Prima service en communicatie.

Vaker besteld en wederom uitstekende service.

Altijd snelle levering, goede service!

Al jaren positieve ervaring met de broeken van EmmysChoice.nl. Groot assortiment Angels en MAC broeken. Klantenservice goed bereikbaar, indien nodig. Snelle levering en gemakkelijke retour procedure.

Prima verzorgt door emmyschoice. 👍👍

Mijn postcode was verkeerd, heb gebeld en ben prima geholpen en alles is goed gekomen.TOP

Betrouwbaar verkoopadres

Bij EmmysChoice een Angelbroek besteld. Al snel kreeg ik de melding: dat het artikel bij hen tijdelijk niet meer op voorraad was en dat ze die meteen bij de leverancier hadden besteld en verwachtten dat de bestelling binnen 4 a 5 werkdagen bij hen zou worden afgeleverd. Ik was benieuwd… dat ik de broek nergens meer kon krijgen, was precies de reden waarom ik hem bij EC bestelde... Het bericht verraste mij dus niet. Er bovenop kwam ook nog een vertraging van postnl, maar een week later had ik mijn broek die elders niet meer te krijgen was, gewoon in huis!

goede afhandeling

goede afhandeling prima product

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Zeer snelle levering en keurig verpakt.

Goed!!

Goed geholpen aan de telefoon!

Goed, snel en correct.

De levering ging correct en het artikel was netjes verpakt.

Helemaal goed.

Prima service. Erg tevreden

Goede service!

Mijn broek was niet op voorraad maar ik kreeg keurig een mailtje en een paar dagen later ontving ik hem alsnog volgens afspraak. Top!

snelle service en snelle levering

Bestelproces en retourproces incl terugbetaling loopt prima. Verbeterpunt: de plasticzak waarin de spullen komen gaat geheid kapot bij het openen en dan mag jezelf gaan plakken om de gaten te dichten. Dat kan beter en milieu vriendelijker

Snelle levering, correcte info en volledig betrouwbaar

Ik houd mijn beoordeling nog even in beraad om onderstaande reden.

Ik heb een broek teruggestuurd omdat die te klein was en gevraagd om ze te wisselen voor een ander model maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.

vlugge levering

Makkelijke website

Duidelijke artikelomschrijvingen. Goede en snelle service.

Altijd goed

Vaak moeten artikelen bij de leverancier vandaan komen en duurt het net iets langer dan bij andere webshop. Maar voor mij geen probleem.

Uitstekende service!

Uitstekende service met een persoonlijke toets!

Fantastisch

Ik heb vandaag mijn bestelling zonder lang te wachten toe gekregen, en ben een gelukkig mens! Dank u wel! Groetjes, Ireen

uitstekend

correcte levering, minimale verpakking dus het milieu is ook blij, een vraag per mail wordt direct beantwoord

goede service en snel geleverd

1e keer bestelling gehouden en alles ging naar wens. 2e keer bestelling weer supersnel geleverd. Deze keer teruggestuurd, is nog onderweg. Even afwachten hoe de afhandeling gaat.

Goede service!

Het duurde even voordat ik de bestelde broeken ontving, maar na een telefoontje bleek dat ze niet op voorraad waren. Daarna alsnog de bestelling in goede staat ontvangen.

Goede service!

DIt was de eerste keer dat ik iets bij u bestelde.Hoewel de gevraagde broek niet in voorraad was , bestelde u hem direct bij en ontving ik hem toch binnen 5 dagen! Chapeau!

Snelle bezorging, netjes geleverd

Kort duidelijk contact

Een top bedrijf!

Mooi en goed assortiment, goede service en heel klantvriendelijk.

Prima!

Over www.EmmysChoice.nl