Zeer slecht

Er word bijna niets vergoed en is heel duur voor 2 honden en je kan er niet onderuit je zit er meteen een jaar aanvast was ik maar nooit bij ORHA weg gegaan dat is een top huisdieren verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Nicolette, We begrijpen uit je review dat je niet tevreden bent met de verzekering. Met onze verzekering kunnen wij de ziektekosten van je huisdier dekken. De preventieve zorg zoals de vaccinaties en ontworming blijven hierbij voor eigen rekening. Verder klopt het dat je in het eerste jaar van de verzekering een volledig jaar contract hebt. Dit houdt in dat de verzekering in het eerste jaar niet tussendoor opgezegd kan worden. Zodra de polis een jaar loopt dat deze dagelijks opgezegd worden met een maand opzegtermijn. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Eerst goed , nu geen contact meer

Voorheen nooit problemen met petplan, kreeg mijn declaraties binnen een week terug betaald . Nu is dat helaas voorbij telefonisch niet meer bereikbaar ,via de site je kunt alleen nog een contactformulier invullen, waarop je ook geen reactie krijgt, ben nu al 3 weken aan het wachten op een bredrag van iets meer dan €700 euro, dat is dus veel geld. Ik ben benieuwd of ik iets ga horen, lijkt alsof het niet meer zo goed gaat met petplan en anders rechtsbijstand erop zetten.

Slecht

De declaraties duren veels te lang 3 weken wachten tot ik geld terug krijg

super slecht

Ik ben nu 5 jaar verzekerd bij Petplan in de hoop dat mijn kater Goozer goed en veilig geholpen kan worden en dat er eventueel geld is als hij ziek is en naar de dierenarts moet. Op 26 juli is Goozer mijn kater naar de dierenarts geweest en dat koste 138 ,40. Ik probeerde gelijk de nota te declareren bij Petplan maar de Website werkte toen niet en ik mocht de nota toen over de email declareren, maar dan moest ik een week wachten voor ik hem in kon dienen want mijn telefoonnummer moest veranderd worden, echt heel raar maar ja! Weken later na 6x bellen nog niets gevangen. Ik heb over die 5 jaar al 720 euro betaald aan verzekering geld, vanzelfsprekend gebeurd dat allemaal op tijd. Nu schijnt dat ik niet eens de rekening volledig betaald krijg 50% van de dierenartskosten 8 % van de medicijnen en van een bepaalde gel krijgt hij niets vergoed. Middels heb ik de verzekering per september opgezegd en een spaarrekening voor Goozer geopend, voor eventuele dieren arts kosten in de toekomst en dan alleen zonder stress. Ben overigens benieuwd wanneer ik mijn vergoeding uitbetaald krijg en hoeveel.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Altijd super geholpen met ons hondje. Vriendelijk behandeld, petplan is ook zeer behulpzaam. De beste verzekering die er is! Bij een volgend huisdier komen wij zeker terug.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

SLECHTER DAN SLECHT

Verstoppen zich achter subjectieve conclusies en denken dat ze alles beter weten om maar niet declaraties te hoeven vergoeden. Ze blijven hun verhaal doordrammen en noemen dit dan 'service'

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Mijn ervaring is erg goed

Altijd met mijn vragen geholpen. En altijd alles netjes gedeclareerd de rekening van pixie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

dribbel

Wij nu 10 jr petplan Helaas heb ik vanaf dat ik hem had mijn lieverd al de rekeningen..maar dat waren kleintjes spugen diaree bleek allergie..nooit moeilijk..tandjes schoonmaken.prima elke 2 jr! Had wat aan zn pootje alles vergoed! Foto.d etc etc nu dachten we staar maar helaas pra..oogarts en 2de bezoek met narcose en erg onderzoek vergoed ...en nooit gegevens op gevraagd nooit! Nooit moeilijk! Enige min puntje vind ik .je bent verzekerd maar voorschieten en ineens even bij a 1000 ophoesten onverwachts...is rot..vroeger was het arts stuurt rekening in .nu denk oh god hoe duur zal het worden...wij gingen oogarts stel.staar had het ongeveer 3500 gekost ja voorschieten...dat vind ik minder ..maar verder top verzekering! Vriendelijk geholpen en als ik bel lig in een deuk hoor je woef woef..al met al ik raad petplan bij iedereen aan ...zeggen mensen nee hoor ik krijg niks uitgesloten ja waar ben je verzekerd...ja Hema..ja sorry alle waar naar zn geld! Ik hoop nog aantal jaren gebruik te maken voor mijn Hondje...bv zo en zo vlooien pillen etc etc..ja die worden niet vergoed maar prima...dus maar 1 dag is petplan

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een prachtige beoordeling Marieke! Daar zijn we heel erg blij mee! Bedankt en een dikke knuffel voor Dribbel. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Goede service. Bij vragen wordt je altijd goed en vriendelijk geholpen. Declaraties makkelijk in te dienen en snelle afhandeling en uitbetaling. Wel jammer dat er soms dingen veranderen in het pakket.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Melissa, dank je voor deze mooie beoordeling. We proberen de pakketten altijd zo gunstig mogelijk te maken voor onze klanten. Je kunt altijd contact opnemen met ons zodat we het een en ander goed uit kunnen leggen. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Fijn, dat je onze declaratie gedeeltelijk vergoeden!

Declaratie ingediend en snel afgehandeld en dank hiervoor! Groet Wim Pieters

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Graag gedaan Wim en jij bedankt voor de mooie beoordeling. Hier worden wij blij van. Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Helemaal TOP

Hallo,ik vind dat er snel op de declaratie wordt gerageerd. Wij zijn heel tevreden met deze verzekering. Met vriendelijke groet ,Fam de Ridder

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor je mooie beoordeling Frans. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met Ragnar! Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Fijne verzekering!

Het is nooit fijn om een ziek huisdier te hebben maar Petplan zorgt voor wat rust mbt de factuur! Zodat alle aandacht kan naar je maatje! Hele fijne medewerk(st)ers die je goed helpen mbt vragen en een snelle afhandeling van je declaratie! Bedankt namens de baasjes van Boef!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Sylvia. Fijn om te lezen dat we op deze manier een stukje zorg voor Boef bij je weg kunnen nemen. Hopelijk gaat het inmiddels alweer wat beter met hem. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Eerste indruk is uitstekend

Ben sinds een half jaar verzekerd bij Petplan. Vrijdag j.l. voor het eerst een (niet zo hoge) declaratie ingediend voor de oogonsteking van onze chihuahua. Dit was eenvoudig te doen en al binnen 2 werkdagen bericht gehad dat er 80% uitbetaald gaat worden van de ingediende rekening. Kortom, de eerste kennismaking met Petplan is uitstekend bevallen. Ik hoop uiteraard dat ik nooit/zo min mogelijk hoef te declareren, maar de verzekering bij Petplan geeft een geruststellend gevoel.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Laurens. Wat fijn om te horen dat we op deze manier een stukje zorg voor jouw chihuahua bij je weg kunnen nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Prettig geholpen en te woord gestaan

Vond het nogal vervelend dat ik eerst van alles moest opsturen als het bedrag boven de €700,- was. Maar verder zeer tevreden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Marion. Hopelijk gaat het inmiddels alweer beter met Pip. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Een verzekering die doet wat hij belooft

Eindelijk een verzekering die gebruiksvriendelijk is en doet wat er beloofd is. Vooral dat gebruiksvriendelijke aspect vind ik erg fijn. Het declareren gaat makkelijk, meestal zie je dat verzekeringen het je zo moeilijk mogelijk maken in de hoop dat je dan de moed maar opgeeft om te declareren. Niet bij Petplan. Ik had vroeger een van mijn hondjes bij een andere verzekeraar verzekerd. Ik ben zo blij dat we overgestapt zijn!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wij zijn heel blij met je mooie beoordeling Susanne. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hier doen we het voor! We wensen je nog veel plezier met Mathilda. Anneriek Petplan Nederland

Super goede verzekering Snel met betalen

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Dank voor je mooie cijfer Marian. Daar zijn we heel blij mee. Met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Super!! Declaraties worden snel behandeld

Ben zeer tevreden. Snelle behandeling van de declaraties. Super blij met mijn verzekering bij jullie

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Esmeralda, dank je wel voor je compliment. Weet dat we altijd klaar staan. Anneriek Petplan Nederland

Fijne service en zekerheid

De service van petplan, zowel telefonisch als via de mail en app is erg fijn. Dit geeft ons zekerheid over welke kosten worden vergoed.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Susanne dank je wel voor je mooie feedback. Fijn dat we een stukje zekerheid aan je kunnen geven met betrekking tot de vergoedingen. Veel plezier met Sullivan. Anneriek Petplan Nederland

Snelle en makkelijke afwikkeling declaratie

Afwikkelen van declaraties gaat snel en gemakkelijk, wel is mijn premie in de 12 jaar dat ik verzekerd ben opgelopen van 15 naar 70 euro en daarbij is het eigen risico toegenomen. Als de premie binnen de perken was gebleven, had ik zeker 5 sterren gegeven, maar vind 70 euro echt heel veel geld, zeker gezien het eigen risico. Bij mijn volgende hond denk ik ergens anders te gaan buurten. Ik zou jullie niet afraden maar ik zou mensen aanraden verzekeraars goed te vergelijken of zelf een potje te reserveren.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jeanette, We hebben meermaals geprobeerd je te bellen helaas hebben we je niet bereikt. Graag gaan we het gesprek met je aan over deze review. Met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Top verzekering

Snelle beoordeling en uitkering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie beoordeling Ilse. Daar zijn we heel blij mee. Met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Tevreden

Snelle reactie, fijne afhandeling van de declaraties

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven Saida. Dank je wel. Weet dat we altijd voor je klaar staan. Met diervriendelijk groet, Anneriek Petplan Nederland

Geen spijt van!

Mijn Dierenarts heeft me toen ik net mijn hondje had een verzekering aangeraden. Heel fijn om je hond de zorg te kunnen geven die het nodig heeft. Zeker in deze tijden dat alles toch al heel duur is geworden zo ook de kosten van de dierenarts.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Marleen bedankt voor deze goede feedback, daar zijn we heel blij mee! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

alles naar verwachting en snel geregeld

declareren verloopt vlot via de app

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Fijn dat we snel hebben kunnen helpen Peter! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snelle afwikkeling

Ik krijg binnen een paar dagen door wat het terug te betalen geld is. Verder vind ik jullie reactie op het overlijden van mijn lieve kat alleraardigst. Dank daarvoor

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Het verliezen van een huisdier is niet niks. Bedankt voor deze mooie review Marian. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snelle en vriendelijke afhandeling

Snelle en vriendelijke service

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Bregtje, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!