Zinvolle training

Erg leuke en zinvolle training. Heb er zeker veel aan en kan dit ook zeker in de praktijk tot uiting brengen :-)

Met eigen verbeterpunt aan de gang, bezien vanuit meerdere invalshoeken.

Positieve dag! Uitleg en dan weer aan de gang met je eigen meegenomen punt. En dat de hele dag door. Praktisch, leerzaam doordat je ook de punten van andere bespreekt.

Zeer leerzame, verhelderende en bruikbare training.

Inspirerende en goed opgebouwde masterclass!

De masterclass Customer Journey in 7 stappen is heel goed en logisch opgebouwd. Ook praktische onderdelen werden gelijk goed en helder behandeld zodat elke deelnemer weg ging met voor hem/haar een toepasbaar actieplan. De docente Mieke van Sark was erg inspirerend.

Veel informatie, haal eruit wat voor jezelf van toepassing is.

Veel informatie, soms vooral geschikt voor eigenaar of beheerder van een gebouw. Wij zijn slechts huurder van ons kantoorpand maar toch is het wel interessant te noemen. Vooral de checklist die aan het eind werd uitgereikt en ook in het dashboard terug te vinden is na afloop, is erg handig. Soms miste ik wel wat praktische tips maar het was verder zeker interessant. Je leert ook van je medecursisten. Fijne groepsgrootte met veel individuele aandacht. Zeer prettige locatie: goed bereikbaar, mooi, schoon, modern, goede catering.

En zeer goede cursus

Veel ervaringen opgedaan

Een inspirerende dag! En vooral niet aan de paarse krokodil denken!

Een vol programma, maar met enthousiasme en passie gegeven. Tips/trucs die toepasbaar zijn in eigen organisatie en stof tot nadenken.

Duidelijke en zeer interessante training, gegeven door een enthousiaste vakidioot! :-)

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren. Sarah is een zeer enthousiaste cursusleider! Brengt dingen goed over.

heeft ogen geopend, herziene blik en meerwaarde

heeft ogen geopend geeft meerwaarde

De cursus voldeed volledig aan mijn gestelde leerdoelenen werd op een erg prettige manier gepresente

erd. Goede lesstof met leuke voorbeelden, afgewisseld met actief aan de slag gaan met mensen die met dezelfde vraagstukken zitten. Hierdoor was het geen saaie materie maar ging het steeds meer meer leven. Jolijn was vakkunddige en presenteerde met een passie voor het onderwerp de lesstof. Kortom, ik heb een leuke leerzame dag gehad... op een erg leuke locatie waar het ons aan niets ontbrak.

Leerzame dag met een vakkundige, toegankelijke en zeer enthousiaste docent.

Was een prettige dag. Leuke groep ontstond een leuke dynamiek en daar is de docent ook debet aan geweest. Ze werkt met goede voorbeelden en kon de theorie goed aan de man brengen. Locatie was top en catering goed verzorgd. Dank voor dit alles.

Praktisch, vlot en toepasbaar, maar niet verdiepend

De workshop is praktisch ingestoken en geeft de mogelijkheid om direct de volgende dag aan de slag te gaan. Er was niet veel verdieping echter, dit had nog wat meer gemogen. Ik vond de groepsgrootte wat aan de grote kant, waardoor het tempo ook wat lager lag, bij een kleinere groep had ik er denk ik nog meer uit kunnen halen.

Bruikbare tips ontvangen

De masterclass was een afwisseling tussen presentatie en opdrachten uitwerken. Dat werkt prima.

De training daagt je uit om gelijk je groene brein in te schakelen!

De training Boostcamp: Stoppen met facilitair gedoe van F-academy is een training om aan te raden! Door de training word je uitgedaagd om met positieve energie (het groene brein) je werkzaamheden weer op te pakken.

Geweldige cursus

Ik vond het een open cursus en een waardevolle dag. Ik kreeg de antwoorden en inzichten waar ik op zoek naar was en veel van de informatie geleerd.

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen...

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen... Snap alleen de invulvelden hier niet?!...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was bijzonder gecharmeerd van het enthousiasme van de spreekster Sarah Gagestein. Ik heb alleen geen antwoord gekregen op mijn leerdoel: Hoe bouw je een Frame? Heb hierover in de pauze gesproken met Sarah en ze gaf aan dat we daar niet echt op in gingen. Had dit graag van te voren geweten. Waarom deel je anders de leerdoelen van te voren? Verder vond ik het jammer dat er onvoldoende tijd was om de geformuleerde nudges niet collectief konden worden gedeeld. Desalniettemin genoten van de masterclass!

• Docent(en)

Heldere informatie, veel voorbeelden uit de praktijk. Een extra dag toevoegen om meer te oefenen met de aangereikte theorie zou een verbetering kunnen zijn.

• Docent(en)

Ik vond het een leuke, interessante en dag waar veel inspiratie is op gedaan. Het zou alleen erg nuttig zijn geweest als er meer tijd aan praktijkvoorbeelden kon worden besteed, bijv. dmv een 2e dag. Hier was de dag helaas te kort voor en had het nog meer 'afgemaakt'

• Docent(en)

Ik vond het een leuke training! De trainers hebben het programma afwisselend gemaakt, zowel theorie als praktijk. Ook de toepassing van lean in de eigen organisatie kwam aan bod. Ook de groep van 7 zorgde ervoor dat alles werd behandeld en iedereen ook echt wat kon leren en vragen kon stellen. De trainers hebben het echt heel leuk gedaan!

• Docent(en)

De stof werd helder en duidelijk behandeld, echter miste ik handvatten en duidelijke richtlijnen voor het borgen van hospitality. De docente was zeer prettig in omgang en was kundig. Ik heb de power point helaas nog niet mogen ontvangen. Dit was wel toegezegd.

• Docent(en)

Leuke locatie, mooie setting met kleine groep.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuk en interessant. helaas geen tijd om echt de diepte in te gaan.

• Docent(en)

dit was een prettige training. duidelijk en interactief. We hadden een leuke groep wat uiteraard mee werkt aan het slagen van de masterclass.

• Docent(en)

gewoon een hele praktische training, met heel veel ruimte voor humor en onderlinge uitwisseling.