Snelle en vakkundige plaatsing van onze schuifpui.

Mooie tuindeuren

Het is allemaal, van begin tot eind, soepel verlopen. De jongens die de tuindeuren hebben geplaatst zijn prettig en werken vlot door. De tuindeuren zijn solide en zien er prima uit.

• Plaatsen

Plezierig contact en goede kwaliteit

Voor de plaatsing van tuindeuren met bovenraam hebben we snel een heldere offerte ontvangen, er was goede afstemming en alle afspraken zijn nagekomen. Hartelijke medewerkers, heel tevreden met eindresultaat.

• Plaatsen

Prachtige deuren en heel mooi geplaatst

Het hele traject verliep zoals afgesproken. Offerte, inmeten en plaatsing waren snel. De kwaliteit van de pui is heel goed, heel klantvriendelijk in alle fasen van het traject. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Plaatsen

Geen gedoe , simpel en goed.

Vanaf de beslissing tot aan de uitvoer een perfect gevoel gehouden. Contact ging erg prettig en er zat totaal geen druk op. Ook bij het plaatsen denken die jongens met je mee zorgen ervoor dat het gedaan wordt zoals je het graag wilt zonder daar een seconde moeilijk over te doen.. Ondanks dat er nog een rest puntje bleef heb ik er alle vertrouwen in dat dit professioneel wordt opgepakt. Absolute aanrader!

• Plaatsen

Top, mooi product en goede service!

Wat hebben die jongens hard gewerkt! Twee schuifpuien plaatsen in één dag. Vakwerk en netjes geplaatst. Ben heel blij met de mooie puien en zeer tevreden over het geleverde werk!

Top service!

Snel en vlot geplaatst. Altijd fijn om met Burgmeijers Bouwbedrijf te werken.

• Plaatsen

Mooie buiten deuren en goede service

Ik heb in mei 2022 mijn buiten deuren laten vervangen door Burgmeijer's Bouwbedrijf. Het proces om tot het ontwerp te komen was fijn. Ik zocht vrij simpele deuren maar wel stevig en met goede isolatie. Alle details kon ik zelf invullen. De levering installatie ging ook goed het verliep snel. De monteurs waren vriendelijke en hebben het netjes gemonteerd en de boel netjes opgeruimd en aangeveegd. Ik zou Burgmeijer's dus aanbevelen vanwege de goede prijs/kwaliteit en service.

• Plaatsen

Super netjes en snel geregeld

Goede prijs kwaliteit en super netjes geregeld. Doen wat word belooft.

Geweldig!

2 mannen, klus was zo geklaard. Netjes gewerkt en afgeleverd! Komen zeker nog keer terug

Super werk geleverd!

Top ervaring. Communicatie vooraf verliep soepel. Er is meegedacht en advies gegeven. Het plaatsen is snel en vakkundig gedaan. Er is netjes gewerkt en zoveel als mogelijk opgeruimd en schoongemaakt. Zeer vriendelijke en professionele vaklui.

• Plaatsen

Snel en vakkundig werk afgeleverd. Heel blij met het eind resultaat

• Plaatsen

Goede professionele kennis en service,

Duurt even voor je ze te pakken krijgt, maar eenmaal beet zijn ze echt helemaal top. Echte vakmannen die goed meedenken. Super tevreden

• Plaatsen N.v.t.

Prettige,kundige timmerman. Blij met het mooie kozijn.

Prima bouwbedrijf

Voor het vernieuwen van de bestaande houten raamkozijnen. Houdt zich aan de afspraak met goed overleg. Nauwkeurig en vriendelijk personeel staan garant voor een stuk vakmanschap incl. afwerking.

• Plaatsen

Goed en vriendelijk contact. Goede controle tijdens opmeten en vertellen evt. andere opties. Plaatsing professioneel en goed afgewerkt.

meer dan uitstekend

Echt waar voor je geld. Vriendelijke mensen. Goede kwaliteit, uitstekend geholpen. Inmeten, vragen beantwoorden, opties doorgeven en hele nette plaatsing. Allemaal uitstekend. Echte aanrader.

• Plaatsen

Duidelijk en volledig naar wens af te stemmen.

De tekeningen bij de eerste offerte waren grotendeels al wat we zochten. Elke opmerking die we hadden werd rap opgepakt en snel kregen we nieuwe tekeningen met een aangepaste offerte. Inmeten was nauwkeurig gedaan (en ook wel gezellig) en het ingeplande plaatsen was inclusief het raam (plus ondermuur) verwijderen in iets meer dan een half dagje gedaan. De communicatie in de nazorg zou wel iets beter kunnen; Er waren helaas verkeerde scharnieren op de deuren gezet. De goede scharnieren waren gelijk besteld maar we moesten wel zelf na een tijd radiostilte bellen voor de status en planning voor het vervangen. Maar al met al: zeer tevreden!

Zeer snel en vakkundig

Binnen no time zaten onze nieuwe tuindeuren er in. Netjes afgewerkt en vriendelijke medewerkers

prima werk geleverd

rustige werklui goed werk geleverd .waren goed in omgang.

• Plaatsen

Stijlvol design, mooie afwerking!

Een bedrijf dat naar je luistert en maatwerk levert.

• Plaatsen

Prima ervaring met tuindeuren plaatsen

De achterpui van mijn vakantiewoning is vervangen door Burgmeiers bouwbedrijf. Dit is heel vlot verlopen, door vriendelijke en deskundige medewerkers, met degelijk materiaal en voor een goede prijs.

• Offerte / inmeten N.v.t.
  • Plaatsen

Zijn geweest voor plaatsen van openslaande deuren. Van tevoren was alles duidelijk gecommuniceerd. Tijdens plaatsing alles kundig geïnstalleerd.

Snelle en goede levering

Snel geleverd en gemonteerd. De communicatie was erg goed.

professioneel bedrijf

Het inmeten was deskundig gedaan met goede uitleg en voorbeelden , goed op de hoogte gehouden van de voortgang en het plaatsen van de tuindeuren verliep vlotjes. Nette vriendelijke vakmensen die zich aan afspraken houden.