Gewoon prima zowel de levering als de broek. Zit als gegoten. Ik ben 1.78 en maat 40 lengte 32 past perfect

positieve ervaring

vlotte bestelling en levering

heel goed

de maat was juist en ik moest niet te lang wachten

Correcte afhandeling en verzorging.

Voor de eerste keer besteld en heel tevreden.

Ruime keuze, duidelijke beschrijvingen van de broeken en snelle levering!

Prima.

Fijne broeken. Goede pasvorm. Snelle verzending. Duidelijke website.

Heelgoed

Besteld en dag in huis

Altijd hele goede service.

Altijd hele goede service.

Zeer correct

Keurig op tijd geleverd. De retour afhandeling én terug betaling was uiterst correct.

Superservice

Voor de 1ste keer een fout in de levering. Bestel al jaren mijn broeken en nog nooit misgegaan. Mail gestuurd, gelijk nagestuurd met nog allerlei goodies erbij! Natuurlijk niet om gevraagd maar wel super lief! Ik blijf klant bij dit topbedrijf!

Gewoon goed

Al meerdere malen mijn favoriete jeansmerk Angels besteld. Grote collectie, snelle levering

Ik vind dat ik iedere keer prettig geholpen word.

Prima!

Duidelijke website, snelle en goede levering

Duidelijke website, makkelijk om een bestelling te plaatsen. Levering snel en goed geregeld. Alles ging volgens afspraak. Het was de eerste keer dat ik hier een bestelling plaatste en zou het een volgende keer weer doen.

Super helemaal top

Mijn broeken waren snel binnen en passen perfect

Helemaal top!

De broeken zitten als gegoten. Vlotte bestelling, levering en betaling, meer moet dat niet zijn.

Goede communicatie en levering

Broek was te groot. Was fijn dat er al een retourticket bijgeleverd was zodat deze teruggestuurd kon worden. Geld ook snel teruggestort. Nieuwe kleinere broek besteld die wel goed paste. Blij mee.

Snelle levering

Snelle levering spijtig genoeg heb ik de jeans die ik had besteld moeten terug sturen wegens te klein het betaalde bedrag was vlug terug gestort op mijn rekening dank hiervoor Ik zal zeker nog bestellen in de toekomst

snel, efficient en overeenkomstig de verwachting

Jarenlang heb ik mijn producten in Duitsland gekocht maar nu heb ik gelukkig een adres in Nederland wat snel, efficient en netjes levert.

Mijn bestelling had ik vrij snel binnen.

Prima broek op tijd geleverd

Prima broek , op tijd geleverd

Veel keuze

Mij past Dolly het beste en op veel sites is deze niet of nauwelijks te koop. Gelukkig bij Emmy's choise wel!! Ook snelle levering!

Snelle service en levering

Zie titel

Levering netjes op tijd

Spijkerbroek Angels Cici blue besteld, lengte maat 28 Precies goed !! Ik ben maar 161 cm lang, dus blij met deze korte lengtemaat! Maat 38 kan net, wel wat strak op m’n buik, maar ben bang dat maar 40 weer te groot is...hoop met zitten geen problemen te krijgen, buikpijn? Verpakking was wel netjes, maar kreeg de zak heel slecht open... Als ik de broek terug had willen sturen, was dat een probleem, de zak heb ik open moeten scheuren, vervelend! Kan dit niet beter? Hopelijk blijft de broek mooi...en ik niet aankomen!

Op de service en kwaliteit valt niets aan te merken !

Ik ben zeer vlot geholpen vooral de maattabel die op de website staat helpt heel goed om het juiste model te vinden !