Hé-le-maal tevreden

We stuurde een foto van “ dit willen we graag”, en in no time kregen we een foto van wat we zochten. Niets gezocht op de website maar rechtstreeks contact. We stuurde de mail in de avond met “goede morgen” maar kregen direct reactie. Binnen “no - time” was alles geregeld en was de bestelling binnen. Heel fijn om zo te werken met elkaar , dus zeer tevreden! !

• afspraken nakomen

Creatief, denkt actief mee, prima spullen. Maar bovenal top service!

Is het je wel eens opgevallen dat er geen snellere manier is om je leverancier te leren kennen dan wanneer het even tegenzit. En misschien nog wel sneller wanneer je zelf een actieve rol hebt gespeeld in die tegenslag (niet zien dat een levertijd langer is dan je had verwacht, daar dus niet direct op reageren en vervolgens bijna zonder een gewenst artikel naar een evenement moeten…)? Je krijgt dan namelijk grofweg twee types reacties. 1/ Leverancier verwijst naar de kleine lettertjes en gaat door met zijn of haar leven. 2/ Leverancier verwijst weliswaar ook naar de kleine lettertjes, maar doet vervolgens ook zijn of haar stinkende best om je uit de brand te helpen. Stephan van Caulil, eigenaar en creatief adviseur bij Benito behoort duidelijk tot de tweede groep. En alleen al daarom krijgt hij van mij de warmste aanbevelingen. Dat hij ook superleuke, bruikbare ideeën heeft, en mooie spullen, dat is de slagroom (en de kers) op de taart.

Super fijne samewerking

We werken vaak samen met Benito en is altijd heel fijn, de communicatie is super makkelijk, ze denken mee als we twijfelen. De producten zijn ook top kwaliteit.

• afspraken nakomen

Snel schakelen, snel leveren!

Onze gepersonaliseerde relatiegeschenken werden vliegensvlug ontworpen en uitgeleverd. Heel fijn die korte lijntjes.

Helder en meedenkend

Onze ideeën m.b.t. gadgets en mogelijkheden hiervoor werden snel en vakkundig verhelderd en waar nodig van nieuwe impulsen voorzien.

fijne persoonlijk contact

we werden snel en met de juiste informatie terug gebeld. afspraken zijn keurig nagekomen.

Helemaal super !

Dankjewel voor de snelle en goede levering !

• afspraken nakomen

Bij Benito.nl een fijne, snelle en goede service met leuke ideeën

Voor een netwerkbijeenkomst was ik op zoek naar wat anders als een pen en/of kladblokje. Ik heb Stephan leren kennen via een netwerkclub in Waalwijk en heb hem gevraagd of hij nog leuke ideeën had. En die had hij zeker ondanks de beperkte beschikbare tijd tussen bestellen en leveren. Binnen 2 dagen van niets naar een compleet uitgewerkt idee en dus een bestelopdracht. Daarna ook alles nog eens ruim op tijd kunnen leveren. Blij met Benito.nl!!

• afspraken nakomen

Een fijne samenwerking compleet geregeld van a tot z.

Ik kreeg via een kennis Benito doorgeven. Mijn wens en vraag doorgegeven. En kreeg gelijk netje een offerte met voorbeeld. Het was zo geregeld en besteld. Hartstikke fijn.

Helemaal top!

We kregen deskundig advies en zeer snelle reactie op vragen. Ook was het mogelijk om samples te krijgen van verschillende opties. Fijn dat er werd meegedacht met opties die niet via de webshop beschikbaar zijn!

• afspraken nakomen

Zoals altijd top! Stephan is de beste!

Top top top!

• afspraken nakomen

De ontmoeting met Stephan was erg goed. Hij had een goede presentatie en verhaal wat Benito als bedrijf doet en waar zij onderscheidend in zijn. Dat sluit aan bij onze visie en wat wij voor klanten willen betekenen. Fijn dat hij ook zei dat Benito met ons wil mee denken.

Snelle service

Goede communicatie, snelle service en levering. Verder prima kwaliteit van het drukwerk op de jute tassen.

snelle service

Zeer snelle en vriendelijke service!

• afspraken nakomen

Onderscheidende meedenkers die verwachtingen overtreffen

Benito is onderscheidend in assortiment én aanpak. Fijne klantbenadering, echte meedenkers die je helpen de beste match te maken tussen product en doelgroep. Snel en kort schakelen, prettig samenwerken, doen wat ze beloven. Een leverancier om op te bouwen en vertrouwen. Eentje die je raakt!

• afspraken nakomen

prima advies en correcte levering

Stefan luistert en denkt mee. Vervolgens komt hij met verrassende voorstellen. Daarna wordt correct geleverd. Gewoon verrassend goed dus.

Snelle service!

Goede prijsverhouding, goed advies!

• afspraken nakomen

Prima service, denken mee en alles werd op tijd geleverd.

Een tevreden klant!

• afspraken nakomen

Prima begeleiding, acuraat en professioneel

Het is heel prettig als je goed begeleid wordt. Compliment.

• afspraken nakomen

Altijd op tijd en in perfecte staat

Ik bestel al heel wat jaartjes bij Benito en elke keer weer zijn de producten zoals ze moeten zijn. Afspraken worden ook altijd nageleefd zodat er geen vervelende verrassingen achteraf zijn. Het meedenken is nog een extra service die wij zeer waarderen.

• afspraken nakomen

Prima bedrijf. Leveren snel en denken met je mee.

Wij hebben als relatiegeschenk koekblikken besteld bij Benito met een eigen sticker op de deksel. Het bestellen van de blikken ging gemakkelijk en de blikken zien er goed uit. Wij zijn tevreden met het resultaat. Daarnaast konden ze de producten snel leveren.

Hele goeie service!

Korte lijnen, snelle reactie en alles volgens planning geleverd! Super service!

Unieke aandacht

Unieke aandacht voor mijn wensen Unieke aandacht voor mijn doelgroep Uniek bereik en resultaat Stephan is flexibel, creatief en niet voor 1 gat te vangen.

• afspraken nakomen

Er wordt meegedacht, gesprek was goed voorbereid, fijne en snelle communicatie, dus supertevreden!

Snel en goed

Producten waren weer helemaal prima! Tot de volgende keer. Gr Beatrice