Vlotte afhandeling

Ik zocht een specifieke jeans. Bellen, vergelijken, bestellen en klaar. Twee dagen later was de broek in huis, goed en stevig verpakt. Ook de maat was goed.

Ik ben uitermate tevreden met product en levering.

Prima product, dat op correcte en snelle manier geleverd is. Aangeschaft voor iemand anders overigens.

In een zin is utstekend

Snelle reactie en de aflevering is ook goed

Altijd snelle bezorging. Vind het alleen jammer dat er bij de angels broeken geen lengtematen meer staan zoals 30, 32 of 34

Beste Dineke, Angels werkt met lengtematen; short =28, regular =30, long = 32cm. Bij elke lengtemaat staat informatie over de binnenbeen lengte. team emmyschoice.

Duidelijke website en snelle service! Heel fijn zo!

Duidelijke website en snelle service! Heel fijn zo!

Prima zeer tevreden

Niets negatiefs ondervonden

Gewoon goed

Goede communicatie, snelle levering en broeken zoals afgebeeld en omschreven. Niets op aan te merken.

Uitstekende pasvorm, snelle bezorging

Uitstekende pasvorm, snelle bezorging

Vlotte bediening en levering

Alles voorspoedig

Snelle levering en bij retour snel geld terug

De producten zijn netjes en snel afgeleverd. Ik heb een artikel retour gestuurd en had vrij snel mijn geld terug.

Goed verzorgd verpakt

Vriendelijke klantenservice

Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Heeft mij netjes te woord gestaan en gaat mij nog terugbellen.

Snelle levering en een prachtig product.

Eindelijk weer de broek gevonden die mij zo heerlijk zit. Past goed en is zoals de broek die ik al had. Overweeg om nog eentje te bestellen.

Vlotte service.

Kortingcode die online beschikbaar was, werkte niet.

Beste Sophie, Als de kortingscode niet werkt, dan moet u ons daarover mailen zodat we het probleem kunnen oplossen. Is toch jammer om de korting niet te gebruiken. team emmyschoice

helemaal goed

Goede bereikbaarheid. Ook voordat ik bestelde had ik telefonisch contact en ik kreeg alle informatie die ik nodig had. Snelle bezorging vervolgens. Ook later nog een keer telefonisch contact: prettig, dienstverlenend en to the point. Ook de terugbetalingen verliepen vlot.

prima service

besteld en de volgende dag al in de bus. service prima. retourneren (was niet nodig !!) maar is wel gratis!

Mac slim heeft niet helemaal de pasvorm van Carrie Pipe

Mac slim is in lengte krap aan, de rits is stroef en te kort , tailleband iets te ruim en te rekbaar. Misschien kunt u dit kortsluiten met Mac-fabrikant. Dat zou ik op prijs stellen. Hoor ik van u nog? MVRGR

Beste Mevr. Hoogveld, Wij zullen hierover contact opnemen met Mac. Misschien dat dit toevallig bij één broek was, want we hebben dit nog niet vaker gehoord. emmyschoice team.

Supersnelle levering

Netjes verpakt, snel geleverd.

mijn ervaring is gewoon goed.

het is een goede en duidelijke website en heel eenvoudig in gebruik. het is wel jammer dat je soms bepaalde maten niet meer kan kopen en het weer heel lang duurt voor deze maten zijn bijgevuld, als ze al worden bijgevuld.

Service is geweldig.

Direct antwoord op mijn vraag en goede service.

Netjes verzorgd verpakt.

Snelle levering retour voor andere maat geen probleem.

vlotte service verzorgde afhandeling van bestelling.

Top bedrijf!

Mijn MAC broeken koop ik al jaren hier. Super service en een ruim assortiment!

Top, goede communicatie en service

Snelke reacties en begrip voor mijn vragen, goede service, zeker ern blijvertje!!

Goede en betrouwbare webwinkel. Pakketinfo uitstekend.