• Prijs/ Kwaliteit

Super snel en goed afhandeling

Heel betrouwbaar . Snel in afhandelen en duidelijkheid in de informatie geven die voor de klant van belang zijn .

• Prijs/ Kwaliteit

Toch geweldig dat je eens in de zoveel tijd voor een check up wordt uitgenodigd

Het belang van de klant staat voorop. Er wordt tijd en aandacht besteed aan je persoonlijke situatie.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Willem, bedankt voor de fantastische cijfers en mooie woorden. Groet, Matijs

de univee hulp bij pech onderweg was geweldig

Het is erg fijn als je onderweg een hulpdienst belt en alle zorg en hulp krijgt die op dat moment nodig is werd ik daar heel blij van Na ervaringen met ANWB werkte dit beter de hulp dienst was binnen 15 min ter plaatste en dat heb ik met de ANWB nooit meegemaakt

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Coby, bedankt voor je positieve beoordeling. Met pech langs de weg staan is natuurlijk nooit leuk, maar fijn dat onze Alarmcentrale je snel heeft kunnen helpen. Groet, Matijs

Minimaal aan wachttijd aan de telefoon is een must voor mij, voldoen daar aan.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Willem, en toen ook goed geholpen mag ik hopen ;) Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Matijs

Zeer correcte, vriendelijke en deskundige begeleiding.

Verzekering van de auto over gezet op een andere auto.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Simon, bedankt voor de fantastische cijfers. Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groet, Matijs

Reeele afhandelingen van schaden

Er wordt serieus naar je geluisterd en de schaden worden navanant afgehandeld.

Beste Peter, bedankt voor het delen van deze positieve ervaring! Groet, Gea

slecht

afgelopen april zijn wij vroeger uit indonesie moeten komen ,omdat onze schoonzoon aan een tumor in zn hooft geopereerd moest worden,en mn vrouw dr stiefzus op sterven lag. Dus wij zijn teruggekomen en dus een claim gedaan maar kregen te horen dat we niets vergoed krijgen vanwege corona,maar dat had er niets mee te maken,nog een keer geprobeert maar niks hoor ze denken dat je het verzint,dus je word gewoon voor leugenaar uit gemaakt. We gaan hiermee nog naar de geschillen commissie of radar had niet verwacht dat unive zo slecht is lvanderburgh 3014969

• Prijs/ Kwaliteit

Beste Leendert, wat een vervelende situatie. Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met jullie schoonzoon. Het spijt mij dat jullie het gevoel hebben dat jullie als leugenaar worden uitgemaakt, dat is zeker niet de bedoeling geweest. Ik wil jullie er nog op attenderen dat indien jullie het via De Geschillencommissie willen laten verlopen, dat jullie eerst een officiële klacht bij Univé moeten indienen. Dat kan onder andere via klachtenformulier op https://www.unive.nl/klantenservice/klacht-schadeverzekering. Indien jullie het niet eens zijn met de uitkomst, dan kunnen jullie daarmee naar De Geschillencommissie. Groet, Gea

Snelle en duidelijke communicatie en afhandeling

Prima vriendelijke en duidelijke communicatie vd medewerkster

Hoi Henk, fijn om te horen! Bedankt voor het delen. Groet, Gea

Onze schadeaanvraag werd supersnel afgehandeld

Mijn ervaring is zeer posotief.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Jakop en Elly, wat een fantastische beoordeling. Dank jullie wel! Groet, Gea

Gemak van opzeggen verzekering ivm met veranderingen in persoonlijke sfeer aangaande mijn ouders

Prima, gemakkelijk verlopen en adequate opvolging van vragen.

• Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hoi Martin, bedankt voor het delen van de positieve ervaring met ons! Groet, Gea

Prima!

Correcte, vriendelijke en snelle afhandeling van mijn vraag!

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Jan, bedankt voor deze mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groet, Gea

uitstekend

Via de consumentenbond terecht gekomen bij unive voor een elektrische fietsverzekering. Doordat het moeilijk ging om in 1 keer 2 fietsen te registreren op de site, heb ik gebeld met een contactpersoon. Toen was het regelen van de verzekering in no time geregeld. Deze gaf mij ook nog de tip dit te doen via een collectief wat ook weer 10 % korting opleverde in premie!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Besparing autoverzekering vanwege leeftijdstoeslag bij ANWB en bij Unive Niet!

Beste Aad, bedankt voor deze fantastische beoordeling! Groet, Gea

Snelle afhandeling zonder gezeur

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Diana, fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groet, Gea

Prima verzekering

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen. Snelle afwikkeling goed contact met onze contactpersoon. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

• Prijs/ Kwaliteit

Wat fijn om te lezen dat jullie alleen maar positieve ervaringen met ons hebben! Bedankt voor je geweldige beoordeling. Groet, Matijs

betrouwbaar

betrouwbaar snel en vakkundig meedenkend,oplossing gericht,en snel behandeld met mijn verzekering

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Carla, wat een mooie complimenten! Bedankt hiervoor :) Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groet, Matijs

Correct en snel

Correct en snel

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de fantastische beoordeling. Fijn dat je zo tevreden over ons bent! Groet, Matijs

unive regelt alles zeer goed

goede verzekeringen doen wat ze zeggen.

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Cobi, bedankt voor deze fantastische beoordeling! Fijn om te lezen dat waar we voor staan ook zo wordt ervaren. Fijne dag! Groet, Gea

Waardeloos

Aanvraag voor zittend ziekenvervoer voor vriendin wordt afgewezen, 'omdat de zorgverlener niet voldoet aan de kwaliteitseisen'. Maar: de zorg van deze zorgverlener wordt wel vergoed. Dus klacht ingediend, en alsnog toegekend. Volgende aanvraag wordt weer afgewezen, omdat er niet voldoende informatie is. Na telefonisch overleg, telefonische toezegging dat het toch akkoord is. Echter wordt deze afspraak niet genotuleerd (alleen belangrijke zaken wordt genotuleerd!) en ook niet per brief bevestigd. Telefonisch overleg: na 45 minuten en twee keer het verhaal (verbinding verbroken door systeem!) blijkt dat de afdeling 'machtigingen' het dossier 'niet kan openen'. Daar is 'een collega die er niet is' voor nodig. Kan niet anders concluderen dan dat het administratief een zootje is.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Ronnie, zo te lezen gaat dit niet helemaal goed en ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Dit is ook niet de service die je van ons mag verwachten, dus excuses hiervoor. Ik zal dan ook mijn best doen om dit voor je op te lossen. Zou je hiervoor je gegevens (postcode + huisnummer en geboortedatum) willen sturen naar webteam@unive.nl? Dan zoek ik het voor je uit en kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs

Altijd mee denken

Mijn laatste ervaring was een annulering van vakantie door ziekte (géén corona) en er was een luisterend oor en begrip, bovendien in een ijl tempo alles geregeld. Geweldig

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Siepie, bedankt voor het mooie compliment! Ik hoop dat je inmiddels zelf weer bent opgeknapt. Jammer dat je daardoor je reis hebt moeten annuleren, maar gelukkig ben je goed en netjes te woord gestaan en geholpen. Hopelijk kun je snel weer op vakantie ;) Groet, Matijs

Goede prijs/ kwaliteit

Snel en vakkundig aan autoverzekering geholpen met behoud van mijn schadevrije jaren van vóór mijn 5 jarige lease periode.

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Rita, bedankt voor de goede recensie. Fijn dat je goed bent geholpen en dat je je schadevrije jaren van de leaseauto kon overnemen. Dat is namelijk niet altijd het geval. Groet, Matijs

afspraak is afspraak

Afspraken voor 100 procent nagekomen

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Henk, eigenlijk zou dat overal zo moeten zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval. In ieder geval goed om te lezen dat het bij ons wel is gebeurd en dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs

Zeer goede voorlichting, lagere premie c.q. hogere dekking. Ziektekostenverz. nog afwachten.te be

Zeer prettig tel. contact. Univé kantoor dichtbij.

• Prijs/ Kwaliteit

Goedemorgen, bedankt voor je fantastische beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent en zo te lezen kom je ook wel eens bij de Univé winkel in de buurt. Mocht je dus vragen hebben, weet je ons te vinden ;) Groet, Matijs

Prima verzekering

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Harry, dat is goed om te lezen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze verkering(en). Groet, Matijs