Positief en motiverend

Een postieve motiverende ervaring. Mijn probleem is grotendeels opgelost, en ben daar blij mee.

Vakkundig en goed geholpen

Mijn fysiotherapeut was Emmy op de locatie op de Oudegracht. Ik vind dat ze heel erg fijn werkt. Mijn rug/schouders zijn snel los gekomen en voelen nu flexibeler aan.

Je wordt erg warm ontvangen en serieus genomen. En erg professioneel behandeld. Al met al TOP

Prima geholpen, aardige therapeut

Snel aan de beurt

Mijn ervaring is goed

Kundig en nog gezellig ook.

Prima op weg geholpen door Emmy

Na een operatie voor een gebroken elleboog heeft Emmy me geholpen de elleboog weer zo goed mogelijk te kunnen gebruiken waarbij ze naast behandelingen ook veel bewegings adviezen heeft gegeven. Een verbeterpunt zou een reserveringssysteem zijn, dat heb ik gemist.

Heel tevreden

Ben zeer tevreden over de behandeling en begeleiding die heb ondervonden tijdens mijn fisiotherapie.Ook het proces waar ik in verkeerde was heel veel begrip en aandacht voor,waar soms ook heel veel emotie los kwam.Ik heb het dan ook als zeer prettig ondervonden.Mijn dank hiervoor. Groetjes : Ciska Wijmans-Koster

Zeer goede en deskundige begeleiding

Veel kennis en kunde over ons bewegingsapparaat

Veel kennis en kunde over het menselijk lichaam en dysfuncties die kunnen optreden

Kan altijd snel terecht bij de altijd vriendelijke Edine.

Edine is een heel goede fysiotherapeut.

Ik was al eerder bij haar en kom steeds terug bij haar zo nodig.

Allemaal heel goed

De vakkennis is uitstekend. De hulp is heel doelgericht en heeft altijd een goede werking. Er wordt goed ingegaan op mijn vragen. Het advies en de oefeningen zijn precies afgestemd op de klacht en hebben altijd een goede werking (als je ze elke dag doet). Dus cijfer 10 in alle punten. Alleen toveren kunnen ze niet bij de Fysiotherapie Oudegracht :-)

Goede, adviezen gekregen en deskundige behandelingen.

Bezoeken Edine zorgden ervoor dat ik, van mijn klachten ben afgeholpen door adequate behandelingen en daarbij zonodig bruikbare en helpende oefeningen meekreeg om thuis te doen.

ervaren en vriendelijk personeel

top

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Schouder en bovenbeen spier klachten. Lees: een zweepslag in mijn knie probleem Ik had 10 x eerder moeten gaan. Mijn schouder protesteerde na een sporblessure en een aanrijding waarbij ik met de fiets op een motorkap van een auto terecht kwam al jaren. Maar eerst moest mijn knie protesteren om uiteindelijk via de huisarts bij jou te komen. Emmy bedankt voor de goede zorgen. Je luistert goed en hebt het probleem met 5 x dry needling opgelost. Terwijl je behandelt heb je een gezellig er toe doende praatje. Ik sport weer vuil buiten en nu nog lekkerder. Kanoën, hardlopen, bootcamp, fietsen, snowboarden. Bedankt!

Mijn ervaring is goed

Ik ben goed geholpen door Emmy Glas, duidelijke uitleg en een terdege behandeling, ook hangt er een goede sfeer en voel ik me welkom op de accommodatie aan de oude gracht.

Binnen 3 sessie van mijn klacht af!

Emmy heeft meteen de oorsprong van mijn neck ongemak opgespoord. Met massages en oefeningen voor thuis heeft ze binnen 3 sessies mijn neck klachtenvrij gemaakt! Emmy luistert aandachtig en geeft helder uitleg, wat een fijne ervaring!

Goede en deskundige behandelingen en adviezen.

Prettige omgang en goede behandelingen en goede adviezen.

De behandeling is heel goed gedaan. De uitleg wat er aan de hand is en wat Emmy er aan gaat doen was zeer duidelijk.

Accuraat en kundig

Ik kwam bij de fysiotherapeut met een vervelende rugpijn.. Na ongeveer 8 behandelingen waarin mijn rug werd gemasseerd en doelgerichte oefeningen (netjes op een A-4tje) voor thuis, ging het een stuk beter. Ook kreeg ik advies m.b.t. houding en leefstijl zodat ik in de toekomst wellicht minder snel last van mijn rug zal krijgen. Al met al nam ik als een tevreden klant afscheid.

Mijn ervaring met emmy is uitstekend

Emmy haar behandelingen zijn altijd goed.

Was heel gezellig en goed

Mijn ervaring met Emmy was geweldig zal haar nog missen

Alle behandelingen in fijn overleg.

Fijne samenwerking met Emmy! Ook fijn dat ze het aangeeft wanneer een behandeling niet (voldoende) aanslaat en er verder gekeken moet worden!!

In het begin wel, maar later niet meer.

Later werd er naar mijn gevoel had probleem wat ik heb niet meer begrepen.

Kundig

Er werd snel een diagnose gesteld en gestart met een passende behandeling