Prima gewerkt. Maar ik ben niet zo blij met de manier waarop het afvoerbuisje vd airco in de regenpijp gemaakt is. Het is te recht en niet schuin. Dus lekte het meteen bij de eerste bui. Daarna terug gekomen en gedicht met watervaste tape.....ipv kit, omdat die niet voorhanden was. Ik denk dat dit niet lang goed blijft. Dus heb aangegeven dat ik dan wel weer contact opneem, wanneer die tape loslaat. Wel prima krachten en heel vriendelijk en netjes.

Keurig geregeld weer

De klus duurde uiteindelijk langer dan gepland maar alles is weer netjes en de jongens ruimde alles ook netjes op.

Uitstekend!

Ik was op zoek naar een airco systeem, maar wist niet wat er allemaal mogelijk was voor onze slaapkamers. Na een afspraak te hebben gemaakt zijn alle mogelijke opties doorgenomen en is er een offerte gemaakt. Montage was als snel mogelijk en nu kunnen we weer heerlijk slapen in de warme zomermaanden.

Plezierig om mee te werken.

Keurig de afspraken nagekomen. Vloet en goed gewerkt.

Vakkundig

Netjes vakkundig en vriendelijk personeel!

Voor ons al jarenlang een deskundige en betrouwbare partner !

Zie boven en aanvullend keurige monteurs die weten wat ze doen en geen rommel achterlaten

Werkt allemaal prettig

De lijntjes zijn kort vanwege een langdurige relatie. Er wordt meegedacht in oplossingen. Prettige partner.

Zeer te vreden

zeer tevreden over manier van werken. vriendelijk personeel en uitstekende sevice

Vakkundig en vlotte afhandeling

Goede afspraken in de offerte, planning en uitvoering

Zeker aan te bevelen. Werken waren op het afgesproken moment binnen de afgesproken tijdspanne gerealiseerd.

Super gespecialiseerd in wat ze doen.

Super fijne communicatie. Ze weten precies wat ze doen. Dat geeft de consument vertrouwen.

Snelle goede service

Na problemen met onze CV was binnen 1 dag het grootste probleem (gasvorming) verholpen en is vervolgens snel een offerte opgesteld voor het vervolg. Na gunning snel gehandeld en naar behoren CV vervangen. De ruimte netjes achter gelaten naar plaatsing nieuwe CV.

Snelle en goede service

Mechanische ventilatie box was aan vervanging toe. Gelijk een nieuwe laten plaatsen door Heinen & Hopman Installaties. Werkt weer perfect!

Teleurstellend

In februari zijn er 2 van jullie monteurs langs geweest. Reden omdat wij iedere keer de C.V.-ketel bij moesten vullen. Nieuw expansie vat werd geplaatst. Er werd echter niet gekeken waar dat water lekte. Tot mijn grote ontsteltenis kwam de lekkage van zolder en heeft in een van de logeer kamers gelekt waardoor het plafond schade heeft opgelopen. Geen van jullie monteurs heeft bedacht om alle leidingen na te lopen om te kijken waar het lek nu echt zat. Ik heb hier melding van gemaakt maar dit werd door jullie klantendienst afgedaan als niet ter zake doende en dat jullie monteurs goed werk hebben afgeleverd. Heel teleurstellend allemaal en ik zal jullie bedrijf dan ook aan niemand aanbevelen!

Betalen voor geen oplossing

Het probleem wat wij hadden is niet opgelost na veel pogingen, uiteindelijk zelf opgelost na mailing naar het technische team van de leverancier van het product. (Waar ze voor zijn) Daarnaast was het binnenpersoneel zeer onvriendelijk en haalde er dingen bij wat niet relevant was aan het probleem. De monteurs waren wel bijzonder vriendelijk.

Goede en snelle service

Onze ketel wordt al jaren door Heinen & Hopman onderhouden, en laatst hebben ze een nieuwe geplaatst. Als er iets is reageren ze snel, en lossen ze problemen adequaat op.

Perfect geïnstalleerd

Alles perfect geleverd

Snelle levering , prettig personeel

Alles ging goed !

Zeer tevreden over resultaat. Nieuwe ketel werkt perfect en worden we weer in een warm huis wakker vanwege de nieuwe thermostaat.

Goede service en bereikbaarheid

Prettig contact, goede planning en service en nemen pro actief contact op wanneer het moment van controle daar is.

Duidelijk, snel en fijn

Zowel de ketel, als de airco’s zijn mooi en snel geplaatst. Met de zonnepanelen braken de dakpannen stuk voor stuk. Duidelijke uitleg over het indaksysteem gehad, nieuwe afspraak gemaakt. Kregen we de week erna een telefoontje dat er eerder plek was. Super mooi geworden en heel blij mee.

Prima voorlichting en service

Goede voorlichting en instalatie

Onbetrouwbaar en duur

De installateur die bij ons de ketel kwam repareren, kwam onbetrouwbaar over. De ketel was na ‘reparatie’ meteen weer stuk. Toen een ander bedrijf laten komen die de ketel hebben gerepareerd voor de helft van het geld.

prima service

Wij hebben al erg lang een huurketel van heinen en Hopman. De service van jullie bedrijf is top. Bij problemen een belletje en het wordt zsm opgelost.

Goede service en een heel fijn bedrijf

Al zeker 26 jaar klant en nog steeds zeer tevreden. Fijne contacten met dit bedrijf . Zijn er super blij mee..

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.