beloften niet waargemaakt

- dimbare inbouwspotjes zouden vervangen worden door ledlampjes.. Gegarandeerd werd dat dimmer geen geluid zou maken. Resultaat is echter: zoemende dimmer + zoemende lampjes die bovendien niet erg gedimd kunnen worden. - buitenstopconcontact zou volgens offerte over bestaand gat geplaatst worden. Resultaat is echter naast het bestaande gat, bovendien is daar nog een doos naast geplaatst. Lelijk! - vervanging badkamer ventilator is correct gebeurd. Ik ga ervan uit dat Bosman zijn best heeft gedaan. Maar het resultaat is niet wat ik ervan verwachtte.

Duidelijke vakman

keurig afspraak nagekomen en snelle offerte. Alles keurig uit gevoerd, nette werker en oog voor datail. Zeker een aanrader.

Lastige aardlekstoring heel snel gevonden

De elektricien kwam nog dezelfde dag om de storing te vinden. Hij stelde eerst vast welke verlichting apparaten en stopcontacten waren uitgevallen. en vond de storing, na meting in enkele centraaldozen, in een stopcontact dat 30 jaar goed gewerkt had (lekstroom van een iets uitstekende draad naar de aarde). Misschien kwam er een beetje geluk bij, maar ik was verbaasd en opgelucht dat deze storing zo snel was opgelost

Snel en goed geholpen, prima!

Snel, deskundig en vriendelijk.

Een prima aanleg van het laadstation en goede nazorg

Nadat we een goede offerte hadden gekregen en geaccepteerd werden we op de hoogte gehouden wanneer het laadstation zou worden geplaatst. Op de afgesproken dag kwam Ad de werkzaamheden uitvoeren. De meterkast moest worden omgebouwd en het laadstation aangelegd. Ad is een prima man die erg goed werk levert en netjes werkt. Hij streeft naar perfectie. Hij vond het ook niet erg dat ik meekeek en om uitleg vroeg. In de middag was het werk klaar maar er was nog een klein probleem met aardlekschakelaar waar ik zelf naar zou kijken. Na een weekend zoeken toch maar Bosman weer gebeld omdat ik het niet meer zag zitten. Dezelfde dag kwam Ad weer en heeft het probleem gelocaliseerd. Alles overziend een prima opgeleverd laadstation en meterkast met een uitstekende nazorg. Dank voor het werk.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Komen afspraken na. Heldere communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Vriendelikk en werken netjes.

Correct, deskundig en vriendelijk

Oplaadpunt voor elektrische auto laten plaatsen. Communicatie verliep vlot, goede werkafspraken gemaakt en heldere offerte. Materialen werden snel geleverd, planning en uitvoering netjes gerealiseerd en vriendelijke monteur. Daarnaast door de monteur nog extra controle gedaan of alles goed en veilig werkt en een meetrapport ontvangen. Uitstekende service!

Doen wat ze beloven

Bosman gebeld ivm storing in badkamerlamp en het uitbreiden van het aantal stopcontacten. Door drukte zou het wel 6 weken kunnen duuren voordat we aan de beurt zouden zijn. Maar een uurtje later werden we al teruggebeld dat ze voor de storing wel even konden langskomen om deze te verhelpen, de rest kon later. Geweldig dat ze zo meedenken. Kort erna zijn ook de stopcontacten aangebracht. Prima gedaan allemaal en ook nog tegen een goede prijs.

Kwaliteit en service zijn top !

Al enige jaren maken we met veel plezier gebruik van de diensten van Marten Lubek van Bosman Elektrotechniek. Marten beheerst een uitstekend vakmanschap en koppelt dit aan zijn plezierige werkhouding. We zijn erg blij met zijn (werk)prestatie en persoonlijke contact.

prima en deskundig geregeld

afspraak correct nagekomen

Netjes volgens afspraak

Monteur kwam op afgesproken tijdstip en loste het probleem goed op

Snel, super netjes, duidelijke communicatie. Bedankt!

Prima geholpen

Snelle reactie op mijn vraag om een monteur en vriendelijk, deskundig medewerkers.

Klasse

Erg blij dat Bosman op korte termijn de klus kon klaren en dat voor een schappelijke prijs.

Vakkundig

Op de site staat: 'specialist op het gebied van elektroallergie'. Helemaal waar! Top werk verricht. Wij zijn er blij mee, Marten!

Zeer tevreden en volgens afspraak

Zeer professioneel en zeer klantgericht

erg prettig contact met de medewerkers en flexibel inspelen op mijn wensen

Bij een eerste bezoek werden mijn reparatiewensen opgenomen en er werden handige oplossingen voor uitdagingen aangedragen. Bij het uitvoeren van de werkzaamheden kwam dankzij de vakkundige manier van werken onder ander een doorgebrand kabel in de muur ten voorschijn. Voor bijzondere uitdagingen die een ouder huis met zich mee brengt wist men altijd in goed overleg met mij een oplossing te vinden.

Zeer vakkundig!

We kunnen altijd op Marten rekenen en komt zijn afspraken na. Ook tussendoor advies , wordt ad hoc gereageerd . Daarnaast ook een heel fijn mens gewoon. No nonsense😉!

Keurige vakbekwame instalatie.

Precies zoals we wilden, met een goed en kundig advies. Bedankt Marten...…..

Volgende electra klussen weer Bosman

Wij hebben Marten over de vloer gehad voor het moderniseren van de meterkast, en het electrawerk voor de keuken klaar te maken. Dit heeft hij voor een prima prijs, met heldere communicatie erg klantgericht aangepakt. Hij komt professioneel, kundig en nuchter op mij over en zeker een aanrader. Bonus voor z’n persoonlijke houding met tips, en zijn netwerk met andere vakmannen in andere disciplines.

Super service, vakman!

Wederom net werk geleverd, meedenkend en flexibel.

Goede service en een erg vriendelijke monteur.

valt niet zoveel meer te vermelden. Ik vraag me alleen af of kabel aansluitingen op de hoofdschakelaar veilig genoeg zijn gemonteerd. Het is meer een vraag, maar ik zie onder de hoofdschakelaar nog koperdraad. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet veilig was. Ik ga proberen om je een foto te sturen.

Super!

Marten heeft ons goed geadviseerd over de uit te voeren werkzaamheden. Zijn kennis van het type woning hielp daarbij. Hij heeft ons gedurende het uitvoeren van de werkzaamheden op een prettige manier op de hoogte gehouden van de voortgang. De keukeninstallateurs waren erg blij met hoe de elektra is opgeleverd. De werkzaamheden zijn dus naar volle tevredenheid afgerond. Helemaal super!

Inspectie correct uitgevoerd.

Vooraf werd de inspectie duidelijk uitgelegd. Zonder poespas en direct na overleg werden de reparaties uitgevoerd.

Prettige communicatie en planning, je ziet dat ze weten waar ze mee bezig zijn