Snel geleverd en terugzending ook heel snel en netjes afgehandeld!,

Snelle service Keurig afgeleverd

Perfecte jeans, snel geleverd.

Zeer correcte medewerkers! Voor mij perfecte pasvorm. Ben er blij mee!!!

geweldig!

Ik ben al jaren een fan van Angels en daarom heel blij dat jullie die aanbieden. Heb recent 2 bestelling geplaatst en ga nu nog een derde plaatsen want dan heb ik voldoende mooie broeken om te gaan werken en op zwier te gaan!

Mooie pasvorm

Fijn broek en een mooie pasvorm

Helemaal top

Snelle levering,goede service.ik kom zeker terug.

Op tijd en correct geleverd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster

Alles oke

Snelle levering, prima product en aandacht voor t pakketje.

Superbedrijf, kwaliteit.

Broek besteld, na 1 dag al in huis.

Alles is prima geregeld

Vanaf de bestelling tot de bezorging is het prima geregeld

Goede service en snelle levering

De vragen die ik had zijn snel en efficiënt via internet beantwoord. ‘Vandaag besteld, morgen in huis’ gold in mijn geval ook nog eens. Zeker een aanrader!

Goed.

Gelukkig hebben jullie model Dolly in de collectie.

Snelle levering

Snelle levering

Echt goed geholpen door Linda en inmiddels hebben mijn vriendin, mijn buurvrouw en ik een mooie Angels Leni. Bedankt voor de fijne service.

Altijd goede ervaringen met dit bedrijf

Snelle levering, goede service, prima producten.

zeer tevreden over de snelle afhandeling en service

Zeer snelle levering en bij retouren snelle afhandeling van de terugbetaling! Top

Perfekt

Mooie kwaliteit broeken voor mijn moeder en op tijd geleverd.

Groot assortiment Angels en snelle verzending!

Super snelle verzending!

Geweldig bedrijf.

Snelle levering , goede kwaliteit, en als het toch niet naar je zin is wordt het geld snel weer terug gestort.

Volgens omschrijving.

Vlot afgehandeld en zeer tevreden over de kwaliteit.

Schitterende broek en snelle service!

Prima!

Hele snelle levering! Top!

Is geen topper maar matras

Die matrastopper die ik heb ontvangen is geen topper.Als ik mijn hand erop leg blijft mijn handdruk er niet in staan.Normaal zie je de afdruk en komt dat stilletjes terug naat boven.Is gewoon moesse had dit niet verwacht.De binnenkant van de matras is ook niet afgebeeld op de saitHeb nu eigenlijk een matras op matras.Wil hem terug sturen maar probleem heeft al zijn volledige vorm en als ik in plastic moed steken veel groter.Moest ik dit geweten hebben ander bestelt.Mvg

Beste Nathalia, Wij verkopen broeken, geen matrassen. Het is wel duidelijk dat je nieuwe matras je slaapgebrek bezorgt ; ) Veel sterkte. Linda - Emmy'sChoice

Zeer vlotte levering.

Teleurgesteld

Op de website staat vermeld voor 15.00 besteld de andere dag in huis, heeft 4 dagen geduurd, normaal geen punt, maar beloof het dan ook niet. Verder maat 44 besteld en maat 42 ontvangen, dat past dus niet dus moet ik het weer terugsturen, hier baal ik zo van, en dan staat er ook nog vermeld dat terugsturen op eigen risico is.....

Beste Lieke, Zo, dat is zeker een onvoldoende waard! Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard verrekenen wij de verzendkosten niet op dit retourpakketje. We nemen contact met je op voor verdere afhandeling. Linda - Emmy'sChoice

Palladiostraat 21

3066AH Rotterdam