Kundig, vriendelijk, vakmanschap.

2 groepen aangesloten in de meterkast, oude troep uit de meterkast verwijderd (was niet netjes aangesloten door vorige monteur) en kabel naar buiten getrokken. Was een leuke leerzame dag.

Uitstekend werk

Volgens afspraak goed uitgevoerd. Duidelijke afspraken. Denken met je mee. Heel blij !!

elke klant is bij Bosman belangrijk

jullie komen na wat je toezegt. Langsgekomen na een belletje, ook voor een relatief klein klusje. Werk perfect en netjes uitgevoerd.

De beste in de buurt!

Marten, denkt mee, biedt zijn kennis en ervaring aan en het is fijn werken met hem; komt afspraken na, doet wat hij zegt! Hij staat je letterlijk en figuurlijk bij bij elke vraag of probleem op zijn vakgebied.

Klantgericht en deskundig

Marten en Ad wisten wel wat ze deden. Het zijn echte vaklui, ze hebben bij ons hard gewerkt om ons nieuwe huis stralingsarm te maken. Wij zijn erg tevreden over hun werk. Als het nodig is mogen ze gerust nog een keer terugkomen!

Zeer tevreden, prima vakmensen, komen afspraken na!

Zeer goede ervaring, goede afspraken gemaakt, flexibel in de uitvoering van de opdracht. Erg plezierig, ik kan iedereen aanraden met dit bedrijf zaken te doen.

ik ben zeer tevreden met het geleverde werk

ik ben zeer tevreden en zou ze iedereen aanraden

Een èchte expert in elektrotechniek !!

Deze expert werkt heel netjes, fijne en goede communicatie, en prijs-kwaliteit uitstekend . Ofwel superTOP!

prettige medewerker goed werk geleverd en uitleg toen het klaar was

Prima werk geleverd en goed advies gekregen vooraf.

Snelle, deskundige en vriendelijke service

Ik ben een nieuwe klant en meldde 's morgens een storing. 's Middags kwam er al een monteur langs die het probleem deskundig oploste. Ik vraag mij zelfs af of elke andere electricien de oorzaak wel gevonden zou hebben (verouderde lasklemmen in de centraaldoos). Prima factuur: geen voorrijkosten, exact de gewerkte tijd berekend, geen kleinmateriaal berekend, marktconform uurtarief.

Prima service!

Zeer klantgericht, komt afspraken na. Ook als het anders loopt dan gepland.

Uitstekende elektricien die goed met je meedenkt

Marten is een deskundige elektricien. Hij luistert goed en denkt met je mee voor het aandragen van oplossingen en mogelijkheden. De werkzaamheden zijn zorgvuldig en nauwkeurig uitgevoerd. Kortom, zeker aan te bevelen!

Prima werk afgeleverd.

De klus bestond uit het herstellen van het prutswerk dat een beunhaas eerder had aangelegd. Aanvankelijk werd een keurige offerte gemaakt en daarna hebben we een afspraak gemaakt. Op de datum van de afspraak verscheen de monteur keurig op tijd. De werkzaamheden zijn daarna perfect uitgevoerd en ook de veroorzaakte rotzooi werd netjes opgeruimd. Als ik nogmaals een elektricien nodig heb, weet ik wel wie ik ga bellen!

Prettig meedenken, goede oplossingen, plezierige contact

In een nieuw huis met specifieke onzekerheden over de juiste plek van meegebrachte en nieuw gekochte verlichtingselementen heeft Bosman Elektrotechniek kundig geadviseerd, geïnstalleerd en prettig meegedacht over de beste/passende oplossingen.

beloften niet waargemaakt

- dimbare inbouwspotjes zouden vervangen worden door ledlampjes.. Gegarandeerd werd dat dimmer geen geluid zou maken. Resultaat is echter: zoemende dimmer + zoemende lampjes die bovendien niet erg gedimd kunnen worden. - buitenstopconcontact zou volgens offerte over bestaand gat geplaatst worden. Resultaat is echter naast het bestaande gat, bovendien is daar nog een doos naast geplaatst. Lelijk! - vervanging badkamer ventilator is correct gebeurd. Ik ga ervan uit dat Bosman zijn best heeft gedaan. Maar het resultaat is niet wat ik ervan verwachtte.

Duidelijke vakman

keurig afspraak nagekomen en snelle offerte. Alles keurig uit gevoerd, nette werker en oog voor datail. Zeker een aanrader.

Lastige aardlekstoring heel snel gevonden

De elektricien kwam nog dezelfde dag om de storing te vinden. Hij stelde eerst vast welke verlichting apparaten en stopcontacten waren uitgevallen. en vond de storing, na meting in enkele centraaldozen, in een stopcontact dat 30 jaar goed gewerkt had (lekstroom van een iets uitstekende draad naar de aarde). Misschien kwam er een beetje geluk bij, maar ik was verbaasd en opgelucht dat deze storing zo snel was opgelost

Snel en goed geholpen, prima!

Snel, deskundig en vriendelijk.

Een prima aanleg van het laadstation en goede nazorg

Nadat we een goede offerte hadden gekregen en geaccepteerd werden we op de hoogte gehouden wanneer het laadstation zou worden geplaatst. Op de afgesproken dag kwam Ad de werkzaamheden uitvoeren. De meterkast moest worden omgebouwd en het laadstation aangelegd. Ad is een prima man die erg goed werk levert en netjes werkt. Hij streeft naar perfectie. Hij vond het ook niet erg dat ik meekeek en om uitleg vroeg. In de middag was het werk klaar maar er was nog een klein probleem met aardlekschakelaar waar ik zelf naar zou kijken. Na een weekend zoeken toch maar Bosman weer gebeld omdat ik het niet meer zag zitten. Dezelfde dag kwam Ad weer en heeft het probleem gelocaliseerd. Alles overziend een prima opgeleverd laadstation en meterkast met een uitstekende nazorg. Dank voor het werk.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Komen afspraken na. Heldere communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Vriendelikk en werken netjes.

Correct, deskundig en vriendelijk

Oplaadpunt voor elektrische auto laten plaatsen. Communicatie verliep vlot, goede werkafspraken gemaakt en heldere offerte. Materialen werden snel geleverd, planning en uitvoering netjes gerealiseerd en vriendelijke monteur. Daarnaast door de monteur nog extra controle gedaan of alles goed en veilig werkt en een meetrapport ontvangen. Uitstekende service!

Doen wat ze beloven

Bosman gebeld ivm storing in badkamerlamp en het uitbreiden van het aantal stopcontacten. Door drukte zou het wel 6 weken kunnen duuren voordat we aan de beurt zouden zijn. Maar een uurtje later werden we al teruggebeld dat ze voor de storing wel even konden langskomen om deze te verhelpen, de rest kon later. Geweldig dat ze zo meedenken. Kort erna zijn ook de stopcontacten aangebracht. Prima gedaan allemaal en ook nog tegen een goede prijs.

Kwaliteit en service zijn top !

Al enige jaren maken we met veel plezier gebruik van de diensten van Marten Lubek van Bosman Elektrotechniek. Marten beheerst een uitstekend vakmanschap en koppelt dit aan zijn plezierige werkhouding. We zijn erg blij met zijn (werk)prestatie en persoonlijke contact.

prima en deskundig geregeld

afspraak correct nagekomen

Netjes volgens afspraak

Monteur kwam op afgesproken tijdstip en loste het probleem goed op