Wisselende ervaring. Maar nu fijn en accuraat

Mijn ervaring met petplan is niet al te best geweest maar moet nu zeggen dat er een snelle reactie en betaling volgde en daar was ik erg blij mee daar de kosten snel opliepen. Hierdoor kon ik mijn onkosten aan de kliniek ook direct voldoen. Dus daarvoor mijn dank.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Heel graag gedaan Gaby! Beterschap voor je huisdier. Groetjes, Pascal

Ik ben heel tevreden over het contact en de afhandeling van declaraties

Onze hond heeft regelmatig problemen met een aandoening. Dan is het fijn als je een betrouwbare verzekering hebt. De afhandeling van declaraties verloopt soepel en voor informatie word je correct en vriendelijk te woord gestaan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Prachtig cijfer! Bedankt hiervoor Luuk. Heel veel beterschap voor de hond. Groetjes, Pascal

Snelle vergoeding van de declaratie

zie boven

Bedankt Nel!

Boven verwachting

Heb de verzekering pas 2 weken geleden aangevraagd. Er is wachttijd van 30 dagen. Heel begrijpelijk. James laten chippen en ik had begrepen dat deze kosten al wel vergoed zouden worden. Na het invullen van de declaratie waarin ik alleen de kosten van de chip heb ingevuld krijg ik nu een bevestiging waarin zelfs ook de consult kosten deels vergoed worden. Het feit dat jullie uit jezelf de hele factuur na kijken schept veel vertrouwen.. Natuurlijk hoop ik jullie niet vaak nodig te hebben maar als wel dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed afgehandeld zal worden.

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Bedankt Kelly, fijn om te horen! Alle declaraties gaan door onze handen dus ze worden inderdaad allemaal nagekeken. Groetjes, Pascal

Gewoon een goede verzekering

Gewoon goed verzekerd voor een niet belachelijk hoge prijs. Makkelijk declareren. Tot nu toe prima!

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt Geena! Groetjes, Pascal

goed...

De nota's die ik digitaal ingediend heb, netjes en snel verwerkt. Gelijk bericht. Na behandeling van de nota's kreeg ik door middel van een berichtje te horen dat er binnen enkele dagen het bedrag terug gestort werd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Fijn om te horen, bedankt! Groetjes, Pascal

Vrij vlotte afhandeling van mijn declaraties.

Geen problemen gehad met mijn declaraties en een vlotte afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bart bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om ons te beoordelen. Daar zijn we heel blij mee! We proberen altijd de declaraties binnen de vijf werkdagen af te handelen. Groetjes, Pascal

Prima verzekering

Ik ben tevreden over Petplan. Ze vergoeden netjes al mijn declaraties. Enige is dat je altijd een handtekening op de bon moet laten zetten door de dierenarts en dat je bij verwachte hoge kosten vooraf een kostenraming van de dierenarts moet vragen. Ik geloof dat dat niet overal zo is, maar weet niet zeker.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Marloes bedankt voor de goede beoordeling. Het is inderdaad zo bij bedragen boven de 750 euro je dit moet melden bij ons. Bij spoed kan dit natuurlijk achteraf. Groetjes Marieke

Altijd netjes en snel afgewerkt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt Ella! Groetjes, Marieke

Ben zéér tevreden

De declaratie is makkelijk in te dienen. Snelle reactie en een snelle afhandeling

Fijn om te horen Cissy, bedankt! Groetjes, Pascal

Snelle afhandeling

Ik heb voor mijn hondje het Petplan Plus pakket, nu 3 jaar. Het heeft me tot nu toe veel geld bespaard. Ik raad Petplan als dierenverzekeraar aan! De afhandeling van declaraties gaat altijd snel en de communicatie is prima.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Pascale fijn dat we hebben kunnen helpen! Bedankt voor de tien! En een knuffel voor je hondje natuurlijk, Groetjes Marieke

Heel erg goed

Hele snelle afhandeling en formulier via internet erg gemakkelijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling Lucienne! Groetjes, Pascal

Kan niet beter

Alles wordt vlug en netjes afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie beoordeling Ria! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Gr. Stephanie

Goede verzekering, ben over het algemeen tevreden.

Rekeningen zijn makkelijk digitaal te versturen en de uitbetaling is vlot. Ik vind het wel een kostbare verzekering. Is de afgelopen jaren flink duurder geworden.

Bedankt voor de beoordeling, Jeannette! Groetjes Femke

Snelle uitbetaling na declaratie en vriendelijke medewerkers

Heel erg bedankt Inge! Groetjes Femke

Prima service, slechte dekking.

Keurige en snelle afhandeling, maar voor een betaalbare premie een belachelijk lage dekking. Blijf alleen verzekerd voor als er onverhoopt enorme uitgaven komen, maar vrees dan ook veel minder uitgekeerd te krijgen dan bij het instappen werd gesuggereerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Danielle, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze afhandeling, maar vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze dekking. Mocht je nog vragen hebben, of wat meer informatie willen ontvangen neem dan gerust contact met ons op via info@petplan.nl. Groetjes, Stephanie

Goede zorgvuldige afhandeling

Ben zeer tevreden, de rekeningen worden netjes binnen de afgesproken tijd verrekend. Ook bij vragen per telefoon altijd keurig geholpen

Bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes Femke

Goede service word veel vergoed, en snel gedeclareerd

Mijn ervaring altijd goed geregeld, ben heel bl8j met petplan

Bedankt voor deze mooie beoordeling Christien! Groetjes Femke

Heel betrouwbaar en goede service

Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Petplan En heb alleen maar hele fijne gevoelens bij hen Bv ze leven ook erg mee wanneer een beestje overlijd dat betekent voor denk ik dieren liefhebbers heel veel er wordt niet alleen maar aan geld gedacht op dat moment Ik ben in ieder geval heel erg content met Petplan

Beste Janny, heel erg bedankt voor deze mooie woorden over ons! Groetjes Femke

fijne dieren verzekerin

tot nog toe, als ik met de hond naar de arts ging ivm allergie, is er geen probleem, en dekt mijn verzekering gewoon de behandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sylvia. Wat vervelend om te horen dat jouw hond last heeft van een allergie. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Groetjes Femke

Klantvriendelijk en snelle betaling declaratie

Binnen 1 week geld op mijn rekening van de declaratie.

Beste Sandra, bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Femke

Goede afwikkeling van een ernstige zaak.

Vriendelijk en duidelijk

Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen Herman. Groetjes Femke

Excellent

Wij voelen (ik en mijn honden) erg veilig met petplan....:-) gewoon omdat zij het grootste deel van de kosten betalen ... Bedankt petplan :-)

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te horen dat jullie een veilig gevoel van de verzekering krijgen! Dat is precies waar we het voor doen. Bedankt voor de beoordeling! Groetjes Femke

Zeer positief

Vanaf het eerste telefoontje met PetPlan heel goed geïnformeerd en verder geholpen! Ben zeer tevreden over PetPlan.

Fijn om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling, Groetjes, Marieke

Snelle reactie.