Die Anlage erfüllt unsere Erwartungen in jeder Hinsicht.

Wir sind erstaunt, dass Planung und Aufbau der Anlage problemlos ohne irgendwelche Schwierigkeiten abgelaufen sind. Wir nutzen den Treppenlift parallel mit dem Begehen der Treppe zu Fuß.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Prima service bij Smienk, fijne monteurs en overig personeel. Contact met Smienk was goed en prettig!

Fijne nette mensen.

Heel snel geholpen. Keurig personeel, traplift was snel gemonteerd, alles uitstekend uitgelegd, een dikke tien!

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

fijn bedrijf voor een goede traplift

erg fijn bedrijf om mee in zee te gaan. traplift was snel geplaatst en van goede kwaliteit dus ik zou ze zeker aanraden voor een traplift.

Mooi en goed!

Hele goede service van het bedrijf en een mooi product dat ze hebben geleverd! Erg blij mee!

Ik ben zeer tevreden.

Plezierige monteur, zeer deskundig.

Met horten en stoten.

Nadat aanvankelijk het niet mogelijk was de lift te laten doorlopen tot de tweede verdieping is hij nu toch zo afgeleverd. Wel konden we, om voor mij onduidelijke reden, geen gebruik maken van uw usp. We hebben nu een nieuw gefabriceerde. Wat het effect op de prijs is is niet duidelijk. Van begin af aan is de vergelijking met een andere aanbieder ontmoedigd. De aangebrachte kleur is helaas niet toegepast op de gebruikte bouten en moeren. Nu springen deze wel erg in het oog. Voor de in rekening gebrachte prijs had ik dat wel mogen verwachten Na vertrek van de monteurs ontdekte we drie verkeerd geboorde gaten in de hardhouten treden van de trap. Overigens is het knap hoe de stoel zich door het kronkelige parkoers heen manoeuvreerd. Over de gebrekkige telefonische bereikbaarheid heb ik de monteur al ingelicht. Met vriendelijke groet Kees van Ree

• Hoe heeft u het contact met Smienk ervaren?
  • Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.

Prima bedrijf

Hele goede ervaringen hebben wij met Smienk trapliften Vriendelijk en vakkundig.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Een prima, betaalbare traplift geleverd

Ik heb een refurbished traplift aangeschaft. Deze is als nieuw geleverd. Ik had meerdere offertes aangevraagd. Van meerdere firma's met ik de offertes nog krijgen. De adviseur van Smienk heeft onze trap ingemeten en direct gekeken of er een (bijna) passende traplift op voorraad was. Dit was het geval. Op basis daarvan is direct een scherpe offerte gemaakt. Mede door de korte levertijd hebben direct opdracht gegeven. De traplift is keurig op tijd geplaatst en voldoet prima aan onze verwachtingen.

• Hoe beoordeelt u onze professionaliteit? N.v.t.

Freundlich, super Beratung und super Service

Sehr schnelle Beratung vor Ort, sehr freundlich und kompetente Beratung des Mitarbeiters, super freundlich, genauer Einbau und Sauberkeit vom Monteur der den Treppenlift eingebaut hat. Ich bin so froh das ich den Lift habe es ist eine super Erleichterung für mich. Vielen lieben Dank an die Mitarbeiter und behaltet die Freundlichkeit. Tausend Dank für euere Bemühungen. Werde euch auf jeden Fall weiter empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vlotte inmeting en plaatsing, goede prijs

Inmeting en uitleg was vlot, vriendelijk en zonder poespas. Levering kon versneld uitgevoerd worden en plaatsing door Patrick was professioneel, netjes en vlot. Prima gebruiksuitleg.

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen.

Is heel goed

• Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders?

Erg blij met de traplift en de prettige service

goede service van smienk werd goed geholpen. traplift snel geleverd en werkt naar behoren.

Erg goed!

Erg goede ervaring met dit bedrijf, geen enkele problemen ervaren!

Prettig optreden.Deskundig.

Eerst goede uitleg van mogelijkheden. Goede offerte. Montage door ervaren en plezierige monteur op afgesproken datum en tijd.Traplift werkt uitstekend en is helemaal volgens onze wens aangelegd.

Helemaal geweldig

Aangeleverde traplift conform afgesproken. Prettige en communicatieve installateur. Duidelijke gebruikersinstructie. Kortom, we zijn heel tevreden.

zeer slecht

nadat ik een traplift had gekocht wordt tijdens de installatie vermeld dat het niet paste. Het was van tevoren nagemeten en aan de hand van die meting kwam de offerte. De koop werd echter geannuleren en ik kreeg een nieuwe offerte die 2100 euro duurder is. Dit is niet volgens de koopovereenkomst dus daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Koop is gedaan, aanbetaling gedaan, zij horen gewoon te leveren wat wettelijk ook verplicht is. Enkele malen hierover gebeld en er werd gezegd: sorry niets aan te doen, er is nu een nieuwe offerte en wanneer je er niet mee eens bent ga dan maar naar een andere leverancier. Nadat ik deze review had geschreven werd er actie ondernomen, aanbetaling werd binnen enkele dagen teruggestort en er werd besproken of er mogelijkheden waren tot een meer schappelijke prijs, maar je koopt een lift uit noodzaak en ik had inmiddels ergens anders een nieuwe gekocht die overigens stukke goedkoper was.

• Hoe beoordeelt u onze professionaliteit?
  • Welke cijfer geeft u de kwaliteit van uw traplift? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Busser, Direct na uw bericht hebben wij contact gehad. De aanbetaling had u inmiddels ontvangen. Wij hebben u een oplossing geboden om een nieuwe maatwerkrail te plaatsen tegen een ander bedrag dan eerder genoemd, maar zoals u al aangeeft in uw bericht bent u elders geslaagd. Nogmaals excuses voor het ongemak en de mindere ervaring! Klantenservice Smienk Trapliften

Voortreffelijk

Kan niet beter!

Keurig netjes

Vakbekwame monteur die zich netjes voorstelt en alles keurig geïnstalleerd achterlaat. Traplift is als nieuw en word met duidelijke uitleg gedemonstreerd. Kortom complimenten

Topbedrijf. Aanrader.

-Telefonisch contact snel en zeer vriendelijk. -Adviseur nam rustig de tijd, legde alles goed uit, dacht goed mee. Heeft alles op alles gezet om traplift op tijd te plaatsen. Complimenten! - Monteur zeer vriendelijk. Lift keurig geplaatst zonder beschadigingen. Alles netjes en schoon achtergelaten. Goede uitleg/demonstratie.

goed.

Een uitstekende monteur die vakkundig zijn werkdoet en goed communiceert. Het was mee een genoegen.

Fijn bedrijf!

Eerste contactmoment tot aan de montage was allemaal goed. Geen enkele problemen ervaren. Aanrader!

Erg prettig

Ik heb de installatie als prettig ervaren .Er was volgende informatie en beleefde heren. Vragen konden ze beantwoorden en prima service.

Niet helemaal tevreden.

Na een aantal dagen de traplift te hebben gebruikt moet het mij toch van het hart dat ik over het functioneren van de lift niet helemaal tecreden ben. Zowel als ik naar boven als naar beneden ga moet ik alsde lift bovenaan de trap de bocht maak mijn hoofd helemaal naar links resp naar rechts draaien om te verkomen dat ik met mijn hoofd tegen de onderkant van het pleisterwerk onder de zoldertrap stoot.Dat heeft toch een onaangenaam gevoel. Bovendien kan ik de rechter armleuning niet uitgeklapt gebruiken want dan stoot die ook tegen het pleisterwerk aan met als resultaat een gat. Als ik van tevoren had geweten dat de lift zo zou functioneren had ik me waarschijnlijk bedacht en een andere keue gamaakt, maar helaas niets meer aan te doen. Jammer! En dan nog iets. Bij de koopsom heb ik een bedrag van. €230 betaald voor het maken van een extra stopcontact. Een gecombineerde lichtschakelaar/stopcontact kost rond de €30. De electricien is met het installeren daarvan precies een kwartier bezig geweest. Dan is€230 toch wel een hoop geld! V

• Hoe heeft u het contact met Smienk ervaren?
  • Welk cijfer geeft u onze prijs t.o.v. andere aanbieders? N.v.t.