Fan-tas-tisch!

VoebalreizenXL heeft er voor gezorgd dat wij met 3 mannen een onvergetelijk weekend in Londen hebben gehad. Uiteraard met als hoogtepunt de wedstrijd Tottenham Hotspurs - Liverpool. Alles prima geregeld, communicatie was helder en er werd snel gereageerd. Tot de volgende keer.

• Bezochte wedstrijd: Spurs-Liverpool

Goed geregeld!

Netjes op tijd en goed geregeld.

• Bezochte wedstrijd: Everton Brighton

Mooie beleving

Mooi zicht van alle kanten in het stadion. Hotel bedden erg hard

• Bezochte wedstrijd: Tottenham Liverpool

Mooie ervaring dank zij een prima organisatie.

Het was een belevenis om de wedstriijd Spurs tegen Liverpool bij te wonen. Prachtig nieuw stadion van Tottenham Hotspurs. Goed hotel in het centrum, pal naast Tower Bridge. De service en informatie van Voetbalreizen XL was adequaat en goed op tijd. Jammer dat in de informatie geen rekening is gehouden met treinreizigers. De trein is een goed alternatief voor het vliegtuig, zeker met de Eurostar. Bij tijdig boeken is ook de prijs concurrerend.

• Bezochte wedstrijd: Spurs vs Liverpool

Geweldig!

Ontzettend genoten!

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Hotspur-Liverpool

Super leuke en goed georganiseerd

Het was zeker een wedstrijd om nooit te vergeten. De sfeer voor de wedstrijd en tijdens de wedstrijd was echt geweldig. Ik zou iedereen als ze ooit een voetbalwedstrijd willen zien om die via deze site te boeken. Alles was netjes geregeld en konden zonder zorgen genieten van de tijd daar.

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd: Geweldig!!!

Geweldige atmosfeer!!!

Het was voor mij al de achtste keer dat ik in Londen een wedstrijd heb bezocht. Het blijft uniek om de sfeer rondom een Engelse wedstrijd te beleven. De gemoedelijkheid die daar rond het stadion hangt is zeer prettig.

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Liverpool

Top geregeld allemaal

Goede service Duidelijke communicatie Prima prijzen

• Bezochte wedstrijd: AS Roma - Juventus

Wederom fantastisch

Opnieuw de unieke sfeer van het Engelse voetbal ervaren waarbij alles goed geregeld is van a tot z. Goede communicatie met de klant en de upgrade was natuurlijk helemaal fantastisch!

• Bezochte wedstrijd: Man. United - Norwich City

Goedemorgen Dennis, Bedankt voor je mooie review! Zo te lezen is alles naar wens geweest, de upgrade van de zitplaatsen is ook goed bevallen zo te zien ;). Mochten we jullie in de nabije toekomst nog eens op reis kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Perfect kaartjes geregeld

Normaal boek ik zelf de kaartjes voor voetbalwedstrijden, maar kreeg het voor deze derby niet voor elkaar. Blij dat voetbalreizenXL het wel kon regelen. Snelle reactie en kaartjes snel gekregen via mail. Top weekend gehad.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Everton

Goedemiddag Jeroen, Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen, daar doen we het uiteraard voor. Mochten we je nog eens kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Zeer positief

Leuke wedstrijd gezien! Er was op voorhand een probleem met het verzenden van de tickets, waarbij het probleem lag bij PostNL. Toch heeft VoetbalreizenXL op zeer adequate manier bijgedragen aan een oplossing. Top!

• Bezochte wedstrijd: West Ham - Leicester

Goedemiddag Tim, Bedankt voor je mooie woorden! Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat er een pakketje bij de post zoek raakt, gelukkig hebben wij snel en adequaat kunnen handelen om jou alsnog je tickets te bezorgen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan tickets voor een mooi duel op de Europese velden. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super coole wedstrijd gezien!

Met 3 personen wedstrijd bezocht in NewCastle. Alles was vantevoren prima geregeld door jullie!

• Bezochte wedstrijd: NewCastle vs Everton

Goedemiddag Florence, Mooi dat alles wat we voor je hebben mogen regelen, zo goed hebt ervaren. Hopelijk kunnen we in de toekomst van deze 8 een 10 maken! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Alles perfect geregeld!

Ondanks dat we een week voor de wedstrijd pas de kaartjes hadden besteld was het toch gelukt om 4 plaatsen naast elkaar te krijgen. Communicatie gaat vlot, kreeg snel antwoord op mijn vragen.

• Bezochte wedstrijd: Manchester United

Goedemiddag Marcel, Bedankt voor je positieve review! Mooi dat we de 4 tickets nog voor je hebben kunnen regelen. We hebben direct actie voor je ondernomen en alles in orde gemaakt. Mocht je in de toekomst nog eens op voetbalreis willen gaan, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Zeer betrouwbaar, goede service en prettige communicatie

Zie hierboven; snelle en duidelijke communicatie, levering goed en keurig verzorgd!!

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Sheffield United

Goedemorgen Fons, Bedankt dat je ons zo positief beoordeeld, fantastisch! Je weet ons te vinden voor je volgende voetbalreis. :) Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Topervaring

We hebben een hele leuke avond gehad die al ongeveer anderhalf uur voor de wedstrijd begon met een bezoek aan de shop en met het bekijken van het optreden van de band. De wedstrijd was top (een heel verschil met onze FCG;)), de sfeer in het stadion en het opnieuw live kunnen aanschouwen van Virgil van Dijk vonden we super. Jammer dat we de kaarten middenop de dag kregen, we hadden ze liever eerder of later (bijvoorbeeld bij het stadion) gehad zodat we de rest van de dag helemaal ons gang hadden kunnen gaan. Maar al met al heel erg tevreden.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Sheffield United

Goedemorgen Marjan, Bedankt voor je mooie woorden en de complimenten aan Virgil van Dijk. ;) Hopelijk zijn jullie een unieke voetbalervaring rijker. Mocht je nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Mooi om te hebben meegemaakt

De ervaring blijft mooi, al blijft de prijs prestatie ver te zoeken. Om voor nogal wat geld op rij 90 terecht te komen motiveert niet echt om het nog eens zo te doen. De voorkeur gaat dan eerder uit naar stadions te bezoeken in Manchester en Liverpool. Rondom een wedstrijd aanwezig zijn bij een stadion is al mooi. De wedstrijd volgen in een pub en dan in die dagen een wedstrijd van een club op lager niveau bekijken. Ik denk dat je ook een geweldige voetbal-ervaring ondergaat voor een veel minder euro's.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Sheffield

Goedemorgen Geert, Mooi om te lezen dat je de voetbalervaring als 'mooi' hebt ervaren! :) Echter jammer dat je achteraf misschien liever in de pub had gezeten om de wedstrijd vanuit daar te volgen. Mocht je in de toekomst toch nog een wedstrijd willen bezoeken, dan helpen wij je uiteraard graag! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Top weekend en alles top geregeld.

Enorm goede sfeer, dit beleef je nergens.Ook uren voor de wedstrijd een belevenis op zich. Alleen jammer dat er een B elftal speelde .

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Everton

Goedemiddag Jos, Bedankt voor je review! Ook het b-team liet bij vlagen heel behoorlijk voetbal zien en de 1-0 was een echte wereldgoal. De sfeer tijdens de 'Merseyside derby' is altijd erg goed en gelukkig heb je dit kunnen beleven! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Cheers mate, and see you soon

Liverpool de stad die voetbal ademt. In traditionele Engelse wijken op steenworp afstand, en slechts gescheiden door Stanley Park liggen de voetbaltempels van Liverpool FC (Rood) en Everton FC (blauw). Omringd door gezellige kroegen, waar men onder genot van een Guinness kan genieten van live muziek. Waar helden als Virgil van Dijk en Gini Wijnaldum met volle passie worden toegezongen. In het stadion wordt je voorafgaand aan de wedstrijd bevangen door kippenvel, als het hele stadion “you’ll never walk alone” uit volle borst meezingt. Wij bezochten de wedstrijd Liverpool - Sheffield united, en hebben 2 dagen volop genoten met onze zoons. Cheers mate, and see you soon.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool FC - Sheffield united

Goedemorgen Mark, Wat hebben jullie een fantastische trip gemaakt! Je verwoord de trip echt geweldig. De sfeer in de stad, de pubs en het stadion is ronduit adembenemend. Bedankt voor je mooie woorden en we zien je in de toekomst graag terug om samen een voetbalreis samen te stellen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Met mijn oudste dochter erg ervan genoten

Het was de eerste keer met mijn oudste dochter naar Londen. Het was zeer goed geregeld. We hebben erg genoten.

• Bezochte wedstrijd: Arsenal tegen Manchester United

Leuk voetbaluitje naar Liverpool

Samen met mijn zoon bezocht ik de wedstrijd Liverpool - Sheffield United. Het hotel (Day's Inn Liverpool Centre) had een uitstekende ligging, dichtbij centrum en promenade. Alleen de matrassen waren vreselijk. De wedstrijd was leuk, al was het jammer dat de fans van Sheffield United (in het vak waar we naast zaten) grote delen van de wedstrijd meer geluid voortbrachten dan de fans van Liverpool, ook al won Liverpool met 2-0. De kaartjes en het hotel waren goed geregeld door VoetbalreizenXL, we konden zonder probleem inchecken en naar de wedstrijd. Toch vind ik het wel vrij prijzig voor wat je krijgt.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Sheffield United

Goedemorgen Marnix, Zo te lezen ben je tevreden over de tickets en het hotel wat we voor je hebben mogen verzorgen. Hopelijk hebben jij en je zoon een mooie onvergetelijke voetbalervaring mee gemaakt. Helaas bleken de bedden in het gekozen hotel niet te voldoen aan je verwachtingen. Wij hebben dit direct aangekaart bij het hotel en zullen hier rekening mee houden bij boeken van dit hotel in de toekomst. Bedankt voor je review en hopelijk kunnen we je nog eens helpen bij het samenstellen van een voetbalreis om zo van je 7 een 10 te maken! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Perfect geregeld!

Zeer goede ervaring met VoetbalreizenXL. Alles was van tevoren goed geregeld en de zitplaatsen waren perfect. We zaten mooi naast elkaar en hebben van een prachtige Liverpool wedstrijd genoten!

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Sheffield

Goedemorgen Wendy, Bedankt voor je mooie review. Zo te lezen is alles naar wens verlopen! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Wij zijn naar de wedstrijd Manchester City - Leicester City geweest. Alles was goed geregeld en de kaarten lagen netjes klaar bij het stadion. Voor ons was het de eerste keer in Manchester, maar door tips en juiste informatie van jullie hebben we prachtige dingen gezien. Nogmaals dank & we komen zeker bij jullie terug!

• Bezochte wedstrijd: Manchester City - Leicester City

Goedemorgen Robert, Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen! De informatie die we altijd leveren over de speelstad en handige tips zijn ook in de smaak gevallen. Bij het samenstellen van jullie volgende voetbalreis helpen we jullie uiteraard graag! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Vlekkeloos verlopen bezoek aan een prima wedstrijd.

Tickets ruimschoots op tijd ontvangen. Prima plaats. Alle vragen goed afgehandeld. Geen enkel probleem ondervonden.

• Bezochte wedstrijd: Tottenham - Brighton

Goedemorgen Ulbe, Bedankt voor je mooie woorden omtrent je bezoek aan Tottenham Hotspur - Brighton! Goed om te lezen dat alle vragen goed zijn afgehandeld en zo alles naar wens is verlopen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens helpen. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Mooi plekken en goed aan te reizen

Sfeer vanuit West Ham kant viel toch wel wat tegen. Begin natuurlijk speciaal met de Bubbles, maar verder hadden wij er meer van verwacht. Plekken en stadion waren dik voor elkaar!

• Bezochte wedstrijd: West Ham United - Leicester City

Goedemorgen Gerben, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens op reis helpen en van deze 7 een 10 maken. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Was weer geweldig!

Samen met mijn zoon Guus naar Manchester City - Sheffield United op 29 december geweest. Evenals vorige keren was alles weer perfect geregeld door Votebalreizen XL. We kijken alweer uit naar onze volgende trip. bedankt voor de geweldige service.

• Bezochte wedstrijd: Manchester City - Sheffield United

Goedemorgen Gert-Jan, Volgens mij is de voetbalreis 'top' verlopen! ;) Hopelijk kunnen we jou en je zoon Guus in de toekomst nog eens helpen. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.