SuperB service

Got quick quote, and prompt professional service. Also got the best prices. Highly recommend!

Goede service op locatie.

Op advies van caravanstalling banden laten vervangen op locatie voor schappelijke prijs. Goede communicatie met mobiele bandenservice.

Goed bedrijf tegen eerlijke prijzen

Goed bedrijf tegen eerlijke prijzen

Communiceerde goed en levert goed.

Goede communicatie en service. Perfect!

Heel erg handig, snel, vakkundig

Snelle service Proffesionele hulp op locatie Superuitvinding

Easy, prompt and clear services. Gemakkelijke, snelle en duidelijke dienstverlening

From first message with the requirements, Frank provided upfront quotes with multiple options. Also, provides his expert advise of different options. Prompt services and installations.

• Would you recommend us? Yes

Snelle en goede service! Top!

Frank kwam aan huis de nieuwe banden aan mijn auto leggen. Een hele vriendelijke man! Heeft mijn banden in korte tijd verwisseld.

Every thing went good and fast

Every thing went good and fast Having the tyres replaced in our place is also an advantage

Snel en betrouwbaar

Ik heb mijn vier banden vervangen door all-season banden. Zodra ik mijn pakket heb uitgekozen, plannen we een dag in voor de service. Service werd snel en met kwaliteit uitgevoerd.

• Would you recommend us? Yes

Goede service met een lach

Goede deal en advies

Snelle service aan huis! En goed advies!

Snelle service en goed advies!

Heel deskundig geholpen aan nieuwe winterbanden.

Frank heeft een advies uitgebracht met enkele mogelijkheden voor nieuwe winterbanden. Hieruit met zijn advies een keuze uit gemaakt. Inmiddels zijn de banden gemonteerd en bevallen prima. Aanrader voor deskundig advies en goede montage. Voor de liefhebbers met een gezellig praatje. Bedankt weer Frank.

Gewoon top!

Hele goede service & advies, komt afspraken na en prijs ook gewoon netjes. Fijn dat dit nog bestaat. Aanrader!

Super goed! Altijd super blij mee!

Altijd snelle en goede service! Waar je ook bent!

Goede ervaring met mobiele bandenservice.

Fantastische service

Goede prijs, kwaliteitswerk, aan huis of op het werk en zeer stipt.

Plus plus

Heel goed en netjes en goedkoop geholpen Een tien waard

Eerlijk advies, komt aan huis, erg nette prijs (waar je de deur niet noor uit hoeft). Ik kan het iedereen aanbevelen

Uitstekend!

Wij kunnen Frank van harte aanbevelen als het gaat om betrouwbare en betaalbare bandenservice aan huis!

Efficiënt, redelijke prijs, afspraak nakomen, prettige man

Via WhatsApp offerte aangevraagd. Snel offerte gekregen, hierna afspraak ook via WhatsApp en op de afgesproken tijd aanwezig en netjes gemonteerd. Vakkundig.

Top service aan huis!

Precies op de afgesproken tijd de banden van mijn vouwwagen vervangen op de oprit. Deskundig en vriendelijk geholpen!

Snel en vriendelijk

Mooi op tijd en binnen een half uurtje had ik 2 goede banden erop liggen. Erg vriendelijke man die je goed kan adviseren.

Snel rn makkelijk

Banden vouwwagen vervangen. Alles s op afstand geregeld. Kost dus geen extra tijd om naar de stalling te gaan.

Snel en voor de deur, wat wil je nog meer?

Ik kreeg de tip van een collega, toen ik hem vertelde dat ik plotseling 2 nieuwe voorbanden nodig had. Ik was op een krappe rotonde tegen de stoep van de middenberm aangereden. Een bult in mijn linkervoorband als resultaat. Daar kan je niet mee blijven doorrijden. Nu nét voor de zomervakantie is het druk bij de garages want iedereen wil zijn auto nog laten controleren voor de vakantie. Gelukkig wist mijn collega mij te vertellen over Frank. Hij komt naar je huisadres en de 2 banden waren in no-time vervangen. Dezelfde soort banden die er eerst opzaten. Ik ben heel tevreden! Fijn dat het ook zo snel kon!

Heel erg goed

Heel erg goed