Schitterende trouwringen die helemaal naar je zin zijn

Hildardjan van BijzondereTrouwringen.nl luisterde heel goed naar onze wensen en wist ons perfect te adviseren in het samenstellen van de trouwringen. Onze voorkeur lag bij een combi van witgoud en roodgoud en samen kwamen we tot twee mooie ringen. Hij was ook totaal niet opdringerig en nam voor ons op meerdere momenten alle tijd. We trouwden door corona in een onzekere tijd en twijfelden daarom of we wel alvast onze namen en data in de ringen moesten laten graveren. Hij gaf aan dat we dit gewoon konden doen en mocht de bruiloft worden verzet, hij dit kosteloos voor ons eruit kon halen en aanpassen. Ook al was het niet nodig: goede service dus! Tot op de dag van vandaag (ruim anderhalve maand na de bruiloft) zijn we nog steeds ontzettend blij met onze ringen.

Duidelijk advies

Duidelijk advies en alle tijd wordt genomen om een keuze te kunnen maken. Belangrijkste is dat de ringen erg mooi zijn en dat we er erg blij mee zijn.

Goede service en duidelijke uitleg!

Goede service en duidelijke uitleg. Denkt mee in het ontwerpen en uiteindelijk mooie ringen

Hildardjan maakt zijn (website)naam waar!

Hij maakt bijzondere trouwringen en luistert goed naar onze wensen. Zelfs de diamanten mag je als klant zelf uitzoeken. Wij kozen voor zirkonium trouwringen. Met voor mij een witte en voor mijn (aanstaande) man een zwarte diamant. Toen we ze zagen vonden wij dat daar oorstekers met zwarte diamanten bij hoorden. Wij vinden ze bijzonder mooi geworden! Voor ons was het heel praktisch dat Hildardjan een salon heeft in Amersfoort. Daar konden wij rustig en discreet onze keuze bespreken.

Prettig, persoonlijk en vakkundig

Hildarjan heeft ons buitengewoon prettig geholpen bij het maken van een keuze voor onze trouwringen. Het basis-ontwerp heeft hij voor ons op fraaie wijze naar onze wensen aangepast, en het resultaat is prachtig. En daarbij warende ringen ook nog heel snel klaar.

Uitzonderlijk

Wij hebben een uiterst prettige en professionele ervaring mogen hebben in het uitzoeken van onze trouwringen. Er is een zeer ruime keus van designs en door de kundigheid van Hilardjan over zijn producten, maar ook die van zijn collega-edelsmeden, weet je precies wat je kunt verwachten en wat eventueel nog meer mogelijk is. Dit zie je in deze tijden niet zo snel meer. Heel bijzonder vonden we het om te horen welke mogelijkheden allemaal bestonden, ook in de materiaalkeuze. Nooit gedacht dat er zoveel kon. Uiteindelijk hierdoor de beste keus voor onszelf kunnen maken. We waren meer dan verrast met het eindresultaat: een droom die werkelijkheid wordt en welke zal gaan schitteren op onze trouwdag en alle dagen die wij daarna samen hebben.

Fantastisch geholpen en enorm blij met onze ringen

Erg tevreden met onze trouwringen. Wij zijn goed geadviseerd over de verschillende opties en het proces. Het eindresultaat is een prachtige set waar wij nog elke dag van mogen genieten.

Beste Sumitra & Robert Jan, Dank jullie wel voor het compliment! Geniet van jullie trouwringen. Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Vakkennis en uniek!

Bij ons eerste ontvangst in Veenhuizen, was het gelijk duidelijk dat we met een professional te maken hadden. Niet alleen dat, maar ook de passie voor het vak en het enthousiasme om ons de mooiste en unieke trouwringen te verzorgen werd meteen duidelijk! Wij willden geen standaard trouwringen, maar beide ons eigen bijzondere ring. Hildardjan kwam met voorbeelden, pas-ringen en goed advies. Voor de damesring, uiteindelijk moderne gouden ring met "hangende" diamant. De herenring is uniek omdat de materialen goud en titanium moeilijk te combineren zijn, maar met de vakkennis van Hildardjan is het toch gelukt om onze ringen speciaal te maken!

Natalie en Ron, Bedankt voor de mooi review en het enthousiasme! De trouwringen die ik voor jullie mocht maken waren heel bijzondere met de zwevende diamant voor de damesring en de combinatie met goud en titanium voor Ron. Ik heb ze met veel plezier ontworpen en gemaakt! Met vriendelijke groet, Hildardjan

Ontzettend mooie ringen

We besloten last-minute te trouwen, midden in de Corona tijd. We zijn ontzettend goed, snel en vaardig geholpen door Hildardjan en zijn nog steeds dagelijks heel blij met het resultaat om onze vinger. We raden het voor 100% aan!

Goed om te horen dat jullie nog steeds blij zijn met resultaat. En dat het ook vlot en snel liep midden in de corona tijd. Uiteraard heb ik voorzorgsmaatregelen getroffen zodat jullie zonder risico onze collectie unieke trouwringen konden bekijken. Met Vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Fantastische bijzondere ringen!

Samen hebben we naar eigen wensen een ontwerp gemaakt. We zijn erg blij met de adviezen en dat we, voor ons erg dierbaar, goud uit de familie konden hergebruiken.

Fijn om te lezen dat jullie blij met de adviezen waren! En dat ik dierbaar goud van familie in jullie trouwringen heb kunnen verwerken. Veel geluk samen! Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Goed ontvangst en goede begeleiding

Vriendelijk en behulpzaam

We werden erg plezierig geholpen. Er werd met ons mee gedacht om echt een ring uit te zoeken waar je de rest van je leven blij mee zal zijn.

Een echte vakman

Heel vriendelijk en meedenkend. Hildardjan weet precies wat wel en wat niet kan. Hij denkt goed mee en kan het duidelijk uitleggen. Alles kan geheel naar eigen wens worden gemaakt. Daarnaast goede prijzen, service en de ringen zien er fantastisch uit.

Bank je wel Jelle voor de complimenten! Met hartelijke groet, Hildardjan

Erg zakelijk, zeker om afspraak te maken, ivm drukte.

Na mailcontact, wat kortaf behandeld, daarna telfonisch contact , meer duidelijkheid..... Toch was hij erg opdringerig, wbt afspraak maken, dit ivm drukte.. In Amersfoort goede ervaring.ook het opsturen vd ringen...prima Wel jammer dat je daarna niet kunt reageren ,op het resultaat .

Bedankt voor de feedback, mooi om te horen dat de trouwringen goed zijn aangekomen. In mijn trouwringenstudio in Amersfoort ben ik uitsluitend in het weekeinde op bepaalde dagen aanwezig; ik werk daar met tijdblokken, zodat klanten in alle rust de collectie kunnen bekijken, zonder dat ze worden gestoord door de komst van andere bezoekers. Via de online agenda planner (rode knop op de site) kunnen klanten een afspraak maken en zien ze de beschikbare data en tijden. Ik zal proberen dit een volgende keer duidelijker naar de klant uit te leggen. Als ik trouwringen aangetekend opstuur naar klanten, ben ik daarna altijd per telefoon of mail te bereiken, voor vragen of opmerkingen. Dank voor jullie aandachtspunt, ik zal dit in de toekomst nog beter communiceren. Heel veel plezier met jullie ringen!

Inderdaad bijzonder en zeer de moeite waard!

vanaf het eerste telefoontje was het contact prettig. Hildardjan neemt tijd voor een goed advies en is helder in afspraken en zorgvuldig. Wij zijn blij met het resultaat!!!

Dank je wel Kitty, Fijn dat het jullie blij zijn met het resultaat! Met hartelijke groet, Hildardjan

Ouderwets vakmanschap

Klantvriendelijk en neemt de tijd om goed te adviseren. Goed vakwerk.

Hele goede service

Veel keuze, prachtige en bijzondere ringen. Prettig geholpen en de ring was supersnel klaar en helemaal naar wens!

Fantastisch product, excellente service

Hildardjan heeft ons geholpen met fairtrade gold trouwringen. We zijn er ontzettend blij mee. Zowel in het proces van kiezen en het eindresultaat ontzettend tevreden. Een aanrader voor iedereen die prachtige ringen wilt voor een leven lang.

Beste Maarten, Bedankt voor de mooie review! jullie fair gold trouwringen heb ik met precisie gemaakt, en ze gaan zeker een leven lang mee. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Helemaal naar tevredenheid

We zijn erg blij met onze ringen! We hebben beiden voor een ontwerp uit de collectie gekozen, maar ook dan zijn er veel mogelijkheden om de ringen naar eigen smaak aan te passen. We konden bij aanvang ons budget aangeven, hier is goed rekening mee gehouden. Het is voor ons belangrijk dat de ringen gemaakt zijn van gerecycled goud en we zijn blij dat dat kon. Het contact met Hildardjan was prettig en alle informatie was duidelijk. We zijn erg tevreden!

Beste Merel en Joas, Thanks ! en het was fijn om jullie trouwringen te mogen maken van gerecycled goud, en goed om te horen dat het ontwerp naar jullie beide wens was en het binnen jullie budget paste. Veel geluk samen!! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Hele mooie unieke ringen!

We zijn ontzettend blij met de trouwringen!! Zo mooi en zo uniek! Helemaal zoals we ze wilde!

Goede service, er wordt fijn meegedacht!

Tot in perfectie voor ons gemaakt

Hildardjan Verweij denkt met je mee en heeft veel (trouw)ringen in zijn collectie. Hij werkt ze perfect af en zorgt ervoor dat je helemaal tevreden bent met je ring. Wij zijn blij met onze bijzondere zirkonium sieraden en dragen ze met liefde. Naast de prachtige trouwringen heeft hij ook een schitterende gouden herdenkingsring gemaakt. Vakmanschap, creativiteit, perfectie en service!

Beste Martine en Fred, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de zirkonium trouwringen en de herdenkingsring van goud die ik met veel plezier voor jullie heb mogen maken. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Precies wat wij in gedachten hadden

Hildardjan luisterde naar onze wensen en ideeen en wist dit te vertalen naar een persoonlijke en unieke ring. Echt vakwerk!

Dank jullie wel voor het compliment!

Persoonlijk, gastvrij, vriendelijk en vakkundig

Goed begeleid in het maken van onze keuze!

Overtrof onze verwachtingen

Een heel persoonlijke, warme benadering hielp ons om een keuze te maken voor ringen die perfect bij ons passen. Een goede afstemming en goed luisterend oor, niks opdringerigs. En als eindresultaat schitterende unieke ringen. Heel erg blij mee!!

Beste Corine, Bedankt voor de complimenten! Goed om te horen dat jullie blij zijn met de unieke ringen, ik heb met veel plezier jullie trouwringen ontworpen en gemaakt. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!