Dit is prima

Product naar wens, Levertijd langer dan gecommuniceerd . Dat valt dan toch tegen.

Heel goede service, goede bezorging!

Hele snelle levering.

Ik bestel weinig online maar deze levering was wel heel snel. Ik beveel Eemmy's Choice van harte aan.

Prima, snelle levering

Broekspijpen echter te lang, retour gestuurd. Nog geen bericht van ontvangst. Wil broek met kortere pijpen bestellen,aar pas als geld op mijn rekening is teruggestort .

Beste Ellis, Het pakket werd net bij ons bezorgd door DHL. Wij zullen de terugbetaling vandaag uitvoeren. Met vriendelijke groet, Linda

Fantastisch

altijd netjes en heel mooi verpakt.

kwaliteit!

Snelle levering. Snelle refund na ruiling van verkeerd bestelde maat. Prima!

Echt alleen maar positiefs te melden

Mooi aanbod, zeer snelle levering en perfecte service!

Met een medewerkster gebeld, mijn vragen fantastisch beantwoord!.

Snelle service

Ruime keuze,ik vond wat ik zocht. De levering was snel en met wat extra erbij van Angels. Is de tweede keer dat ik er iets bestel.(niet voor mezelf). De volgende keer kies ik weer voor deze webwinkel.

Alles is keurig netjes ingepakt ook zat er een prachtig blauw notitieboekje bij. Hele goede kwaliteit stof die fijn aanvoelt. Ik ben er Superblij mee.

Goede, snelle en klantvriendelijke service!

Snelle levering en bij een extra vraag een persoonlijk antwoord.

Super snelle levering

snel en verzorgd

Prima !

zeer tevreden

nog steeds mijn favoriete winkel voor mijn favoriete jeans

Fijne broeken snel geleverd

Super!

Zeer positieve ervaring. Helaas moest de jeans retour maar alles was in no time geregeld. Ook de retourbetaling.

Prima snelle levering

Fijn zittende kleding snelle levering

Prima broek, stipte levering, afhandeling retour zonder probleem.

Ga ik vaker doen.

Correct bedrijf

Fijn en correct bedrijf als je wat besteld wordt het netjes op tijd geleverd, ik kan geen min punt vinden. Ga zo door.

EmmysChoice is de enige winkel die een fijne broek voor mijn stevige bovenbenen heeft. Altijd snelle levering en bij problemen een snelle oplossing.

Ik ben blij dat ik jullie broeken heb goed van vorm omdat ik x benen heb wil ik rechte broek pijpen hebben vind ik mooier voor mij . Nu heb ik wel nog een vraagje graag zou ik een bermuda hebben in lichte jeans tot juist onder de knie ee los model zouden jullie dit kunnen maken mag gerust in blauw, zwart,wit, beige, alvast mijn dank

Snel en goed

Zoals ik gewend ben van EmmysChoice, ging de levering snel en was de jeans perfect

Prima, snel geleverd. Helaas een maat te klein besteld.

Helaas een maat te klein besteld. Teruglevering ging ook snel.

Perfect!

Snel en correct

De broek was binnen een dag in huis, paste helaas niet , maar met de retoursticker was het heel eenvoudig retourneren.