Altijd werken naar een oplossing voor het probleem.

Vakkundig personeel. Niet te beroerd om vieze handjes te krijgen en zelfs in de pauze doorwerkt. Maar dit alles wel voor een stevige prijs. ( Daarom vier i.p.v. vijf sterren)

Goede dienstverlening. Prima prijzen.

Na lekkage contact opgenomen. Prima geholpen.

Prettig

Mijn ervaring met de monteur van Velo v d Bij Zijn prettig kreeg een goede uitleg met waar hij mee bezig ging.

goede ervaring

snelle en duidelijke montage . goede uitleg

kundig, betrouwbaar

niks meer aan toe te voegen

Zeer correct behandeld

Goed werk geleverd

Een zekerheidje

Het bedrijf oogt betrouwbaar en professioneel. De loodgieter die kwam signaleerde nog een ander probleem (slechte afvoer) en heeft dat aangepakt. Dat verwacht je van en professional. Niet echt goedkoop.

super gemotiveerde en kundige medewerkers

uitstekend

Perfecte snelle service

Toen wij met een accuut probleem zaten, eerste verdieping onder water en op vrijdagmiddag direct op zoek waren naar een loodgieter, veel telefoontjes moeten plegen. Varieerde van de komende twee weken geen tijd tot ik zal eens kijken. Bij velo snapten ze het probleem en direct actie!!

Ben heel tevreden over het plaatsen van de CV-ketel.

De monteurs hebben het prima gedaan. Ik ben blij met de nieuwe ketel.Soms is er nog wel een harde plof te horen en moet er nog een monteur een keer langs komen om het nog iets beter af te stellen. behalve op maandag ben ik alle ochtenden wel tot 11 uur thuis. Hartelijk dank voor alle service. D.Kruithof

Het werk was goed, de communicatie verliep stroef

Meerdere keren erachteraan moeten bellen (planning, verkrijgen offerte e.d.) zelf werd er weinig contact gelegd, dit kan zeker beter. Het werk was prima en de monteur overlegde om alles naar wens te maken.

Ervaring is goed, met wat kanttekeningen

Had een vast aanspreekpunt, men kende onze vereniging niet. Dit praat erg moeilijk, later werp een medewerker zich op dat hij wel het aanspreekpunt zou zijn. Dan is er meer begrip wat de situatie is. De werkzaamheden zijn goed afgerond.

Afwachtend

Bedrijf doet alles om te helpen maar klus is nog niet geklaard, helaas 3 weken wachten. Maar het zal wel goedkomen.

Klantgericht

Komt afspraak na , denkt mee naar de klant.

Nette en snelle service

Telefonisch vol begrip te woord gestaan. Loodgieter was er binnen 45 minuten.

Het lukte de mannen om ons probleem zo goed mogelijk op te lossen

De afwateringbuizen van onze wasmachine waren niet meer opgewassen tegen onze nieuwe, grotere machine. Er zaten rare knikken in, waardoor het looswater vaak overliep. Velo vd Bij kreeg het voor elkaar om ondanks moeilijk bereikbare plekken bochten beter te leggen. Als de machine nu loost houden we de zaak tenminste weer droog.

Goed, en professioneel werk geleverd

Hadden snel tijd voor haast klus, meegedacht met oplossing, klantvriendelijk. Netjes gerepareerd. Zeer tevreden.

Prima service.

Vakkundige wijze waarop jullie met advies en aanleg omgaan..

Tot nu toe ben ik helemaal tevreden.. vaklui

Alles correct geleverd conform offerte en afspraken.

Prima werk, korte lijnen en alles volgens afspraak en offerte.

prima geholpen

Monteur kwam op afgesproken tijd en verrichte reparatie naar wens, ondertussen aangevend wat daar voor nodig was.

Prima!!!

Professioneel en goed werk

We hadden problemen met de wastafel. Het stonk en het water liep niet goed weg. Het was niet duidelijk hoe het opgelost kon worden naar uiteindelijk heeft Velo de pijpen allemaal vervangen en het werkt nu prima!

Prima service!

Prima geholpen en storing opgelost! Beter dan Feenstra! Die moeten nog steeds terugbellen / langskomen.....