Tevreden

Ze zijn er voor de serieuse dingen. Zijn Fair

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Jammer

Jammer dat je bij voorbaat uitgesloten wordt voor diverse zaken, niet verzekeren kan, wanneer je een dier met een onbekend verleden adopteerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Prima verzekering voor uw huisdier!

Altijd goede en correcte afhandeling van declaraties.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Henk, Bedankt voor jouw mooie cijfer! Met (dier) vriendelijke groet, Sandra, Petplan Nederland.

Super!!

Zeer snelle afhandeling (1 dag). Alle vergoedingen geheel volgens afspraak in de polis.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Henk, Bedankt voor jouw mooie review! Met (dier) vriendelijke groet, Sandra, Petplan Nederland

Declaraties worden altijd snel behandeld. Goede klantenservice, altijd vriendelijk. Zo doorgaan. Ik ben heel tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Roy, Bedankt voor jouw review. Fijn dat je zo tevreden bent. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra, Petplan Nederland.

Heel blij dat we bij Pet plan zijn verzekerd. Al heel wat meegemaakt met onze katten. Altijd snel en prima afgehandeld, ook bij telefonisch contact.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Wim Wat een super review! Bedankt daarvoor. We hopen dat alles nu weer goed gaat met jouw katten. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Een. eerlijke en goede verzekering

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en hebben een snelle afwerking.

Traag en onhandig

Het is dat jullie de enige zijn die een konijn verzekeren.. maar al vanaf het begin gaat het allemaal moeilijk en langzaam. Misschien handig om een keer te kijken naar een systeem wat soepeler werkt?! Om even een goed beeld te krijgen hoe mijn ervaring liep: Na eerst alles goed uitgezocht te hebben over de verzekering kom ik er na m'n eerste keer declareren achter dat ook een konijn voorzien moet zijn van een chip. Dat had wel duidelijker aangegeven mogen worden. Eenmaal gechipt, stuur ik beide facturen door naar jullie. Het duurde 9 dagen voor ik te horen kreeg dat 1 factuur ongeldig was omdat daar dan weer geen chipnr op stond en of ik deze bij de dierenarts opnieuw kon opvragen. Ook dit nog weer gedaan en naar jullie opgestuurd. Wat vervolgens opnieuw niet goed is, want jullie kunnen het niet via de mail verwerken en of ik het dan alsnog even via de site wil doen. Vermoed dat ik nu dus nog een keer 9 dagen kan wachten?! Ik ga er nog even hoopvol van uit dat dit gewoon een aantal onhandigheden zijn, maar misschien wel goed voor jullie om eens te kijken naar een soepeler systeem?

• Soort verzekering: Konijnenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Mandy, excuus dat het eerste contact niet ging zoals je had verwacht. Normaal hebben we een verwerkingstijd van 5 werkdagen voor een declaratie. Op dit moment is dat wat langer door drukte. Zoals alle dieren moeten konijnen ook gechipt worden voor de verzekering. Het hoeft niet gelijk bij de aanmelding maar pas wanneer je gaat declareren. De declaratie is inmiddels afgehandeld. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snelle en correcte afhandeling

Binnen 24 uur bericht over de kosten en vergoeding.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste Erwin, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat je zo snel bericht had over jouw vergoeding. We hopen dat alles nu weer goed gaat met jouw hond. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra, Petplan Nederland.

Goede verzekering, soms late betaling

Ik zit nu ook weer te kijken of Petplan al betaald heeft, maar de gegevens van Petplan zij niet hetzelfde als van de bank. Kan daarmee niet zien of er al betaald is of niet.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Annemieke, Bedankt voor jouw review. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om het een en ander over de uitkeringen aan je uit te leggen. Helaas is dit niet gelukt. Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn dan staan wij je uiteraard graag te woord. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 18.00 via 020 - 722 02 30. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland.

snelle afhandeling Redelijke vergoedingen! Blij dat een huisdierenverzekering als petplan er is!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste, Bedankt voor jouw review en goed om te lezen dat je blij bent dat er een huisdierenverzekering als Petplan is. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Miriam bedankt voor deze 10! Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Prima tijdige afhandeling van mijn declaratie

Na het afsluiten van de verzekering bij PetPlan belandde onze lieve viervoeter direct in een heftig gevecht met een andere hond. Dit had een bezoek aan de dierenarts tot gevolg. De rekening kon ik eenvoudig declareren waarnaar ik een duidelijke instructie kreeg van de stappen die ik nog moest nemen. Ik was verrast door de snelle reactie terug en het verder afhandelen van de declaratie. Dat geeft in ieder geval een gerust gevoel en de bevestiging dat het afsluiten van de verzekering goed is om te doen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Mariska, wat een schrik. Heel veel beterschap voor je hond! Bedankt voor de goeie review. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snel duidelijk

Snel en duidelijk antwoord. Online makelijk in te vullen en aan te leveren. Als je belt wordt je net te woord gestaan. We hebben hier onze twee hondjes verzeker en bevalt er goed.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Leroy, Bedankt voor jouw review. Hier zijn we erg blij mee. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Ik ben blij met de verzekering van mijn vriend Rambo

Rambo had problemen met plassen ,door de dierenarts behandeld ,gedeclareerd bij Petplan en in tijd van 1 weekje was het geregeld SUper. bedankt Petplan

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Hein, Bedankt voor jouw mooie review. We hopen dat alles nu weer goed gaat met Rambo. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Fantastisch

Onze Golden Retriever pup had in een onbewaakt ogenblik een stuk touw met handvat opgegeten. Er volgde een darmoperatie, de facturen gisteren gedeclareerd, vandaag al bericht dat 80% van de kosten vergoed worden, het geld staat binnen 3 dagen op je rekening. Petplan maakt echt waar wat op de website staat. Geweldig!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Hans, Oh wat naar dat jullie pup een stuk springtouw heeft opgegeten. We hopen dat alles nu weer goed gaat. Wel willen wij je hartelijk bedanken voor jouw mooie review. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Fantastische service heel snelle betaling!!!!

Heeeeel goed hoef me geen extra zorgen te maken financieel tijdens de ziekte van mijn hond das zo fijn!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Tineke, Bedankt voor jouw mooie review! Uiteraard hopen we wel dat het nu goed gaat met jouw hond. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

De medewerkers van Petplan zijn ontzettend betrokken en meedenkend.

Onze pup was vanaf dat ze bij ons was verzekerd. Helaas moest ze na 2 weken -hoogstwaarschijnlijk door een paddenstoelenvergiftiging- acuut geopereerd en opgenomen in de kliniek. Eigenlijk zou er niets vergoed worden omdat we in de 30 dagen wachttijd zaten. Uit coulance naar ons toe en begrip voor de nare situatie waar we in terecht waren gekomen, heeft Petplan desondanks toch een gedeelte vergoed waar we heel blij mee zijn gezien het erg hoge bedrag van de operatie en opname. En bovenal erg fijn dat de medewerkers aan de telefoon of via de mail steeds als eerste vroegen hoe het met onze pup gingen. Mensen met hart voor dieren dus, heel fijn!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat heftig Emma, heel veel beterschap voor je pup! Bedankt voor de mooie review. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Gemkkelijk contact met Petplan te krijgen. Vriendelijk en duidelijk uitleg bij vragen.

Kon mijn factuur niet versturen via oline declareren. Heb toen gebeld en duidelijk en vriendelijk help gekregen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om ons feedback te geven. Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Super goed. Nooit gezeur en een snelle afhandeling

Onze oudste hond is diverse keren ernstig ziek geweest. We maakten ons zorgen om de hond maar hoefden ons bij Petplan geen extra zorgen te maken over vergoeding van de noodzakelijke dierenartskosten

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn dat we hebben kunnen helpen Herman. Bedankt voor deze goede review! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Goede verzekering

Al jaren klant en goed correct.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Johan, Wat een mooie review! Bedankt daarvoor. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

goede huisdieren verzekering

top verzekering, snelle en correcte afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Dave, Bedankt voor jouw review. Hier zijn we erg blij mee. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Prima geregelde duidelijke verzekering

Na indienen declaratie: snelle reacties via mail met uitleg over uitbetaling. Handige werkwijze. Prima zo.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste D. Berkel, Bedankt voor jouw mooie review! Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Alles wordt netjes afgehandeld

Declaraties mogen iets sneller uitbetaald Worden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sammy, Bedankt voor jouw mooie beoordeling aan ons. We hopen inderdaad de declaraties weer sneller te kunnen uitbetalen. Met vriendelijke groet, Dewi Petplan Nederland

2 declaraties 0 vergoed

Het is dat ik nog niet kan opzeggen want anders had ik het al eerder gedaan.

• Afwikkeling van uw declaratie N.v.t.
  • Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Berry, Wij vergoeden declaraties conform de polisvoorwaarden. Dit betekent dat wij alleen onvoorziene ziektekosten deels vergoeden en bijvoorbeeld vaccinaties niet voor vergoeding in aanmerking komen. Daarnaast kun je in ruil voor premiekorting kiezen voor een eigen risico. Als je dan een declaratie indient kan het overkomen alsof er niets voor vergoeding in aanmerking komt, maar dan wordt de vergoeding ingehouden van je eigen risico. Als je eigen risico volledig is ingehouden zullen wij de vergoedingen naar je overmaken. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!