Super service en prachtige producten!

Ik ben erg onder de indruk van Burgmeijer's Bouwbedrijf. Door mijn eigen toedoen zijn de plannen tijdens het proces een aantal keer veranderd en elke keer werd er vriendelijk en professioneel meegedacht en toonde Burgmeijer's Bouwbedrijf zich flexibel. Daarnaast is het eindresultaat schitterend. Een absolute aanrader!

Fijn bedrijf

Goed geadviseerd en mooie deuren gekregen!

Super!!

Zeer tevreden zijn wij. Top service! Fijne communicatie. En super blij met onze voor- en achterpui die wij hebben laten plaatsen. Absolute aanrader Burgmeijers Bouwbedrijf. Echt aan al onze wensen voldaan.

Professioneel en vriendelijk

Goed communicatie, uitstekende service waarbij elk klein detail wordt overwogen. Veel waar voor je geld. Dank je wel!

Zeer prettig bouwbedrijf om mee samen te werken

De communicatie verliep voorspoedig. Ik heb snel een offerte mogen ontvangen en de verbouwing is in overleg keurig ingepland. Aardige werkmannen over de vloer die precies weten wat ze doen. Ontzettend tevreden met het eindresultaat!

slecht

komt afspraken niet na, werkt slordig, een rommel op de bouwplaats, communicatie slecht, wil fouten niet/slecht oplossen, is wel goed in meerwerkfacturen sturen

Top service!

Heb een prachtige voordeur gekregen, op maat gemaakt en in kozijn. Plaatsing was op de afgesproken datum, vakkundig en snel. Een vriendelijke, persoonlijke en professionele service!

Duidelijke communicatie en net werk

Voor de plaatsing van nieuwe openslaande deuren en de vervanging van twee kleine kozijnen door een groot kozijn verliep de voorbespreking zeer prettig. Ook de communicatie tot aan de plaatsing verliep uitermate goed. Op de dag van plaatsing kwamen de mannen om 8 uur en om 4 uur was de klus geklaard. Ze hebben keurig netjes gewerkt, alle afval werd direct opgeruimd. De openslaande deuren zijn prachtig en het nieuwe grote raam brengt veel licht in huis. En dat alles voor een hele redelijke prijs.

Zeer professioneel

De mannen kwamen 's morgens om 7 uur en hebben tuindeuren geplaatst in de achtergevel. De muur moest worden gezaagd en gaf wat stof maar het is allemaal keurig geplaatst. Super tevreden !!

Prachtig werk door goede mensen

We zij heel blij met onze tuindeuren. We kregen een duidelijke offerte, een goede intake bij ons thuis en de montage verliep probleemloos. De communicatie was soms wat langzaam, maar dat is vast doordat het druk is.

Snelle en nettte levering, communicatie kan beter

Na aanvraag offerte was de afspraak voor inmeten zo gemaakt. De daarop volgende afspraak voor het monteren kwam ook vlot. Het geleverde kozijn ziet er goed uit en zit best in de grondverf. Glas kwam een dag later en zou na plaatsen kozijn geplaatst worden. Op de dag van montage bleek 1 van de monteurs ziek te zijn waardoor ons kozijn niet op die dag geplaatst kon worden. (combinatie met de buurman zijn kozijn, 2 plaatsen in 1 dag). Dit moesten we horen van de monteurs zelf en niet van het bedrijf. De daarop volgende afspraak met het glas ging helaas ook verkeerd. Nieuwe afspraak gemaakt en het kozijn en de deuren na volle tevredenheid geplaatst. De mannen weten wat ze doen en laten alles keurig achter.

Prima service en top kwaliteit!

Openslaande tuindeuren perfect geplaatst, prima service en volgens afspraak gewerkt.

komt afspraken na en een top product

mooie openslaande deuren zoals afgesproken

Vriendelijke en service gerichte aanpak. Er werd goed naar de wensen geluisterd en werd goed begrepen! Plaatsen verliep soepel.

Zeer snel gemonteerd en goede service

Wij hebben openslaande deuren met montage aangeschaft, alles is perfect gelopen en netjes afgewerkt.

Uitstekend bedrijf, die goede kwaliteit levert met vakkundig personeel

Goede service, vriendelijk personeel, echter de communicatie naar de klant in het voortraject zou nog beter kunnen. Heel tevreden over het geleverde werk en het eindresultaat.

Keurig alles geregeld op tijd en netjes

Goed ingemeten,afspraken goed nagekomen.Kozijn netjes geplaatst maar het aftimmerwerk was zeer slordig.

Meedenkend, servicegericht, alle uitvoerders correct en beleefd.

Meedenkend bij de aanvraag, prettige mensen die het uitvoeren. Geen vijf sterren omdat de afwerking van de posten niet helemaal netjes is. Verschillende maten stroken.

In onze woning hebben we openslaande deuren laten plaatsen aan de achterzijde van de woning. Alles is keurig netjes geplaatst en afgewerkt.

• Ik heb ervaring met: Kozijnen, ramen en deuren

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. De monteurs hebben keurig werk geleverd en ook diegene die kwam inmeten had verstand van zaken. Kortom, weten wij bij wie wij de volgende keer moeten zijn en zullen wij dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Prima bedrijf

• Ik heb ervaring met: Kozijnen, ramen en deuren

Schuifpui, openslaande tuindeuren, voordeur, kozijnen, enz laten plaatsen naar grote tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Kozijnen, ramen en deuren

zeer prettige kennismaking met vakbekwaam en vriendelijk personeel, gaven op tijd aan dat sommige wensen niet haalbaar waren en gaven ook de oplossing