Laden reviews...
Laden reviews...
39 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Van het eerste bezoek tot plaatsing van de kozijnen en nazorg hebben wij alleen maar positieve ervaringen met Eurokozijn. Wat als niet zo fijn ervaren is (maar dat is persoonlijk) is: wij hadden de financiering nog niet helemaal rond, dat was helemaal geen probleem bij Eurokozijn, alleen hun systeem laat niet toe dat aanmaningen niet verstuurd worden (was ook gecommuniceerd naar ons toe) maar het voelt gewoon niet lekker om aangemaand te worden. En een meer gespecificeerde rekening zou fijn zijn, wij hadden echt moeite om de subsidie rond te krijgen obv de rekening die we kregen. Verder was het een zeer prettige samenwerking met Eurokozijn, voortraject, plaatsing, nazorg allemaal helemaal top, echt super netjes gewerkt.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
2 April 2025
Willem
Rijnsburg
Tijdens het advies gesprek hebben wij aangegeven dat wij een bredere deur wilden hebben omdat wij bijv bij verhuizen of nieuwe meubels alles door die deur moet. Kon allemaal, Heel fijn gesprek, was geen probleem en nu bij de oplevering is dat de deuropening net zo breed is dan wij al hadden. Er wordt als verklaring gegeven dat bij kunststof kozijnen de panelen breder zijn en dat het kozijn zelf wel breder is. Dan had hij dit niet zo moeten verkopen. Hij heeft daar ervaring mee en wij niet. Ook is de opstap veel hoger geworden en de deur dus ook. In die deur hebben ze een kattenluik gemaakt die nu een halve meter hoog zit dus moeten we nu een verhoging eronder moeten maken. Ook waren ze vergeten de kabel van de zonwering door het kozijn te trekken, want had ik zelf moeten aangeven /terwijl zo die ervaring hebben en ik niet. Allemaal niet zoals we het bedacht hadden. Verder Wel snel en goed geïnstalleerd en goede kwaliteit
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
11 March 2025
Jenz
Zoetermeer
Het hele traject, vanaf het eerste informatieve telefoontje, tot en met de aflevering en nazorg, was geweldig. Duidelijke informatie, afspraken goed nakomen, levering op tijd en kozijnen efficiënt gemonteerd. kleine onduidelijkheid over kiersluiting van balkondeur, maar dat werd ook snel opgepakt en uitgelegd.. Kortom: ik ben tevreden.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
30 October 2024
Ben
IJmuiden
keurig op de afgegeven levertijd geleverd en netjes gemonteerd en afgewerkt.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
24 October 2024
Kees Swets
Heiloo
Vakkundig netjes gewerkt, alles keurig opgeruimd na de klus. Kwaliteit product is nog niet te beoordelen, omdat het net geplaatst is. Over paar jaar bekijken wat weers invloeden tot gevolg heeft op de kozijnen.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
17 October 2024
MK Brouwer
Oudkarspel
Duidelijke afspraken, vriendelijk bij de verkoop en keurige monteurs die heel netjes werken, wij zijn super tevreden met onze clickover kozijnen.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
23 September 2024
Rob.
Alkmaar
Ervaringen in het hele traject met Eurokozijn zijn zeer positief geweest. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen en er wordt kwaliteit geleverd in product en service. Vooraf bellen hoe laat ze er zijn en personeel is vriendelijk en bekwaam. Kwaliteit heeft een prijs maar dan heb je ook wat!
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
10 September 2024
Pim
Gouda
Alles goed gegaan Bedrijf komt de afspraken na Vriendelijk en kundig personeel Wij zijn erg blij met ons nieuwe raam, wat keurig en snel is geplaatst door kundig en vriendelijk personeel
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
6 September 2024
Saskia Venneker
Hoofddorp
Wat een verademing, lang zitten twijfelen maar na eenmaal de keuze hebben gemaakt hebben we er geen spijt van. Vakmannen, snel netjes en wat mij eigenlijk verbaasde was....totaal geen schade aan muren. Je verwacht dat als je oude kozijnen gaat slopen dat het er wat kan gebeuren en daar had ik ook rekening mee gehouden. Maar alles puntgaaf opgeleverd.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
6 September 2024
Stefano
Zaandam
Vanaf het eerste contact, via de offerte en de afstemming naar de montage, alles verliep even prettig en soepel!. En niet on belangrijk: We zijn zeer tevreden met het resultaat!
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
29 July 2024
Mark
Alkmaar
Beste Mark,
Bedankt voor het delen van je ervaringen!
Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn.
Ik wens jullie veel comfort van de nieuwe kozijnen.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Vanaf het eerste contact waar alle mogelijkheden duidelijk werden besproken tot en met de montage door de twee in mijn ogen uiterst vakkundige installateurs die tot aan het eind van de lange dag serieus met hun vak bezig waren. Wij zijn uitermate tevreden en zullen indien nodig zeker weer Eurokozijn inschakelen. Team Eurokozijn bedankt Renate en Wim
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
11 July 2024
Wim Groothoff
Huizen
Beste Renate en Wim,
Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is.
Ook bedankt voor de lovende woorden voor onze monteurs, ik zal deze doorgeven!
Veel plezier met de nieuwe kozijnen en wellicht tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Het gehele traject, betrof 7 kozijnen volgens planning gemaakt, van offerte gesprek, inmeten, opleveren en subsidie gegevens vertrekken. Het plaatsen van de kozijnen werd vakkundig gedaan en in keurig uitgevoerd. Goed meegedacht met een aantal aanpassingen tijdens het plaatsen en keurig schoon opgeleverd.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
9 July 2024
Oscar Toet
Kwintsheul
Beste Oscar,
Bedankt voor het delen van de ervaringen.
Wij zijn blij te lezen dat je alles als positief ervaren hebt.
Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe kozijnen!
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Van begin tot eind uitstekend contact en oplevering.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
10 June 2024
PV
Almere
Beste PV,
Goed om te lezen dat je alles zo positief ervaren hebt.
Bedankt voor het delen!
Wellicht tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Advies voor zoekers: Als je meerde offertes hebt aangevraagd, deze gelijk weggooien. Eurokozijn staat voor: Klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, een goede prijs kwaliteit verhouding, super communicatie en professionele advisering en montage, In één woord TOP.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
2 June 2024
Egbert Liefting
Velserbroek
uitstekende uitleg van de offerte nogmaals een expert om de maten op te nemen daarna de plaatsing door vaklui die ook meedenken Goede aftersales
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
29 May 2024
leo dobbe
den haag
Beste Leo,
Bedankt voor het plaatsen van een review, dat waarderen wij enorm!
Ook goed om te lezen dat je elk onderdeel van het proces als positief hebt ervaren.
Wellicht tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Voor het plaatsen van mijn click over kozijnen ben ik goed ingelicht en alles van bespreken tot plaatsen is zeer goed verlopen. Ik ben echt heel tevreden en de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
15 May 2024
Marja Martens van der Hert
Velsen-Noord
Hallo Marja,
Bedankt voor het delen van je ervaringen!
Goed te lezen dat je tevreden bent over het hele proces.
Veel plezier met de nieuwe kozijnen!
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Zie hier boven. Op alle punten een 10.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
15 April 2024
Rudolf
Zevenhoven
Beste Rudolf,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review!
Goed om te lezen dat het gehele proces naar tevredenheid verlopen is.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Wij hebben 7 klikover kunststof kozijnen laten plaatsen. Vanaf de offerte, opnamen t/m de plaatsing perfect geregeld. Ramen zijn perfect geplaatst , monteurs doen hun werk perfect en werken alles zeer goed af en alles wordt daarna keuring opgeruimd.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
12 April 2024
Ad
Achthuizen
Beste Ad,
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!
Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe Click-Over kozijnen.
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
Van begin tot eind goede afspraken en communicatie. En er is vakkundig werk afgeleverd. Ik ben er super blij mee . Mijn complimenten voor Fabian en het montage team . Groet loek miedema .
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
12 March 2024
Loek Miedema
Purmerend
Hoi Loek,
Bedankt voor de mooie complimenten. Ik zal deze doorgeven aan onze monteurs!
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Eurokozijn en veel plezier met het nieuwe kozijn!
Met vriendelijke groet,
Fabian Albers & Team Eurokozijn
De monteurs van Eurokozijn hebben top werk afgeleverd. Netjes de oude houten kozijnen gesloopt en opgeruimd en daarna de nieuwe kunststof kozijnen en tuindeur met HR++ glas geplaatst en heel netjes afgewerkt.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
27 February 2024
Felix Tjebbes
NIEUWKOOP
De adviseur die kwam dacht met ons mee waardoor de maten van onze deuren en ramen gelijk loopt met die van de buren en alles er netjes uit ziet. De monteurs kwamen in 2 teams dus ze waren al in 1 dag klaar. Met de mannen goeie communicatie gehad. Ze hebben alles netjes afgewerkt.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
15 February 2024
Kelly
Ijmuiden
Niet de goedkoopste aanbieder maar een professionele organisatie die een goed product levert. De montage en afwerking zijn ook naar volle tevredenheid verlopen.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
2 February 2024
Bert
Leiden
je kan met alle vragen bij ze terecht en je word goed geholpen
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
1 February 2024
Joke
Uithoorn
Na bij een andere woning kozijnen van Eurokozijn te hebben bewonderd, contact opgenomen voor informatie. Adviseur is langs geweest om uitleg te geven over de mogelijkheden en de kwaliteitseisen waaraan de kozijnen voor het bedrijf en dus de klant, moeten voldoen. In overleg met de adviseur zijn de bestaande kozijnen opgemeten en is bepaald welke draairichting, kleur en overige bijzonderheden geleverd zou worden. Offerte ontvangen, aangepast (inzichten kunnen veranderen) en geaccepteerd. Een flexibel en inzichtelijk proces. Levertijd voor een project van deze omvang kort: twee maanden. Installatie en plaatsing vakkundig, professioneel, snel en netjes gedaan. Ruimtes schoon opgeleverd.
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
1 February 2024
Cas
Santpoort Noord
Verkoop proces verliep vriendelijk en professioneel, offerte duidelijk, communicatie met kantoor vriendelijk en stipt, plaatsing uitstekend door getrainde vakmannen. resultaat van nieuwe kozijnen is oogverblindend! Eurokozijn is een bedrijf dat ik een ieder (op basis van mijn ervaringen) van harte zou willen aanbevelen!!
Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
Hoe heeft u de montage ervaren?
Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?
Beveelt aan
10 January 2024
C. Houtman
Mijdrecht
Trawlerkade 18
1976CB Ijmuiden
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Glas, Kozijnen, Ramen
Overige bedrijven