Kan niet zonder Heinen en Hopman! Voor iedereen aan te bevelen. Een luisterend oor in onderhandelen ,top

Goed advies voor een niet-standaard situatie

We kregen een goed advies in een situatie waarin nogal wat maatwerk en creativiteit nodig was. Ook de montage was netjes en professioneel. Zeker aan te bevelen!

Vakkennis

Een bedrijf met veel vakkennis in huis, geeft duidelijke en goede op de situatie afgestelde adviesen. Prima service en nette goed opgeleide monteurs. Ben reeds 33 jaar klant en nog steeds dil tevreden.

Zeer gespecialiseerd bedrijf

Kan niet anders zeggen dat alles goed is geregeld niet de goedkoopste maar wel gespecialiseerd

Goed meegedacht en goede kwaliteit

H&H heeft mij goed geadviseerd en goede kwaliteit geleverd.

Perfecte communicatie over planning. Nakomen planning en installatie en oplevering perfect.

Nette en snelle afhandeling van mijn nieuwe cv ketel

Er word netjes gewerkt en snel. Communicatie is super

correct alles afgehandeld na verkeerde apparatuur plaatsing

goede ervaring

super geholpen

netjes steeds behandeld aan de telefoon , altijd gelijk teruggebeld , snelle service van plaatsing en nette jongens die geplaatst airco's geplaatst hebben

Snelle levering en goede service

Netjes en snel gewerkt volgens afspraak. Ze laten je niet in de kou zitten.

Prima service als altijd.

Al jaren klant en heb nooit twijfel over de werkzaamheden. Als je H&H inschakelt weet je dat het prima in orde komt!

zeer ervaren monteur en netjes gewerkt.

ja

Uitmuntende service

Vriendelijk en behulpzaam, heldere en duidelijke afspraken die de mensen van Heinen & Hopman nakomen. De hele klus is zorgvuldig en netjes opgeleverd. Al met al.... TOP !!!!

Kwaliteit en snelle service.

Geweldig. Lopen niet weg voor een probleem.

Fijn bedrijf

Prima service, korte lijntjes, goede offerte, professioneel maar ook persoonlijk, en ook bij tegenslag een goede oplossing.

Snel, accuraat en betrouwbaar

Met een noodsituatie in vakantietijd, werd snel geschakeld en een nieuwe CV ketel geplaatst.

Service als werkwoord

Er zijn als het nodig is. Prima communicatie!

Vlotte behandeling...keurig geplaatste airco.. en verfrissend koel!

Heel veel plezier van geen klamme nachten meer...

Na 40 jaar niet goed

Na zo een 40 jaar zeer tevreden zijn geweest heb ik nu zeker een nare ervaring .Jullie hebben 1 1/2 jaar geleden een nieuwe ketel geplaatst de leidingen hiervoor opnieuw aangelegd en de wasmachine opnieuw hierbij aangesloten die extra montage is uiteraard betaald .Ik heb lekkage gekregen jullie gebeld en super snel was daar iemand die zei dat het al een tijdje zo moest zijn geweest om dat er geen goede ontluchting is gemaakt komt het water er boven uit ,hij kon het niet oplossen en zei dat ik beter cq goedkoper een plaatselijk bedrijf moest laten komen wat ik heel bijzonder vindt maar het is niet anders. Monteur weg en ik 2 dagen later geen excuus voor het ongemak en verzuim van montage maar een gepeperde rekening heel oneigenlijk en uit zg coulance werd hij gehalveerd dat ervaar ik zeker niet als netjes .Ik heb u in het verleden aangeprezen daar zijn ook klanten uit ontstaan maar nu nog aanbevelen na deze ervaring wat denk u zelf? Gr .AvLeeuwen

Netjes gewerkt

Vriendelijk personeel en alles naar wens. Technisch inzicht.

Altijd bereid snel en goed te helpen

Al sinds het begin van onze Tandartsenpraktijk in Amsterdam en Osdorp een begrip ook voor alles ! Ook thuis in Laren en zelfs nog vanaf het begin van de huur van een CV ketel in de Hilversumse meent Osdorp

Installatie verliep goed, planning kan beter

Heb het idee dat bij de planning niet alles vlekkeloos verloopt. Zowel bij aanvang als bij de plaatsing ben ik door meerdere personen voor hetzelfde benaderd. Ik weet niet of er gebruik gemaakt wordt van een workflow programma. Dat kan al een hele verbetering geven.

niet professioneel - geen vertrouwen

teveel verschillende mensen tijdens het project beperkte communicatie fouten in systeem - ontwerp kwaliteit niet op niveau niet de H&H die ik ken vanuit familie / eigen betrokkenheid

Prima werk geleverd

Ze hebben netjes gewerkt

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.