Geweldige optreden gehad

Boeking liep fijn en soepel. Als ik vragen had werden deze vrij snel beantwoord en uitgelegd. Communicatie loopt goed en duidelijk dus. Geweldig optreden gehad. Eentje die ik nog heel lang koester!!

Gaaf!

Marco Kraats was geweldig. Maakte mijn feestje echt compleet. Het was één groot feest!

Super goed optreden en hele prettige artiest

Optreden was super! En hele prettige artiest in de omgang

De jongens waren geweldig

We hebben van het optreden van de Party Brigade onwijs genoten. Iedereen was op de dansvloer. Een dag later kregen we nog berichten dat het zo’n leuk en gezellig optreden was. Deze jongens zijn zeker aan te raden!!!

Alles goed geregeld door Bekende Artiest Boekingen

alleen1 opmerking van de Rider. deze Rider was niet compleet actueel met name de techniek in persoon de Lichttechnikus was niet juist vermeld met het juiste telefoonnummer. De organisatie moest voor dranghekken voor het podium zorgen dat was bij ons niet bekend.. maar verder was het een perfecte avond om nooit meer te vergeten Top !!

Artiest ruim optijd en hele feest bijna zonder pauze goed opgang gekregen. Mooie avond gehad

Top geregeld en een super optreden van Jeffrey hele spontane gozer

Voor herhaling vatbaar

Uitstekend!

Kapelle Cultureel heeft Queen Forever geboekt via dit boekingsbureau. Het optreden van Queen Forever was geweldig. Band en publiek inspireerden elkaar en hebben enorm van de avond genoten! Het was een avond waar je energie van krijgt. We vernamen op de dag van het optreden dat er een andere “Freddie” was dan op het moment van boeken. We kunnen niet vergelijken maar Guiseppe Magglioni is niet de eerste de beste “Freddie”. In Italië is hij de zanger van de Vipers, de Italiaanse Queen Tributeband. Deze band treedt wereldwijd op in allerlei grote zalen en dan deze keer in Kapelle met een zaal van 350 bezoekers. Dank dat Queen Forever zo’n geweldige vervanger heeft ingevlogen!

Top geregeld!

Goed alles volgens afspraak verlopen.

Goed.

Geweldig als altijd

Maakt er altijd een feestje van

Helemaal super

Wist zowel ons als onze gasten prima te vermaken.

In 1 woord geweldig!

Ik zag hier vrijwel alleen maar positieve reacties maar toch ook 1 of 2 hele negatieve, dus het was wel een beetje spannend toen we uiteindelijk besloten hadden om de artiest voor onze bruiloft toch maar hier te boeken. Mijn ervaring: in 1 woord geweldig! Vlotte en uitstekende communicatie via mail, maar ook telefonisch prima te woord gestaan. Zelfs toen we zelf onze trouwlocatie zonder overleg met hen hadden gewijzigd naar 50 km verder en Wesly Bronkhorst dat vanwege de reistijd niet zou kunnen halen, heeft dit bureau kosten nog moeite gespaard en zelfs een ander bruidspaar gebeld of het daar iets eerder kon, zodat Wesly toch nog op de afgesproken tijd op ons feest kon zingen. Een dikke 10!

Super goede enrgie!

Op ons lustrum gala van de studentenvereniging enorm leuke show gedaan. Helaas wat korter, maar daar hadden ze gelukkig geen problemen mee. Het publiek was uitermate enthousiast!

Fantastisch! Van begin tot t einde!

Robert schakelt snel, komt met goede oplossingen en hij wist me goed te adviseren.

Top optreden!

Onlangs hier geboekt voor ons bedrijfsfeest. Contact met Robert was prettig. Reageerde snel en dacht met ons mee. Zou hier zeker een volgende keer weer boeken!

Dankbaar!

We hebben een heel mooi feest gehad en we zijn ontzettend goed geholpen door jullie. Heel erg bedankt hiervoor! Een volgende keer weten we jullie weer te vinden.

Fantastisch!

Goed stem en performance, betrokken en iprecht

perfect

perfect optreden en georganiseerd

Echt geweldig!

Onze feestavond/bruiloft 12.5 jaar was echt geweldig. De Party Rockers hebben echt super gespeeld. Nederlands en Engels talig van links naar recht en goede rock muziek. We hebben de hele avond mee gezongen, gesprongen, gedanst en geschreeuwd. Ze zijn echt een aanrader voor een goed feest!! Zowel de volwassenen als de kinderen hebben een leuke en gezellige avond gehad. De dansvloer stond de hele avond vol!!

Op een aantal punten na prima.

Helaas was de DJ 45 minuten te laat waardoor de technicus zijn rol tijdelijk moest overnemen en het feest dus bijna 1 uur later op gang kwam dan gepland. De muziek was oké, sloot niet altijd aan bij de doelgroep ondanks dat het een Schooltour is en je dit dan wel zou verwachten. De leerlingen hebben het ondanks dit wel leuk gehad, de MC deed flink zijn best en die maakte het feestje wel. Omdat we volgens Vibe entertainment niet op een financiële compensatie kunnen rekenen betreft het te laat komen van de DJ, zouden wij dit schoolfeest niet aanbevelen of boeken voor een volgende keer.

Het was super! De door ons geboekte band en ook de dj waren erg goed en speelden goed op elkaar in. Vanaf het eerste moment was het feest. Wij en onze gasten hebben enorm genoten! Het is dat je, als het goed is, maar één keer trouwt , anders hadden we ze beiden zo weer geboekt. Bedankt voor jullie hulp!

Relaxed en uitstekend optreden

De communicatie tussen allen ging vloeiend en was tot en met het optreden heel prettig. Het publiek werd goed aangevoeld en het optreden beviel bij iedereen en werden daarom door iedereen heel erg lovende opmerkingen uitgesproken.

Via deze weg willen we jullie toch nog even bedanken voor de geleverde service. We hebben een top avond gehad en Quido van de Graaf en Tino Martin waren fantastisch! We wensen jullie fijne feestdagen en een gelukkig 2023. Met vriendelijke groet, Daniel en Jantine van der Vreede

Over Bekendeartiestboeken.nl

Een bekende artiest boeken voor de laagste prijs? Bij ons kun je werkelijk alle artiesten boeken! Wij zijn het grootste online boekingsbureau voor artiesten, maar ook voor overig entertainment.