Makkelijk, overzichtelijk en snel je favoriete jeansmerk kopen

Toen ik online op zoek was naar een Angels spijkerbroek kwam ik bij Emmy’s choice uit. Een ontzettend fijne webwinkel met een ruime (zo niet complete keuze) van Angels jeans. Door de maattabellen en goede beschrijvingen was de keuze snel gemaakt. De volgende dag had ik de spijkerbroeken al in huis en ze zien er net zo uit als op de foto’s. Uitstekende webwinkel waar ik mijn toekomstige Angels jeans zeker weer ga bestellen.

Alles in orde en snel

Heel goede ervaring

Snel, netjes ingepakt en attent

Helemaal goed

Alles zoals het hoort, en de broek zit ook nog eens perfect!

Wederom prima broeken, keurig verzorgde levering.

Dit keer direct besteld na melding nieuwe collectie, toen mijn maat nog op voorraad was.

Uitsluitend positief

Duidelijke website, snelle levering, keurig verpakt en geen probleem bij evt. retour

mooie produkten en snelle levering

snel geleverd en met een leuke verrassing extra

Prima, snelle bezorging.

De website is prima, bestellen en bezorging ging snel. Een mooi opschrijfboek ontvangen.

Ook al bestel ik online, bij vragen over mijn bestelling krijg ik direct antwoord. De online bestelling in combinatie met direct contact is echt top geregeld.

Broek snel en netjes geleverd. Ook erg verrast dat er een cadeautje aan de levering was toegevoegd.

Uitstekend!

Fijn assortiment, goed en netjes verpakt en meestal de volgende dag al in huis. Erg tevreden.

Zeer goed en klantvriendelijk!

Ik kreeg per mail bericht dat mijn favoriete jeans weer op voorraad was, waarna ik deze besteld heb en Emmy's Choice deze direct verzond. Maar ook bij de after sales blijven ze je van dienst. Ik beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan.

Helemaal tevreden

Gemakkelijk keuze kunnen maken Gemakkelijk bestellen Gemakkelijk betalen Snelle levering Wat wil je nog meer…

Goede en snelle service. Artikelen in perfecte staat.

Levering later als gezegd.

Zending gaat retour. Heb nog niet ervaren hoe snel dit gaat en hoe snel geld retour.

Beste Hanny, Bedankt voor deze feedback. We zien inderdaad dat DHL er veel langer over gedaan heeft dan we gewend zijn van ze en kunnen dit dankzij uw bericht terugkoppelen. Met vriendelijk groet, Linda - Emmy'sChoice

Was snel voor elkaar. Bestellen, mailtje wat er besteld is en mail van de bezorging.

Goede, snelle service

Goede, snelle service. Ik vind Angel broeken erg fijn. Er zijn helaas weinig winkels die ze verkopen. Gelukkig hier gevonden.

Bestelling geplaatst Product is precies zoals op afbeelding Snelle levering

altijd met zorg verpakt,fantasisch

fantastisch

Snelle service

Een mooie broek one size fits all van Angels. Eindelijk een broek die op de heup én taille goed past zonder plooitjes in de taille te hoeven naaien. Ik ben er blij mee.

Goede levering en vlotte afhandeling bij retour. Ik vind Emmy’s Choice een fijne website, zeker ook vanwege de pasvorm van elk model broek!

Snelle levering

Duidelijke website!

Prima broeken goed pasvorm

Makkelijk via de website te bestellen levering snel binnen 3 dagen.

De bermuda´s zitten zeer comfortabel.