Filters

9

Gemakkelijk

Het is niet de eerste keer dat we bij Tui boeken. Onze gegevens staan nog opgeslagen wat het nog makkelijker maakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De voordelige aanbiedings prijzen. Vind je tijdens het boeken niet meer terug.

  • Aanbevelen? Ja
1

Reserveren was eenvoudig, maar grote betalingsproblemen en matige klantenservice.

De reservering via de website was eenvoudig en snel, wat positief is. Daarna ben ik echter tegen grote problemen aangelopen bij de betaling. Hoewel mijn bank de transacties heeft goedgekeurd, zijn deze door uw systeem geweigerd en staan de bedragen nog steeds geblokkeerd op mijn rekening. Dit veroorzaakt tot op de dag van vandaag veel stress, onzekerheid en extra kosten. Het moeilijkste was het gebrek aan ondersteuning van uw klantenservice: ik heb meerdere dure telefoongesprekken moeten voeren en telkens opnieuw dezelfde uitleg moeten geven, zonder dat er een duidelijke en snelle oplossing werd aangeboden. Ik heb uw diensten ook per e-mail gecontacteerd, maar ik krijg nu helemaal geen antwoord meer. Tot op heden heb ik nog steeds geen concrete oplossing ontvangen en weet ik niet eens of ik daadwerkelijk op vakantie kan vertrekken, bij gebrek aan opvolging. Een vakantieboeking zou een aangename en geruststellende ervaring moeten zijn, maar in mijn geval is het helaas een bron van zorgen en teleurstelling geworden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk, vriendelijk en snel

Dit jaar voor het eerst zelf online mijn reis geboekt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ging prima

Deze boeking naar Madeira ging probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk

Makkelijk om te boeken, benodigde informatie in 1 oogopslag te vinden. Temperatuur melding bij geboekte datum en plek is echt heel, heel fijn vind ik. Enige wat niet goed werkt is, dat ik de periode van 8-10 dagen op geef en toch steeds 7 dagen en 8 nachten krijg. Nooit is daar 10 dagen tussen. Dat maakt het zoeken minder makkelijk. Ook de prijs is veel hoger dan aangegeven, voor het reizen met 1 persoon. Dat vul ik bij het zoeken al in, dus fijn als de juiste prijs behorende bij die periode direct zichtbaar wordt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe goed!

Alles geboekt maar we moeten nog vertrekken. Dit is de tweede kans voor TUI, want de eerste keer was zeer slecht. Iedereen verdient een tweede kans., dus we gaan het zien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne vakantie voor een redelijke prijs

We gaan naar Senegal, onbekend voor ons, maar vertrouwd met TUI. We zien er enorm naar uit!

  • Aanbevelen? Ja
7

Toegankelijk maar onvolledig

Het boeken van een pakketreis bij TUI is op zich niet ingewikkeld, maar in het proces ontbreken voor mij als consument wezenlijke informatie. Zo vlieg ik met Transavia i.p.v. met TUI zelf, en tijdens het boekingsproces kon ik nergens vinden wat de prijs zou zijn van de bij te boeken ruimbagage. De enige informatie die ik kreeg was dat ik dit kon doen ná boeking van de reis. Dit was voor mij een soort van black box en vond dit niet prettig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ging wel makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Duidelijke site, boeken ging eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk goed.

Jammer dat je de prijzen niet in een maandoverzicht kan zien zoals bij Transavia. Dat is veel makkelijker zoeken als je niet gebonden bent aan bepaalde data.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel en makkelijk om te zoeken

Je kan uit veel verschillende bestemmingen kiezen Verschillende budgetten en het is makkelijk om Te boeken

  • Aanbevelen? Ja
10

Super makjelijk en overzichtelijk in de app

Makkelijk in gebruik en binnen no-time heb je geboekt. Het is nu voor de 4e keer dat ik met Tui ga vliegen en het bevalt me prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

TUI is makkelijker dan andere reisbureaus en meer mogelijkheden heeft te bieden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en bereikbaarheid

Zeer vriendelijk te woord gestaan, ook zeer behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
6

Boeken gaat goed, maar stoel kiezen en boeken niet

Het boeken is zoals gewoonlijk geen probleem. Maar het kiezen van een stoel wel: dat kan pas vanaf 30 dagen voor vertrek maar dan blijkt altijd een deel van de stoelen toch vóór die tijd geboekt te zijn. Heel frustrerend! Bij KLM weet je meteen waaruit je kan kiezen Als je belt ook slechte service helaas.

  • Aanbevelen? Nee
8

Niet met transavia samen werken veel verborgen kosten

Alles moet je bijbetalen en staan niet vermeld op jullie website

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

De boeking was zo gemaakt daarna nog even gebeld. Had binnen een paar minuten iemand aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
4

Goed en niet goed...

Het boeken ging oke, echter je ziet een bedrag en er komt dan van alles bij. Zelfs ruimbage. Lijkt Ryanair wel. Toen gingen we comfort erbij boeken. Er waren nog stoelen naast elkaar. . Maar toen werd ik boos daar jullie ons uitelkaar boekten. Daar mochten we dan weer voor betalen. Dit hebben we nog nooit eerder ergens gehad en we reizen al vele jaren. En toen ik contact met jullie wilde....niet gelukt. Slecht! Of ik nog een keer boek...zeer twijfelachtig.

  • Aanbevelen? Nee
4

Irritant hoeveel jezelf nog moet regelen

Voor ík het doorhad had ik een reis geboekt. Ik was aan het kijken voor een reis naar Griekenland en om de prijs te kunnen zien, moet je je gegevens invullen. Toen bleek dat ik al een fly- drive reis had geboekt. Nergens werd gevraagd of ik de boeking wilde laten doorgaan. Gegeven invullen is boeken. Dit had ik nog nooit nergens meegemaakt. Heel klantonvriendelijk. Toen bleek dat de terugvlucht met Transavia was moesten we via Transavia de stoelen reserveren, maar dat lukte niet omdat Tui de vluchtgegevens niet had doorgegeven. Ik moest geloof ik 10 keer bellen met helpdesk medewerkers om het probleem te achterhalen. Ook de gegevens van de autoverhuur moet je allemaal zelf regelen. En die Tui app is totaal onhandig. Alleen maar meer reclame voor reizen. Helemaal niet handig voor jou als reiziger. De mail gegevens werken nog het beste. Mijn ervaring is niet prettig en ik zal nooit meer via TUI iets boeken.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet genoeg info

Het boeken ging prima ik reis vanaf nederland, kon niets vinden over het parkeren in Kiel en dergelijke dat zou toch handig zijn

  • Aanbevelen? Ja
5

Complicado

Si no se puede traducir al español o todo el inglés es complicado, por eso es que prefiero reservar con otras compañías que permiten traducir. No todo el mundo habla holandés.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd alles top geregeld!

Betrouwbaar en goed. Wat je boekt is wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
5

Erg lastig

Slecht want boek veel reizen met tui en namen staan er maar klik erop verdwijnt de naam Moest dus alles weer invullen Wat ik vorige enquete ook noemde Verder drie uur bezig geweest om koffer bij te boeken Bah ellendige drie uur waren dat Zo vreselijk moeijlijk was dat bij tuifly bah bah

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk

070-3266271

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.