Duidelijke cursus SEO teksten schrijven. Daar kan ik wat mee!

Ik heb in ruim vier uur tijd alle ins en outs over SEO teksten schrijven van Arjan geleerd. Op een hele duidelijke overzichtelijke manier. Nu is het aan mij om er mee aan de slag te gaan. Gelukig weet ik dat ik Arjan altijd kan bellen en heb het stappenplan en zijn e-book webteksten bij de hand. Bedankt Arjan!

Praktische en duidelijke training

De SEO-training van Arjan is simpelweg erg goed! Zijn uitleg is helder. Je merkt dat hij veel ervaring heeft met het doen van keyword onderzoek en het schrijven van teksten voor websites. De oefeningen geven goede handvatten om direct zelf aan de slag te gaan. Arjan leert je (gelukkig) geen SEO-trucjes. Hij legt je uit hoe je een tekst logisch opbouwt, zodat deze relevant is voor bezoekers en zoekmachines.

Heel praktisch en direct toepasbaar

De cursus sloot goed aan op wat ik wilde leren. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar in mijn dagelijks werk!

Waardevolle, praktische cursus voor goede webteksten.

Het schrijven van een goede webtekst is enorm lastig. Gelukkig geeft Arjan een duidelijke uitleg over de dingen waar je op kunt letten. Dit doet hij op een toegankelijke, enthousiaste en gepassioneerde manier, waardoor je de hele cursus geboeid blijft. Daarnaast geeft hij veel goede handvatten en praktische tips mee, zodat je zelf aan de slag kunt gaan. Zeer waardevol!

Duidelijk en helder alles uitgelegd. Een leerzame training en een eyeopener. En nu aan de slag!

Dat schrijven voor het web meer is dan een tekst schrijven, dat wist ik wel. Dat er zoveel achterweg kwam, dat wist ik weer niet. Je trainingsstijl Arjan, is prettig en er toegankelijk. De nazorg en alle handvatten die je meegeeft zijn echt super. Kortom ik ben een zeer tevreden mens na de training. Veel geleerd en inspiratie opgedaan. Hoop het binnenkort lekker toe te kunnen passen, als de hectiek bij ons rondom Corona wat weg is. Zag dat je reacties van je klanten met logo van het bedrijf op de website staan. Ik weet niet in hoeverre Skal dat wil. Dus mocht je het willen plaatsen, laat het mij weten. Dan vraag ik of dat oké is. Nogmaals bedankt en groet, Katinka

Hele waardevolle cursus die je veel handvaten geeft voor een succesvolle website.

Erg waardevolle cursus. Het behandeld uitgebreid van a-z hoe je succesvolle wetteksten schrijft, waar je ook daadwerkelijk mee gevonden gaat worden. Je krijgt vooral heel veel handvaten mee, waar jij zelf verder mee aan de slag kan. Arjan zelf is ook erg prettig als cursusleider: enthousiast, gepassioneerd en denkt goed met je mee.

Interessant, praktisch en heel waardevol!

Er is veel vooronderzoek nodig is om een goede webtekst te kunnen schrijven. Daar had ik geen idee van. Arjan legt het allemaal heel duidelijk en op een prettige manier uit. Met praktische oefeningen ter ondersteuning. Echt een hele fijne, waardevolle cursus. Zeker een aanrader voor iedereen die zelf webteksten wil kunnen schrijven!

Alles wat je moet weten over goede webteksten schrijven

Ik vond het een super interessante training. SEO en tekstschrijven was niet echt 'my cup of tea, maar ik wilde hier wel meer over leren. En dat is gelukt! Arjan maakt waar wat hij beloofd. Na deze cursus heb je meer dan voldoende handvaten om zelf goede webteksten te schrijven. Ook het SEO-deel is nu duidelijk. Ik kan zelf aan de slag met zoekwoordenanalyse. Duidelijke communicatie, veel waarde en een prettige samenwerking. TOP!

Veel nieuwe kennis opgedaan in 1 dag!

Het was een leuke en dynamische cursus met veel handige tips en duidelijke voorbeelden uit de praktijk! Arjan is zeer kundig en erg behulpzaam! Sterke aanrader!

Erg nuttig en inzichtelijk

Arjan laat heel duidelijk zien wat werkt en niet werkt. Erg nuttig en inzichtelijk. Bovendien zo onderhoudend en ook gezellig dat de dag veel te snel voorbij was

Zelfs als je al het nodige weet over SEO schrijven, is dit een goede opfris/aanvulling.

Een must do voor beginnende SEO schrijvers, heel goed uitgelegd en overzichtelijk. Je kunt gelijk aan de slag.

In 1 dag de basis gelegd voor een overtuigend nieuw perspectief op schrijven voor het web

De cursusdag webteksten schrijven is intensief, maar goed opgebouwd en voldoende om niet alleen kennis over te dragen, maar ook handvaten aan te leveren om concreet mee aan de slag te gaan.

Boeiend en leerzaam

Een trainingsdag met Arjan heeft ons doen inzien dat er in onze Webteksten ruimte voor verbetering zit. Sterker nog, onze benadering moet radicaal anders willen we ons op de gewenste manier presenteren. Bijzonder leerzaam en opbouwend kritisch. Een echte aanrader wat mij betreft.

Zoekwoordenanalyse

Mijn website is hernieuwd en om dat goed te kunnen doen, heb ik Arjan gevraagd een zoekwoordenonderzoek te doen. Heel handig want nu weet ik precies waar mensen wel en niet naar zoeken. Het bleek dat ik woorden gebruikte die mijn klanten niet gebruiken. Arjan dacht met mee naar welke woorden nu handig waren om in mijn webteksten te gebruiken. Daarvoor nam hij ruim de tijd. Arjan bedankt!

Uitstekende en praktische cursus

Precies wat ik zocht een stappenplan voor het schrijven van webteksten.

Interessant en leerzaam

Ik ben nieuw met het schrijven van webteksten en heb enorm veel geleerd in deze leuke training. Boeiende voorbeelden en ook mijn eigen teksten werden besproken. Veel tips over vindbaarheid en schrijfstijl. Een volle dag en zeker de moeite waard. Goede nazorg ook!

Vakman in zijn gebied en uitmuntende uitleg.

Een gekwalificeerde vakman die alles rustig uitlegt. Op een kleine pauze na, echt 8 uur lang leerzaam.

degelijk voorbereid, goede opzet, effectieve cursusdag

Lekker tempo in de dag, haalbaar door een klein aantal cursisten en een ervaren docent. Goed concept. Voorzorg en nazorg prima. De cursusruimte (en tafelgrootte) een beetje benauwd; ruimer vind ik fijner.

Arjan kan als geen ander teksten schrijven die aansluiten op de taal van de klant!

Arjan Jonker schrijft al weer 3 jaar Waardevolle teksten voor onze organisatie, NSO-CNA Leiderschapsacademie. En ik heb veel met verschillende tekstschrijvers mogen werken, maar geen een was in staat zo goed de bedoeling om te zetten in een tekst in de taal die onze klanten aanspreekt. Daarbij denkt Arjan van harte mee over onze communicatie in brede zin. En hij is zeer betrouwbaar en snel. Hij doet wat hij belooft en altijd bereid om tot een spoedje met net zo veel kwaliteit.

Veel geleerd in 1 dag en goede nazorg

Zeer leerzame cursus

Arjan neemt je mee en stipt alle belangrijke zaken aan, die te maken hebben met het schrijven voor websites. In een divers groepje weet hij het voor iedereen interessant en leerzaam te houden. De gemoedelijke sfeer zorgt voor de rest. Aan het eind van de dag zit je boordevol praktische kennis, waar je goed mee verder kunt.

Geweldige hoeveelheid informatie

Zeer goede cursus, veel geleerd, ik kan er nu echt mee aan de slag. En ook fantastische nazorg.

Onmisbaar voor iedere website!

Na de cursus webteksten schrijven die we als bedrijf bij Arjan hebben gevolgd, hebben we besloten Arjan in te zetten voor het schrijven van artikelen op onze website. Arjan heeft een vlotte schrijfstijl en kan ingewikkelde informatie in hapklare brokken presenteren. Ontzettend fijn voor een site die werkt met termen die soms lastig uit te leggen zijn. Bovendien zijn de artikelen ook nog eens leuk om te lezen! Arjan neemt een hoop werk uit handen en zorgt ervoor dat je op bepaalde onderwerpen goed wordt gevonden op Google. Onmisbaar!

Erg leerzaam, Arjan is kundig en super enthousiast. Ik zou het het echt iedereen aanraden die ook maar iets van internet vindbaarheid wil weten. Ik kan even vooruit in ieder geval.

• Totaaloordeel
  • Kwaliteit
  • Nazorg

Heldere en duidelijke uitleg, goede opbouw en vooral een fijne manier van lesgeven. Al met al een zeer gewaardeerde ervaring!

• Totaaloordeel
  • Kwaliteit
  • Nazorg

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.