Geweldige service

Heel goed telefonisch te woord gestaan m.b.t. mijn vragen voor de behandeling en na declaratie ingediend binnen 1 dag verwerkt. Super ervaring dus

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt Monique voor je mooie beoordeling en 10! wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons. Groetjes Stephanie

Declaraties worden snel en zorgvuldig uitgevoerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je mooie beoordeling Irma! Groetjes Stephanie

Prima serviceverlening

Declaraties worden snel verwerkt en betaald.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt Ine voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Marieke

altijd duidelijk kosten vergoedingen

heb helaas een zorg kindje van een hond ondanks alle kosten krijg ik het zeer snel op me rekening terug om niet in financiële situatie te belanden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Joyce, Vervelend om te lezen dat je hond een zorgkindje is en dat er zoveel kosten bij komen kijken. Wij zijn blij dat we jou kunnen ondersteunen in de kosten, zodat je niet financieel in de problemen komt. Groetjes Stephanie

Fijne verzekeraar met prima vergoedingen

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers. Onze kat heeft sinds een tijd steeds meer kwaaltjes, maar het is financieel gelukkig goed te overzien doen de prima vergoedingen. De declaraties worden ook zeer snel afgehandeld, top !

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Fijn dat je tevreden bent Guido. Heel veel beterschap voor je kat! Groetjes, Pascal

Declaraties niet binnen de tijd afgehandeld

Op zich ben ik wel tevreden, alleen had de snelheid beter gekund. Jullie geven wel aan op de site dat het langer kan duren dus dat is wel weer goed. Ik zou ook wel de mogelijkheid willen hebben om meerdere declaraties in een keer te doen. Bij CZ kan je het heel mooi via de app doen, dat zou ook top zijn! Na het opvragen van de patientenkaart zijn de declaraties de volgende dag verwerkt. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag maar werd verwezen naar de voorwaarden. Vind ik niet zo persoonlijk.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Irma, bedankt voor je beoordeling. Het is inderdaad druk bij de declaraties. Een app zou inderdaad geweldig zijn. Dat willen wij ook heel graag, wellicht is dit in de toekomst mogelijk. Je laatste notitie laat ik nog even aan onze declaratieafdeling weten. Vriendelijke groet, Pascal

Prettige afhandeling van zaken.

Wordt goed en prettig geholpen.

Fijn om te horen Carolina. Groetjes, Pascal

Snelle en goede verwerking declaratie

Snelle en goede afwerking declaratie

Een 8! Bedankt Harry! Groetjes, Pascal

Correcte snelle afhandeling

Na het indienen van een declaratie krijg je snel bericht van de uitkering op een uitgebreide duidelijke manier.

Bedankt Natasja voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Pascal

Deze polis is Snel en goed

Makkelijk te declareren. En je krijgt snel antwoord.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Lilian! Groetjes Femke

Wij zijn zeer tevreden.

Heel goed en snelle afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Cees, Wat een mooi cijfer! Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze afhandeling. Groetjes Stephanie

Duidelijk en goeie service met weinig handelingen

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Jan, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je reactie. Groetjes Stephanie

makkelijke manier van declareren. Prima pakketten waaruit is te kiezen. Snelle reacties en fijne klantenservice.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Patrick, Wat fijn dat je tevreden bent over ons. Wij doen ons best om alles zo makkelijk en duidelijk mogen te maken. Bedankt voor de mooie 10! Groetjes Stephanie

Declaratie word goed en snel afgehandeld

Toen we de verzekering voor Luna af sloten was het eerste 15 euro was voor ons de rest zou vergoed worden. Helaas zijn de regels veranderd zodat we nu de helft zo n beetje nog vergoed krijgen. Beetje tegenvaller maar jah soms wel begrijpelijk. Maar als eenmaal de regels gelden waar je toen voor hebt afgesloten dacht ik dat het dan altijd zou blijven.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Hoi Petra, Wij begrijpen dat het vervelend is dat je polis wijzigt. Helaas is het zo dat wij zien dat alles om ons heen veranderd en wij hier de verzekering op aan moeten passen. Goed om te horen dat je tevreden bent de afhandeling van de declaraties en bedankt voor het mooie cijfer! Groetjes Stephanie

Zeer prettig onze kat verzekert te hebben

Wij hebben al enige tijd onze kat verzekert en een goed pakket gekozen. Als we een declaratie indienen is de communicatie erover helder en duidelijk. En soms gebeuren er dingen dat je gewoon blij moet zijn dat je, je huisdier kan verzekeren!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Hoi Roberto, Goed om te horen dat jij je kat met een goed pakket hebt verzekerd. Je weet het inderdaad maar nooit! bedankt voor de mooie 10. Groetjes Stephanie

Snelle service

prima communicatie, snelle service. Leuke nieuwsbrief.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Joke, Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie en onze snelle service. Wij proberen er altijd weer een leuke nieuwsbrief van te maken, met leuke informatie en foto's. Groetjes Stephanie

prima.

Supersnelle afhandeling vooral vanwege het hoge bedrag.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Marijke, Bedankt voor jouw beoordeling! Als je hoge kosten moet maken dan is dat nooit leuk, wij proberen deze inderdaad zo snel mogelijk af te handelen. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met jouw huisdier. Groetjes Femke

goede verzekering

pet plan altijd snel met betalen bij dure operatie geld in 1 dag terug na melding naar pet plan

Hoi Peter, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groetjes Femke

Nog niet zo lang in de verzekering gekozen basis plan, ons hondje Lizzy buikklachten echo, bloedonderzoek gehad rekening ingediend keurig 50%van deze rekening vergoed gekregen en van de medicijnen 80%vergoed ook t herhaal medicijn rekening 80% vergoed ,wist niet hoe alles moest telefonisch zelf contact opgenomen en alles werd fijn uitgelegd en tijd voor genomen

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Frea, Wat vervelend om te horen dat Lizzy ziek is geworden. Wij zijn blij om te horen dat we je hebben kunnen helpen in deze toch al vervelende situatie. Groetjes Femke

Heel blij mee

Petplan doet wat ze zeggen.. Alles wordt lekker snel afgehandeld en netjes

Beste Ed, Bedankt voor jouw complimenten en mooie cijfer! Groetjes Femke

Zéér snelle afhandeling

NVT

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ton, Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze afhandeling. Bedankt voor je reactie. Groetjes Stephanie

Ben dik tevreden

Mijn ervaring is erg goed

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste J.C.E, Wij zijn blij om te lezen dat je ervaring met Petplan goed is. Bedankt voor je reactie. Groetjes Stephanie

Bedankt voor het mooie cijfer! Groetjes Stephanie

Mis wat

Ik mis nieuws over niet verkrijgbare medicatie. En informatie wat Petplan daar aan doet. Kan u en mij op kosten jagen bij krijgen van alternatief medicijn Ik mis overZicht van ingediende declaraties op papier. Ik mis uw pro-actieve reactie

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Annette, Wat vervelend om te lezen dat je bepaalde dingen mist. Wij hopen voor in de toekomst dat het mogelijk wordt om je eigen gegevens online in te zien, dus ook de ingediende nota's. Zou je ons een email kunnen sturen, zodat wij kunnen kijken wat er mogelijk is? Dit mag naar info@petplan.nl. Groetjes Stephanie

Makkelijke en snel declareren en uitbetaald

Declaraties van de dierenarts kunnen makkelijk ingediend worden en worden snel afgehandeld en uitbetaald. Duidelijke mailtjes over status van declaratie.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groetjes Femke