Goed overleg en top meedenken met oplossingen.

Ik kwam bij Jerry terecht via aanbeveling door een architect. Jerry had niet veel tijd maar heeft mij er toch tussenin gepland. Heel gedetailleerd werk, goed overleg en zeer realistische uitleg van de te verwachten gang van zaken.

snel en kundig

Prettige samenwerking en snel resultaat!

Jerry is een pro. Super blij met het resultaat

Jerry denkt lekker mee en heeft verstand van zaken.

meedenkend, oplossingsgericht en kennis van zaken

Zeer prettige ervaring mat Jerry Zomer. Goed te bereiken en hij houdt zich aan de gedane afspraken.

Jerry heeft me erg fijn geholpen bij het bedenken en tekenen van mijn uitbouw. Ook heeft hij mijn vergunningstraject bij de Gemeente Amsterdam begeleidt. Dit heeft gigantisch lang geduurd, meer dan een half jaar, maar Jerry is nooit zijn geduld verloren en heeft me tot het eind met raad en daad bijgestaan. Ik kan hem iedereen aanraden. Dank!

• Meedenken

Jerry Zomer heeft mij geholpen met diverse tekeningen voor mijn nieuwe woning en tevens Rijksmonument. Naast duidelijke communicatie werd er professioneel meegedacht en was het kantoor ten alle tijden goed bereikbaar. Ik durf zelfs te zeggen dat ik dankzij zijn hulp en tussenkomst de vergunningsprocedure als 'soepel' heb ervaren.

• Meedenken

Als u iemand zoekt die denkt in oplossingen en samen met u zoekt Om zoveel mogelijk wensen te realiseren dan is Jerry hierin zeer goed geslaagd! Alles zou een 10 scoren als jerry nog iets meer deskundigheid zou hebben tav constructie mogelijkheden dit scheelt in het verdere proces (maar ik begrijp ieder zijn vak) des al niet te min een super mooi ontwerp waar we erg blij mee zijn.

• Meedenken

professioneel, toegankelijk, service gericht en enthousiast. kortom Jerry komt goed over en ik zal hem zeker aanbevelen

• Meedenken

Fijne persoon om mee te werken, vriendelijke,vakkundig en snel. Kortom: zeker aan te raden!

• Meedenken

Nette tarieven, deskundig, creatief en makkelijk in de communicatie. Aandader

• Meedenken

Jerry heeft mij uitstekend geholpen. Vooral het meedenken en adviseren vond ik erg fijn. Fijn contact en ook erg fijn dat ik werd uitgenodigd op zijn werkplek om samen kleine aanpassingen te kunnen doorvoeren. Kortom: Zeker aan te raden!

• Meedenken

Super geholpen binnen een kort tijdsbestek rondom een aanbouw en vergunningverzoek bij de gemeente. Jerry pakt alles op met vertrouwen.

• Meedenken

Wegens een gemeentelijke aanschrijving heeft Jerry op zeer korte termijn voor ons twee complexe panden in Amsterdam naar volle tevredenheid ingetekend.

• Meedenken

Fijne jongen om mee samen te werken. Denkt uitstekend mee op vlakken waar je zelf nog niet bij stilgestaan kan hebben.

snel, vriendelijk, vakkundig!

• Meedenken

Via een goede kennissen kwamen wij bij Jerry terecht. Hij heeft ons goed begeleid van A tot Z. Als wij vragen hadden kregen wij een goede feedback.

• Meedenken

Gewoon goed! Mooi ontwerp, snel klaar, nette prijs. We moesten helaas wel aan de centen denken, dus moesten veel mooie details laten voor wat het was. Tekening moest daardoor een paar keer versoberd worden, maar dat lag dus aan ons budget.

• Meedenken

Het is fijn sparren met Jerry, altijd bereikbaar en met goede ideeën.

• Meedenken

Vanwege serieuze tijdsdruk, belangrijk dat alles snel was geregeld. En dat was. Tekeningen waren van uitstekende kwaliteit. Ook mede dankzij snel handelen van gemeente de vergunning binnen 4 weken geregeld. Zeer vriendelijk en verstand van zaken. Dank Jerry!

• Meedenken

Jerry is een prettige persoonlijkheid om mee samen te werken. Hij denkt goed mee om tot oplossingen te komen.

• Meedenken

Jerry heeft ons droomhuis volledig in 3D uitgewerkt en heeft alles tot aan de werktekeningen voor de aannemer verzorgd. De aannemer geeft ons nog bijna wekelijks complimenten over deze tekeningen! Jerry heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en dat is vandaag de dag echt nodig. Je kan hem ook elke vraag stellen en als hij het antwoord niet gelijk heeft, komt ie er steeds op korte termijn op terug. Meedenken en voorstellen doen is zijn sterke kant. Ons huis is nu in aanbouw en hopelijk deelt hij de tekeningen in de portfolio. Dan zien jullie wat we bedoelen!

• Meedenken

Jerry is een vriendelijk en meedenkend persoon die goed kan schakelen in wat wij voor ogen hadden. Ook in het traject met de gemeente, wat in ons geval niet echt soepel verliep, kon hij snel doordringen tot de kern.

Komt zijn afspraak na

• Meedenken

Super fijn, last minute aktie! Echt even bellen en hij staat er meteen, denkt mee en heeft me echt alles zo uit handen genomen! Echt een aanrader!

alles top!