Telefonischeinfo prima en aardige behulpzame begripvol.

Snelle en adequate afhandeling van de declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Snel en correct

Goede en vriendelijke afhandeling van declaraties

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Zeer Goed

Altijd correct met contact

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor deze mooie beoordeling Eric! Groetjes Eefje

Zeer Goed

Altijd correct met contact

Bedankt voor deze mooie beoordeling Eric! Groetjes Eefje

Perfecte afwikkling declaraties

Absoluut perfect.

Dankjewel Arend! Groetjes Eefje

perfect

nooit een probleem gehad en ik ben blij met mijn verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goede ervaringen, snel geholpen, online alles es zelf regelen is superhandig

Declaraties gaan altijd snel. Ben verder tevreden.

Beste Ines, goed om te horen! Bedankt! Groetjes, Marieke

Positief

Jullie zijn Professioneel Vriendelijk Geduldig Snel Behulpzaam En ik ben zeer blij met de verzekering. Dit alles gecombineerd, top

Beste Marsha, wat een geweldig compliment! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Pascal

Snelle service

Declaratie snel in behandeling genomen

Beste Kitty, bedankt voor dit prachtige cijfer! Groetjes, Pascal

zeer goede en snelle afwikkeling .

makkelijke en moeiteloze declaratie , , het was snel geregeld . zeer blij met petplan , kan hem ten zeerste aanraden. !!!.

Dankjewel voor jouw goede beoordeling Richard! Groetjes, Femke

Goede snelle service!

Na dat de declaratie niet goed was aangekomen, werd na telefonisch contact de declaratie direct verwerkt. Top!

Gelukkig dat we je alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen Els, nadat de declaratie niet goed was binnengekomen. Groetjes, Femke

Declareren verloopt vlot en duidelijk

Declareren gaat makkelijk en de verwerking en berichtgeving daarover verloopt snel. Ik betaal de nota altijd zelf en heb de vergoeding weer snel op mijn rekening staan. Heel fijn.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de huisdierverzekering Iris! Groetjes, Femke

Goede service en snelle vergoeding.

De informatie voorziening is zeer goed. Ook de vergoeding van kosten is zeer snel.

Dankjewel Dirk voor deze mooie beoordeling. Groetjes Eefje

zoals u zegt: goede service en vriendelijke benadering

Sam was aangereden en had een grote snee in zijn hoofd. Die moest gehecht worden met alle bijkomen zorg. Petplan heeft snel en goed gereageerd.

Wij zijn blij dat we jou en Sam hiermee hebben kunnen helpen. Veel beterschap nog toegewenst voor Sam. Groetjes Eefje

Prima vergoedingen goed advies

Prima advies voor behandeling, Goede vergoeding zonder poespas.

Dankjewel Nico! Groetjes Eefje

Super vriendelijk

Snelle service en altijd vriendelijk

Ik heb gelukkig niet veel gebruik gemaakt van de verzekering, maar de keren dat mijn hond wat had, ben ik altijd correct en goed geholpen.

Prettig en snel afgehandeld

Via internet diclratie gedaan ging soepel. En snelle reactie erna

Onduidelijke informatie over declaratie vooraf

Voor ons hondje uit Roemenië met achteraf gezegd een tumor wordt niks betaald omdat het (we wisten dit niet) een bestaande aandoening is. Ik zit netjes vanaf februari in de verzekering. Ik heb nu een rekening van meer dan 1000 euro en heb dit allemaal netjes opgegeven. Diverse malen vooraf gebeld om info maar je krijgt pas na zelf te betalen te horen of het vergoed wordt. Het zou fijn zijn als je dit van tevoren hoort...we zitten nu met een forse rekening. Of check zelf de honden vooraf voor je ze aanneemt dan bespaar je mensen deze ellende. Alle hieruit voorkomende ziektes worden namelijk ook niet vergoed en ik ben verplicht een jaar in de verzekering te blijven. Peke

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Peke, Wij begrijpen dat je teleurgesteld bent dat er geen vergoeding is voor de operatie aan de tumoren van Seffie. Helaas komen bestaande ziektes of aandoeningen die al voor polisingang aanwezig zijn of in de wachttermijn zijn ontstaan niet voor vergoeding in aanmerking. Wij wensen Seffie heel veel beterschap toe. Groetjes, Femke

Kan beter

De online omgeving kan stukken beter. Er zou een "Mijn Petplan" moeten zijn,waarin je alles van je declaraties kunt zien en controleren!

Beste Charlotte, Wij hopen dat we in de toekomst inderdaad een online omgeving aan kunnen bieden, waarin je de declaraties terug kunt zien en de eigen gegevens kunt bekijken. Wij willen je graag bedanken voor de feedback. Groetjes, Femke

Op zich tevreden

Blijf het jammer (en een beetje vreemd) vinden dat preventieve zorg zoals enting niet (deels) vergoed wordt. Lijkt erop alsof petplan liever heeft dat mensen geen preventieve zorg verlenen waardoor dieren eerder en ernstiger ziek worden. Beetje tegenstrijdig

Beste Inge, De Petplan Huisdierenverzekering is bedoeld voor de onvoorziene ziektekosten, bijvoorbeeld de kosten bij ziekte of ongeval. Indien je ook graag de preventieve zorg, zoals vaccinaties, gedeeltelijk meeverzekerd wilt hebben kun je kiezen voor het Totaal pakket. In dit pakket bieden wij wel een vergoeding voor de preventieve zorg aan. Groetjes, Femke

zeer goed

snel geregeld

Beste Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes, Femke

Zeer correct

Zeer snelle en correcte afwikkeling

Beste L. Westenbrink, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Femke

Vlotte service

Na indienen van rekeningen snel een bevestiging en de uitbetaling laat ook niet lang op zich wachten. Ben blij met de verzekering.

Beste Peter, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de huisdierenverzekering bij Petplan! Groetjes, Femke

Snel, duidelijk, accuraat

Declaratie indienen via internet is makkelijk, gebruiksvriendelijk. Binnen een week duidelijke reactie met specificatie. Je weet precies waar je aan toe bent.

Beste Ellen, Bedankt voor jouw goede beoordeling! Groetjes, Femke

Over Petplan