Snelle service en klantvriendelijk

Ook retour zenden prima geregeld .

Broek Dolly

De zomer spijkerbroek zit als gegoten en ziet er mooi uit met contrasterende stiksels.

Prima bedrijf

Bestelling werd vlot bezorgd in een goede verpakking.

Correct en snel

Het artikel was correct en snel verzonden. Voldoet volledig aan de verwachtingen

Vlugge levering, zeer tevreden

Vlugge levering, zeer tevreden

Goede service,

Ik was al jaren tevreden en nog steeds.

Het klopte allemaal!

Het klopte allemaal!

Snelle en goed

De bestelde artikelen zijn zeer snel bezorgd en het is ook goed ingepakt. Geen onnodige of té grote verpakking.

Supersnelle levering

Nadat de 1e broek was teruggestuurd heb ik een andere maat besteld die de volgende dag al werd geleverd en die bleek de goede maat te zijn. De retourzending is ook snel verwerkt

Hele fijne webwinkel

Duidelijke omschrijving van de jeans. Netjes verpakt, snel bezorgd en regelmatig met een leuke attentie geleverd. Ik bestel hier altijd mijn jeans

Bekend en vertrouwd

Ik weet welk merk/welke pasvorm en maat ik hebben wil en door te kopen via de website is de keuze ruimer dan in een winkel. De verzending van de broek die ik nog net kon kopen met de korting uit het najaar, was weer keurig. Toch nog even gepast en blij met de aanschaf. Het extra aardigheidje is een leuke verrassing, steeds iets anders maar zou met het oog op milieu ook achterwege mogen blijven.

Heel prettig bedrijf

Zeer klantvriendelijk, gewoon een aanrader dit adres

Een hele fijne webwinkel.

Hele fijne webwinkel, heel veel keus. Heel snel verstuurd.

Geweldig!!

Angels is de perfecte broek voor iedereen. Pasvorm is uitstekend! Zit als gegoten! Emmys Choice heeft een uitgebreid assortiment!

HET adres voor broeken van Angels.

Fijn dat er zo'n grote keuze is. En de broek die ik bestelde was de volgende dag al in huis. Wat een service !

Goede pasvorm, draagt prettig.

Pasvorm is goed en hij draagt prettig, Alleen jammer van de beperkte keuze in mijn maat.

Snel bezorgd, keurig verpakt!

Ik houd niet van online bestellen maar na aankoop in een winkel een 2e broek besteld bij Emmy's Choice, die volgende dag als cadeautje werd bezorgd met attentie erbij. Durf ik vaker!

Draag bijna altijd angels broeken en hier ruime keus en makkelijk te bestellen.

Goed advies en snelle levering

Ik heb via de app advies gevraagd en kreeg snel een reactie. Ook de levering met een leuk presentje was supersnel.

Had verkeerde lengtemaat, retour gedaan en meteen geld terug!

Gewoon goed

Mijn bestelling werd snel geleverd. Alles prima in orde.

Ben heel tevreden

Goede keuze . Bestelling snel geleverd. Ben altijd blij om weer een nieuwe angels broek te kunnen dragen. Zijn voor mij de perfecte broeken.

Zeer vlot en correct.

Bestelling online verloopt zeer vlot en correct en snel geleverd.

Mooie broek snel geleverd

De koraalrood broek ligt niet in de winkels maar gelukkig wel bij jullie. En de volgende dag al in huis. Super

Goede site. Wat een keus! Telefonisch meteen bereikbaar om wat te overleggen en daarna werd alles snel en keurig geleverd. Ik weet wel waar ik m'n broeken voortaan koop!