Meedenkend en kwaliteit leveren

Alles van top tot teen goed geregeld. Meedenkend en top kwaliteit. Zeer goede handleiding meegeleverd met alles wat er nodig is. Zou iedereen hier aanraden om zijn pui te kopen.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame

van a tot z goede geregeld

Het gehele proces vanaf offerte t/m aflevering correct.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Kwaliteitsproduct; van een uitstekend en soepel bestelproces tot levering.

Erg soepele bestelproces, goed en direct contact met het bedrijf. Ook voor vragen meteen beschikbaar. Levering verloopt prima. Product is kwalitatief hoogwaardig; een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Mooie kozijnen tegen een betaalbare prijs

Als bouwbedrijf zijn wij zeer tevreden over de kozijnen en de communicatie. Altijd snel een offerte en antwoorden op je vragen. Levering wordt goed gecommuniceerd.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Prima firma, komen afspraken na

Alles verloopt volgens afspraak, en wordt op tijd uitgeleverd.

Professioneel en betrouwbaar

Na prettig telefonisch contact heb ik een aluminum kozijn besteld. Deze werd keurig volgens de afspraken geleverd inclusief alle benodigde bevestigingsmateriaal en een aantal detail tekeningen en instructies. Daarnaast een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Kortom, ik ben erg tevreden over kozijnmaatwerk.nl

Correct en vriendelijk

Uitzonderlijk in deze tijd, maar Kozijnmaatwerk leverde op tijd, volgens planning! Na mijn bestelling ben ik nog voor de kleur benaderd en heb nog een staal opgestuurd gekregen. Super service.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Uitstekend, goed, compleet en op tijd geleverd. Aanrader.

Zoals gezegd, geel tevreden. Klein stukje feedback, misschien goed om de frames in te pakken zodat kans op beschadeging kleiner is, ook na bezorging.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Schuifpui ziet er geweldig uit. Goede service met bezorgen en zeer vriendelijke chauffeur.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Erg vriendelijke, professionele behulpzame communicatie

Kozijnmaatwerk levert prachtige puien voor een mooie prijs. Het personeel is vriendelijk, professioneel en heel behulpzaam. Ze staan je altijd te woord en komen afspraken na. Erg fijne samenwerking!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Top kwaliteit en een eerlijke prijs. Super aflevering. Een top organisatie.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer tevreden. Goed contact en advies.

Mooie kwaliteit en vlotte levering.

Schuifpui dorpelloos

Heel erg tevreden over de kwaliteit en service van Kozijnmaatwerk.nl. De schuifpui was volgens afspraak geleverd, maatwerk was zoals afgesproken en correct. Alles compleet van rubbers, compriband, schroeven, glasblokjes en handleiding. Vervolgens zelf het kozijn gemonteerd/ingebouwd. Dit was door de duidelijke tekeningen/handleiding goed uitvoerbaar.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Was op tijd, correcte levertijd volgens opgave. Kwaliteit op orde. Zeer tevreden.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Ben bij Alruco geweest en zeer goed geholpen. Klantvriendelijk en veel passie voor het eigen product. Levering exact op afgesproken datum. Een en al tevreden heid van mijn kant

Wederom top geregeld!

Na een eerdere bestelling ook dit keer weer voor kozijnmaatwerk.nl gekozen. Het feit dat ze ook zelf hun producten verwerken vind ik positief; ze weten waar het over gaat. De afhandeling ook weer zoals het hoort. Even een belletje of mailtje om af te stemmen en de boel is weer geregeld. Fijne is ook dat men een eigen transportdienst heeft met een aardige chauffeur die ook graag een praatje maakt en interesse heeft in je project. Wat mij betreft volgende keer weer!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Mooie aluminium kozijnen

Dit bedrijf heeft een mooie website, waar je kozijnen kunt configureren en direct een prijs kunt zien om die in je calculatie toe te passen. Dit werkt snel en prettig. Telefoon wordt altijd opgenomen, en mails worden snel beantwoord.

Goede kwaliteit en service

Het contact met kozijnmaatwerk is erg goed, reactiesnelheid is gewoon goed. Vragen worden beantwoord, levering is flexibel naar wens te regelen. Enige nadeel is dat Kozijnmaatwerk geen totaalpakket biedt, dus aanschaf en installatie in één. Maar: de schuifpui zit erin en we zijn blij met het resultaat!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Komen afspraak na en leveren een goed product

Na online offerte super verloop van levering schuifpui en vast kozijn.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer goed geholpen, erg tevreden!

Bij kozijnmaatwerk was Eric erg behulpzaam en flexibel. Daarnaast ziet de pui er prachtig uit! Wij zijn er erg blij mee, absoluut een aanrader.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alles weer keurig op tijd.

Zoals afgesproken was alles aanwezig en keurig op tijd.

Goed advies, goede kwaliteit

Mooi leverwerk conform afspraak. Kon wel wat flexibeler meegedacht worden.

heel erg goed

prettig zaken gedaan goede uitleg fijne begeleiding

Goede en correcte levering 3 delige schuifpui

De pui werd netjes vervoerd en geleverd, Na levering heb ik de pui direct geplaatst, alles paste en werkte goed, Met een goede handleiding erbij. Bedankt!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Netjes alles volgens afspraak

Door goede communicatie met je klant bereik je een hoop als bedrijf. We belden zo'n elke 2 weken voor de vastgestelde leverdatum om de datum te verzetten en de flexibiliteit was hoog. Er kon geschoven worden naar de wens van de klant (lees: aannemer). Daarnaast is het materiaal van goede kwaliteit en hopen we dat alles er mooi uit komt te zien.

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.