Filters

8

Ik ben al zestig jaar een tevreden klant.

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Goed en snel geregeld

Top hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Nee
10

Duidelijk in hun service

Goed contact met werknemer Ron, belt altijd netjes terug en zorgt dat het geregeld wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons Een app maken waar al onze verzekeringen inzitten
10

Goede service en denken mee.

Snel nieuwe polis geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door.
10

Uitstekend

De bemiddeling bij de inboedel claim en het resultaat daarvan verdiend alle lof . Helaas bleek in het verleden dat bij de Allianz geen adequate dekking gevonden kon worden voor mijn destijds nieuwe auto . Bij de bovemij was het geen probleem .

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Wat meer specifieke kennis bij assuradeuren verlanden over de ins en outs van de moderne auto . Dat voorkomt onzinnige eisen tav beveiliging .
3

Ik weet totaal niet hoe of wat

Ik krijg een mail van jullie met een toelichting waar ik niet wijzer uit werd. Ik weet niet wie jullie zijn of wat jullie doen. En vervolgens wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven. En nog steeds weet ik niet waar ik aan toe ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Zie hier boven

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wij hebben u begin april per e-mail een brief gezonden dat we de verzekeringen - die voorheen via Allianz Nederland liepen - van hen hebben overgenomen. Om te zorgen dat u niet zonder verzekeringsdekking zit, hebben wij u een nieuwe pakketverzekering gezonden per e-mail. Hierbij hebben we ook een brief met uitleg gezonden. Wanneer een en ander niet duidelijk is kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-6501100. Fijne dag verder. Groet, Simone

10

Goede ervaring, ben al 26 jaar klant.

Er wordt op mijn mail altijd beantwoord en is de klantenservice goed en duidelijk bereikbaar. Ze helpen ook heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
2

Ligt eraan

Heb geen goede ervaring op dit moment. Ligt aan de afhandeling en in mijn geval veel onnodige vragen. Ik verwacht dat jullie als tussenpersoon met mij als klant een korte lijn zouden hebben. I.p.v. lange wachtrijen en van het kastje naar de muur te worden gestuurd en op pad te sturen voor een herstel nota en of ik een factuur heb en de datum van aankoop etc. Ik betaal altijd netjes mijn premie en alles staat hier ter inzage procedure is nog steeds niet afgehandeld ik zal voorstellen handel het even netjes af

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Ga langs en handel ter plekke af

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Inmiddels is er contact geweest met u en een collega van de schade afdeling. De afspraak staat dat het nu gelukkig op zeer korte termijn afgewikkeld zal worden. Vriendelijke groet, Simone

10

Snelle duidelijkheid m.b.t. omzetten auto verzekering

Het omzetten van mijn jaarlijkse verzekering van WA plus naar een eenvoudige WA verzekering mede vanwege ouderdom auto werd snel en vlot opgepakt, uitgelegd en zichtbaar gemaakt. Hierdoor kon ik ook snel beslissen. Medewerkster wist van de hoed en de rand zodat wij er samen snel uit waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Gewoon doorgaan op deze manier van werken
10

Vriendelijk en vlot geholpen

Ik ben al jaren klant en wordt altijd vriendelijk en vlot geholpen door ervaren mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons gaat zo door
7

Praktisch

zakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
8

Duidelijk en snel.

Makkelijk, handig, snel. duidelijk, behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Bedrijf
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Service zo als gewoonlijk

Ga zo verder

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

prima

gewoon goed, zoals het hoort...

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Satisfied Customers Always Come Back!

L.S. Verheugend te ervaren dat jullie service continue op hoog peil blijft. In de afgelopen 50 jaar hebben wij dit op diverse manieren gemerkt. Zowel als particulier maar ook door het werk in Unilever (dir HR&O Vandenbergh Foods NL;Iglo;HeadOffice) met velen van jullie voortreffelijke mensen als o.a. Rob van der Pol, Alain Steenhuis, Karin Brouwer, Yvonne Hoeven in Europalma/ UL insurances/Havelaar&Van Stolk. Onze mensen, nl en expats, waren (en zijn) altijd welkom bij jullie. Het is dan ook een genoegen om te ervaren dat Mw Marjella Kasperts die goede traditie op uitstekende wijze voortzet, Compliments! Supersnel-waakzaam-oog voor detail-zorgvuldig-professionele kennis-met ondernemersvisie èn bijzonder vriendelijk in communicatie en follow up. Het was een plezierig voorrecht voor ons om ook recent weer door Marjella te worden geholpen bij de overgang naar en de verzekering van nieuwe automobiel. Als seniore klanten (en iets minder digitaal bedreven) waarderen wij dit zeer; dank daarvoor. Wensen U en Teamcollega's alle succes! Hartelijke groet, Drs B.M.A, (Ben) Siebelink

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Keep it so!

Reactie van het bedrijf

Dag meneer Siebelink, Dank voor uw uitgebreide en mooie review. Uw review en klanten quote hebben we op ons prikbord gehangen zodat we allemaal scherp blijven. Vriendelijke groet, Simone

10

Excellent

Uitstekende service en goed advies. Beter, persoonlijker en gemakelijker dan (direct) online afsluiten van verzekeringen. Zeker bij wijzigingen/complexere situaties. Niet per se duurder.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn u graag van dienst. Vriendelijke groet, Simone

1

ONTEVREDEN OVER AFHANDELING KLACHT VAN 13 JANUARI 2022

OVER EN WEER VEEL CORRESPONDENTIE MAAR NOG STEEDS GEEN OPLOSSING M.B.T. SCHADE VAN MIJN CARAVAN

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Drosterij, Dank voor uw reactie. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. We begrijpen dat er verwarring is over de schade oorzaak maar dat de behandeling van de schade zeker beter had gemoeten. Op korte termijn zullen wij u inhoudelijk verder berichten. Vriendelijke groet, Simone

9

Top!

Keurige service

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Uitstekend geserviced bij het regelen van een nieuwe camperverzekering.

Vooral het niet bureaucratisch maar praktisch zoeken naar de voor mij beste en snelste oplossing toen er enige tijdnood dreigde geeft de persoonlijke benadering en service van H&vS voor mij goed weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Nee, blijf vooral wie jullie zijn
4

zie onderstaand

Aardige mensen, maar kom niet aan hun portemonnee. Daarom ben ik met het woning pakket overgestapt naar NN.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Wij hebben u omtrent uw beoordeling gesproken. U gaf aan dat het voor u lastig is om de werkzaamheden van Havelaar & van Stolk en Allianz los van elkaar te zien. Wij zijn echt een onafhankelijk tussenpersoon. Dit hebben wij met de oversluitactie van onder andere de caravanverzekeringen wel bewezen. Vriendelijke groet, Simone

8

vriendelijk, accuraat en behulpzaam

Ik werd goed geholpen met alles. wel erg jammer dat er niets meer per post wordt verzonden. Vroeger gebeurde dat wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons belangrijke informatie opsturen per post

Reactie van het bedrijf

Graag willen we u bedanken voor het invullen van de beoordeling. Tijden veranderen en ook wij moeten mee in de digitalisering. Vanuit kostenoogpunt maar bovenal ook vanwege milieu besparing. We vertrouwen op uw begrip in deze. Vriendelijke groet, Simone

10

Goed contact, professioneel en meedenkend.

Al jaren klant bij Havelaar & van Stolk met diverse polissen. Altijd goed bereikbaar en fijn telefonisch contact. Aanpassingen in het portfolio worden goed geadviseerd en correct uitgevoerd. Afhandeling van schades probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Dank voor het invullen van de beoordeling. We zijn u graag van dienst. Vriendelijke groet, Simone

10

Duidelijk en alert

Had een rekening gekregen voor mijn verzekering van voertuig terwijl ik de automatische incasso al lang had verstuurd. Goed geregeld door de medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Heel vriendelijk en hulpvaardig

Heel vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
8

Goed

Mijn ervaring was , snel en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd