Ria Valk was een schot in de roos

Stichting Pelita vierde haar 75 jarig bestaan. De stichting ontfermt zich over Indische ouderen die in de jaren vijftig uit voormalig Nederlands-Indie naar hier kwamen. Ria Valk was, naast Anneke Gronloh en vele anderen, destijds vaak op de radio te horen. Met het optreden van Ria Valk kwamen die jaren weer tot leven. Ria Valk hield in haar keuze ook rekening met de doelgroep en zong 'Indische' hits als Paradiso en Brandend Zand die uit volle borst werden meegezongen. Dankjewel Ria!

Het was een geweldig feest en Henk maakte hem compleet . Wat heb ik genoten

Wat een top act

Het was een erg leuk optreden. Goede zang, leuke muziek en aardige medewerkers. We hebben erg genoten.

Mike peterson

Het was super leuk. Alle wensen werden vervuld. In een woord super geweldig dankjewel.

Ondanks roerige tijden toch een mooi feest gehad

In 2019 hadden we een band geboekt. Toen kwam Corona en hebben Robert en ik diverse keren contact gehad. Ondanks een spannende en onduidelijke tijd hebben we afspraken kunnen maken om het optreden te verzetten. Afgelopen weekend een mooi optreden gehad! Goed gelopen en heldere communicatie.

Geweeeeeldig

We hebben een onvergetelijke middag gehad met Jannes. Een topartiest en een geweldige kerel.

John heeft ons een onvergetelijke avond bezorgd!

Van de boeking tot de uitvoering was alles goed geregeld. John was ruim op tijd en zorgde voor een absoluut hoogtepunt tijdens het feest. De hele zaal ging los, iedereen vond het helemaal kaasje! We zien hem graag weer eens terug.

Een fantastisch geweldige avond!

We hebben ontzettend genoten van onze avond met als fantastisch optreden Marlane! Van begin tot eind is het een feest geweest met haar! Zelfs na het optreden hebben we nog contact kunnen hebben en onze meningen mogen delen. We zullen in de toekomst Marlane zeker aanbevelen op feestjes en partijen voor een fantastische avond

Het was weer feest met Beppie

In den Hiemel...

Wat maakt Marco er in 1 minuut een feest van!!! Geweldig feest gehad oma Elly 75 ! Wat heeft ze ervan genoten in een woord super

Goed geregeld!

Vanaf het moment van contact tot en met het optreden top! Goed promo materiaal en fijne artiest begeleiding.

Rutger bracht sfeer en gezelligheid mee. Heeft een prachtige stem. Zijn muziek spreekt velen aan. Zeker een aanrader!

TOP!!

Van A tot Z is alles super geregeld door Bekendeartiestenboeken.nl

geweldige sfeer maker !

het feest wat opgang tot dat rudy kwam ! toen barste het pas echt los . met en stem precies zoals op zijn nummers . we hebben het prachtig gehad

Sjaak is top

Keurig op tijd goede communicatie en een mega optreden zonder op de afgesproken tijd te letten. Nog een naborrel gedaan en je zag dat hij het zelf ook erg naar zn zin had. Hij wilde er ook echt een feest van maken en dat is gelukt, hulde

Fantastisch

Heerlijke avond gehad met de Tiny Little Big Band. Communicatie via Bekende Artiest Boeken verliep heel vlot en prettig. Kortom: een aanrader.

Hij maakte er een super feestje van!

Alex zong super leuke liedjes en maakte er een groot feest van!! Het publiek zelf was ook erg enthousiast over alex zelf

Energiek sympathiek setlist mwa

De boys hadden alles in huis om de boel op z n kop te zetten en dat lukte het eerste half uur heel goed. Veel energie enthousiasme en vrijheid. Doordat voor de doelgroep er te veel onbekende nummers waren zakte het wat weg.

Fantastisch optreden

Her was een heel leuk optreden van Rudy de Wit. We hebben echt genoten van zijn feestelijke liedjes. Onze gasten waren ook erg positief over zijn ootreden. Er werd volop gedanst.

Goed geregeld

De service van dit bedrijf is uitmuntend! Vrijwel overal krijg je een snel en adequaat antwoord op. Het lijkt wel of Robert nooit slaapt. Wij zijn al jaren klant, maar ik had altijd per mail een reactie gegeven. Deze keer maar eens een online beoordeling gedaan.

Geweldig!

Wij en echt iedereen op ons feest heeft genoten van Rob van Daal. We hebben dit een aantal keren moeten verplaatsen vanwege Corona, maar bekende artiest boeken maakte daar nimmer een probleem van. Robert was heel behulpzaam en heeft alles fantastisch geregeld Het was gewoon super super, dank je wel Groetjes Martien en Mieke

Top! Top! Top!

Met ons bedrijf wilden we graag een live stream event voor ons personeel. Robert heeft ons van begin tot eind keurig begeleidt en het was dan ook een groot succes! Dank daarvoor!

Geweldig geregeld

We hadden last minute nog iets geboekt voor afgelopen weekend, net voordat de nieuwe Corona-maatregelen in gingen. Bekende artiest boeken dacht uitstekend mee, wees ons op zaken waar we niet eens aan gedacht hadden en binnen een dag was alles geregeld. Super ook dat alles online gaat, kon een contract gewoon tekenen met mijn vinger op mijn telefoon, iDeal linkje bij de factuur, etc. Optreden was ook geweldig, kortom van advies tot uitvoering en nazorg: PERFECT!

#Gewoongeweldig

TOP

Het was fantastisch..!!!

Wij hebben een top avond gehad en het was super geregeld. Onze dank daarvoor