Uitstekende service

Erg tevreden over de goede service. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Heel erg blij met de prachtige ring.

Super mooie en originele ringen

Super mooie en originele ringen. En vriendelijk geholpen.

heel goed en professioneel geholpen, fantastisch eindresultaat!

Mijn vriendin en ik waren niet heel enthousiast over de website zelf, maar we werden door goede vrienden van ons aangeraden om toch 'ns langs te gaan, gezien de goede service van Hildardjan en de kwaliteit van de ringen die hij maakt. En we hebben geen seconde spijt gehad dat we langs zijn gegaan! We werden op een vriendelijke en persoonlijke wijze door alle keuzes heen geholpen, waardoor we uitkwamen bij de ringen die helemaal bij ons passen. Mocht je de site niet helemaal overtuigend vinden, ga toch naar Edelsmederij Verweij, het is in elk opzicht zeer de moeite waard!

Bedankt voor jullie feedback en mooie compliment! Dat is fijn om te lezen. Ook mooi dat jullie bij ringen zijn uitgekomen die helemaal bij jullie passen. De website is bedoeld als inspiratiebron en om een beeld te geven. Het belangrijkste is inderdaad dat er heel erg veel mogelijk is. Jullie feedback helpt me om de website weer verder te verbeteren. Dank daarvoor! Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Supermooie ringen!

We zijn nog steeds erg blij met deze supermooie ringen! En we hebben veel positieve reacties ontvangen van anderen over onze ringen.

Fantastische ringen en hele fijn ervaring!

Wij zijn op bezoek geweest bij Hildardjan in zijn atelier in Veenhuizen. Vooraf hadden we ideeën over onze ringen en deze zijn perfect verwerkt door Hildardjan tot dé ringen voor ons! Enorm blij met het eindresultaat, we dragen ze met heel veel trots! Een echte aanrader als je unieke ringen wilt!

Prachtige ring, goede communicatie

We zijn zeer tevreden met de prachtige verlovingsring, communicatie en het aankoopproces, en we kijken dan ook uit naar onze trouwringen.

Prachtige ringen

Goed advies, ontwerp op maat. Ringen zijn heel erg prettig te dragen. Zelfs door een man die eigenlijk alles wat een sieraad of horloge is irritant vindt!

Goed om te horen dat het draagcomfort van de trouwringen jullie bevalt!

Persoonlijk advies en prachtig resultaat

Hildardjan is een vakman die ruim de tijd neemt voor persoonlijk advies. We waren op zoek naar unieke trouwringen en zijn heel tevreden met het resultaat! Heel prettig dat we rustig alle voorbeelden en opties konden bekijken om zo tot een goede keuze te komen. Complimenten!

Unieke collectie trouwringen met goed persoonlijk advies

Prettige en vlotte communicatie tijdens het hele proces. Er werd met ons meegedacht over verschillende opties passend bij onze wensen. Goed advies over de verschillende mogelijkheden. Prettig om de ringen op een centrale en rustige locatie te kunnen bekijken. Prachtig resultaat!

Bijzonder trouwringen

We hebben prachtige bijzondere trouwringen. Ze zijn ontzettend mooi geworden. Met trots dragen wij onze bijzondere trouwringen.

Fijn gesprek, mooie persoonlijke ringen

We zijn bij Hildardjan terecht gekomen nadat we genoeg hadden gezien van de 'fabrieksringen' bij de verschillende juweliers. We wilden graag iets persoonlijks - iets bijzonders - en daar zijn we bij Hildardjan zeker in geslaagd. Zowel in ontwerp als in materiaal (goud inbrengen van ringen die we al hadden) zijn we tot hele bijzondere ringen gekomen. Hildardjan gaf tijdens het hele proces ons ruimte en vrijheid om tot een besluit te komen. De locatie in Amersfoort is ook prima bereikbaar. Je kan voor de deur parkeren - alleen het inparkeren is wel wat lastig...

Prachtige ringen en goede service

Mooie ringen, hij neemt de tijd voor je, goede service en communicatie.

Prachtige ringen en fijne service!

Hildardjan heeft voor ons prachtige ringen gemaakt. Het contact verliep soepel. Bij onze eerste afspraak hebben we rustig de tijd gehad al onze wensen te bespreken. Hildardjan had ook genoeg mooie ringen op voorraad om te bekijken.

Zeer tevreden over de manier van werken en het resultaat!

Een aantal kernwoorden die in ons opkomen zijn: betrouwbaar, betaalbaar, uniek en duurzaam. Door het vakmanschap van Hildardjan dragen we met veel plezier onze trouwringen!

Prettige service, mooie ringen

Mooie ringen van gerecycled goud. Goede service!

Een Meesterwerk

Een zeer persoonlijke en vriendelijke ervaring waarbij het vakmanschap van Hildardjan ons verblufte met het resultaat : een waar Meesterwerk. Wij dragen onze ringen Sfera zeer trots en vertellen er graag over.

Dank jullie wel! Het was een feest om jullie trouwringen te mogen maken. Veel geluk samen!

Prachtige ringen en top service!

Onze ervaring was echt super! Hildertjan begreep onze wensen en nam uitgebreid de tijd om samen de mooiste trouwringen samen te stellen. De levering vond ik snel (2 maanden) en de ringen zijn prachtig! We dragen ze nu een maand vol trots en krijgen er veel complimenten over. Bedankt voor alles!

De ringen zijn geweldig. Precies wat we zochten. En eindelijk een plek waar je mooie ringen kunt vinden die niet iedereen heeft. En waar je jouw wensen kwijt kunt. Goede service, snelle levering. En duidelijke communicatie. M.a.w. Perfect.

Vriendelijk, behulpzaam, attent.

Vriendelijk, behulpzaam, attent. Precies de ring gemaakt zoals ik het wilde, super!

Meedenkend en vriendelijk.

Professioneel en vriendelijk geholpen. Neemt de tijd voor de wensen van de klant.

Vriendelijk en een unieke ring

Hildardjan is zeer vriendelijk en neemt echt de tijd om samen een unieke ring uit te zoeken en naar wens te maken. Was een bijzondere ervaring.

Dik tevreden

Goed en klantvriendelijk geholpen bij ons eerste bezoek. Er werd ons de tijd gegund om rustig te kijken wat we wilden hebben en er werd daarnaast actief meegedacht over de wensen die we uitspraken en om te zorgen voor een goede symbolische verbinding tussen 2 ringen van totaal verschillende stijlen. Ringen zagen er uit zoals verwacht en passen goed.

Bijzonder goed en persoonlijk!

Hildardjan is een bijzonder prettig in de omgang en zeer kundig. Afspraken zijn zowel in Amersfoort en Veenhuizen te maken. Komt afspraken en eventuele deadlines na. Ik zou zeker nog eens gebruik maken van zijn services!

Kwaliteit!

Wij hebben het gesprek en uitzoekproces als zeer positief ervaren. Een eerlijk verhaal. Een man die weet waar hij over praat. Lekker nuchter. En de ringen zijn super mooi! Erg blij mee en zeker aan te raden!

Voor als je een bijzondere trouwring wilt...

Fijne ontvangst. Er wordt echt de tijd genomen voor je. Prachtige bijzondere trouwringen, die je nergens anders vindt. En compleet aan te passen naar jouw wensen. Alles keurig volgens afspraak. Aanrader!

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!