Vakkundige begeleiding, veel keus maar binnen no time dé ringen gevonden!

Ondanks het grote aanbod, binnen no time dé trouwringen gevonden. Onze trouwringen zijn prachtig geworden! We zijn heel blij met het resultaat. Bedankt voor het fijne meedenken en je vakkundigheid.

Beste Brenda & Bret, Bedankt voor de mooie woorden, ik heb jullie trouwringen met plezier gemaakt! Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtige ringen!

Kwaliteit en veel keus! Wij zijn er erg blij mee. Je hebt echt iets unieks, veel complimenten gekregen.

Beste Ingrid, Goed om te horen dat jullie veel complimenten hebben gekregen. En i.d.d. jullie trouwringen zijn echt uniek! Met vriendelijke groet, Hildardjan

Geweldige service

Goede en duidelijke service, wordt gemaakt zo als jij dit wilt. Uurtje rijden vanuit mijn huis, is echt de moeite waard. Top resultaat.

Beste Angelique, Fijn om te horen dat het is geworden zoals je voor ogen had. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtige ringen!

Wij waren vrij laat met het bestellen van de ringen, maar ze konden gelukkig nog op tijd worden gemaakt. Ze zijn precies zo geworden zoals we het graag wilden.

Beste Natasja en Wiebe, Gelukkig is het gelukt om de trouwringen op tijd klaar te hebben, en wat waren ze mooi! Met hartelijke groet, Hildardjan

Vakkundig, professioneel, punctueel en vooral heel erg mooi!

Al een paar jaar geleden appte mijn vriendin op mijn verzoek een paar afbeelding als voorbeeld van het type een ring die ze mooi vond. Een daarvan vond ik zelf ook heel bijzonder. Toen ik mijn vriendin om haar hand wilde vragen kwam ik via een google reversed image search bij BijzondereTrouwringen.nl van Edelsmid Verweij uit. Vanaf het begin heeft Hildardjan me perfect geholpen, meegedacht in mogelijkheden en uiteindelijk een schitterende verlovingsring gemaakt. Omdat mijn (inmiddels) verloofde de ring zo mooi vind, wilde ze hem ook graag als trouwring. Zelf wilde ik graag ook graag een trouwring van hetzelfde basisontwerp. Ook daarvoor heeft Hildardjan weer perfect geholpen om voor mij de beste uitvoering uit te kiezen. Deze hebben we recent op mogen halen, en ook de ring van mijn verloofde is door hem weer in perfecte staat gemaakt. Hildardjan is creatief, zeer vakkundig, duidelijk en transparant over mogelijkheden en prijzen en komt zijn afspraken stipt na. We kunnen niet wachten om de prachtige ringen volgende maand om elkaar vingers te schuiven!

Beste Emile en Daniëlle, Erg bedankt voor de uitgebreide review! Heel veel plezier met mooie ringen die ik voor jullie heb mogen maken. Thanks! Hildardjan

Hele mooie originele trouwringen.

Hele mooie en bijzondere trouwringen gekocht bij Bijzonderetrouwringen.nl. Er wordt goed meegedacht en de ringen zijn echt anders dan anders. Erg blij mee!

Beste Feline, Goed om te lezen dat jullie blij zijn met jullie trouwringen. Veel geluk samen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Pretige sfeer

Wij zijn ontvangen door een aardige en rustige meneer. Die alle tijd voor ons nam zodat wij rustig konden kijken wat wij mooi vonden en hij deelde zijn expertise desgevraagd.

Beste Shanice en Mike, Dank jullie wel voor de review, daar ben ik blij mee. Veel draag plezier! Met hartelijke groet, Hildardjan

Prachtige ringen en een top service!

Zeer toegankelijk. Erg prettige begeleiding in het uitzoeken van een ring. Alle opties en aanpassingen zijn mogelijk. Zeer leuk om dit samen door te spreken met de maker van de ringen. Zeer tevreden! Prachtige ringen, precies zoals we het wilden.

Beste Shelley en Remco, leuk dat jullie het als prettig hebben ervaren! en dat het precies zo is gemaakt als jullie het wilde. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Vakkundig en plezierig geholpen

Erg positief! We hebben super mooie ringen kunnen samenstellen, dankzij het vakkundige advies van Hildardjan. Hij heeft ze prachtig gemaakt, we hebben nu echt unieke ringen.

Beste Hanneke en William, Bedankt voor de positieve review! Goed om te lezen dat de trouwringen super mooi zijn geworden en uniek in zijn soort. Heel veel geluk samen!! Met een enthousiaste groet, Hildardjan Verweij

Goede service, prachtige kwaliteit!

Onze wensen werden gehoord en meegedacht over de mogelijkheden. Levering snel, ruim op tijd. We zijn heel goed geholpen en kunnen niet wachten de ringen te dragen!

Beste Tessa en Alex, De grote dag komt snel dichterbij voor jullie, dan kunnen jullie genieten van de ringen. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Inderdaad, echt bijzonder!

Ons oog viel op de trouwringen met vingerafdruk. Dankzij de goede service en het fijne meedenken hebben wij onze 'bijzondere' ringen ruim op tijd ontvangen en dragen wij deze met veel plezier.

Goed en persoonlijk geholpen

Heel goed

Zeer positief

De ring die ik heb uitgekozen, is echt prachtig gemaakt. Ben er heel erg blij mee. Ook vond ik het contact met de heer Verweij heel erg prettig. Voelde me op mijn gemak en er werd genoeg tijd uitgetrokken om rustig te kijken en te passen.

Beste Karin, Bedankt voor de review en goed om te horen dat je het als prettig heb ervaren, Daar doe ik het voor mensen blij maken met mooie sieraden. Hildardjan

Persoonlijk en geduldig

Hildardjan heeft een persoonlijke aanpak en is geduldig als je twijfelt. Hij begrijpt dat het grote aankopen zijn. Hij heeft mij nog eens gevraagd terug te komen omdat ik twijfelde. Nu heb ik twee prachtige trouwringen in huis.

Beste Fleur, Fijn om te lezen dat de trouwringen prachtig zijn geworden! Het uitzoeken van trouwringen doen je niet elke dag, en kan bij mij in alle rust in Amersfoort en Veenhuizen. Een tweede afspraak is geen enkel probleem, het is tenslotte een belangrijke aankoop. Veel geluk samen en geniet van de ringen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Precies wat we wilden!

Voor ons huwelijk waren we op zoek naar mooie trouwringen. Bijzondere trouwringen had duidelijke prijzen op de website staan. Een afspraak maken was gemakkelijk en snel. We hebben precies uitgezocht wat we wilden. We kregen de tijd en mochten alles proberen. Het was helemaal onze keus! Het ophalen was spannend, maar echt precies wat we hadden besteld! Wij zijn erg tevreden en zouden het zeker aanraden.

Beste Marleen, Wat een mooi woorden! en fijn dat de trouwringen helemaal naar jullie verwachting zijn gemaakt. Met hartelijke groet. Hildardjan

Voor een unieke ring, ben je bij edelsmid Verweij op het juiste adres

Wij waren op zoek naar unieke ringen en vonden deze op de website van edelsmid Verweij. In Amersfoort zijn wij de ringen gaan bekijken en zijn uiteindelijk op andere ringen uitgekomen die we mooier vonden. Prachtig organisch gevormd!

Beste Petra en Peter, Leuk om te horen dat jullie nog mooier ringen in mijn trouwringenstudio in Amersfoort hebben gevonden, dan in eerste instantie de bedoeling was. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtig maatwerk door zeer kundig vakman!

Ontvangst in relaxte sfeer in de prachtige omgeving van Veenhuizen. Luisterend oor naar de wensen van de klant. Denkt mee en biedt diverse mogelijkheden. Het resultaat is prachtig én uniek maatwerk.

Beste Geranda en Peter, Veenhuizen waar het atelier is en alles wordt ontworpen en gemaakt is i.d.d. een prachtige omgeving. Bedankt voor alle complimenten en veel gelukkige jaren samen! Met een enthousiaste groet, Hildardjan

Zeer blij met de ringen

Goed geholpen ondanks Corona. Ringen voldoen aan al onze wensen, heel blij mee!

Beste Inge en Joost, Fijn dat de ringen naar jullie wens zijn en dat jullie er happy mee zijn. Veel plezier met de trouwringen! Met vriendelijke, Hildardjan Verweij

Heel blij met het eindresultaat!

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Hildardjan. Hildardjan nam alle tijd voor ons en dacht goed mee. De ringen voor ons geregistreerd partnerschap zijn helemaal naar onze smaak en maat gemaakt. We kunnen niet wachten om ze te gaan dragen!

Beste Marjolijn en Andreas, Goede om te horen dat het een prettige ervaring was. De ringen voor jullie geregistreerd partnerschap heb ik met veel voldoening gemaakt. Veel plezier met het dragen van de ringen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Fantastisch vak werk

Johan en ik wouden graag een bijzondere trouwring wat niet half NL al draagt. Naar op Google gezocht te hebben kwamen we uit bij Hilderdjan wat een vakman is dat met veel plezier in zijn werk, dat is zeker te zien in zijn sieraden!!! 4-5-2021 mochten we onze ringen eindelijk ophalen wat waren me benieuwd en wat zijn ze prachtig geworden door Corona kon ik Hildardjan geen knuffel geven maar had het graag gedaan wij raden deze fantastische man dan ook zeker aan voor als je iets bijzonders zoekt !!! 05-08-2021 wordt onze dag we tellen af om dan eindelijk de ringen te kunnen dragen Hildardjan ga zo door met dit mooie vakmanschap wij zijn trots !!! Veel liefs Eline & Johan

Beste Eline en Johan, Jullie hebben zeker een paar trouwringen uit gezocht die niemand anders heeft, en fijn om te horen dat jullie super enthousiast zijn over resultaat en het vakmanschap. Vijf Augustus 2021 kom snel dichterbij...veel plezier met jullie trouwringen en maak er een mooie dag van!! Met hartelijke groet, Hildardjan

Prachtige Tondo ringen en ketting

Goed geholpen met aandacht en advies voor onze wensen. Prachtige set 18krt ringen en bijpassende collier met hangertje in Tondo vormgeving.

Bedankt voor je leuke reactie. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Unieke ringen met persoonlijke service

Op zoek naar ringen die goed bij onze wensen pasten kwamen we uit bij Hildardjan. Tijdens een persoonlijk gesprek kregen we goede tips en informatie over de verschillende mogelijke typen, maten en materiaal. Daarmee hebben we uiteindelijk precies de ringen waar we naar op zoek waren gevonden, uniek in hun soort!

uitstekende dienstverlening

De servicegerichte klantcontacten gaven meteen een groot vertrouwen in het eindproduct dat helemaal overeenkomt met onze verwachtingen en wensen.

Bedankt voor het vertrouwen dat ik jullie trouwringen mocht maken en de alles naar verwachting en wens is verlopen. Veel draag plezier op het mooie Schiermonnikoog! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

prachtige ringen

we hebben prachtige ringen gekocht zijn er erg blij mee. Zijn bijzonder en voegen echt iets toe aan onze verloving. Wij gingen blij naar huis! En nog steeds bewonderen we ze. Goede snelle service van Hildardjan. Kortom wil je een vakman....

Betrokken, duidelijk vakmanschap

Zojuist onze prachtige trouwringen afgehaald bij Hildardjan. Zeer tevreden over de kwaliteit van de ringen en de keurige manier waarop we zijn geholpen.

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!