Kundige mensen en blij met het eindresultaat

Erg kundige vakmensen! Blij met het eindresultaat. Het proces had iets soepeler kunnen verlopen ivm onbereikbaarheid van de man die over de verkoop gaat. Verder zijn de mensen die het kwamen plaatsen erg aardig en weten ze goed problemen op te lossen

Fantastische beleving

De jarenlange ervaring van Prefast was duidelijk te merken in hun professionele aanpak. Zowel de kwaliteit van het product al het proces was een top ervaring. Zeer aan te bevelen. Extra respect voor het montageteam.

Een betrouwbare partij voor een snel en mooi resultaat!

Voor zo’n groot project liep het contact erg soepel. De lijnen waren kort en de communicatie duidelijk. Als er in aanloop naar of tijdens het project vragen waren dan werden die keurig beantwoord. Prefast dacht mee waar nodig. Heldere offerte. De uitvoering was helemaal naar wens en in slechts 4 dagen stond onze aanbouw al!

Super bedrijf die hun afspraken nakomen.

Ontzettend tevreden met hoe wij zijn behandeld door prefast. Alles verliep soepel en de contacten waren heel prettig.

Spectaculair

Wat een geweldige ervaring. Alles is goed verlopen en het team dat in Waddinxveen was, waren zeer kundig, netjes en vriendelijk. Wil je een prefab uitbouw/ aanbouw dan kan ik dit bedrijf zeker adviseren. Van offerte tot plaatsen alles is goed verlopen.

Top service en klant contact! Uitbouw was op 4K nou keurig echt bizar!!

De mensen van Prefast zijn toppers!

Uitbouw geheel volgens afspraken en planning geplaatst. Wel een paar (oplever)punten die zeer snel en vakkundig zijn opgelost. Tevreden met het resultaat!

Super blij mee.

Het was voor ons een grote stap. We kwamen via internet in contact met Prefast. De reactie van Prefast was ook snel, bij ons eerste contact voelde het goed en vertrouwd. Tijdens de bouw van de uitbouw was er zelfs een moment waarbij wij op afspraak in de fabriek konden kijken hoe onze uitbouw geworden was. Mede hierdoor zijn we voor Prefast gegaan. De werkzaamheden bij ons thuis liepen ook zeer voorspoedig. Robin was ons aanspreek punt tijdens het plaatsen van de uitbouw, hij is zeer netjes en vriendelijk. Ik kom zelf uit de industriewereld & daar geldt ook; wie goed doet, krijgt ook iets goeds terug. Wij zijn zeer blij met onze uitbouw, heel erg bedankt voor de goede samenwerking en vele contact momenten. Groetjes Dennis & Priscilla

Heel ontspannen en fijne ervaring voor zo'n ingrijpend project!

De mensen van Prefast zijn top! Zeer vriendelijk, werken erg netjes en snel. Prijs-kwaliteit verhouding is m.i. de beste in de markt. Hele proces van aankoop tot plaatsing geen negatief punt kunnen ontdekken. Dit geeft heel veel vertrouwen en een fijn gevoel bij toch een ingrijpend project aan je woning. Als je een aanbouw zoekt, zoek dan niet verder en ga voor Prefast!

Hele goede, professionele en vriendelijke vakmensen

Wij kunnen alleen maar positief zijn over Prefast. Het zijn echte vakmensen en daarnaast ook heel meedenkend, flexibel en professioneel. Van begin tot eind hebben we een hele prettige ervaring gehad en zijn we heel erg tevreden met onze nieuwe uitbouw. Het viel ons ook op dat iedereen erg vriendelijk is van sales tot aan de medewerkers in de fabriek en montage medewerkers. Ze zijn allemaal even vriendelijk en hebben duidelijk passie voor hun vak. Ook met de unieke ligging van onze woning wisten ze heel goed om te gaan. Wij wonen in een rijtjeswoning direct grenzend aan het water, zonder achterom. Alle materialen, machines en de uitbouw zelf moesten over onze woning gehesen worden. Dit is allemaal heel netjes gehad. Kortom zoek je een top aannemer en wil je zo min mogelijk bouwoverlast, ga dan echt voor Prefast.

Zeer goede ervaring

Professioneel, ze doen wat ze beloven en nemen je mee in het proces.

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van onze uitbouw (3 x 4 m) niets dan lof voor de firma Prefast. Heldere en plezierige communicatie, afspraken werden stipt nagekomen en het belangrijkste: keurig gewerkt en prima kwaliteit. Zonder iemand te kort te willen doen verdient mer name Robbin een pluim. Deze vakman heeft voor ieder probleem een adequate oplossing. Ik kan iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan. En nee, ik ben geen aandeelhouder en ook geen familie, maar gewoon heel eerlijk. Top!

Excellent!

Realistische offerte, goed meegedacht tijdens de planningsfase, beschaafd personeel en een kwalitatief topproduct. Overschrijdt ruimschoots alle verwachtingen!

Helemaal top

Een betrouwbaar bedrijf. Fijne medewerkers, waar je goed mee kunt communiceren. Zowel persoonlijk als via mail en WhatsApp. Benadering is laagdrempelig. Afspraken worden nagekomen. Je weet precies waar je aan toe bent . En je bent echt maar even in de verbouwing. Alles wordt keurig afgeleverd en weer opgeruimd. Wij zijn dik tevreden.

Geweldig mooie uitbouw geplaatst. Veel kennis en kunde.

Zeer goede ervaring met Prefast vanaf het eerste contact tot aan de oplevering. Zeer vakkundige en prettige mensen om mee samen te werken. Alles is bespreekbaar en niets lijkt teveel. Uiteindelijk is de uitbouw binnen 3 dagen geplaatst! Prefast is absoluut een aanrader!

Helder verhaal, prettige samenwerking en top geregeld allemaal.

Van het begin tot het eind open en eerlijk en tot op de puntjes goed geregeld.

Super gegaan

Super gegaan van offerte tot plaatsing en oplevering . Super tevreden met het resultaat

Vakkundig, netjes en mensen die gericht zijn op kwaliteit en klant.

Zie boven. Strak in planning, meedenkend en voor klant een enorme pre dat plaatsing en afwerking in 5 dagen gerealiseerd zijn

Alles was super Nog sneller klaar dan afspraak Alle medewerkers geweldig in alle opzichten Kan het iedereen aanbevelen

Gewoon zeer tevreden

Enthousiast geworden door eenzelfde plaatsing door Prefast bij de buren is bij ons ook naar volle tevredenheid een uitbouw geplaatst in drie dagen!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Zowel voor tijdens na traject prima ondersteuning. Vakmannen die weten waar ze het overhebben.

Wat een fijn bedrijf!

Vanaf moment 1 een goed gevoel bij Prefast. De verkoper heeft ons enorm goed geholpen met het samenstellen van van onze ideale uitbouw. De week van plaatsen hebben wij als zeer prettig ervaren. De communicatie is goed en helder en de jongens die hier over de vloer kwamen werkten hard en waren erg vriendelijk. Klein afwerkpuntje met de buren werd door henzelf opgepakt. Kortom een hele fijne ervaring met Prefast met als resultaat een prachtige uitbouw! Prefast bedankt!

Echt een top bedrijf

van A tot Z een top ervaring met Prefast!!

Mooie uitbouw geplaatst door vakmannen. De aftersales is zeer onder de maat..

Het plaatsen van de uitbouw verliep soepel en de uitbouw ziet er mooi uit. Over dit traject zijn wij zeer tevreden. Het oplossen van de opleverpunten verliep helaas niet zo soepel. Na eerst monteurs te sturen met te weinig materiaal zijn uiteindelijk de meeste punten verholpen. Het laatste punt, het af stellen van een deur, laat nu al maanden op zich wachten omdat de leverancier geen tijd zou hebben. Dit vinden wij schandalig en zorgt ervoor dat wij niet tevreden zijn over de aftersales van prefast. Het algemene oordeel over prefast is, kijkend naar het gehele plaatje, net aan voldoende.

Prefast levert vakwerk : snel, klantgericht en professioneel

Niets meer dan lof ! Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Allereerst geen verkooppraatjes, maar gedetailleerd goed adviesgesprek over de mogelijkheden en de bijbehorende prijzen. Na opdrachtbevestiging een super prettige begeleiding gehad , waarbij ook met oog voor detail alles goed is uitgemeten en besproken. Over de oplevering kan ik niet anders dan positief over zijn. Installatie is perfect verlopen. En zoals bij ieder project zit er altijd wel iets tegen, maar dan is het de kunst van het oplossen. Kortom een fijn en prettig team met kennis van zaken. Iedereen bedankt voor het goede werk en speciale dank aan Chris. Chris is echt een topper en weet hoe je met mens en materiaal om moet gaan ! Petje af ! We gaan van de uitbouw genieten ! Bedankt Mannen ! Paul