Altijd prima service

Altijd goede service. Je kan er echt van op aan de het bestelde goed afgeleverd wordt.

Prima!

Makkelijke en duidelijke website , simpel om twee maten te bestellen. Een vlotte bezorging en ook makkelijk om de niet passende kleding terug te sturen. Plus snel mijn geld terug . Kortom prima webwinkel.

Heel keurig behandeld!

Alhoewel ik mijn bestelde artikel (te groot) moest retourneren, is de terugbetaling zéér ruim binnen de gestelde tijd aan mij overgemaakt. Misschien een punt van aandacht vanuit de verkoper: is het handig voordat de terugbetaling een feit is, even de eventuele koper te bellen om aan te geven dat er nog een kleinere maat voorradig is? Scheelt voor beide partijen een paar handelingen naar mijn idee. Het is maar een tip.

top

nette en vlotte service

Dit was een zeer goede betelervaring.

Vlotte levering

Altijd goed om hier te bestellen.

Alles prima en vlot geregeld .

Mooie broeken van Angels, goede pasvorm.

Goed produkt, snelle levering

Mooie Angels broek, snelle levering

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de broeken.

Ik heb een paar prachtige broeken besteld. Goede kwaliteit en pasvorm. Ik zou wel heel graag lengte 34 terug willen zien. Zelf ben ik 187 cm. lang en dan is lengtemaat 32 eigenlijk te kort.

Prima snelle service!

Ik had al een paar jaar zo’n broek, past perfect. Wel te lang, ik ben 1 m58dus. Wilde ook graag een witte, maar staat er niet meer op!

Als je wat besteld bij Emmyschoice dan krijg je er vaak een leuk cadeautje bij en dat is een leuk gebaar.

Fijne broek. Snelle levering

Bestelling en levering ging smetteloos !

Alles volgens wens verlopen ! Ik ben blij dat ik dit adresje heb gevonden de prijs van de artikelen is ook lager dan in de winkels van damesmode !Dit adresje houden we erin !

Niks is teveelMoeite en goed advies

Super goed advies goed product

prima de luxe

goede producten, snelle levering en snelle terugbetaling van retourzending

Prima geregeld.

De bestelling snel geleverd en de betaling ook prima geregeld.

Gewoon goed

De levering was precies op tijd. Afhandeling van retour bijzonder snel ! Zo ook de terugbetaling!

Heel persoonlijk

Nog nooit eerder meegemaakt bij een internet bestelling: worden gebeld met de vraag of de opgegeven maat wel klopt? Zeer blij verrast en voor mij zeker reden vaker bij “Elly” te bestellen.

Teleurstellend

Ik had de Dolly broek Blue 5380-32 besteld. Draag het model al jaren in diverse kleuren. De Dolly broek is volgens de site een onveranderd succesvol model en is al jaren onaangepast gebleven. De ontvangen broek was 4 centimeter korter, de rits was korter en aan de achterzijde was de broek ook korter. De hoge taille was daardoor minder hoog. Ik heb de broek teruggestuurd. Volgens Linda van Emmy’s Choice waren er nooit klachten en Angels Benelux reageerde ongeveer hetzelfde. Er verandert wel eens een stiksel of een knoop. Bij deze broek zeker weten, dat er meer veranderd is. Het zat gewoon niet goed. Heel erg jammer, ik dweep met de Dolly. Ik ben teleurgesteld in het hele verhaal.

Perfect uitgevoerd

Prima geregeld

Snelle levering goede pasvorm heerlijke broeken.

Had een vergissing gemaakt bij mijn bestelling, het werd onmiddellijk aangepast. Een artikel moeten retourneren, geen probleem. Zeer goede service!!

Goed hoor!

Wat ik prettig vind is: best veel keus in langere lengtematen broeken en snelle levering.

Snelle levering, perfect product

Vandaag besteld, morgen in huis. Perfect passende Angels broek ontvangen.