Mr. camps heeft mij uistekend ondersteund!!

Mr. Camps heeft mij uitstekend geholpen en ondersteund (ook in het verleden) met betrekking tot een ongevalschade, welke ik opgelopen heb in 2021, we hebben dit dossier in overleg met wederzijdse partijen in alle redelijkheid j.l. kunnen sluiten.

Aardig mensen helpen ze je graag Heel vriendelijke mensen

Was behulpzaam, top advocaat

Was behulpzame, Top advocaat

Top bijgestaan door Camps Advocatuur

Ik had een ongeval in het buitenland gehad. Hier gelden weer andere regeltjes dan in Nederland. Niet veel advocaten in de regio doen ook ongevallen in het buitenland. Camps Advocatuur wel. Beste keuze wie ik heb kunnen maken om me bij te laten staan door een Camps Advocatuur. Camps Advocatuur stond me heel fijn bij en gaf me fijn advies.

Klasse

Dhr Camps is een topadvocaat,luistert goed en geeft goed advies,geeft zelfs meer advies. Doet al het nodige om je te beschermen en je voor je op te komen. Ik ben weinig advocaten tegengekomen,die begaan waren met de cliënten en goed verdedigden.

10.

Hele goede advocaat Vakkundig geholpen en bij elk telefoontje heel fijn en vriendelijk te woord gestaan door dhr Camps ,maar ook door zijn secretaresses.. 100 % ingezet voor mijn zaak, kan niet beter met eerlijk en positieve uitkomst. Echt een aanrader , Ook deskundig advies voor de toekomst Alsnog dank voor de goede begeleiding.

Professionele advocaat kantoor

Professionele advocaat kantoor

verstand van zaken

Nadat een schadejurist mijn zaak heeft afgewikkeld heb ik mij gewend tot Camps Advocatuur ,zij kwamen met 11 punten waarin deze schadejurist ingebreke is gebleven en dat hij beroepsaansprakelijk gesteld zou moeten worden dat hebben we dan ook gedaan ,de zaak is nog lopende. Door een bedrijfsongeval heb ik een dubbele protage ( Linker Knie )en kan ik mijn ambacht niet meer uitvoeren , samen met Camps Advocatuur hoop ik er op dat ik mijn recht kan halen en mijn leven enigsinds weer op het spoor kan krijgen met een goed juridisch advies van deze schadejurist had het heel anders gelopen en had het nooit zo ver mogen komen .

Een professional die voor je klaarstaat.

Zeer tevreden over de behandeling van dhr Camps. Een advocaat met veel kennis en ervaring die voor je gaat. Kan confronterend zijn wat juist nodig is in bepaalde situaties. Ik raad hem zeker aan! Nogmaals bedankt!

een aanrader

bij mijn zaak ging om letselschade,wat een andere advocaat niet voor elkaar kon krijgen heeft heer camps wel gedaan

Hij is echt een slimme en vriendelijke advocaat die goed is in zijn werk. Ik raad dit professionele en eerlijke kantoor aan iedereen aan. Hij heeft Smeretera, die ook erg aardig en volhardend is. Ik wens hem altijd succes.

Ben heel erg goed geholpen door Camps advocatuur!!

Duidel zaken doen

Dhr camps heeft onze familie bij gestaan bij de rechtszaken omtrent de moord op mijn broer. En dan met name de letselschade voor mijn beide ouders. Het contact was duidelijk, concreet en kort.

Mijn ervaring met Camps advocatuur was super.

Ten minste eerlijk tegen mij met voordelen en nadelen over mijn zaak zonder verborgen gedachten zoals mijn eerste ervaring met andere letselschade en die doen hen best om het beste te halen voor hen client en dat vond ik super daarvoor kregen ze vijf steren van mij .

Professionele en positieve ervaring

De ervaring met Camps Advocatuur is heel postief. Mijn zaak duurde ongeveer 2 jaar, wat voor mijn gevoel erg lang is, maar dit had met de tegenpartij te maken die tegenwerkte. Meneer Camps belde altijd zelf om informatie in te winnen of om informatie door te geven, wat ik zeer prettig vond. Hij denkt in alle opzichten met je mee. Mijn zaak is nu afgerond en het maximaal haalbare is behaald.

Ze hebben me op alle mogelijke manieren geholpen

Het was goed werk.

Prettig contact en verstand van zaken

Fijn contact, veel kennis en begrip.

Uitstekend geholpen

Altijd netjes geholpen!!

Slecht luisterend

Slecht luisterend, slechte communicatie, je moet zelf in actie komen als je verder wilt in het proces. Veel onnodige stress gekost.

Een betere advocaat is er niet! Hij heeft me ontzettend goed bijgestaan en mijn zaak aangevochten. Betrouwbaar, doeltreffend, zeer professioneel en een mensenvriend. Mr. Camps en zijn team, Bedankt voor alles. MVG

Ervaren advocaat, zeer correct en integer in omgang,

In een erfrechtzaak heeft mijnheer Camps mij bijgestaan bij de afhandeling van een erfenis, opdat dit eerlijk zou gebeuren. Kontakt tussen mij en een familielid, uit één gezin, was reeds verbroken door emoties in het verleden. In deze zaak heeft mijnheer Camps een daarom een bemiddelende rol kunnen nemen. Het heeft anderhalf jaar genomen, maar ik heb geen rechtbank hoeven bezoeken. Mijnheer Camps is zondermeer bereid er uit te halen wat er in zit indien de cliënt dat ook wil. Het is heel belangrijk gezien de complexiteit dat cliënt betrokken blijft en alle details zelf ook paraat heeft op het moment dat hij/ zij met mijnheer Camps in overleg is. Ik ben heel blij met het resultaat en de afronding.

Doortastend en als het nodig is, warm.

Wij bedanken meneer Camps omdat hij heeft gezorgd dat de onterechte schulden zijn opgeheven. Ik bedank meneer Camps dat hij heeft gezorgd dat mijn handgeschreven verslag in de rechtbank is terecht gekomen.

fijne begeleiding en snelle afhandeling

Integere, respectvolle en professionele advocaat met oor voor haar klant,

Onlangs bijgestaan door Mevr. C Hoorweg-de Boer . Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Er wordt op alle vlakken meegedacht en geadviseerd. Zeker een aanrader indien u juridische hulp nodig heeft op het het gebied van schade en verzekeringsrecht.

Zeer goed geholpen, goede uitleg altijd feedback Hopelijk komt het niet meer voor, maar anders zou onze keuze wederom op Camps Advocatuur vallen

Over Camps Advocatuur

Camps Advocatuur houdt zich vooral bezig met letselschadezaken, verzekeringsrecht, sociale zekerheid en erfrechtzaken. Wij werken thans met 2 advocaten die zich daar full time mee bezig houden. U bent welkom....