Hele leuke lampjes gekocht voor een hele goede prijs. De levering ging ook perfect. Goed bezig!

Dik in orde

Alles perfect, van A tot Z!

Goed product, snelle levering.

Goed product, snelle levering.

Perfecte levering.

Snelle levering. Info uitstekend. Kortom: aanbevelenswaardig.

zeer goed geholpen. Ze denken echt met je mee

super tevreden. Zeer vriendelijke en persoonlijke behandeling. Een verademing!

Snelle levering

product werd snel geleverd. Over de kwaliteit kan ik op dit moment nog niets zeggen maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

Goed en op tijd geleverd

Alles wordt netjes af gehandeld

Het zijn mooie en stevige lampjes En heel goedkoop en goeie kwaliteit Een vriendelijke en betrouwbare site Ik raad het u aan 👍

Prima service en snel geleverd 👍

Precies zoals beschreven en goede kwaliteit, super.

Het opzetten gaat snel. De verlichting is prachtig!

Goede en snelle levering.

Was snel bezorgd en heel goed ingepakt

Snel geleverd, goed materiaal

Goede en snelle service

Goede webwinkel met duidelijke artikel omschrijving

Goede kwaliteit spullen, makkelijke website om doorheen te navigeren, een leuk welkomscadeautje, goed verpakt, duidelijke instructies en snelle reacties.

Ik kon het product (buitenstopcontact met schemerschakelaar) alleen hier vinden. Duidelijke site goede service en snelle levering. Paul

Goede service, snelle levering

Goede ervaringen met kerstverlichtingBuiten.com. Meerdere producten over meerdere jaren besteld. Altijd snelle en correcte levering. Ook in juni met 30 graden! Wij gebruiken de koppelbare led verlichting het hele jaar door. Mocht er wat zijn dan wordt het direct zonder vragen opgelost!

Ik voel me echt professioneel benaderd door kerstverlichting.com

Ik heb degelijk advies ontvangen voor het plaatsen slingerlampen in de tuin voor een tuinfeest. Er werd degelijk materiaal geleverd. Juist een minpuntje. Van de 70 lampfittingen, waren er een 3-tal waarbij de led niet meteen oplichte. Er was iets met de contacten, maar dat is nu verholpen.

Snelle levering en goede service

De bestelling verliep vlot (duidelijke informatie op de website zodat de correcte lampjes gekozen werden) en werd snel geleverd. Bij het opmaken van de factuur was iets misgegaan maar na een mailtje werd dit onmiddellijk opgelost. Zeer tevreden van de service, volgende lampjes bestel ik terug hier!

Snel verstuurd en goede kwaliteit

Fijn dat ik geholpen ben met deze dakgoothouders. Ik had ze nodig voor een kattennet (om de kat niet te laten ontsnappen) en het werkt fantastisch. Doosje was stuk gegaan maar verder lekker snel geleverd!

Afwijkende artikelen voor mooie prijs snel geleverd

Ik zocht een extra lange kabel (>25m) voor buiten voor een betaalbare prijs. Hier gevonden. Ook een verlengkabel met meerdere stopcontacten. Mooie prijs en snel geleverd. TOP!

Mooie lampjes, geven prachtig sfeervol licht.

Alsof er elke avond een feestje in je tuin is.

Goed snelle zending

Betrouwbaar goede afhandeling.

Ik vind jullie snel en accuraat, bij mijn volgende bestelling, zal ik jullie zonder twijfel weer bij jullie bestellen.

Goed product en snelle levering

Drie lichtsnoeren en lampen gekocht, goede kwaliteit en werd de volgende dag al geleverd. Blij mee

Goede website, duidelijke bestelling, snelle levering met goede begeleiding, ook prima nazorg.
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie

Over KerstverlichtingBuiten.com

Kerstverlichting buiten is de nummer 1 webshop en kerstverlichting groothandel voor Nederland en België. Kerstverlichting kopen doe je bij ons vertrouwd en eenvoudig online. 365 dagen per jaar hebben we een enorm assortiment kerstverlichting voor buiten én binnen op voorraad voor je klaarliggen in ons magazijn van 1200 m2.

Filter op Taal