ik ben als altijd een zeer tevreden kant!

prima!

Vlotte en nette levering

Super...altijd mijn maat verkrijgbaar

Ik heb maar 34 en lengte 30. Meestal op voorraad en zo niet dan is het er nog binnen paar dagen. Ik bestel mijn MAC s dus alleen maar hier!

Prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Ben heel tevreden, enige “ min” puntje is dat op de site stond dat artikel leverbaar was, maar bleek niet in voorraad te zijn en was de wachttijd anderhalve- twee weken. Dus site- info en daadwerkelijke levering kostte meer tijd

Snel geleverd en geen overbodige verpakking

Angels broek snel geleverd. Duidelijke informatie over levering. En geen overbodige verpakking! Mijn volgende Angels broek zal ik weer bij EmmysChoice bestellen.

Heb twee mooie, goed zittende broeken besteld.

Goede service.

Eén stuk moest terug, dat werd goed en snel afgehandeld.

Moest langer wachten op de broek. Deze was niet op voorraad

Ik heb de broek 1 keer gedragen maar hij zit helemaal niet fijn. Ik ben gewend dat de broek wat hoger zit maar deze zit erg laag. Ik heb de oude broek erop gelegd maar er zit wel een boord lengte verschil in. Balen dus! Want het is normaal mijn favoriete broek. Ik ga denk ik niet meer via internet bestellen maar toch maar eerst de broek passen in een winkel.

ik wacht nog

1 artikel retour gestuurd om om te ruilen, dit per mail 29-01-2020 bevestigd gekregen maar sindsdien niets meer gehoord. Krijg ik een nieuw artikel nog toegestuurd??????

Beste Claassen, Inmiddels is er een e-mail bericht verzonden. MVG, Team EmmysChoice

Helpt ook "moeilijke"klanten

Ze is niet goedkoop. Maar heeft ons al twee keer goed geholpen. Tijdige levering en goede service en advies.

Geweldige broeken, en heel tevreden van de kwaliteit

Ik bestel hier terug opnieuw, omdat dit een vertrouwelijke site is, dus ik ben hier tevreden, en waar ik tevreden ben, blijf ik kopen! :-)

Prima👍

Helemaal tevreden 👍

Snelle en persoonlijke service.

prima service en goede kwaliteit

Prima service en goede kwaliteit broeken. voor de 3e keer ( afgelopen jaren) besteld en nog steeds goed.

Mooi

Deze broek kort geleden gekocht,mooi van kleur Een eerdere Mac was van een mindere kwaliteit,binnen een jaar al zo dun aan de binnenkant benen en hier en daar al doorgesleten Hopelijk gaat de laatste jeans langer mee Hj Douglas

Goeie en duidelijke communicatie

De communicatie is duidelijk. De berichtgeving over de levering is goed.

Prima!

Vlotte en correcte levering.

in alle opzichten uitstekend !

Uiterst klantvriendelijke telefoniste; duidelijke uitleg en hulp bij mijn eerste internetbestelling. Effectieve mails: verzending en levering. Ben super tevreden met mijn Dream Jeans !

Snelle levering en tegenwoordig ook op te halen bij een service punt.

Altijd goede service!

De 2 bestellingen die ik recentelijk heb gedaan werden correct afgehandeld

Toen een product niet direct leverbaar was kreeg ik het aanbod om mijn geld teruggestort te krijgen. Ik gaf er de voorkeur aan om te wachten De levering werd kort daarna volgens afspraak gedaan.

In principe goed

Levering en broek perfect. Wilde alleeen een broek terugsturen, Maar jullie zijn bij DHL niet bekend voor retour. Heb nu dus een broek een maat te groot over die ik niet kan retourneren. Beetje jammer.

Beste Marianne, Helaas is hier iets niet goed gegaan. Wij zijn bij alle DHL punten in NL bekend. Heel vreemd dat dit punt aangaf van niet. U had ons kunnen bellen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat u om deze reden niet een juiste broek heeft. Als de kaartjes er nog aan zitten, kunt u deze alsnog retourneren. Wellicht bij een ander DHL punt proberen?! U mag ook even telefonisch contact met ons opnemen. emmyschoice team.

Uitgebreid aanbod met een snelle levering

Een vlotte afhandeling van het order met een zeer uitgebreide keuze .

Alles verloopt altijd goed

Prima en snelle service