Uitstekende verzekering!

Heb getwijfeld of ik mijn hond wel zou verzekeren maar heb er geen seconde spijt van gehad. Ben zeer tevreden over Petplan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Afien, Wat fijn om te horen dat je zeer tevreden bent. Wij willen je dan ook bedanken voor deze mooie beoordeling. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Heel blij mee! Snelle afhandeling!

Gemakkelijke manier van declareren en snelle afhandeling van de declaraties.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Fijn om te horen Lisanne. Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

GREAT SERVICE!! 100% satisfied

Our French Bulldog Uma broke her leg due to a bicycle accident. She had to get surgery on her broken leg. Petplan did exactly what they promised on their website. Their customer service was excellent. I phoned a couple of times and every time they were so helpful and supporting. One thing to note - make sure that all your documentation is in order when dealing with Petplan. They will ask you for all the history documents of the pet (it is their right to do so as there are people that try to take changes with insurance companies). If they find no issues in your documentation they will have no problem to approve your claim. I definitely recommend petplan!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hi Jolet, Thank you so much for your review. We appreciate it a lot and we are glad to hear that you are happy with our services. We hope Uma has had a full recovery from her accident and is feeling better now. Kind regards, Sabine Petplan Nederland

Superafhandeling

Laatste tijd beetje pech met ongevalletjes maar PrtPlan blijft een supergoede verzekering, snelle afhandeling en komt afspraken na. Telefonisch ook goed bereikbaar en vriendelijk bij vragen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Wim, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wel jammer om te horen dat jullie de laatste tijd wat pech hebben. We hopen dan ook dat de pech voor nu voorbij is. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

petplan is prettig

wij hebben voor onze pup, een Grand Basset Griffon Vendeen, Petplan gekozen omdat dit werd aangeraden door onze fokker. Zeker in het begin zijn er bezoekjes aan de dierenarts voor controle en vaccinaties. Petplan heeft dit allemaal zeer professioneel behandeld en de betalingen worden vlot afgehandeld. vriendelijke groeten Raoul

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Raoul, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent en wat een mooi cijfer! Bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Prima betrouwbare dierenverzekeraar

Vorig jaar grote operatie van onze hond Fay betaald. Dit jaar weer een aantal consulten en geneesmiddelen. Kan iedereen met een huisdier verzekeraar Petplan aanraden!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jos, Bedankt voor je score! Fijn dat je onze service kunt waarderen. Daar doen we het voor. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

De kosten van de ziekte van onze kat zijn snel en snel uitbetaald.

Onze kat heeft de aflopen tijd regelmatig ziek geweest met behoorlijke kosten. Deze zijn goed en snel afgehandeld.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste Henny, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen dat het inmiddels weer beter gaat met jullie kat! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Excellent service

I was told that pet insuance is a scam but honestly Petplan is a wonderful insurance company. Very honest, reliable and friendly. Definitely reimbursed me as per my insurance option. I highly recommend them.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wafaa thank you so much for this recommendation! With kind regards, Marieke Petplan Nederland

Het afsluiten van de verzekering bij Petplan is een goed plan

Ben blij met de verzekering voor mijn hond bij Petplan. Handig insturen van de declaraties via mijnpetplan en keurige afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn om te horen Annemarie, en ook dat het declareren op deze manier bevalt. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Waardeloos

Waardeloos

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste H, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de verzekering. Kun je misschien aangeven waarom niet? We kijken graag met je mee. Je kunt ons altijd bellen op nummer 020- 7220230 Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Correcte snelle verrekening van gemaakte kosten

Facturen met inschrijving ingestuurd en daarna zijn ze snel en duidelijk afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jolanda, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat jouw gemaakte kosten snel zijn afgehandeld. Bedankt voor jouw beoordeling. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Operatie Konijn

Mijn konijn had een operatie nodig aan zijn oor. Dus hoge kosten. Blij met deze verzekering, ik krijg veel vergoed. Zelf had ik dit niet kunnen betalen.

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Beste, Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor. We hopen dat alles weer goed gaat met jouw konijn. Met(dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Netjes afgehandeld binnen een week

Als je hond opeens zo ziek is dan is het fijn dat er een verzekering is die je niet aan het denken zet of je de kosten wel kan betalen. En binnen een week is alles netjes weer afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat een prachtig cijfer zeg! Fijn dat je tevreden bent. We staan graag voor je klaar. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Goede ervaring.

Snelle afhandeling van declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Els, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Dacht een verzekering te hebben, ben voordeliger uit zonder

Heeft de hond eens iets , krijg ik lachertje van 3,19 overgemaakt , denk doe eigen risico van 250 dan valt de premie mee , rekening van 339,00 omdat een andere hond zijn oor kapot heeft gebeten dat kan gebeuren en dacht 80 procent van overige bedrag te mogen ontvangen dus niet. Hier kan ik beter zelf potje voor maken. Zal de kleine letters wel niet goed gelezen hebben .

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Hans, Je hebt, zoals je zelf ook aangeeft, gekozen voor een vrijwillig eigen risico. Je hebt dus ook een vergoeding van ons ontvangen, maar dit is van het eigen risico afgegaan. De €3 is dan het resterende deel van de vergoeding. De vergoeding was dus dat kleine bedrag, plus het volledige eigen risico. Het eigen risico is nu ''op''. Voor de eerstvolgende declaratie binnen dit verzekeringsjaar zal je de gehele vergoeding ook daadwerkelijk op je rekening uitbetaald krijgen. We vinden het jammer om te lezen dat je ondanks de vergoeding toch ontevreden bent. Je hebt namelijk gewoon een vergoeding ontvangen conform de polisvoorwaarden, met het door jou gekozen eigen risico. Als je hier meer informatie over wilt kun je contact met ons opnemen. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur op 020 – 72 20 230. We leggen het graag aan je uit. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Wel betalen en geen vergoeding krijgen.

Heb dit jaar elke maand ruim 30 euro betaald. Krijg elke keer bij declaratie € 0,-. Snap hier niets van! Worden de bedragen die ik declareerde niet bij elkaar opgeteld?

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Lenie, We hebben het even voor je nakeken en zien dat de meeste van jouw declaraties gewoon zijn vergoed. Alleen preventieve zorg valt niet onder de verzekering. Voor de overige declaraties heb je een vergoeding conform de polisvoorwaarden ontvangen. We vinden het jammer om te lezen dat je ondanks dat ontevreden bent. Voor vragen kun je altijd bij ons terecht. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur op 020 – 72 20 230. We helpen je graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Één goede ervaring op al mijn vragen worden netjes beantwoord

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Am, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Snelle vergoeding

Binnen een week na de operatie van onze pup Bailey de kosten vergoed gekregen. Eenvoudig via de website te declareren. Kreeg nog een mailtje dat ze wel graag omdat Bailey niet bij der eigen dierenarts is behandeld maar met spoed in een andere kliniek moesten we de patiëntendossier sturen. Binnen dag kregen we als nog te horen dat we het vergoed kregen. Snelle handeling en snelle service

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Chantal, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn dat je tevreden bent met onze service. We hopen dat het inmiddels weer beter gaat met Bailey. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Goed geregeld

Alles is goed geregeld. Je krijgt snel reactie terug als je een declaratie heb ingediend.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Claudia, Bedankt voor je beoordeling. Wat een mooi cijfer zeg! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met Petplan als iets niet duidelijk is dan mail ik of bel ik en ik wordt vriendelijk te woord gestaan en men leg alles duidelijk uit zo kom men ook niet voor verrassingen te staan

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gerardus, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. We staan graag voor je klaar. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Scam

Insurance covers nothing and it’s so unhelpful. Regret so much signing up with them

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hi Natalia, We are sorry to hear that you are not happy with the insurance. Preventive care, such as vaccinations and annual check-ups is not covered in the insurance. Reason for this is that we focus on unforeseen expenses. This includes any kind of treatment when your pet gets sick or injured. Treatment that prevents your animal of getting sick is not covered. You can find more information in our policy conditions. Let's hope your pet stays healthy and won't need it anyway. Please contact us if you have any questions about the insurance. We'd be happy to help. Kind regards, Sabine Petplan Nederland

Snelle verwerking

Ik ben net lid van deze verzekering,dus niet zoveel ervaring dit was onze eerste declaratie. Maar ben zeer verrast door de snelle verwerking.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Best Lenie, Bedankt voor jouw mooie review! Hier zijn we heel blij mee. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Super slecht!

Er zit altijd een addertje onder het gehad waardoor je toch niets vergoed krijgt. OHRA is veel beter en een stuk goed koper!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Djelany, Het is ons niet duidelijk wat je bedoelt als je aangeeft dat er altijd een addertje onder het gras zit. De ingediende declaraties worden conform onze polisvoorwaarden afgehandeld. De polisvoorwaarden kun je ook terug vinden op onze website en zijn dus voor iedereen toegankelijk. Indien je nog vragen hebt kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij staan je graag te woord van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Redelijk snelle vergoeding

Prima. Soms even bureaucratisch. Bv wij vergoeden niet want er ontbrak bijlage. Terwijl je ook had kunnen schrijven kunnen nog niet beoordelen want we hebben xxx nodig.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Rob, Wij willen je bedanken voor je mooie review. Jouw feedback nemen wij mee en geven wij door aan de betreffende afdeling. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland.

Topservice

Snel met beantwoorden van vragen, klantvriendelijk en snelle service

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Natasja, Wat onwijs fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. We doen dagelijks hard ons best om alle klanten zo goed en snel mogelijk te woord te staan, en het is fijn om te lezen dat daar waardering voor is. Bedankt voor de beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!