Zeer goede ervaring met Unive

Schade gemeld en alles werd snel en correct afgehandeld..

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Harry, goed om te lezen dat je tevreden bent met hoe wij een schade behandelen. Bedankt voor je reactie en de mooie cijfers! Gr, Ties

Erg tevreden

Mijn Corona strop is erg fijn opgelost door Univé, door de coulance regeling. Ik zou Univé, mede door hun persoonlijke aanpak, zeker aanbevelen. Heb inmiddels al tientallen jaren polissen "lopen", ook toen het nog geen Univé heette. Ron V

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Ron, dan ben je inderdaad al heel wat jaren bij ons :). Goed om te horen en fijn dat we jullie via de coulanceregeling rondom corona hebben kunnen helpen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht en deze hele mooie cijfers achter te laten. Gr, Ties

Geen gezeur

Schade door corona geleden...prima opgelost zonder moeilijke vragen

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi John, goed om te horen. Bedankt voor je review en de mooie cijfers! Gr, Ties

Klantgericht

Tevreden

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de mooie cijfers. Goed om te horen dat je tevreden bent :). Gr, Ties

Teleurgesteld.

Waterschade wegens verstopt riool. Van mijn kant. Alle mogelijkheden om tot compromissen te komen. Ik dien geen schade in om unive op te lichten. Snap ook wel dat ik niet alles vergoed krijg. Heb alle verzekeringen bij jullie lopen, waaronder inboedel en opstal. Geld denk voor mijn hele perceel. Verstopping vond op mijn perceel plaats. Altijd netjes mijn premie betaald. Jullie kant.: afwijzing. Geen eens een expert sturen. Gelukkig plukt unive daar de vruchten van. De verzekering met winstoogmerk.

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hoi Luitz, via Trustpilot heb je ook een review achter gelaten. Hier heb ik op gereageerd en aangegeven dat ik altijd even kan meekijken. Wil je in dat geval je postcode, huisnummer en geboortedatum sturen naar webteam@unive.nl. Gr, Ties

Vriendelijk personeel en goede premie

Omdat ik al een verzekering bij Univé had , ging ik ook kijken mbt premie voor andere verzekering. Dit pakte positief uit ( ook door extra korting meerdere verz.) Fijn vriendelijk personeel !

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Hallo Tom, bedankt voor de complimenten. Wanneer je ook andere soorten verzekeringen bij ons afsluit klopt het inderdaad dat je pakketkorting krijgt. Fijn dat je hier nu ook gebruik van kan maken. Groet, Matijs

We hebben een Unive kantoor ijn het dorp, als je er via de mail niet uitkomt kun je even binnen stappen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De verzekeringen zijn prima geregeld en overzichtelijk ijn te zien via de app. De premie is concurrerend. Het meest recente hoogtpunt was de coulance regeling mbt het annuleren vsn onze vakantie wegens Corona. Top geregeld Unive.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Henry, bedankt voor het compliment en fijn dat je zo tevreden over ons bent. Bij Univé is er altijd een winkel in de buurt waar je kunt binnenlopen en goed om te lezen dat je dit zo waardeert. Je weet ons dus te vinden en ik hoop dat je snel weer op reis kunt! Groet, Matijs

echt voor de klanten

Coulance regeling vanwege het coronavirus . Meestal gaat het geld naar de aandeelhouders maar Unive ,besloot om iets voor de klanten te doen.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Marco, dat leek ons inderdaad de beste keuze! Fijn dat je op die manier alsnog een vergoeding hebt gekregen voor je geannuleerd of afgebroken reis! Groet, Matijs

Goede afhandeling

Er was een bedrag vastgesteld voor een stormschade op grond van de offerte. Toen het werkelijke bedrag hoger was is vergoeding keurig verhoogd op initiatief van Unive.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Walter, wat fijn dat je uiteindelijk de gehele schadevergoeding hebt ontvangen. Stormschade is natuurlijk nooit leuk, dus dan is het wel prettig dat je hier een vergoeding voor krijgt. Bedankt voor het je mooie beoordeling! Groet, Matijs

geweldig

Univé heeft ons geweldig geholpen bij de behandeling én afhandeling van een schade (coulance regeling)

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hallo Thijs, bedankt voor het compliment. En nu hopen dat we snel weer op vakantie kunnen met z'n allen :) Groet, Matijs

uitstekend

Op tv kijken wij ook naar het SBS6 programma "Mr. Frank Visser: Wordt U al geholpen?" Zo was er laatst een echtpaar dat hun bromfietsverzekering wilde beëindigen om bij Univé onder te brengen. (Dit i.v.m. 40 (?) jaar schadevrij rijden.) Het is één van de vele voorbeelden dat men Univé verkiest omdat zij een uitstekende, niet dure verzekeringsmaatschappij is.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Wim, wat leuk dat je ons op televisie tegen kwam. Mooi voorbeeld waarom mensen graag hun verzekeringen bij Univé onder brengen. Bedankt voor het delen hiervan. Groet, Matijs

Goed advies ontvangen !

Ik kon op t kantoor met de medewerker mijn verzekeringen doornemen wat resulteerde in een vermindering van enkele verzekeringen. Op advies van de medewerker. Ik ben er blij mee!

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hoi Marijke, goed om te horen dat onze collega's met je meegedacht hebben. We zijn blij dat je blij bent! Groet, Lou

Het laten wijzigen ( telefonisch ) van object in mijn polis zo gedaan .

het telefonisch contact om mijn object aan te passen in de polis was snel en duidelijk zo gedaan . Dit vanuit het kantoor van betreffende leverancier en dan op deze wijze , snel en accuraat maakt het prettig zakendoen .

• Prijs/ Kwaliteit

Goedemiddag Cor, fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Bedankt voor de mooie woorden. Groet, Lou

Een zeer goede verzekering

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Johan, fijn dat je blij bent met onze verzekering! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Lou

Univé daar heb ik de vruchten van geplukt!

Wat goed om te horen Anne-Marie! Bedankt voor het mooie compliment. Groet, Lou

Eerst goed, nu voel ik me opgelicht

Ik was al even klant en heb nog nooit iets geclaimd. Wanneer je je partner toevoegt aan de verzekering is er op het moment van toevoegen geen enkele communicatie over de meerkosten. Het toevoegen resulteerde in een prijs die 70% hoger ligt dan diverse andere aanbieders.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Peter, dat is een flinke verhoging. Ik zoek graag even voor je uit of dit allemaal goed is gegaan. Zou je hiervoor je postcode + huisnummer en geboortedatum willen mailen naar webteam@unive.nl? Dan komen we er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs

Vlotte afhandeling

Uitgebreide inboedel verzekering. Vrouw gevallen thuis . Bril glas kapot . Factuur en foto gestuurd . Binnen week afgehandeld en betaald.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Wim, allereerst hoop ik dat je vrouw er goed van af is gekomen. Daarnaast ben ik vervelend dat de bril is beschadigd, maar goed om te lezen dat je hierbij snel bent geholpen en dat de kosten direct zijn vergoed. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet, Matijs

zeer duidelijk en goed

offerte via mail aangevraagd en werd snel ingelicht en de offerte was daarna snel binnen en ook de polissen super heb er een goed gevoel over, de heer bleek heeft het goed verzorgd

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Sieger, welkom bij Univé. Bedankt voor je compliment en fijn dat je je verzekeringen bij ons hebt ondergebracht. Gelukkig ben je hiermee direct goed geholpen. Groet, Matijs

adequate afwikkeling

uitkering schade van zonnescherm zonder omhaal en bewijsproblematiek

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Ferry, bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je schade. Groet, Matijs

Vlotte afhandeling schade

Schade werd zeer vlot afgewikkeld. Vergoeding conform kosten van het herstel zodat opdracht voor reparatie snel kon worden verleend.

• Prijs/ Kwaliteit

Schade is natuurlijk nooit leuk, maar dan is het fijn dat we je op een goede en snelle manier hebben kunnen helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Matijs

Geen gezeur of vervelende vragen

Mijn schade werd binnen 4 dagen uitgekeerd zonder gezeik en gezeur. Univé doet wat het beloofd.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Marco, wat fijn om te horen dat je goed en snel bent geholpen met je schademelding. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

goed geholpen

ben goed geholpen met de wijziging van de auto verzekering i.v.m. de aanschaf van een andere auto

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hallo Janny, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe auto! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen bij deze wijziging. Bedankt voor je beoordeling! Groet, Matijs

Voordelig en snelle afhandelign

Prijs kwaiteit prima. Goed en dichtbijm

• Prijs/ Kwaliteit

Enorm bedankt voor deze review, Douwe! Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. We doen uiteraard ons best om op deze manier door te gaan. Groet, Matijs

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Albert, bedankt voor de mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden over ons bent! Groet, Matijs

Snel en zeer correct.

Klantvriendelijk behandeld, correct te woord gestaan en snel tot uitkering gekomen.

• Prijs/ Kwaliteit

Goedemorgen Bauke, bedankt voor de fantastische beoordeling. Zo te lezen ben je erg tevreden en daar zijn we erg blij mee :) Groet, Matijs