Niet goed

Wat ik ook declareer ik ontvang niets terug ondanks + pakket

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Monique, Bedankt voor je bericht. We hebben het even voor je uitgezocht en leggen je graag uit wat hiervan de reden is. Zoals in onze polisvoorwaarden is terug te vinden geldt er een wachttermijn van 30 dagen. Behandelingen in deze periode komen helaas niet in aanmerking voor vergoeding. Daarnaast valt preventieve zorg, zoals vaccinaties en vlooienmiddelen, helaas niet onder de verzekering. Als huisdierenverzekering richten wij ons op de onvoorziene medische kosten. We hopen dat we het zo hebben verduidelijkt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn declaraties.

Het duurt wel wat lang voor de vergoeding voor de gedeclareerde medicijnen op de rekening staat maar hier wordt goed over gecommuniceerd via email.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Snelle afhandeling declaratie

Na het indienen van de declaraties eind december wordt je netjes op de hoogte gehouden over de afhandeling, binnen 2 weken al bericht dat het binnen 3 dagen op de rekening gestort wordt. Top

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Zeer prettig

Er was een probleem maar ze hebben het keurig in orde gemaakt

• Afwikkeling van uw declaratie N.v.t.

Great service

Excellent service. I was told that pet insurance was a scam and they never pay but Petplan proved the opposite. They are very transparent. They have paid all vet costs except the ones that were not included in my plan. I highly recommend them.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Dear Wafaa, Thank you for your kind message. It's nice to hear that you are satisfied with our services. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We'd be happy to help. Kind regards, Sabine Petplan Netherlands

Super tevreden!

Al bijna 2 jaar naar volle tevredenheid verzekerd bij Petplan. Miep heeft al een tijdje last van haar rug. En heb inmiddels een orthomanueel therapeut gevonden die haar goed kan helpen. En ondanks dat deze therapeut duurder is dan mijn eigen chiropractor, is alles gewoon voor 80% vergoed. Top!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Marie, Bedankt voor je bericht. Wat goed om te horen dat je tevreden bent en wat fijn dat Miep nu goed geholpen kan worden aan haar rug. We staan graag voor jou en Miep klaar! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Ook niks gekregen

Onze Bo had een ontsteking van het bijten dierenarts bezoek medicijnen,rekeningen op gestuurd €000 uitgekeerd. Nou mijn verzekering opgezegt ik maak zelf wel een potje.

• Afwikkeling van uw declaratie N.v.t.
  • Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Grada, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben het daarom meteen even voor je uitgezocht. Zoals we je hebben laten weten in de mail met uitleg over de uitkering ontbrak de factuur bij jouw declaratie. Helaas kunnen we declaraties zonder nota niet in behandeling nemen. We zien de declaratie daarom graag nogmaals tegemoet, met de juiste bijgevoegde documenten. Wij zullen deze dan uiteraard alsnog gewoon in behandeling nemen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

De verwerking duurt op het moment te lang

Mijn eerdere ervaringen waren beter dan de recente. Verwerken van de nota duurde te lang

Klacht

Belachelijk dat ik een jaar vastzit aan een verzekering waar ik spijt van heb en ook niet gebruik en heb ook nog niks gedeclareerd. Mag niet eens omzetten naar goedkopere wat ik dus echt heel naar vind. Ga daarom mijn verzekering van bentley ook opzeggen, deze heb ik al 10 jaar maar ben er klaar mee als je zo behandeld wordt

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Beste, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een verzekering afsluit ga je akkoord met een contractduur van tenminste één jaar, zoals in de polisvoorwaarden ook beschreven staat. Om zeker te weten dat je de goede beslissing maakt heb je ook nog 14 dagen bedenktermijn. Daarna is het, zoals bij andere verzekeringen, helaas niet mogelijk om deze tussentijds stop te zetten of te wijzigen totdat het eerste contractjaar voorbij is. We hopen het hiermee te hebben verduidelijkt. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Trage verwerking van declaraties

Ik hoor al 2 jaar dat er een achterstand is in het verwerken van declaraties. De 5 dagen kloppen gewoon niet. Het is minimaal 14 dagen. Of jullie hebben een blijvende onderbezetting. Of jullie moeten de declaratie tijd meer realistisch aangeven op jullie website. Ik heb mijn katten bij jullie verzekerd maar het duurt al zeker 1.5 erg lang voor declaraties worden uitbetaald. Dan is het structureel en geen incident.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Desiree, Bedankt voor jouw review. Helaas hebben wij inderdaad al langere tijd problemen met het verwerken van de declaraties. Uiteraard streven wij ernaar deze zo snel mogelijk weer binnen 5 werkdagen af te handelen. Wij begrijpen dat deze situatie voor onze klanten niet wenselijk is en doen er dan ook alles aan om dit op te lossen. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Geen gedoe. Betalen waar je recht op hebt.

Geen gedoe. Betalen waar je recht op hebt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Eva, Bedankt voor jouw positieve review. Dat waarderen wij enorm. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Alles top en snel geregeld

Heldere communicatie wat ik kon verwachten en tussentijds werd ik op de hoogte gehouden van de status van mijn declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Maikel, Wat fijn dat je ons zo'n goede beoordeling geeft. Bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nedeland

Zeer fijne goede klantgerichte verzekering

- klant gericht - meldingen doen van mogelijke hogere uitgave via de website . Hierdoor kun je op elk tijdstip terecht en je krijgt ook meteen antwoord terug. - website en je account , duidelijk goed te gebruiken - zeer vriendelijk te woord gestaan indien je vragen of op en aanmerkingen hebt - dekking van de verzekering zeer goed - afhandeling snel . Zeer veel dekking voor nette maand last

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Rebecca, Bedankt voor jouw goede beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Keert uit zonder problemen

Zeer vlotte afhandeling van declaraties. Nog nooit is een declaratie geweigerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Tine, Wat fijn dat je ons zo'n goede beoordeling geeft. Bedankt daarvoor. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

duidelijke afhandeling binnen redelijke termijn

positief

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Marius, Wat fijn dat je ons zo'n positieve beoordeling geeft. Dank je wel. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

Mijn 1e ervaring is goed.

Voor de 1e keer onkosten bij de dierenarts gehad die zijn netjes deels vergoed en juiste afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Lilian, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. We waarderen jouw beoordeling zeer. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland

triest

20 december declaratie ingediend ivn met overlijden van onze oude Sam , en wat zie ik termijn bedrag wordt gewoon afgeschreven , zien jullie niet in de systemen wat er ingediend is etc. ? Normaal krijg je een briefje gecondoleerd etc. wij zijn nu 3 weken verder "een koud bedrijf "zonder warme hand. Ben ik niet gewend van jullie ! Dus graag actie. Crematie nota komt nog dus hopelijk wat meer actie ! Verder ben ik tevreden , maar wat meer progressie zou goed zijn. Groeten, CDH

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Cees, Allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie Sam. Helaas hebben wij nog te maken met een achterstand, waardoor wij nog niet op de hoogte waren van het overlijden van Sam. Wij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken en ervoor zorgen dat dit rechtgezet wordt. Onze excuses voor het ongemak. Je krijgt snel bericht van ons. Voor nu vooral veel sterkte gewenst. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland

Declaraties duren al maanden veel te lang.

Al zeker 1 1/2 jaar duurt het afhandelen van declaraties lang niet de 5 werkdagen die op de site staan. Pas na invullen van alles komt er een melding dat het langer duurt. Nu zelfs tot 4 weken!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 3

Beste Marco, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de verwerkingstermijn van de declaraties. Het klopt dat we sinds het begin van dit jaar te maken hebben met een achterstand. Gelukkig begint deze steeds kleiner te worden en we hopen dan ook dat we deze binnen afzienbare tijd kunnen wegwerken. Onze excuses voor het ongemak! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

uitstekend

heel fijn en uitstekende zorg en afhandeling en ben zelfs ook heel erg gesteund toen mijn kat was overleden, nogmaals mijn dank hier voor

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Fijn om te horen Ria. Bedankt voor dit mooie compliment. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Zeer goede service, Petplan doet wat ze beloven!

Super!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Maarten, Bedankt voor je fijne beoordeling. Dit waarderen we zeer! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland

Goede verzekering.

Goed en duidelijke verzekering..zou ik zeker aan iedereen aanraden..

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Anja, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij mee natuurlijk! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

prima service

duidelijke app om declaraties te verwerken.

Fijn om te horen Bart! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Weinig verhoed

Verzekering genomen eerst een duurder nu de goedkoopste veel betalen en heel weinig terug krijgen. Heel veel word niet vergoed heel veel spijt dat wij een verzekering hebben genomen raad het niemand aan

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste John, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent. We raden aan om altijd eerst de voorwaarden en vergoedingen door te nemen. Deze zijn zeer duidelijk. Met vriendelijk groet, Marieke Petplan Nederland

Verschrikkelijk slecht

2 x declaratie ingediend. 0,00 uitgekeerd. Maar wel 25 euro per maand incasseren.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Rik, Je geeft aan dat jouw facturen niet vergoed zijn, dat is erg jammer! Op onze website kun je in het vergoedingenoverzicht of in de polisvoorwaarden ( https://petplan.nl/polisvoorwaarden/ ) precies vinden wat er wel/niet vergoed kan worden binnen elk pakket. Indien je denkt dat jouw facturen wel binnen jouw pakket vergoed hadden moeten worden, neem dan vooral even contact met ons op. We kijken dan graag met je mee. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland