Goede kwaliteit en service

Twee spijkerbroeken besteld. Levering vlot en kwaliteit perfect! Zeker een aanrader om hier weer te bestellen.

Goede ervaring met bestellen

Kiezen en bestellen gaat vlot en ook de levering ging snel. Helaas moesten de artikelen retour omdat ze niet pasten.

Snelle levering. Soms leuke attentie in het pakje.

Duidelijk en supersnelle levering top!!

Duidelijke informatie en supersnelle levering Top!!

Uitstekend!

Niets aan toe te voegen!

Keurig verpakt. Op tijd geleverd. Niets op aan te merken

Prima.

Fijn dat er een ruime keus is van de Angels broeken. Lang naar mijn favoriete model gezocht en gevonden. Levering uitstekend

Er wordt snel geleverd

Van het merk Angel hebben ze grote sortering

Goed en snel geregeld

Alles goed geregeld

zeer grote keuze

zeer overzichtelijk en goeie grote keuze uit angels modellen Top voor mij, fervent fan van de angel broeken, lang gezocht naar de juiste website en heel blij die gevonden te hebben

GOED

Snelle goede bezorging.

Afspraken van levering zijn nagekomen.

Snel en goed geleverd

Fijne duidelijke website. Bestelling goed verpakt en snel geleverd.

Prima geleverd conform afspraak. Product al bekend maar opnieuw goed

Een betrouwbare en klantgerichte online winkel.

Mijn ervaringen met Emmy's Choice zijn heel positief. Er wordt snel gewerkt, bestelling degelijk verpakt en heldere formulering als er, helaas, een retourzending nodig is.

Heel goed .

Ik ben tevreden over de service.

Mooie kwaliteit broeken

Pasvorm goed, en hoge taille heel fijn. Prima service wat retouneren aangaat, snel geld terug gestort.

Snelle levering. De kwaliteit is top ! Wel duur geworden

Snelle oplossing na een verkeerde zending

Fijn dat broeken qua pasvorm al jaren niet veranderen, daardoor nooit miskoop. Bij zending was één verkeerde lengtemaat meegestuurd. Nadat ze de zending retour hebben gekregen, binnen 2 dagen de juiste maat afgeleverd.

Uitstekend in alle opzichten.

Bestellen gaat makkelijk, informatie op de website is prima en het wordt snel afgehandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden en de bestelling werd de volgende dag afgeleverd door DHL. Heel netjes verpakt en gelukkig geen overdreven verpakking. Ik ben heel tevreden.

Altijd goed

Vandaar ‘ vaste’ klant

Mooie broek

Snel geleverd

Goede service.

Snelle afhandeling. Ook bij retour netjes afgehandeld.