Geachte heer Deijkers, Wij vinden het vervelend dat u de aanschaf als negatief ervaart. Wel willen we graag een juist beeld van de situatie schetsen. Uw systeem is geheel opgeleverd en werkend echter wilt u niet het gehele bedrag betalen omdat u eerst wilt kijken of over 1 jaar de panelen nog goed functioneren. Op 9 september zijn de panelen geplaatst (dus niet april) Alles vooraf betalen is niet kloppend. Uw onvrede dat panelen later geplaatst zijn heeft te maken dat de netwerkbeheerder op zich liet wachten voordat ze de meterkast naar een 3fase konden aanpassen. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Na de aanpassing zijn wij drie dagen later gekomen om alles werkend aan te sluiten. Uiteraard staan wij graag open voor een gesprek met u om de onvrede wellicht weg te kunnen halen.
Belofte maakt zeker schuld ;) Inmiddels is deze casus in behandeling genomen en zijn wij samen met u op zoek naar een passende oplossing.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.