goed advies en snelle uitvoering

Prettig en zeer snel geholpen.

Top Advies!

Deze mensen hebben duidelijk verstand van zaken. Een echte aanrader. We zijn goed geholpen en duidelijk advies. Bedankt!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super bedrijf

Onze vloer was niet droog . Dus grote paniek. De pvc legger zou komen . De droogspecialist gebeld en ze hebben meteen 4 ventilatoren en 3 condensatiedrogers geplaatst. 2 dagen later vloer droog . De pvc vloer is gelegd. Echt heel fijn .

Heel goed bedrijf.

Prima bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op vragen, die je stelt, wordt meegedacht en wordt er goed advies gegeven. Droger met toebehoren kan thuis bezorgd worden maar kun je ook zelf halen op het bedrijf. Dit scheelt bezorgkosten. Kreeg een goede droger met toebehoren, slang, mee naar huis om te gebruiken. De droger deed het fantastisch. Ik beveel dit bedrijf aan als je droger/bouwdroger nodig hebt.

zeer goed

eerste contact was goed , voldoende uitleg. Levering prima een advies voor jullie maak een korte beschrijving van hoe de carbuurmeting concreet en concreet uit te voeren en steek deze erbij.

Prima bedrijf

Snelle service en komen de afspraken na. Eindrapportage volgde vrij snel na de uitgevoerde metingen.

Flexibel, snel en professioneel

Ze konden dezelfde dag nog apparatuur plaatsen voor het drogen van een cementdekvloer. Goed advies en flexibel in het maken van afspraken. De vloer was op tijd droog dankzij de Droogspecialist.

Goede sercive

Goede communicatie, probleem van de natte vloer is opgelost. Alle beloftes zijn nagekomen. Prijs lag een fractie lager dan de concurrentie

professioneel

Hadden een droger nodig en binnen een uurtje geregeld

Geweldige service

Uitstekende service. Juiste apparatuur meegekregen. Factuur netjes na gebruik pas ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Snel bezorgd en goed meegedacht.

Lekkage op zolder, via Google bij De Droogspecialist uitgekomen. Site zag er goed uit dus gebeld voor advies. Een paar uur later stonden ze al op de stoep met de benodigde apparatuur. 2 weken later was alles droog en weer opgehaald. Top service!

• Betrouwbaarheid

Erg goed meegedacht om probleem op te lossen - daarnaast prima apparatuur

Er is eerst echt meegedacht om het probleem te begrijpen en een oplossing te vinden. Pas daarna werd droogapparatuur ingezet. Ook was er mogelijkheid om werk zelf uit te voeren zodat kosten gedrukt werden. Fijn!

Tevreden

De medewerker kwam snel na de waterschade. Hij is beleefd en is meerdere keren komen kijken.

Ontspannen

• Betrouwbaarheid

Prima snelle reactie en goede uitleg. Voor herhaling vatbaar.

Zeer klantvriendelijk enmeedenkt

Ze hebben mij prima geholpen. Zeer klantvriendelijk

Super geholpen!

De juiste spullen gekregen om het probleem op te lossen. Alle afspraken nagekomen en alles op tijd geleverd en weer opgehaald.

Zeer professioneel en vriendelijk

Vincent heeft mij ontzettend goed geholpen bij een heel vervelende lekkage. Zijn vakkennis in combinatie met vriendelijkheid heb ik als zeer prettig ervaren. DANK!

• Betrouwbaarheid

Deskundige werknemers en goed resultaat.

Zie boven maar communicatief zou er iets verbetert kunnen worden.

Professionele partij

Erg blij met de hulp van Vincent en team. Communicatie was vlot en duidelijk, het droogproces was makkelijk uit te voeren en succesvol, en al met al een degelijke prijs. Aanrader dus!

• Betrouwbaarheid

Heel helder en addequate en vriendelijke benadering van het probleem dat ik had

Ik heb de afgelopen jaren een vochtprobleem in mijn kelderbak te amsterdam gehad en Joost en Vincent zijn hele kundige en vriendelijke mensen die hun werk en hun klanten serieus nemen. Ik zou ze eenieder willen aanraden.

heel fijn

Fijn dat dat bedrijf er is. Ik werd heel rustig en kalm geholpen aan de telefoon en dat maakte mij ook weer rustig.

• Betrouwbaarheid

super bedrijf met de juiste oplossingen

goede ervaring gehad , een bedrijf die meedenkt met de uitdagingen die zich in een onderneming kunnen voordoen.

• Betrouwbaarheid

Na langdurige vochtproblemen en eigen onderzoek De Droogspecialist gevonden. Top bedrijf!

Na zelf al ruim een jaar allerlei onderzoek te doen naar vochtproblemen in de woning was het moment daar om eerdere microgolf vochtmetingen door derden nog maar eens over te doen, omdat ik aan hun expertise twijfel. De Droogspecialist heeft mij prima geholpen met apparatuur, waarmee ik een halve dag op mijn knieën het huis door kroop. Deskundige en vriendelijke club mensen. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Goed materiaal een advies

Over De Droogspecialist

Droogspecialist biedt voor zowel zakelijke als voor particuliere klanten droogtechniek oplossingen met betrekking tot droging, verwarming, ventilatie,en vochtmetingen. Droogspecialist verzorgt tevens de plaatsing van de apparatuur en controleert het gehele droogproces.