Onbetrouwbaar en duur

De installateur die bij ons de ketel kwam repareren, kwam onbetrouwbaar over. De ketel was na ‘reparatie’ meteen weer stuk. Toen een ander bedrijf laten komen die de ketel hebben gerepareerd voor de helft van het geld.

prima service

Wij hebben al erg lang een huurketel van heinen en Hopman. De service van jullie bedrijf is top. Bij problemen een belletje en het wordt zsm opgelost.

Goede service en een heel fijn bedrijf

Al zeker 26 jaar klant en nog steeds zeer tevreden. Fijne contacten met dit bedrijf . Zijn er super blij mee..

Heinen & Hopman levert een perfecte service.

Ik heb een huurketel en elk jaar krijg is een mededeling omtrent gepland onderhoud.

Altijd goed bereikbaar en snelle service We zijn erg tevreden over Heinen en Hopman

Vakkundig bedrijf

In de installatie techniek de trots van Spakenburg. Ik werk er niet als iemand dat denkt, ik werk al jaren Voestalpine

Het product werkt nog steeds niet volledig!

Quooker besteld geleverd en monteert maar werkt nog steeds niet naar behoren

Monteurs werken netjes en denken goed mee... top!

uitstekend!

alle gemaakte afspraken zijn keurig en op tijd nagekomen

De planning en uitvoering zijn uitgevoerd conform alle gemaakte afspraken. Er is goed nagedacht over de wijze van uitvoering van het werk.

altijd goed

De monteur komt ieder jaar op de afgesproken tijd, is beleefd en de ketel wordt goed onderhouden

Kundig,ervaren en vriendelijk.

Afspraak is afspraak. Wordt het anders dan wordt het gemeld. De monteurs zijn ervaren en geven duidelijk uitleg over de gedane handelingen. Daarnaast vriendelijk en beleefd. Kortom een heel prettig en kundig bedrijf.

uitstekend

goed geholpen en geadviseerd

Betrouwbaar bedrijf dat afspraken nakomt.

Mijn ervaring is al jaren dat Heinen & Hopman een betrouwbaar bedrijf is dat afspraken nakomt. En levert wat ze beloven. Heel belangrijk dat op deze manier wordt gewerkt.

Uitstekende service en vriendelijk personeel.

Ben al vele jaren huurder van een CV ketel. . De weinige storingen werden tot volle tevredenheid snel opgelost.

Goede installateurs.

Alles netjes aangelegd. Alles netjes opreruimd.

De nieuwe cv ketel is op aanraden van de contactpersoon besteld en we zijn tevreden over de monteur die de ketel heeft geplaatst. We zijn tevreden over het geheel.

Ik word al jaren goed geholpen door H&H. Daarom heb ik ook zonder aarzeling mijn nieuwe CV-ketel hier besteld. Helaas toch wat tegenslag gehad. De ketel verwarmde het huis niet goed. H&H heeft toch wel een paar bezoekjes nodig gehad voordat het naar behoren werkte. Het bleek dat de ketel ook voor de monteurs nog erg nieuw was. Verder was afgesproken dat het expansievat onder mijn huis verwijderd zou worden. Dit is uiteindelijk niet gebeurd. Geen drama maar nu heb ik 2 expansievaten. Wat ik ook wel jammer vind is dat de draadloze Honeywell thermostaat die ik als optie heb genomen, niet zodanig is aangesloten dat de ketel modulerend kan werken.

Vlotte en keurige installatie van de nieuwe ketel

Al 30 jaren naar tevredenheid klant bij H&H

Goed.

nvt

Goed, netjes

Dat ik volgend jaar heel graag deze kundige monteur weer wil hebben.

infoverstrekking helder en duidelijk.

Altijd op tijd, werken netjes en komen de afsprken na

Het is een fijn bedrijf, altijd netjes op tijd, werken keurig!

Een perfect bedrijf

Elk jaar wordt voor de winter mijn cv gecontroleerd en zonodig hersteld.

Goed nakomen van afspraak

Correcte advisering, aflevering en plaatsing van de Airco. Kundig en vriendelijk contact. Vertrokken nadat alles netjes was opgeruimd met mede neming van het overbodige verpakkingsmateriaal.

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.