Heeft jammer genoeg tot maar 1 zinloze reactie geleid

Niet voor herhaling vatbaar

top!

Snel en deskundig!

Aanvulling

Het platform voor commercieel vastgoed. Snel en uitstekende service.

na het geven van de opdracht werd alles snel en makkelijk verwerkt

het is fijn dat ik zelf (of mijn makelaar) de kandidaten kan opbellen om ze snel een afspraak te maken

Huurbieding heeft ons aantoonbaar resultaat gebracht!

Goede service, groot zoekbestand.

Duidelijk en doeltreffend platform waar vraag en aaanbod samenkomen

De kosten die we maken aan Huurbieding zijn het meer dan waard. We hebben 60 gebouwen online staan en krijgen daar behoorlijk wat Leads op. In een jaar halen we daar gemiddeld zo’n 5 deals uit. Voor ons absoluut succesvol en het platform wordt alleen maar beter.

Altijd snel en goed contact met Kees Jan

We verhuren panden via Huurbieding, krijgen daardoor regelmatig leads. Kees Jan is altijd snel bereikbaar, dat werkt fijn.

slecht alle reacties waren nul

ik kreeg alleen kijkers die er plantje wouden neer zetten of ander gek verhaal en de rest had niet goed gelezen en vonden veendam toch te ver weg als ze in Rotterdam zitten. dus al met al moet het beter worden

snelle en correcte aanlevering

zodra huurbieding eea online zet krijg je toch al snel reacties, je moet eea wel zelf filteren hoe serieus iets is, maar dat is niet anders dan de dagelijkse praktijk.

Dé leadgenerator voor commercieel vastgoed

Een goed platform om het aanbod van commercieel vastgoed te publiceren.

Huurbieding is erg service gericht!

Huurbieding is snel, service gericht en overzichtelijk en daarmee prettig om samen te werken.

Ideale tool voor de verhuur

Gebruiksvriendelijk en succesvol!

Goede aanvulling op de klassieke verhuurkanalen!

Mooie add-on op de klassieke verhuurkanalen, tegen een vaste, lage prijs.

Fijne samenwerking

We werken al 2 jaar met plezier samen met Huurbieding

Dit concept werkt super!

Snelle reactie vanuit bedrijf als er een vraag is en elke week zijn er leads waar bezichtigingen uit voortkomen.

Praktisch

Leads worden via Huurbieding makkelijk binnen gehaald. Je hoeft er weinig voor te doen. Je krijgt automatisch bericht bij geïnteresseerden.

steady

Wij ontvangen met enige regelmaat leads vanuit huurbieding en deze zijn kwalitatief goed!

Doelgericht en snel

Zeer prettige samenwerking. Ze zijn snel en zeer klantgericht.

Goed bedrijf en een plezierige samenwerking

Heldere aanpak en goede samenwerking met de makelaar

Huurbieding.nl heeft een heldere aanpak tegen een vaste prijs. Door het niet betalen van courtage bij succes is het erg prettig samenwerken tussen de makelaar en Huurbieding.nl. De leads zetten wij direct door naar de makelaar, maar hierdoor zijn wij wel op de hoogte van de markt!

Verzorgt en effectief

Huurbieding is tot een groot platform uitgegroeid waar zoekers voor commerciële ruimtes niet meer omheen kunnen in hun zoektocht. Op een snelle maar verzorgde manier worden partijen met elkaar in contact gebracht.

We gebruiken het platform van Huurbieding vaak. Ze hebben een groot bereik door heel Nederland. Er komen dan ook vaak reacties via Huurbieding binnen. Als we een vraag / probleem hebben wordt dat altijd snel opgelost. Erg fijn dus en echt een meerwaarde voor ons!

• Bedrijf: Walther Vastgoedbeheer

goed aantal leads gerealiseerd

• Bedrijf: annexum

Goed en snel werkend platform.

• Totaal oordeel Huurbieding.nl:
  • Bedrijf: M7 Real Estate Netherlands B.V.

Als zeer prettig en professioneel.

• Bedrijf: Crown Business Center