Snelle/goede service en een goede kwaliteit

Snel geholpen. Helpen je bij keuzes maken. Snelle levering. Mooi product

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

top product en afspraken worden na gekomen !

netjes geleverd en top product !

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Duidelijke website, goed prijs en ruim op tijd geleverd.

Kozijnmaatwerk levert prima kwaliteit. De maatvoeringen en instructies zijn helder en de levering was keurig op tijd.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goed geregeld en goede prijs en kwaliteit

Duidelijke website om te bestellen met alle opties omschreven. Goed op de hoogte gehouden. Klein punt vind ik wel dat in de handleiding als buitenprofiel korte stukjes staan terwijl dit de lange geheel rondom moeten zijn.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Marktplaats

Fijn contact en goede service, ook in de nazorg!

In een van de ruiten van een schuifpui kwam een barst, het bleek een constructiefout van de fabrikant van het glas. Dat konden we gelukkig goed aantonen. Erik van Kozijnmaatwerk heeft dat snel opgepakt en voor een nieuwe ruit gezorgd. Super service, bedankt!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Wij zijn zeer goed geholpen door kozijnmaatwerk.nl. Prachtige kozijnen, maar ook professioneel, vriendelijk personeel en snelle levering. Top!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Top kozijnen en optijd geleverd

Top! Op de afgesproken tijd geleverd.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Bij vragen staan ze altijd voor je klaar!

Je wordt goed en snel te woord gestaan, ook nadat je besteld hebt staan ze altijd klaar om je verder te helpen. Nemen altijd de telefoon op of bellen of mailen snel terug. Vragen over de uitvoering van de montage worden vakkundig beantwoord waardoor je weer verder kan. Verder houden ze zich aan de levertijd zoals bij de opdracht was afgesproken. Een bezoek bij Kozijnmaatwerk.nl in Best is zeker aan te bevelen, waar je kozijnen gemonteerd kan bekijken en uit kan proberen.

• Betrouwbaarheid
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google, Marktplaats

Mooie kozijnen

Kozijnen zijn zeer mooi voor goede prijs. Goede prijs komt wel mede doordat je zelf bij levering de kozijnen van bestelbus/vrachtwagen moet lossen inclusief zware glazen. Dit staat overigens overal duidelijk beschreven en was geen verrassing.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame

Makkelijk besteld en netjes op tijd geleverd

Mooie kwaliteit kozijnen en geleverd met een duidelijke montage beschrijving en met alle bevestigings materialen. Ook het glas was van zeer goede kwaliteit.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Heel fijne communicatie en een prachtige pui!

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe pui. Nadat we bij de grote merken waren afgehaakt vanwege de prijs (>20k voor een pui, een deur en een zijlicht) kwamen we uit bij Kozijnmaatwerk. Gezien de prijs (net boven de 10k voor het totaal) twijfelden we aanvankelijk maar het ziet er prachtig uit en werkt vooralsnog (het zit er nu drie weken in) heel fijn. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en zeer hulpvaardig.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Fantastisch hoe we werden ontvangen, en alles uitgelegd werd wat er allemaal kon, en je zelf alle vrijheid lieten. De optie werd aangereikt en als je nee zei was het ook prima. Mooie uitbouw staat er nu aan ons huis, met zwart aluminium! We hebben honderden keren contact gehad omdat we iets wilden weten, en tot in elke detail wilden ze dat geven. Dus kortom, super service!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goede levering van goed product!

Zeer goed product en fijne levering! We kregen ook nog een presentje via de post, moesten we alleen wel de postzegels voor betalen....

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Prachtige schuifpui van goede kwaliteit!

We ontvingen de 2 schuifpuien zoals afgesproken. Er werd heel fijn meegedacht. Ook wordt er snel gereageerd op mails. We zijn er erg blij mee.

Goede en duidelijke website

Zelfs als er speciale wensen zijn is er goede telefoniscjhe hulp en zijn we er samen uitgekomen. Levering snel en volgens afspraak.

Vakmanschap!

Snelle vakkundige levering

Snelle levering, degelijk vakwerk. Goede detailtekeningen zodat wij de kozijnen en het glas zelf konden plaatsen. En wij hadden alleen buiten gelost waarop wij de volgende een mailtje ontvingen met de mededeling dat we het beter binnen konden zetten ivm de warme zon op het glas. Kortom goede begeleiding.

Mooi stevig kozijn

Kozijn besteld bij Kozijnmaatwerk. Kwaliteit is goed mooi kozijn en en word met je meegedacht over de kleur. Levertijd bedroeg ongeveer 6 weken. Levering door 1 persoon waardoor je zelf het kozijn moet lossen. Wel even rekening mee houden. Verder wou ik graag aardig aan begin al een wijziging doorgeven. Aangezien levertijd 6 weken bedroeg leek het me sterk alles al klaar was. Ik wilde uiteraard bijbetalen maar kreeg al snel te horen niet mogelijk was. Oke het was mijn fout maar mogelijk belletje naar fabriek was wel fair geweest naar mijn mening. Uiteindelijk zo gelaten en kozijn zelf geplaatst. Wat betreft handleiding is die erg summier en totaal niet duidelijk. Ik zou graag zien met uitgebreide handleiding en eventuele foto’s om het 1 en ander te verduidelijken. Al met al vrij lang bezig geweest terwijl ik zeker klus ervaring heb. Voor een kozijn van ruim 8000 euro mag daar wel iets meer aandacht aan worden geschonken. Wel werd ik goed te woord gestaan door een medewerker die wel mij door de montage wist te leiden.

Keurig net kozijn

Kozijn mooi snel geleverd en ziet er top uit dank jullie wel

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Marktplaats

goed product

Voor een grote aanbouw en verbouwing hadden wij een grote pui nodig. Om aan de wensen van onze klant te voldoen zijn wij via google terecht gekomen bij kozijnmaatwerk.nl. de wens was een schuifpui van 6 meter met tripple glas en alle deuren schuivend(totaal 3) de levering was zelfs sneller als verwacht en compleet. ook de duidelijke detail tekeningen en beschrijving voor montage was goed. de montage zelf was ook prima te doen.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer prettige en goede samenwerking en mooie goede producten

Website werkt goed kunt zelf de maten invoeren en heb gelijk de prijs. Bij het bedrijf zelf gekeken in verband met de kleur en de opties. Zeer net bedrijf mooie showroom waar je de kozijnen kunt bekijken en proberen. Vriendelijke mensen die je goed helpen en adviseren. Bij vragen duidelijk antwoord. Beschrijving bij de schuifpui mag wat duidelijker. Maar zeer tevreden over het resultaat en over Kozijnenmaatwerk

Topproduct voor goede prijs

Aluminium schuifpui gekocht, geleverd volgens afspraak. Plaatsen ging goed. Hele verbetering van de woonruimte. Zeker een aanrader.

Professioneel + snelle levering

Snelle schakeling tussen het kiezen op de website, eerste schets, bestelling en een snelle levering.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame

Prettig, duidelijk en snelle communicatie!

Ik heb voor de 2de keer nu zaken gedaan met Kozijnmaatwerk en dat is me wederom heel erg goed bevallen. Naast de goede kwaliteit producten is de communicatie omtrent de bestelling, maatvoering e.d. snel, direct en duidelijk. Ook de bijgeleverde informatie bij de kozijnen/valramen is zeer goed: duidelijke handleidingen die het installeren van de producten erg helpen.

prima, correct en duidelijk

Zoals gezegd, goede uitleg en goede instructies en levertijd. Jammer dat ze niet plaatsen want dat is nog wel een lastig iets.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Via social media kanalen

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.