Belofte maakt zeker schuld ;) Inmiddels is deze casus in behandeling genomen en zijn wij samen met u op zoek naar een passende oplossing.
Reactie voor op de site: Wij van deSolarStudio betreuren het dat u onze service zo ervaren heeft. Uit onderzoek is gebleken dat destijds de communicatie vanuit onze kant heeft plaats gevonden maar door u niet altijd is opgemerkt. Gelukkig hebben we contact met elkaar gehad en dit met elkaar kunnen uitspreken. Wat betreft de opbrengst garantie is er vanuit de fabrikant geconstateerd dat het systeem de maanden december januari en februari heeft gewerkt maar door een kapot onderdeel u dat niet kon zien op de app. Wij hebben u daarvan een overzicht kunnen sturen waaruit blijkt dat de zonnepanelen naar behoren werkte en u niks bent misgelopen qua opbrengst. Het kapotte onderdeel is kosteloos vervangen als onderdeel van onze service. Ook hebben we zoals beloofd een jaar na het monteren een na-inspectie gedaan. Bij deze inspectie lezen wij op afstand uit of het systeem de opbrengst gehaald heeft wat er bij de overeenkomst gegarandeerd is. In dit geval kwam er een perfect certificaat uit waaruit bleek dat meer dan de beloofde opbrengst behaald was. Kortom geen reden om te compenseren. Wij van deSolarStudio staan voor een goed klant contact en gelukkig is onze band weer hersteld.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd