Contact was heel goed, snelle reactie en duidelijke informatie!!

We hebben een fantastische avond gehad dankzij tribute artiest Barry Write. Hij was absoluut het hoogtepunt van onze avond en wist met zijn optreden een geweldige sfeer te creëren. Barry kreeg zelfs mensen op de dansvloer die normaal gesproken nooit dansen. Velen van ons dachten zelfs dat hij de echte Barry White was, totdat ze op internet opzochten en ontdekten dat de echte Barry White helaas niet meer onder ons is.

Sfeermakers ten top

Geweldig avond met leuke muziek en DJ's die aanvoelen wat het publiek wil.

Top zanger en fijn contact met artiestenbureau

Tip voor Ammar om de volgende keer het publiek in te lopen. We hadden een bedrijfsfestival met verschillende artiesten en activiteiten binnen en buiten de tent. Het was daarom wat harder werken denk ik om het publiek goed mee te krijgen. Maar we hebben genoten en een top zanger!

top

Hij maakte er een mooi feestje van.

Was gewoon top

Prima vent, alles was goed geregeld vanuit ons dus hij vond alles prima. Na het optreden nog even gezellig gezeten in de bestuurskamer, was ook gezellig

In het geheim een artiest geboekt voor mijn bruiloft, als verrassing voor mijn vriendin. Afstemming verliep soepel, er werd goed meegedacht en dat alles met een zeer persoonlijke tint. In één woord: Fantastisch!

Top 9

Hij heeft een mooi op treden gedaan

Prima geregeld via bekendeartiestboeken.nl

Snel en prima op korte termijn een zanger geregeld!

top!

Met Robert den Brok was het vanaf het begin feest! Prettig om mee te werken en toegankelijk. Volgend jaar weer!

Toppie band

Dreamcast zette een heerlijke muzikale avond in elkaar op ons feest. Bekende Artiest Boeken was een prima aanspreekpunt in deze

Goede communicatie en eerlijke informatie

Supergaaf

We hebben een super feest gehad door de geweldige DJ die er ook nog eens bij zong. Top! Mochten we nog een feest geven dan weten we Robert te vinden.

Kunnen een feestje maken

Hele goede reacties van onze gasten. Zij vonden het feestje fantastisch.

Het viel enig sinds tegen

Na overleg met ons bestuur geef ik het volgende terug... The Allstarz waren strak voor de tijd aanwezig. Het leek of ze niet enthousiast waren en het lukte niet om in dezelfde springende/vrolijke en enthousiaste manier de tent op zijn/haar kop te blijven zetten. Vanuit de zaal kregen we ook een aantal opmerkingen door dat het minder leuk was en er zijn daardoor mensen wel eerder, helaas, weg gegaan. Van voorgaande optredens begrepen we dat de sfeer en muziekkeuzes wel goed waren.

Zeer gped

Dat altijd alles Goed geregeld wordt

Geweldige optreden gehad

Boeking liep fijn en soepel. Als ik vragen had werden deze vrij snel beantwoord en uitgelegd. Communicatie loopt goed en duidelijk dus. Geweldig optreden gehad. Eentje die ik nog heel lang koester!!

Gaaf!

Marco Kraats was geweldig. Maakte mijn feestje echt compleet. Het was één groot feest!

Super goed optreden en hele prettige artiest

Optreden was super! En hele prettige artiest in de omgang

De jongens waren geweldig

We hebben van het optreden van de Party Brigade onwijs genoten. Iedereen was op de dansvloer. Een dag later kregen we nog berichten dat het zo’n leuk en gezellig optreden was. Deze jongens zijn zeker aan te raden!!!

Alles goed geregeld door Bekende Artiest Boekingen

alleen1 opmerking van de Rider. deze Rider was niet compleet actueel met name de techniek in persoon de Lichttechnikus was niet juist vermeld met het juiste telefoonnummer. De organisatie moest voor dranghekken voor het podium zorgen dat was bij ons niet bekend.. maar verder was het een perfecte avond om nooit meer te vergeten Top !!

Artiest ruim optijd en hele feest bijna zonder pauze goed opgang gekregen. Mooie avond gehad

Top geregeld en een super optreden van Jeffrey hele spontane gozer

Voor herhaling vatbaar

Uitstekend!

Kapelle Cultureel heeft Queen Forever geboekt via dit boekingsbureau. Het optreden van Queen Forever was geweldig. Band en publiek inspireerden elkaar en hebben enorm van de avond genoten! Het was een avond waar je energie van krijgt. We vernamen op de dag van het optreden dat er een andere “Freddie” was dan op het moment van boeken. We kunnen niet vergelijken maar Guiseppe Magglioni is niet de eerste de beste “Freddie”. In Italië is hij de zanger van de Vipers, de Italiaanse Queen Tributeband. Deze band treedt wereldwijd op in allerlei grote zalen en dan deze keer in Kapelle met een zaal van 350 bezoekers. Dank dat Queen Forever zo’n geweldige vervanger heeft ingevlogen!

Postbus 6089

5340AR Oss

Over Bekendeartiestboeken.nl

Een bekende artiest boeken voor de laagste prijs? Bij ons kun je werkelijk alle artiesten boeken! Wij zijn het grootste online boekingsbureau voor artiesten, maar ook voor overig entertainment.