Filters

4

Pijsverhoging tijdens het boeken schandelijk

Ik had alle gegevens ingevoerd inclusief accoord op de reisprijs, wordt de vraag gesteld of je een auto die bij de prijs inbegrepen wilde upgraden. Ik wilde dat , dan wordt je uit de boeking gegooid, dus opnieuw de boeking maken. Is de complete reissom per persoon met 40 euro verhoogd. Advies aan iedereen. Doe upgrates achteraf na de boeking indien mogelijk, want je wordt genaaid.

  • Aanbevelen? Ja
9

Boeking verliep zeer eenvoudig

Had binnen nog geen tien minuten reis naar Azië geboekt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben erg tevreden met TUI service

Vakantie gekocht in TUI Rijssen. Vriendelij en professioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
5

Pas op met een cruise boeken.

Ik had een cruise geboekt voor 4 personen. Je verwacht net zoals bij hotels een familie kamer of als die er niet zijn twee kamers. We zitten nu dus opgescheept met een kamer met twee stapelbedden volgens de cruise maatschappij. Hadden we twee keer geboekt voor twee personen dan hadden we gewoon twee hutten. Dit is gewoon waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Laagste prijs garantie is een lachertje. Alles doen om er onderuit te komen, zelfs als alle voorwaarden voldaan zijn, komen er uitvluchten om deze garantie niet te bieden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Prima site

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Makkelijk te vinden wat ik zoek , duidelijke omschrijving erbij , totaaloverzicht qua totaalprijs duidelijk . Kortom , ik boek al jaren bij TUI en voor mij niet anders. Betrouwbaarheid van TUI is voor mij erg belangrijk en alles is altijd top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Al jaren goed en zeer overzichtelijk

Overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
7

PRIMA

ALLES IS PRIMA GEGAAN BENNGEHOPEN DOOR SCHOONZOON

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke website

Duidelijke website. Wel jammer dat er niet meteen een stoel gereserveerd kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik was geblokt

Diverse mail gestuurd, uitgelegd dat ik door longkanker vorig jaar moest annuleren. Vervolgens wordt je als een wanbetaler behandeld door debiteurenbeheer. Je stuurt daar mail over, maar deze worden niet hoed gelezen, en medewerkets verdiepen zich niet in de case voor dat ze antwoorden. HEEL SLECHT

  • Aanbevelen? Nee
9

Alles is duidelijk

Ik heb al een paar keer geboekt via de app en heb nog nooit geen problemen gehad . Ik word goed op de hoogte gehouden en dan is het voor mij dik in orde .

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk te boeken

Heb het proces van keuze en boeking maken als eenvoudig en naar tevredenheid ervaren

  • Aanbevelen? Ja
5

Verassend

Ik boek een reis bij een organisatie als pakket. Blijkt dat je achteraf voor ruimbagage zelf naar Transavia moet, omdat je dat moet bijboeken. Bij elke andere reisorganisatie wordt die optie aangeboden tijdens het boeken. Hier kom je er pas later achter. Ik vind dat persoonlijk misleidend.

  • Aanbevelen? Ja
2

Helaas is alles mis gegaan wat mis kon gaan...

Helaas is alles mis gegaan wat mis kon gaan tijdens mijn vakantie met Tui. Ik heb nog geen reactie ontvangen van ze nu na maanden, als dat uit blijft zijn ze aan mij een klant kwijt. Ik had geboekt via Tui; een vlucht, autohuur en bungalow, in een pakket. Op de website had ik mijn zoekvoorkeur ingesteld op 'sport', 'sauna' en verder gezocht op het beste zwembad. In de omschrijving stond dat alles vrij toegankelijk was en er stond niks bij van beperkte openingstijden/seizoenen. Bij het boeken gaf de Tui site bij de laatste stap een error waardoor mijn eerste keuze de tweede keer niet meer beschikbaar was. De enige mogelijkheid was een optie waarbij ik om 10 uur al terug zou vliegen, terwijl de autoverhuur pas vanaf 9 open zou zijn. Bij bellen naar Tui zeiden ze dat ze daar niet over gingen en ik bij de verhuur moest zijn. Vreemd als je een pakket aanbiedt, maar prima, zelf gebeld en de verhuur heeft het voor me geregeld. Vervolgens kwam ik aan bij de accomodatie. Ik gaf mijn gegevens en de baliemedewerkers wisten van niks. Er was geen boeking doorgegeven en mijn reservering stond niet in hun systeem. Sta je daar in het buitenland, s avonds, alleen, zonder plek om te slapen. Ze gaven aan dat ze dit probleem heel vaak hadden met Tui en dat ze gelukkig nog een plekje beschikbaar hadden voor mij en de rest zelf wel met Tui zouden uitzoeken. Afijn, ik had een plek om te slapen, erg prettig. Dankzij de medewerkers van de accomodatie. Volgende hobbel: De sport was dicht en betaald. De sauna was dicht en betaald. Het zwembad was dicht en smerig. Het resort gaf aan dat het zwembad seizoensgebonden is (waarom staat dit niet vermeld op de Tui site?) dus niet toegankelijk. De sportruimte hebben ze speciaal voor mij een dag open gezet, maar verder was er niks te doen. Ik heb uiteindelijk de auto gepakt en ben elke dag ergens anders heen gereden om nog wat te kunnen beleven in die week. Dit alles heb ik natuurlijk direct bij de eerste dag al aangegeven bij Tui. Ze gaven

  • Aanbevelen? Nee
8

Boeken heel eenvoudig net zoals altijd

Heel eenvoudig en simpel te boeken

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en gemakkelijk

Binnen no time alle informatie gevonden en geboekt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Voor het eerst een vliegticket online geboekt !Normaal boek ik mijn vakantie altijd bij een reisbureau

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Het boeken gaat erg gemakkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Fijne site, veel keuze,

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

Gemakkelijk en duidelijk. Werkt voor ons super.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gemakkelijk

Geen orobleem

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Makkelijk en overzichtelijk

Bij het zoeken en boeken was alles heel duidelijk, gewoon goed lezen en de stappen volgen. Voor iedereen toegankelijk

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Alles prima op één ding na: We kregen een mail waarin stond: Om goed voorbereid op pad te gaan, vragen we je de volgende documenten mee te nemen; • Het voucher voor de fly-drive, terug te vinden in ‘Mijn TUI’. Het is één voucher voor de gehele fly-drive. Het was voor ons niet te vinden in "Mijn Tui". We hebben gebeld en de telefoniste was het met ons eens dat het onduidelijk was. Ze kreeg daar vaker klachten over, zo zei ze. Ons advies: maak het gemakkelijk te vinden in Mijn Tui.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Gemakkelijk one line te boeken

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk

070-3266271

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.