Arjan kan als geen ander teksten schrijven die aansluiten op de taal van de klant!

Arjan Jonker schrijft al weer 3 jaar Waardevolle teksten voor onze organisatie, NSO-CNA Leiderschapsacademie. En ik heb veel met verschillende tekstschrijvers mogen werken, maar geen een was in staat zo goed de bedoeling om te zetten in een tekst in de taal die onze klanten aanspreekt. Daarbij denkt Arjan van harte mee over onze communicatie in brede zin. En hij is zeer betrouwbaar en snel. Hij doet wat hij belooft en altijd bereid om tot een spoedje met net zo veel kwaliteit.

Veel geleerd in 1 dag en goede nazorg

Zeer leerzame cursus

Arjan neemt je mee en stipt alle belangrijke zaken aan, die te maken hebben met het schrijven voor websites. In een divers groepje weet hij het voor iedereen interessant en leerzaam te houden. De gemoedelijke sfeer zorgt voor de rest. Aan het eind van de dag zit je boordevol praktische kennis, waar je goed mee verder kunt.

Geweldige hoeveelheid informatie

Zeer goede cursus, veel geleerd, ik kan er nu echt mee aan de slag. En ook fantastische nazorg.

Onmisbaar voor iedere website!

Na de cursus webteksten schrijven die we als bedrijf bij Arjan hebben gevolgd, hebben we besloten Arjan in te zetten voor het schrijven van artikelen op onze website. Arjan heeft een vlotte schrijfstijl en kan ingewikkelde informatie in hapklare brokken presenteren. Ontzettend fijn voor een site die werkt met termen die soms lastig uit te leggen zijn. Bovendien zijn de artikelen ook nog eens leuk om te lezen! Arjan neemt een hoop werk uit handen en zorgt ervoor dat je op bepaalde onderwerpen goed wordt gevonden op Google. Onmisbaar!

Erg leerzaam, Arjan is kundig en super enthousiast. Ik zou het het echt iedereen aanraden die ook maar iets van internet vindbaarheid wil weten. Ik kan even vooruit in ieder geval.

• Nazorg

Heldere en duidelijke uitleg, goede opbouw en vooral een fijne manier van lesgeven. Al met al een zeer gewaardeerde ervaring!

• Nazorg

Heel interessant. Goede handvaten gekregen. Metadata stuk was ietsjes te kort.

• Nazorg

Hele fijne en duidelijke cursus, hier ga ik veel voordelen meehebben.

• Nazorg

De samenwerking was erg prettig, je hebt voor ons de juiste toon geraakt en luisterde goed naar wat wij wilden. Waar nodig gaf je tegengas maar altijd cooperatief en uiteindelijk zijn we vlot en redelijk soepel bij het eindresultaat gekomen.

• Nazorg

De cursus is praktisch en concreet. Handig is ook het stappenplan dat Arjen geeft. Je leert heel goed ‘hoe het werkt’ en kunt meteen zelf aan de slag met het schrijven van goede webteksten.

• Nazorg

Een cursus met heel veel inhoudelijke tips en inzichten. Erg blij mee, absolute meerwaarden voor onze site en verdere marketing.

• Nazorg

Webteksten hebben mij altijd grote griezels geleken. Teksten waarin je meer rekende dan schreef. Bij Arjan jonker is dat anders. Hij is een zeer ervaren en daardoor nuchtere vakman. Zeer dienstverlenend, snapt waar je mee zit en hoe hij daarbij effectief aansluit.

• Nazorg

De cursus van Arjan was helder, overzichtelijk en bovenal ontzettend leerzaam! Ik kan de kennis direct inzetten als tekstschrijver. Arjan is een toegankelijke docent met ontzettend veel kennis. Hij weet die ook nog eens goed en enthousiast over te brengen!

• Nazorg

Leerzame cursus over hoe je SEO-vriendelijke en doelgroepgerichte webteksten schrijft. Arjan is een kei in z'n vak. Ik had wel iets meer willen oefenen met schrijven. Door tijdgebrek lukte dat helaas niet. De nazorg is laagdrempelig en prettig. Prima ervaring!!

• Nazorg

Arjan legt helder uit dat je met een goed stappenplan SEO kan toepassen. Geen krampachtige webteksten of geknutselde blogs met vastgenagelde SEO-woorden. Gewoon, een beetje van mijzelf en een beetje van SEO. Smakelijk lezen!

• Nazorg

Arjan is deskundig, duidelijk en direct. Zijn tips zijn eenvoudig toepasbaar.

• Nazorg N.v.t.

Als je dacht dat je al kon schrijven of helemaal niet: Arjan neemt je mee hoe jezelf een beter online resultaat kan krijgen. Met vooraf ingestuurde leerdoelen krijg je ook 1-op-1 advies. Met de groep deel je tips, kennis en inspiratie. Ik wilde structuur voor mijn webteksten en die kennis heb ik nu gekregen. Door de nazorg worden de doelen ook echt behaald. Dat maakt deze cursus uniek! Arjan, bedankt voor deze enorm "waardevol-ste" cursus!

• Nazorg

Arjan zijn cursus is van begin tot eind interessant. Het is een lange zit, maar het enthousiasme van Arjan werkt aanstekelijk. Als individu volgde ik de cursus in een groep van 5 en aan iedereen werd voldoende tijd en aandacht besteed. Ook mag je na de cursus vragen stellen en teksten opsturen voor feedback. Zeker een aanrader!

• Nazorg

Supertraining! Heel praktisch, heel waardevol!

• Nazorg

Arjan is een bevlogen en gedreven man in zijn vak. Hij stelt de leerdoelen van zijn cursisten voorop. Dat zie je terug in de voorbereiding, de behandelde stof en de voorbeelden die ter sprake komen. Je kunt hem het hemd van het lijf vragen. Hij zal alle moeite doen om je zo goed mogelijk te antwoorden. Voor, tijdens en na de cursus. Een absolute bron van inspiratie en kennis. Zeer gewaardeerd!

• Nazorg

leerzaam, waar voor je geld prettige wijze van lesgeven, heel informatief goede balans instructie/opdrachten goede feedback op dingen die we eerder konden aanleveren

• Nazorg

Arjan heeft een heldere cursus opgezet die je van A tot Z leert geoptimaliseerde webteksten te schrijven. Van harte aanbevolen.

• Nazorg

Het volgen van de Cursus Webteksten Schrijven is een zeer leerzame en leuke ervaring. Ik heb de cursus met plezier gevolgd en veel tips gekregen om teksten gerichter te schrijven voor de doelgroep.

• Nazorg

De cursus belichte niet alleen het belang van goed geschreven teksten, maar zoomde ook uit naar de doelgroep, en het inleven in je doelgroep. Wat ik erg prettig vond was dat de cursus ingericht was met onderwerpen en teksten die voor ons relevant waren. Ik zou de cursus zeker aanbevelen aan iedereen die ook maar een beetje communiceert naar externe partijen!

• Nazorg N.v.t.

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.