Perfect geregeld, niets op aan te merken!

Super makkelijk om te bestellen, snelle communicatie, alles op tijd geleverd, helemaal prima!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester City - Chelsea

Fantastisch!

Fantastische reis, Newcastle is een must! Volledig uitverkocht en het ademt voetbal!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Newcastle - Watford

Goed geregeld.

Een prima geregeld reisje.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester City vs Leister City

Goed geregeld!

Tijdige en volledige informatie!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona-Elche

Alles was keurig geregeld volgens afspraak. Bij vragen werd er snel gereageerd. Bij een volgende keer boeken wij zeker weer bij voetbalreizenxl

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid-Valencia

geweldig

Geweldige ervaring! Geweldige plekken ook!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis AC Milan - AS Roma

Top geregeld!

Tickets voor Real Madrid - Valencia via voetbalseizoen XL. Boeken/kopen gaat eenvoudig zelfs voor een digibeet als ik. Was even bang dat de tickets te laat zouden komen maar een mailtje naar Voetbalreizen XL bracht snel duidelijkheid en geruststelling. Alles keurig geregeld zoals afgesproken, zelfs een betere plaats gekregen dan bestelde plaatsen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid- Valencia

Spektakel in Milaan

Samen met mijn zoon in San Siro geweest. Mooie wedstrijd tegen AS Roma van Mourinho en Karsdorp Perfecte plek aan de rand van het veld naast de Curva Sud. Erg sfeervol met het gezang van de tribunes. Zlatan en Leao gezien van dichtbij. Spektakel en sportieve strijd op veld. De volgende dag de reis gecomplementeerd met een bezoek aan het AC Milan museum. Wat een club. Geweldige ervaring!!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis AC Milan- AS Roma

Het waren 3 mooie dagen

Mooie plekken in het stadion Prima hotel, dichtbij de metro

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Ac milan - as roma

super!

Een superleuke wedstrijd bezocht van Sevilla! Dit in combinatie met het mooie weer en heel weinig corona regels heeft ons een geweldig weekend opgeleverd dat we niet snel zullen vergeten! Heel goed geregeld.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Sevilla - Atletico Madrid

Geweldige ervaring!

Via VoetbalreizenXL een voetbalreis naar Londen geboekt. Wij hebben de wedstrijden Arsenal - Manchester City en Chelsea - Liverpool bezocht. Deze reis combineren was geen enkel probleem, alles was top geregeld. Prima hotel met ontbijt en super mooie plekken in het stadion. Echt een weekend om nooit te vergeten!

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd/voetbalreis Arsenal - Manchester City / Chelsea - Liverpool

Klantenservice niet bereikbaar

Wij hebben de wedstrijd niet kunnen bezoeken, omdat er geen treinen reden van London naar Manchester. Wij wilden de tickets nog retourneren of via jullie annuleren, maar het telefoonnummer op de site was niet bereikbaar.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester City- Leicester City

Beste Sadjad, we vinden het erg jammer en vervelend om te lezen dat u de wedstrijd heeft gemist. Maar hopelijk kunt u begrijpen dat wij geen invloed hebben op het treinnetwerk in Engeland. U heeft bij ons losse kaarten besteld voor de wedstrijd Man City - Leicester City en deze kaarten hebben wij netjes geleverd. Overigens zijn wij altijd bereikbaar op ons noodnummer. Ondanks alles vinden wij uw recensie niet terecht.

Leuke belevenis

Goede plaatsen en goede sfeer

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Qpr- bournemouth

Ivm corona zijn we niet gegaan

Voor de rest was het wel weer prima geregeld.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis City leichester

Prima geregeld

Makkelijk te boeken, goed op de hoogte gehouden bij veranderingen. Hotel was oké (4 sterren beetje teveel eer) en de wedstrijdkaartjes werden netjes bezorgd. Mooie plaatsen in t stadion, samen met m'n zoon genoten van een mooie wedstrijd en geweldige sfeer!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Newcastle Utd-Manchesee Utd

Super!

Voetbalreizen heeft aan alle verwachtingen voldaan! We zaten (zoals gevraagd) met 3 man naast elkaar. Betere plekken hadden we niet kunnen wensen! Volgende wedstrijd boeken we zeker weer hier!!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester united - wolverhampton

Mooi voetbal-avontuur gehad, dat in Corona-tijd eigenlijk niet verstandig is.

Testen, testen en testen en hopen dat Corona aan je voorbij gaat. We hadden vakantie, de reis betaald, dus het risico genomen. Een fantastisch verblijf gehad in Manchester, Ronaldo zien scoren, uit eten geweest, mooie stad. Maar de volgende trip is pas als alles weer enigszins normaal is.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester- Burnley

mooie reis gehad

Alles was top geregeld, kaartjes en hotel. De COVID maatregelen hadden wel veel invloed op onze reis. Echter hier kan Voetbalreizen XL uiteraard ook niks aan doen

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Chelsea

Perfect georganiseerd

Geweldige wedstrijd mogen ervaren. Wat een belevenis! Communicatie was goed en tickets ruim op tijd digitaal ontvangen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis AC Milan

door aangepaste regels niet op reis

Doordat de regels in Engeland veranderde was het voor mij, ook als dubbel gevaccineerde die eigenlijk 24 uur eerder zou moeten gaan vertrekken vanwege de aangescherpte maatregelen, niet te doen om de reis en de wedstrijd te bezoeken. Helaas ben ik al mijn geld kwijt en dat maakt dat ik voor een volgende reis 4 keer extra na ga denken.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester / Young boys

Gewoon heerlijk vader zoon reisje.

Echt een aanrader om naar Liverpool te gaan. De stad is leuk voor 1 dag, maar dan ook weer niet langer. Mensen zijn overwegend vriendelijk. Helaas dat alle corona ellende een schaduw over het geheel heeft geworpen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool FC - Newcastle

Door Corona kon de wedstrijd die wij wilden bezoeken helaas niet doorgaan. De service die vervolgens geboden is was perfect. Binnen een hele korte tijd hebben we naar een andere wedstrijd kunnen om boeken en hoefden wij niet bij te betalen ondanks dat de nieuwe kaarten net iets duurder uitvielen. Ondanks dat alles heel goed geregeld was vielen de plekken helaas een beetje tegen. Voor het bedrag dat we betaald hebben voor de kaartjes verwacht je toch echt de beste plaatsen, dit was helaas naar ons idee niet het geval. Het zou fijn zijn als je bij de aankoop van de kaarten iets meer inspraak krijgt in de plek die je krijgt want wat de beste plekken zijn is voor iedereen natuurlijk anders.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona-Elche

Onvergetelijke ervaring

Samen met een maat ben ik naar Liverpool geweest om op Anfield de wedstrijd tegen Newcastle United bij te wonen. Super om de sfeer rondom en in het stadion mee te maken. De stad Liverpool is zelf niet echt een mooie stad, maar de mensen zelf zijn super vriendelijk. Hebben genoeg pubs bezocht, wat ook zeker de moeite waard was. Al met al een top ervaring.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool FC - Newcastle United

Kaarten goed geregeld maar de prijs…

In Oktober kaarten besteld voor Dortmund - Besiktas. Dure plaatsen voor 190€ per stuk maar voor mijn eenmalige trip met mijn zoon van 15 wilde ik dat wel doen. Op 7 december was de wedstrijd en omdat Dortmund zich niet meer kon plaatsen voor de volgende ronde was het stadion maar voor 20% gevuld. Om ons heen waren volop lege plekken en mensen naast ons hadden maar 40€ per plek betaald . Het was mooi geweest als jullie de prijs hadden aangepast op basis van de actualiteit

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Mooie pot

Top tijd gehad

goed georganiseerd alles prima verzorgd, geen problemen ondervonden.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis bayern munchen

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.