Geen contact meer mogelijk

Voor aanstaand weekend een wedstrijd en hotel geboekt. Borussia tegen Schalke. Wedstrijd gaat niet door ivm corona. Ik wil graag mijn geld terug van het hele pakket, ze zeggen dat ik alleen de kaartjes terug kan krijgen. Want ik kan toch gewoon een weekend naar Dortmund gaan? Sorry, maar dit gaat nergens over. Telefonisch contact / mailverkeer is niet mogelijk. Ze reageren niet als ik vragen heb, zeer onprofessioneel.

• Bezochte wedstrijd: 0

Top ervaring

Geweldige sfeer bij wedstrijd. Alles goed geregeld door voetbalreizenXL. Op vragen snel en duidelijke antwoorden. Zeker voor herhaling vatbaar

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Atlético Madrid

TOP

In eerste instantie vond ik het raar om je kaart een dag voor de wedstrijd van iemand te ontvangen! Echter na wat mail en telefonisch contact verliep alles TOP en prima communicatie met Voetbalreizen.nl Dus boek gerust je wedstrijden het is gewoon GOED geregeld.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - A. Madrid

Verwachtingen niet nagekomen.

De zitplaatsen achter het doel belemmerde het zicht op doel aan onze kant . Dit door een stalen hek bij ingang waar je tribune op komt. We moesten gaan staan wilde we zien wat er in het vijfmeter gebied gebeurde. Echt slecht voor kaartje van 99 euro. Bij een volgende keer wil ik zeker weten of niets, behalve supporters, mijn zicht op veld belemmeren.

• Bezochte wedstrijd: Köln-schalke

Overweldigend!

Met speels gemak bestel ik voor de tweede keer dit voetbalseizoen kaartjes voor een uitverkochte en dus zeer gewilde wedstrijd. Prima op tijd verloopt alle communicatie en eenmaal met de tickets in Londen en bij het magnifieke Tottenham Hotspur Stadium aangekomen, beklimmen we de fonkelnieuwe trappen...die meer doen denken aan een hippe art galery dan een footy temple...om bij binnenkomst simpelweg te worden weggeblazen...! Wat een ongelofelijk mooi stadion. Dit is hoe je met succes een nieuw stadion verbouwt; werkelijk prachtig! Dat de thuisploeg een 2-1 voorsprong uit handen geeft en laat ombuigen in een 2-3 verlies drukt de pret geenzins. Heerlijk excuus om een weekend weg te zijn met broers en zus, heerlijke voetbalmiddag gehad, onvergetelijke ervaring, met dank aan voetbalreizenXL !

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Wolverhampton

Matig

Alles.was prima geregeld. Alleen als je dan een update van je kaarten neemt, voor een x bedrag en je zit 2 stoelen van de hoek.

• Bezochte wedstrijd: PSG Dijon

Wat een ongelooflijke afzetters!

Voor zo'n €375,- p.p. kaartjes gekocht voor chelsea - tottenham. Hier heb ik mij enorm op verheugd en je mag voor dit geld ook iets verwachten. Waaronder een fatsoenlijke stoel/plek of zicht. Niets was minder waar. Ze hadden er even bij moeten vertellen dat je ook een stijve nek krijgt in dit stadion bij deze plekken. We keken recht tegen een stuk dakbeplating aan en als we een beetje ons best deden konden we nog een glimp van gras zien. Vreselijk, wat een enorme miskoop!

• Bezochte wedstrijd: chelsea-tottenham

Geweldig weekend

Mijn zoon heeft zijn diploma gehaald. Als cadeau de El Classico geboekt via VoetbalreizenXL. Madrid, 2 personen , 3 dgn, vlucht per klm, 4 sterren hotel in het centrum, zitplaatsen wedstrijd lange zijde bovenin. 2.300,- euro betaald. Voor deze zeer hoge prijs had ik veel betere zitplaatsen verwacht. Lange zijde bovenin is gezegd maar niet in de hoek! Het was wel een belevenis en hebben natuurlijk het beste van gemaakt. Leuk dat Real na 6 jaar een keer wint van Barça. Volgende keer ga ik de reis zelf samenstellen en denk dat ik dan veel voordeliger uitkom.

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid - Fc Barcelona

Werkelijkwaar geweldig

Wij hebben genoten van ons weekend. Alles was goed geregeld. En bij aankomst van de wedstrijd kwamen we erachter dat we ook nog in de skybox zaten met een hapje en een drankje. Dus voor ons erg geslaagd

• Bezochte wedstrijd: Newcastle united - burnley

Geweldige ervaring!! En kaarten prima geregeld

Genoten !!

• Bezochte wedstrijd: Real barca

Top, goed geregeld duidelijk en persoonlijk

Prettig contact, kaarten ruim op tijd ontvangen en ook nog met 6 naast elkaar.

• Bezochte wedstrijd: Top

top weekend gehad en goed geregeld

top weekend gehad. mijn grote droom om een wedstrijd van mijn bvb te bezoeken is eindelijk uitgekomen. wel een matige wedstrijd maar gelukkig wel gewonnen. enige minpuntje is dat ik het vrij prijzig vond maar het was het meer dan waard.

• Bezochte wedstrijd: borussia Dormund-Freiburg

Geweldig om dit mee te maken

Mijn zoon werd 30 jaar en wij hebben dit cadeau voor hem gekocht. Erg leuk om dit evenement met met zoon mee te mogen maken.

• Bezochte wedstrijd: Tegen Freiburg

Geweldige ervaring.

• Bezochte wedstrijd: Dortmund-Freiburg

Een fantastische ervaring!

Alles goed georganiseerd door VoetbalreizenXL, hotel en wedstrijdtickets. Arsenal helaas verloren maar was absoluut de moeite waard.

• Bezochte wedstrijd: Arsenal-Olympiakos

Top plaatsen en alles prima geregeld

Het boeken ging vlot en we werden goed geïnformeerd. We hadden goede plaatsen in het stadion en een goed hotel. Erg tevreden over Voetbalreizen XL.

• Bezochte wedstrijd: Fc Köln - Schalke 04

Fantastisch

Het was allemaal perfect geregeld. Als ik vragen had dan kreeg ik gelijk antwoord.

• Bezochte wedstrijd: Was heel leuk

Ervaring was top, ik had alleen verwacht dat ik op de hoogte van de midden lijn zou zitten, voor derest geweldige ervaring

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid Barcelona

Een prachtig cadeau voor mijn 11-jarige zoon en mij!

Het moment van kippenvel bij her betreden van het stadion was geweldig. De verwondering en enthousiasme van mijn zoon zal ik niet snel vergeten. Hartelijk dank dat ik deze ervaring mocht meemaken.

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund- sc Freiburg

Top sfeer

Geweldig voetbalweekend gehad met mijn 2 zonen. Mooi het contrast tussen het stadion van Fullham en Tottenham. Alles uitstekend geregeld door Voetbalreizen XL. Wel handig om vooraf de vervoersbewijzen voor Londen te regelen. Trein en metro.

• Bezochte wedstrijd: Fullham- Preston en Tottenham- Wolverhampton

Fantastische beleving!

Wedstrijd Koln - Schalke bezocht. Super sfeer en leuke wedstrijd. Ook nog een dagje Keulen gedaan, zeker doen als je daar bent. Deze wedstrijd komt zeker in mijn top 5 van bezochte wedstrijden, en dat zijn er heel wat. ( ook barca en real die helaas niet echt bijzonder waren..). Heb geen Facebook, maar heb wel foto’s die ik eventueel kan opsturen.

• Bezochte wedstrijd: FC Koln - Schalke

Klantgericht, klantvriendelijk, doen wat beloofd is

Begin november twee tickets besteld voor Man. City - Arsenal op 1 maart. Duidelijke offerte -> alles geregeld. Eind januari bericht gekregen dat deze wedstrijd uitgesteld wordt, omdat Man City de finale van de League Cup gehaald heeft. De bestelde tickets konden kosteloos worden overgezet naar deze finale op Wembley. De tickets werden keurig op zaterdag 29 februari afgeleverd bij het hotel waar mijn zoon en ik verbleven. Dank aan Corian Casander en Erik Buining.

• Bezochte wedstrijd: Aston Villa - Manchester City

Duur kaartje maar wel een fantastische ervaring samen met mijn zoon van 9

Voor mijn zoon was het fantastisch zijn 1e voetbalwedstrijd in het buitenland! In NL zitten we regelmatig in de Kuip of wonen we één wedstrijd van het NL elftal bij! Het was een top ervaring echter voor €238 voor 2 tickets helemaal boven in het stadion zitten lijkt me niet echt helemaal zoals het hoort als je 1e rang aanvinkt en ook voor hebt betaald! Hoorde andere Nederlandsers die naast ons zaten dat zij veel minder hadden betaald en vroeg me wel even af of hoe dit kon? Dat was een beetje een domper! Maar van de wedstrijd genoten met 4-3 winst voor Paris St Germain!

• Bezochte wedstrijd: Paris St Germain - Bordeaux

Perfecte ervaring!

Dit weekend met een vriend naar Napoli - Torino geweest. De tickets waren tijdig opgestuurd per mail en de plaatsen in het stadion waren ook prima. Prijs/kwaliteit verhouding was ook erg goed. Mooie ervaring en alles goed geregeld!

• Bezochte wedstrijd: Napoli - Torinio

alles goed geregeld.

informatie is goed verzorgd. verandering in speelschema ruim van te voren aangekondigd.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Eibar

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.