zeer goed

eerste contact was goed , voldoende uitleg. Levering prima een advies voor jullie maak een korte beschrijving van hoe de carbuurmeting concreet en concreet uit te voeren en steek deze erbij.

Prima bedrijf

Snelle service en komen de afspraken na. Eindrapportage volgde vrij snel na de uitgevoerde metingen.

Flexibel, snel en professioneel

Ze konden dezelfde dag nog apparatuur plaatsen voor het drogen van een cementdekvloer. Goed advies en flexibel in het maken van afspraken. De vloer was op tijd droog dankzij de Droogspecialist.

Goede sercive

Goede communicatie, probleem van de natte vloer is opgelost. Alle beloftes zijn nagekomen. Prijs lag een fractie lager dan de concurrentie

professioneel

Hadden een droger nodig en binnen een uurtje geregeld

Geweldige service

Uitstekende service. Juiste apparatuur meegekregen. Factuur netjes na gebruik pas ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Snel bezorgd en goed meegedacht.

Lekkage op zolder, via Google bij De Droogspecialist uitgekomen. Site zag er goed uit dus gebeld voor advies. Een paar uur later stonden ze al op de stoep met de benodigde apparatuur. 2 weken later was alles droog en weer opgehaald. Top service!

• Betrouwbaarheid

Erg goed meegedacht om probleem op te lossen - daarnaast prima apparatuur

Er is eerst echt meegedacht om het probleem te begrijpen en een oplossing te vinden. Pas daarna werd droogapparatuur ingezet. Ook was er mogelijkheid om werk zelf uit te voeren zodat kosten gedrukt werden. Fijn!

Tevreden

De medewerker kwam snel na de waterschade. Hij is beleefd en is meerdere keren komen kijken.

Ontspannen

• Betrouwbaarheid

Prima snelle reactie en goede uitleg. Voor herhaling vatbaar.

Zeer klantvriendelijk enmeedenkt

Ze hebben mij prima geholpen. Zeer klantvriendelijk

Super geholpen!

De juiste spullen gekregen om het probleem op te lossen. Alle afspraken nagekomen en alles op tijd geleverd en weer opgehaald.

Zeer professioneel en vriendelijk

Vincent heeft mij ontzettend goed geholpen bij een heel vervelende lekkage. Zijn vakkennis in combinatie met vriendelijkheid heb ik als zeer prettig ervaren. DANK!

• Betrouwbaarheid

Deskundige werknemers en goed resultaat.

Zie boven maar communicatief zou er iets verbetert kunnen worden.

Professionele partij

Erg blij met de hulp van Vincent en team. Communicatie was vlot en duidelijk, het droogproces was makkelijk uit te voeren en succesvol, en al met al een degelijke prijs. Aanrader dus!

• Betrouwbaarheid

Heel helder en addequate en vriendelijke benadering van het probleem dat ik had

Ik heb de afgelopen jaren een vochtprobleem in mijn kelderbak te amsterdam gehad en Joost en Vincent zijn hele kundige en vriendelijke mensen die hun werk en hun klanten serieus nemen. Ik zou ze eenieder willen aanraden.

heel fijn

Fijn dat dat bedrijf er is. Ik werd heel rustig en kalm geholpen aan de telefoon en dat maakte mij ook weer rustig.

• Betrouwbaarheid

super bedrijf met de juiste oplossingen

goede ervaring gehad , een bedrijf die meedenkt met de uitdagingen die zich in een onderneming kunnen voordoen.

• Betrouwbaarheid

Na langdurige vochtproblemen en eigen onderzoek De Droogspecialist gevonden. Top bedrijf!

Na zelf al ruim een jaar allerlei onderzoek te doen naar vochtproblemen in de woning was het moment daar om eerdere microgolf vochtmetingen door derden nog maar eens over te doen, omdat ik aan hun expertise twijfel. De Droogspecialist heeft mij prima geholpen met apparatuur, waarmee ik een halve dag op mijn knieën het huis door kroop. Deskundige en vriendelijke club mensen. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Goed materiaal een advies

Slechte ervaring

Ik herken mijzelf volledig in de review van een klant hieronder. Wij zijn zo stom geweest om geen afspraken zwart op wit, dus per mail, te zetten maar enkel telefonisch te goed van vertrouwen te zijn en dus de afspraken mondeling te hebben gemaakt. Het uiteindelijke factuur bevatte allemaal kosten die niet afgesproken waren en die niet klopten. Dit duidelijk op de mail gezet, per onderdeel toegelicht wat wel en niet klopte. We ontvingen hierna alleen een minimale creditfactuur wat niet eens in de buurt kwam van de kosten die teveel gerekend waren, zonder ook maar enige toelichting in de mail. Er stond verder niets gecommuniceerd. Alleen een toegevoegde bijlage. Nul reactie dus. Telefonisch contact gezocht, uiteindelijk toch nog gelukt iemand te bereiken maar de communicatie verliep totaal onmogelijk en onduidelijk. Puntje bij paaltje zitten we nu nog met een te hoog factuur wat niet klopt. Ik raad de Droogspecialist dus ook totaal niet aan. Jammer.

• Betrouwbaarheid

Beste mevrouw Mulder, We zouden graag een oplossing bieden, maar op onze mail met verzoek om meer informatie hebben we tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Joost Rozestraten

Positief, snelle reactie en goede service.

Positief, snelle reactie en goede service.

• Betrouwbaarheid

Bedrijf dat snel, gedegen en netjes communiceert en levert.

Inmiddels al vele jaren een prima relatie. Ze leveren de dienst die wordt gevraagd : snel en goed. Tevens fijne communicatie.

• Betrouwbaarheid

Prima, zeer klantvriendelijk. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen !

Klantvriendelijk, behulpzaam en adviserend

Over De Droogspecialist

Droogspecialist biedt voor zowel zakelijke als voor particuliere klanten droogtechniek oplossingen met betrekking tot droging, verwarming, ventilatie,en vochtmetingen. Droogspecialist verzorgt tevens de plaatsing van de apparatuur en controleert het gehele droogproces.