Een betrouwbare partner

Amnez is in staat om ontwikkelingen goed over te brengen toepasbaarheid binnen onze organisatie in te schatten. Ze zijn alert op support vraagstukken en weten altijd de oplossing aan te dragen. Ze zijn een betrouwbare partner die altijd levert wat ze beloven. We blijven graag samenwerken naar de toekomst met Amnez.

Meedenken, snel schakelen tijdens KPNstoring

Ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid van alle medewerkers bij Amnez. Bij welke vraag of storing dan ook wordt meegedacht of gezocht naar een passende oplossing!

prima, snelle reacties en afwikkelingen

Tot volle tevredenheid jarenlang gebruik gemaakt van de diensten van Amnez.

Proactief en klantvriendelijk

Werk al jaren samen met Amnez. Altijd betrouwbaar en snelle opvolging bij vragen. fijne partij om mee samen te werken.

Goed advies gekregen en de overgang naar Amnez was subliem

Onze oude telecomprovider had op de verkeerde datum al onze diensten beëindigd. We waren al bezig om over te stappen naar Amnez, echter kwam dit in een stroomversnelling. Direct geschakeld en binnen no-time was alles geregeld. De service is echt fantastisch. De communicatie met Amnez verloopt zeer soepel, dat is wel een enorm verschil met de oude leverancier, bij Amnez ben je zeker geen nummer.

Goede begeleiding en vlekkeloze overdracht van mobiele telefonie naar nieuwe provider

Amnez (Mark) heeft ons goed begeleid naar nieuwe provider waarbij besparing op telefoonkosten en goede bereikbaarheid uitgangspunt waren.

Goede kwaliteit, daarnaast snelle en behulpzame reacties van klantenservice.

Goede kwaliteit van de service en als je eens vragen hebt dan is de klantenservice goed bereikbaar met snelle en vooral behulpzame reacties.

Amnez doet wat het belooft

Dit is een eerlijk bedrijf en doet wat het belooft. Korte lijntjes en snelle en accurate dienstverlening.

Topbedrijf! Snelle en correcte service.

Onze organisatie werkt al jarenlang samen met Amnez. Zowel met de binnendienst als de accountmanager Ronald de Jong is het contact prettig. Men reageert correct en snel, denkt mee en ze zijn proactief. Wat ons betreft een absolute aanrader! Rebecca Wolf | Zorgbelang Inclusief Coördinator IT, Huisvesting en facilitaire zaken

Goede ervaring qua informatie en levering

Leuke club, snelle levering, concurrerende prijzen en geen gezeur.

Snel geholpen

We doen al jaren zaken met deze partij naar tevredenheid!

Denken goed mee in oplossingen voor bedrijf

Een leverancier zonder zorgen!

Amnez, in de persoon van Ronald de Jong, verzorgt voor ons al vele jaren onze mobiele telefonie zonder zorgen. Proactief en bij vragen reageren ze per omgaande. Een aanrader wat mij betreft.

Korte lijntjes en snelle service enoplossing.

Blij met de goede ondersteuning en snelle respons

We werden door Ronald gewaarschuwd van hoge data verbruik binnen ons bedrijf bundel. Om erger te voorkomen hebben we gelukkig actie kunnen ondernemen. Blij met de "waakhond" op de achtergrond.

Oplossing en klant gericht.

Altijd mee denken in oplossingen en waar er nog vragen zijn worden deze snel beantwoord.

Helemaal tevreden

Er word duidelijk gecommuniceerd en geluisterd naar de wensen. De prijzen zijn marktconform. Goed telefonisch bereikbaar. Kundig en vriendelijk personeel.

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Amnez is een no nonsens organisatie waar de dienstverlening op een zeer hoog niveau staat en scherpe prijzen hanteert. zijn pro-actief, denken mee en lossen problemen op.

Bekwame en betrouwbare partner.

Amnez Telecom is al jaren onze partner in mobiele telefonie, sinds enige jaren verzorgen zij eveneens onze VIOP naar volle tevredenheid. Amnez staat voor service, betrouwbaarheid en expertise op haar vakgebied

Voor ons een belangrijke partner

De ervaringen zijn goed tot zeer goed, waarbij er snel gereageerd wordt op onze vragen.

Prettige en duidelijke samenwerking

De communicatie met Amnez verloopt duidelijk en prettig. Ze zijn snel bereikbaar voor vragen over de telefonie, en beantwoorden deze ook snel. De uitleg over verlengingen en dergelijke, is helder en eerlijk.

Vakmensen met een eerlijk advies voor een eerlijke prijs!

Duidelijke uitleg, goede vertaalslag naar mensen die niet thuis zijn in Telecom etc. Zeker een aanrader!

Afspraken worden nagekomen, transparant zakendoen

Korte lijnen. Afspraken worden nagekomen en openheid in de kosten. Voor ons een goede partner voor telefonie!

Korte lijnen met een vast contactpersoon, snelle reactie en terugkoppeling

Ze doen wat ze beloven en communiceren prima