top ze betalen vrij snel uit en voor je het weet staat je geld op je rekening

top ze betalen vrij snel uit en voor je het weet staat je geld op je rekening, waar ik blij mee ben zo zit ik niet alstelang tewachten op het eigenbijdrage gelukkig

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Gewoon goed

Zoals altijd is de declaratie netjes afgehandeld, het duurde alleen wel lang deze keer.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Heldere polis, snelle afhandeling

De polis is helder en duidelijk. Het indienen van een aanvraag via de website is na inloggen simpel. En de afhandeling en uiteindelijke vergoeding laat nooit lang op zich wachten. Kortom zeer tevreden!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Paul, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Gewoon goed!

Sowieso vind ik het al geweldig dat Petplan ook een verzekering voor konijnen heeft, de enige in Nederland! De verzekering is mij (helaas) al van pas gekomen, omdat een van mijn konijnen een alleseter is en daardoor snel verstopping krijgt. De declaraties worden altijd heel snel in behandeling genomen en betaald. Dik tevreden!

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Beste Yvonne, wat sneu dat jouw konijntje ziek is geweest! Wij zijn blij om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met de dierenartsrekening. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Ze regelen alles mooi op tijd en netjes

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Renate, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Tevreden

ik ben wel tevreden maar ik vind de afhandeling van facturen veel te lang duren. Jullie streven naar 5 werkdagen? De standaardzin bij declareren: "het is momenteel erg druk" vind ik echt een dooddoener, dat kan tijdelijk zo zijn maar het is standaard bij jullie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Slecht!

Wegens niet na komen afspraken ga ik de verzekering ontbinden. Geen enkele rekening wordt vergoed.. geld klopperij

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste S, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de verzekering. Wanneer je nog met vragen zit willen wij deze natuurlijk beantwoorden. Misschien kunnen wij het een en ander duidelijk maken. Wij willen het liefst tevreden baasjes! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Goed maar lange wachttijd bij vergoeding

2 + weken wachten is wel erg lang. Mijn vriendin heeft hem bij een andere maatschappij verzekerd en binnen 2 dagen op de rekening staan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Goed voor hond en baas

Ca 20 jaar 4 teckel verzekerd bij Pp Altijd goede en adequate afwikkeling

betrouwbaar

correcte snelle afwerking

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Inge, bedankt voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Onze honden zij al jaren verzekerd bij Petplan. Ik heb ook 1 keer gebeld met Petplan, omdat er mijn hond hele grote operatie moest ondergaan. Het was een pak van mijn hart dat dit werd betaald. Was zo bang dat dit niet het geval was en de operatie moest doorgaan anders was mijn hond er allang niet meer geweest. Dit is ondertussen al meer als twee jaar geleden en ze is nog springlevend en zeer actief. Ze is nu 10 jaar en 5 maanden en onze jongste 2 jaar. Ook zij is direct verzekert bij Petplan. Het is een hoog bedrag, vind ik, waarvoor ze is verzekerd maar het geeft rust, a; beken ik dat ik 1000 keer liever heb dat ze alle twee nooit ziek worden en dat we de dierenarts kunnen overslaan..... maar dat is helaas een sprookje. Ik ben echt super tevreden, vandaar een 10.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te horen Ella. De verzekering is ook echt bedoeld voor onvoorziene hoge kosten. We hopen dat je nog lang van de dieren kunt genieten. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snelle en goede service

Snelle en goede afhandeling in duidelijk overzicht. Zeer tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de 10 Gerald! Hier zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Makkelijke manier van declareren, nette uitleg, tevreden klant

Ik ben tevreden over Petplan omdat de manier van declareren makkelijk is. De afhandeling gaat snel, het document met de vergoeding is helder en de toon is altijd vriendelijk. Ik zou Petplan wel aanraden bij anderen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Jorien, bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om ons te beoordelen. We zijn blij dat je ons ook aan anderen wil aanraden. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Online declareren erg gebruikersvriendelijk. Snelle doorlooptijd

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Sani, bedankt voor dit mooie cijfer!! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Uitbetaling erg traag

Er wordt gesteld dat de declaratie binnen 5 werkdagen wordt uitbetaald. Mijn ervaring is dat dit zeker niet gehaald wordt. 10 werkdagen is meer de regel.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Remco, Wij hebben momenteel inderdaad een hogere afhandeltijd van de declaraties. Dit wordt ook vermeld bij het indienen van de declaratie. Wij begrijpen het heel goed dat het vervelend is dat je daardoor langer moet wachten op de uitkering van jouw declaratie. Wij hopen binnenkort de achterstand weer in te kunnen lopen, zodat wij de declaraties gewoon weer binnen 5 werkdagen afhandelen. Met (dier)vriendelijke groet, Nienke

Dik tevreden!

Ik ben heel tevreden over petplan, snelle afhandeling declaraties, top!

gewoon goed

aktijd op tijd met betalen dankjewel

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Cees, Bedankt voor je fijne beoordeling. We doen dagelijks ons best om voor iedereen zo snel en goed mogelijk de factuur te verwerken. Het is fijn om te zien dat daar waardering voor is. Bedankt daarvoor. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

Waardeloos

Ik betaal de googste verzekering, nog moeilijk doen over declaratie van nog geen honderd euro.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de verzekering. We hebben het even voor je bekeken en zien dat de factuur is afgewezen omdat er geen chipnummer op stond vermeld. Dit is wel noodzakelijk voor de verzekering en staat ook vermeld op de declaratiepagina, wanneer je de factuur gaat indienen. Het enige wat je hoeft te doen om dit op te lossen, is een nieuwe factuur op te vragen bij de dierenartsenpraktijk, mét daarop het chipnummer vermeld. Deze kun je dan gewoon opnieuw indienen via de website zodat we het voor je in behandeling kunnen nemen. Hierover hebben we ook, toen de factuur was verwerkt, een e-mail gestuurd met uitleg. We hopen dat het zo duidelijk is. Indien er toch vragen zijn, kun je altijd even contact met ons opnemen. Op werkdagen zijn we ook telefonisch bereikbaar, tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

ik vraag me af waarom ik €25 per maand betaal

Heb voor €220 declaraties ingediend en krijg 0 terug!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sefika, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de verwerking van jouw factuur. We hebben het even voor je bekeken en we zien dat je bij het afsluiten van jouw verzekering hebt gekozen voor de optie tot premiekorting tegenover een vrijwillig eigen risico per verzekeringsjaar. De vergoeding van jouw factuur is dan ook van dit eigen risico afgegaan. Deze informatie kun je ook terugvinden in de specificatie die we je hebben toegestuurd na het verwerken van de factuur. Zodra het vrijwillig eigen risico volledig is opgebruikt krijg je natuurlijk de volgende vergoedingen terug gestort. Indien je het vrijwillig eigen risico wilt aanpassen kan dit aan het begin van elk verzekeringsjaar. We hopen het zo te hebben verduidelijkt. Indien je toch nog vragen hebt, horen we dat natuurlijk graag. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

Declaraties worden snel behandeld en uitbetaald! Goede dekking in de pakketten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn om verzekerd te zijn bij Petplan

Tot nu toe erg tevreden over de verzekering voor beide honden. We hebben het Totaal pakket en alle aanvullingen voor allebei. Dit geeft me een fijn gevoel als ik bij de dierenkliniek ben zonder zorgen te maken over hoe hoog de kosten zullen zijn. Het gezondheid van mijn honden hebben namelijk prioriteit.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Mourad, bedankt voor deze geweldige beoordeling. Een knuffel voor allebei de honden! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Declaraties worden snel en vakkundig afgehandeld, zelfs in deze coronatijd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Een 10!! Hier zijn we heel blij mee Bep! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Altijd snelle verwerking...

Altijd correct, vriendelijk en duidelijk.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Altijd goed afgehandeld

Soms viel het bedrag wat ik terug kreeg tegen omdat ik bij de dierenarts medicijnen meekreeg die vrij verkrijgbaar waren en dus niet vergoed werden Dat wist ik niet

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Dat klopt Conny. Alleen diergeregistreerde medicatie valt onder de dekking. Vrije middelen, voedingssupplementen en dieetvoer worden niet vergoed. Bedankt dat je ons hebt willen beoordelen. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Petplan is een fijn bedrijf

Ik werd goed telefonisch te woord te staan. En de declaraties worden op tijd betaald. Ik heb bij Petplan een fijne ervaring en zou zeker andere mensen Petplan aanbevelen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Betty, Bedankt voor je fijne beoordeling. Goed om te horen! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke