Laden reviews...
Laden reviews...
258 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de recensies blijkt dat de service betrouwbaar is, de monteurs op tijd komen en er duidelijke communicatie is. Klanten waarderen het professionele vakmanschap en snelle oplossingen. Over het geheel genomen lijkt de partij betrouwbaar met veel aandacht voor de klant en consistente kwaliteit.
Prima in orde
Beveelt aan
16 December 2015
Jilles
Utrecht
Prima. Keurig op tijd, netjes gewerkt en redelijke prijs.
Beveelt aan
16 December 2015
Ad
Vianen ut
Beveelt aan
16 December 2015
FG
Vianen
Het tijdvak waarin de monteur kan komen is te groot. Bij mij tussen 8:30 en 9:30, dan komt die natuurlijk vlak voor het einde... Vroeg in de ochtend (7:30 en 8:00) of na 18:00 zouden ook opties moeten zijn.
Beveelt aan
15 December 2015
Andre
Culemborg
Een zeer keurige montage met duidelijke instructie; gevoel van betrouwbaarheid! Ook de afhandeling via kantoor; de vaillant actie werd direct de eerste werkdag afgehandeld. keurig!
Beveelt aan
15 December 2015
Harke
Vianen
Snelle reactie en service. Medewerkers mogen wel getraind worden op correcte benadering (hand geven en voorstellen) van de klant en op vriendelijkheid. Ik had nu (en eerder) een vrij stugge monteur.
Beveelt aan
15 December 2015
Rob
Vianen
In het verleden door een van de ex monteurs van gasservice opgelicht tijdens onderhoud maar de huidige monteur, Bert, maakt alle weer goed.
Beveelt aan
15 December 2015
Paul
Culemborg
Beveelt aan
15 December 2015
K.
Vianen
ben tevreden over de service ook als er problemen zijn wordt er snel en betrouwbaar gereageerd. Mijn advies: houden zo!
Beveelt aan
15 December 2015
Ton
Utrecht
ik ben erg tevreden over de dienstverlening over de jaren heen.
Beveelt aan
15 December 2015
Jannie
IJsselstein
Prima service, klantvriendelijk
Beveelt aan
15 December 2015
Heino
Utrecht
Beveelt aan
14 December 2015
Roland
Utrecht
Beveelt aan
14 December 2015
anoniem
Driebergen
Beveelt aan
14 December 2015
Heleen
Utrecht
Jammer dat een onderhoudsbeurt best duur is, zeker bij een vrij nieuwe ketel
Beveelt aan
13 December 2015
Marieke
Vianen
1e ervaring met gasservice. Zover ik nu kan weten een prettig bedrijf met vriendelijke, vakkundige mensen
Beveelt aan
11 December 2015
Bianca
werkhoven
Zeer tevreden
Beveelt aan
10 December 2015
À j
Culemborg
Deze beoordeling geld zeker niet voor ieder monteur die langs komt. Er lopen erbij die blijk even over geen kennis te beschikken. Deze hadden niet meer als een 3 gescoord.
Beveelt aan
10 December 2015
R.P.J.
Houten
Beveelt aan
10 December 2015
Colin
Houten
ik kan op ze vertrouwen. ze doen waar ze voor staan, bij een storing kwamen ze ook op kerstavond meteen.. vind alleen dat gedoe met inlogcodes en wachtwoorden om een afspraak te maken irritant. gelukkig krijg ik dan ook gewoon een brief met een voorstel. veel prettiger vind ik dat.
Beveelt aan
10 December 2015
marjo
nieuwegein
Nieuw onderhoudscontract voor ketel in clubhuis atletiekvereniging Statina te Culemborg. Ik ben al ongeveer 28 jaar klant (als prive persoon) en heb prima ervaringen met Gasservice
Beveelt aan
9 December 2015
atletiekvereniging Statina
Culemborg
goed
Beveelt aan
9 December 2015
karel
houten
alleen maar goede ervaringen
Beveelt aan
9 December 2015
connie
meerkerk
Doen wat ze beloven, denken met de klant mee voor een goede oplossing en ook nog betaalbaar. Ik ben tevreden!
Beveelt aan
9 December 2015
Hilly
Nieuwegein
Ervaring met laatste Onderhoud en Service was niet goed. Nadat er onderhoud was gepleegd aan de ketel is er een gaslek ontstaan. Er is een gevaarlijke situatie ontstaan waarbij de volledige kelder met gas gevuld was. Doordat ik thuis was heb ik het lek tijdig ontdekt maar anders had ik niet willen weten wat er gebeurd zou zijn als ik niet thuis was geweest.
Beveelt aan
9 December 2015
andre
utrecht
Langedreef 3
4131NJ Vianen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven