Goed bedrijf wat zich uitstekend aan de gemaakt afspraken houd.

Keurig op tijd geleverd en in de communicatie zeer prettig geweest!

goed advies, goede producten

heb als aannemer meerdere keren kozijnen besteld, en zijn altijd naar tevredenheid geleverd, ook goede informatie mbt inbouw en montage details

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goede kwaliteit en top service

Goede communicatie meedenkend en snelle service.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Top product en service

Nieuwe kozijnen en schuifpui besteld voor onze aanbouw. Kozijnen waren zelfs eerder gereed. Werd netjes gebeld om een bezorg afspraak te maken. Bezorger kwam netjes op aangegeven tijdstip. De kozijnen zijn erg compleet en met de bij geleverde handleiding erg makkelijk om ze te plaatsen. Kwaliteit van de kozijnen is vooralsnog top. Als we weer aluminium kozijnen of deuren benodigd zijn zullen we zeker hier weer bestellen.

gewoon af.

Prima verzorgd pakket met duidelijke instructies.

Uitstekende service en kwaliteit

Ruime keuze aan verschillende kozijnen en makkelijk op de website te bestellen. Na bestelling direct gebeld worden om nog een keer alles door te bespreken zodat de kozijnen correct gefabriceerd kunnen worden. Levering was compleet en op tijd. Prima!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer klantvriendelijke onderneming met mooie showroom.

Bij onze afspraak op een zaterdagochtend werden we vriendelijk te woord gestaan, in de showroom zijn diverse aluminium puien te zien. Alles in een mooie kwaliteit, ook de productie ruimte met de geavanceerde cnc machine`s zag er super uit en zo hadden we al snel ons besluit genomen. Ook de website is prima opgesteld en eenvoudig te volgen. De levering van onze achterpui met schuifdeuren, loopdeur en vaste ramen was zoals was afgesproken. De montage van deze producten was prima aangegeven en koste ons niet meer dan 3 uur. Kortom een prima keuze.

serieus bedrijf - mooi product

Goed bedrijf - vanaf het begin klopte alles. Duidelijke communicatie - heldere levertijd - maatvoering correct. Mooie schuifpui voor een scherpe prijs. Enige kleine verbeterpuntje wat ik kan bedenken: de montagehandleiding zou op bepaalde punten iets uitgebreider mogen. Zeer tevreden.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer professionele en klantvriendelijke samenwerking

Na op internet jullie bedrijf gevonden te hebben een bezoek gedaan aan de showroom. Deze heeft alles in huis om een goed beeld te krijgen van jullie productenrange. Goed advies gekregen over de wijze hoe in te meten en hoe te installeren. Na inmeten tekeningen ontvangen ter goedkeur en exact op het aangegeven weeknummer afgeleverd. Levering is zeer compleet met stelblokjes, compriband en alles wat nodig is inclusief een duidelijke handleiding. Al met al een zeer tevreden klant!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goed bedrijf afspraken netjes nagekomen

Goed bedrijf duidelijke montage tekeningen Goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google, Marktplaats

Prachtig kozijn, tijdige levering

Mooi kozijn voor mooie prijs. Goed geholpen en alles is soepel verlopen

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Eerlijk advies met goed georganiseerde organisatie

Voor mijn bestelling had ik twijfel of we de juiste keuze wel maakte voor een schuifpui. Kozijnmaatwerk neemt alle tijd om ons de juiste keuze te laten maken en zoekt naar mogelijkheden voor elk budget. Volgens afspraak op juiste datum afgeleverd en zelfs extra materiaal gratis geleverd. Kan Kozijnmaatwerk warm aanbevelen.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Via social media kanalen

Alles klopt tot in detail.

De offerte, de adviezen vooraf, de bezichtiging van de showroom, de inmeet- en montage-instructies: hoe simpel kun je het houden om tot in de finesses goed maatwerk te leveren. Zelf-montage is voor de gemiddelde doe-het-zelver geen probleem (maar lees wel de compact opgestelde instrukties even door). Ook de opgave van glasmaten voor levering en plaatsing door een lokale partij klopte 100%.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Twee mooie aluminium schuifpuien besteld van hoogwaardige kwaliteit en met uitstekende service.

Prettige samenwerking

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Marktplaats

Mooi kozijn voor niet al te veel geld

We zijn eens wezen kijken in de showroom naar een nieuwe schuifpui. We zijn toen netjes geholpen en hebben uiteindelijk een pui besteld via de site. De pui is netjes geleverd en na installatie zit hij mooi in de achtergevel. De pui werd geleverd met een duidelijke handleiding en voorzien van alle benodigdheden om de pui te installeren.

Professional

Very good product and good customer service during the entire process.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Fantastische kwaliteit en goede prijs en service

Inmiddels staat de pui er een jaar en is deze nog als nieuw. We zijn er nog steeds erg bij mee. Voordat ik het een bestelling wilde doen voor een pui van 6x2,6m (schuifpui met gekoppeld een loopdeur) eerst even contact gehad en snel en correct geholpen. Na de bestelling is er nog telefonisch contact geweest om de bestelling door te spreken, waarbij de mogelijkheid werd geboden om ook het deurbeslag in dezelfde kleur als het kozijn te leveren. Tevens een proefstaal ontvangen van het Aluminium profiel. Hierna is de bestelling definitief gemaakt. Plaatsen ging prima met de uitgebreide handleiding en geleverde onderdelen. Enige lastige was het plaatsen van de beglazingsrubbers. Uiteindelijk -waarschijnlijk door gebrek aan ervaring- een glashevel gebruikt (afgeronde hoekpunten) om de rubbers goed in het profiel te drukken.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Gevonden via zoekopdracht op Google

De schuifpui is erg mooi geworden, prima prijs/kwaliteit! Had een goed contact via de telefoon.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Internet

Heel mooi produkt en fijne service. Het staat heel stijlvol in onze woning en aannemer heel blij met de vele duidelijke instructies voor het plaatsen. Is er een vraag dan bel je even en wordt het ook direct afgehandeld.

• Ervaring met: Kozijnen|Deuren|Schuifpuien
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Anders:

Mooie showroom alles heel duidelijk.

• Ervaring met: Deuren|Schuifpuien

• Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Mond tot mond

Glas rubber is erg lastig in te zetten.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Internet

Jammer dat de levering wat langer duurder, maar verder zeer tevreden.

• Ervaring met: Kozijnen|Schuifpuien
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk.nl van? Internet

Alles is top. De schuifpui ziet er super uit! De kwaliteit kan ik nog niet geheel beoordelen, maar ik kan nu al zien dat het kwalitatief spul is. De bezorging en communicatie verliep super. Telefonisch goed bereikbaar. En als je toch twijfelt, bezoek het filiaal en je bent meteen overtuigd van hun vakmanschap.

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.