Filters

8

Heel erg leerzaam en duidelijke uitleg met veel voorbeelden.

Heel erg leerzaam en duidelijke uitleg met veel voorbeelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Teams, MS 365 en Sharepoint voor Functioneel en Technisch beheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Collega
  • Functie: Informatiebeheerder
9

Leerzame en uitgebreide cursus over M365 en Sharepoint

In twee dagen krijg je uitgebreide en praktische informatie over hoe informatie binnen M365 in o.a. Teams en Sharepoint aan elkaar gerelateerd zijn. De cursus zit vol praktijkvoorbeelden en enkele oefeningen, die een goed beeld geven hoe bestanden beheerd kan worden en hoe een weer grip gekregen kan worden op die enorme hoeveelheid bestanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Microsoft Office 365 slim en efficiënt inzetten
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) ja, moet ik nog naar kijken
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Informatiespecialist
10

Heldere uitleg met veel praktijkvoorbeelden

Alle ins en outs van Teams/SharePoint besproken. Daarnaast geleerd hoe je structuur kunt aanbrengen in Teams/SharePoint en retentielabels, vertrouwelijkheidslabels toepassen. Trainer was enthousiast en ging lekker vlot door de stof heen. Hij gebruikte veel praktijkvoorbeelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Microsoft Office 365 slim en efficiënt inzetten
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Google
  • Functie: Adviseur informatiebeheer
8

Zeker de moeite waard.

Goede en duidelijk uitleg. Op beide dagen direct oefeningen in de praktijk kunnen brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Selectie en waardering van archieven
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Documentaire informatievoorziening
9

Duidelijk en nuttig

Specifiek aandacht voor pre-ingest. Ontbrak in algemene training maar is belangrijkste reden voor mij om RMTool te gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? De RecordsManagementTool als pre-ingest-tool voor e-depots
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) MS365 content archiveren in pre-depot (dus niet in 365 zelf)
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Diverse kanalen, breed bekend in vakgebied
  • Functie: Recordsmanager
10

Nuttig, praktisch en leuk, ook om meer over archiveren te weten te komen

Nuttige training met duidelijke uitleg en leuke en praktische oefeningen die helpen om ervaring op te doen met selectielijsten. Aanrader voor iedereen die in meer of mindere mate met archiveren te maken heeft en/of er meer over wil weten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Selectie en waardering van archieven
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Cursus – AI voor de informatieprofessional (1 dag)
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via mijn werk
  • Functie: Digitaal Informatiespecialist
10

Hele fijne en leerzame cursus !

Nieuwe dingen geleerd maar ook weer bewustwording en handvatten meegekregen voor mijn functie op het vakgebied en communicatie. Heel fijn ook om samen te werken en te leren van medewerkers van anderen overheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? De informatiecoach als gids in de informatiehuishouding
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via mails
  • Functie: Medewerker DIV, Recordmanager en Woo-contactpersoon
8

Het was een prettige, informatieve en leerzame cursus

Het was erg nuttig om alle hoeken en gaten van de (nieuwe) i-Navigator te leren kennen, inclusief de zoek- en filterfunctionaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ja, bijv. over de recordmanagementtool en het e-depot dan wel pre-depot
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via de i-Navigator
  • Functie: functioneel beheerder / informatiespecialist
8

Leerzaam, theorie en praktijkvoorbeelden

Ik vond het drie leerzame dagen als nieuweling binnen het vakgebied. De drie cursusdagen overlapten elkaar wel veel, er was veel herhaling. Misschien kunnen de cursusleiders dat op elkaar afstemmen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatiebeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Leergang informatiebeheer
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Vanuit mijn organisatie
  • Functie: Kwaliteitsmedewerker informatiebeheer
6

Kan beter

Ik vond het een beetje tegenvallen. Een "basiscursus in vogelvlucht" lijkt mij iets wat gestructureerd gedoceerd zou kunnen worden, maar ik heb gemerkt dat dit door de cursusleiders toch als lastig werd ervaren. Ik vond de drie dagen inhoudelijk ook sterk in elkaar overlopen en merkte dat de cursusleiders van elkaar geen weet hadden, wat ieder van hen had behandeld. Daardoor ontbrak er een duidelijke lijn; iets waar de doelgroep van deze cursus juist zo'n behoefte aan heeft. Met name *** verloor de draad van zijn eigen verhaal uit het oog, afgeleid door 5 à 6 anekdotes per onderdeel. We waren letterlijk tot de lunch niet verder gekomen dan de eerste drie dia's van zijn Powerpoint, en pas vlak voor het einde van de dag werd in sneltreinvaart door de rest heen gegaan. *** wist wel goed grip te houden op zijn presentatie, maar heeft tot op heden nog niet de vraag beantwoord die ik hem toen al stelde (via het forum alsnog ook niet). Tenslotte hadden we de pech om de eerste presentatie van *** te mogen bijwonen, die slecht voorbereid was op het technische vlak. Hij wist niet hoe hij Teams uit moest zetten en had z'n geluid aan staan, waardoor er allerlei geluiden tussendoor kwamen. Zelf sprak hij te zacht, mompelde en raffelde z'n zinnen af. Dat kostte veel aandacht en energie. Ook las hij zijn dia's voor, terwijl hij had aangekondigd dit niet te doen. Eigenlijk was het in contact komen met mijn medecursisten nog wel een meest leerzaam aan deze bijeenkomsten. Tenslotte vind ik het niet handig om drie verschillende presentaties achteraf in één formulier te moeten beoordelen. Kies dan voor één cursusleider, of stuur na elke cursusdag een beoordelingsformulier, a.u.b. (vandaar 1 ster aftrek, aan *** van het secretariaat ligt het in ieder geval niet).

  • Aanbevelen? Nee
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basiscursus informatiebeheer
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Het e-depot als basis voor de informatiehuishouding
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via mijn werkgever
  • Functie: Kwaliteitsmedewerker IDV
6

Redelijk

Het is best een ingewikkelde materie. We kregen heel veel informatie binnen een korte tijd. Wat mij betreft hadden er wel wat meer cursusdagen mogen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Informatiebeheerder
7

Het was veel en ingewikkeld

Het was veel informatie met opdrachten die je zelf kon uitvoeren. Wat wel handig was. Ik Denk dat nog 1 dag erbij wel handig zou zijn om er echt mee te kunnen werken en in de praktijk uit te voeren. Buiten de lesstof om kan je wel handleidingen raadplegen en helpdesk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) De informatiecoach als gids in de informatiehuishouding
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? LRM gevolgd in 2007
  • Functie: Informatiebeheerder
9

Nuttige training met veel nieuwe inzichten

De training was interactief en werd op een enthousiaste wijze gegeven. Hierdoor had ik na de training direct het gevoel om samen met het team aan de slag te gaan met een aantal verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Informatiebeheer in verandering
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Projectmatig werken
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Eerdere werkgever
  • Functie: Informatieadviseur
8

leerzame training, goede uitleg

een leerzame dag met een trainer die weet waar hij over praat. duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Informatiebeheer in verandering
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: informatiebeheerder
8

Zinvolle training

Ondanks dat ik nog bekend was met de iNavogator, ik had er nog nooit in gewerkt, kon ik na afloop van de dingen uitvoeren die ik nodig heb voor het beheren van het verwerkingenregister.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Beheren van verwerkingsregisters onder de AVG en Wpg in de i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Getipt door een collega
  • Functie: Privacy Officer
10

Leerzaam en goed te volgen.

Duidelijk programma met goede begeleiding, ruimte voor vragen waar beknopt en goed antwoord op werd gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Basisopleiding RecordsManagementTool
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Vervolg RMT
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via werk
  • Functie: Adviseur Informatiehuishouding
10

Waardevol

Roland speelde precies in op wat we wilden weten tijdens de training. Hij gaf hele waardevolle adviezen, uitleg en heeft enorm veel kennis over de applicatie maar ook over wetgeving en archivering. Daar buiten was het ook gezellig. Ook belangrijk:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? N.v.t.
  • Functie: Functioneel beheerder
6

Veel geleerd over I-Navigator maar de alg. onderwerpen hadden minder gemogen.

Logistiek e.d. alles goed geregeld. Twee cursusleiders gaf af en toe wat onduidelijkheid. I-Navigator: Veel opgestoken. Algemene info: Was mij allemaal al bekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via een collega
  • Functie: Informatiebeheerder
7

Training met veel inhoud

Het was een leerzame in-company training. Maar wel lastig te onthouden als je de iNavigator niet dagelijks gebruikt. Gelukkig kan ik nog terugvallen op de instructies in de leeromgeving van de iNavigator, mijn collega's, VHIC en SDU.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ja, ben nu bezig met de LARM
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? via internet o.a.
  • Functie: Informatiebeheerder
9

Mijn ervaring(en) met VHIC zijn top!

Ik heb zowel de Leergang Informatiebeheerder als de gebruikerstraining i-Navigator gevolgd bij VHIC. Ik kan niks anders dan positief zijn; Alles is keurig verzorgd en geregeld, de communicatie is up-to-date en de docenten zijn kundig en hebben relevante ervaring in het werkveld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Leergang Informatiebeheerder
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) LARM
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via mijn werkgever
  • Functie: Informatiebeheerder
8

Goede knoppentraining

Een goede cursus om de basis van de i-Navigator te leren en begrijpen. Over het algemeen een prettige afwisseling van luisteren en zelf in de praktijk oefenen. De tweede dag sloten we af met een uur over wetgeving. Wellicht fijn om dit te verweven in de stof, of op een eerder moment te behandelen. Aan het eind van de dag is het een taai onderdeel. Verder zeer tevreden met de basiskennis die ik heb opgedaan over de applicatie. Genoeg ruimte voor vragen ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Misschien een vervolgtraining die een stapje dieper gaat.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via collega's en de i-Navigator applicatie.
  • Functie: Functioneel Beheerder
10

Prima georganiseerd, prima trainer!

Taaie stof, dat is het. Maar als het dan toch vertelt moet worden dan door Roland die je op zijn wijze je meer vertelt over heel veel aspecten van de I-Navigator. Serieuze stof vertelt met een vleugje humor werkt voor mij het beste vandaar mijn 5 sterren keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) AI voor de informatieprofessional
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Via Functioneel Apllicatiebeheerder Djuma Gemeente Wierden
  • Functie: Functioneel applicatiebheerder Ruimtelijke Ontwikkeling
10

Goede en duidelijke training, de trainer (Roland Vinkevleugel) is helder en duidelijk!

Goede en duidelijke training, de trainer (Roland Vinkevleugel) is helder en duidelijk! Roland weet waar hij over praat en heeft ook veel kennis van alles omtrent zaaksystemen en het beheer daarvan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Door een eerdere I-Navigator cursus
  • Functie: Functioneel beheerder bedrijfsvoering
10

Prima training en trainer

De gebruikerstraining iNavigator heb ik al heel positief ervaren hoewel ik geen actieve gebruiker ben. De informatie om de training heen over diverse onderwerpen hebben mij wee op scherp gezet wat informatiebeheer en archivering betreft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen)
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen)
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) N.v.t.
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Bekend met VHIC
  • Functie: senioradviseur informatiebeheer
7

Leerzaam

Prestatie als prettig en leerzaam ervaren. We hadden 2 lesdagen. Als tip zou ik de theorie en praktijk omdraaien. S’ochtends een korte introductie, daarna praktijk opdrachten gevolgd door aanvullende theorie in de middag. De grote opdrachten zou ik zelf opdelen in kleinere opdrachten. Dat maakt het behapbaar voor degenen die nieuw zijn met de I-Navigator. Niveau van de lesgroep onderling verschilde nogal. Wellicht bij de voorbereiding de lesstof afstemmen op de betrokken rollen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Lesprogramma (actualiteit, relevantie)
  • Praktische toepasbaarheid lesstof
  • Deskundigheid trainer(s)
  • Behaald leerresultaat (vooraf opgestelde leerdoelen) N.v.t.
  • Locatie/lunch (n.v.t. bij incompanytrainingen) N.v.t.
  • Communicatie (voorafgaand en rondom de training)
  • Welke opleiding of cursus heb je bij ons gevolgd? Gebruikerstraining i-Navigator
  • Zou je nog andere trainingen willen volgen? (Zo ja, welke) Ik mis een dropdown menu met trainingen
  • Hoe ben je bekend geraakt met onze dienstverlening? Team Informatiebeheer
  • Functie: medewerker Informatiebeheer

Bedrijfsgegevens

Einsteinlaan 26 a

2289 CC Rijswijk

088 053 5400

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.