kozijn netjes als bouwpakket gekregen en prima in elkaar te zetten

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goed overleg, correcte levering, mooie kwaliteit voor scherpe prijs

Na de bestelling werd ik door kozijnmaatwerk gebeld met enkele voorstellen voor de kleur. Er is een duidelijke inmeettekening opgesteld zodat er geen discussie kon zijn over de maatvoering. Bij levering bleek het een goede kwaliteit en voor een vakman of handige klusser goed te plaatsen. De prijs was scherp voor de geleverde kwaliteit.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goed contact en prima service...!

Ik zal kozijnmaatwerk.nl zeker aanbevelen.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

een goed ontvangst, keurige offerte, en levering volgens afspraak

Kozijn maatwerk.nl heeft voor ons goed ontvangen in de showroom, juist geadviseerd, en conform afspraak het kozijn en hulpstukken geleverd.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Mooi product en op tijd geleverd!

Slanke aluminium kozijnen een deuren. Duidelijke montage handleiding .

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Prima geregeld afspraken worden nagekomen

Zie regel hier boven

Goede communicatie

Mooie schuifpui. Levertijd was iets langer dan aangegeven op de website maar geleverd volgens afspraak. De communicatie was goed.

Top leverancier!

Snel een offerte met realistische prijs. Goede service en fijne communicatie!

Betaalbare aluminium kozijnen

Snel geleverd, scherp geprijsd, altijd bereikbaar voor advies en ondersteuning bij de montage. Alleen voor mij als doe- het-zelver zou de montagehandleiding wat duidelijker mogen

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Gemak met bestellen, behulpzaam. Minpunt is het onverpakt aluprofiel

Behulpzaam en gemak met bestellen. Minpunt is dat het kozijn onbeschermd op de bouw aankomt. Folie of liner op de profielen zou goed zijn om toe te passen

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Mooie kozijnen tegen scherpe prijs

Via de website 3 kozijnen gekocht voor onze aanbouw. Kwaliteit is zeer goed, levering is snel en de prijs is scherp. Wij zijn tot op heden zeer tevreden. Over de betrouwbaarheid kan ik nog geen uitspraak doen.

Uitstekend. Goede bereikbaarheid en service

Makkelijk op de site te zien en bestellen

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame

Good product and fair price

Happy with just one aanmerking: delivery should be complete and not asking the buyer to unload themselves.

prima product

Fraaie vormgegeven aluminium schuifpuien van goede kwaliteit. Aandachtspuntje is dat er weinig beschermende verpakking bij aflevering aanwezig is. Degene die de pui kwam afleveren deed dit naar eigen zeggen voor het eerst.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

De communicatie verloopt erg goed, levering van onze bestelling was zoals afgesproken, we zijn goed geholpen bij het uitzoeken van de kleur, er wordt meegedacht met de klant.

Ik ben erg tevreden.

Goede klant service and excellent product.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Mooi kozijn, netjes op tijd geleverd. Fijne communicatie met de eigenaar.

Bedrijf goed bereikbaar voor vragen. Weet waar ze het over hebben en prima service. Kozijn ziet er goed uit.

zeer goed

Goed product netjes afgewerkt

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Super pui en geweldige service!

Wij zijn super tevreden met de 3 delige schuifpui die door Kozijnmaatwerk.nl is geleverd. Het plaatsen was een eitje en we genieten nu van een heerlijke lichte woonkamer. Enkele maanden voor onze verbouwen kwamen we toevalligerwijs uit bij de showroom in Best en waren meteen overtuigd dat onze schuifpui bij hun besteld zou worden. De afmetingen die wij nodig hadden waren geen enkel probleem voor een zacht prijsje. Het zelf inmeten werd goed begeleidt en de bestelling was snel geplaatst. Helaas was de verwachtte levertijd door Corona erg opgelopen en leverde voor ons een groot probleem op aangezien onze woonkamer een gehele muur miste! Na dit probleem uit te hebben gelegd is er hard gewerkt om de levering enkele weken naar voren te halen en vlak voor de bouwvak te kunnen afhandelen. Geweldig!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Snelle levering en alles piekfijn inorde

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Marktplaats

Goed bedrijf wat zich uitstekend aan de gemaakt afspraken houd.

Keurig op tijd geleverd en in de communicatie zeer prettig geweest!

goed advies, goede producten

heb als aannemer meerdere keren kozijnen besteld, en zijn altijd naar tevredenheid geleverd, ook goede informatie mbt inbouw en montage details

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goede kwaliteit en top service

Goede communicatie meedenkend en snelle service.

Top product en service

Nieuwe kozijnen en schuifpui besteld voor onze aanbouw. Kozijnen waren zelfs eerder gereed. Werd netjes gebeld om een bezorg afspraak te maken. Bezorger kwam netjes op aangegeven tijdstip. De kozijnen zijn erg compleet en met de bij geleverde handleiding erg makkelijk om ze te plaatsen. Kwaliteit van de kozijnen is vooralsnog top. Als we weer aluminium kozijnen of deuren benodigd zijn zullen we zeker hier weer bestellen.

gewoon af.

Prima verzorgd pakket met duidelijke instructies.

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.