Goede service en communicatie. Afspraken worden nagekomen. Prima kwaliteit voor goede prijs

Van A tot Z geregeld

Prima contact en vakkundig geplaatst, alles werd keurig opgeruimd en de tuintegels geveegd

• Plaatsen

Keurige offerte, prettige samenwerking en top installatie

hele prettige samenwerking, duidelijke communicatie snelle plaatsing mogelijkheden. Kortom heel prettig.

Heel goed

communicatie gaat correct en vrij snel. Inplannen van afspraken kan op korte termijn en er wordt zonodig met je meegedacht. Ook het plaatsen van de kozijnen wordt gedaan door kundige timmerlieden die vriendelijke zijn en secuur werken. Al met al een fijne ervaring en we zijn dolblij met onze nieuwe kozijnen.

Superblij met de tuindeuren

De contacten verliepen erg prettig. Zowel bij het inmeten als hij het plaatsen. Daarnaast ook de communicatie per mail. De deuren zijn erg snel geplaatst, in een paar uur. Alles werd netjes opgeruimd. Superblij met het resultaat!

• Plaatsen

Burgmeijer’s Bouwbedrijf heeft de verwachtingen meer dan waargemaakt

Uitgebreid de tijd genomen om de bestaande tuindeuren in te meten. Veel aandacht voor de optische “gelijkheid” tov de bestaande bouw. Daardoor was de plaatsing binnen 2,5 uur gereed en konden de heren met meename van het oude kozijn en tuindeuren naar huis. Als er een puntje van verbetering is op te merken, is het de communicatie; Initieel zou de plaatsing binnen 4-6 weken na inmeten gedaan worden. Dat zou betekenen in de laatste helft van juni. Nu werd het de eerste week van juli. De datum is geen probleem, maar het laat doorgeven van de plaatsingsdatum had eerder gemogen, ivm persoonlijke planning.

super

Keurig en voorkomend in contact. Super product en perfect eindresultaat. Zeer tevreden over de geleverde diensten

Het wachten wordt beloond

In april is ons kozijn opgemeten voor mooie tuindeuren. Door de corona en wat planningsproblemen duurde het net wat langer dan gehoopt. Op de maandag dat ze kwamen is er fijn werk afgeleverd door Rene en Kevin! We zijn er erg blij mee

Perfecte afwerking

Prettige ervaring vanaf allereerste contact. Plaatsing tuindeuren gebeurde vakkundig en snel. Afwerking tot in de perfectie. Alles wordt keurig opgeruimd voor vertrek. Vakmensen.

Goede kwaliteit, perfecte werklui. En heb je een probleem lossen ze dat zo snel mogelijk op.

Het is een goed bedrijf om tuindeuren te bestellen. Goede werklui die de tuindeuren kwamen plaatsen. Het bedrijf is goed telefonisch en e-mail te bereiken met eventuele vragen.

Snel, netjes, vriendelijk gewoon perfect!

Hier is er een schuifpui vervangen door openslaande deuren. Na keurig opgemeten te zijn is het na enkele weken gemonteerd. De monteurs werkte keurig netjes en opgeruimd. Tegels werden beschermd en al het oude materiaal werd afgevoerd. Het kozijn staat netjes in de grondverf en is nu door ons zelf afgelakt. Top bedrijf!

Beste service en producten

Van a tot z een geweldige ervaring. We waren op zoek naar 2 sets tuindeuren en een achterdeur, bij tuindeuren.nl uitgekomen. Qua contact, advies en levering een dikke 10!! Vakmensen met een goed gevoel voor klant en product. Ga zo door tuindeuren.nl!!!

Heldere communicatie, persoonlijk

Heel kenmerkend vond ik de wijze van communiceren. In mijn zoektocht naar een leverancier viel tuindeuren.nl positief op door de heldere en persoonlijke wijze van communiceren. Dat is tot en met de plaatsing zo gebleven. Keurig allemaal, zo hoort het.

Een heel goede ervaring. Super

Er kwamen 2 vriendelijke mannen die rustig aan de slag gingen om mij een nieuw raamkozijn te geven. Je zag wel dat ze het vaker hadden gedaan. :-) Het oude kozijn moest weg met stuk ondermuur. Hebben alles netjes achtergelaten, aangeveegd en al. Ben er reuze blij mee.

Super service en prachtige producten!

Ik ben erg onder de indruk van Burgmeijer's Bouwbedrijf. Door mijn eigen toedoen zijn de plannen tijdens het proces een aantal keer veranderd en elke keer werd er vriendelijk en professioneel meegedacht en toonde Burgmeijer's Bouwbedrijf zich flexibel. Daarnaast is het eindresultaat schitterend. Een absolute aanrader!

Fijn bedrijf

Goed geadviseerd en mooie deuren gekregen!

Super!!

Zeer tevreden zijn wij. Top service! Fijne communicatie. En super blij met onze voor- en achterpui die wij hebben laten plaatsen. Absolute aanrader Burgmeijers Bouwbedrijf. Echt aan al onze wensen voldaan.

Professioneel en vriendelijk

Goed communicatie, uitstekende service waarbij elk klein detail wordt overwogen. Veel waar voor je geld. Dank je wel!

Zeer prettig bouwbedrijf om mee samen te werken

De communicatie verliep voorspoedig. Ik heb snel een offerte mogen ontvangen en de verbouwing is in overleg keurig ingepland. Aardige werkmannen over de vloer die precies weten wat ze doen. Ontzettend tevreden met het eindresultaat!

slecht

komt afspraken niet na, werkt slordig, een rommel op de bouwplaats, communicatie slecht, wil fouten niet/slecht oplossen, is wel goed in meerwerkfacturen sturen

Top service!

Heb een prachtige voordeur gekregen, op maat gemaakt en in kozijn. Plaatsing was op de afgesproken datum, vakkundig en snel. Een vriendelijke, persoonlijke en professionele service!

Duidelijke communicatie en net werk

Voor de plaatsing van nieuwe openslaande deuren en de vervanging van twee kleine kozijnen door een groot kozijn verliep de voorbespreking zeer prettig. Ook de communicatie tot aan de plaatsing verliep uitermate goed. Op de dag van plaatsing kwamen de mannen om 8 uur en om 4 uur was de klus geklaard. Ze hebben keurig netjes gewerkt, alle afval werd direct opgeruimd. De openslaande deuren zijn prachtig en het nieuwe grote raam brengt veel licht in huis. En dat alles voor een hele redelijke prijs.

Zeer professioneel

De mannen kwamen 's morgens om 7 uur en hebben tuindeuren geplaatst in de achtergevel. De muur moest worden gezaagd en gaf wat stof maar het is allemaal keurig geplaatst. Super tevreden !!

Prachtig werk door goede mensen

We zij heel blij met onze tuindeuren. We kregen een duidelijke offerte, een goede intake bij ons thuis en de montage verliep probleemloos. De communicatie was soms wat langzaam, maar dat is vast doordat het druk is.

Snelle en nettte levering, communicatie kan beter

Na aanvraag offerte was de afspraak voor inmeten zo gemaakt. De daarop volgende afspraak voor het monteren kwam ook vlot. Het geleverde kozijn ziet er goed uit en zit best in de grondverf. Glas kwam een dag later en zou na plaatsen kozijn geplaatst worden. Op de dag van montage bleek 1 van de monteurs ziek te zijn waardoor ons kozijn niet op die dag geplaatst kon worden. (combinatie met de buurman zijn kozijn, 2 plaatsen in 1 dag). Dit moesten we horen van de monteurs zelf en niet van het bedrijf. De daarop volgende afspraak met het glas ging helaas ook verkeerd. Nieuwe afspraak gemaakt en het kozijn en de deuren na volle tevredenheid geplaatst. De mannen weten wat ze doen en laten alles keurig achter.