Goede intake, met duidelijke uitleg wat het behandelplan gaat worden. Behandeling is doelgericht en adequaat.

Gezellig en helpt goed!

Ik vind het altijd erg gezellig bij de fysio en de behandelingen werken altijd heel goed.

Had behoorlijk wat klachten, maar dankzij fysiotherapeute Emma ben ik nu klachtenvij en kan ik weer genieten van mijn wandelingen! Dus, goede ervaring!

Oedeem-therapie met zeer snel resultaat!

Het aanmeten van het drukvest in combinatie met de lymfe-drainage heeft ervoor gezorgd dat het herstel, fysiek en emotioneel, heel voorspoedig is gegaan. Dank aan Edine die dit mij heeft aangereikt!

Prettig en goed geholpen door Edine met goede adviezen. Kan weer een stuk pijnlozer verder: dank!

Heel goed

Goed geholpen

Goede begeleiding

Goede begeleiding na een operatie vanwege sleutelbeenbreuk gehad. Rustig opbouwen niets forceren. Herstel ging voorspoedig.

Iedereen is erg aardig en kundig

Héél veel geduld hebben en super leuke, lieve creatieve therapeute!

Ondanks mijn drukke schema en persoonlijke problemen hebben zij altijd tijd weten te maken voor mijn en mijn dochter. Ook al vergat ik de afspraken soms, alsnog bleven ze altijd vriendelijk en hebben zij mijn nooit een naar gevoel gegeven hierom. Ze hebben juist begrip getoond en deden waar ze goed in waren en dat waren de spieren van mijn dochter sterker maken en mijn nek klachten verhelpen.

deskundig en gelijkwaardig

Mijn ervaringen zijn positief. Met gelijkwaardig bedoel ik de onderlinge omgang/houding tussen fysiotherapeut en ''patient''. De hulp is deskundig. En open. Met ruimte om ook vragen te stellen over de voortgang. En bij een terugval wordt goed gereageerd. En frequenter behandeld. Kortom, ik heb goede ervaringen met fysiotherapieoudegracht. Waarbij ik door Frans behandeld wordt.

Enthousiasme en oprechte betrokkenheid.

Enthousiasme en oprechte betrokkenheid.

Uitstekend, professioneel en vriendelijk

Melvin is een bijzonder vriendelijke en professionele therapeut!

Prima.

Prettige omgeving . Vriendelijke therapeuten. Ik ben heel goed behandeld met veel beleid.klein puntje niet altijd precies op tijd voor de behandeling. Maar de behandelingen waren vakkundig.

Erg prettige sfeer en omgeving. Altijd vriendelijk en luisteren goed naar je klachten.

Top service!

Snelle reactie bij acute problemen

Frans is een expert!

Uitstekende behandeling met beoogde resultaten

Niet altijd ben van de pijn af. Maar wel hierin verlichting. Ik heb jullie al een eeuwigheid van edine tot Frans.

Uitstekend van mijn kwaal afgekomen door toedoen van de fysio

Vriendelijk en adequaat geholpen en snel van mijn "blessure" afgekomen.

De aanleiding om fysiotherapie te krijgen was niet leuk, maar Melvin heeft er echt een feestje van gemaakt. Hij weet de juiste balans te vinden tussen trainen, uitleg geven en humor gebruiken. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden in mijn omgeving.

Heel goed, ben zeer tevreden

Wordt goed geluisterd naar de klachten die ik heb, klachten worden goed behandeld, advies en thuis oefeningen zijn duidelijk

geen wachtlijst en vakkundig personeel

snel aan de beurt en niet onnodige behandelingen dus als het goed is is het goed

Vanaf dag 1 positief!

Vanaf het eerste moment is mijn ervaring positief, zowel met de receptie/administratie als met de fysiotherapeut zelf. Zowel telefonisch als per mail altijd snelle reactie en oplossing, ben erg blij dat ik bij deze praktijk terecht ben gekomen en uiteraard erg blij met de behandeling.

Prettig en professioneel.

Prettig en professioneel.

Efficiënt

Prettige behandelaars en snelle vooruitgang. Ook dankzij goede tips en oefeningen.