Helemaal top.

Wordt snel en keurig verzonden,en prettige en duidelijke site.

Mijn bestelling teruggestuurd. Broek was te kort. Ik bekijk nu of de terugbetaling vlot verloopt. Indien oké volgt een nieuwe bestelling in andere maat en model.

Snel en goed geregeld

Goede maattabel, gemakkelijk bestellen, vlotte levering, pakket paste door de brievenbus, de spijkerbroek past prima. Vijf sterren dus.

Prima webshop

En snelle levering

zeer goede service over heel de lijn

goede service; mooi product . goede pasmaat

Top voor de eerst keer

Blij dat ik mijn angels Dolly broeken gevonden heb

Duidelijke website, snelle levering en net zo snelle retourbetaling

Had jeans besteld, maar deze bleek te lang. Daarna dezelfde in een korte maat besteld. Waren beide snel in huis. De te lange jeans geretourneerd en binnen een paar dagen was het geld teruggestort op mijn rekening.

Bestelling is netjes afgehandeld. De kleding was zorgvuldig verpakt met nog een kleine attentie erbij.

FIJN dat Angels online te verkrijgen is. Product, ontvangen zoals besteld Bezorging vlot. Keurig verpakt.

Zeer snel geleverd

Snel, efficiënt, netjes verzonden.

Fijne merken, goede kwaliteit, snelle verzending in een nette verpakking.

Prima Angels spijkerbroek gekocht

Na telefonisch contact kon ik gelukkig de juiste spijkerbroek online bestellen.

Snelle levering van het bestelde product

Net als de andere keren ging het helemaal prima. Levertijd binnen 2 dagen en artikel ook goed.

Duidelijke website

De website is duidelijk en werkt goed en gemakkelijk. De levering is snel. De verpakking is prima. Het product is uitstekend

Snel en correct

Na de retour zending werd ik onmiddellijk terugbetaald

Positief

Vlotte afhandelinh

Snel en goed

Goede kwaliteit kleding en geven goed advies.

Snelle levering, handige kleine verpakking

Fijn dat het Dolly-model weer leverbaar is. Erg handig dat het bestelde exemplaar in een stevige en niet te grote plastic zak was verpakt en niet in een enorme doos

Prima en snel

Prima en snel

Goeie service en snelle levering!

Bij bestelling had ik verkeerde lengtemaat doorgegeven. Dag erna meteen gebeld en bestelling werd meteen aangepast (lag al klaar voor verzending). Dankjewel voor alle moeite, Linda!

Uitstekend !

Alles verloopt prima volgens de planning die doorgegeven wordt. Tevreden tot en met ! Enkel B.post is niet altijd correct.

Hele fijne broek voor de zomer

Fijne pasvorm, fijne stretch . Blijft heel mooi na het wassen. Weer super blij mee.

Geweldige zaak, mooie broeken en een prima garantie!

prima,goede service, snelle levering