Goede en betrouwbare webwinkel. Pakketinfo uitstekend.

Helemaal tevreden

Al enkele malen hier besteld. Goede kwaliteit, mooie prijzen, snelle levering. Aanrader!

Netjes afgehandeld,

Ook bij terugsturen een zeer correcte afhandeling

Alles Perfect geregeld !

👍👍

Prima service , snelle levering van de mooie milano blouse .

Bedankt voor de snelle ( gratis ) levering. De milano blouses zijn helemaal naar mijn zin . Nog niet gewassen , maar ik ga er van uit dat ze mooi blijven . En niet krimpen , want de xxl valt redelijk klein . Wel jammer dat jullie zoveel mac broeken verkopen , maar niet de Mac Anna zip new . Is een hele leuke broek .

Beste Eveline, Wij hebben niet de Anna Zip, maar wel de Anni. Dit is dezelfde broek, alleen zonder ritsje, zie link; https://www.emmyschoice.nl/artikelen/black-10.html emmyschoice team.

Betrouwbaar, ze leveren wat ze beloven

Ruime keuze op de website, en de kwaliteit is goed. Je krijgt wat je bestelt binnen 2 dagen. Als het niet op voorraad is, dan binnen 4 dagen. Ze doen ook moeite te leveren wat je wilt als ze het niet hebben, na een telefoontje van hen aan de leverancier. Ik bestel al jaren via EmmysChoice en vind het een aanrader. Als je iets niet past of toch niet mooi vindt, kan het terug zonder moeite en krijg je het geld supersnel terug. Kortom, een perfect en betrouwbaar bedrijf!

Super jeans en snel geleverd

Bestel vaker mac broeken bij jullie en zou niet ergens anders willen bestellen. Heel goede service en duidelijke website en fantastische pasvorm de mac broeken. Top.

Prima service en communicatie.

Vaker besteld en wederom uitstekende service.

Altijd snelle levering, goede service!

Al jaren positieve ervaring met de broeken van EmmysChoice.nl. Groot assortiment Angels en MAC broeken. Klantenservice goed bereikbaar, indien nodig. Snelle levering en gemakkelijke retour procedure.

Prima verzorgt door emmyschoice. 👍👍

Mijn postcode was verkeerd, heb gebeld en ben prima geholpen en alles is goed gekomen.TOP

Betrouwbaar verkoopadres

Bij EmmysChoice een Angelbroek besteld. Al snel kreeg ik de melding: dat het artikel bij hen tijdelijk niet meer op voorraad was en dat ze die meteen bij de leverancier hadden besteld en verwachtten dat de bestelling binnen 4 a 5 werkdagen bij hen zou worden afgeleverd. Ik was benieuwd… dat ik de broek nergens meer kon krijgen, was precies de reden waarom ik hem bij EC bestelde... Het bericht verraste mij dus niet. Er bovenop kwam ook nog een vertraging van postnl, maar een week later had ik mijn broek die elders niet meer te krijgen was, gewoon in huis!

goede afhandeling

goede afhandeling prima product

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Zeer snelle levering en keurig verpakt.

Goed!!

Goed geholpen aan de telefoon!

Goed, snel en correct.

De levering ging correct en het artikel was netjes verpakt.

Helemaal goed.

Prima service. Erg tevreden

Goede service!

Mijn broek was niet op voorraad maar ik kreeg keurig een mailtje en een paar dagen later ontving ik hem alsnog volgens afspraak. Top!

snelle service en snelle levering

Bestelproces en retourproces incl terugbetaling loopt prima. Verbeterpunt: de plasticzak waarin de spullen komen gaat geheid kapot bij het openen en dan mag jezelf gaan plakken om de gaten te dichten. Dat kan beter en milieu vriendelijker

Snelle levering, correcte info en volledig betrouwbaar

Ik houd mijn beoordeling nog even in beraad om onderstaande reden.

Ik heb een broek teruggestuurd omdat die te klein was en gevraagd om ze te wisselen voor een ander model maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.

vlugge levering

Makkelijke website

Duidelijke artikelomschrijvingen. Goede en snelle service.

Altijd goed

Vaak moeten artikelen bij de leverancier vandaan komen en duurt het net iets langer dan bij andere webshop. Maar voor mij geen probleem.

Uitstekende service!

Uitstekende service met een persoonlijke toets!

Fantastisch

Ik heb vandaag mijn bestelling zonder lang te wachten toe gekregen, en ben een gelukkig mens! Dank u wel! Groetjes, Ireen

Over www.EmmysChoice.nl