Tegenvallende zitplaatsen, matige informatievoorziening

Eind maart met in totaal 3 personen naar Borussia Dortmund geweest. Prachtige ervaring die nog een stuk mooier had kunnen zijn. Hotel - We hadden de duurste optie gekozen. De ligging van het hotel was prima, centraal gelegen tussen het stadion en het centrum. De kwaliteit van het hotel was slecht. Bij het ontbijt was heel veel op, te weinig (en matig) personeel en de ontbijtzaal is als sardientjes in een blik. We hadden daarnaast een kamer met 2 bedden en een harde slaapbank. Niet optimaal. De bedden waren ook kort en de kamer krap. Wedstrijd - We waren zeker 3 uur voor de wedstrijd op locatie. Prachtige sfeer. De organisatie rondom het stadion was in combinatie met de verplichte coronacheck ronduit slecht. Na circa anderhalf uur in de rij bleek dat je enkel naar binnen kon met geprinte tickets en dat digitale tickets niet werden toegestaan. VoetbalreizenXL heeft dit niet gecommuniceerd. Ze adviseerden ze te printen, maar werd niet als verplicht bestempeld! Vervolgens in een soort van rollercoaster uiteindelijk letterlijk op het fluitsignaal het stadion in lopend. Veel te laat voor de sfeer dus. Daarnaast kom je vol frustratie binnen. Zitplaatsen - We hadden de duurst mogelijke tickets maar zaten letterlijk op de laatste 3 stoelen op de lange zijde. Kortom tegen één van de hoekwanden aan en als je recht vooruit keek dan zat keek je achter het doel. Een tegenvaller voor dergelijke prijzen. Al met al geen positieve ervaring met Voetbalreizen XL.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Borussia Dortmend - RB Leipzig

Betrouwbaar en heel goed telefonisch bereikbaar

Ik heb een kaartje gekocht voor een Engelse voetbalwedstrijd. Vrij prijzig, maar dat weet je van te voren. Omdat je een hotel en vliegticket tegelijkertijd moet boeken is het van belang dat het aangekochte kaartje veilig en betrouwbaar is Ik heb voetbalreizenXL 3 keer gebeld, er werd binnen 5 seconden opgenomen en al mijn vragen die tot problemen hadden kunnen leiden in Engeland werden keurig beantwoord waardoor het vertrouwen in de goede afloop steeds beter werd. Hierdoor hebben we zonder zorgen drie hele leuke dagen in Liverpool gehad met een prima championsleague wedstrijd. Klein minpuntje, onze zitplaats had iets verder van het dak mogen zijn. Maar voor de rest, prima, nogmaals bedankt

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool Villareal

Mooist mogelijke plaatsen in het stadion van PSG

Maar als ik niets van me had laten horen en erop vertrouwd had dat ik de kaarten op de wedstrijddag nog in mijn mail zou krijgen, hadden we helemaal geen kaarten gehad.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG - Lens

Geweldige ervaring

Ondanks Corona vertraging van de wedstrijd een goede en duidelijke service

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Dortmund- Wolfsburg

Superleuke ervaring met zeer goede zitplaatsen op de kampioenen wedstrijd van PSG!!

Toppie!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG-Lens

super geregeld! hotel en plekken in stadion waren top!

Super geregeld door voetbalreizen. upgrade stadion plekken en 2 nachten ipv 1 nacht voor dezelfde prijs. Goede communicatie tussen voetbalreizen en de klant bij vragen.

Aanrader

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Athletico madrid - espagnol

Het was fantastisch!

Super goed geregeld, prima hotel, fijne locatie hotel zelf en ook op loopafstand van Parc des princes. Bedankt

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Psg

Goed geregeld en betrouwbaar

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool

Goede klantenservice

Ik ben goed geholpen. Snel en goed telefonisch advies. Goed bereikbaar. Boekje met bezienswaardigheden was ook erg handig.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester City - Real Madrid

Liverpool

2 jaar lang zijn we bezig geweest. Dit had te met uitgestelde wedstrijden en covid. Uiteindelijk heeft deze voetbal onze verwachtingen ruim overtroffen. Het was al het wachten meer dan waard. Wat een voetbalsfeer!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool - Man Utd

Top ervaring

Top ervaring met mooie plekken in de Kop.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool - Everton

Alles “gefixt”!

Mede door COVID en een late zondagavond wedstrijd die niet paste, vroegen wij alle flexibiliteit van voetbalreizenXL. Gelukt. Uiteindelijk de wedstrijd en wereldspeler psycholoog van dichtbij beleeft. Ook vragen tussendoor werden bijzonder klantvriendelijk beantwoord. Enige tip, nog iets pro actiever aangeven wanneer bevestiging en kaartjes komen, dat geeft rust en zekerheid bij de klant.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG Lens

Super geregeld, super plek in het stadion

Kaarten gekocht voor een wedstrijd van PSG. Duidelijke website en bestelprocedure. In de aanloop naar de wedstrijd prima contact over verzending van de (digitale) kaarten. Kaarten voor twee geweldige plekken, rij 4 bij de middenstip. Mijn zoon en ik hebben genoten van een prachtige wedstrijd. VoetbalreizenXL is een aanrader!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis 10

Heel leuke ervaring

Wij hadden losse voetval tickets gekocht voor PSG en dit is allemaal makkelijk en vlot gegaan. We zaten alledrie naast mekaar op een mooie plek. We kregen de e tickets via mail en het was gewoon goed. Het enige minpunt is de prijs van de tickets maar uiteindelijk zijn ze bij voetbalreizen.xl goedkoper als je samen wil zitten dan op de officiële website van PSG dus ook dit was een reden om bij voetbalreizen te kopen. Ik heb ook 2x contact gehad per mail en oer telefoon en dat ging ook vlot. Alles was gewoon perfect in orde.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG-Lens

Hele mooie ervaring

Ook doordat het hotel op 200 meter van het stadion af lag, mooier kon niet

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Dortmund- Wolfsburg

Zoals beloofd kwamen de kaarten een paar dagen voor de wedstrijddag, uitstekende service. Plaatsen in het stadion waren prima, zaten hoog maar doordat het heel steil was had je het idee dat je dicht op het veld zat. Al met al prima geregeld, en op naar de volgende wedstrijd, maar dat zal het volgend voorjaar worden.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Inter Milan - AS Roma

Goed geregeld, goede service

Bij vragen voor en na de boeking werd ik snel en vriendelijk geholpen. We hebben een paar weken voor vertrek nog voor één persoon bijgeboekt en we kregen goede plaatsen bij elkaar. Het was mooi om een keer een wedstrijd van PSG mee te maken. Het was de wedstrijd waarin PSG officiëel kampioen werd, dat was wel extra speciaal. We dachten dat het een feestje zou worden als het kampioenschap binnen werd, maar dat viel wel een beetje tegen. De spelers kwamen de supporters niet meer bedanken na de wedstrijd, maar dat was op zich wel logisch: het publiek was al (onderweg naar) buiten… Geen feestje dus, maar wel een unieke ervaring om PSG te zien en Messi te zien scoren.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Paris Saint Germain - Lens

alles was goed verzorgd

het was een mooi weekend

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd/voetbalreis inter milaan as roma

Zeer goede plaatsen

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Psg

Prima en tijdig geregeld

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Lazio Roma vs AC Milan

Service top! Kaarten Top 1 puntje iedereen ieder geval ik als je iets organiseert wil je dat als weg gaat alles al hebt. Kreeg nu mijn kaartjes vrijdag avond laat via de app. Had de kaartjes al in bezit willen hebben toen ik vrijdag het vliegtuig in stapte. Maar nogmaals top

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Arsenal - Man. Unitd

Dure kaartjes voor hoge plekken

275 voor een plek hoog in de hoek. Uiteindelijk was het een kampioenswedstrijd maar anders was het flink tegen gevallen. PSG moet je niet gaan bekijken voor sfeer. Kaarten waren wel 2 dagen voor de wedstrijd binnen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG vs Lens

Super!

Al was de voetbalmatch maar een onderdeel van onze citytrip naar Sevilla.. Het werd hét event van onze trip. We hebben zo enorm genoten van de match en de sfeer! Een unieke belevenis!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Fc Sevilla - Real Madrid

Een heel mooie ervaring

Heel makkelijk en betrouwbaar. We hebben een mooie wedstrijd bezocht. Goede sfeer, prima plaatsen , een mooie herinnering!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona- Rayo Vallecano

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.