Prettige medewerkers.

Of de man het onderhoud aan de ketel goed heeft uitgevoerd kan ik natuurlijk niet beoordelen! Wel was het een prettig persoon. Verder dan een 7 of 3 1/2 ster kom ik niet maar dat is vooral omdat de afdeling planning maar geen contact op neemt over onze aanvraag voor een doorstroomboiler. Ook hierover prettig contact gehad met Gert?? dacht ik en hij zei ook dat het druk was maar toch……..

Prima werk geleverd

Snel service verleend na melding van een storing.

Top bedrijf met vakmensen en vakkennis

Mijn ketel gaf het op en binnen 3 dagen een nieuwe ketel geïnstalleerd en al. Terwijl 3 weken later andere bedrijven nog belden of ze nog een offerte mochten uitbrengen. Nee, doe mij de snelle service van deze toppers maar. Net werk afgeleverd en alles keurig schoon afgeleverd

Vriendelijk personeel.

Ik ben heel tevreden.

Werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid uitgevoerd.

Werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid uitgevoerd en probleem was na meerdere pogingen opgelost.

Snel en prima werk!

Nog dezelfde dag oude verstopte keukenafvoer vervangen.

Goede kwaliteit maar duur

Eerste afspraak ging niet door wegens geen monteur voorhanden. Tweede wel, maar werd het verder leegpompen kruipruimte en de wachttijd hierbij wel duur verrekend. Ik had hier wel enige coulance verwacht. Vervangen lichtschakelaar en vastzetten beugels rioolbuis: > 800 euro….

zeer tevreden

Correcte afhandeling .Alles keurig achter gelaten.

Vakkundig, slechte organisatie

Bezoek was niet aangekondigd

Perfect en snelle reparatie

Afstemming en planning kan beter.

Als ik een afspraak maak dat er tussen 10-11.59 iemand komt, dan verwacht ik die ook tussen dat tijdstip. Als er iets tussenkomt verwacht ik een belletje. Hoe kan het dat het ticket van de medewerker pas op 12.15 staat, en deze medewerker uiteindelijk pas om 13.15 bij me is? Ik pas mijn dag aan deze afspraak aan.

Alles netjes geregeld

Komen ook bij storing in het weekend

Helemaal goed

Ik was blij dat ze het konden maken, ik had het weer lekker warm in huis en kon de kacheltjes weer opruimen

uitstekend betrouwbaar bedrijf

reeds vele malen gebruik gemaakt van jullie diensten en alles naar volle tevredenheid

uitstekend

vakwerk

Prima werk geleverd

Er is voor ons nog 1 aandachtspunt. Het duurde wat lang voordat we een reactie kregen op onze vraag om een offerte. Verder zijn we heel tevreden over de geleverde diensten en komen we graag bij jullie bedrijf terug

Perfect werk.

Ik ben zeer tevreden over het werk wat die beste man heeft gedaan. Het is echt mooi geworden. Hij heeft alles netjes afgewerkt. Het is gemaakt alsof het er altijd al heeft gezeten. Mijn complimenten. Een dikke 10!

Gewoon goed

Waren er snel na telefoontje, prima en snel verholpen .

alles netjes en secuur geplaatst

Komen afspraken na. Denken mee over plaatsing. Werken erg netjes, laten niets achter.

kwaliteit

snel geholpen

Gewoon goed

Ook wij een vreselijke ervaring!

Ze hebben 2 kranen en een (gebrekkige) doucheset geïnstalleerd, zijn in totaal ongeveer een uur bezig geweest en sturen vervolgens een factuur van €1100! Op de factuur werden er tot onze grote verbazing maar liefst 4 rij-arbeidsuren in rekening gebracht! Dit klopt niet. Tevens zijn de materiaalkosten van kranen en doucheset veel te hoog, sommige zijn zelfs het dubbele van actuele marktwaarde! Dit klopt natuurlijk al helemaal niet. Wij hebben aangegeven niet eens te zijn met de factuur en om een verklaring/ bewijs gevraagd van de materiaalkosten. Tevens hebben wij gevraagd waar de monteur helemaal naartoe was gereden om de wastafelkraan “even” op te halen, hij bleef ruim een uur weg! Achteraf werd dit grofweg gefactureerd zonder enige melding vooraf) Als iemand zegt “even”, ga je uit van een paar minuten. Velo vd bij weigerde dit allemaal te verklaren, waren niet oplossingsgericht, waardoor er nu genoodzaakt een geschil loopt bij de geschillencommissie. De communicatie en verplicht informeren van klanten, betreft de prijzen/ kosten en gevolg van “even” iets ophalen is niet-bestaand. Je gaat uit als klant van actuele marktconforme bedragen, de uurtarieven en materiaalkosten van velo vd bij zijn echter exceptioneel hoog. Velo vd bij is lid van Techniek Nederland, dus je zou enige professionaliteit en fatsoen mogen verwachten als klant, dit alles ontbreekt volledig. Velo vd bij kan erg goed dreigen met incassobureau, gunnen je geen klachtrecht waar je als consument wel recht op hebt en respecteren de (ongeschreven) regels niet van de geschillencommissie. (Waar ze zich als lid wél aan zouden moeten houden!) Wij hebben de factuur in de eerste instantie voor een groot deel betaald (wat redelijk, volgens afspraak en marktconform is), vervolgens zou het restbedrag in depot worden gestort bij de geschillencommissie tot de uitspraak van de commissie. Maar dit negeert Velo vd bij compleet en ging opzettelijk door met dreigen (incassobureau en nóg meer extra kosten).

Vlotte service

Na opsturen van vraag met foto van de situatie, duidelijk antwoord terug gekregen. Binnen twee dagen opdracht ( lamp demonteren en nieuwe monteren ) uitgevoerd. Prima gedaan!