Geweldige en unieke ervaring

Een groot aanbod aan verschillende ringen. Klassiek, modern, traditioneel of juist uniek. Er is veel mogelijk qua wensen. Ontzettend vriendelijke man met hart voor zijn vak. De communicatie hebben wij als heel prettig ervaren. Persoonlijk en warm contact. We hebben prachtige en unieke ringen mogen ontvangen. Ontzettend blij mee.

Prachtige ringen en zeer professioneel contactt

Onze ervaring met Bijzondere Trouwringen was top. In de winkel in Amersfoort hebben we uitgebreid georiënteerd en gepast. Het resultaat mocht er zijn. Prachtige ringen!

Mooie ringen, bijna alles is mogelijk

Prettig ontvangst, goed gesprek over de wensen. Daarna werden veel mogelijkheden getoond. Mogelijkheden die ook nog aanpasbaar zijn. We zijn heel blij met het eindresultaat. Een aanrader als je geen standaard ringen wil.

Beste Ika en Ed, Bedankt voor de mooie review! Jullie ringen heb ik met veel plezier gemaakt! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Mooie bijzondere kwaliteit

Adres gevonden op internet. We wilden geen zaak van een 'grote keten'. We maakten een afspraak en we werden bij de zaak aan huis persoonlijk ontvangen. Je merkt de liefde voor het vak. De eigenaar had een mooie bijzondere collectie. We werden goed voorgelicht over de voor- en nadelen van diverse opties. Na de keuze te hebben gemaakt was de levering keurig volgens de gemaakte afspraken. Als je iets bijzonders wilt op maat, zeker eens naar dit adres gaan!

Beste Johan, Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde keuzen hebben kunnen maken uit mijn bijzondere collectie, en dat alles naar wens is verlopen. Veel geluk samen en geniet van de trouwringen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Mooie, bijzondere ringen!

In persoonlijk gesprek naar passende ringen voor ons allebei toegewerkt.

Beste Jacqueline en Sijtze, Dank jullie wel voor de reactie, en veel plezier van jullie ringen. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Goede ambiance locatie Amersfoort.

Hildardjan Verweij creëert een prettige en persoonlijke sfeer. Zowel mijn partner als ik zijn tot een weloverwogen keuze gekomen en dragen nu mooie én aparte ringen.

Beste Kitty en Frans, Goed om te horen dat de weloverwogen keuze heeft geresulteerd in mooie én aparte ringen voor jullie, ik heb ze met veel plezier gemaakt! Met vriendelijke groet, Hildardjan

prachtige ringen, echt goede service

Heel handig, dat we in Amersfoort konden komen kijken en bestellen; we kozen uiteindelijk heel andere ringen dan waar we voor kwamen, dus erg goed dat we zijn gaan kijken. Vervolgens de ringen opgehaald in Veenhuizen (lekker weekendje aan vastgeknoopt) en ze waren helemaal naar onze verwachting. Ook belangrijk: goede en snelle communicatie.

prachtige ringen

Afspraken zijn goed ingepland en netjes nagekomen. De locatie was voor ons niet optimaal maar met een tweede vestiging in Amersfoort valt dat toch te doen. Wij zijn zeer tevreden met onze trouwringen. Voor het grootste deel hebben we die zelf kunnen ontwerpen en hebben daarbij de juiste praktische adviezen gekregen. Het resultaat voldeed goed aan onze verwachtingen.

Hildardjan heeft ons zeer goed geholpen. Hele goede service en vriendelijke man. Onze ringen zijn prachtig :)

Mooie originele ringen

Al heel wat bekeken en op zoek naar originele ringen kwamen we via de website bij Hildardjan uit. Hij begreep al snel wat wij bedoelden. Eerder dan verwacht kon hij onze wens realiseren. De ringen zijn erg mooi geworden. Wij zijn er heel blij mee.

Hele mooie ringen,, vriendelijke en snelle service

We waren op zoek naar ringen op basis van eerlijk goud en kwamen al snel terecht bij bijzonderetrouwringen.nl. Een afspraak was snel gemaakt. Vervolgens zijn we in Amersfoort op een prettige en professionele manier geholpen bij het uitzoeken van onze prachtige ringen. Het was vrij kort dag maar is het gelukt om de ringen op tijd bij ons te krijgen. En zijn we de gelukkige dragers van de ringen. We zijn er heel blij mee.

Zeer tevreden met onze bijzondere trouwringen!

Wij hebben met veel plezier trouwringen uitgezocht bij Hildardjan. Een unieke collectie, fijn advies en goede kwaliteit zorgden voor een schitterend resultaat!

Goede service en prachtige ringen

Tijdens het kennismakingsgesprek konden we bij Hildardjan duidelijk aangeven wat onze wensen waren, werd er echt naar onze wensen geluisterd en kregen we goede en persoonlijke adviezen. Snelle service en prettige communicatie. En het eindresultaat: prachtige trouwringen helemaal naar onze smaak!

Prachtig vakwerk

Als je voor originele mooie trouwringen wil gaan ben je hier aan het goede adres. Bij de intake worden de mogelijkheden duidelijk aangegeven en krijg je goed advies. Tijdens het proces werden we goed op de hoogte gehouden. Het resultaat is alles wat we wilden.

Alles wat je moet weten

Goeie ontvangst, vriendelijk, Heel goed advies bij de keuze die gemaakt wordt. Begripvol. Vertrouwt gevoel. Verzending vlot verlopen. Voor herhaling vatbaar.

Beste Tanja en Stefaan, Goed om te horen dat alles naar wens is, en dat het aangetekende pakje met de ringen goed in België is aangekomen. Hartelijke groet, Hildardjan

Prachtige ringen die precies bij ons passen

We zijn niet zo van de tradities en opsmuk en zagen al op de website dat Hildardjan ook werkt met organische vormen en structuren uit de natuur. Bij hem in het atelier hebben we samen, diverse ontwerpen gecombineerd om tot de voor ons perfecte ringen uit te komen.

Beste Tamara en Willem, De trouwringen in organische stijl die we samen hebben ontworpen, waren heel speciaal en heb ik met veel plezier gemaakt! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Prachtige ringen en goede service

Hildardjan luistert goed naar je wensen en geeft passend advies. Hij doet wat hij belooft en levert prachtig werk!

Goede persoonlijke service

Heel vriendelijk ontvangst, luisterde perfect naar wat je persoonlijke wensen zijn en denkt mee naar een mooi eindresultaat. Wij zijn super tevreden met onze trouwringen!

Beste Melvin en Sofie, Bedankt voor de review, en veel draag plezier met trouwringen! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtige ringen

Zeer positieve ervaring! Prachtige ringen, precies wat wij graag wilden. Ook erg klantvriendelijke!!!

Goed geadviseerd en een prachtige ring

Ik had een idee voor een ring en dit met Hildardjan besproken. Aangezien mijn budget niet toereikend was voor het idee kwam hij met een ander idee wat geresulteerd heeft in een prachtige ring.

Beste Michiel, Heel fijn dat het nieuwe ontwerp binnen het budget paste, en je tevreden bent over het resultaat. Met vriendelijke groet, Hildardjan

uitstekend

vakkundig geholpen en prachtige sieraden

Vriendelijk en kundig geholpen om de mooiste trouwringen te vinden die er zijn

Het contact zeer prettig ervaren, alle tijd om met elkaar de ringen te vinden die bij ons passen. Waarbij eigenlijk alles mogelijk is. Leuk om te horen hoe de diverse methodes van het maken van de ringen in hun werk gaat. Een echte aanrader om Hildardjan de trouwringen te laten ontwerpen en maken!

Beste Rianne en Arjan, Fijn om te horen dat het contact prettig was, en er ruim de tijd was om te een ontwerp te komen, met veel plezier heb ik jullie trouwringen gemaakt!! Met enthousiaste groet, Hildardjan Verweij

Deskundige en oprecht advies

Hildardjan is een vakman die de ruimte geeft om te passen meten en het naar onze wens passend te maken. Wij zijn erg blij met onze ringen.

Dank jullie wel voor de review!

Een leuke ervaring met deskundig advies

Het was een leuke ervaring om onze trouwringen uit te zoeken. We hebben deskundig advies gekregen, ook over de verantwoorde herkomst van het materiaal. Dat was belangrijk voor ons.

Beste Michelle, Goed om te lezen dat het een leuke ervaring was de zoektocht naar jullie ringen, en fijn dat jullie geslaagd zijn om de trouwringen van fair goud te laten maken. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Oorspronkelijk talent

Je ziet, dat je met een oorspronkelijk talent te maken hebt. Wij werden hartelijk ontvangen met koffie en chocola, waarna we de prachtige collectie gepresenteerd kregen. Zo veel te zien! Gelukkig hadden we van tevoren al op de site gekeken, anders hadden we door de bomen het bos niet meer gezien. Kortom: een aanrader! Echt heel blij met de unieke trouwringen.. de zon in het bos.

Beste Angélique en Bas, Geweldig jullie enthousiasme! Bedankt dat ik jullie trouwringen mocht maken, ik heb het met veel plezier gedaan! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!