Met geduld hebben een prachtige ervaring beleefd.

Het duurde tot de dag voor vertrek dat alles in orde was, maar toen was het ook wel goed in orde. Een topwedstrijd gezien eneen keurig hotel gehad.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Manchester City

Super goede ervaring

Wedstrijd Valencia - Getafe mogen bijwonen op erg goede plekken. Het contact met VoetbalreizenXL is soepel verlopen. Het enige minpunt was dat de reactie vanuit VoetbalreizenXL 4 dagen duurde, mede door het weekend. Voor de rest helemaal perfect.

• Bezochte wedstrijd: Valencia - Getafe

Fantastische ervaring

Voetbaltrip met de kinderen

• Bezochte wedstrijd: PSG - Strasbourg

Onvergetelijke reis

Eerste reis via VoetbalreizenXL. Aanrader! Goed contact en goede service.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona-Real Sociedad

Super ervaring in Valencia

Samen met mijn 12 jarige zoon naar Valencia Getafe geweest. Start la Liga 21-22. Super Ervaring in Mestalla. Bedankt Sidney voor het regelen en contact voor en na de wedstrijd! Super service

• Bezochte wedstrijd: Valencia Getafe

Top service

Snelle reacties, makkelijk benaderbaar. Mooie zitplaatsen…kortom goed geregeld!

• Bezochte wedstrijd: Valencia-getafe

een droom die uitkwam

ik ben samen met mijn zoon naar een wedstrijd van Borussia dortmund geweest. het was prachtig om het you never walk alone te zingen met 80000 mensen en sancho de enige goal van de wedstrijd te zien maken. alles soepel verlopen met voetbalreizen. top site!

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd: borussia dortmund- sc freiburg

Prima organisatie

In April zouden we met voetbalreizen naar Madrid gaan. Dit ging jammer genoeg zoals voor vele door Covid 19 niet door. We kregen een voucher meteen netjes geregeld. Nu het er naar uit ziet dat we niet meer kunnen gaan en ik ook niet het risico kan lopen als je in de zorg zit hebben we netjes al ons geld terug gehad. Terwijl ze zelf het geld nog niet terug hadden van die reis. Zo ga je om met klanten en houd je klanten tevreden. Dank je wel voetbalreizenxl. We hopen in de toekomst weer bij jullie te kunnen boeken. Een tevreden klant

• Bezochte wedstrijd: Jammer genoeg niet kunnen gaan

Slecht

Wij hadden voor de corona een voetbalreis geboekt voor begin mei naar Londen. In april kregen we te horen dat we voor een gedeeltelijke vergoeding konden kiezen of voor vouchers. Aangezien de wedstrijd helemaal niet door is gegaan, hebben wij recht op vergoeding van het hele bedrag. We hebben een paar keer gemaild, daar hebben we geen reactie op gekregen. Daarna hebben we gebeld en zouden worden teruggebeld, maar helaas ook dat is niet gebeurd....

• Bezochte wedstrijd: Arsenal-Liverpool

Beste Yvonne, Toen in Maart 2020 het corona virus op kwam, en er enorm veel onduidelijkheid was over het wel en/of niet uitspelen van de voetbalcompetities, hebben wij onze klanten in een zeer vroeg stadium als een soort van annuleringsverzekering een aantal keuzes gegeven. De keuzes waren: A) Wij bieden u de mogelijkheid om uw geboekte wedstrijd voor 60% te annuleren. Dit zal dus betekenen dat wij uw aankoopbedrag voor 60% zullen retourneren, of B) Wij bieden u de mogelijkheid om 80% van uw aankoopbedrag om te zetten naar een tegoed, te besteden bij VoetbalreizenXL. C) De boeking voor nu volledig te behouden. Op het moment dat de wedstrijd wordt verplaatst blijven de tickets uiteraard geldig voor de nieuwe speeldatum. Hierbij heeft u bewust aangegeven dat u graag gebruik wilt maken van optie A. "Bedankt voor de uitgebreide en duidelijk email. Wij gaan voor optie A. (60% van het aankoopbedrag retour). Het bedrag mag je storten op ********** tnv **********. Als het allemaal achter de rug is gaan we zeker nog een reis bij jullie boeken. We kunnen ons voorstellen dat het voor jullie ook een zware, moeilijke tijd is. We wensen jullie veel sterkte tot in deze tijd en vooral een goede gezondheid." Aan de hand van uw keuze hebben wij uw order met onze leverancier afgehandeld. We snappen dat achteraf de keuze voor optie C wellicht een betere optie zou zijn geweest.. echter heeft u vier maanden geleden gekozen voor duidelijkheid en zekerheid. Natuurlijk hopen wij dat u ondanks alles een volgende keer alsnog op voetbalreis gaat via VoetbalreizenXL. Wij zullen er dan in ieder geval alles aan doen om ook u unieke voetbalervaring te bezorgen! Met vriendelijke groeten, VoetbalreizenXL

Geen contact meer mogelijk

Voor aanstaand weekend een wedstrijd en hotel geboekt. Borussia tegen Schalke. Wedstrijd gaat niet door ivm corona. Ik wil graag mijn geld terug van het hele pakket, ze zeggen dat ik alleen de kaartjes terug kan krijgen. Want ik kan toch gewoon een weekend naar Dortmund gaan? Sorry, maar dit gaat nergens over. Telefonisch contact / mailverkeer is niet mogelijk. Ze reageren niet als ik vragen heb, zeer onprofessioneel.

• Bezochte wedstrijd: 0

Beste Petra, Toen in Maart 2020 het corona virus om zich heen greep kwamen wij als voetbalreisbureau in een ware rollercoaster terecht. Duizenden klanten hebben wij vanaf dat moment moeten annuleren. Voetbalclubs, hotelpartners en vliegtuigmaatschappijen deelden aan de lopende band vouchers uit, terwijl wij als reisbureau verplicht zijn de klant binnen de wettelijke termijn terug te betalen. Een enorme administratieve klus. Wellicht kunt u begrijpen dat wij de eerste weken door een enorme drukte niet binnen een dag konden reageren op uw email. Nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben we in de periode erna alles op een juiste manier kunnen oplossen en hebben wij uw tegoeden retour gedaan. Hopelijk zien we jullie komend seizoen terug en dan gaan wij er alles aan doen om ook jullie een unieke voetbalervaring te bezorgen! Met sportieve groet, VoetbalreizenXL

Top ervaring

Geweldige sfeer bij wedstrijd. Alles goed geregeld door voetbalreizenXL. Op vragen snel en duidelijke antwoorden. Zeker voor herhaling vatbaar

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Atlético Madrid

TOP

In eerste instantie vond ik het raar om je kaart een dag voor de wedstrijd van iemand te ontvangen! Echter na wat mail en telefonisch contact verliep alles TOP en prima communicatie met Voetbalreizen.nl Dus boek gerust je wedstrijden het is gewoon GOED geregeld.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - A. Madrid

Verwachtingen niet nagekomen.

De zitplaatsen achter het doel belemmerde het zicht op doel aan onze kant . Dit door een stalen hek bij ingang waar je tribune op komt. We moesten gaan staan wilde we zien wat er in het vijfmeter gebied gebeurde. Echt slecht voor kaartje van 99 euro. Bij een volgende keer wil ik zeker weten of niets, behalve supporters, mijn zicht op veld belemmeren.

• Bezochte wedstrijd: Köln-schalke

Overweldigend!

Met speels gemak bestel ik voor de tweede keer dit voetbalseizoen kaartjes voor een uitverkochte en dus zeer gewilde wedstrijd. Prima op tijd verloopt alle communicatie en eenmaal met de tickets in Londen en bij het magnifieke Tottenham Hotspur Stadium aangekomen, beklimmen we de fonkelnieuwe trappen...die meer doen denken aan een hippe art galery dan een footy temple...om bij binnenkomst simpelweg te worden weggeblazen...! Wat een ongelofelijk mooi stadion. Dit is hoe je met succes een nieuw stadion verbouwt; werkelijk prachtig! Dat de thuisploeg een 2-1 voorsprong uit handen geeft en laat ombuigen in een 2-3 verlies drukt de pret geenzins. Heerlijk excuus om een weekend weg te zijn met broers en zus, heerlijke voetbalmiddag gehad, onvergetelijke ervaring, met dank aan voetbalreizenXL !

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Wolverhampton

Matig

Alles.was prima geregeld. Alleen als je dan een update van je kaarten neemt, voor een x bedrag en je zit 2 stoelen van de hoek.

• Bezochte wedstrijd: PSG Dijon

Wat een ongelooflijke afzetters!

Voor zo'n €375,- p.p. kaartjes gekocht voor chelsea - tottenham. Hier heb ik mij enorm op verheugd en je mag voor dit geld ook iets verwachten. Waaronder een fatsoenlijke stoel/plek of zicht. Niets was minder waar. Ze hadden er even bij moeten vertellen dat je ook een stijve nek krijgt in dit stadion bij deze plekken. We keken recht tegen een stuk dakbeplating aan en als we een beetje ons best deden konden we nog een glimp van gras zien. Vreselijk, wat een enorme miskoop!

• Bezochte wedstrijd: chelsea-tottenham

Geweldig weekend

Mijn zoon heeft zijn diploma gehaald. Als cadeau de El Classico geboekt via VoetbalreizenXL. Madrid, 2 personen , 3 dgn, vlucht per klm, 4 sterren hotel in het centrum, zitplaatsen wedstrijd lange zijde bovenin. 2.300,- euro betaald. Voor deze zeer hoge prijs had ik veel betere zitplaatsen verwacht. Lange zijde bovenin is gezegd maar niet in de hoek! Het was wel een belevenis en hebben natuurlijk het beste van gemaakt. Leuk dat Real na 6 jaar een keer wint van Barça. Volgende keer ga ik de reis zelf samenstellen en denk dat ik dan veel voordeliger uitkom.

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid - Fc Barcelona

Werkelijkwaar geweldig

Wij hebben genoten van ons weekend. Alles was goed geregeld. En bij aankomst van de wedstrijd kwamen we erachter dat we ook nog in de skybox zaten met een hapje en een drankje. Dus voor ons erg geslaagd

• Bezochte wedstrijd: Newcastle united - burnley

Geweldige ervaring!! En kaarten prima geregeld

Genoten !!

• Bezochte wedstrijd: Real barca

Top, goed geregeld duidelijk en persoonlijk

Prettig contact, kaarten ruim op tijd ontvangen en ook nog met 6 naast elkaar.

• Bezochte wedstrijd: Top

top weekend gehad en goed geregeld

top weekend gehad. mijn grote droom om een wedstrijd van mijn bvb te bezoeken is eindelijk uitgekomen. wel een matige wedstrijd maar gelukkig wel gewonnen. enige minpuntje is dat ik het vrij prijzig vond maar het was het meer dan waard.

• Bezochte wedstrijd: borussia Dormund-Freiburg

Geweldig om dit mee te maken

Mijn zoon werd 30 jaar en wij hebben dit cadeau voor hem gekocht. Erg leuk om dit evenement met met zoon mee te mogen maken.

• Bezochte wedstrijd: Tegen Freiburg

Geweldige ervaring.

• Bezochte wedstrijd: Dortmund-Freiburg

Een fantastische ervaring!

Alles goed georganiseerd door VoetbalreizenXL, hotel en wedstrijdtickets. Arsenal helaas verloren maar was absoluut de moeite waard.

• Bezochte wedstrijd: Arsenal-Olympiakos

Top plaatsen en alles prima geregeld

Het boeken ging vlot en we werden goed geïnformeerd. We hadden goede plaatsen in het stadion en een goed hotel. Erg tevreden over Voetbalreizen XL.

• Bezochte wedstrijd: Fc Köln - Schalke 04

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.