Erg zakelijk, zeker om afspraak te maken, ivm drukte.

Na mailcontact, wat kortaf behandeld, daarna telfonisch contact , meer duidelijkheid..... Toch was hij erg opdringerig, wbt afspraak maken, dit ivm drukte.. In Amersfoort goede ervaring.ook het opsturen vd ringen...prima Wel jammer dat je daarna niet kunt reageren ,op het resultaat .

Bedankt voor de feedback, mooi om te horen dat de trouwringen goed zijn aangekomen. In mijn trouwringenstudio in Amersfoort ben ik uitsluitend in het weekeinde op bepaalde dagen aanwezig; ik werk daar met tijdblokken, zodat klanten in alle rust de collectie kunnen bekijken, zonder dat ze worden gestoord door de komst van andere bezoekers. Via de online agenda planner (rode knop op de site) kunnen klanten een afspraak maken en zien ze de beschikbare data en tijden. Ik zal proberen dit een volgende keer duidelijker naar de klant uit te leggen. Als ik trouwringen aangetekend opstuur naar klanten, ben ik daarna altijd per telefoon of mail te bereiken, voor vragen of opmerkingen. Dank voor jullie aandachtspunt, ik zal dit in de toekomst nog beter communiceren. Heel veel plezier met jullie ringen!

Inderdaad bijzonder en zeer de moeite waard!

vanaf het eerste telefoontje was het contact prettig. Hildardjan neemt tijd voor een goed advies en is helder in afspraken en zorgvuldig. Wij zijn blij met het resultaat!!!

Dank je wel Kitty, Fijn dat het jullie blij zijn met het resultaat! Met hartelijke groet, Hildardjan

Ouderwets vakmanschap

Klantvriendelijk en neemt de tijd om goed te adviseren. Goed vakwerk.

Hele goede service

Veel keuze, prachtige en bijzondere ringen. Prettig geholpen en de ring was supersnel klaar en helemaal naar wens!

Fantastisch product, excellente service

Hildardjan heeft ons geholpen met fairtrade gold trouwringen. We zijn er ontzettend blij mee. Zowel in het proces van kiezen en het eindresultaat ontzettend tevreden. Een aanrader voor iedereen die prachtige ringen wilt voor een leven lang.

Beste Maarten, Bedankt voor de mooie review! jullie fair gold trouwringen heb ik met precisie gemaakt, en ze gaan zeker een leven lang mee. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Helemaal naar tevredenheid

We zijn erg blij met onze ringen! We hebben beiden voor een ontwerp uit de collectie gekozen, maar ook dan zijn er veel mogelijkheden om de ringen naar eigen smaak aan te passen. We konden bij aanvang ons budget aangeven, hier is goed rekening mee gehouden. Het is voor ons belangrijk dat de ringen gemaakt zijn van gerecycled goud en we zijn blij dat dat kon. Het contact met Hildardjan was prettig en alle informatie was duidelijk. We zijn erg tevreden!

Beste Merel en Joas, Thanks ! en het was fijn om jullie trouwringen te mogen maken van gerecycled goud, en goed om te horen dat het ontwerp naar jullie beide wens was en het binnen jullie budget paste. Veel geluk samen!! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Hele mooie unieke ringen!

We zijn ontzettend blij met de trouwringen!! Zo mooi en zo uniek! Helemaal zoals we ze wilde!

Goede service, er wordt fijn meegedacht!

Tot in perfectie voor ons gemaakt

Hildardjan Verweij denkt met je mee en heeft veel (trouw)ringen in zijn collectie. Hij werkt ze perfect af en zorgt ervoor dat je helemaal tevreden bent met je ring. Wij zijn blij met onze bijzondere zirkonium sieraden en dragen ze met liefde. Naast de prachtige trouwringen heeft hij ook een schitterende gouden herdenkingsring gemaakt. Vakmanschap, creativiteit, perfectie en service!

Beste Martine en Fred, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de zirkonium trouwringen en de herdenkingsring van goud die ik met veel plezier voor jullie heb mogen maken. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Precies wat wij in gedachten hadden

Hildardjan luisterde naar onze wensen en ideeen en wist dit te vertalen naar een persoonlijke en unieke ring. Echt vakwerk!

Dank jullie wel voor het compliment!

Persoonlijk, gastvrij, vriendelijk en vakkundig

Goed begeleid in het maken van onze keuze!

Overtrof onze verwachtingen

Een heel persoonlijke, warme benadering hielp ons om een keuze te maken voor ringen die perfect bij ons passen. Een goede afstemming en goed luisterend oor, niks opdringerigs. En als eindresultaat schitterende unieke ringen. Heel erg blij mee!!

Beste Corine, Bedankt voor de complimenten! Goed om te horen dat jullie blij zijn met de unieke ringen, ik heb met veel plezier jullie trouwringen ontworpen en gemaakt. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Bijzondere trouwringen maakt zijn naam waar. Bijzonder en mooi

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad. Er was rust om verschillende opties te verkennen en Hildarjan doet heel erg zijn best om je een zo goed mogelijk beeld te geven van hoe de ringen eruit gaan zien. Bij ons was het precies zoals we verwacht hadden. Daarnaast vonden wij het heel prettig dat we de ruimte kregen om samen na te denken zonder de druk te ervaren van een 'verkoper'. Als je iets bijzonders zoekt zou ik zeker eens gaan kijken!

Top ervaring

Prachtige trouwringen gezien op de website, snel een afspraak gemaakt. Mooie voorlichting door Hildardjan, kopje prima koffie erbij. Uiteindelijk gekozen voor totaal andere ringen en de maat genomen. Volgens afspraak keurig op tijd klaar en opgehaald, we zijn er super blij mee! Wat zijn ze mooi. Toen kwam de Corona-crisis en kon onze bruiloft geen doorgang vinden. Nieuwe datum moet gepland worden, Hildardjan gebeld wat nu te doen met de ingegraveerde trouwdatum. Hij weet het voor ons op te lossen en we kunnen bij wijze van spreken er op wachten als we bij hem kunnen langskomen. Super service! Hildardjan is een topper.

Bedankt voor alle mooie woorden!! Begrijpelijk dat jullie de bruiloft moesten verzetten naar een andere datum door de corona crisis. De eerste datum zal ik er uithalen en de nieuwe te plannen trouwdatum er in graveren, daar is straks niets meer van te zien!

Mooie, speciale ringen, goede service

Wij hebben gekozen voor BijzondereTrouwringen.nl omdat ze inderdaad bijzonder zijn. Willen jullie ringen die wat anders zijn dan de standaard trouwringen van de bekende juwelierswinkels, dan is dit een uitstekende optie! Wij waren dermate onder de indruk van de ringen dat wij één ring als verlovingsring hebben laten maken, en vervolgens 2 trouwringen in een andere stijl. Hildardjan is professioneel en vriendelijk, en de communicatie verliep soepel. Zeer tevreden!

Beste Chris en Ouissame, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over de verlovingsring en de trouwringen die ik met veel plezier voor jullie heb mogen maken. Veel geluk samen!! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Mooie collectie, persoonlijke behandeling en vakkundige benadering

Samen met Hildardjan de uitgekozen ring gepersonaliseerd. Wij zijn erg tevreden over het uiteindelijke resultaat. Wij dragen de ringen met trots en zullen Hildardjan zeker aanbevelen bij toekomstige bruidsparen die op zoek zijn naar een unieke ring

Dank jullie wel voor het compliment, ik heb met veel plezier jullie trouwringen mogen maken. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Uitstekende service

Erg tevreden over de goede service. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Heel erg blij met de prachtige ring.

Super mooie en originele ringen

Super mooie en originele ringen. En vriendelijk geholpen.

De ringen waren zeker origineel die jullie hebben laten maken. Veel plezier met het dragen van de ringen. Met vriendelijke groet, Hildardjan

heel goed en professioneel geholpen, fantastisch eindresultaat!

Mijn vriendin en ik waren niet heel enthousiast over de website zelf, maar we werden door goede vrienden van ons aangeraden om toch 'ns langs te gaan, gezien de goede service van Hildardjan en de kwaliteit van de ringen die hij maakt. En we hebben geen seconde spijt gehad dat we langs zijn gegaan! We werden op een vriendelijke en persoonlijke wijze door alle keuzes heen geholpen, waardoor we uitkwamen bij de ringen die helemaal bij ons passen. Mocht je de site niet helemaal overtuigend vinden, ga toch naar Edelsmederij Verweij, het is in elk opzicht zeer de moeite waard!

Bedankt voor jullie feedback en mooie compliment! Dat is fijn om te lezen. Ook mooi dat jullie bij ringen zijn uitgekomen die helemaal bij jullie passen. De website is bedoeld als inspiratiebron en om een beeld te geven. Het belangrijkste is inderdaad dat er heel erg veel mogelijk is. Jullie feedback helpt me om de website weer verder te verbeteren. Dank daarvoor! Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Supermooie ringen!

We zijn nog steeds erg blij met deze supermooie ringen! En we hebben veel positieve reacties ontvangen van anderen over onze ringen.

Fantastische ringen en hele fijn ervaring!

Wij zijn op bezoek geweest bij Hildardjan in zijn atelier in Veenhuizen. Vooraf hadden we ideeën over onze ringen en deze zijn perfect verwerkt door Hildardjan tot dé ringen voor ons! Enorm blij met het eindresultaat, we dragen ze met heel veel trots! Een echte aanrader als je unieke ringen wilt!

Prachtige ring, goede communicatie

We zijn zeer tevreden met de prachtige verlovingsring, communicatie en het aankoopproces, en we kijken dan ook uit naar onze trouwringen.

Goed om te horen dat de verlovingsring in de smaak is gevallen. Leuk dat ik ook jullie trouwringen mag maken!

Prachtige ringen

Goed advies, ontwerp op maat. Ringen zijn heel erg prettig te dragen. Zelfs door een man die eigenlijk alles wat een sieraad of horloge is irritant vindt!

Goed om te horen dat het draagcomfort van de trouwringen jullie bevalt!

Persoonlijk advies en prachtig resultaat

Hildardjan is een vakman die ruim de tijd neemt voor persoonlijk advies. We waren op zoek naar unieke trouwringen en zijn heel tevreden met het resultaat! Heel prettig dat we rustig alle voorbeelden en opties konden bekijken om zo tot een goede keuze te komen. Complimenten!

Unieke collectie trouwringen met goed persoonlijk advies

Prettige en vlotte communicatie tijdens het hele proces. Er werd met ons meegedacht over verschillende opties passend bij onze wensen. Goed advies over de verschillende mogelijkheden. Prettig om de ringen op een centrale en rustige locatie te kunnen bekijken. Prachtig resultaat!

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!