendaal indruk gaat hij serieus vooruit met het gevoel dat je nog zat over hebt. Martin bedankt!

Goede service en haalt het beste uit de auto

2.0 tdi Skoda Octavia laten chiptunen Heeft de auto goed afgesteld en rijd top Wat een pit in de motor Martin je hebt weer goed werk geleverd Ga zo door 💪👌👍

BMW 318d bj 2013 laten chiptunen. Uit Friesland in contact gekomen met Martin terwijl hier ook wel goede tuners zijn, had er meteen een goed gevoel bij. Prettig contact en straalde deskundigheid uit. BMW had 136pk nu 190pk en 320Nm nu 400Nm. Trekt nu echt goed door en heeft onderin veel meer. Klaar terwijl je wacht, ik raad hem zeker aan.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Na wat mail verkeer met de nodig uitleg van Martin, kon ik komen op het moment dat mij het beste uitkwam. Daar aangekomen eerst even een bakkie en een praatje. Daarna ging Martin zijn Magic doen en Magic werdt het. Ongelooflijk. Koppel en pk's zijn gewoon met 30% gestegen in mijn Ford met een 2.0 ecoboost motor... En wss nog zuiniger ook als je normaal rijdt. Nou alsof dat nog gaat lukken hahaha! Martin je bent een topper en ik wens je goede zaken toe! Gr.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Kia optima laten chippen, snelle service en een top resultaat. Aanrader!

• Kwaliteit

vandaag geweest met bmw x3 2.0i xdrive begin van de middag gebeld en eind van de middag kon ik al langs komen.Martin weet wat hij doet en na een uurtje was hij al klaar. auto rijdt echt stukken beter en is lekker snel. top gedaan martin!!!

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Al weer even geleden mijn Renault Trafic laten chippen bij DTC Tuning, dat resultaat was al top. Maar na aanschaf van een Vito 114 CDI wederom naar Martin gegaan, dit resultaat is echt verbluffend. Standaard een 135pk's, maar na het chippen een vlotte 200 pk's. Koppel gaat dan van 330 Nm maar een lekkere 460 Nm. Alsof je met een compleet andere auto naar huis rijdt. De automaat vind deze upgrade ook lekker heb ik het idee, hij schakelt soepeler en vlotter. Dit zou ik iedereen aan raden!

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Wij hebben onze camper (Concorde Charisma) met een Iveco chassis door DTC Tuning opnieuw laten voorzien van een getunde software. Met als gevolg dat we nu in een camper rijden die veel beter schakelt en veel meer vermogen heeft. Alle lof voor Martin v.d.Sluis voor zijn deskundigheid en de correcte manier van communiceren. Aart en Stella van Amersfoort

• Service N.v.t.
  • Ik heb het volgende laten chiptunen: Truck

20 september mijn Golf 6 Variant 1.6tdi laten tunen. Net ontvangst met de nodige koffie en enig uitleg over wat komen ging. Wagen pakt veel lekkerder op en gaat heerlijk door in de hogere toeren. Motor vermogen is nu 147pk en dit was standaard 105pk. Helaas gooide de DPF (roetfilter) roet in de run, maar het resultaat is meer dan prima te noemen.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Goede kennis van zaken bij het tunen van mijn Ford Mondeo 1.6DCI. Een test op de rollerbank meer of minder maakt niet uit, het moet goed en het komt goed. Wat een rijkelijk verschil van voor en na. Super gedaan Martin, dank je wel voor je toegepaste kunde.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Ik heb me Mazda 3(skyactiv 120pk) onder handen laten nemen door Martin na de 1e run orginele vermogen werden we al helemaal benieuwd wat het eind resultaat zou worden van 142pk orgineel! 2de run na de aanpassingen 170pk(had toch wel ietsjes meer verwacht na run1) een merkbaar verschil is het zeker weten , hij rijd nu heerlijk veel soepeler en fijner echt een aanrader precies wat hoort bij zo'n Mazda skyactiv-g !

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Heb net me derde auto laten doen. En ben weer super tevreden. Wat een verschil. Hij rijd en schakelt echt stuk beter. En wat een powe. Martin is een vakman en hij weet precies bij elke auto wat het beste is. Echt een aanrader . Top Martin.

• Ik heb het volgende laten chiptunen: Auto

Beste DTC, Martin, ik ben getipt door een collega, en hij had gelijk. Ongeveer een maand geleden heb ik mijn Passat 2.0tfsi laten chippen (265pk/380Nm). Wat is de auto veranderd, wat een ongelooflijke upgrade voor de motor. De auto rijdt perfect en elke versnelling is een feestje. Martin bedankt!!

Over DTCTuning

DTCTuning is een bedrijf gespecialiseerd in software oplossingen voor computergestuurde motoren. Denk hierbij aan auto's, vrachtwagens, landbouwvoertuigen maar ook boten. In veruit de meeste gevallen gaat om een verbetering van de motorische prestaties en het brandstofverbruik. Soms gaat het om verandering van de egr of dpf werking. Wij zijn altijd blij met uw input omtrent uw ervaringen met onze software producten. Lees de recensies gerust door en laat zelf ook een recensie achter, zodat een ander ook een goed beeld van ons bedrijf kan krijgen.