Superfijne broeken!

Goed pasvorm, ruime keuze, stevige kwaliteit. Ook mooie kleuren, al mogen die wat mij betreft wat feller. En vooral de stevige ritsen die gewoon dicht blijven en niet open zakken verdienen wat mij betreft een pluim!

Goed geholpen

Vergissingen worden vriendelijk opgelost

Heel tevreden!

Prima. Goede ervaring met dit bedrijf. Snel geleverd in prima staat.

Erg goed.

Een goede ervaring. Snelle levering en bij retourzenden het geld terug zonder erom te moeten vragen.

Prima en goede service

Goed en duidelijk.

Gewoon goed. Duidelijk.

Mooie broeken

Het blijven mooie , goede kwaliteit broeken. Jammer, een dag na het bestellen kreeg ik bericht dat een van de broeken toch niet op voorraad was.

Snelle levering en verzorgt verpakt

Zeker nogmaals gaan kopen

Uitgebreide keuze aan Angels jeans.

Twee fijne jeans uitgezocht, dankzij deze site vond ik een mooie groene en ook nog met extra lange pijpen. De fijne gratis sjaal die ik erbij ontving heb ik bijna nog niet weer afgedaan!

snelle levering, mooie broeken

Ruime keuze, goede voorraad, snelle levering

Verwarrend

Raadselachtig Ik heb mijn broek keurig binnen gekregen. Ben er blij mee. Maar ik krijg nu een mail waarin staat dat de broek terug ontvangen is en een nieuwe besteld. Dat heb ik dus niet gedaan, ik was tevreden Daarom erg verwarrend Succes met het oplossen hiervan.

Beste Joke, Ook langs deze weg wil ik nogmaals onze excuses aanbieden voor de verwarring. We zijn blij dat we het hebben kunnen oplossen en hopen dat u wederom tevreden bent. Linda - Emmy'sChoice

Geweldige en snelle service

Ik had een probleem met een broek die veel te groot bleek te zijn (fout van de fabriek). De klacht is snel opgelost en ik kon de broek ruilen. Ik had heel snel een nieuwe broek. Geweldige en snelle service!

Goed verzorgde levering en retour!

Alles op tijd en keurig verpakt geleverd. Retour correct en vlot afgewerkt. Ik ben zeer tevreden over de pasvorm van de broeken.

Prettig

Mijn bestelling kwam op de tijd wat beloofd was. De broeken passen goed.

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen en bestelling vlot ontvangen.

Een aanrader!

correcte en snelle service

duidelijke website, gerichte uitleg bij artikel

Top kom ik zelden tegen dank u

Heel goede ervaring.snelle service.ook bij het omruilen.ook snel antwoord op de mail.in 1 woord top firma.....

Snelle levering

Snelle levering van de door mij bestelde Angel jeans. De jeans passen perfect en zien er exact als op de afbeelding. Ik kan Emmy's Choice aan iedereen aanbevelen.

Snelle levering

Een prettig gevoel

Fantastisch

Webshop is heel duidelijk met veel informatie over de broeken. Levering is vlot en alles netjes aangeleverd. Deze keer als presentje een mooie sjaal erbij, matchend met de broek Heel leuk !!

Makkelijk bestellen en retourneren en snel geld terug gekregen. Inmiddels een nieuwe bestelling ontvangen waar ik er blij mee ben . De verpakking kan misschien iets milieu vriendelijker.

Snelle levering van het bestelde

Snelle levering van het bestelde

Goede service, duidelijke website en snelle levering

Fijn dat jullie zoveel Angels-modellen hebben!

Mooi om de broek te kunnen kiezen zonder op verschillende websites te zoeken. Levering helemaal goed. Netjes, niet te grote verpakking.

Goed product, goede levering

Een goed product en een snelle levering! Wat wil je nog meer?