10

Altijd snel en betrouwbaar geholpen

Al 42 jaar zijn we verzekerd bij Univé en zeer tot onze tevredenheid. liefst ga ik naar een kantoor als we iets hebben maar ook per telefoon gaat het prima. Wordt direct begrepen en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

42 jaar, dat is een lange periode! Bedankt dat je al zo lang lid bent van Univé en fijn dat je zo tevreden over ons best. Op naar een 50-jarig jubileum ;) Groet, Matijs

9

Unive - daar kom je verder mee

Van oudsher een goede plaatselijke onderlinge verzekering, die is doorgegroeid naar Unive op een andere stee

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Gerard, bedankt voor de mooie woorden en goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We zijn erg blij met de mooie cijfers die je ons geeft en doen uiteraard ons best om dit zo te houden ;) Groet, Matijs

10

Snelle afhandeling.

Zowel het bezoek van de expert als het uitbetalen van het bedrag na een ongeval, was snel geregeld. Kortom een prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Peter, dat is fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve review! Groet, Matijs

10

Zeer tevreden over de behandeling en afhandeling de schade die wij kregen bij inbraak in onze woning

Heel goed begeleid in diverse zaken. Zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Een inbraak is behoorlijk heftig. Hopelijk viel de schrik en de schade mee. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Daar doen we ons best ook voor ;) Groet, Matijs

9

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Jan, dat is mooi om te horen. Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! Groet, Matijs

9

Prima schadeafhandeling

Hagelschade caravan. Direct telefonisch gemeld vanuit Frankrijk en prettig geholpen. Voorstel om pas na de zomer de schadeafhandeling op te pakken was mooie regeling. In november caravan naar dealer en schade hersteld. Goede info door Univé.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Jan, bedankt voor de mooie cijfers. Schade is natuurlijk altijd vervelend, maar dan is het fijn dat je goed geholpen bent! Groet, Matijs

9

Vakkundig en snel

Gelukkig hoef ik niet vaak een beroep te doen, maar als je een beroep doe word je snel en vakkundig geholpen, ik ( wij ) hebben een fijne en goede ervaring met Univé. Eerlijk en betrouwbaar, en zeker een luisterend oor naar de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Wim, bedankt voor je positieve beoordeling en fijn dat je zo goed geholpen bent. Groet, Matijs

5

Samengaan met VGZ volgens mij niet goed voor klant en personeel

Ik geloof dat het samengaan met VGZ geen voordeel heeft opgeleverd voor klant en personeel. Bij mijn binnenkomst ben ik geschrokken, van warm kantoor (Medemblik) naar een Jamin-winkeltje geen snoepjes maar verhogingen van premies.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Gerard, jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden over ons bent. Uit je verhaal begrijp ik dat je te maken hebt met een verhoogde premie. Dat is natuurlijk nooit leuk. Helaas kan ik weinig veranderen aan het bedrag, maar ik kan je hier wel uitleg over geven. Mocht je graag een toelichting ontvangen, laat het gerust weten. Groet, Matijs

10

Geweldig!!!

Als je nieuwe fiets is gestolen dan baal je maar de goede en zeer snelle afwikkeling van UNIVE is geweldig helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Michel, een gestolen fiets is natuurlijk nooit leuk, maar fijn dat de behandeling van je schademelding naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs

9

m

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Cor, dat is goed om te horen. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

10

Op een zeer positieve manier serieus genomen bij klachtmelding.

Het is super fijn dat een kantoor van Univé in de buurt ligt. Daar kun je op een rustige manier jouw klacht laten behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Hans, dat is zeker fijn ook al lees ik dat je een klacht had lopen. Blijkbaar ging er dus iets niet helemaal naar wens, maar ik hoop dat dit inmiddels allemaal naar tevredenheid is opgelost. Gezien de cijfers ga ik hier wel van uit ;) Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Matijs

8

Goede maatschappij met feeling voor de klant

Eigenlijk is in de headline alles verwoord.;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het compliment en de mooie cijfers! Fijn dat je blij met ons bent. Groet, Matijs

10

Uitstekend

Heldere antwoorden op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Bert, dat is mooi om te lezen. We doen uiteraard ons best om alle vragen te beantwoorden, dus fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt! Groet, Matijs

10

eerlijk en duidelijke voorwaarden

Als er problemen waren, zijn we er altijd uitgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Jan, wat een fantastische cijfers! Bedankt hiervoor. Groet, Matijs

10

Perfect

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je bericht Henk! Fijn dat je zo tevreden bent :) Groet, Matijs

10

Goed

Prettig medewerkster

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hoi Marja, fijn dat je goed geholpen bent. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

7

Kennismaking

Vandaag ter kennismaking op locatie HHW geweest. Prima geholpen, tekst en uitleg gehad. Zonder discussie of kosten is er een uur de tijd vrijgemaakt om geheel vrijblijvend mijn gewenste verzekeringen door te nemen. Deze site laat een prima score van Unive zien.. https://www.ervaringen.nl/unive?co=10&scrll=501&pagenr=1 deze site beduidend minder... Het is ook net welke site je bekijkt (geldt voor meerdere bedrijven overigens)

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Hans, bedankt voor het mooie compliment! Ik zal het doorgeven aan de collega's in Heerhugowaard. We nemen uiteraard graag de tijd om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je dus vragen hebben, laat het ons weten en dan helpen we je verder! Groet, Matijs

9

auto/inboedel/APVverzekering afsluiten: zeldzaam prettig telefonisch contact voor prima prijs!

Ben diep in het verzekeren gedoken. Conclusie: vergeet de vergelijkingssites als het om 'kwaliteitsscores' gaat. Afschrijvingsbeleid: dat telt écht. Daar zijn 'budget'-bedrijven nog altijd vaak niet helder over en slecht in. Univé wél! Goedkope concurrenten moeten het met chatten en robots doen. Service bij Univé is 'ouderwets' super. Per telefoon! Als dat net zo goed gaat bij schademelding kan ik bijna niet wachten... (normaal vul ik dit soort dingen echt niet in. ik maak nu graag een uitzondering!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Jan, super dat je voor ons een uitzondering hebt gemaakt! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast over ons bent. Daar zijn we uiteraard erg blij mee. Mocht je vragen hebben, neem gerust contact met ons op. En als je schade hebt, proberen we je natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Groet, Matijs

1

Scooterverzekering geweigerd

Al 3 jaar een scooterverzekering en bijna twee jaar een autoverzekering bij Univé. Vandaag een nieuwe Vespa Notte gekocht, die ik ook bij Univé wilde verzekeren. Telefonisch geprobeerd deze wijziging door te geven en 18 minuten met een medewerker aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk werd ik teruggebeld dat mijn nieuwe scooter niet verzekerd wordt en dat ik vandaag nog even een andere verzekeraar moest vinden. De reden: mijn scooter is te duur door een aantal accessoires (lees ‘boven de Unive grens’) en daardoor de kans op diefstal te groot. Ook verzekeren zonder diefstaldekking niet mogelijk. Wat een belachelijke service, zo wordt er dus omgegaan met vaste klanten! Voor mij nooit meer Univé en gelijk de autoverzekering ook opgezegd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Tom, wat jammer om te lezen dat je aanvraag voor de scooterverzekering is afgewezen. Het klopt dat er bepaalde acceptatie-eisen zijn bij een aanvraag, dus op basis hiervan is dit besluit vermoedelijk gemaakt. Graag zoek ik voor je uit wat er precies is gebeurd en of ik je nog kan helpen. Zou je hiervoor een mail met je gegevens willen sturen naar webteam@unive.nl? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst! Groet, Matijs

8

Ben pas klant, dus afwachten wat het gaat worden

Lijkt mij dat ik een goeie keuze heb gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hallo John, welkom bij Univé! Fijn om te lezen dat je klant bij ons bent geworden en het lijkt mij ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt ;) Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten en dan helpen we je graag verder! Groet, Matijs

8

Alles naar wens verlopen

als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Ruben, wat fijn dat alles naar wens is gelopen. Bedankt voor je bericht en geniet van je weekend! Groet, Matijs

8

Goede en goedkope verzekeraar.

Zeer deskundig en persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

Duidelijk en aantrekkelijke premies

Helder duidelijk gesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Jaap, dat is mooi om te lezen. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

1

Auto verzekering all risk

Ongeval op 4 december 2019 waarbij ik van rechts kwam. Een schade buiten mijn schuld. Ben in eerste instantie behandeld als een schademaker. De oorzaak was een fout van univé die mij na een ongeval in 2017 (jongen 14 jaar reed door rood in gestolen auto en ramde ons van de kruising) terug had gezet in schadevrije jaren, alsof ik degene was die fout zat. Ik heb daardoor jarenlang teveel premie betaald. Maar daar stopte de ellende niet. Ik heb een allrisk verzekering en recht op vervangend vervoer volgens mijn polis. Niks is minder waar.. Ik kreeg geen vervangend vervoer, hoewel de auto inmiddels total loss is verklaard. De lampen werken niet, maar ik moet elke dag in deze auto naar mijn werk en mijn dochter op de achterbank naar huis rijden. Een en al horror als je de Univé belt, je wordt als een hond behandeld. Ben zelfs gedreigd in de email door een medewerkster van Univé. Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer! U bent echt gewaarschuwd na het lezen van dit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Hallo Stan, wat een heftig verhaal en jammer om te lezen dat je ontevreden over ons bent. Zo te zien zijn een aantal zaken niet goed gegaan. Graag zoek ik naar een oplossing voor je. Zou je je gegevens willen mailen naar webteam@unive.nl? Dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste plek binnen onze organisatie terecht komt. Groet, Matijs

1

Waardeloos

Zorgverzekering omlaag laten zetten, telefonisch, bleek het niet verwerkt/gebeurd te zijn, 300 eu weg. Scooter verzekering van 2,29 naar bijna 8!!! zonder persoonlijke melding!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de gang van zaken rondom de zorgverzekering en scooterverzekering. Graag kijk ik voor je na wat er is gebeurd en of we dit kunnen oplossen. Zou je hiervoor je gegevens (postcode + huisnummer en geboortedatum) willen doorsturen? Dan kom ik er bij je op terug. Groet, Matijs

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina