cursus op locatie te volgen is mogelijk. Dat vind ik prettig.

Nuttig om collega's van andere bedrijven te spreken

Ik had meer informatie over de verwerking van verschillende afvalstromen verwacht en over hoe je afvalstromen kunt reduceren.

Redelijk

Het was voor het eerst dat ik weer naar een congres ben geweest. Het was goed georganiseerd (locatie, catering ed). Wat ik vreemd vond is dat ik vooraf een QR code moest genereren, waarbij vermeld werd dat dat mijn toegangsbewijs was icm enkele vragen betreft gezondheid. Blijkbaar is 1 dag van te voren nog een mail gestuurd, waarin vermeld is dat de CoranaCheck app op je telefoon de toegang verleende. Gelukkig was er wel een mogelijkheid tot zelftesten. Dat was dan wel weer goed geregeld. De eerste spreker Jitske Kramer was fantastisch, Daarom viel mogelijk de rest van de dag wat tegen.... Er was 1 sessie, waarbij de combi was van live spreker met iemand die via de laptop meedeed met de presentatie. Deze persoon verbleef in het buitenland. Aangegeven werd dat dit een leuke try out was om te kijken of je ook een 'hybride' presentatie kunt geven. Dit was BUITENGEWOON SLECHT! Deze organisatie had het anders moeten organiseren. Verder is zo'n dag altijd goed om collega's uit het veld te ontmoeten. Of weer een dag met je eigen collega op pad om eens te sparren of actuele onderwerpen. En dat is dan ook fijn.

Veel informatie ontvangen van een vakkundige Leeraar.

De start was wat rommelig door slechte inbel verbindingen maar toen dit geregeld was en mede door de zeer kleine groep. Heel veel informatie uitgewisseld in een prettige omgeving.

Inhoudelijk interessant

Ik vond de inhoud van de training interessant maar de uitvoering iets minder. Voor mijn gevoel zat er veel verschil in werkniveau tussen de verschillende deelnemers waardoor niet iedere oefening helemaal uit de verf kwam. Ik had gehoopt nog iets meer met elkaar te kunnen sparren en dieper op verschillende "problemen" en de oplossing in te kunnen gaan. Verder inhoudelijk qua informatie over nudging en framing vond ik het erg interessant en ik zou mij hier nog wel iets verder in willen verdiepen om dit nog beter in te kunnen zetten in de toekomst.

waardevol

Veel nuttige informatie. Er wordt wel snel doorheen gegaan.. dat omwille de tijd. De presentatoren zijn erg deskundig. Weten heel veel af van het onderwerp. Fijn ook dat alle documentatie wordt gedeeld. Ik heb er erg veel van opgestoken en ik zal deze cursus aanbevelen aan mijn collega locatiebeheerders.

Zeer goede cursus die prima online te volgen was.

In 2 dagdelen worden de belangrijke zaken voor het veilig beheren van een gebouw besproken. Zeer leerzaam.

Veel informatie, met praktische invalshoeken, met ruimte voor interactie.

De chronologische opbouw maakt het helder en duidelijk. Er worden handvaten aangereikt, gevraagd naar zelfreflectie zonder oordeel maar meer als leeronderdeel. Er zijn voor mij in ieder geval een aantal aandachtspunten naar voren gekomen waar ik direct wat mee kan. Prettig dat er ook veel naslagwerk is waardoor je tijdens de training je focus op de inhoud kan houden en niet teveel hoeft te noteren.

Zinvolle training

Erg leuke en zinvolle training. Heb er zeker veel aan en kan dit ook zeker in de praktijk tot uiting brengen :-)

Met eigen verbeterpunt aan de gang, bezien vanuit meerdere invalshoeken.

Positieve dag! Uitleg en dan weer aan de gang met je eigen meegenomen punt. En dat de hele dag door. Praktisch, leerzaam doordat je ook de punten van andere bespreekt.

Zeer leerzame, verhelderende en bruikbare training.

Inspirerende en goed opgebouwde masterclass!

De masterclass Customer Journey in 7 stappen is heel goed en logisch opgebouwd. Ook praktische onderdelen werden gelijk goed en helder behandeld zodat elke deelnemer weg ging met voor hem/haar een toepasbaar actieplan. De docente Mieke van Sark was erg inspirerend.

Veel informatie, haal eruit wat voor jezelf van toepassing is.

Veel informatie, soms vooral geschikt voor eigenaar of beheerder van een gebouw. Wij zijn slechts huurder van ons kantoorpand maar toch is het wel interessant te noemen. Vooral de checklist die aan het eind werd uitgereikt en ook in het dashboard terug te vinden is na afloop, is erg handig. Soms miste ik wel wat praktische tips maar het was verder zeker interessant. Je leert ook van je medecursisten. Fijne groepsgrootte met veel individuele aandacht. Zeer prettige locatie: goed bereikbaar, mooi, schoon, modern, goede catering.

En zeer goede cursus

Veel ervaringen opgedaan

Een inspirerende dag! En vooral niet aan de paarse krokodil denken!

Een vol programma, maar met enthousiasme en passie gegeven. Tips/trucs die toepasbaar zijn in eigen organisatie en stof tot nadenken.

Duidelijke en zeer interessante training, gegeven door een enthousiaste vakidioot! :-)

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren. Sarah is een zeer enthousiaste cursusleider! Brengt dingen goed over.

heeft ogen geopend, herziene blik en meerwaarde

heeft ogen geopend geeft meerwaarde

De cursus voldeed volledig aan mijn gestelde leerdoelenen werd op een erg prettige manier gepresente

erd. Goede lesstof met leuke voorbeelden, afgewisseld met actief aan de slag gaan met mensen die met dezelfde vraagstukken zitten. Hierdoor was het geen saaie materie maar ging het steeds meer meer leven. Jolijn was vakkunddige en presenteerde met een passie voor het onderwerp de lesstof. Kortom, ik heb een leuke leerzame dag gehad... op een erg leuke locatie waar het ons aan niets ontbrak.

Leerzame dag met een vakkundige, toegankelijke en zeer enthousiaste docent.

Was een prettige dag. Leuke groep ontstond een leuke dynamiek en daar is de docent ook debet aan geweest. Ze werkt met goede voorbeelden en kon de theorie goed aan de man brengen. Locatie was top en catering goed verzorgd. Dank voor dit alles.

Praktisch, vlot en toepasbaar, maar niet verdiepend

De workshop is praktisch ingestoken en geeft de mogelijkheid om direct de volgende dag aan de slag te gaan. Er was niet veel verdieping echter, dit had nog wat meer gemogen. Ik vond de groepsgrootte wat aan de grote kant, waardoor het tempo ook wat lager lag, bij een kleinere groep had ik er denk ik nog meer uit kunnen halen.

Bruikbare tips ontvangen

De masterclass was een afwisseling tussen presentatie en opdrachten uitwerken. Dat werkt prima.

De training daagt je uit om gelijk je groene brein in te schakelen!

De training Boostcamp: Stoppen met facilitair gedoe van F-academy is een training om aan te raden! Door de training word je uitgedaagd om met positieve energie (het groene brein) je werkzaamheden weer op te pakken.

Geweldige cursus

Ik vond het een open cursus en een waardevolle dag. Ik kreeg de antwoorden en inzichten waar ik op zoek naar was en veel van de informatie geleerd.

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen...

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen... Snap alleen de invulvelden hier niet?!...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was bijzonder gecharmeerd van het enthousiasme van de spreekster Sarah Gagestein. Ik heb alleen geen antwoord gekregen op mijn leerdoel: Hoe bouw je een Frame? Heb hierover in de pauze gesproken met Sarah en ze gaf aan dat we daar niet echt op in gingen. Had dit graag van te voren geweten. Waarom deel je anders de leerdoelen van te voren? Verder vond ik het jammer dat er onvoldoende tijd was om de geformuleerde nudges niet collectief konden worden gedeeld. Desalniettemin genoten van de masterclass!

• Inhoud programma
  • Docent(en)