Prima service en over het algemeen snelle afhandeling van declaraties.

Zie boven

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Goed geregeld

Alles goed geregeld zoals verwacht.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Beste Henny, Wat fijn om te horen je zo tevreden bent. Bedankt voor deze fijne beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke

Goede verzekering

Makkelijk online declareren, redelijke vergoedingen uit een basisverzekering en niet te duur p/m. Ik ben tevreden!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Miranda, Bedankt voor de fijne beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke

Doen precies wat ze zeggen

Uitstekend vlotte afwerking van dedeclaratie

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Henk bedankt voor dit mooie cijfer! Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Marieke

kan beter

Het kan altijd beter meer vergoeding geven voor bepaalde diensten Declaratie vlugger uitbetalen,

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling Christel. Vanwege drukte is de declaratietijd iets langer, ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Marieke

Declaratiesysteem makkelijk

Ik vind he declaratiesysteem makkelijk en klantvriendelijk. Sterk verbeterd t.o.v. Vorige systeem en dito discussies.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn om te horen, Yvonne! Bedankt dat je ons zo goed hebt beoordeeld. Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Klantvriendelijk

Altijd bij vragen behulpzaam en snelle afhandeling van declaraties. Zeer gemakkelijk middels de website. Je hoopt eigenlijk nooit de verzekering nodig te hebben maar we zijn nu blij dat we bij de aankoop van onze hond Calley ( 4 1/2 jaar geleden)hebben besloten een verzekering bij Petplan af te sluiten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, Yvonne! Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Prima ervaringen met petplan

Nooit problemen met de betaling alleen laatste keer duurde het langer dan normaal maar zal ongetwijfeld te maken hebben met de corona en thuiswerken e.d.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Marc, momenteel hebben wij inderdaad een hogere afhandeltijd dan waar wij naar streven. Wij proberen deze achterstand uiteraard weg te werken zodat we de declaraties binnenkort gewoon weer binnen 5 werkdagen af kunnen handelen. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

The best investment I've ever made

PetPlan has been the best insurance I've ever invested in. It has been a huge help over the years with my diabetic cat and when he passed, they proactively sent me condolences, cancelled his insurance and gave me a rebate on the unused amount I had prepaid for the year. I was already a happy customer as my invoices are handled within a very reasonable time and the responses are always clear and personal, but this type of customer service has made me a customer for life. As long as I have pets, I will buy them PetPlan insurance.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Dear Maya, I'm sorry to hear that your cat is passed away.. We wish you a lot of strength and we will thank you for your kind words. With kind regards, Femke Petplan Nederland

Behulpzaam

Word goed geholpen via de mail. 1 puntje is sneller mailen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Isabelle, Bedankt voor je recensie. Wij proberen altijd zo snel mogelijk op de e-mails te reageren. Bij dringende vragen kun je altijd bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00. Met vriendelijke groet, Hannah Petplan Nederland

Declaratie duurt echt te lang.

Ik zit hier nog maar net, maar de declaraties duren echt veel te lang. Zonder enige communicatie van jullie kant, er wordt vermeld 8 tot 10 werkdagen, inmiddels zit ik op 12. Erg jammer!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jessica, bedankt voor je beoordeling. We begrijpen de frustratie, wij vinden dit zelf ook heel vervelend. We gaan proberen je declaratie zo spoedig mogelijk af te handelen. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Nette afhandeling

Uitbetaling volgens verwachting

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Kwaliteit behoeft geen woorden.

Onze ervaring is alleen maar positief. Wij hebben voor ons 5-jarig hondje elk jaar wel declaraties ingeleverd. Binnen de kortstmogelijke tijd werd de declaratie vergoed. Na het indienen krijg je keurig een mail dat het ontvangen is en hoelang men denkt dat de verwerking duurt. Ook als de declaratie behandeld is word je op de hoogte gebracht.

Edith, bedankt voor deze prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke

Nog geen ervaring

Het lukt niet zijn geboorte datum te vermelden

• Afwikkeling van uw declaratie N.v.t.
  • Soort verzekering: N.v.t.
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Harrie, Wat jammer om te lezen dat het niet wil lukken de geboortedatum in te vullen. Dat moet natuurlijk wel kunnen. We willen je dan ook graag vragen om even contact met ons op te nemen. We lossen dit dan samen met je op. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Je kunt ons ook bereiken via het contactformulier op de website: www.petplan.nl . Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

Uitbetaling duurt veel te lang

Zelf heb ik een verzekering afgesloten om niet in financiële problemen te komen. Als het dan altijd 2a 3 weken duurt voordat het word uitbetaald vind ik dat belachelijk lang.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Debbie, we begrijpen dat het heel vervelend is als je zo lang moet wachten. We doen er alles aan om zo snel mogelijk de declaratie af te handelen. Ons excuus voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Late afhandeling en Tutoyeren

Het heeft erg lang geduurd eer de declaratie is afgehandeld. Daarnaast verbaas mij keer op keer over het ongevraagd tutoyeren, zo ook in de mail waarin de declaratie werd afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste CNF van der Weijden-Welbergen, De afhandeltijd van de declaraties ligt momenteel inderdaad hoger dan dat u normaal van ons bent gewend. Onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij in onze communicatie overgaan in de je-vorm. Wij vinden dit juist wat persoonlijker naar onze klanten toe. Wij vinden het jammer om te horen dat u dit niet prettig vindt. Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Geweldige verzekering .

Ik heb hele goeie ervaringen met Petplan !

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooie beoordeling Jacqueline! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Geweldig !

Snelle terug gave van gemaakte kosten, en bij hoge bedragen even van te voren bellen en het is geregeld. Top!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen Ronald! Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Goede verzekering, doen waar ze voor staan

Ik heb al jaren mijn hond bij petplan verzekerd. Totaal geen spijt van. Indienen van declaraties zo gepiept altijd worden deze op tijd behandeld en uitbetaald. Nieuwsbrieven waar leuke weetjes en tips in staan!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent Danny! Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Snelle service, correcte uitleg

Correcte service, goede uitleg.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Irene! Met vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland

Correct

Niet moeilijk doen.Uitstekend afgehandeld.

Snelle afwikkeling van declaratie

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ingrid! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Ik ben dik tevreden

Ik ben dik tevreden over Petplan. Declaraties worden correct afgehandeld. Helaas lukt het niet altijd binnen de 5 dagen, maar dat wordt dan op de site duidelijk aangegeven.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

John bedankt voor de prachtige beoordeling. Wij proberen zo snel mogelijk weer op de vijf werkdagen voor de declaraties te komen. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Declaraties snel afgehandeld

Wij zijn erg tevreden over Petplan. Online declareren is erg eenvoudig, en de declaraties worden snel afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn dat je het declareren zo makkelijk vindt Alexandra. Bedankt voor de tien!! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Een zegening als je huisdier medische hulp nodig heeft

Erg tevreden met de manier waarop alles gaat en de dekking van de verzekering. Ook de methodiek rondom het declareren gaat zonder problemen en wordt snel afgehandeld en betaald

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt Marcel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland