Broeken verkeerde maat

Broeken kosteloos retour gestuurd en terug betaald

Prima!

Broek besteld werd snel geleverd, toen bleek dat het niet de goede pasvorm was, teruggestuurd en binnen een paar dagen het geld terug gekregen.

Keurige verpakking en snel binnen gehad

Geweldige service !

Snelle levering! Helaas zat de broek niet goed. Snel retour en het geld was heel snel terug gestort op mijn rekening.

Uitstekend.

Vlotte en keurige afhandeling van de bestelling. Netjes verpakt. Ik moest het helaas terugsturen omdat de jeans te groot waren maar ook dat ging probleemloos. De betaling werd ook snel teruggestort.

Blij met de Dolly broeken en bermuda's. Snelle levering, goede service.

Idem

Snel en correct

Zeer gied

Prima verzorgd

Fantastische klantenservice!!

Mijn bestelde broeken maakten door toedoen van DHL nogal een wereldreis. De hulp van de klantenservice -zelfs in het weekend - was super! De broeken zijn als altijd top.

Helemaal top

goede kwaliteit

Vlotte en correcte verwerking

Vlotte en correcte informatie over bestelproces èn over de mogelijkheid om te retourneren (wat niet hoefde). Broeken waren keurig verpakt zonder nodeloos plastic, leuk notitieboekje als cadeautje erbij. Volgende keer zeker weer bestellen bij EmmysChoice!

Goede kwaliteit snelle levering

Prima broeken in een goede kwaliteit. Snelle levering Goede retour service.

Heel blij

De modellen die ik draag zijn bij mij in de buurt moeilijk te krijgen. Snelle levering!

Zeer tevreden.

Ben erg tevreden er mijn bestelling en levering.

Goed en compact verpakt.

Geleverd wat ik wenste. Chapeau, zo compact verpakt dat het door de brievenbus zou kunnen.

Super meedenkend en flexibel

De broek die ik oorspronkelijk had bestelt was niet meer op voorraad. Ik werd gebeld en we vonden een passende (no pun intended) oplossing. Broek was de volgende dag binnnen. Perfecte service en goed meegedacht.

Goede afhandeling

Jammer genoeg was de maatgeving voor mij niet de juiste, maar direct na het terugsturen kreeg ik al een mail van after pay dat de betaling aangepast werd. Echt supersnel.

goede website, betrouwbare levering

alles in orde: de winkel heeft wat ik nodig heb en levert na twee dagen.

Mooie voorraad en snelle levering

Hartstikke goed, goede service

Goed verpakt en zit goed

Na vergelijken met andere merken komt Angels weer als beste uit mijn test.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle en correcte levering. Bovendien kon ik via whatsapp een vraag stellen over het kledingstuk. Topservice!

Duidelijke gebruiksvriendelijke website met ook persoonlijk contact

Toen ik op zoek was naar een broek voor mojn moeder en ze de maat niet meer hadden, gaven ze mij een link naar waar hij nog wel te koop was bij een ander bedrijf. Dat is meedenken.

pakket nooit ontvangen

Helaas mijn pakket niet ontvangen, DHL zou het moeten bezorgen. DHL wat ik wel vaker hoor komt een pakket nooit aan of is elders bezorgd of zo. Ze hebben het bedrag teruggestort.