Snel en goed!

Ik had mijn bestelling al de volgende dag in huls. Jammer genoeg was de broek te groot en heb dezelfde dag het pakje retour gestuurd. De bevestiging van ontvangst en de creditfactuur kreeg ik ook keurig netjes een dag later. Het geld is ook al terug betaald! Prima allemaal!!

Ruilen ging prima

Snelle goede afwerking van bestelling

Snelle en goede service

Goede kwaliteit, ik koop hier altijd m’n broeken.

Als vanouds prima.

prima.

Zeer tevreden van de verloop van mijn aankoop .

Goed passende jeans ,op tijd geleverd

Aflevering ging goed het uitpakken minder goed was moeilijk open te krijgen toen met schaar in

Aflevering ging goed .alleen het uitpakken minder goed .het was brievenbus post .Het pakketje was stevig ingepakt.(te stevig )met een geplakte kant.Onmogelijk open te krijgen.Moesten het open knippen.En toen ging het mis .Een stuk uit de broek .Jammer weg broek !!!dus geen fijne ervaring.Ons advies andere verpakking.!!!

Prima verzorgd!

De broek met een aantal dagen in huis. Netjes verpakt en kleine attentie erbij. Dik tevrede.

Snel adequaat en goed verzorgd

Zie hierboven

prima service heerlijk zittende broek

broek zit erg lekker, service is perfect, communicatie duidelijk

Dik tevreden

Dit is de 2e bestelling die ik heb geplaatst/ontvangen en ik heb niets negatiefs te melden tot nu toe

Eindelijk heb ik overzicht over alle typen broeken zijn ze ook nog op voorraad

Ik ben fan van Angels broeken, het probleem is, dat er in een winkel vaak maar een beperkte keuze is (vooral in mijn maat 38 of 40 lang). En ik krijg dan geen beeld van wat er nog meer is. En als jouw maat dan net niet voorradig is, dan heb je pech en is hij ook vaak niet na te bestellen. Nu had ik prima overzicht. Ik ben zo vrij geweest om in totaal twee plus drie broeken te bestellen, waarvan ik er maar eentje gehouden heb. Dat is verweven met online bestellen en niet kunnen passen. Maar ik ben erg blij met mijn lang-zwart blijvende broek...

Goede website en snelle levering

De bestelling via de website ging heel goed en heel snel afgehandeld. Daarna ook snel geleverd. Wel heb ik meteen 1 van de 2 artikelen terug gestuurd omdat die niet goed was. Ik moet wel het geld nog terug gestort krijgen….. Even afwachten dus

Snelle levering goed verpakt

Duidelijk en snel

Heel fijn dat je ook de stof samenstelling kan zien zo weet ik meteen dat het mijn favoriete broek is. Ook fijn dat er lengte maten zijn, ik moet anders altijd mijn broeken korter maken. Wel even opletten ik kreeg alle mail in mijn spambox.

Alles in orde .

Prima verzorgd, bestelling goed en proper ingepakt.

Ik ben heel tevreden. Als de bestelling geplaatst is een paar dagen nadien word het netjes geleverd. De kwaliteit is top. Wil geen ander broeken meer.

Prima verlopen.

Gekocht, gedeeltelijk retour, liep soepeltjes en snel, ook de betalingen.

Duidelijke website en correcte levering

Zeer duidelijke en volledige website met grote keuzr. Levering was snel en correct. De jeans was ook goed verpakt

Goeie service, snelle afwerking

Verrassend efficiënt.

Ik bestel zelden een product via internet. Deze keer echter 2 broeken van het merk Angels, waarvan ik er 1 in Duitsland had gekocht. Zat goed dus ik had de kenmerken bewaard. Er werd snel en correct gereageerd, de levering liep wat vertraging op maar dat werd direct aangegeven.De betaling verliep ook voorspoedig. Al met al een fijne ervaring.

Snelle levering en snelle reactie op mijn mailvraag! Waardeer ik bijzonder!

Zoals altijd perfecte en vlugge levering! Een broek die helemaal goed zit, en waar ik altijd heel tevreden over ben!

Positief

Snelle levering. Voldoet aan de verwachting