Handige tool!

Mooie aanvulling op de reeds bestaande verhuurtechnieken. Nemen een hoop werk uit handen en vergroten de online vindbaarheid van je vastgoed! Voor ons een blijvertje.

Goede en snelle service

Snelle en goede service van Kees Jan en collega's. Aan- en afmeldingen worden direct opgepakt.

Dankzij Huurbieding lastige ruimtes verhuurd

Een aantal lastige ruimtes zijn via Huurbieding goed in de publiciteit gezet. Daardoor snel verhuurd.

Goed platform, klantvriendelijk

Dit platform is klantgericht én klantvriendelijk. De goede vindbaarheid zorgt daadwerkelijk voor interessante leads! Wij werken al meer dan 5 jaar samen naar volle tevredenheid!

Prima. Via social media sterke positie in markt voor kleine huurders.

Prima. Via social media sterke positie in markt voor kleine huurders.

Complete info met serieuze zoekers

Van huurbieding krijgen we geregeld aanvragen. De aanvragers zijn over het algemeen serieuze zoekers en de informatie die we krijgen via huurbieding is compleet om ook snel concret informatie aan zoekers te verstrekken.

Constante lead generatie

Voor een van de bedrijfsverzamelgebouwen in onze portefeuille hebben wij om online een groter publiek te bereiken Huurbieding ingezet. Huurbieding heeft ons diverse bruikbare leads geleverd waarna wij vervolgens in gesprek konden gaan met deze partijen, bedankt daarvoor!

snelle reactie

Snelle reactie van Huurbieding.nl,maar de reactie van de dan verhuurder laat veel te wensen over . dat is heel laks helaas.

Top, professioneel & informeel

Top, professioneel & informeel

Bedrijf wat te vertrouwen is

Prima bedrijf, krijgen netjes melding als er een mogelijk huurder is. Wat alleen jammer is, dat huurders denken een bod te kunnen uitbrengen op een pand. Daarnaast zouden wij graag zien dat de huurprijs ntb is, en niet dat deze op 1 euro per maand gezet dient te worden, omdat kandidaat huurders vervolgens denken dat ze echt een ruimte voor 1 euro per maand kunnen huren...

Zeer prettige samenwerking!

Huurbeiding.nl helpt ons als belegger met het aanboren van nieuwe leads. De samenwerking is top!

Goede service en mooi platform voor kleine tot middelgrote units

Goede service en mooi platform voor kleine tot middelgrote units

Soepeler kan het niet verlopen!

Ontzorging tot en met, zowel contractueel als het contact tussen alle betrokken partijen is zeer soepel verlopen. Echt een aanrader om met deze partij te werken!

Prettig om een andere doelgroep te bereiken

Wij merken dat huurbieding laagdrempelig is waardoor ook geïnteresseerden die niet snel een makelaar benaderen, contact opnemen!

Fijne contacten en goed resultaat

Fijn en snel contact

Heeft jammer genoeg tot maar 1 zinloze reactie geleid

Niet voor herhaling vatbaar

top!

Snel en deskundig!

Aanvulling

Het platform voor commercieel vastgoed. Snel en uitstekende service.

na het geven van de opdracht werd alles snel en makkelijk verwerkt

het is fijn dat ik zelf (of mijn makelaar) de kandidaten kan opbellen om ze snel een afspraak te maken

Huurbieding heeft ons aantoonbaar resultaat gebracht!

Goede service, groot zoekbestand.

Duidelijk en doeltreffend platform waar vraag en aaanbod samenkomen

De kosten die we maken aan Huurbieding zijn het meer dan waard. We hebben 60 gebouwen online staan en krijgen daar behoorlijk wat Leads op. In een jaar halen we daar gemiddeld zo’n 5 deals uit. Voor ons absoluut succesvol en het platform wordt alleen maar beter.

Altijd snel en goed contact met Kees Jan

We verhuren panden via Huurbieding, krijgen daardoor regelmatig leads. Kees Jan is altijd snel bereikbaar, dat werkt fijn.

slecht alle reacties waren nul

ik kreeg alleen kijkers die er plantje wouden neer zetten of ander gek verhaal en de rest had niet goed gelezen en vonden veendam toch te ver weg als ze in Rotterdam zitten. dus al met al moet het beter worden

snelle en correcte aanlevering

zodra huurbieding eea online zet krijg je toch al snel reacties, je moet eea wel zelf filteren hoe serieus iets is, maar dat is niet anders dan de dagelijkse praktijk.

Dé leadgenerator voor commercieel vastgoed

Een goed platform om het aanbod van commercieel vastgoed te publiceren.