Prima coaching gehad van Arjan

Ik heb contact gezocht met Arjan omdat ik wel wat hulp kon gebruiken bij het schrijven van teksten. De website heb ik in eigen beheer, en vind het dan erg prettig dat iemand mij tools kan geven om het te verbeteren. Gezamenlijk besloten om een bepaald aantal keer af te spreken. Daarbij hebben we elke afspraak een ander onderdeel gepakt. Ik heb 'huiswerk' mee gekregen. Arjan legt het op een duidelijke manier uit en helpt goed wanneer je vragen hebt. Als ik weer hulp kan gebruiken, zal ik zeker weer naar Arjan toe gaan. Mijn website is een hele verbetering dan dat het was voor dat ik bij hem kwam.

Zeer interessante cursus met veel praktische en direct toepasbare tips

Wij hebben de cursus als zeer interessant ervaren. De cursus is duidelijk opgebouwd. Daarnaast is er veel ruimte voor vragen en discussie. Daardoor kunnen specifieke voorbeelden behandeld worden en direct in de praktijk toegepast worden. Ook de nazorg is prettig. Zodoende kunnen we bij twijfel altijd nog even van gedachten wisselen over bepaalde teksten. Een aanrader!

De ideale cursus als jij jezelf SEO-vaardigheden hebt aangeleerd

Arjan borduurt goed verder op de basiskennis over SEO die vaak gratis beschikbaar is. Het stappenplan voor een kwalitatief zoekwoordenonderzoek, het bijbehorende template en de concrete context waarin Arjan deze plaatst zijn verdomd handig. De nazorg met praktische feedback is al helemaal top.

Nuttig en tips die meteen toe te passen zijn!

Hele nuttige cursus gehad van Arjan. Hij legt alles heel duidelijk uit met specifieke voorbeelden. De cursus is ook erg interactief wat ik persoonlijk heel fijn vond. Veel waardevolle tips gekregen waar wij maar al te graag mee aan de slag gaan!

Verhelderend

Ik weet nu hoe ik teksten kan schrijven die potentiële klanten ook daadwerkelijk willen lezen.

Snelste weg om een pro te worden

Prettige sfeer, goede en duidelijke uitleg maar vooral het gewenste resultaat! Ik heb zin om ermee aan de slag te gaan.

Erg nuttig!

We hadden een verkorte SEO-cursus van Arjan. We hebben er veel aan gehad! Erg nuttige tips en tools gekregen om SEO-proof teksten op te bouwen waarbij de doelgroep centraal staat.

Een praktische cursus die op een prettige manier wordt gegeven.

Ik vond het een waardevolle training omdat ik volgens een duidelijk stappenplan heb geleerd hoe ik goede webteksten kan gaan schrijven. Arjan brengt het op een prettige manier waardoor het ook een leuke training was.

Wij zijn ontzettend goed geholpen

Gevarieerde cursus met veel ruimte voor vragen en tips specifiek voor ons bedrijf. We ontvingen veel informatie, tips, feedback en deden korte praktische opdrachten. Arjen heeft ons handvatten gegeven om direct aan de slag te gaan.

Uitstekende training met veel humor.

In twee dagen een zeer goed inzicht gekregen in de opbouw en inhoud van webteksten en hoe deze het beste in te zetten. De leerdoelen die van tevoren zijn aangegeven zijn allemaal behandeld tijdens de training. Zeer leuke en leerzame sessies!

Goede cursus gericht op de praktijk!

De cursus is helde. Veel goede voorbeelden en directe feedback. Ik kan direct met de opgedane kennis aan de slag.

Goede cursus met praktische tips.

Arjan heeft ons een duidelijke cursus webteksten gegeven. Hij gaf veel praktische tips die direct in gebruikt kunnen worden. Het gebruik van zoekwoorden is voor ons bekend terrein. Toch konden we ook daar de nodige verbeterpunten en structuur uit halen. Het gedeelte met zins- en alineaopbouw vond ik vooral waardevol. Dat lijkt zo simpel, maar dat is het vaak niet. Door dit samen met collega's en Arjan te bespreken gaat het schrijven écht leven.

Een cursus waar je energie van krijgt

Een cursus met humor en ook nog eens waardevol.

Arjan in één zin; Gewoon heel goed!

Arjan heeft een zeer waardevolle workshop van 2 dagdelen gegeven. De shop was zeer goed voorbereid. Het leverde nieuwe (frisse) inzichten. De wijze van presentatie inspireert om het geleerde ook in de praktijk te brengen. Er was één klein punt dat ik Arjan mee zou willen geven waarom het een hele grote negen is geworden en geen tien. Dat heet constructieve feedback. En dat doe ik persoonlijk. Dank.

Helder, interessant en leerzaam.

De SEO cursus is helder en gestructureerd opgezet, met veel aansprekende voorbeelden. Erg praktisch ook, je kunt direct met de opgedane kennis aan de slag.

Duidelijke cursus SEO teksten schrijven. Daar kan ik wat mee!

Ik heb in ruim vier uur tijd alle ins en outs over SEO teksten schrijven van Arjan geleerd. Op een hele duidelijke overzichtelijke manier. Nu is het aan mij om er mee aan de slag te gaan. Gelukig weet ik dat ik Arjan altijd kan bellen en heb het stappenplan en zijn e-book webteksten bij de hand. Bedankt Arjan!

Praktische en duidelijke training

De SEO-training van Arjan is simpelweg erg goed! Zijn uitleg is helder. Je merkt dat hij veel ervaring heeft met het doen van keyword onderzoek en het schrijven van teksten voor websites. De oefeningen geven goede handvatten om direct zelf aan de slag te gaan. Arjan leert je (gelukkig) geen SEO-trucjes. Hij legt je uit hoe je een tekst logisch opbouwt, zodat deze relevant is voor bezoekers en zoekmachines.

Heel praktisch en direct toepasbaar

De cursus sloot goed aan op wat ik wilde leren. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar in mijn dagelijks werk!

Waardevolle, praktische cursus voor goede webteksten.

Het schrijven van een goede webtekst is enorm lastig. Gelukkig geeft Arjan een duidelijke uitleg over de dingen waar je op kunt letten. Dit doet hij op een toegankelijke, enthousiaste en gepassioneerde manier, waardoor je de hele cursus geboeid blijft. Daarnaast geeft hij veel goede handvatten en praktische tips mee, zodat je zelf aan de slag kunt gaan. Zeer waardevol!

Duidelijk en helder alles uitgelegd. Een leerzame training en een eyeopener. En nu aan de slag!

Dat schrijven voor het web meer is dan een tekst schrijven, dat wist ik wel. Dat er zoveel achterweg kwam, dat wist ik weer niet. Je trainingsstijl Arjan, is prettig en er toegankelijk. De nazorg en alle handvatten die je meegeeft zijn echt super. Kortom ik ben een zeer tevreden mens na de training. Veel geleerd en inspiratie opgedaan. Hoop het binnenkort lekker toe te kunnen passen, als de hectiek bij ons rondom Corona wat weg is. Zag dat je reacties van je klanten met logo van het bedrijf op de website staan. Ik weet niet in hoeverre Skal dat wil. Dus mocht je het willen plaatsen, laat het mij weten. Dan vraag ik of dat oké is. Nogmaals bedankt en groet, Katinka

Hele waardevolle cursus die je veel handvaten geeft voor een succesvolle website.

Erg waardevolle cursus. Het behandeld uitgebreid van a-z hoe je succesvolle wetteksten schrijft, waar je ook daadwerkelijk mee gevonden gaat worden. Je krijgt vooral heel veel handvaten mee, waar jij zelf verder mee aan de slag kan. Arjan zelf is ook erg prettig als cursusleider: enthousiast, gepassioneerd en denkt goed met je mee.

Interessant, praktisch en heel waardevol!

Er is veel vooronderzoek nodig is om een goede webtekst te kunnen schrijven. Daar had ik geen idee van. Arjan legt het allemaal heel duidelijk en op een prettige manier uit. Met praktische oefeningen ter ondersteuning. Echt een hele fijne, waardevolle cursus. Zeker een aanrader voor iedereen die zelf webteksten wil kunnen schrijven!

Alles wat je moet weten over goede webteksten schrijven

Ik vond het een super interessante training. SEO en tekstschrijven was niet echt 'my cup of tea, maar ik wilde hier wel meer over leren. En dat is gelukt! Arjan maakt waar wat hij beloofd. Na deze cursus heb je meer dan voldoende handvaten om zelf goede webteksten te schrijven. Ook het SEO-deel is nu duidelijk. Ik kan zelf aan de slag met zoekwoordenanalyse. Duidelijke communicatie, veel waarde en een prettige samenwerking. TOP!

Veel nieuwe kennis opgedaan in 1 dag!

Het was een leuke en dynamische cursus met veel handige tips en duidelijke voorbeelden uit de praktijk! Arjan is zeer kundig en erg behulpzaam! Sterke aanrader!

Erg nuttig en inzichtelijk

Arjan laat heel duidelijk zien wat werkt en niet werkt. Erg nuttig en inzichtelijk. Bovendien zo onderhoudend en ook gezellig dat de dag veel te snel voorbij was