Ista Nederland levert een goede service en helpt de klant op een vriendelijke wijze.

Ista Nederland beheert de energie van mijn pand al een aantal jaar. Onder andere door de service die ze leveren zou ik Ista Nederland aan iedereen aanraden. Ista Nederland heeft een Nederlands kantoor dat gelegen is in Schiedam.

Ista Nederland levert diensten van hoge kwaliteit en Ista Nederland doet dit op een fijne manier.

Ista Nederland stelt jaarlijks, namens de beheerder van een pand, de afrekening voor de bewoners op. Ista Nederland verrekent hiermee de de werkelijk gemaakte energiekosten met het maandelijkse voorschot. Dit betekent dat Ista Nederland het individuele warmte-, water en/of energieverbruik van alle bewoners van het complex. De beheerder van het pand geeft vervolgens de gemaakte kosten en/of de gigajoule tarieven aan Ista Nederland. Met deze gegevens kan Ista Nederland de verhuizingen en voorschot bedragen verwerken. Op basis van deze gegevens maakt Ista Nederland, voor iedere bewoner, de individuele afrekening. Naar eigen idee heeft Ista Nederland dit voor mij op de juiste manier afgehandeld. Helaas hebben veel anderen het bij het verkeerde eind. Wanneer de eindrekening niet bevalt wordt de schuld vaak aan Ista Nederland gegeven. Niks is echter minder waar. De afrekening wordt gebaseerd op talloze variabelen waarvan Ista Nederland er geen één is. Nogmaals: mijn ervaring is positief!