Altijd snel geld terug op rekening

Altijd snel afhandelen en betalen van de declaratie super verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Snelle afhandeling

Duidelijke verzekering met handige online declareren en snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Verzekerd

Tot nu toe top, je betaald niet heel veel per maand en kunt toch verwachten bij onverwachts consulten en onderzoeken dat er delen vergoed worden. Altijd fijn als het geld dan terug gestort wordt op de rekening. Vooral het online indienen van declaraties is erg fijn.

Vlotte betaling

Vlotte betaling. Men mag wel meer communiceren als er iets wijzigt. Van het een op het andere moment was een ringnummer verplicht. Dit werd niet gedeeld met de klanten. Jammer dat als een huisdier de rest van zijn / haar leven maandelijks medicijnen nodig heeft, de administratie en verzendkosten niet deels vergoed worden.

• Soort verzekering: Papegaaienverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Goeie dieren verzekering.

Bedankt Patricia voor dit mooie cijfer! Groetjes Stephanie

Alles word keurig afgehandeld,zowel online als telefonisch.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste MD, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de 10! Groetjes Stephanie

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, oplossings gericht, deskundig, meeleven met de huisdieren, goed inlevingsvermogen

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Wat fijn om te horen Loes. Een 10! Hier zijn we heel blij mee. Groetjes, Marieke

Hulpvaardig, persoonlijk en snel

Scooter en ik waren aangevallen 's avonds laat door een loslopende hond (Bordeauxdog). Met gevaar voor ons beide is ze los gekomen en heb ik om half 3 's nachts bij de dierenarts gezeten waar Scooter is behandeld. Zo'n lieve dierenarts. Maar de eigenaar wou niets (mee) betalen. Na veel mail en belverkeer laat ik het los. Ik ga wel aangifte doen maar gelukkig heeft Petplan de rekeningen mee betaald. De medewerker was ook zeer vriendelijk aan de telefoon. Dat is echt fijn na zo'n stress gedoe. Scooter is al 13 jaar. Zit je dan echt niet op te wachten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Louise, wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en alle gezondheid voor Scooter. Groetjes Femke

Fijne zorgverzekeraar die er voor ons is.

Tot voor kort had ik weinig te maken met zieke honden & declaraties gelukkig, maar dat is veranderd en beide honden staan onder toezicht, dieet & medicatie. Hopende dat dit straks voorbij gaat en ze zonder medicatie verder kunnen. Gelukkig steunt Petplan ons hier in en komen zij ook na wat ze beloven. De hoogste verzekeringen voor beiden, maar dan ook wel datgene krijgen. Daarnaast geeft het ook rust.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ivo, wat vervelend om te horen dat het momenteel iets minder gaat met de gezondheid van jouw honden. Wij wensen ze heel veel beterschap toe! Groetjes Femke

Top dierenverzekering

Ik ben hartstikke blij met Petplan. Hun dienstverlening is top. Ik zou Petplan zeker aanbevelen, als je opzoek bent naar een goede dierenverzekering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sherida, Wat een mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met ons en dat je ons zou aanbevelen. Groetjes Stephanie

Declaraties worden snel en correct afgehandeld

Heb al een paar keer gedeclareerd bij Petplan. Het waren niet de grootste bedragen maar ze werden zonder verdere vragen zeer snel en correct afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste John, Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons en de declaratieafhandeling. Bedankt voor het mooie cijfer!. Groetjes Stephanie

Fijne huisdierverzekering.

Al onze 3 katten verzekerd bij Petplan. Gaat altijd goed, prettig en goede dekking. Verbeterpunten: Snellere uitbetaling zou fijn zijn. Dit duurt regelmatig meer dan een week. En dierenartsen zijn duur, dus komt financieel niet altijd uit. Nog prettiger zou ik vinden als dierenarts rechtstreeks declareert bij Petplan. En online dossier inzien zou voor mij ook een meerwaarde hebben.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Annerie, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Wij begrijpen dat het mogelijk wat lang kan duren voordat de claim wordt afgehandeld. Wij streven naar 5 werkdagen. Wij hopen ook dat het in de toekomst weer mogelijk is om declaraties rechtstreeks naar ons toe te sturen en dat klanten gebruik kunnen maken van een online dossier. Bedankt voor de feedback!. Groetjes Stephanie

Altijd vriendelijk en adequaat rwcwoord

Snelle afhandeling

Beste Andre, Bedankt voor je mooie cijfer en beoordeling! Groetjes Stephanie

Snelle en correcte afhandeling van facturen!

Het is eenvoudig om een declaratie digitaal aan te bieden. Jammer dat je op je account geen overzicht hebt van de reeds afgehandelde facturen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Peter, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik begrijp dat het jammer is dat je dit nog niet kan inzien. Wij hopen dit in de nabije toekomst wel aan te kunnen bieden. Groetjes, Daryl

Fijne verzekerin voor mijn ierse setter

Snelle afhandeling van mijn declaratie en een goede dekking. Ben uiterst tevreden!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gerard, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn bij dat je zo tevreden bent. Groetjes, Daryl

Online declareren is super, snel en binnen een week al afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ria, Fijn dat je zo tevreden bent. We doen uiteraard ons best om de declaraties zo snel mogelijk af te handelen! :) Groetjes, Daryl

Goed geregelde verzekering

Mijn hond heeft veel operaties achter decorumverlies heeft blijvend pijnstillers. Petplan helpt met hun verzekeringspakket mij uitstekend.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Geert, Wat sneu voor je hond! Ik wens jullie veel sterkte. Bedankt voor je mooie beoordeling en het is fijn te lezen dat je tevreden bent met de verzekering in deze moeilijke tijd. Groetjes, Daryl

Goed,klantenservice correct en duidelijk

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Beste Monique, Dank je wel en fijn dat je tevreden bent. Zijn er punten waarin we kunnen verbeteren? Dan horen we het natuurlijk graag! Groetjes, Daryl

Alles wordt netjes en duidelijk afgehandeld. Heel fijne ervaringen gehad

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goedemorgen Veronica, Leuk om te lezen dat je prettige ervaringen met ons hebt en dat je tevreden bent. Dank je wel voor je goede beoordeling! Groetjes, Daryl

Ik zou niet zonder Petplan kunnen

Alles is netjes en goed geregeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Francesco, Ik ben er blij om dat je zo tevreden bent over ons! :) Groetjes, Daryl

Goed geregeld

Fijn om te weten dat je dier op deze manier ook verzekerd kan zijn en de kosten gedekt zijn. Een fijne maatschappij alles is goed geregeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sandra, Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verzekering en over ons als maatschappij. Groetjes, Daryl

Nog geen enkel probleem gehad met declaraties indienen.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Goedemorgen Sabina, Fijn dat je geen problemen hebt gehad en dat alles goed is verlopen. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, Daryl

Snelle afhandeling. Ben zeer tevreden!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Carin, Fijn om te horen dat je tevreden met ons bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Stephanie

geweldig zo snel alles behandeld

ik ben zeer blij met petplan als mijn brokkenpiloot de dierenarts nodig heb met vaak best wel hoge kosten dan ben ik blij dat petplan snel met terug betalen komt zodat het uit gegeven bedrag wat snel vergoed wordt

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Femmie, fijn dat we je kunnen helpen en dat je tevreden over ons bent! Groetjes Femke

Zeer snelle reactie voor toestemming specialistenconsult en terugmeldig te vergorden kosten

Snel en effectie reageren op declaratie. Telefonisch ook altijd zeer behulpzaam.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Beste Hanny, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groetjes Femke