Snelle en betrouwbare juridische ondersteuning

Mariëlle Ducaat ondersteunde mij bij de afwikkeling van een financieel dossier. Zij toonde deskundigheid, betrokkenheid en reageerde snel op berichten. Het resultaat was succesvol.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Prettige, duidelijke en snelle communicatie met het gewenste resultaat

Ik ben heel erg goed begeleid door Mariëlle. De communicatie was prettig, duidelijk en snel met het gewenst resultaat. Zij heeft mij prima geholpen toen ik in een moeilijk parket zat.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Professioneel, deskundig en zeer behulpzaam

Ik heb het traject met Mariëlle zeer positief ervaren. Bij een volgend juridisch vraagstuk weet ik jullie weer te vinden.

In een woord geweldig.

Zeer betrokken, kundig en snelle terugkoppeling. Marielle Ducaat heeft bereikt, waar ik recht op heb.

Professioneel

Goede communicatie waarbij ze precies weten hoe ze om moeten gaan met iemand die minder verstand heeft van juridische zaken dan zijzelf. In de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van hun service!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

We zijn uitstekend geholpen en bijgestaan

We zijn erg goed geholpen door wolderwijd. Met als uitkomst een heel goed en mooi resultaat.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Goed geluisterd, goed geadviseerd en goed onderhandeld

Zie bovenstaande

Snel tot actie

Binnen 2 dagen had ik al respons. Marielle staat je perfect te woord met een duidelijke uitleg en goede terugkoppeling.

Snelle en deskundige ondersteuning

Mariëlle Ducaat heeft mij op een geweldige manier bijgestaan in een arbeidsconflict. Altijd snel antwoord en goede adviezen.

Snelle en deskundige ondersteuning

Mariëlle Dukaat heeft mij op een geweldige manier bijgestaan in een arbeidsconflict. Altijd snel antwoord en goede adviezen.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Wat een snelheid van handelen en aanleveren. Een voorbeeld voor velen.

Snel een advies nodig en ook in deze voor iedereen drukke tijden toch snel gekregen.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Fantastisch, professioneel met een hart.

In een tijd waarin ik in shock was door een conflict heeft de advocaat mij direct het vertrouwen gegeven: dit gaat goed komen. Hierdoor was ik na een paar maand alweer in staat om het conflict om te zetten naar een leerproces voor mezelf. Kennis en vaardigheden typeren dit advocatenkantoor.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Snel, efficient en geen poespas.

In mijn ervaring met mevrouw Marielle Ducaat opereerde zij snel, efficiënt en competent. Zij handelde mijn dispuut met de werkgever professioneel af met een minimum van bemoeienis mijnerzijds. Het resultaat was naar tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Professionele hulp met echte aandacht voor de klant.

Goed en snel geholpen, waarbij serieus werd geluisterd naar mijn verhaal. De geboden ondersteuning was op maat.

Heel goed geholpen.

Vanwege ontslag (vaststellingsovereenkomst) heb ik advies en ondersteuning gevraagd aan Jeroen m.b.t de onderhandelingen met mijn werkgever. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe hij me geholpen heeft: hij heeft verstand van zaken, parate kennis, veel ervaring met vergelijkbare zaken en doet meteen wat hij afgesproken heeft. Hij neemt uitgebreid de tijd om je te woord te staan, met je mee te denken en dingen uit te leggen. Een heel toegankelijke jurist!

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Goed contact en zeer professioneel

Mijn 2e ervaring inmiddels met Wolderwijd Juristen. Snel, betrouwbaar, betrokken en zeer bekwaam. Deze zaak hebben zij voor mij bijzonder goed afgehandeld. Een volgende keer? Wolderijd Juristen natuurlijk!

Hele goede hulp gehad!

Ik ben heel goed geholpen op een persoonlijke manier. Duidelijk adviezen gehad en vriendelijke mensen die daar werken. Ik voelde me serieus genomen.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Super snel, grondig en professioneel. Ik ben heel goed geholpen.

Het contact was prettig

Ik vond het prettig met iemand te kunnen praten over de ontstane arbeidssituatie. Het advies was deskundig en het contact is prettig verlopen.

Correcte snelle afhandeling

Had vraag over arbeidsrecht en dit is snel en correct opgelost.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Juridisch perfecte hulp met aandacht voor mij als mens en korte, snelle lijntjes

In een periode van onzekerheid, kreeg ik de perfecte juridische hulp met daarbij ook aandacht voor mij als mens, waardoor ik de juiste keus kon maken en weer zekerheid kreeg. Ik kan verder met mijn leven. Zoveel dank!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Uitstekend eerste gesprek / advies en adequate opvolging

Na een eerste gesprek had ik direct al een goed gevoel. De kracht ligt bij een luisterend oor, adequate opvolging en heldere uiteenzetting van de dienstverlening. Ik had niet verwacht dat we zo snel tot overeenstemming met mijn werkgever zouden komen! Dit hebben zij keurig geregeld en afgehandeld, dat scheelde mij een hoop kopzorgen en stress!

Menselijk

Ik heb Wolderwijd Mariëlle) Ducaat als heel erg fijn ervaren. geen dure woorden Gewoon Jip en Janneke taal. En goed in hun vak.

Snelle en deskundige service

We hebben twee maal een beroep gedaan op de zakelijke dienstverlening van Wolderwijd Juristen voor ons bedrijf. In beide gevallen zijn we snel en deskundig geholpen.

Over Wolderwijd Juristen

Wolderwijd Juristen is een juristenkantoor dat adviseert en procedeert op het gebied van arbeidsrecht, bestuursrecht, contractenrecht en huurrecht.