
Opnieuw komt Energiedirect met een aanbod wat je niet af kunt slaan. Toch uit nieuwsgierigheid gecheckt bij concurrenten, maar beter krijg ik het dan niet. Weer tevreden en nu meteen voor 3 jaar afgesloten. Communicatie top ook!
Super bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je nog 3 jaar bij ons blijft en verder helemaal tevreden bent. Groetjes, Mandy Webcare Energiedirect
Overzichtelijk aanbod. Wel goed lezen dat de korting pas na een jaar wordt uitgekeerd en niet meteen wordt verrekend in het termijnbedrag.
Dank je wel voor het mooie cijfer Frank! 🙌 En je hebt helemaal gelijk: onze korting komt pas ná een jaar — een soort verlate cadeaubon voor trouwe klanten. 🎁😉
als geschreven
Wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over ons John, dankjewel! Wij kunnen onze donderdag niet beter starten! :)
--
Bedankt voor je review!
Mijn mening is dat alles lekker duidelijk is
Bedankt voor je positieve review Hans, fijn dat het je bevalt. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Op basis van het geschatte jaarverbruik krijg je drie mogelijke keuzes voor verlenging. Voor iedere keuze is iets te zeggen, maar wat je kiest is uiteraard afhankelijk van je persoonlijke situatie. Het verlengingsproces is verder een fluitje van een cent. Meer aandacht door Energiedirect vóór het einde van het contract m.b.t. de verlengingsdeals zou niet verkeerd zijn. Nu werd ik getriggerd dat het lopende contract binnenkort afloopt door reclame van een concurrent.
Bedankt voor je eerlijke feedback Jan en we hopen natuurlijk dat je weer voor ons kiest. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Zeer slechte klantenservice. Er is geen telefoonnummer, alleen een trage chat waar je vaak lang moet wachten. Meerdere keren beloofd om terug te bellen, maar nooit gebeurd. Mijn jaarrekening is verkeerd berekend en via de chat kreeg ik geen duidelijk antwoord of oplossing. Uiteindelijk hebben ze het fout berekende bedrag toch van mijn bankrekening afgeschreven. Onprofessioneel en frustrerend.
Goedemorgen! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Ik snap heel goed dat dit frustrerend is, zeker als u geen duidelijk antwoord kreeg en het bedrag toch is afgeschreven. Dat is absoluut niet hoe we willen dat onze klantenservice werkt. Ik wil dit graag zo snel mogelijk met je oplossen. Zou je een bericht kunnen sturen met uw gegevens via [email protected]? Dan zorgen we dat iemand dit persoonlijk oppakt en er snel duidelijkheid komt. Bedankt dat je de moeite neemt om dit te delen. Groetjes, Dinanda Webcare Energiedirect
Omdat mijn contract afliep ben ik gaan kijken wat er nog meer was. Heb diverse energievergelijkers vergeleken en heb me verdiept in de energiemarkt. Mijn oog viel op een een hybride product wat Energie Direct niet levert. Jammer maar helaas. Het moment om over te stappen naar een andere leverancier. Na een tijdje werd ik gebeld door iemand over een contractverlenging. Tijdens het gesprek wat we hadden waarin ik vertelde dat Energie Direct dit product niet leverde werd het gesprek abrupt afgesloten. Erg onbeschoft. Vandaag werd ik weer gebeld door iemand die zich Jos noemde van E.d. Maar hij had net zo goed Hans kunnen heten. Een erg onbeschofte persoon die niet wil mee denken met de klant en alles maar oplepelde van zn scherm. Ik heb van mij leven nog nooit zo'n nare man aan de telefoon gehad. Dit zorgt er voor mij voor dat ik zowieso iedereen Energie Direct afraad!!!! Als je besloten hebt om iets anders te kiezen heb je aan deze partij een hele nare. Als ik dit van te voren geweten had. Tja.... Doe hier je voordeel mee
Bedankt voor jouw review! Heel vervelend om dit te lezen. Helaas ben ik niet bij het gesprek geweest en weet ik ook niet wat er gecommuniceerd is. Ondanks dit is het nooit de bedoeling om jou een vervelend gevoel te geven of om onbeschoft over te komen. Onze excuses als dit zo gebeurd is. Zou je wellicht via e-mail jouw gegevens kunnen toesturen? Dit kan naar [email protected]. Dan kunnen even naar het contactmoment kijken en eventueel het gesprek terug beluisteren. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Contract via telefoon uiteraard gedaan, achteraf klopte er zeer weinig van, te veel betalen, geen telefonische klanten service meer. En het gesprek van het contract is ineens onvindbaar. Gelukkig nu weg als klant, maar voor mij nooit meer!
Jammer om te horen. Ik had graag met je naar de situatie gekeken en dit kan alsnog ondanks je geen klant meer bent. Je kan per e-mail ([email protected]) jouw gegevens en vraag sturen. Dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Groet, Dial Webcare Energiedirect
jammer dat persoonlijk contact ontbreekt. Zelf werk ik daar het liefst mee.
Fijn dat het duidelijk en snel is. Op welke manier ontbreekt persoonlijk contact? We hebben geen telefonische klantenservice maar via digitale wegen (mail, chat of mail) proberen we alsnog zo goed mogelijk je te helpen. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Mijn probleem is/was wat ingewikkelder. Dan duurt het heel lang voor je kan aangeven dat je een expert nodig hebt bij de klantenservice. Mijn probleem is nog niet helemaal opgelost en daarvoor wil je eigenlijk persoonlijk iemand spreken!!
ben tevreden maar ik vind het vervellend dat ik niet telefonisch contact kan hebben
Fijn dat je tevreden bent! Uiteraard kunnen we via digitale kanalen jou ook goed verder helpen. Mocht er echt telefonisch contact nodig zijn dan maken we vast wel een uitzondering! ;) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Positief
Fijn om te horen! Natuurlijk willen we alles zo overzichtelijk mogelijk houden. Groet, Dial Webcare Energiedirect
Wordt altijd goed geholpen
En zo hoort het! We staan altijd klaar voor onze klanten. Groet, Dial Webcare Energiedirect
al jaren bij Energie direct. en dik tevreden
Dat is nog eens leuk om te horen. Fijn dat je zo tevreden bent en we hopen dat nog jaren te behouden! ;) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Nooit geen problemen gehad TOP
Fijn om te horen. Laten we dat zo houden! :) Groet, Dial Webcare Energiedirect
Makkelijk om het te controleren per maand en mail
Dank je wel voor je positieve review! Groetjes, Denis| Webcare Energiedirect
geen gezeur, alles te vinden in de app. Overstappen is lang geleden, proces kunnen wij niet beoordelen. Door het gebruik van de app bellen wij nooit dus klantvriendelijkheid kunnen wij niet beoordelen.
Hi Nico, Wat fijn om te horen dat je zelf alles kan regelen via de app en dat je daar ook tevreden over bent. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Goed
Hi Tatjana, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Energiedirect. Bedankt voor het delen van je review! Groetjes, Dominique | Webcare Energiedirect
Altijd alles prima geregeld, meedenken en makkelijk alles te regelen!
Hoi Roel, Wat een ontzettend mooie review heb je geschreven. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor je bericht en een fijne dag gewenst. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Slecht bel mij en ik leg het uit.
Hallo, Zojuist hebben we elkaar gesproken, bedankt voor uw tijd en geduld. Ondanks dat we een omweg genomen hebben zijn alle vragen beantwoord. Groetjes, Denis Webcare Energiedirect
Mail met nieuwe deals ontvangen. Overzichtelijk met 3 deals. Verlengen van contract simpel af te handelen.Afsluiten
Fijn om te horen Gerrit! Leuk dat je nogmaals verlengt hebt bij ons. Groet, Dial Webcare Energiedirect
makkelijk en snel geregeld
Hoi Johan, Kijk dat is fijn om te horen. Wij streven ernaar om onze klanten goed en snel naar tevredenheid te helpen. Dank je wel voor het delen van jouw ervaring en het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Webcare Energiedirect.
Net 1 jaar verlengt omdat ik een tevreden klant ben. Minpuntje is dat ik niet heb kunnen uitvinden hoe je persoonlijk contact met Energiedirect kan krijgen.
Leuk om te horen dat je nog langer klant bij ons blijft! Geweldig. Je kan ons bereiken via chat, per e-mail of social media (facebook/instagram) Groet, Webcare Energiedirect
100 euro energie kosten vind ik erg leuk. Heb de vorige keer de discussie gehad dat er eigenlijk voor de vaste klant een cadeautje zou moeten zijn.
Fijn om te horen! Een leuke energiekorting is altijd meegenomen. Groet, Energiedirect Webcare
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.