prima service / prima kwaliteit

Prettige gesprekken gehad met de eigenaresse in de voorbereidende fase, glaszetters werken erg netjes en zijn zeer correct te werk gegaan en hebben mooi werk afgeleverd.

Betrouwbaar en kwalitatief vakwerk

Absoluut aan te bevelen bij plaatsing en vervanging van ramen. Snel, klantgericht en vriendelijk van begin tot eind. Erg tevreden met het geleverde werk door Vrolijk Glasservice!

goede service.

betrouwbaar, keurig personeel

Goede en duidelijke service

Goed advies ontvangen en een duidelijke offerte. Afspraak plannen ging soepel en snel. Medewerker was kundig en ervaren. Er was een meetfout gemaakt, er werd snel een vervangende ruit geplanned. Voor subsidie aanvraag was een meldcode nodig, na even vragen is de factuur op verzoek aangepast zodat de meldcode erop stond. Tip: vertel de mensen dat je een actiefoto nodig hebt voor de subsidie aanvraag.

Op zich goede ervaring

Kleine omissie: ongemerkt schade aan de voordeur door vervoer van de ramen

Vriendelijk personeel. Nette afwerking.

Fantastische service!

Fantastische service!

Uitermate goede en beleefde service met uitstekende kwaliteit

Volledig in overeenstemming met de offerte en de werkzaamheden worden proffesioneel uitgevoerd.

super service vandaag besteld morgen klaar

super

Klant vriendelijk aan de telefoon.

Mijn ervaring met de firma Vrolijk is positief. Klant vriendelijk en houden zich aan de levering afspraak. Vriendelijk personeel, die het werk netjes uitvoeren.

Perfect! Prachtig werk afgeleverd!

Prettig en vriendelijk

Prettige mensen, vriendelijk en professioneel

Snel en goed

Afspraken maken ging vakkundig en werd top afgehandeld. We waren voor inmeten en de uiteindelijk plaatsing snel aan de beurt. Niet goedkoop maar zeker kwaliteit dus uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

zeer professioneel en vriendelijk

Ik kreeg snel een offerte en een duidelijke verwachting van wanneer de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Het raam is professioneel vervangen. Zeer vriendelijke werknemers en alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Goede service en duidelijke communicatie

We zijn goed geholpen met de nieuwe beglazing. Duidelijke communicatie en onze extra vragen werden goed beantwoord. Afhandeling verliep soepel.

Vriendelijke service

Ruit netjes en snel vervangen.

Makkelijk te bereiken Snelle reactie /offerte Prima werk

Keurig werk!

Superfijn contact. Reageren snel en ook de offerte wordt binnen de afgesproken tijd gemaild. Nette medewerkers die duidelijk ervaren zijn. Helaas was er door een fout 1 ruit niet geleverd maar dit werd keurig en snel opgelost. Al met al een absolute aanrader!

Leveren keuring werk , komen afspraken na

Prima vakwerk, zowel het inmeten als plaatsen.

Alles is conform de offerte geleverd en geplaatst. Correcte communicatie. Afspraak is afspraak. Ook een aanbetaling was niet nodig (hoewel ik dat best had willen doen).

Uitstekende service.

Snel telefonisch contact en snel ter plaatse om de situatie in te schatten en met de oplossing te komen. Heldere communicatie.

Perfect geregeld.

Kreeg offerte deze correct nagekomen, en zeer snel alles afgehandeld.

Perfect en kundige medewerkers, keurig geplaatst raam ,schoon werk !,,

Perfect werk ,als het weer nodig is ,zal ik weer firma Vrolijk raadplegen,!

Blij met mijn dubbel glas!

Het hele proces van aanvragen van een offerte tot de plaatsing van de dubbele ruiten verliep plezierig en efficiƫnt. Geen lange wachttijd voor het karwei kon worden gedaan. En de plaatsing verliep vlot en netjes.

Ruit netjes en snel vervangen

Prettig contact en de vervanging van het glas was snel geregeld.